Masumlar Apartmanı 9. Bölüm

  Baxış 7,367,301

Masumlar Apartmanı

5 ay əvvəl

Masumlar Apartmanı 9. Bölüm Özeti:
Han’ın kız isteme sürpriziyle Memduh ve İnci büyük şok yaşar. Memduh ve İnci’nin arası yine bozulur. Ege, evlendiklerini açıklamak yerine İnci ve Han’ın böyle bir ‘oyuna’ başvurmasına tepki gösterir. Okulda da sinirini Neriman’dan çıkarır.
Han’ın attığı büyük adım Derenoğlu ailesine de yansır. Gülben, Esat’a olan aşkı için harekete geçmeye karar verir. Önündeki en büyük engel ise Safiye’dir.
Uygar’ın yine başlarına bela açacağını düşünen Han, bu kez çok daha sert bir tepki verir. Bunun sonucunda ise Esra, Han’ın karanlık tarafıyla tanışır.
Ege Han’ın parasıyla okumamaya kararlıdır. Sonuçlarını düşünmeden yaptığı plan başını derde sokar.
Gülben’in Esat için kurduğu hayallerin üzerine Safiye kabus gibi çöker. İki kardeş arasında ilk defa kılıçlar karşılıklı çekilir. Han, İnci’yle aralarında olan gerilimin daha fazla uzamasını istemez. Kendini kısmen de olsa İnci’ye açmaya karar verir. Ancak işler planladığı gibi gitmeyecektir.
Senaryosu Dr. Gülseren Budaycıoğlu’nun kitabından alınarak hazırlanan ve gerçek hayata dayalı hikayelerden oluşan dizide, psikolojik sorunlarla boğuşan bir ailenin yaşadığı sıkıntılar ve aile olmanın sağladığı dayanışma ile bu sıkıntıların üstesinden gelmek için sergilediği çabalar anlatılıyor.
#MasumlarApartmanı her salı 20.00’de #TRT1'de!

Masumlar Apartmanı fragmanlar için tıklayın…
bit.ly/2Rp0KQu
Masumlar Apartmanı bölümler için tıklayın...
bit.ly/36eFcie
Masumlar Apartmanı Resmi Facebook Sayfası (Official Facebook Page): masumlarapartmani/
Masumlar Apartmanı Resmi Twitter Sayfası (Official Twitter Page): masumlarapt
Masumlar Apartmanı Resmi Instagram Sayfası (Official Instagram Page): masumlarapartmani
-------------------------------------------------
TRT1 Resmi Facebook Sayfası (Official Facebook Page): TRT1/
TRT1 Resmi Twitter Sayfası (Official Twitter Page): trt1/
TRT1 Resmi Instagram Sayfası (Official Instagram Page): trt1
TRT1 Resmi AZshow Kanalı (Official AZshow Page): azshow.info

Şərh
Masumlar Apartmanı
Masumlar Apartmanı 5 ay əvvəl
Yaşadığı acıyı unutanlar, aynı acıyı başkalarına yaşatır. #MasumlarApartmanı yeni bölümleriyle her salı TRT 1'de.
