35 TL MANGAL vs. 100.000 TL MANGAL (

  Baxış 3,028,381

Orkun Işıtmak

Orkun Işıtmak

Ay əvvəl

Sonradan Görme Serisinin yeni bölümünde @Meaty&Cheesy ile birlikte bulabildiğimiz en ucuz mangal olan 35 TL lik mangal, 4300 TL lik mangal ve bulabildiğimiz en pahalı mangal olan 100.000 TL lik mangalı kıyaslıyoruz ve pişirdiğimiz etlerin lezzetini test ediyoruz.
Orkun Işıtmak
orkunisitmak
Reklam & İşbirlikleri:
www.orkunisitmak.com

Şərh: 3 818
Meaty&Cheesy
Meaty&Cheesy Ay əvvəl
Orkun Çok güzel video olmuş 😁 İyi güldük , iyi et yedik 😀 Tüm ekibin emeğine sağlık 😀👏🏻👏🏻
Noor Khabpour
Noor Khabpour 18 dəqiqə əvvəl
@Burak Karaibrahimoğlu عن كل هالشي
Ferhan Akdoğan
Ferhan Akdoğan 8 gün əvvəl
Mustafa abi Bismillah demedin üzüldük abi.
gokberk yuksel
gokberk yuksel 13 gün əvvəl
Orkun daha yeni tanıyor abi seni. Biz televizyon niyetine seyrediyoruz hergün. Öğrenciliğim seni seyrederek geçti. Biraz para kazanıp müstakil bir eve yerleşip senin gibi olmak istiyorum abi :)
İbrahim Ömür
İbrahim Ömür 16 gün əvvəl
Abi her videon ders niteliğinde maşallah
Taner Kaya
Taner Kaya 27 gün əvvəl
Abi sen kralsın 🤌🤌🤌
Stewie Griffin
Stewie Griffin Ay əvvəl
Yıllardır takip ettiğim ilk videolarından itibaren izlediğim Mustafa Abinin sonunda hakettiği değeri görüp ülkece bilinmeye başlaması beni inanılmaz mutlu etti
KINDLY HELP ME REACH TO 99K SUB
KINDLY HELP ME REACH TO 99K SUB Ay əvvəl
*Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu izleyeyim deme.Benden söylemesi.Sakın Tıklama.*
Oyuncuyum
Oyuncuyum Ay əvvəl
paranın bozmadığı tek adamsın be orkun abi seviyoruz seni
RR K
RR K 2 saat əvvəl
Lan seni barış can takip ediyo
Ugur Babacan
Ugur Babacan 5 gün əvvəl
para nie bozsunki zengin biri degil sonucta
pudingseverum
pudingseverum 21 gün əvvəl
@HoLy FrieS dedi ve sütünü içmeye gitti.
Emre Yılmaz
Emre Yılmaz 29 gün əvvəl
@KADİR 63 izlemedim zaten reis
KADİR 63
KADİR 63 29 gün əvvəl
@Emre Yılmaz izleme kardeşim
Faruk Kaya
Faruk Kaya 18 gün əvvəl
20 liralık kıyma alan bir çok insan var o etlerin ne olduğunu bilmeyen insanlar var söylenecek çok şey var ama ne değişecek susup izliyoruz herşeyi,Orkun seni seviyoruz kral paranın bozamadıği nadir insanlardansın .
crvt zr1
crvt zr1 13 gün əvvəl
türk olup türkün ne olduğunu bilyen insanlarda var
ebu-zer
ebu-zer 29 gün əvvəl
Evet beklediğim gelişimi göstermeye başladın Orkun. İnan bana kalitene kalite kattın kardeşim. Ellerinize emeğinize sağlık güzel insan
Berat Yüksel
Berat Yüksel Ay əvvəl
Orkun'un her videosunda aklıma uzay katmanından atladığı fakat karşılığını alamadığı video geliyor, resmen Türk seyircisinin özeti gibi.. Her şekilde üretmeye devam ettiğin için emeğine sağlık, başarılar Orkun!
