Doğduğun Ev Kaderindir | 1. Bölüm

  Baxış 7,776,038

Doğduğun Ev Kaderindir

Il əvvəl

“GERÇEK BİR HAYAT HİKAYESİ”
İNSAN KADERİNİ DEĞİŞTİREBİLİR Mİ?
“Doğduğun ev kaderinmiş.
Kimi sevip kiminle evleneceğine bile doğduğun ev karar veriyormuş”

Yakında TV8’de yayınlanmaya başlayacak olan Doğduğun Ev Kaderindir, her insanın en büyük ve en derin sorusuyla başlıyor: insan kaderini değiştirebilir mi?
Gerçek bir hayat hikayesi!
Doğduğun Ev Kaderindir, “kimi sevip kiminle evleneceğine bile doğduğun ev karar veriyormuş. Önce anneler alıyormuş kalemi eline, başlıyormuş yazmaya” ile kaderin sırrını aralayan ve gerçek bir hayat hikayesinden uyarlanan senaryosuyla aşkın, hayatın ve aile yaşamının gözle görünmeyen odalarına yolculuk ediyor.

Şərh
Zeynep Bayram
Zeynep Bayram 2 saat əvvəl
Mehti öldü filim de öldü bence zeynep mehtiyle yakıyordu barışla hiç yakışmıyor lar bence..
leila lumière
leila lumière Gün əvvəl
Eyvallah☹
Sharon Hawkins
Sharon Hawkins Gün əvvəl
Can someone tell me what this show is about please🙏🏻
N H
N H 2 gün əvvəl
لقد قتلوك يا معلم مهدي 😔🚶 ، كنتَ جميلاً و حياتك سعيدة 💔♥️ .
N H
N H 2 gün əvvəl
أغبياء لو تترجمون الفيديو للعربي لحصلتم على مشاهدات أكبر من متابعينكم العرب ، استثمروا هذه الخاصية على يوتيوب .
Reshad Huseynov
Reshad Huseynov 2 gün əvvəl
Filmin baw kahramanini neden oldururler hic anlamiyorum
Siti Sariah
Siti Sariah 3 gün əvvəl
English subtitle plzzz...😭😭😭 From Malaysia
Faiq Abdullayev
Faiq Abdullayev 3 gün əvvəl
))
Geloos1996
Geloos1996 4 gün əvvəl
Mehdi başlardan ne kadar tatlı konuştu ... çok iyidir ya senarist çok fazla bok yedi en sondan
Maria n
Maria n 5 gün əvvəl
Demet özdemir ve İbrahim çelikkol ikilisi bir Kadir inanır bir Türkan şoray olabilirdi efsaneyi nasıl berbat ettiniz senaristler 😔
Münevver Karaoglan
Münevver Karaoglan 5 gün əvvəl
Bu kiz niye hep ben tek ettim diyor ya anlamiyorum lan tek eden Anan baban sen daha 5 yasinda bir kizdin
Emine
Emine 6 gün əvvəl
Merhabalar, bizler 19 aylık SMA Tip-1 hastası Yağız Alp’in umut elçileriyiz. Yağız’ımızın hastalığı nadir ve Amerika’da yüksek oranda iyileşme sağlayan bir tedavisi bulunmakta. Tedavi ücretini toplayabilmek için başlatılam kampanyada bizler birçok faaliyet yürütmekteyiz. Bizimle canlı yayına katılıp sesimizi duyurmakta yardımcı olurmusunuz? @smayagizbebek sayfasından aileye ulaşabilirsin. Allah razı olsun
Elif Özkan
Elif Özkan 6 gün əvvəl
Başlangıçı gerçekten harika olan bir dizi nasıl bu hale geldi getirdiniz anlamıyorum çok yazık oldu başladığı gibi devam edebilirdi ama olmadı malesef şimdi ne olursa olsun ilk bölümlerde olan heyecan ve reytingi yakalayamazsınız çok kişi izlemekten vazgeçti malesef
Video Mix
Video Mix 6 gün əvvəl
Zeyneb cox.gozeldi )))
Video Mix
Video Mix 6 gün əvvəl
Heyat Heyattt
Azra Caliskan
Azra Caliskan 6 gün əvvəl
Ben bu dizi'yi çok sevdim!!!!!!!!
izmir karşıyaka
izmir karşıyaka 6 gün əvvəl
@ibrahimçelikkol daki agir abilik zeynebe sevgisi bu sekil gitmeliydi ama mehtiyi harcadılar bozuldu dizi .
