Kefaret 22. Bölüm
2:11:31
Gün əvvəl
Şərh
Sefer Özkarlıoğlu
Sefer Özkarlıoğlu 4 saat əvvəl
29
Sefer Özkarlıoğlu
Sefer Özkarlıoğlu 4 saat əvvəl
24
Sefer Özkarlıoğlu
Sefer Özkarlıoğlu 4 saat əvvəl
52
Zerrin Enver
Zerrin Enver 5 saat əvvəl
Zehirli Aşkım ARZUUUU🐍🐍🐍
Thediamond Road
Thediamond Road 5 saat əvvəl
Mert♥️
admin burava
admin burava 6 saat əvvəl
Çenemi arzu kaçtı ya,Artık zeynep mutlu olsun admin.
patrici victoria
patrici victoria 8 saat əvvəl
Hola desde el capítulo 9 no pude volver a verlos no hay traducción gracias por la ayuda porfa
______benkedikral______
______benkedikral______ 9 saat əvvəl
1:44 abi 2 zeytin verme 3 ver Peygamberimiz hep tek yermiş
______benkedikral______
______benkedikral______ 9 saat əvvəl
3:41 kız random basıyo oynadığını sanıyo
Ş. H.
Ş. H. 10 saat əvvəl
Bu dizi neden sürekli çocukların kaçırılma, elden alınması üzerine dönüyor. Veya sürekli birileri kaçırılıyor, firar ediyor falan..🙄
Ş. H.
Ş. H. 4 saat əvvəl
@sevda gülü ama şimdi de Sude nin ellerinden alınması konuşuluyor. Senaryo hep aynı yani.
sevda gülü
sevda gülü 9 saat əvvəl
Şuan çocuk kaçırılma yokki
Аура Аура
Аура Аура 10 saat əvvəl
Arzu lap zehle tokur
Buket Buket
Buket Buket 10 saat əvvəl
Adam polislikten atılıyor, gidip istihbarata amir oluyor.. hadi ordan !!! Dizinin en saçma kısmı
Smnsns Sbbsbs
Smnsns Sbbsbs 11 saat əvvəl
Nurgul yesilcay ❤️🔥
BÜŞRA KARAHAN
BÜŞRA KARAHAN 11 saat əvvəl
Geçen fragmanda yorum atmıştım kötü bişey olmayan fragman diye şimdiki fragman cehennem gibi mübarek
sevda gülü
sevda gülü 11 saat əvvəl
Dizide butür olaylarda olur dizide aksiyonda lazım
Manwal Saragus
Manwal Saragus 11 saat əvvəl
azshow.info/watch/LAMkBSW9JKs/video.html
ZN ZN
ZN ZN 11 saat əvvəl
Yaklaşırsak yanarız diye korkuyoruz.
sevda gülü
sevda gülü 11 saat əvvəl
Aynen bunların aşkı dizide olsa gerçekmiş gibi çok güzel aşkları var
Buket Buket
Buket Buket 11 saat əvvəl
Ahmet ten nefret ediyorum
Eda Er
Eda Er 12 saat əvvəl
Aşkın ateşiyle birazda siz yanın artık bee bir evlenin de muradına ersin seyircide
sevda gülü
sevda gülü 11 saat əvvəl
😄
Ali mahir Aslan
Ali mahir Aslan 12 saat əvvəl
Süper bir dizi soluksuz izliyorum❤
sevda gülü
sevda gülü 11 saat əvvəl
Aynen çok güzel çok kaliteli bir dizi
Saadet Kıvanç
Saadet Kıvanç 12 saat əvvəl
Fulya çok itici yaa yoksa sadece bana mı öyle geliyor🤨
Ender Çelebi
Ender Çelebi 12 saat əvvəl
Diziyi ilk bölümden beri izliyorum gayret başarılı 👍👌
Su Büyük
Su Büyük 11 saat əvvəl
Aynen muhteşem
sevda gülü
sevda gülü 12 saat əvvəl
Aynen çok güzel çok kaliteli bir dizi
Mehebbet Qenberov
Mehebbet Qenberov 12 saat əvvəl
Sevirem bu dizini
sevda gülü
sevda gülü 12 saat əvvəl
Aynen çok güzel çok kaliteli bir dizi
Deniz deniz
Deniz deniz 12 saat əvvəl
Seviyorum bu diziyi her hafta değişik konusu var heyecanla izliyorum emeği geçen herkese teşekkür ederim 🤗
sevda gülü
sevda gülü 12 saat əvvəl