EMİRCAN GÜZEL
EMİRCAN GÜZEL 2 gün əvvəl
ABİ BU MANGAL VİDEOSUNU SOKAK ÇOCUKLARINI DAVET EDİP YAP LÜTFENNN ÇOK DAHA GÜZEL OLUR
Latif Haşimoğlu
Latif Haşimoğlu 8 gün əvvəl
😊
Birkan
Birkan 13 gün əvvəl
Uzay katmanı dediğin uçakla mı gitti :) uçakla en fazla kaçıncı katmana çıkabiliyordun ;)
Mahidevran
Mahidevran 14 gün əvvəl
Yani videoya ayıptır yazmak için girdim, yorumların hepsi öyledir diye düşündüm bir alay mankurt, adam karşımızda et yediği için tebrik yağdırmış. Ne diyeyim kardeşler.
Taner Yüzgüleç
Taner Yüzgüleç Ay əvvəl
Kaliteyi bozmadan ilerleyen tek kanal 💖
Erhan KIZILTAŞ
Erhan KIZILTAŞ 26 gün əvvəl
Mustafa abiyi yakında Acun Dominik’e götürürse hiç şaşırmam. Sonunda hak ettiği değeri bulmaya başlıyor. Sadece Türkiye’nin değil tüm dünyanın bu adamın bilgisine ve konuya olan ilgisine saygı duyması lazım.
Pattiz ᴳᵒᵈツ
Pattiz ᴳᵒᵈツ Ay əvvəl
10 milyon abone şimdiden hayırlı olsun kral❤️👑
Just Arkon
Just Arkon Ay əvvəl
videolarını severek izliyorum tüm ekibin ellerine sağlık
Koray Demir
Koray Demir Ay əvvəl
Mustafa abi etin bilimiyle ilk videolarını izleyen kitleyiz. Elektrotları ette kullanan müthiş birisi. Sizleri burada görmek çok sevindirici Mustafa abi.
£mrę KąvĻų
£mrę KąvĻų Ay əvvəl
Çok Güzel Bir İçerik Olmuş Emeğinize Sağlık Orkun Bey 👍👍👍🧿🧿🧿😄😄
None None
None None Ay əvvəl
Diğer youtuberlara göre daha kaliteli içerik ürettiğin için kendin ile gurur duymalısın 🌹
Ugur Erkoc
Ugur Erkoc 23 gün əvvəl
Etin lezzetini izlerken aldık adam hakikatten yapıyor bu işi eline sağlık.
TalkCast
TalkCast Ay əvvəl
Mustafa abi ve hacı baba yıllardır izleriz. Senin gibi top kanallardan birinde görmek gurur verici. Kendi alanında zaten zirve bi isim.
TalkCast
TalkCast Ay əvvəl
@Elvin Kumkaç valla ben hala izleyicilikte kaldım, uygulamaya da geçmeyecek gibiyim hala 🤣
Elvin Kumkaç
Elvin Kumkaç Ay əvvəl
bende ilk baştan beri aboneyim mustafa beye mangal profesörüdür
Kerem Alpay
Kerem Alpay Ay əvvəl
@Yunus biliyorum kanka şakasına demiştim
Yunus
Yunus Ay əvvəl
@Kerem Alpay en iyi diyor
^Demøn Røxy!!^ #MeSu!! #RoxLuc #SuCey #RoNi
^Demøn Røxy!!^ #MeSu!! #RoxLuc #SuCey #RoNi Ay əvvəl
Tartışmasız Türkiye'nin en kaliteli videoları çeken AZshowr'ı sensin.