Begüm İnce
Begüm İnce 4 gün əvvəl
diken yaranır
Melek Akdağ
Melek Akdağ Ay əvvəl
NAPİM!!!! 🥱🥱🤭🤭🤭
İrmak Ayalp
İrmak Ayalp Ay əvvəl
Ayn
Merve Kozan
Merve Kozan 2 ay əvvəl
Ne olur, altyazı koymaya devam edin 🙏
Elcin Mamedov
Elcin Mamedov 2 ay əvvəl
azshow.info/watch/NJr04q67Qns/video.html Evren ve dünya nasıl oluşdu? .Allahn varlığının mantıqla ve ilimle kanıtlanması.Paralel evrenler(kainatlar) teorisi nedir?,gerçekmi? İki parelel evrendeki aynı şahıs nasıl bir biriyle ilişkiye gire bilirmi(insanlar paralel dünyadakı əkizi ilə danışa bilərmi)? .Bu video evrene ve dünyaya bakışınızı deyişicek.Tüm bu soruların cevabı için linke tıklayın.Video kendisi Azerbaycan dilinde ama tükçe çok güzel ve anlaşılan alt yazıyada sahib. Türk kardeşler alt yazıyı aktiv edip bu alt yazıyla izliye bilir.İzleyen herkese şimdiden teşekkürler. Videoyla ingili yorumlarınızı sorularınızı bekliyorum hepsini cevaplıycaz... azshow.info/watch/NJr04q67Qns/video.html
Merve Gün
Merve Gün 2 gün əvvəl
Ege neriman'dan özür dilerken gıcık Gamze'nin suratı
Ünlü fanlarii
Ünlü fanlarii 3 gün əvvəl
Ege❤
Minecraft Cumhuriyeti
Minecraft Cumhuriyeti 4 gün əvvəl
Cahil Gülben😂😂😂
ceren
ceren 5 gün əvvəl
Gülbenin yerinde olsam utancımdan yerin dibine girerdim of etkisinden cikamiyorum sahnenin
Nilüfer Pınar
Nilüfer Pınar 5 gün əvvəl
Safiye-Gülben: aYY Gülben: ay abla! Safiye: kız gülben ne diye tepemde dikiliyosun GuLyaBaNi gİBi
Nilüfer Pınar
Nilüfer Pınar 5 gün əvvəl
Esat: Gülben hanım ben seni niye üzüyim sjjsjsjsjsjjsjsjsjsjsjs
Nilüfer Pınar
Nilüfer Pınar 5 gün əvvəl
Safiye’nin gözüne hamur kaçar* Safiye:AY Gülben kız koş koş kÖr OLdUM! Safiye: Sen ölçüyü kaçırıyım da keki tuzlu tuzlu mu vereyim diye yaptın adama?! Gülben: yok abla onu planlıycak kafa ne gezer bende Gülben: abla soğutmasana kahveni iç Safiye : tamam kıs ne sebellah gibi dikiliyosun başıma ya
Palaska
Palaska 7 gün əvvəl
Esra da bayrama aşık olsa bari
Zulfikar
Zulfikar 8 gün əvvəl
Öyle bir dizi yapmışlar ki ciddiye alıp izlersen ruh hastası olursun ciddiye almadan izlersen ben ne izliyom la dersin :))
Can can Alttre
Can can Alttre 8 gün əvvəl
Bir anne çocuklarının hayatıyla oynadı o çocuklar başkalarının hayatlarıyla
Elizabet Karakaya
Elizabet Karakaya 9 gün əvvəl
Ege çok güzel yağğğğğğğ 😂🤭😍
Parimah
Parimah 10 gün əvvəl
Hepsi hasta😐😐
Şükran Güneş
Şükran Güneş 11 gün əvvəl
safiyenın annesini asla anlamam asla haklı bir nokta da bulmam kendisi mutsuz olabilirdi cocuklarına tutunup onların mutluluguyla kendıne mutluluk yakalayabilirdi ama kendisi mutsuz diye herkes mutsuz olsun istedi bu kötülüktür. evet sevilmedi ama bu onu haklı yapmaz . safiyenin annesi saf kötü bir kadın . safiye de annesi gibi kötü biri anlayış manlayış saçmalık!!!
Çakma Hesap
Çakma Hesap 11 gün əvvəl
2 36 13
çikollatta ders
çikollatta ders 11 gün əvvəl
2:45 de ilk defa kahve içdiklerini görüyorum
2ne1 queens
2ne1 queens 12 gün əvvəl
neriman bir keke nasıl affettin ya kahskahskx
_Balacaqiz08
_Balacaqiz08 12 gün əvvəl
Bir kağıtı ez parçala sonra o kağıtı aç ve düzeltmeye çalış özür dile, ama ne kadar düzeltsen de eskisi gibi olmaz olamaz.....
