Hayat Tamircisi Fragmanı
0:50
Şərh
Elif Gündoğdu
Elif Gündoğdu 7 saat əvvəl
Sie ateş
Y3 Gold
Y3 Gold 7 saat əvvəl
❤❤❤
Atlanta hirsch
Atlanta hirsch 7 saat əvvəl
Laf attığı kişi de Kenan kalav . Ben hala veririm Kenan kalava sen kalkmış ne diyosun Ahu :)
Loku Lokumella
Loku Lokumella 7 saat əvvəl
*49 Dislike ZeyEm'ciler 😒*
Dalis Cordova
Dalis Cordova 7 saat əvvəl
Porfa en español
uva CvDr
uva CvDr 7 saat əvvəl
1:21 Bi İfadeyi Alacaz Tunç Abi sahgjsakbgsafgbsa :D :D :D
Ghufran Al rubaiy
Ghufran Al rubaiy 7 saat əvvəl
بس لو افتهم هاي منو وليش دائما يطلعوهم يتعاركون وبعدين يتحاضنون 😂
Andre Magalhaes
Andre Magalhaes 7 saat əvvəl
Erkuturu. Show tooop. Desde de Brasil
Hasibe Turhan
Hasibe Turhan 7 saat əvvəl
Aklıma şabanla ramazan geldi
Recep Erdoğan
Recep Erdoğan 8 saat əvvəl
Bilerek oldugu o kadar bellıkı
Tayip Celik
Tayip Celik 8 saat əvvəl
Okulda olan sınavlar nasıl olcak
Dipty Bithi
Dipty Bithi 8 saat əvvəl
Where is full Bolum?????
Güzel Sözler
Güzel Sözler 8 saat əvvəl
Dudakta okka kadar boya ses namahremmiş..
Samed Gezer
Samed Gezer 8 saat əvvəl
😻😻😻😻😻❤️ selle en ekranda kW wi Ş s s Ğepenıwxöd Mdoermddkdkrmroekw
Nənəxanım Sadıqova
Nənəxanım Sadıqova 8 saat əvvəl
Ya anen için burda agladığına get yanında dur zaten ehtiyacında yokmuş biləziyə falan qıçıqlar
TeSeLLiM•89
TeSeLLiM•89 8 saat əvvəl
Helal olsun RAYNMEN SU kiskananlara yüz verme sakin birak kudursunlar sen sarki üretmeye devam et bos yorumlarla ugrasma adamsin sen adammm herkesin yildizi söndü bir sen parlican bu alemde kral Yusuf 👍
Elçin Quluzadə
Elçin Quluzadə 9 saat əvvəl
Japonya ve İsviçre koronavirüs salgınına karşı aşının 3 yıl içinde bulunacağını açıkladı
07734373677 البصراوي
07734373677 البصراوي 9 saat əvvəl
لجاده جلي تجي
ItsHakan
ItsHakan 9 saat əvvəl
3:33 Tekinin bakisi 😂. Milletin diline düsdük. Ve bakis
Melike Derim
Melike Derim 9 saat əvvəl
Semra hanım çok güzel alt etti yapıştırdı cevapları
Nilay Ceken
Nilay Ceken 9 saat əvvəl
Ya bunların mutlulu hep kısa dizi başladından beri hep mutsuz üzgün 😔
Burak Özcanoğlu
Burak Özcanoğlu 9 saat əvvəl
Kız doğruyu söylemiş beyaz önce saygı duyup yok 4lü yapabileceğimiz bişey varmı diyip ordaki takım ruhuna saygısızlık ediyor ki zaten maymun olurum diyerek Bi derece kendi kaşınmış yada kıza asist yapmış.