izmir karşıyaka
izmir karşıyaka 6 gün əvvəl
Zeynep ile Mehti hikayesi ile başladı mehtinin onu gercekten sevmesini hissettirdi bize ama ne yazık ki su an ki geldigi durum çok kötü mehtiyi öldürdüler diziyi tamamen degistirdiler ikisi bambaskaydı 😭
Day Lima
Day Lima 6 gün əvvəl
🇧🇷🇧🇷🇧🇷
Maria n
Maria n 7 gün əvvəl
İbrahim çelikkol olmadan olmaz bu dizi 😔 o ilk karşılaşma ve o ağlatan fon müziği 😔😔😔
ebru aksuy
ebru aksuy 7 gün əvvəl
Sadakatsizdeki Alinin bu dizide oynadığını yeni farketmem 😂
Fikri Acikdeniz
Fikri Acikdeniz 7 gün əvvəl
bu dizi mehdi siz bi hic artik
Melisa Ergen
Melisa Ergen 7 gün əvvəl
iki baktılar diye sahip mi oldular derken? mesele doğurmak mı yoksa doğurmadan da sendenmiş gibi benimsemek mi? yazık.
Melisa Ergen
Melisa Ergen 7 gün əvvəl
Zeynep’te tam besle kargayı oysun gözünü tip. Seni büyütenlere ne bu çene?
Merve ÖZCAN
Merve ÖZCAN 7 gün əvvəl
Mehdi,sensiz yeni bölümü izleyemedim ,senli bölümlere yeniden başlıyorum
pnr 06
pnr 06 8 gün əvvəl
Ne güzeldi.. Mehdi ölmemeliydi
Necati Cinar
Necati Cinar 8 gün əvvəl
Kızından para almayıp damadin bir odasında yaşamayı secen sakine hanıma bak
Ülkü Avcı
Ülkü Avcı 8 gün əvvəl
Ben🥺
Mehmet Unludag
Mehmet Unludag 8 gün əvvəl
Böyle babaları görüpte birsey yapmayanın yeri cehennemdir
Nazlı Kemer
Nazlı Kemer 8 gün əvvəl
Ah ZeyMeh nasıl geldiniz o hallere çok güzeldiniz 💔🖤
İSHAK VE ELİF KARDEŞLER
İSHAK VE ELİF KARDEŞLER 8 gün əvvəl
Ah mehdi beyler her çarşamba doğduğun ev kaderindiri televizyondan izleyin reytingler yükselsin
monster_gurrly
monster_gurrly 9 gün əvvəl
Any malayalis here 😕
ESMA AK
ESMA AK 9 gün əvvəl
Buraya gelip ne çabuk geçmiş 1,5 yıl.. diyenler beğensin sayımızı bilelim. 👇
sempati kurdu
sempati kurdu 11 gün əvvəl
mehdiyi kötü yaparak diziyi boka sardılar bari baştan izliyimde 1. sezonun muhteşemliğini hatırlayım
Ризван Агаев
Ризван Агаев 11 gün əvvəl
Sakine ne sinir bisey yaaaa
Meral Dayıcık
Meral Dayıcık 11 gün əvvəl
Ya ne tip kadın hoş geldin demeden koca buldu
Turkish Dramas Lovers
Turkish Dramas Lovers 12 gün əvvəl
Demet ozdemir 👌❤️❤️
Master-Class Academy MCA
Master-Class Academy MCA 13 gün əvvəl
Sıştız dizinin içine🤦‍♂️
Ceren Aydin
Ceren Aydin 13 gün əvvəl
sultan o kadar iyi soyledi ki zeynebe gelmis emineye kiziyo salaga bak ya bi kere aramamis sormamis hallerini sanki bilmiyo aq
Redmij Redmijsjdjd
Redmij Redmijsjdjd 13 gün əvvəl
💗👍💋
Berat Kocamer
Berat Kocamer 13 gün əvvəl
doģdu ev jlkaderun
Begzod Begzod
Begzod Begzod 14 gün əvvəl
Mehdida çok genç ve gulmek ona çok yakişyormuş
bulut
bulut 14 gün əvvəl
37.bölümden geliyorum zeynepin o zamanlar giyimi bile ne kadar güzel mis yaaaaa böyle tam tatlı aile kızı giyimi eskiden herşey güzelmiş neden eskiler her zaman güzel ve özleniyor??
