SEDAT PEKER İDDİALARA CEVAP VERDİ!

  Baxış 194,083

internethaber

internethaber

2 il əvvəl

ABONE OL: bit.ly/2SSb3fL
Sedat Peker, yurtdışına çıkmış ve Karadağ'a yerleşmişti. Daha önce "hakkındaki soruşturmalardan çekindiği için yurt dışına kaçtı" iddialarını bir video ile yalanlayan Sedat Peker, Twitter hesabından paylaştığı son görüntüyle soruşturmalardan çekindiği için yurt dışına çıktığını doğruladı.
İçerik Yöneticisi: Hakan Karakuş
AZshow Koordinatörü : Havva Köse
Yönetmen: Mustafa Kuloğlu
Kurgu: Hakan Müstecep
Kurgu: Ateş Yelence
Kamera: Fatih Bar
İçerik Editörü : Elif Özbek
Muhabir: Ceren Ersöz
Muhabir: Gökhan Erek
Hadi Özışık ve Süleyman Özışık'ın birlikte kuruluşunu yaptığı İnternethaber ,5 Mayıs 2000 yılında kuruldu. İnternethaber Yayın Grubu bünyesinde gazeteoku, cevaplatv, internetspor, memurhaber, internetistanbul, elmaelma, gazeteciler, siteleri yer almaktadır.
KIRMIZI ÇİZGİ VİDEOLARI :
bit.ly/2m5JCTz
Hadi Özışık'ın AZshow Kanalı:
bit.ly/2GoEukA
Süleyman Özışık'ın AZshow Kanalı:
bit.ly/2MmiYAP
Köşe yazarları Sesli Makale:
bit.ly/2OdTurZ
İnternethaber Astroloji
bit.ly/2saLLjC
🌐 Bizi Takip Edin!
tr.pinterest.com/internethabercom
internethaber
wwwinternethabercom
internethaber

Şərh: 532
Mustafa Aras
Mustafa Aras 2 il əvvəl
Sebep yokken gülmek madde alımındandır...
Emre B
Emre B 2 il əvvəl
@Mustafa Aras hahahahahaha
Mustafa Aras
Mustafa Aras 2 il əvvəl
@Yetkin Kurtuldu ellerinden alıp siz mi çektiniz bu kafaların hali ne böyle
Yetkin Kurtuldu
Yetkin Kurtuldu 2 il əvvəl
Kardeş maddeyi biz ezdik Sedat abi ezdi ne konuşuyorsunuz siz
Serhat Aydin
Serhat Aydin 2 il əvvəl
Aynen
Mehmet Kılınç
Mehmet Kılınç 2 il əvvəl
allah sizden razı olsun sedat bey bu karantina günlerinde paylaştığınız kasetlerle bizleri güldürüyor ve eylendiriyorsunuz sizi ve size cevap verenleri dizi filim gibi izliyoruz ve çok eyleniyoruz videolarınızın devamını bekler saygılar sunarım
ERTUĞRUL KAMIŞLI
ERTUĞRUL KAMIŞLI 2 il əvvəl
Sadece merak: yaptıklarının bedelini budünyadamı yoksa öte dünyadamı görmek istiyosun
Cenk
Cenk 2 il əvvəl
@HALID MG uyusturucu satan, mafyalik yapan, kadin pazarlayan böyle ahlaksiz suca karismiz insanlarin hakki yokdur..bu mafya ya benzettigin sahis da onlardan baskasinin kanini akitmamisdir..hakliyi ve haksizi ayirt etmeye caba göstermisdir...