Evrim
Evrim Ay əvvəl
Video çok güzel ellerine sağlık Orkun ! 😊
Fatih ÜSTÜNBAŞ
Fatih ÜSTÜNBAŞ Ay əvvəl
Orkun abi öyle güzel yedin ki canımın nasıl çektiğini anlatamam afiyet şeker olsunnn
mine çalışkan
mine çalışkan Ay əvvəl
videolarını severek izliyorum tüm ekibin ellerine sağlık
Emiristan
Emiristan Ay əvvəl
Kanal ismime bakma
Emir Tarık Ateş
Emir Tarık Ateş Ay əvvəl
Kaliteyi bozmadan ilerleyen tek kanal 💖
Maide Nur
Maide Nur Ay əvvəl
Yooooo Noluyo ya? Da var
Hamit Mert Çalışkan
Hamit Mert Çalışkan Ay əvvəl
@ÇATLAK İKİLİ parti olan
ÇATLAK İKİLİ
ÇATLAK İKİLİ Ay əvvəl
@Hamit Mert Çalışkan nereli oldugunu bilmiyom
İndo Turk
İndo Turk Ay əvvəl
Mustafa abi et konusunda her zaman üst kademe olduğunu düşünürdüm . Bu video destekleyici olmuş. Gerçekten Mustafa abinin her videosunu takip eden biri olarak, Mustafa abi etin profesörü .... 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Fuat Polat
Fuat Polat 15 gün əvvəl
Mustafa abiyi uzun zamandır takip ederim yemek yedikten sonra bile izlediğimde aciktiran bir adam işin üstadı birgün yemeğini yemek nasip olsa keske
Kadir Ergin
Kadir Ergin Ay əvvəl
Yemin ediyorum 27 yaşındayım ben daha hayatımda bu şekilde böyle löp et yemedim gerçekten bize eti lüks bişey olarak gösteren şerefsiz yöneticilere yazıklar olsun.
Berkay Çelik
Berkay Çelik Ay əvvəl
orkun abi bu tarz videolarını ve kendine ozel iceriklerini felan cok seviyorum nice 10 milyonlara yaklaşıyoruz (10 m olursun inşallah ve haediyorsun)
Komedi Dahisi Shorts
Komedi Dahisi Shorts Ay əvvəl
İçerik Fikri: Bir market veya bakkal ile anlaşıp ürün fiyatlarını eski yıllardaki gibi yap (örneğin 2012). Ardından kamera kayıtlarından insanların tepkilerini izle. Ortaya harika ve eğlenceli bir video çıkacağını düşünüyorum...
Scp 035
Scp 035 Ay əvvəl
@AA Knowledge Boş duyar.
Just Comment
Just Comment Ay əvvəl
@Pala Babayigit işte burada orkun içerikleirne saten aşırı miktarda para harcıyor ki o videodan min 100.000 kazanır ve bakkala da hiçbir sıkıntı olmaz zaten sonunda insanlara bunun bugünlük bir video için olduğunu söylerler bakkal normal fiyatlardan devam eder
İbrahim Selet
İbrahim Selet Ay əvvəl
@Just Comment süper zeka şuan ki fiyat durumunda çok eski bi zaman gerek yok süper zeka hala anlamamak için direniyon yok tepki yok şaşırcaklar
Just Comment
Just Comment Ay əvvəl
@İbrahim Selet olm adamın amacı halkın tepkisini ölçmek değil mi ulan ne kadar düşerse fiyat halk o kadar şaşırır az düz mantık kur biraz düşün öyle yorum yaz
Oğuz Er
Oğuz Er Ay əvvəl
Mustafa abi mükemmel anlatım mükemmel işçilik , fazlasıyla sana yakışan bir çekim olmuş. Orkuna da helal olsun
mehmet çelik
mehmet çelik Ay əvvəl
Guruss mangal şahane her baba'nın ihtiyacı adamlar çok güzel yapmış taşta biftek videosu'da bekliyoruz elinize sağlık
Gizem Damla
Gizem Damla Ay əvvəl
10 milyon abone plaketi hayırlı uğurlu olsun orkun Ankara dan selamlar :)
Ahmet :]
Ahmet :] Ay əvvəl
orkun abi 10milyon haırlı olsun şimdiden seni 4.5 milyondan beri takip ediyorum severek izliyorum 10 milyonu güle güle kullan
DON'T
DON'T Ay əvvəl
*Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu izleyeyim deme.Benden söylemesi.Sakın Tıklama.*
ali bilmez
ali bilmez Ay əvvəl
yenisiN yani ben 1mABONEDEN BERİDİR TAKİPTEYİM
Kamuran gül
Kamuran gül 27 gün əvvəl
Hiçbir zaman herhangi bir videoyu baştan sona izlememiştim...ama bu baştan sona izledim tebrikler emeklerinize sağlık 👏👏👏
Denis Eyvazov
Denis Eyvazov Ay əvvəl
1000000 milyon geliyar şimdiden hayırlı olsun abim 👏👏👏
Deniz Güneş
Deniz Güneş Ay əvvəl
umarım ekonomimiz bir gün iyiye gider ve bizde et yiyebiliriz şuan hayalden başka bir şey değil et yemek bizler için...