Kadriye
Kadriye 14 gün əvvəl
Zeynep şey diyeceğim mama odan çok güzel
MT GRL
MT GRL 14 gün əvvəl
Valla insan kaderini değiştirebilir mi bilmem ama , siz eseri çok değiştirdiniz ,içine ettiniz👎
Linosh 19
Linosh 19 15 gün əvvəl
Mehdi gittikten sonra 1 boluma gelenler 🥺
Лаура Нсанбаева
Лаура Нсанбаева Gün əvvəl
@abus dso eyvallah mehdi usta
abus dso
abus dso 2 gün əvvəl
eyvallah
Лаура Нсанбаева
Лаура Нсанбаева 3 gün əvvəl
😥😥😥
Hiranur Yaşar
Hiranur Yaşar 3 gün əvvəl
Ben nnn
İbrahim Turan
İbrahim Turan 6 gün əvvəl
Ben
yaprak sıla günel
yaprak sıla günel 16 gün əvvəl
37. Bölümde mehdi öldü diye gelip eskilere bakıyorum
Esma Koçer
Esma Koçer 5 gün əvvəl
lan niye spoiler veriyorsunuz
Dragon Apple
Dragon Apple 7 gün əvvəl
Niye bozdun
Esso Online
Esso Online 9 gün əvvəl
Aynen bende eskilere bakiyoru.mkeske olmeseydi keske yeni bolumdekiler gibi devam etseydi
Ümit Özkaya
Ümit Özkaya 9 gün əvvəl
😀
Mr. House
Mr. House 16 gün əvvəl
Nerden nereye, bir ilk sezona bak bir de ikinci sezona, yazık oldu.
Doğukan
Doğukan 16 gün əvvəl
Ve Mehdi öldü.. Ah zaman ne çabuk geçmiş o zamandan bu zamana izliyorum her şey ne kadar çok değişti zaman...
Orçun Cem Uslu
Orçun Cem Uslu 16 gün əvvəl
DEMET ÖZDEMİR E SESLENİYORUM BU BÖLÜMDEKİ OYUNCULUĞUNDAN ESER KALMADI HABERİN OLSUN SENARYOLARI OKUYUP SADECE YAPMAYIN :BİRAZDA SENARYOYA YARDIMCI OLUN İTİRAZ EDİN FİKİRLERİNİZİ SÖYLEYİN VE YAPTIRIN NEDEN BÖYLE SÖYLEDĞİĞMİ 37.BÖLÜM NET ANLATIYOR.
Aneeq Shaikh
Aneeq Shaikh 16 gün əvvəl
Bunu 37. bölümden sonra izliyorum :( Watching this after episode 37 :(
Sylvie Kaya
Sylvie Kaya 17 gün əvvəl
Böyle anne ve baba, Böyle komşumu olur. Hepsi birbirinden çirkef..öz anne ve babaymış, allah canınızı alsın
elif akgöz
elif akgöz 18 gün əvvəl
37 bölüm fragmanından geliyorum.. Ahh be Mehdi usta ne hallere getirdiler seni!
Sinem Er
Sinem Er 19 gün əvvəl
Uzun zamandır izlediğim en güzel diziydi mahvettiler ya
Moonlight
Moonlight 19 gün əvvəl
Gerçekten Nermin Sakineden daha iyi bir anne. Hep kizini anliyor ve destekliyor. Sakinenin tek yaptigi çocuk gibi kusmek
Doğuş Aslan
Doğuş Aslan 20 gün əvvəl
Mehti çok yakışıklı ona bayılıyorum her gün onun taklidini yapiyorum
Doğuş Aslan
Doğuş Aslan 20 gün əvvəl
That
ملاكmelek melekجلال
ملاكmelek melekجلال 20 gün əvvəl
Ben beş yaşındayken türkiyeye geldim evet ben türk değilim ben ırakta döğdum ama aylem benim ve kardeşim için en iyi şeyleri yaptılar bizde ilk geldiğmizde paramız yoktu baya fakirdik bilavı mayonez ve ketçapla yiyoduk o kadar yani ama aylem beni hiç satmadı şuanda 13 yaşındayım 7 sınıfım şuanda madi durumuz çok iyi ama dizide böyle bir ayleyi görünce içim acıyo böyle kızını satıp sonra büyüdünde hatırlayıp getiriyo sonra evlendiriyo ben bu aneyi çok gıcık oldum bu kadına anne bile söylememem lazım ama demet özdemir rolünü çok iyi yapmış böyle roler ona çok yakışıyo en sevdiğim oyuncu
Karima Malla
Karima Malla 20 gün əvvəl
Bonjour. Je suis contente de retrouver Ibrahim dans cette série. Toujours aussi fabuleux notre Ibo. 👍👍👍👍
[DEĞİSİK EDİTLER]
[DEĞİSİK EDİTLER] 21 gün əvvəl
Bi ilk bolume bak bide şimdiye iyice saçmaladı🤧
Elif B.