Sude Yetiş
Sude Yetiş 12 gün əvvəl
Şu İnci'ye gıcık oluyorum. Her şeyi zaten Han yaptı. Her şeye bir bahane her şeye. Aşırı gıcığım İnci'ye.
İkra Naz Çetin
İkra Naz Çetin 14 gün əvvəl
hikmet şaka yapıp gülünce safiyenin gözlerinin içi gülmesi :)
İkra Naz Çetin
İkra Naz Çetin 14 gün əvvəl
" Dede tüm dizi boyunca sevgili başka kızı likelamış kız gibi davranıyor " -Murat Soner
Umut UÇAR
Umut UÇAR 14 gün əvvəl
o da öyle yapacak. sen de öyle yapmamış mıydın zaten?
İsmail Arat
İsmail Arat 16 gün əvvəl
9. bölümdür izliyorum bu Masumlar Apart. değilde Yalanlar Apartmanı olsa dahada iyiymiş...
özgürun mutfak hayati
özgürun mutfak hayati 16 gün əvvəl
Evde bir hasta varsa herkez hasta
Özlem Bozkurt
Özlem Bozkurt 17 gün əvvəl
Yalnız Nerimana ödevlerini yaptıran herif feci yakışıklı ha :D model falan değilse hemen olabilir
highlighter 00
highlighter 00 18 gün əvvəl
Asıl deli dedesi uyuz oldum he hele inci hiç hak etmiyor hanı hiç arkasında durmuyo kardeşide gerzeğin yeki
Akşam Güneşi
Akşam Güneşi 18 gün əvvəl
Saklanmasam sevebilecek misin beni?😢 -han Tabikide sevecek HAN! TABİKİDE SEVECEK! ZATEN AŞK BUDUR SALAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!😠
Akşam Güneşi
Akşam Güneşi 18 gün əvvəl
Ey han, çok iyi bir psikopatsın lan🤪haahhahahahahahahahahahahaahhahahahahahahahahahahahahaahahhaha
Akşam Güneşi
Akşam Güneşi 18 gün əvvəl
AH BE GÜLBEN!
Akşam Güneşi
Akşam Güneşi 18 gün əvvəl
Biz artık koronada yaşadığımız için her dışarıya çıktığımızda gülbenin normal hali gibiyiz🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
defne defne
defne defne 18 gün əvvəl
Valla du Safiye hepsinden akilli, deli ayagina yasayamadiklarinin intikamini aliyo
Sauk Sauk
Sauk Sauk 19 gün əvvəl
06:47 müzik yanlış yerde bitmiş hep setin sesi duyulmuş ahsahhaha
gül kaya
gül kaya 19 gün əvvəl
Ohh ohh buda bizi sevmiyor çok yaşa fosil 😂😂
vahap yılmaz
vahap yılmaz 19 gün əvvəl
NEFRETTEN BESLENMEK
Ayşenur
Ayşenur 20 gün əvvəl
Safiye kitapları camdan atarken bende seni atmak istedim sinir safiye
Emine Cürük
Emine Cürük 21 gün əvvəl
Gülbenın cesaret kazanıp dıretmesıne o kadar bayılıyorum ki rahatlıyorum ya
Meryem Betül TÜRETKEN
Meryem Betül TÜRETKEN 21 gün əvvəl
Gülben'in haline ağladım yazık kıza😢
Deis Deist
Deis Deist 21 gün əvvəl
Ablan bunlaryn aynysy biz dokdora goturemiyoruz 🤓🤓🤓 simdi bu diziyi izlese anamyz s********🙇
Zeynep Öztürk
Zeynep Öztürk 22 gün əvvəl
Anlamadim şimdi bunlar deli mi akıllı mı
Sana Mohaammadi
Sana Mohaammadi 23 gün əvvəl
Bu dizide gercekten kendimle gurur duydum ilk defa.. bebim de boyle bir annem vardi ve hala yasiyor .. ama 19 yasinda kendi ayagmin ustunde durdum be onu sildim.. ve hic bir piskolojik sorunum olmadi.. zor olsada olmadi...
selahattin yılmaz
selahattin yılmaz 23 gün əvvəl
Esat adamsın...
