Şərh
Aymira Akın
Aymira Akın 7 saat əvvəl
Batuhan senden bir tane daha istiyorumm günümüzde senin gibi kibar, kadınlara karşı hoşgörülü güzel karakterli insanlar ihtiyacımız var.
Eray Kilic
Eray Kilic 7 saat əvvəl
kendini çukurda sanıyor çağrı mdkdkdk
Ceferovv Ariff
Ceferovv Ariff 7 saat əvvəl
Ya çok tatlılar takım budur
Eray Kilic
Eray Kilic 7 saat əvvəl
çağrı tam çakal
Eylül Can
Eylül Can 7 saat əvvəl
Birkaç bölümdür dikkat ediyorum tabi burada kesip atmışlar ama Baran'ın Berkan'a benzeme çabasını tek ben görüyor olamam
zeynep çalışkan
zeynep çalışkan 7 saat əvvəl
Dondurma konusunda barış haksız olabilir ama televizyon önünde kaç kere rencide edinmesi hoş değildi
AKP
AKP 7 saat əvvəl
Şans diye bir şey yoktur. Survivor Meryeme nasip olmuyor.
Esra Şahin
Esra Şahin 7 saat əvvəl
Ya ne kadar dert oldu şu sevinmeleri ya valla üzüldüm steven a ya
ahmet civelek
ahmet civelek 7 saat əvvəl
Yorumların yarısı batu haklı batu şöyle böyle ne batuhanmış be varsa yoksa batuhan survivor batuhandan oluşmuyo sayın batuhan hayranları...
Aymira Akın
Aymira Akın 7 saat əvvəl
Aleyna samimiyetine gram inanmıyorum.
ilhan Zembil
ilhan Zembil 7 saat əvvəl
Ismaıl balaban şampiyon olucak INŞAALLAH şu atışları biraz daha düzeltse ama olsun sonuna kadar ısmail balaban
Troll Adam
Troll Adam 7 saat əvvəl
Hiç kimsede demiyor la sene ediyorsun bunlar aç öyle oynayilerki aç aç ben acıksam şurdan şuraya gidemem demekki aç değiller
Funda Yoruldu
Funda Yoruldu 7 saat əvvəl
İnşallah Aleyna gider amin
Ahmet Kafaatan
Ahmet Kafaatan 7 saat əvvəl
Hanzade aleynadan daha iyi
Aynurə Kazımova
Aynurə Kazımova 7 saat əvvəl
Bu gonulluler Aleyna vede etmese bence unulluleri yikip-dagidir
Kendihalinde
Kendihalinde 7 saat əvvəl
Of Ayşe çok iyi oynuyor ya birde poyraz aleynanında performansı gün geçtikçe artıyor ama Ayşe harika 🔥
Melisa Akdeniz
Melisa Akdeniz 7 saat əvvəl
Batu umarım sms te 1. olursun
KÜBRA AKGÜN
KÜBRA AKGÜN 7 saat əvvəl
İlayda ya yazik ya instagramini çalmışlar kizin instangarama ilayda13seker yaziyorum çıkmıyor kizin 19.5 bin takipçisi bosa gitti
G Ksgl
G Ksgl 7 saat əvvəl
Batuhan kendini aşağı çekecek sira sonlarina gelir bu gidişle çok konuşuyor ve herkesin onu pohpohlamasini bekliyor asagilik kompleksi var
Hatice Avcı
Hatice Avcı 7 saat əvvəl
Biraksalar batuhan konussa kendini ifade edicek onun disinda melis dioki batu bana 2 defa beni uyardi zaten peki batu uyarinca hala icmi dişmi diye soruyosun demekki hala anlayamamissin ondan sinirlendi sonra abarttin adam en kibar en romantigi batuhan sizebfazla ünluler
Yahya Erkal
Yahya Erkal 7 saat əvvəl
Baran altyapı yapmaya çalışıyor
Baran Yilmaz
Baran Yilmaz 7 saat əvvəl
Batuhan aynı Serhat Akın gibi
çilek kız
çilek kız 7 saat əvvəl
Yunus emre mahalle çocuğu
Ela Ciftci
Ela Ciftci 8 saat əvvəl
Niye gonululerin vedalasma si yok
öykü yılmaz
öykü yılmaz 8 saat əvvəl
Ya batuhan AŞŞŞIRI tatlısııın yaaaaaaaa. Çıldırıyorum. Gerçekten çok tatlıııı...