HALID MG
HALID MG 2 il əvvəl
@Cenk Ya o insanların Hakı ne olacak
harun kahraman
harun kahraman 2 il əvvəl
sokim sedata ufffff
Cenk
Cenk 2 il əvvəl
asi adam hani islamin bir aanlayisi vardir ya hani,kimin ne oldugunu en iyi ALLAH bilir diye,isde bence bu Sedat Peker yigidini anlatiyor,gecmise tövbe etmek de bir aydinlanmadir..bende mafya derdim ama konusmalarinda kalbimi isitacak seyler gördüm..tam bir beyfendi,son derece medeni ve hak ile konusmasini ölcen biri
Yetkin Kurtuldu
Yetkin Kurtuldu 2 il əvvəl
Blader akıllı ol önce sedatpekerin geçmişine bak sonra yaz
gazi battal
gazi battal 2 il əvvəl
Dahilik derecesinde olan zeki insanlar içlerinde fırtınalar kopsa bile dünyada dönen dolapları net oarak gördükleri için istemsizde olsa gülermiş bu tamamen olayları ve insanları analiz edebilme yetisi ile alakalı senin ruhunu gördüm reis sen kalp gözü açık adamsın bunu yapmaya devamet
Yasin Arkoc
Yasin Arkoc 2 il əvvəl
evet çok haklısın ne gerek vardı bukadar insanın gozune soka soka güç gosterisi yapmaya yine yapmak istediklerini yapıyodun zaten bence kendi hatalarının bedelini oduyo
Abdullah Kapak
Abdullah Kapak 2 il əvvəl
Sedat Peker kendisi yıllar önce kendisi söyledi BEN ÜLKÜCÜ MİLLİYETÇİ DEĞİLİM. YA Nİ BURADA BAŞKA SÖZ DEMEM DAHA CANIN NE İSTİYORSA O OL ELİNDEN ALANMI VAR.
H. Baştürk
H. Baştürk 2 il əvvəl
Ülkücü değil Turancı.
Cimbom 1905
Cimbom 1905 2 il əvvəl
Cok yemin eden insan yalan söyler derlerdi büyüklerimiz
Yakamoz 32
Yakamoz 32 2 il əvvəl
Sedat peker seni sevip sayan bir vatandaş olarak diyorum ki vallahi kendine ettin ceza evinden çıktıktan sonra mütevazi bir hayat yaşamaya devam etseydin bunların hiç biri olmazdı diye düşünüyorum
Yakamoz 32
Yakamoz 32 2 il əvvəl
@Gözde Melike Dölek geçmişten kalan birikimi ve iş yerleri fazlasıyla yeterdi ona ben kula kulluk etmeseydi demek istediim siz farklı anlamışsınız beni
Gözde Melike Dölek
Gözde Melike Dölek 2 il əvvəl
Nasil yasicak karisi en asagi 50 binliralik canta takiyor. Onlarin icin en ucuzunu söledim.... Gerisini siz dusunun
Mehmet Can YILMAZ
Mehmet Can YILMAZ 2 il əvvəl
Vallahi ben senden razıyım be abi. Ben seni hiç görmedim tanımam ama sana baktığımda dinleyip izlediğimde ben inandım. Allah yardımcın olsun. Belli ki dost görünenlerden yalnız kalmışsın sen. Sen kalbini daya Allah'a eğer doğruysanzaten kimse seni sevdiklerinden ayıramaz...
amerika zamanı
amerika zamanı 2 il əvvəl
kes zırvayı araştırdınmı ? ahmet kürkçyü dinle ömer korkmazı dinle sonra deki sedat bunlar hakkında neden yorum yapmıyor ? sonra bu mesajın altına son düşündüklerini yaz kardeşim . bekliyorum
Ahsen Yaşar
Ahsen Yaşar 2 il əvvəl
Herkes bedel öder bir yerlere gelir bedel ödemeden kimse bir yere gelmez sen bedel ödedin bir yerler geldim boş boş konuşan kişiler seni cekemiyorlar emin ol ki seni tanımam günahım kadar da sevmem kimse kusura bakmasın nekadar zenginsen okadar kinsanan insan vardır seni çok iyi anladım
Adnan meurthe
Adnan meurthe 2 il əvvəl
DEVLETİNE GÜVEN TESLİM OL
umut
umut 2 il əvvəl
o çocukların gözyaşlarının sebebi sensin. Başkalarını suçlama
HÜR GENERAL
HÜR GENERAL 2 il əvvəl
Yahu bir vatandaş işten çıkarılsa 2 ay sonra aç faturaları ödeyemez hale gelir sen 16.5 sene içeride kaldın cıktın saltanat içindesin devletin her biriminde samimiyetin var muhabbetin var devlete ne diye vergi veriyorsun ne iş yapıyorsun yurt dışına gittiğin zaman bile malikane gibi yerdesin gündüz bile lambaları söndürmüyorsun tasarruf bile yapmıyorsun ve bir o kadarda rahatsin ilginç
Mehdi Toplu
Mehdi Toplu 2 il əvvəl
Seni zerre kadar sevmem ama teprik ederim bir gün çıkıp sana ana avrat küfür edenlere asla küfür etmedin bravo bir Kürt olarak ve Muşlu olarak biliyorm ki Kürtleri sevmesin ama sana küfür edenler bırak senin yanından geçmeyi gölgenin yanından bile geçemezler yiğidi öldür ama hakını yeme
Randy Allday
Randy Allday 2 il əvvəl
90’Lı yıllarda medya mafyası olarak bilinirdi Şimdi ise sosyal medya mafyası...değişen ne?