Samire Quluzade
Samire Quluzade 24 gün əvvəl
Safiyanin qawlarini kim alir goren?😄
Merve TEKİN
Merve TEKİN 25 gün əvvəl
Esra harbi zarar bir arkadaşsın ya
hanife gök
hanife gök 25 gün əvvəl
2:24:06 ANNESİ ONA NELER YAPMIŞ HÂLÂ ANNEM ANNEM DİYO YA ÇILDIRICAM
Emine Birelli
Emine Birelli 26 gün əvvəl
Ege ağzın daha süt kokuyor kendi kararlarını kendin alamıyorsun başarılarının kararları karşıyorsun
Onur Zabun
Onur Zabun 26 gün əvvəl
Ulan böyle baba mı olur tüm ailenin ağzını sıçtı göt herif
Alperen Emir Dilek
Alperen Emir Dilek 27 gün əvvəl
helal sana bee, gülben...bu bölümde farklı döktürmüşsün👏
Ualibek KHUSSAİN
Ualibek KHUSSAİN 29 gün əvvəl
🙄 birinin hobisi çöp toplamak biri ise temizlik mk
Gülgün Yucedag
Gülgün Yucedag 29 gün əvvəl
Hayır annen sizlere guzelde davranmıyormuş insan nefret eder oyle olmamak için hasta ruhlular hiç biriside dr gitmemiş
Melek Akdağ
Melek Akdağ Ay əvvəl
2:20:11 yaşa be gülben iyiki safiyenin elbiselerini aşağıya attın yaşaa
ilkin surxayli
ilkin surxayli Ay əvvəl
Neden hep kadinlar aci ceker aşklari yanliş olunca?
Ömer Faruk
Ömer Faruk Ay əvvəl
bepantol ne işe yarıyor gençler ???
Melek Akdağ
Melek Akdağ Ay əvvəl
azshow.info/watch/0-LlH7ZHlxg/video.html
Lydia Catikoglu
Lydia Catikoglu Ay əvvəl
Safiye diyor ya hani "heryer pislik icinde" diye o pislik icinde olan sey onun cocuklugu calinan gecligi, okul hayatti, anne baba sevgisi. Pislik icinde olan onun annesi ve babasi. Safiye iyilesemez bence, alah anne baba sevgisi gormeyen cocuklarin yardimcisi olsun.
Rumeysa Ç.
Rumeysa Ç. Ay əvvəl
02:33:00 güzel Bepanthol reklamı
alitastas tastas
alitastas tastas Ay əvvəl
Psikolog İzzet güllü videolar
Bts fan clap
Bts fan clap Ay əvvəl
Gülben gör artık şu bayramı ya kör olasıca
Aska Seyidbayli
Aska Seyidbayli Ay əvvəl
Yazik han bee( herkes iyi olsun diye cabaliyo, konusuyo anliyo para harcyo. Ama hep bi memnun olmuyo hickimse
Burcu Gun
Burcu Gun Ay əvvəl
Dedesi çok haklı...