Cicek Cicek
Cicek Cicek 9 saat əvvəl
Bence bu yusuf basagi birakib giden birisi bu kadar cok rol aldigina gore bence
Enayet Mohammad
Enayet Mohammad 9 saat əvvəl
After watching this drama, i decided that i would marry Turkey girl...😆😆😆😆 But
Şevval AY
Şevval AY 9 saat əvvəl
29 Mart 2020 Hala Izliyorumm
Kaumoana Pirangi
Kaumoana Pirangi 9 saat əvvəl
soo whatt happened🤔
Janneth Candela
Janneth Candela 9 saat əvvəl
Esos turnos son bello sobre todo muy varoniles algún descendientes otomanos guerreros por naturaleza
Janneth Candela
Janneth Candela 9 saat əvvəl
Hermoso no es palabra. Es que es enigmático
Janneth Candela
Janneth Candela 9 saat əvvəl
Hermoso este hombre me encanta espero poder ver la producción Osmán I
Melek Tolu
Melek Tolu 10 saat əvvəl
Su sumeyye suan kuaforum sensinde yarisiyor tv tv geziyor herhalde
Mert Yildirim
Mert Yildirim 10 saat əvvəl
Zeliha. Çok seviyorum ve seviyorum 💕💓💜♥️💚💙💛
hüseyin satılmış
hüseyin satılmış 10 saat əvvəl
İçine ettiniz sinirim alt üst oldu nasıl olsa cenk onun oğlu dimi anne annede deyil kızının yanında agahın ağzının payında vermiyor abla desen ben kotü olmiyim yeter diyor ben bir daha izlemem bu filmi agahtan ve cenkten nefret ediyorum
محمد العتيبي
محمد العتيبي 10 saat əvvəl
شنو سوو
Enayet Mohammad
Enayet Mohammad 10 saat əvvəl
I know You seek english comment😆
Gül Ekran
Gül Ekran 10 saat əvvəl
Pınar altuğ idolümsun keşke herkes senin gibi olsa
Cuma Yagızw
Cuma Yagızw 10 saat əvvəl
L00
Murat Güneş
Murat Güneş 10 saat əvvəl
Sen yaramaz bi insansın
Tuncay xxxcc
Tuncay xxxcc 10 saat əvvəl
Hepsi emlak zengini ama Bilezk için nrdeyse adam vurcaklar ... Senaryo bunlar senaryo ; Kazanan da gidende belli uyanın artık... Hepsi seçilmiş ajanstan geliyor
Lawin Dogan
Lawin Dogan 10 saat əvvəl
Kendini ne saniyor zeynep ,guzelde degil yani soguk kiz,,,,
Emrullah Tengiz
Emrullah Tengiz 10 saat əvvəl
burayi unutturmayin begenin gelicem hep
Mecit Bal
Mecit Bal 10 saat əvvəl
Hakan çok güzel taklit yaptı
。Anita 。
。Anita 。 10 saat əvvəl
0:33 denize ne oldu ya?🤣
Mustafa akerman
Mustafa akerman 10 saat əvvəl
aniriyor lan bunlar ses yok , neresini begenmis millet .
ŞEREF SEÇİLMİŞ
ŞEREF SEÇİLMİŞ 10 saat əvvəl
2221 ayında anca biter
askdj hdjjej
askdj hdjjej 11 saat əvvəl
Aynı şarkı aynı kadın yine bela ayrılık merhamet 37. Bölüm
Yaşar Türedi
Yaşar Türedi 11 saat əvvəl
Allah daha beter etsin senin gibileri
Bilim Dünyası
Bilim Dünyası 11 saat əvvəl
*Kanalımda koronavirüs ile ilgili çok önemli ve değerli bilgiler var bakmanızı tavsiye ederim*
CORONA
CORONA 11 saat əvvəl
Hıı ıslak mendil seni kurtarır zaten.
furkanile oyunpostası
furkanile oyunpostası 11 saat əvvəl
Asla inanmiyorum.sarkisak.anti.toksindir ve sarmisak gribe en etkin tontemdir niye daha fok yayilsin diyemi sarmisak.sogan yemeyin diyor ne kadar yanlis ben 41 yasindayim hayatinda jic girib olmadim hayatina je.nezle.ne.grip.giedi ve asla.ilac kulanmama sarmisak sogan anti toksindir ve vuvudda en iyi koruma.saflar yalan yalanlis yapmaisn kimae. Sarmiska da asla vaGevmesin.kimse
Köroğlu Köroğlu
Köroğlu Köroğlu 11 saat əvvəl
Demekki her baş örtüsü ahlaklı deyilmis
Efe Mertoğlu
Efe Mertoğlu 11 saat əvvəl
türk dizi tarihinin en güzel sahnelerinden
Zainab Bayati
Zainab Bayati 11 saat əvvəl
Kagıngı bölüm bu
Ramazan Gökçe
Ramazan Gökçe 11 saat əvvəl
Dün gibi hatırlıyorum bu diziyi ne günlerdi beee
Derin Devlet
Derin Devlet 11 saat əvvəl
Abi bakın sars virüsünü alın korona virüslü olan kişiye iğne ile vurun ve ters tepkime ile iki virüs savaşa girer ve kişi kurtulur
Derin Devlet
Derin Devlet 11 saat əvvəl
Sıcakta bitiyor desek o zaman neden Afrikada var hadi diyelim Afrika da tıp yetersiz arabistan da neden var bence bu virüsün sıcak ile alakası yok
Qulmira Qurbanova
Qulmira Qurbanova 11 saat əvvəl
Йлмаз, настоящий, мужык, человек слова, скромный, красавчик💣💣💣💣💣💣💣👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Супер актер, турцыя молодец, супер фыльм выпускают.