KEREM
KEREM Ay əvvəl
Belki bir gün bize de yemek nasip olur...
Döndü Kandemir
Döndü Kandemir 24 gün əvvəl
Yapmadığın bi sonradangörme yok abi devam 😊
Birşen şahin
Birşen şahin Ay əvvəl
BURCU & GÜRCAN, Kanal senden bahsediyor son videosunda Orkunn destek olsana şu pırıl pırıl gençlere 💜 Çok da güzel bahsediyorlar senden ☺️
Mell
Mell 8 gün əvvəl
Hangimiz pikniğe gittiğinde yanına purmuz alıyor,asıl marifet doğadaki yerdeki çalı çırpı toplayıp kömürü yakabilen kişilerdir.Bizim halkımız çatır çatır yakıyor ama Uzman denilen kişi yakamadi kömürü 😁 Asıl merak ettiğim mangalın özelliği dumanı açık dışarda olması degilmi.Her 2 pahalı modelde de kapak kapanıyor. Her ne kadarda bacası olsada bence bir nevi Fırında et gibi olur. Bence bu video aile toplanıp hazırlanan mangal değil,restaurantlardaki sistem bu
Birol Şefin Mutfağı
Birol Şefin Mutfağı Ay əvvəl
Çok Çok güzel bir video olmuş bilgilendirici başarılar diliyorum selamlar olsun abim
Kadir
Kadir Ay əvvəl
Ucuz orta pahalı kurbanlıklara bakabilirsin Onların nerden geldiği nasıl bakıldığı vb. hemde güzel bir sohbette dönebilir pazarlık felanda yaparsın güzel goy goy çıkar.
DON'T
DON'T Ay əvvəl
*Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu izleyeyim deme.Benden söylemesi.Sakın Tıklama.*
HALİL DİLER
HALİL DİLER 27 gün əvvəl
Kaliteli içerik teşekkürler👏
Said Şimşek
Said Şimşek Ay əvvəl
Orkun ucuz orta pahalı kurbanlık yaparmısın çok iyi video olur
Memet James
Memet James Ay əvvəl
Abi bu adam mükemmel birisi ben böyle bir kanal görmedim kaliteli her konuda bilgi veren bir kanal bana göre Orkun ışıtmak kendine has bir stil ve özgün fikirlere sahip böyle adam 10 milyon hakediyor
Gülsüm Iskaracı
Gülsüm Iskaracı 25 gün əvvəl
Gercekten cok dogal bir insansın butun videolarını severek takip ediyoruz oglum bile tekrar tekrar izliyor hersey gonlunce olsun😊
SolâX
SolâX Ay əvvəl
Lise öğrencisiyim 12'ye gidiyorum. Aileme yük olmak istemiyorum AZshow'dan harçlık çıkartmak istiyorum bu kadar insandan 5-6 kişi bile görüp takip etse çok iyi olur. Şimdiden çok teşekkür ederim. Bunu sürekli belirtiyorum samimi kalın en iyi dostunuz kendinizsiniz kendinize iyi bakınn.
Kamer yılmaz
Kamer yılmaz Gün əvvəl
Mustafa abi et işinde markadır Orkun’un kanalda gördüğüme sevindim. On numara içerik olmuş dostlar teşekkürler.