Aynen çok güzel çok kaliteli bir dizi
Selma Somer
Selma Somer 12 saat əvvəl
Emre komiser ve Fulya da çok tatlı😍
sevda gülü
sevda gülü 12 saat əvvəl
Aynen
Kefaret
Kefaret 13 saat əvvəl
Bir bahar akşamı sen diye yandım ben 🖤
sevda gülü
sevda gülü 11 saat əvvəl
@Mevlüt Kozan aynen
Mevlüt Kozan
Mevlüt Kozan 12 saat əvvəl
Hem seviyorum hemde izlerken çok eyleniyoruz ailecek bu arada kızım
Blinkli Army
Blinkli Army 12 saat əvvəl
🌌🦋
Ender Çelebi
Ender Çelebi 12 saat əvvəl
😁
sevda gülü
sevda gülü 12 saat əvvəl
😄
Акбота Мералы
Акбота Мералы 13 saat əvvəl
İlk fragmanı gördüğümüzde: oha ne güzel bir olaysız bölüm geliyoooor 2-fragman: ben öyle düşünmiyoom şkşjşşhlglgl
sevda gülü
sevda gülü 12 saat əvvəl
@Акбота Мералы yani
Акбота Мералы
Акбота Мералы 12 saat əvvəl
@sevda gülü yani tabi ki, şaka yapıyorum, olaysız dizi çekilir mi hiç ablacım, haklısınız 😂
sevda gülü
sevda gülü 13 saat əvvəl
2. Fragmanda güzel dizi hep düz gitmez dizi olaylarda olur dizi bu dizi dizide olaylarda olacak tabiki
İlayda Uğur
İlayda Uğur 13 saat əvvəl
Sahra ne ya öyle çöl çöl DOFMSPSUWJNS
Zeynep Cengiz
Zeynep Cengiz 13 saat əvvəl
Bir turlu nefes alamadık hep olaylar olaylar.
sevda gülü
sevda gülü 12 saat əvvəl
Dizide olaylar olacak tabiki düz dizide heyecan olmazki dizilerde olaylarda olur
Admin Admin
Admin Admin 13 saat əvvəl
Helal be Zeynebe Sinanın onu bulacağından nasıl da emindi Sinananla Zeyneb bir olsun artık SinZey ... Sinanı çok seviyorum çok guzel oyuncu AZERBAYCANDAN salamlar
Admin Admin
Admin Admin 13 saat əvvəl
Doğru valla
hurrem sultan
hurrem sultan 13 saat əvvəl
ahmet "zehirli Askim".. ahahhahaha ahmette böyle tutkulu bir duygu beklemezdim
sevda gülü
sevda gülü 13 saat əvvəl
Aynen😄😄
Ecrin Altunbas
Ecrin Altunbas 13 saat əvvəl
Ahmet yapmaa
Ecrin Altunbas
Ecrin Altunbas 11 saat əvvəl
Ayn
sevda gülü
sevda gülü 12 saat əvvəl
Ahmet zaten kimi sevdigi belli degil
YUNUS KIZGINYÜREK
YUNUS KIZGINYÜREK 13 saat əvvəl
🎋 azshow.info/watch/Zg6LHY05zqs/video.html
YUNUS KIZGINYÜREK
YUNUS KIZGINYÜREK 13 saat əvvəl
🎋 azshow.info/watch/Zg6LHY05zqs/video.html
Ecrin Altunbas
Ecrin Altunbas 13 saat əvvəl
Sakın zeynep abla yeni huzura kavuşmuş bozma
Ecrin Altunbas
Ecrin Altunbas 11 saat əvvəl
O değil arzu ahmet in evine gidiyo ya elfi alırsa ahmet yapma can sen bunu durdur elifi almasınlar
sevda gülü
sevda gülü 12 saat əvvəl
Zeyneple sinan bozulmaz zaten
Alper Ezik
Alper Ezik 13 saat əvvəl
Reytingler düşük her an final olabilir
Söhret Olgac
Söhret Olgac 11 saat əvvəl
Ezik soyadinin negatif etkileri heralde
Ecrin Altunbas
Ecrin Altunbas 13 saat əvvəl
Arzu sakın elfi alim deme seni tv den döverim
•BrokenQueen•
•BrokenQueen• 13 saat əvvəl
Bu diziyi cok seviyorum
Su Büyük
Su Büyük 13 saat əvvəl
Bendeee
sevda gülü
sevda gülü 13 saat əvvəl
Çok güzel bir dizi
Nurgül Keklik
Nurgül Keklik 13 saat əvvəl
Güzel dizi inşallah mutlu sonla biter
CHINN LABRADOR
CHINN LABRADOR 13 saat əvvəl
