Hasanmucci Thişörte cipsi baskı yapma deneyi

  Baxış 4,359,001

Hasanmucci

Hasanmucci

16 gün əvvəl

Şərh: 1 183
Hasanmucci
Hasanmucci 15 gün əvvəl
Bol bol yorum yapma bölgesi
Demet
Demet 4 gün əvvəl
Tekrar Evde yap videoları, bu şekilde hiç sevmedim
chillix
chillix 4 gün əvvəl
Üstte de aynı videoyu gordumm
ENES🧃
ENES🧃 4 gün əvvəl
.
ENES🧃
ENES🧃 4 gün əvvəl
.
ENES🧃
ENES🧃 4 gün əvvəl
.
Seiya Kou
Seiya Kou 15 gün əvvəl
Reis eski sitiline geri dön stüdyo ortamı çok ruhsuz duruyor
Lidya...моиаваL
Lidya...моиаваL 4 gün əvvəl
Meyemlerin olduğu ofis
Seiya Kou
Seiya Kou 4 gün əvvəl
@Normalinsan Aynen kardeşim işin içine para girince işin duygusu ve ruhu kalmıyor
Normalinsan
Normalinsan 4 gün əvvəl
Para böyle yapıyor
Seiya Kou
Seiya Kou 7 gün əvvəl
@Minato ! Neresi güzel ruhsuz ve kasvetli bir havası var stüdyonun
Seiya Kou
Seiya Kou 7 gün əvvəl
@SUDE BİNGÖL Aynen benim yorumum Hasan reisin yorumundan daha çok tutmuş ne sinir olmuştur bana🤣 ama doğru söylüyorsun biz onu öyle sevmiştik kendine özgü bir tarz yaratmıştı
Murat Celikkafa
Murat Celikkafa 13 gün əvvəl
Hasan kardeş, yılların iletişimcisi olarak benden sana küçük bir tavsiye: Seni diğerlerinden farklı kılan en önemli unsur otantik olman(dı). Samimi tarzının yanı sıra ev ortamında yaptığın amatör çekimler seni "bizden biri" olarak görmemizi sağlıyor(du). Sizin evin sarı ışıklı tavanını, kendi evimizin tavanından daha çok görüyorduk. Daha profesyonel içerikler üretme gayretini anlıyor ve takdir ediyorum. Belki teknik açıdan daha güzel bir prodüksiyon ortaya çıkabilir. Ama seni sen yapan ve bu kadar sevilmeni sağlayan o samimi ortam ve amatör ruh uçup gitmiş. Beni dinlersen aslına dön derim kardeşim. İnan, kazanan sen olursun. Almanya'dan selamlar...
Demet
Demet 4 gün əvvəl
Bence de
Murat Celikkafa
Murat Celikkafa 5 gün əvvəl
@Furkan Dedim ya, kendini geliştirmek istemesi anlaşılır bir durum. Ama unutulmasın ki, yüzbinlerce kişi, Hasan kardeşi ev ortamındaki samimi çekimlerini beğendiği için takip etmeye başladı. Onu farklı kılan tam da bu zaten. Yoksa internet ortamında benzer içerikleri çok daha profesyonel şekilde yapan binlerce insan var. Dikkat ederseniz, stüdyo ortamı Hasan'ın konuşmasını ve tavrını bile daha donuk ve soğuk hale getiriyor. Ben 30 küsür yıldır kamera ve mikrofon önünde çalışıyorum. Amatör koşullarla profesyonel ortamlar arasındaki çekimlerin hem iperformansa hem samimiyete etkileri inanın çok farklı oluyor.
Furkan
Furkan 5 gün əvvəl
Doğrusu, video çekimine mahsus geleneksel tarzda dekore edilmiş san'atlı bir odası/stüdyosu olursa göz zevki verir bir şey olmaz. Tek renk arka plan kötü duruyor tabii. Şöyle ki arkadaşın milyonla takipçisi var, kendini evlerinin salonunuyla sınırlandırması gerekmiyor.
Emre Yılmaz
Emre Yılmaz 8 gün əvvəl
Çok doğru samimilik yok
Pıtırcık
Pıtırcık 11 gün əvvəl
Anahtar kelime bu bizim evin tavanından sizin evin sarı ışıklı ledlerini daha çok görmek ... Hiç tanımadığın bir insan üşenmeyip sana uzun uzun hem de en samimi duygularıyla yazıyorsa sen tutmuşsundur Alışılmış şeylerden kopmak sarsıntı yaratır İnsanların gözleri eskiyi arar Senin yeni halin ile eski halini karşılaştıran bir zihin ile seni seyretmek odaklanmayı düşürür Kişi sıkılır ve seni bırakır onun için radikal değişikliklere gitme Bugüne kadar ne yaptıysan aynen devam