Furkan Demir
Furkan Demir Ay əvvəl
9,9 Mn kutlu olsun Orkun :)
Yağmur Akkoca
Yağmur Akkoca Ay əvvəl
Kuzenimle beraber izledik, etlerden daha çok adamın pofuduk ellerine odaklandık, çok tatlıydı. Çok güzel bir video olmuş, emeğinize sağlık❤️
multi erfa
multi erfa Ay əvvəl
Buyur gel afiyet olsun adamin elleri😅
Mustafa Can
Mustafa Can Ay əvvəl
abi 10 Mn ye çok az kaldi helal olsun sana seviliyorsun ❤️
Baha
Baha Ay əvvəl
Alakası içerikleri olduğu halde mangalın sonradan görmeye uyarlaması ile en sevdiğim iki AZshow kanalınin bir araya gelmesi beni mutlu etti. İkisini de ilk videolarindan beri takip eder ve çok severim. İkisinin de yolu bahti açık olsun.
Baha
Baha Ay əvvəl
@Mert..#belalıbrokoli#Fanboy#Youdonship hayır kardeşim. Daha önce AZshow video atmadiysan veya herhangi bir videoda bir AZshowrin kalp attığına denk gelmediysen yorum yapmanın anlami yok. Gelen bildirimde bile "Tebrikler! Orkun Işıtmak yorumuzu beğendi." yazıyor. Bir AZshowrı izleyenler genelde fanları olduğu için AZshow video sahibine özel ve diğer kişilerin görebileceği şekilde beğenme özelliği vermiş. Olay bundan ibaret.
Mert..#belalıbrokoli#Fanboy#Youdonship
Mert..#belalıbrokoli#Fanboy#Youdonship Ay əvvəl
@Baha O kalp atma diil görme anlamına gelio
Baha
Baha Ay əvvəl
@EMOJJ yok ya cevap atmıyor da ya kendi ya da bir görevli atıldığı birkaç saat içinde güzel yorumlara kalp atıyor
EMOJJ
EMOJJ Ay əvvəl
@Baha Orkun ışıtmak kalp atmış ben Orkun ışıtmak videoların Yorumlarına bakmıyor zannediyodum
Baha
Baha Ay əvvəl
@EMOJJ ne "kalp?" Ne demek istedin.
Sabine Adilli
Sabine Adilli Ay əvvəl
Yeni abonenim hayirli uğurlu olsun
Zack—
Zack— Ay əvvəl
Canım çekti hayatım boyumca tadamıyacağım bi yemek daha
Arif Ceren
Arif Ceren Ay əvvəl
Meaty den izlerken böyle et yeme videosu göremiyorduk, Orkun canımızı çektirdi kedimi yedirtecek bana 😂
Salih Aydın
Salih Aydın Ay əvvəl
bu ekonomik kriz de böyle bir video böyle bir şekilde yenmesi çok enteresan :) tadına bakmıyor mübarek yeniden isim verecek vicdansız
irem
irem Ay əvvəl
orkun abicim seni 2017'den beri takip ediyorum gittikçe içeriklerin güzelleşiyor oturduğun yerden değilde keşfederek,severek yapıyosun bende buna orkunun farkı diyorum senden tek isteğimiz hiçbir şeye takılmadan başararak insanlar senin yaptıklarınla ve başarlarına konuşarak devam etsin istiyoruz seni seviyoruz🤍
Yedek Hesap
Yedek Hesap Ay əvvəl
@Filiz başka hesaptan bakamıyor mu bi sen mi zekisin
Filiz
Filiz Ay əvvəl
@irem tmm inandim şuan
Filiz
Filiz Ay əvvəl
2017 den beri takip edemessin 2 yıl once kurulmus hesabın
DON'T CLICK THIS VIDEO
DON'T CLICK THIS VIDEO Ay əvvəl
*Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu izleyeyim deme.Benden söylemesi.Sakın Tıklama*
EGLENCELI VIDEOLAR
EGLENCELI VIDEOLAR Ay əvvəl
Keşke sana daha önce abone olsaydım. Çok iyisin gerçektennn çok beğendim videolarını başarılar dilerimmm 😀
Car Parking delisi
Car Parking delisi Ay əvvəl
Eti seviyoruz diyip 130 derecede pişiren Mustafa abi🤣🤣 Dikkat! Şaka Anlamdador
Ogün Can
Ogün Can Ay əvvəl
Mustafa abi kral adamsın her zaman müsaadenizle demen gönülleri mutlu ediyor
Halil Erkmen
Halil Erkmen Ay əvvəl
Orkun ne güzel adamsın yakın bir dostum gibisin aynı ❤❤
Burak AK
Burak AK Ay əvvəl
İçerik kaliten ilerleyişin harika Orkun, tebrik ediyorum. Başarılarının devamını diliyorum.