vminslay • Levi sever
vminslay • Levi sever 8 saat əvvəl
Batuhan sakin ol
Büşranur Gökdal
Büşranur Gökdal 8 saat əvvəl
Sen neymişsin Sancakay yaa kız adadan gitti hala karıştırıyor ortalığı
Şevket samsunlu
Şevket samsunlu 8 saat əvvəl
İNŞ BUGUNKÜ KONSEYDE POYRAZ 1 OLUP EMİN İN HATRINA DUYGU DER
Bilal Elçi
Bilal Elçi 8 saat əvvəl
Ismail balabani tutmayandaaaa gitsinn
Bay Ben
Bay Ben 8 saat əvvəl
Mertin 2 metre boyu 150 kilosu var adam ayi gibi
Nuray İpek
Nuray İpek 8 saat əvvəl
Hanzade "Asgari ücret gibiyim kimse benle geçinemiyor." jdjdjdfbddh Giden Hanzade...
JK SURVİVOR
JK SURVİVOR 8 saat əvvəl
çıtır çıtırrrrrr iyler vardır birde en iyilerrrr
Selinay Uzun
Selinay Uzun 8 saat əvvəl
Duygu çok havalı egoist kendini bir şey zannediyor birde çok yavaşşs
Aysel Çevik
Aysel Çevik 8 saat əvvəl
Aleyna kesinlikle böyle bir şey yapmaz.İftira bu.Eğer Aleyna bu iftira yüzünden giderse Survivor izlemeyi bırakırım.Aleyna fanlarıda bırakır.Olan reytinglere olur.Aleyna'yı suçlamayı bırakın ve aklınızı kullanın.Aleyna zor zamanlarınızda yanınızdaydı siz nasıl böyle birşey dersiniz.Tüm herşeyi çekmiyor mu Acun medya?Olayı açıklığa kavuştursun ve Aleyna'nın haklı olduğu ortaya çıksın😤😡😠
Selinay Uzun
Selinay Uzun 8 saat əvvəl
Batuhannnn adamsın saaaa büyüklük onda kaldı
Sude Bulutummm
Sude Bulutummm 8 saat əvvəl
Batuhan herkezin icinde soykeyince kiz utandi ondan agladi
Poyraz Acar
Poyraz Acar 8 saat əvvəl
kral poyraz başka laf yok
Ulaş Kaya
Ulaş Kaya 8 saat əvvəl
Begümü unutmayalım 🤞🏻
Fake Fake
Fake Fake 8 saat əvvəl
Olayı bilen diğer kişi de Poyraz, konseyde kendi ağzıyla söyledi. Ama tıpası yiyip de gelip Aleyna ile yüzleşmiyor. Herkesin maskeleri yakında düşecek, emin olun.
Medecin
Medecin 8 saat əvvəl
ALEYNA ELENSIN DIYENLERR BUTONU
Harika Pandiş
Harika Pandiş 8 saat əvvəl
Ben daha iyi dans ederim.-.
sevinçli ailesi
sevinçli ailesi 8 saat əvvəl
Kırmızı takım öl
belali - DEMACIA'lı
belali - DEMACIA'lı 8 saat əvvəl
AllStar gelsin artık diye yalvarıyorum vallaha barış kesin olcak BMYFC❤
Dilek Akyıl
Dilek Akyıl 8 saat əvvəl
POYRAZ ŞAMPİYON OLACAK DİYENLER LİNKE 👇
• Irmak •
• Irmak • 8 saat əvvəl
5:48 kaç kere izledim bilmiyorum.. çok hoştu
ırmak
ırmak 8 saat əvvəl
Sergenin hak ettiği değeri görmediğini bir ben mi düşünüyorum? Çocuk poyraz Stevenı yeniyor ama sakin ve sorunsuz olduğu için fark edilmiyor.