「•ᴄᴀɴᴅᴀɴ_ɴᴇᴛᴛᴇ•」
「•ᴄᴀɴᴅᴀɴ_ɴᴇᴛᴛᴇ•」 Ay əvvəl
1:48:59 *_"Sen benim buraya katlanma sebebimsin..."_* ✨💛🌼
Katrin Labor
Katrin Labor Ay əvvəl
Goze hamur dusunce acisirmi 🙄🤦‍♀️
Havva Koç
Havva Koç Ay əvvəl
Bu diziyi izledikçe çevremdeki tüm ruh hastalarının tuhaf davranışlarına anlam yüklemeye başladım. Allahım umarım kafayı yemem 🤪🤪🤪
Rosemary Soup
Rosemary Soup Ay əvvəl
Hediye nin düşme sesi çok komik lan :D
Джавид Мамедгусейнов
Джавид Мамедгусейнов Ay əvvəl
Лвлпдп
Duygu Dağ
Duygu Dağ Ay əvvəl
Gülben çok tatlı yaaaa
Kezban inan
Kezban inan Ay əvvəl
Birine fosil demek 😂😂
inan Coskun
inan Coskun Ay əvvəl
Gulbenle Han konusurken Gülben i cansiz manken sandim 🤣
Nebi Durmaz
Nebi Durmaz Ay əvvəl
6:08 yıkıldım
Mustafa Emir Çiftçi
Mustafa Emir Çiftçi Ay əvvəl
Hep AZshow'dan izleyenler burada mı. 👇
Akşam Güneşi
Akşam Güneşi Ay əvvəl
İşte Han'ın sevdiği kadın için katlandıkları
Akşam Güneşi
Akşam Güneşi Ay əvvəl
😱
Ela Göken
Ela Göken Ay əvvəl
Sen annen değilsin Safiye kendine gel artık
Ela Göken
Ela Göken Ay əvvəl
Safiye zamanında annesinden gördüğü kötülüğün aşağılanmanın nasıl kötü bi durum olduğunu bile bile neden aynısını kardeşlerine yaşatır ki ahh Safiye ahh 😔
Eda Kayhan
Eda Kayhan Ay əvvəl
Ege Neriman sahneleri için izliyorum tekrar tekrar yeni bölümlerde hiç yok böyle sahneler
rabia
rabia Ay əvvəl
Dizi süresi çok uzun ya
Hafize Firat
Hafize Firat Ay əvvəl
Safiyecim
Sümeyye betül
Sümeyye betül Ay əvvəl
bu diziyi izleyince insanın temizlik yapası geliyor
Elif Bitigen
Elif Bitigen Ay əvvəl
Cidden bu inci ve ailesi niye her şeyi kötü algılıyo bir şeye de kişisel faktörler bakış açısındaki farklılıklar diyemiyolar her şey onların istediği gibi olucak illa
Nur
Nur Ay əvvəl
Ege LCDPdaki Denvere benzemiyor mu
Ahmet K
Ahmet K Ay əvvəl
Safiye: deli dudu derler bana Ben: ne diyecekler ya dünyanın en iyi ev sahibimi İzleyenler: e adam haklı yani
Ahmet K
Ahmet K Ay əvvəl
Yani
Ahmet K
Ahmet K Ay əvvəl
Doğru dedim
Muhammet Göktaş
Muhammet Göktaş Ay əvvəl
Ya han kafasını kullanan çok zeki biri neden hasta damgası yiyor insanlarla dertleşmek yerine daha güvenilirolan cansız bi mankenle dertleşiyor kötü adamlara tek yumruk atmadan hepsini püskürttü
Wild CONALL
Wild CONALL Ay əvvəl
safiye :valla tek umudum o fosil (incinin dedesi) :))))))
Ebru Ebru
Ebru Ebru Ay əvvəl
Hana cok ùzùlùyorum hic kimse onu anlamiyor herkesi o dùšùnùyor
Hülya Şimşek Erdoğan
Hülya Şimşek Erdoğan Ay əvvəl
Gülben i canlandıran oyuncumuzun yeteneği uçsuz bucaksız...
hazal aksu
hazal aksu Ay əvvəl
safiye kadar gülbende çok sinir bozucu oluyor bazen..