Yetkin Kurtuldu
Yetkin Kurtuldu 2 il əvvəl
Abi ellerinden öperim benherkeze gereken cevabı yazıyom sen iyi ol sağlığın yerinde olsun bize yeter
Onur Ocakcı
Onur Ocakcı 2 il əvvəl
Aslında şöyle bir durum var tabiki bu benim kendi eleştirim sedat peker'de eleştiriye açık bir insan hatan varsa veya olacaksada bu videoları yapıp cevap vermen seni zor duruma sokacak sokuyorda etrafındaki insanları kaybediyorsun neyse bizi ilgilendirmez ama bir insan olarak bunu yazmak istedim.
Taylan Can
Taylan Can 2 il əvvəl
Sedat Pekeri sevmezdim ama adam hakli bazi konularda madem bu kadar cesur,dular neden sedat peker turkiyedeyken kimse sesini cikarmiyordu neden o zaman yigitlik yapmiyorlardi ne zaman adam yurt disina cikti bunlarin dili cozuldu
Vuralemir
Vuralemir 2 il əvvəl
reisin sinirleri fena bozuk bende gülüyorum sinirlerim bozulunca
ibrahim esen
ibrahim esen 2 il əvvəl
Bir umuttur yaşamak.
Mertcan Dogan
Mertcan Dogan 2 il əvvəl
narkoz dizisinden tek farkı isimler senaryo harbiden aynı bende diziyi çok abartılı buluyordum meğer çok gerçekçi bir diziymiş türkçe uyarlamasıda artık varsa siyasi yolsuzluklar bunları açıklamak türk milletine borcunuzdur millet bunun hesabınıda sorar
Kadir Tan
Kadir Tan 2 il əvvəl
İnsan vatanından kaçarmı kellemde gitse ben gelirim cezaysa ceza idam sa idam başka söze gerek yok
Erhan Berk
Erhan Berk 2 il əvvəl
Yaw sözde kendinize mavfa liderleri diyorsunuz malasef bu korona ya teşekkürler hepinizin maskesi düştü ve artık cektiğiniz video lara çocuklar bile gülüyor baba bu hangi madenin kafası bizde aynı kafayı yaşamak istiyoruz bir Diyarbakır lı leader olarak... Saygınlık ve kişiliği bozulmamışlara selam olsun
Hatiyce
Hatiyce Il əvvəl
Gardaşım dualarımız seninle olsun RABBİM seni ve sevdiklerini korusun 🤲🤲🤲aslan gardaşım
büşra gülden.