Nadir Oyunda
Nadir Oyunda Ay əvvəl
ORKUN IŞITMAK OYNATMA LİSTEMDEKİ VİDEOYA YORUM YAPMIŞ
💥MELİKE💥
💥MELİKE💥 Ay əvvəl
Orkun abi inşallah 10 milyon olursun 🥰
Welatparez Reber
Welatparez Reber 18 gün əvvəl
Orkun abi eti yerken biraz daha detaylı anlatır mısın tadını rica etsem:(
Kookie Fashion
Kookie Fashion Ay əvvəl
Abi bu adam hakettiği değeri alamadı daha fazlasını hakediyordu.
Berkbtmzz
Berkbtmzz Ay əvvəl
türkiye ekonomisine kafa atan bir video olmuş tebrik ederim :D
RIEL
RIEL Ay əvvəl
Abi teşekkür ederim böyle bir deneyimi bize anlattığın için. Vallaha noodle yerken zevkten dört köşe oldum ısıra ısıra yedim herkese tavsiye ederim 👍
Kolay Bağlama Notaları
Kolay Bağlama Notaları Ay əvvəl
Oha nodle yiyosan zenginmişsin
No
No Ay əvvəl
@DON'T CLICK THIS VIDEO ohaa o zaman sende kral Zeynel kanalını izleme sakın müthiş bir şey
No
No Ay əvvəl
Kral Zeynel kanalını izlerken de otobüs yolculuğu yaparak noddle yiyormuş gibi olur. Tavsiye ederim
DON'T CLICK THIS VIDEO
DON'T CLICK THIS VIDEO Ay əvvəl
*Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu izleyeyim deme.Benden söylemesi.Sakın Tıklama*
Fatih Dağ
Fatih Dağ Ay əvvəl
😂😂👏
Memati vs izmarit
Memati vs izmarit Ay əvvəl
Abi sizi izlerken ben de yanda tost yiyorum
[BD] FERİD
[BD] FERİD Ay əvvəl
10 MİLYON ABONE GELİYOR LANN😁😁🔥 Şimdiden Hayırlı Olsun Abi Bunu Çok Hakettin Yemin Ederim Emeklerinin karşılığını Aldın:) 10 MİLYON ŞİMDİDEN HAYIRLI OLSUN ABİ ve Seni severek izliyorum seni Çok Seviyorum ❤❤❤👍👍🔥🔥🔥
Kuantum Kuantum
Kuantum Kuantum Ay əvvəl
18 yıllık hayatım boyunca bu kadar et yemedim geçen sene et tantuni yemiştim çok güzeldi.
Alde Soha Walk
Alde Soha Walk 18 gün əvvəl
Eti öyle yiyince açıktırdın bizi ❤️❤️❤️❤️
Emre Bozan
Emre Bozan Ay əvvəl
2014 ' ten beridir seninleyim . Her geçen zamanda daha da kaliteli videolar çekmen , çizgini bozmaman , ilk gün ki gibi kalan nadir eskilerdensin.