Магамед Кахаев
Магамед Кахаев Ay əvvəl
Sen meraket etme biz hanla konusduk gulben 😂
Магамед Кахаев
Магамед Кахаев Ay əvvəl
Her yer pislik icinde safye uymus
Burak Aksoy
Burak Aksoy Ay əvvəl
Hasibe çok orjinal bir kadın karekteri olmuş böylesini görmedi daha bu sinema/dizi tarihi
Lokman İsmail KÖSE
Lokman İsmail KÖSE Ay əvvəl
sen ne oyuncusun be merve dizdar
Akşam Güneşi
Akşam Güneşi Ay əvvəl
Helal be kek şu ikikumruyu birleştirdin!🤣😍😋😊
Aleyna Gündaş
Aleyna Gündaş Ay əvvəl
ege salak mısın çocuğum
A
A Ay əvvəl
Han çok ürkütücü
Erman İmamoğlu
Erman İmamoğlu Ay əvvəl
2:03:50 Benimle çıkar mısın :D duyunca çok garip geldi :) Eskiden böyle bi laf vardı hakkaten.
z jahan
z jahan Ay əvvəl
Cok yasa fosil😂😂ya seni seviyorum kiz😂😍
Ecrin Gültekin
Ecrin Gültekin Ay əvvəl
Bayram gülbene, gülben esata, esat esraya, esra patrona 😂😂
NURSEL AYDIN
NURSEL AYDIN Ay əvvəl
Gülben in de buluşmaya gittiği kıyafetin altı Şişhane üstü kaval cinsten yazlık ayakkabılar 😁
Nigar Mayilova
Nigar Mayilova Ay əvvəl
Safiye böyle yaptıkca içimin yağları eriyo. Neden mi? Onun gibi oğluyla kardeşiyle evliymiş gibi davranan bir sürü kadının çirkefliğini gösteriyo. Aramızda var Safiye gibileri ve inşallah Safiyeyi görüp kendilerinden utanıyorlardır
Defne Deniz
Defne Deniz Ay əvvəl
Sanmıyorum, gayette sevip pamuklara saran bir hayran kitlesi var:) Hastalağın arkasına sığınmış kötülük abidesiB)
Mikayilova DILSAD
Mikayilova DILSAD Ay əvvəl
Helal sana Gulben cesaretine hayran kaldim😁
Akşam Güneşi
Akşam Güneşi Ay əvvəl
İllaha annene benzemek zırundamıydın be safiye?
Nadie Ali
Nadie Ali Ay əvvəl
Safiye zili. Fosil
Akşam Güneşi
Akşam Güneşi Ay əvvəl
Esat bıyıklı daha iyi bence
Masumlar Apartmanı 10. Bölüm
2:27:49
Masumlar Apartmanı
Baxış 7M
Masumlar Apartmanı 1. Bölüm
2:20:29
Masumlar Apartmanı
Baxış 17M
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 190. Bölüm
2:12:56
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
Baxış 3,9M
Masumlar Apartmanı 29. Bölüm
2:01:12
Masumlar Apartmanı
Baxış 2,9M
Masumlar Apartmanı 20. Bölüm
2:23:37
Masumlar Apartmanı
Baxış 6M
Camdaki Kız | 2. Bölüm
2:33:05
Camdaki Kız
Baxış 2,7M
Camdaki Kız | 1. Bölüm
2:41:56
Camdaki Kız
Baxış 9M
Alev Alev 23. Bölüm
2:12:09
Alev Alev
Baxış 748K
Masumlar Apartmanı 8. Bölüm
1:59:34
Masumlar Apartmanı
Baxış 7M
Masumlar Apartmanı 11. Bölüm
2:20:22
Masumlar Apartmanı
Baxış 6M
Masumlar Apartmanı 18. Bölüm
2:26:11
Masumlar Apartmanı
Baxış 6M
Masumlar Apartmanı 4. Bölüm
2:31:52
Masumlar Apartmanı
Baxış 9M
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 190. Bölüm
2:12:56
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
Baxış 3,9M
Şanslı Hamile vs Şanssız Hamile
11:18
WooHoo WHOA Turkey
Baxış 204K
ATEŞTE YÜRÜDÜM! ft.@Kıvanç ve Burak
21:00
Teşkilat 7. Bölüm Fragmanı
1:07
Çukur 4.Sezon 33.Bölüm Fragman
1:16