büşra gülden. 2 il əvvəl
Anlattiklariniz iyi guzelde peker bey birsey sormak istiyorum...gazeteci yada degil irfan beyden bahsediyorsunuz konu omer bey bundan bahsedin bu adami pusuya dusurup dovdunuzmu ? Yada hepsi dumenmi ?? Buna bir aciklama getirin
Asaf Demirsoy
Asaf Demirsoy 2 il əvvəl
Hangi birini hatırlasın adam hayatı öyle geçmiş adam dovmek adam vurmak öldurmek öldurtmek vs şimdi hangi Ömer der 😁
Omer Caglar
Omer Caglar 2 il əvvəl
Yav dövmüşse ömerde sedati döveydi hayret birşey
Türk Oglu
Türk Oglu 2 il əvvəl
Haberin Var mı? Sanane arkadas savcımısın hakımmısın o bey dedigin dümbükler sırf isim olsun diye kendilerine sıkmıslardır o bey dedigin diger sondalı cakal bu alemden geldıgını söylüyor sayın cakıcının adını agzına desturlla alıyor onun adamı gibi görünmeye calısıyor ama cıkıp muhbirlik yapıyor ne dedi sayın cakıcı abi ibnelik ispiyonculuktan sereflidir .....
tanemm
tanemm 2 il əvvəl
insanlar hep konuşur çünkü hayat senin tasası onlarındır..😄
Cihan Dogdan
Cihan Dogdan 2 il əvvəl
Zulm eden zulum görür.
SHARINGAN
SHARINGAN 2 il əvvəl
Reisin 10 da biri kadar mazlum olsam özel jet jip malikane falan valla Reis asgari ücretin yarısını kiraya veriyorum, mazlumum demiyorum askerliği dağlıcada yaptım mazlum olamadım, araba yok işe yürüyorum bazen otostop çekiyorum gene de mazlum olmadım helal olsun sana helal
İzettin ÇİFTÇİ
İzettin ÇİFTÇİ 2 il əvvəl
Politikacıların ulusa sesleniş modun dadır.
Huseyin Yamaner
Huseyin Yamaner 2 il əvvəl
Kimse son nefes geldiginde duruşu ve imanına göre bir hayatın dönüm noktası herseye bir son vermenin geldigi o an inanç kuvvetin seni sehadet getirebilecek fırsatı bile bulabilecekmiyiz reis kimseyi yadirgama müptezel kim ALLAH kimin yanında yer alacagını yine Rab bilir
Melek Arici
Melek Arici 2 il əvvəl
Adam gibi adamsın eyvallah. Fakat Reis Recep Tayyip Erdoğan .. Kızma Sedat Abi bir gönüle 2 reis sığmaz:) Allah doğru yoldan ayırmasın , sizin gibi vatan aşığı fedaileri de Yüce Allah'ım başımızdan eksik etmesin. Sevgi ve Saygılarımla.
hasan durmuş
hasan durmuş 2 il əvvəl
YA ALLAHI AĞZINA ALMA BİDE ...
Nrl
Nrl 2 il əvvəl
Olamayan şeyin zekati olmaz ki
Kemal Paşa
Kemal Paşa 2 il əvvəl
Sana daha inanan çıkmaz anlatıyorsunda kendi kendine anlatıyorsun
Muhammed Akalın
Muhammed Akalın 2 il əvvəl
Merhaba sedat bey sizi ne çok severim nede sevmem cunku gercek kisiliginizi bilmem ama inanın size kendi halinde evine bağlı bi ortam güzel yakışır boşverin onları bunları.saglicakla kalın hayırlı bayramlar. (Kıymetli abim.)
Nrl
Nrl 2 il əvvəl
Konuşmanın çoğu yerine katılmasam da çok güzel konuşuyor. En azından kendisini efendimiz ile kiyaslayamayacagini söylüyor. Seni sevmem ama videoları sevdim. Devam etmesini isterim.
Gokhan UNAL
Gokhan UNAL 2 il əvvəl
Kendi sayfasında yorumlar gözükmüyor Allahtan byle paylaşanlar varda millet yorum yapabiliyor :D Sakin ol reyiz önce kazandığın kazandırdığın paraların hesabını ver sonra seni dinleriz
Dersim Bavi
Dersim Bavi 2 il əvvəl
Tam batmıştın ama her geçen gün daha da beter oluyorsun... Acınacak bir duruma düştün.. Ve bu daha başlangıç.