Ayşegül Canseven
Ayşegül Canseven 11 saat əvvəl
Yaaa Allahin sopasi yok iste😂😂
saçma sapan bir kanal mübarek
saçma sapan bir kanal mübarek 11 saat əvvəl
Pınar Alt. niye estetik yaptırdıysa artık... Güzel insan kendini niye çirkinleştirir?..
ItsHakan
ItsHakan 11 saat əvvəl
Tam sahte gülüs 2:05
Melike BALCIOĞLU
Melike BALCIOĞLU 11 saat əvvəl
Elif senin uc kagidin senin beterligin senin siyasetin hicbir gelinde bakarm8sin bilezikleri veriyir sen nrkadar mukemmel gelinsin eyer sen normalde kaynananin yuzunr bakiyorsan ben hic birsey bilmiyorum
Mumeo X
Mumeo X 11 saat əvvəl
بدي حدا عربي شو وينكن
Ayse Kocyigit
Ayse Kocyigit 11 saat əvvəl
Ölümünde hayirlisi bu olsa gerek bir cenaze namazımız bile kilinmiyor
Gulbeyaz ElmazLl
Gulbeyaz ElmazLl 11 saat əvvəl
Yahu su kemali bir tùrlu sevemedim ya bu ne yahu terbiyemi bozmak istemiyorum iiiiii çokkk iirencccc
Kartal Sevim
Kartal Sevim 11 saat əvvəl
Uyuz olup iyileşen KARDESLERIm varsa ACIL beni arayabilirmi çok berbat haldeyiz Allah rızası için
Ada Özdemir
Ada Özdemir 11 saat əvvəl
Hani virüs falan var ya acaba bir aşkı memnu mu koysanız
Özge Atasoy
Özge Atasoy 11 saat əvvəl
30 Nisan'a okul açılacak mı? 30 Nisan perşembe'ye geliyor, ya da değerlendirme yapılıp ona göre mi karar verilecek
Kerem Akbulut
Kerem Akbulut 11 saat əvvəl
Yazık oldu arkadaşlar bize siz siz olun sevdiğiniz insanı kaybetmemek için gitme demeniz gerekiyorsa gitme diyin ben demedim diyemedim yazık oldu bize
Songül Durmaz
Songül Durmaz 11 saat əvvəl
Hala dinliyoruz bee
مهدی حسینی
مهدی حسینی 12 saat əvvəl
Hello
مهدی حسینی
مهدی حسینی 11 saat əvvəl
I need favor of friends... my language is not turkish but i want to listen to the music was played in this part: hapi yuttun mete. Is this music in internet that we can download this? Is there anyone send it to my telegram with id fantasydream3
merve disli
merve disli 12 saat əvvəl
lan hangi ara 6 sene oldu, dün gibi aklımda.. dünya dursada biraz dinlensek...
Niftulla Feyzullayev
Niftulla Feyzullayev 12 saat əvvəl
Vav be Tuğce ile Selin kanka olmuş
Muro 16
Muro 16 12 saat əvvəl
Tuğçe sen sus ufaklık cok giciksin
Morbid Angel
Morbid Angel 12 saat əvvəl
1. Bölümden başlatsaydınız son sahne için 10 dk boşa konulmuş son 1 dakikalık yer ya Allah aşkına ;)
ertanfb1
ertanfb1 12 saat əvvəl
Gregory House u aratmıyor Ateş bey
Ömer Öksüz
Ömer Öksüz 12 saat əvvəl
Ağlıyorum az kalsın
vdpilot
vdpilot 12 saat əvvəl
eskimeyecek bu şarkı..