Elif B. 23 gün əvvəl
Zeynep’in “Annelerimizin yazdığı hayatı yaşamak zorunda mıyız,ona mahkum muyuz sözü,tam şu sıralardaki bölümler için “Hayır.” cevabı vermemi sağlıyor, Zeynep açısından. Neyse yeni başlayanlar varsa,bu kadar spoiler yeter.🐥💛😉
Малика Абипова
Малика Абипова 24 gün əvvəl
Diziyi izleyeli psikolojim bozuldu ya. Annelik senin neyine Sakine. Gelmiş anneligimi geri istiyorummus.
Феруза Феруза
Феруза Феруза 24 gün əvvəl
Kaç yildir kadin bakmiş çoçuk için fedakar yapmiş kendine
Феруза Феруза
Феруза Феруза 24 gün əvvəl
Kendi elerinle teslim etdin gerezek anne oyle olmaz
Azra Aybars
Azra Aybars 24 gün əvvəl
🦋🌎🌊🌊🎹🦅🎧🦅🎹🌊🌊🌍🦋
Zeynep Üstün
Zeynep Üstün 25 gün əvvəl
AH AH mehdı şimdilerde çok degiştin
mmxz _
mmxz _ 25 gün əvvəl
22:19 nerden nerelere be
Halat Doski
Halat Doski 25 gün əvvəl
Zeynep💕💕
Elif islim Altınok
Elif islim Altınok 25 gün əvvəl
Küçük çocuklar yeni arkadaşlarıyla tanışırken zeynep sen hayatın gerçek yüzüyle tanışmışsın sen hayali bir kahramada olsan çok güçlüsün bunu saķın unutma
Fatma Dereköy
Fatma Dereköy 27 gün əvvəl
Bu kadar çabayı kızı obur tarafa vermeden evel verseydin vicdan yapıp duruyor doğuran anne çok egoist
vittorio azzolini
vittorio azzolini 27 gün əvvəl
in italiano non viene tradotto almeno i sottotitoli
ben bilmem
ben bilmem 28 gün əvvəl
Delimi ne, hem kizini vermis okusun diye, hem de kizi sucluyor beni terkettin diye...
Medyanın Renkli Yüzü
Medyanın Renkli Yüzü 29 gün əvvəl
Kamera arkası görüntüleri için sizleri kanalımıza bekliyoruz 😍
Viviana Carla
Viviana Carla Ay əvvəl
Olá, põe legenda em português por favor. Obrigada😁
CherryBlossom YTtr
CherryBlossom YTtr Ay əvvəl
Zeynep sakın mehdiyle evlenme aşık olma gelecekten geliyorum adam sana çok kötü şeyler yapacak şiddet göreceksin
ebru başak çoltu
ebru başak çoltu 14 gün əvvəl
Napıcak
Jalə Tağızadə
Jalə Tağızadə Ay əvvəl
öz annesi haklı
ismini vermek isyemeyen dinleyici
ismini vermek isyemeyen dinleyici Ay əvvəl
🌍🌍🌍🌍n.v.n🌍🌍🌍🌍
Ruhsun Kurter
Ruhsun Kurter Ay əvvəl
Böyle kötü dizi görmemiştim. Yazık oldu bir buçuk bölüm izledim. O kadar saçma bir okadar da ahmakça düşünülmüş bir dizi. İzlemeye değmez.
Ruhsun Kurter
Ruhsun Kurter 28 gün əvvəl
@Umit Atalay anlamadım. Yani diziden kendimi kurtarayımmı? Zaten izlemiyorumki.
Umit Atalay
Umit Atalay 29 gün əvvəl
@Ruhsun Kurter diziden kurter kendini demek istedim
Ruhsun Kurter
Ruhsun Kurter 29 gün əvvəl
@Umit Atalay ne demek istediniz?
Ruhsun Kurter
Ruhsun Kurter 29 gün əvvəl
@esoo esoo net flex'in varmı? Varsa oradan çağatay Ulusoy'un oynadığı çok güzel bir filmi tavsiye ediyorum filmin adı Kağıttan hayatlar. Kaliteli çok etkileyici. Tavsiye ederim. Izledigine pişman olmazsın.
esoo esoo
esoo esoo Ay əvvəl
@Umit Atalay tşkr
R O S E Z
R O S E Z Ay əvvəl
Where are the English subtitles?