mehmed tüylüoglu
mehmed tüylüoglu 2 il əvvəl
ah kardesim gidmicektin yurdumuzdan ne olursa olsun kalacaktin buyuk yanlisa dusurduler
Cengo Mengo
Cengo Mengo 2 il əvvəl
Kıymetli kandırdıklarim. Değerli para yedirdiklerim muhterem tetikçilerim sizi çok seviyorum dercesine
ECE ECE
ECE ECE 2 il əvvəl
:d
Asi Ve Mavi
Asi Ve Mavi 2 il əvvəl
Psikolog olmuş çıkmış, Dr. Sedat Peker biri sustursun şunu , kapa çeneni , bu adamda konuşma hastalığı var .Biri bunun hakkında eleştiri yapınca ..! Hemen video cekiyo , bir sus konuşma . Efendi ağır başlı ol biraz ..! Adam hala gülü yaa, nerdese kahkahaa atacak .
Süleyman Arıkaner
Süleyman Arıkaner 2 il əvvəl
Yorumlarda ileri geri konuşanlara bir çift lafım var. Yüzüme söyle deyip kalkıp yanınıza gelse korkudan altınıza edersiniz ,burda klayve mafyaligi yapmak kolay
astore astore
astore astore 2 il əvvəl
Evrim geçirmiş mutasyona ugramış ! Tanımasak medyadan 20 yıldır Nikolay Çernışevskiy maxim gorki nin talebesi zannederiz :)
Vedat Gökce
Vedat Gökce 2 il əvvəl
Arkadaş o nasıl bir yorum gülmekten gözlerimden yaş geldi Allah ta seni güldürsün
Ferdağ Baytınaz
Ferdağ Baytınaz 2 il əvvəl
HAYIR Marquis De Sade in talebesi (sadizmin babası)liyakattan olur.Bilginize.Okuyun ,okusun
idris dilek
idris dilek 2 il əvvəl
Türkiyenin Einstein zannettiydim 😃
Serhat Aydin
Serhat Aydin 2 il əvvəl
😂👍👍👍
umut can
umut can 2 il əvvəl
Sicilyalı aristo
Erkan Yigit
Erkan Yigit 2 il əvvəl
Abi sen iftiralari görme duyma iyi ol iyilik yap bu dünya bir peceredir gelen bakmis giden bakmis kimse baki kalmamis bu dünya sınav dunyasin sabret tövbe et iyilik le ugras
Ayşegül Salur Şımşek
Ayşegül Salur Şımşek 2 il əvvəl
Bir kurt giderken arkasından kırk köpek havlamazsa o kurt gerçek kurt değildir.
Hatiyce
Hatiyce Il əvvəl
Fazlasına gücüm yetmez ama dualarım seninle seni doğuran anan atan nur içinde yatsın 🇹🇷🤘🤘🇹🇷
Miray Öktem
Miray Öktem 2 il əvvəl
Size çok güzel bir tavsiyem var bir bayan olarak sedat bey öncelikle saygılar sevgiler Ailenize eşinize. Bundan sonraki videonuzda Para kaynağının nerden geldiğini tam olarak ne işle meşgul olduğunuzu resmi belgeler huzurunda ve mal varlığı beyannamesini sunarsaniz vede eğer mahkeme kararlarında eğer haksızlıklarla karsılaştıysaniz bunuda kamu oyunla paylaşırsanız memnun oluruz.Böyle davranmak inanın sizin için daha da güzel iyi olacaktır.Saygilarimla
Erol kaya
Erol kaya Il əvvəl
güzel bir konuya parmak basmissiniz ama garibim ögrenciymiş galiba
salih bektas
salih bektas 2 il əvvəl
devler gider devler gelir bir dev kalir oda SEDAT PEKER
Xwb-97
Xwb-97 2 il əvvəl
Herşey iyi güzel de Reis , bunların hepsini biliyordun senelerdir niye ağzını açmadın madem bu olaylardan rahatsız oluyordun ? Ha, bir de....şu Bahçeli’nin kaset olayı nedir , o konuyu da bir yeşillendirsen !
