Şərh
Kim Taehyung Deniz
Kim Taehyung Deniz 10 saat əvvəl
Koreliler öyle konuşmuyor ağzınızla random atmak korece değildir
Ayemsan Ulufer
Ayemsan Ulufer 10 saat əvvəl
Hamzanın dansı çok komikti
Kim Taehyung Deniz
Kim Taehyung Deniz 10 saat əvvəl
çok kötü yaptığınız ırkçılık ve komik falan değil
Khaby Lame
Khaby Lame 10 saat əvvəl
6:52 😂😂😂😂😂
EMİRHAN YILDIZ
EMİRHAN YILDIZ 10 saat əvvəl
Akasya Durağı skeci sabırsızlıkla bekliyorum
OHİ AMCA
OHİ AMCA 10 saat əvvəl
Başarısızlık kokuyor güldür güldürü örnek alın
Deniz Beytekin
Deniz Beytekin 10 saat əvvəl
Sükut-u game çok iyi olmuş 😂😂😂
Elif Bayrak
Elif Bayrak 10 saat əvvəl
Üzülme Ayşe🥺nolur
Shining Star
Shining Star 10 saat əvvəl
Kaptan beni sağda tükür mü🤣🤣🤣
Sevcan Güler
Sevcan Güler 10 saat əvvəl
KOMİK OLDUĞUNU MU SANIYORSUNUZ!
Melike Jane
Melike Jane 10 saat əvvəl
Bu ne
İnternet çocukları 🎮
İnternet çocukları 🎮 10 saat əvvəl
Daha videoyu izle medim ama kesin yine saçmalamışsınızdır
Aslan
Aslan 10 saat əvvəl
Çok komik gül gül öldük bidaha olmasın
bpcherryt
bpcherryt 10 saat əvvəl
bu mizahmi simdi
amir eroglu
amir eroglu 10 saat əvvəl
11.14
freze turan
freze turan 10 saat əvvəl
Hayat budur bıktırdı devlet
buğra tan
buğra tan 10 saat əvvəl
Bu ne len izleyen kaldı mı bunu ilk i iyiydi şimdi ki kadro ilk okul tiyatro su gibi
Hamza Emir BAŞTÜRK
Hamza Emir BAŞTÜRK 10 saat əvvəl
■ yönetici ● hizmetci /| asker filimde
Medine
Medine 10 saat əvvəl
10:44 Atakan abi napiyorsun OASNWİDBDKWNSBDİAKNDDİA
Zeynep Ateş
Zeynep Ateş 10 saat əvvəl
0:01 Aklimdan geçenler: Zıpla zıpla çekirge bidi bidi bidi bidi çekirgeeee. ( bunu squid game deki editlere çok yapmışlardı) bxksbxksbxksbzks
Aslı ÖZGÜL
Aslı ÖZGÜL 11 saat əvvəl
Aşırı iyi bölümler gerçekten herkesin ellerine sağlık. Safa'nin BTS dinliyorum demesi de ayrı hoşuma gitti 🥰 💜🌼
X
X 11 saat əvvəl
Kubilay Aka'nın mevzusunu skeçle kurtarmak için oyuna davet ettirmek falan Tebrikler Pr ekibinde kim varsa iyi çalışmış ,güzel fikir . Ama ortaya çıkan çıkıyor Yine özrünü dilesin tabi 🤷🏻‍♀️ Yutulur
Elif
Elif 11 saat əvvəl
Çok komik sj 😐
Deniz Beytekin
Deniz Beytekin 11 saat əvvəl
ulan squid game ne güzeldi
ira krmva
ira krmva 11 saat əvvəl
Çghbni gözümde bitiren skeç.
Merve Yiğit
Merve Yiğit 11 saat əvvəl
Bende BJK LİYİM
brawl stars tv
brawl stars tv 11 saat əvvəl
Belemir benim adım yemin ederim
Nisa ARMY olan💜
Nisa ARMY olan💜 11 saat əvvəl
Random atınca korece konuşmuş olmuyorsunuz
Ayşe Nur Kınalı
Ayşe Nur Kınalı 11 saat əvvəl
Çk güzel haraketler bunlar BN: BİR DAHAAAĞĞĞĞĞ BİR DAHAAAAĞĞĞĞĞ😂😂😂😂😂😂
elif
elif 11 saat əvvəl
Arif Cenan ve Ömerin olduğu skeçler <3
Lamiyə
Lamiyə 11 saat əvvəl
Üzüldümya 😢
Ağayeva🦕
Ağayeva🦕 11 saat əvvəl
Hacının oyunculuğunu beğenmiyorum,ama dış görünümünü oynadığı her skeçde kötülemek başından beri gereksiz ve üzücü.
AyBək 5 15
AyBək 5 15 11 saat əvvəl
Yaaaa hilmi atakanın baba oğul yer deyişdirme sahnesi güzeldi 🤣🤣🤣🤣
isla
isla 11 saat əvvəl
İlkokul okuma bayramına dönmüş.
ayxan soltanov
ayxan soltanov 11 saat əvvəl
there are 14 old girls in the chat guys , so just shut up
İzafelsude
İzafelsude 11 saat əvvəl
2 günde yapıldığı çok belli oluyor
AyBək 5 15
AyBək 5 15 11 saat əvvəl
Bu güzell ya
Rena Memmedova
Rena Memmedova 11 saat əvvəl
Beyaz gul + kirmizi gul = evliya
Nuivar karimova
Nuivar karimova 11 saat əvvəl
16:49 hilmi'nin shakkasi
Esra
Esra 11 saat əvvəl
Meslek lisesinde hayatta kalma skeçi yapar mısınız?