sevinçli ailesi
sevinçli ailesi 8 saat əvvəl
Nisa ben seni çoook seviyom ben mavi takımı çook seviyom yanlız avokadomun adı tatlış nisa
Elif Doğan
Elif Doğan 8 saat əvvəl
Ortadoğuda savaşa mı gittiniz saçmalıyorsunuz. Çocuğu da yurt dışında yaşıyor arada arıyorlardır annelerini babalarını
slowizm yedek
slowizm yedek 8 saat əvvəl
Merak ettim tek şey steven hangi dil konuşucak
Asiye lezgi
Asiye lezgi 8 saat əvvəl
Gayette sakin bir şekilde konuşmuş hiçte çıldırmış gibi bir Hali yok
ismail_demircifan
ismail_demircifan 8 saat əvvəl
Batuhan ne kadar efendi biri burda belli ediyor bence orda en değer verdiği kız melis
Rüya Lavinia
Rüya Lavinia 8 saat əvvəl
Olay konseylerden birincisi bu, ikinci ise dondurma olayında Barışın ismini yazan Gonullulere Barışın birincilik şoku. Bu iki konseyi unutmayız
Ebubekir emin Çınar
Ebubekir emin Çınar 8 saat əvvəl
Ya arkadaş kim düzenliyor bu AZshow işlerini çıldırıyorum ya adam kendince yorum yapıyor buraya çıldırdı yazıyorsunuz ulan tv de yok diyorsunuz dün akşam ben tv de gördüm bu konuşmayı bizim tv de bir özellik mi ki ben gördüm anlamadım
Harun ve miraç
Harun ve miraç 8 saat əvvəl
barış kaptanlık yapamiyo bence hayrettin olsun kaptan sizce
kendi halinde
kendi halinde 8 saat əvvəl
Şu oyunda etmediğm dua kalmamıştı cemal için
Deniz Adagulu
Deniz Adagulu 8 saat əvvəl
Ünlüler kazanmak istiyorsa avantajı kaybedip geriye düşmeli önde olunca 2. Ve 3. Tur seçim yapamıyorlar
Hilal Karagöz
Hilal Karagöz 8 saat əvvəl
Şu başlığı Batuhan görse çocuk yine sinirlenir sbsjddk
Umut Deniz Yıldırım
Umut Deniz Yıldırım 8 saat əvvəl
Resat dede gibi davranmiyomu
Yasemin Ciftci
Yasemin Ciftci 8 saat əvvəl
Batuhanin melise güzelim bir dinle demesi
HƏSƏN ƏLİZADƏ
HƏSƏN ƏLİZADƏ 8 saat əvvəl
Abi azerbaycandada acarmisiniz
İrem Gündüz
İrem Gündüz 8 saat əvvəl
Ya şu eminin sakatlandığı sahneyi koyar mısınız izleyemedim dün
Zerrin Uysal
Zerrin Uysal 8 saat əvvəl
Aleynanin aglamasi hic inandirici degil bence 🤷🏻‍♀️ Bana halen samimiyetsiz geliyor
Livuuls Trwam
Livuuls Trwam 8 saat əvvəl
Volkan: Ufahlıh çaldı abi
Zehra Yurek
Zehra Yurek 8 saat əvvəl
Hanzede de evli niye okadar olay çıkarmadı sen şıkariyosun
Rabia Durduran
Rabia Durduran 8 saat əvvəl
Handaze böyle giderse birleşme partisini görür
nesi gül
nesi gül 8 saat əvvəl
Disarda yüzlesirler artik. Kimin ne dedigini biz bilemeyiz. Yunus Emrede saf zaten iyi biri oda ne düsünecegini bilmiyor tabi napsin. Ama iftiraysa zaten bunu disarida konusurlar Sancakayla. O kizi sevmiyordum nedense sesine sinir oluyordum. Ama Aleynada böyle bisey diyince eline ne gecicekki yani kiye böyle bisey söylesin onuda anlamis degilim. Yani biz seyirci olarak bilemeyiz orada neler konustuklarini cünkü adada bize bir kismini gösteriyorlar. Anlamadigim bir konuda Yunus Emrenin Sancakaya inanip Aleynaya inanmamasi. Yunus Emre orada tamam unutalim demesi gerketi cünkü bilemezsin kimin digru yanlis söyledigini.
zeynep
zeynep 8 saat əvvəl
Noldu da Aleyna hakkında şak diye fikriniz değişti ne kadar döneksiniz daha düne kadar nefret dolu yazılar vardı burda bi acındırmaya bile kandınız yarın yine linçlersiniz
Merve Kurnaz
Merve Kurnaz 8 saat əvvəl
Sizce kim veda edicek insallah aleyna gitmez 🥺