KRAL BESIKTAS
KRAL BESIKTAS 2 il əvvəl
Bütün dinciler buna inanir Cbaskani işin zor senin yerine göz dikti Senin taktiğini aldı bu adam
ibrahim aydın
ibrahim aydın 2 il əvvəl
Allah cc doğrunun yanındadır hiç şüphesiz
Deep Web
Deep Web 2 il əvvəl
Kiymetli kopeklerim, Kiymetli koyunlarim
Özer Horzum
Özer Horzum 2 il əvvəl
Sedat pekerden kıssadan hisseler programı gibi olmuş 😂 Allahın dediği olur, bekleyip göreceğiz..
ECE ECE
ECE ECE 2 il əvvəl
🤣🤣🤣
hakan ceylan
hakan ceylan 2 il əvvəl
Abi bir gece ansızın karga tulumba uçağa bindirilip getirilmeli elleri kolları bağlı uyandırıldıği zaman ise memlekete hoş geldin sedat denmeli
Yetkin Kurtuldu
Yetkin Kurtuldu 2 il əvvəl
Hakan onu vatan hainlerine yapıyolar
idris dilek
idris dilek 2 il əvvəl
Erkekse niye balkanlara kacti bu deyyuz
cem taşdemır
cem taşdemır 2 il əvvəl
Aponun videolarını çok izledin galiba
meltem kul
meltem kul 2 il əvvəl
neden ?
Ahmet Cinar
Ahmet Cinar 2 il əvvəl
Aynen öyle olacak kardesim
bora dursun
bora dursun 2 il əvvəl
Aa ben üniversite okumak için yurt dışına gitti sanıyordum, bir videosunda döneceğim demişti. Dava yüzünden mi kaçmış? Vay be... Gel bitsin sıla hasreti... 🤣
Sedat Arslan
Sedat Arslan 2 il əvvəl
Cok yardım ediyor herkese sedat Peker ama simdi onda kötüsün yok anlamatım yani
ROYEL KEPS
ROYEL KEPS 2 il əvvəl
DEVLER GELİR DEVLER GİDER BİR DEV KALIR O DA SEDAT PEKER
Northy
Northy 2 il əvvəl
irfan aydın kimdir bilmiyorum ama bu video ona yarar. Adam iyi prim yapmış oldu ve amacına da ulaşmış oldu.Bu video da diğerleri gibi hataydı sedat peker.
MESUT7534
MESUT7534 2 il əvvəl
🇹🇷Ülkü Yolu Haksız Ceza.Alattin Çakıcı.Semih tufan Günaltay. Kürşat Yılmaz.Cennet mekan Muhsin Yazıcıoğlu. Abdullah Çatlı ve dava arkadaşları🇹🇷🇹🇷 Ardahanlı🇹🇷🇹🇷
evde kal
evde kal 2 il əvvəl
Masada su yok :) Ulan irfan aydın adama su bile içirtmiyorsun.
Ferhat Dolunay
Ferhat Dolunay 2 il əvvəl
Merık rojiye belki kardeşim
Red Apple🍎
Red Apple🍎 2 il əvvəl
Ramazandayiz. Sen ve senin ailen oruç tutmayabilir ama suurlu müslümanlar oruç tutarlar tutamayanlarida, en azindan saygi gösterirler. Ama siz ne bileceksiniz oyle seyleri. Ramazan ayinda oldugumuzu bile unutmussundur.
Uğur Kılıç
Uğur Kılıç 2 il əvvəl
Eskiden Yeşilçam filmleri seyreder gülerdik ve halen gülüyoruz Şimdi bir de bu çıktı Haydi Reis çok yaşa çok gülelim
ECE ECE
ECE ECE 2 il əvvəl
😂 niye gülerek anlatıyor
Cezmi Gezer
Cezmi Gezer 2 il əvvəl
Benim Sedat abimi alattin abimi Ömer abimi tahip abi devlet bahçeli abimi Saral mehmetler ve şahin abilerim candir bunlara yanliş yapan bu ülkede ne olur toooop bu adamlara yanliş yapana acemam bilinsin...