we want baby zeysin😁😍😍😍😍😍😍 when 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏☹️
Ulaç Nalbantoğlu
Ulaç Nalbantoğlu 13 saat əvvəl
0:39 evt ya matamatikten hiç bişey anlamıyorum habire matematik hocası sınav yapıo ya
sevda gülü
sevda gülü 11 saat əvvəl
😄
Mustafa style
Mustafa style 13 saat əvvəl
Saçmaladı bütün bir film hep kaçış üzerine
sevda gülü
sevda gülü 13 saat əvvəl
@Mustafa style dizide kötü insanlarda olur kaçmaya kaçırılmaya gelince diger dizilerde olan olaylar yani arzu zaten kötü biri yani dizide kötülük olaylarda olacak
Mustafa style
Mustafa style 13 saat əvvəl
@sevda gülü ya bence saçmalıdı biraz çünkü çoçuklar 3 kez kaçırıldı bulundu arzu 3 kez polisten kaçtı film hep böle Kaç kovalan yakalan bidaha kaç hep böle sıkıyor bir yerden sonra
sevda gülü
sevda gülü 13 saat əvvəl
Yok saçmalama felan yok gayette güzel bir dizi
seÇilay
seÇilay 13 saat əvvəl
23. Bölüm 1. Fragman: aa ilk defa arzusuz mis gibi fragman sonunda Kefaret admini: yoo
sevda gülü
sevda gülü 13 saat əvvəl
😄
Nadya s-ova
Nadya s-ova 14 saat əvvəl
Həyəcanlı bölüm olcaq. 🤗🤗🤗
müge Özel
müge Özel 13 saat əvvəl
Bence de
sevda gülü
sevda gülü 13 saat əvvəl
Aynen
Kocişkosunun Başkan Hanımı
Kocişkosunun Başkan Hanımı 14 saat əvvəl
Nurgül Yeşilçay için izleyenler 🥰✋🏻
Smnsns Sbbsbs
Smnsns Sbbsbs 11 saat əvvəl
Bende👍🏽😍
Studentka
Studentka 13 saat əvvəl
Ben..
müge Özel
müge Özel 13 saat əvvəl
Ve münevver abla😀
sevda gülü
sevda gülü 14 saat əvvəl
Nurgül yeşilçaydan çok dizi çok güzel ve çok kaliteli oldugu için izliyorum tabiki bütün oyuncuların çok iyi olmasıda
Kocişkosunun Başkan Hanımı
Kocişkosunun Başkan Hanımı 14 saat əvvəl
Ne Arzuymuş beee
sevda gülü
sevda gülü 13 saat əvvəl
Arzu diziye heyecan katıyor birazda
Efsane Geri Döndü
Efsane Geri Döndü 14 saat əvvəl
Oruç tutan herkesin orucunu kabul et ALLAHIM 🤲🤲🤲
Seal Dover
Seal Dover 14 saat əvvəl
Bu kuzen nereden çıktı? senaristler konu bulamıyor iyice saçmalıyorlar 🙄
Nazelin Özel
Nazelin Özel 14 saat əvvəl
Fragmanda en doğru cümle hayat hep bilmediğimiz derslerden sınav yapıyor değil mi
Sevgi İle Mutfak
Sevgi İle Mutfak 13 saat əvvəl
👍
Gül
Gül 13 saat əvvəl
Biz planlarımızı yaparken başımıza gelenler:) John Lennon Beatles
sevda gülü
sevda gülü 14 saat əvvəl
Aynen
saas
saas 14 saat əvvəl
Yine tatli bir fragman sevdim ben bunuu
müge Özel
müge Özel 13 saat əvvəl
Çok seviyorum bu siziyi
sevda gülü
sevda gülü 14 saat əvvəl
@Su Büyük aynen
sevda gülü
sevda gülü 14 saat əvvəl
Aynen çok güzel çok kaliteli bir dizi
Su Büyük
Su Büyük 14 saat əvvəl
Sevilmez mi bu dizi harika bir dizi
Berat Yılmaz
Berat Yılmaz 14 saat əvvəl
Sude'nin şimdi akrabası mi çıktı yuh artık Zeynep' e Babası verdi ama niye Biribirden akraba çıktı ki kesin mal varlığı için istiyecek kızı o kadar da değil artık Sude'nin Babası her ihtimali düşünmüş olması gerekir öyle değil mi ama Sude'ye üzüldüm şimdi iyi mi .