Jülide Saygın
Jülide Saygın Ay əvvəl
1:21:31
Elif Yıldız
Elif Yıldız Ay əvvəl
Haklı
Brown Sugar
Brown Sugar Ay əvvəl
Dame eylem ruined it 😢
deniz Mardin
deniz Mardin Ay əvvəl
A bizim cin alide burdaymis
Kalimba ve neyzen
Kalimba ve neyzen Ay əvvəl
Bu sultan bakkal can ya emine orda burda sürtme ha jsjdjdj
Aneeq Shaikh
Aneeq Shaikh Ay əvvəl
Can someone name the song at 46:05
sarı papatyam
sarı papatyam Ay əvvəl
Şimdi o zengin olan kadın iyilikmi yaptı sanki kendi evlerinde sağlasaydı aynı şartları anasının ciğeri ayrı kızının ciğeri ayrı yandı madem çocuk istiyon git yurttan kimsesiz bebek al
SANAL Günlüğüm_ufuk_
SANAL Günlüğüm_ufuk_ Ay əvvəl
ılkm defa bır turk dızısı sevdım
im ravza
im ravza Ay əvvəl
kız seneler sonra annesinin gelmiş, büyük bir fedakarlık yapmış. annesi de şey diyor 'mehdi verelim seni'
Zeynab Pasayeva
Zeynab Pasayeva Ay əvvəl
Nj. L
Yeşim Arslan
Yeşim Arslan Ay əvvəl
Annemin hayatına bir bakiyorum iyi bir hayati olmadi simdi bakiyorum hala mutlu degil babama bakiyorumne babalik gorevini yapti ne kocalik yaşım küçük olmasina ragmen cok buyuk seyler yasadim hayata tutunmaya calistim ama sonumuz annemiz gibi olucaksa neden tutunuyoruzki ne bu çaba hic mutlu olmucaksak bakıyorum ders calismama zaman bile vermediler erken yaşta bûyüdüm ama icimde hala bir kiz cocugu var sadece sevgi isteyen.
Mehmet Veysi
Mehmet Veysi Ay əvvəl
Ne kadar saçma bir konu
Durdu Mehmet
Durdu Mehmet Ay əvvəl
Bence sakineye haksızlık ediliyor o kadarda bencil değil
Ali Kandemir
Ali Kandemir Ay əvvəl
Nerminden nefret ediyorum çünkü sakine Zeynep'e ihtiyacı olduğunu biliyordu ama gitmesine izin vermedi Nermin sakine ve zeynebi ayıdı
Emine Yusifova
Emine Yusifova Ay əvvəl
O benim her zaman Jeneratör Aylinim olarak kalıcak😍💙
Ilana Qasanova
Ilana Qasanova Ay əvvəl
Zeynebin esl anasindan zehlem getdi. Oz elile verir sonra da qadini aci sozler deyir.Esas qizinin xowbextliyi deyildimi onsuzda Zeyneb esl anasindan vaz kecesi deyil.
Gulmira Usmanova
Gulmira Usmanova Ay əvvəl
Olseydin bee hayvan erif
Amin Mamedov
Amin Mamedov Ay əvvəl
Senarist hardan tapır bu hekayələri indiki zamanda bucür ailələr yoxdu mənim fikirimcə
Zeynep Adile Böğürcü
Zeynep Adile Böğürcü Ay əvvəl
Ay şu Ekrem kimmiş ya
Ayşe birgül Ceylan
Ayşe birgül Ceylan Ay əvvəl
Bende üç aylıkken evlatlık verilmişim.25 yaşında öğrendim.5 yıl sonra ailemin kim oldugunu öğrendim.
Zakir Babayev
Zakir Babayev Ay əvvəl
Serefsiz baba
HERYER KARANLIK EDİT (İSTEK VİDEO)
00:40
Demet Özdemir Fans
Baxış 280
Esra Erol'da 16 Nisan 2021 - Tek Parça
2:07:37
Doğduğun Ev Kaderindir | 2. Bölüm
2:28:39
Doğduğun Ev Kaderindir
Baxış 4,3M
Camdaki Kız | 1. Bölüm
2:41:56
Camdaki Kız
Baxış 9M
Camdaki Kız | 2. Bölüm
2:33:05
Camdaki Kız
Baxış 2,7M
Doğduğun Ev Kaderindir | 39. Bölüm
2:09:47
Doğduğun Ev Kaderindir
Baxış 1,2M
Doğduğun Ev Kaderindir | 3. Bölüm
2:09:39
Doğduğun Ev Kaderindir
Baxış 4,4M
La Casa En Que Naciste Es Tu Destino | Capitulo 1
2:21:05
Akrep 18. Bölüm
2:21:52
Akrep
Baxış 180K
Teşkilat 1. Bölüm
2:05:47
Teşkilat Dizisi
Baxış 9M
Alev Alev 23. Bölüm
2:12:09
Alev Alev
Baxış 746K