Serhat Akın
Serhat Akın 11 saat əvvəl
Safi yalan gelsin
MM 2005
MM 2005 11 saat əvvəl
Irkçı olmuş. Kötü
Melek &Süleyman
Melek &Süleyman 11 saat əvvəl
05:15 😂
Serhat Akın
Serhat Akın 11 saat əvvəl
Safi yalan gelsinnnnn
Serhat Akın
Serhat Akın 11 saat əvvəl
Safi yalan gelsinnnnn
Serhat Akın
Serhat Akın 11 saat əvvəl
Safi yalan gelsinnnñnnnn
Twice Pink
Twice Pink 11 saat əvvəl
Yaptığınız şey sadece dalga geçmek komik değildi
?Feedly
?Feedly 11 saat əvvəl
Batu çok güzel oynamış, Vurasım geldi :)
Leyla Yakup
Leyla Yakup 11 saat əvvəl
3.36 atamanın gülüşü 💙❤️
Xəzər İsmayılov
Xəzər İsmayılov 11 saat əvvəl
Batular üzgün ;(
Cuma Kozcu
Cuma Kozcu 11 saat əvvəl
Amatörce oyunu kesip sürekli gülmeleri mi komik
Doga121
Doga121 11 saat əvvəl
Allah aşkına pavyon şakalarından vazgeçin artık… Her bölüm illa ki en az bir skeçte geçiyor.
Leyla Buse Köse
Leyla Buse Köse 11 saat əvvəl
Bu çok kabaydı. Gerçekten insanların dilleriyle dalga geçmenin komik olduğunu falan mı zannediyorsunuz? Lütfen... ÇGHB adına bütün Güney korelilerden özür dilerim.
Mert Demirelli
Mert Demirelli 11 saat əvvəl
İstanbul'u fetheden adam
Leyla Yakup
Leyla Yakup 11 saat əvvəl
Semih karakteri Merve dizdarın eşi
Zehra Topçu
Zehra Topçu 11 saat əvvəl
naime çakması olmamış
Eypel
Eypel 12 saat əvvəl
Evliya steal the show
Ares
Ares 12 saat əvvəl
çok güzel hareketler bunlar diyenler töbe töbe evet diyen filan olur sımdı neyse
Azra Naz Akkuş
Azra Naz Akkuş 12 saat əvvəl
ben utandım sizin adınıza
VEDAT DANYILDIZ
VEDAT DANYILDIZ 12 saat əvvəl
Eskiden daha komikti sanki ..
Yeonjun_official
Yeonjun_official 12 saat əvvəl
Acaba ne zaman insanların zevki ve dinlediği/izlediği şeylerden dolayı dalga geçip küçük düşürmeyi bırakıcaksınız? Pov: Kore sadece BTS değil ve BTS fanları armyler çocuk ve ergen değil konsere gidenler +18 farkındaysanız 80 yaşında bile army gördüm cidden yazık kafanıza...
Resul Biga
Resul Biga 12 saat əvvəl
Oyuncu kadrosu bitmiş artık Önceki sezonlar daha güzeldi. Güldür Güldür daha komik gelmeye başladı.
BTS~ARMY
BTS~ARMY 12 saat əvvəl
Begüm Yine Çok iyi Rolde
nis
nis 12 saat əvvəl
gulmeyi unuttum.
off
off 12 saat əvvəl
su esmer kizin instasii
Şule Nur
Şule Nur 12 saat əvvəl
İnsanların fiziksel özellikleriyle dalga geçmek MİZAH DEĞİLDİR
Aysegul Karakoc
Aysegul Karakoc 12 saat əvvəl
nerde gülmem gerek 😒 BTS ve koreyle dalga geçmeniz hiç komik değil 😑
saiki
saiki 12 saat əvvəl
sonu ne alaka lan çok saçmaydı
Yaman Dörtköşe
Yaman Dörtköşe 12 saat əvvəl
Bazıların maskesi turuncu bazıların maskesi kırmızı acaba hepsi Galatasaraylımı???????
HiDevs
HiDevs 12 saat əvvəl
Adam ruh halini yazmış
Renega
Renega 12 saat əvvəl
daha güzel olabilirdi.
tayfun meydan
tayfun meydan 12 saat əvvəl
Gercekten arada 1 2 skec haric sacma sapan arada izleyeyim diyorum tirt izellile safanin rolu boktan
Aşkın Ateş
Aşkın Ateş 12 saat əvvəl
Safanin ya tamam kes bee dediği yerde bittim
Lalisa
Lalisa 12 saat əvvəl
Azra'yı bir tek ben güzel bulmuyorum sanırım
tr snake
tr snake 12 saat əvvəl
nası yaptınız lan bunu 34 cz canım
Park Mochi
Park Mochi 12 saat əvvəl
Yapılan şeylerle dalga geçtiğiniz zaman komik olmuyorsunuz bir army olarak bts dinleyenleri de böyle göstermeniz saçma
Ayla hatice
Ayla hatice 12 saat əvvəl
Açınn kapıyı çok ozlicem
Deniz Beytekin
Deniz Beytekin 12 saat əvvəl
ÇGHB de mi başlasam sarmaya başladı