Berat Yılmaz
Berat Yılmaz 11 saat əvvəl
@Zeynep Galatasaray Evet para için kesindir yoksa şimdiye kadar nerdeydi bu akraba öyle değil mi?
Berat Yılmaz
Berat Yılmaz 11 saat əvvəl
@sevda gülü Bence öyle parası için' dir Sude'yi çok sevdiği için olduğunu sanmıyorum.
sevda gülü
sevda gülü 14 saat əvvəl
@Berat Yılmaz aynen parası içinde olabilir
sevda gülü
sevda gülü 14 saat əvvəl
@Berat Yılmaz oda olabilir
Berat Yılmaz
Berat Yılmaz 14 saat əvvəl
@sevda gülü Sonra' dan haberleri olsa ne yazar sırf para için çocuğu istediği o kadar belli ki.
TL L
TL L 14 saat əvvəl
Kafaret dizisinin iyice saçmalaştığını düşünenler? 👇
sevda gülü
sevda gülü 13 saat əvvəl
@Su Büyük aynen ya dizi hep düz gitmezki sude olayıda belki akrabası degildir yada akrabasının haberi sonradan olmuştur yani
Su Büyük
Su Büyük 14 saat əvvəl
@Seal Dover hiçde saçmalamadı gayet güzel gidiyor
Seal Dover
Seal Dover 14 saat əvvəl
@sevda gülü benim için öyle sana ne
sevda gülü
sevda gülü 14 saat əvvəl
@Seal Dover hiçde saçmalamadılar gayette güzel gidiyor
sevda gülü
sevda gülü 14 saat əvvəl
Yo hiçde bile gayet güzel bir dizi neresi saçmalıkya dizide olaylarda olacak hep düz gitmez dizi
HeartAche
HeartAche 14 saat əvvəl
*Son bölümü izleyenler bilir çok çarpıcı sahneler vardı acaba yenisinde neler olacak🙏🏾🙏🏾*
HeartAche
HeartAche 14 saat əvvəl
*Yeni bölümü heyecanla bekleyen kaç kişiyiz?😇*
müge Özel
müge Özel 13 saat əvvəl
Ben
Zeynep Galatasaray
Zeynep Galatasaray 14 saat əvvəl
ben
Su Büyük
Su Büyük 14 saat əvvəl
Çok heyecanlı bir bölüm geliyor. Pazar çabuk gell
Sosa.
Sosa. 14 saat əvvəl
*Bu diziyi başından beri severek izleyen kaç kişiyiz görelim ❤️*
Su Büyük
Su Büyük 13 saat əvvəl
Beeennn
müge Özel
müge Özel 13 saat əvvəl
Ben
Ulviyye Babazade
Ulviyye Babazade 14 saat əvvəl
Ben🌹
Esra Baloğul
Esra Baloğul 14 saat əvvəl
21
Zeynep Galatasaray
Zeynep Galatasaray 14 saat əvvəl
beeeen
HeartAche
HeartAche 14 saat əvvəl
*Herkesin Ramazan Ayı kutlu olsun.. bu ayda hedeflerinize ulaşmanız dileğiyle🙏🏾😇*
Sosa.
Sosa. 14 saat əvvəl
*Herkese hayırlı Ramazanlar. Umarım bu Ramazan hepimize iyi gelir. Oruç tutacaklaraa kolaylıklar 🤲*
Studentka
Studentka 13 saat əvvəl
Bunu da prim yapamazsın be Sosa Allah akıl versin
Ulaç Nalbantoğlu
Ulaç Nalbantoğlu 13 saat əvvəl
saol