Zeki Can
Zeki Can 2 il əvvəl
Allah işini rast getirsin Reis, yolun her daim açik olsun
SHARINGAN
SHARINGAN 2 il əvvəl
baba ikide bir ellerini üfeliyosun, ellerine birşey bulaşmışta onu silkeliyo gibi sallıyorsun ellerin temizz temiz yeter üfeleme sallama
Enes Eyyüpkoca
Enes Eyyüpkoca 2 il əvvəl
Cocostar bulaşmış
Baki Kurt
Baki Kurt 2 il əvvəl
o eller kirli dostum.
Deniz Yiğit
Deniz Yiğit 2 il əvvəl
Poncikkk ya😊..malesef Devlet bahçeli yerine Alahattin Cakici yi kayyum olarak atadı😄
GMC Tahoe
GMC Tahoe 2 il əvvəl
Puhahahahahahahaha
Çağatay Demir
Çağatay Demir Il əvvəl
Yalnız psikoloji ile ilgili yaptığı açıklamalar yanlış Sedat Reisin, Freud ile Maslow birbirine karıştı
Huseyin Acar
Huseyin Acar 2 il əvvəl
Alemde gerçek baba Alaattin çakıcıdır
Cezmi Gezer
Cezmi Gezer 2 il əvvəl
Sedat Peker sahipsiz deyil.butun Karadeniz arkasında kim nedediği kimin nedediği deyil Sedat abiye Karadeniz'de eksik konuş çok istediğin cavabin orda git al istersenn..gitt
Ceyda Aydin
Ceyda Aydin 2 il əvvəl
Tebrikler çok çalışmış küfürsüz konuşmuş başarılarının devamını dilerim
Mustafa Karadal
Mustafa Karadal 2 il əvvəl
Derin düşünceler
Fatmagül Mesut El
Fatmagül Mesut El 2 il əvvəl
Seni bilen bilir bilmeyen kendi bilir
Oktay Hancı
Oktay Hancı 2 il əvvəl
Reis uğruna can feda
Salim Canturk
Salim Canturk 2 il əvvəl
Reis sen devlet gorevlisin niye millete aciklamiyosun merak ediyemm
hakan gümüş
hakan gümüş 2 il əvvəl
5Beş sene sonra Sedat pekerle ilgili hiçbir ciddiyet kalmayacak Türkiye’de çünkü çizdiler
Emir Yılmazx
Emir Yılmazx Il əvvəl
Anlayan varmi adamin konusmadindan yani yaptigi acikladigi bir sey yok
Hasan Alak
Hasan Alak 2 il əvvəl
sedo karizmayi acayip cizdirdin kaçarak.
William James Sidis
William James Sidis 2 il əvvəl
Defterin dürüldü pembe yanaklı Sedoş yaptıklarının hesabı bir bir sorulacak
Salih Kalyoncu
Salih Kalyoncu 2 il əvvəl
100 de 100 yaklaşman olman icin NAMAZİ ANLAT CAVUŞ NAMAZİ BİRDE UŞAKLAR SPORT YAPSİN SİLAH ALSİNLAR SELAMUNALEYKUM
Hunhar Ca
Hunhar Ca 2 il əvvəl
kafa o kadar iyi ki el vücut hareketleriyle olayı yaşıyor müptezel reyis
Salih Kalyoncu
Salih Kalyoncu 2 il əvvəl
Sedat abi ben geçen bilmeden sana kötü söz söyledim
İzettin ÇİFTÇİ
İzettin ÇİFTÇİ 2 il əvvəl
Entelektuel mafya versiyonu.
Kral Sektör
Kral Sektör 2 il əvvəl
Arkasında güç olmasa 5 dakikada silerler...
antonio davinci
antonio davinci 2 il əvvəl
Sayin Sedat Peker acinizi degistirip arkadaki bozuk zemini kapatmissiniz,iyi olmus ama konusurken sol kolunuzu cok kullandiginizdan dolayi arka taraf gene gözüküyor, biraz daha sola gelirseniz,cirkin görüntü tamamen kalkacak selamlar
KRAL BESIKTAS
KRAL BESIKTAS 2 il əvvəl
FG 01 fetonun arabasi Sen gül gül Gülüşünden bile kurnazlık var Yemezler
mehmet ertürk
mehmet ertürk 2 il əvvəl
kolpalar sedat reisi sözde tezgaha getirmeye çalışıyorsunuz ...reis bu yolları yermi sizin zekanız bumu .oglum hepiniz akıllı olun .