Kübra Sinir
Kübra Sinir 12 saat əvvəl
Savaş çok güzel çocuk.☺
محمد العراقي
محمد العراقي 12 saat əvvəl
ليش ممترجمه🥺🥺
Evin Çiçek
Evin Çiçek 12 saat əvvəl
Lütfen 🙏🙏🤝🤝
F16 F4
F16 F4 12 saat əvvəl
Saatleeerce türev çalıştım türev yok Organik kimya yapabiliyordum organik kimya yok Modern fizik çalıştım modern fizik yok Gıcık oldum ama yıkılmadım, evdeyim ama delirmedim. Vakit var, imkan var. Bu ülke bizim, ileri taşımak için çalışmak hepimizin görevi.
Evin Çiçek
Evin Çiçek 12 saat əvvəl
Alp abi de gelsin ya
Irfan Tas
Irfan Tas 12 saat əvvəl
Lan takıla takıla beden dersindeki takıldınız ya tövbe yarabbi sonra Türkiye neden gelişmiyo
Semil Memmedov
Semil Memmedov 12 saat əvvəl
Tatlı intikam nə zaman yeni dən başlacak
Nisa Oz
Nisa Oz 12 saat əvvəl
Sonuna kadar ENES BATUR . Enes abi bin basar bu kekoya
A yine o
A yine o 12 saat əvvəl
Onur taş gibisin la
Demon Cronenberg
Demon Cronenberg 12 saat əvvəl
burada feci bir kurgu var. Tugce bildigin rol.yapmis . Hersey anlasmali
Serkan Akkaya
Serkan Akkaya 12 saat əvvəl
Ezgi gittiyse gelinim mutfakta diye bir yarışma yok o zamn ben izlemiyorum. Yemin ederim ki ki izlemiyorum. Cidden😏😒😒
Klipman
Klipman 12 saat əvvəl
Her tantuni dediğinde canımın çekmesi 🤕
Gulsah Tok
Gulsah Tok 12 saat əvvəl
Şu dudaklarıniza da silikon yaptirmasaniz zaten ağzın büyük tencere gibi olmuş konuşurken bile sabit durmuyor sağa sola kayıyor. Çok itici
ZEHRA CANDAN
ZEHRA CANDAN 12 saat əvvəl
İçerdeki konuşmalar nası dışarı çıkıyor orda kap kalın cam var 😂
Gulsah Tok
Gulsah Tok 12 saat əvvəl
Allah yukarda değil salak her yerde
Serdar Bilgili
Serdar Bilgili 12 saat əvvəl
Mersinliyim ve tantuni yi duyunca 25 yılımı sorguladım
Xummar Ataşlı
Xummar Ataşlı 12 saat əvvəl
T0erki imkan verseydiler hep böyle olsaydınız gűzel olurduseviyorum sizi halada severek izliyorum
Oum Anes
Oum Anes 12 saat əvvəl
الكاذبان
Tarık Dermenci
Tarık Dermenci 12 saat əvvəl
Yıl olmuş 2020 29 Mart saat 2.17.Sevdim açıldım.1.30 saattir cevap vermesini bekliyorum :/
Gülay Arslan
Gülay Arslan 12 saat əvvəl
Oh be sonunda gerçek yüzü gözüktü ceydanin Gerçi benjm adim da Ceyda ama neyse
Her Yerde Sen
Her Yerde Sen 13 saat əvvəl
😂😂😂😂Hüsnün ağlamasi yaaa😂😂😂😂😂😂😂😆
Süleyman Doğru
Süleyman Doğru 13 saat əvvəl
Sırf reyting olsun diye de sunucu hiç uyarmıyor kızı
zühdü tosun
zühdü tosun 13 saat əvvəl
Vokalistler,çok zayıf kalmış
ظاهر احمدی
ظاهر احمدی 13 saat əvvəl
🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷😘😘😘😘😘🇦🇫🇦🇫🇦🇫🇦🇫🇦🇫🇦🇫🇦🇫🇦🇫