beko
beko Ay əvvəl
@mrbbenvk mrbbenvk 2012 den beri var knk bu kanal
Emre Bozan
Emre Bozan Ay əvvəl
@mrbbenvk mrbbenvk öncesinde hesap açmadan takip ediyordum
Adblue
Adblue Ay əvvəl
​@mrbbenvk mrbbenvk 😂
mrbbenvk mrbbenvk
mrbbenvk mrbbenvk Ay əvvəl
2015de açmışın hesabı
KINDLY HELP ME REACH TO 99K SUB
KINDLY HELP ME REACH TO 99K SUB Ay əvvəl
*Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu izleyeyim deme.Benden söylemesi.Sakın Tıklama*
Uğur Ergin
Uğur Ergin Ay əvvəl
İki tane uzun zamandır takip ettiğim insan. Çok kaliteli bi içerek. Mustafa abi etin kralıdır
Sefa Demir
Sefa Demir Ay əvvəl
Birlikte yememiz dileğiyle davet etsen ne güzel olurdu
Inzi Mehmet
Inzi Mehmet 26 gün əvvəl
Super Video olmus 😀👍😀
Meryem Demir
Meryem Demir Ay əvvəl
Orkun abi seni ailecek çok seviyoruz ve severek izliyoruz
SolâX
SolâX Ay əvvəl
Lise öğrencisiyim 12'ye gidiyorum. Aileme yük olmak istemiyorum AZshow'dan harçlık çıkartmak istiyorum bu kadar insandan 5-6 kişi bile görüp takip etse çok iyi olur. Şimdiden çok teşekkür ederim. Bunu sürekli belirtiyorum samimi kalın en iyi dostunuz kendinizsiniz kendinize iyi bakınn.
tabanı parala bana varamaz adımın
tabanı parala bana varamaz adımın 19 gün əvvəl
mustafa abimi yıllardır takip ederim adam gibi adamdır.
Hüseyin Korkmaz
Hüseyin Korkmaz 14 gün əvvəl
Eti zaten yiyemiyoruzda goremiyoduk iyi geldi bu vesileyle eti gormus olduk şu yoklukta guzel vıdeo olmus tesekkurler iyiki varsınız
Duxra BS
Duxra BS Ay əvvəl
50 liralık mangalla 100 liralık tavuk eti alıp yiyebilen ve bunu 3 ayda bir yapabilen kardeşim yalnız değilsin
Veli Erbay
Veli Erbay Ay əvvəl
çok güzel video olmuş orkun abi efsane video olmuş çok iyi video olmuş
Ömer Kılıç
Ömer Kılıç Ay əvvəl
yeni video atmanı beklerken eski videolarini izliyorum abi çok başarılısın ve bizi eğlendirdiğin için çok teşekkürler🤘🖒🖒
Mehmet Emin Karataş
Mehmet Emin Karataş Ay əvvəl
bence o beklediğiniz aralarda ettiğiniz muhabbetler de çok keyiflidir. Keşke dinleyebilseydik. Mustafa abiden öğreneceğimiz çok şey var.
Sefa Saydan
Sefa Saydan 17 gün əvvəl
abi tadlarını tarif eder misin
10.000 TL LİK KAZI KAZAN KAZIMAK!
16:47
Orkun Işıtmak
Baxış 2,2M
Konuşanlar | Yaz Shot Extra 🔥
34:35
Konuşanlar
Baxış 4,8M
Pərviz Bülbülə & Jamilla - Biri var
3:04
Perviz Bulbule Official
Baxış 161K
Gül Masalı 5. Bölüm @atv
2:16:10
Gül Masalı
Baxış 984K
Ülvi Nadiroğlu - Duydumki (Official clip)
4:08
100 Girls Vs 100 Boys For $500,000
16:53
ADANA'DA 0TL İLE 1 GÜN GEÇİRMEK!
29:44
Orkun Işıtmak
Baxış 10M
0 TL İLE BODRUM'DA YAZ TATİLİ YAPMAK!
23:13
Orkun Işıtmak
Baxış 3,1M
DÜNYANIN EN DERİN HAVUZUNA DALDIM! (60M)
10:26
GECE IKEA'DA KALDIK! ft.@MuratAbiGF
16:58
Orkun Işıtmak
Baxış 2,8M
Konuşanlar | Yaz Shot Extra 🔥
34:35
Konuşanlar
Baxış 4,8M