Ömür Zorlu
Ömür Zorlu 2 il əvvəl
Helal sana reis senin duruşun yeter.
Reşit Özkılınç
Reşit Özkılınç 2 il əvvəl
Lazoğlu ömer ismindeki şahıs hakkında neden hiç-bir açıklama yapmıyorsunuz?
Samir Aliyev
Samir Aliyev 2 il əvvəl
Doğru sözün açıklaması olmaz
Ömer J
Ömer J 2 il əvvəl
Haklının ve doğrunun karşısında kımse duramaz
kurt dereli
kurt dereli 2 il əvvəl
Reis Joker 2 cekilirse basrol sana yakisir. 😁
Felsefik Eleştirmen
Felsefik Eleştirmen 2 il əvvəl
Şimdi çok kibarsınız zamanında çok kaba ve artisttiniz
Emirkan Ozbaysar
Emirkan Ozbaysar 2 il əvvəl
en büyük devletir bunu unutmayın
Yetkin Kurtuldu
Yetkin Kurtuldu 2 il əvvəl
Reis seni çok seviyorum Allah'a emanet ol diyen desin söyleyen slesin kral yine sensin taktir edersen sevenlerin Allah'a emanet ol
Yetkin Kurtuldu
Yetkin Kurtuldu 2 il əvvəl
Bu saatten sonra sedat Peker yani reis hakkında kötü yorum yapanı ziyaret edicem bugün yada yarın
Yetkin Kurtuldu
Yetkin Kurtuldu 2 il əvvəl
@Asi Adam sen babamızı anamızı sevip sevmediğimizi sorgulucak kişi değilsin işine bak bidahada yorum yapma seni çok kötü yaparım
Asi Adam
Asi Adam 2 il əvvəl
Allah size akıl fikir versin, böyle tipleri örnek alıyorsunuz, gidin babanızı ananizi sevin, milletin ahını parasını alanı değil
Vito Corleone
Vito Corleone 2 il əvvəl
Sedat Pekerle dosta doğru .
ısimsiz çocuk
ısimsiz çocuk Il əvvəl
Az çek kral maddeden gözlerini açamıyorsun
KRAL BESIKTAS
KRAL BESIKTAS 2 il əvvəl
Ulan koskoca devlet bir adama Buna 7 milyar Euro kaptiriyor 1 adam hemde 😆😆😆😂😂😂😂😂 Gene kandirmislar Meeeeee Meeeeee diyo millete reis reis diyor
hakan zrl
hakan zrl 2 il əvvəl
Ne diyon sen kardasim
Salim Canturk
Salim Canturk 2 il əvvəl
Sen bir isim yapmis bir insansin senin aciklama yapmaya gerek yook sen sedat pekersin
şaban Erdemci
şaban Erdemci 2 il əvvəl
Az konus kendini millet irenmesin
KADIKÖY 34
KADIKÖY 34 2 il əvvəl
Vardır bir planı vardır
KAYAPARS TR NEO
KAYAPARS TR NEO 2 il əvvəl
Reis arkandayız bastacimizsin
Enes Kekeç
Enes Kekeç 2 il əvvəl
Herkes peşinde ulan olum
Adnan Kaya
Adnan Kaya Il əvvəl
Tamamda reis ülkeni.neden terk ettin
Yavuz Çalışkan
Yavuz Çalışkan 2 il əvvəl
Abi senden bir sey rica ettim yorumumu okudunmu acaba ben öyle kolpaci adam deyilim borcum borc oderim dedim seni sevdigim icin sedat abim yardim eder oyle yalamalara benzemez dedim ben oyle cetrefilli islerden anlamam abi alin terimle calisirim bana bir yardim et ben odemezsem adam deyilim benim adım belli abi trakyalı yavuz ÇALIŞKAN Allah yar ve yardımcınız olsun
Eymen Kahya
Eymen Kahya 2 il əvvəl
Reis Sedat pekeri çekemeyenler Güniz akkuş dinlesin