small duck
small duck 14 gün əvvəl
Ev ortamı hem daha samimi hem de sen daha samimi geliyorsun
The Game Master
The Game Master 14 gün əvvəl
abi stüdyo ortamında ses yankı yaptığı için hoş olmuyor. Ayrıca Ev içersinde yapılan videolar daha samimi oluyor
innesh
innesh 13 gün əvvəl
hayir
Muhammed Ertaş
Muhammed Ertaş 14 gün əvvəl
Bence ajansınla anlaşıp evde çekilmesine karar verilmesi lazım böylesi iki taraf içinde zararlı olur.Stüdyoda ruhsuz ve yapmacık oluyo gibi…
Harun Arslantaş
Harun Arslantaş 14 gün əvvəl
Adamlar sinema mi tiyatro mu çekiyor me 1 dk lik video da ne ruhu bekliyorsunuz.
~Zeynoa♡
~Zeynoa♡ 15 gün əvvəl
"İnanmayın len böyle şeylere"😂
Veganova
Veganova 14 gün əvvəl
Bunun bi farklısını ütüyle yapmıştın 😂😂 Bu arada evdeki çekimlerin daha bi heyecanlı ve samimiydi sanki stüdyoda çekingen davranmissin
Kaan
Kaan 14 gün əvvəl
Reis stüdyo ortamı eskisi gibi samimi ve huzurlu olmuyor ne yazık ki bence eskisine geri dön :)
Muhammed_TR50
Muhammed_TR50 14 gün əvvəl
Galiba hayatında en çok 70 TL kullanan kişi Hasanmucci :D
Şafak Naz Bostancı
Şafak Naz Bostancı 15 gün əvvəl
“YoLdA GeLiRkEn De 1 KuRuŞ DüŞüRdÜm VeRgİ VeRdİm” yani 70 tl ye meğal oldu🤣🤣
AniMe
AniMe 8 gün əvvəl
"2500 yılında bile 70 liraya alan" hasan muci
Zeynep Serra KARABULUT
Zeynep Serra KARABULUT 14 gün əvvəl
Her şeyi 70 tl’ye Meal Eden koca yürekli abimiz
Hasan Özfen
Hasan Özfen 14 gün əvvəl
Kardeş takipçi tavsiyesi seni evde doğal halde izleyerek alıştık, sen stüdyoya göre değilsin ama evde kameraya kalitesini guclendirebilirsin 👍
Fırat Aras
Fırat Aras 15 gün əvvəl
*Merhaba benim amacım sadece iyiliğe teşvik etmek amaçlı videolar yükleyip hayvan sevgisini insanlara daha fazla aşılamaktır.* *Videolarım huzur vericidir* 🦋
Lahza
Lahza 15 gün əvvəl
Yine geldik buradayız 70 TL ile başbaşayız.
Oynatma. listemdeki Kanalı Takp Et Bende etcem
Oynatma. listemdeki Kanalı Takp Et Bende etcem 14 gün əvvəl
*Oynatma,...,Listemdeki Kanalı Takp Edersenn Bende Seni Etcem Knkmm* 💙
asiaaa 2015
asiaaa 2015 14 gün əvvəl
Ben tek başımayım yardım etseniz 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔
CA N
CA N 14 gün əvvəl
*Yolda Yürürken 1 Kuruş Düşürüp 70 Tl Vergisi Veren Hasan*
Ismet İlhan
Ismet İlhan 14 gün əvvəl
Ev ortamını özledik
INDOMINOUS
INDOMINOUS 14 gün əvvəl
Vay be creator station ile çalışmaya başladıysan reis harbi helal olsun
small duck
small duck 14 gün əvvəl
Eğer ev ortamına geçmezsen takipçilerin böyle: 😭😭😭 ( üzme takipçilerini)
Shadow  of 10
Shadow of 10 14 gün əvvəl
Ofis kıvanç ve burağın ofisi
K-pop tayfa🖤
K-pop tayfa🖤 14 gün əvvəl
"Niyeğğğ yanqın tüpü getirdik her an yanqın başlaya bilirğğğğğğ"🤣🤣🤣🤣
ℝ𝕠𝕟𝕒𝕝𝕕𝕠𝔼𝕕𝕚𝕥𝕫
ℝ𝕠𝕟𝕒𝕝𝕕𝕠𝔼𝕕𝕚𝕥𝕫 15 gün əvvəl
Evde yap len ev mi sana 70tlye meağl oluyor
Murat Kel
Murat Kel 4 gün əvvəl
@Mehmet Salih Güler 😃
Mehmet Salih Güler
Mehmet Salih Güler 4 gün əvvəl
@Murat Kel Yok önemli değil
Murat Kel
Murat Kel 4 gün əvvəl
@Mehmet Salih Güler yanlış anlamışım kusura bakma
Mehmet Salih Güler
Mehmet Salih Güler 4 gün əvvəl
@Murat Kel Bende onu dedim ya
ZEUS_PM_01
ZEUS_PM_01 4 gün əvvəl
Az f
Ege EX
Ege EX 12 gün əvvəl
Oo abi kaliteyi arttırmışsın bayağı ✨
Firdevs Gunes
Firdevs Gunes 14 gün əvvəl
Gerçekten 70 liraya meal olması bir tevaffuk :))
Berkay Kaynak
Berkay Kaynak 14 gün əvvəl
Valla çok samimisin kardeşim ya cansın
Ruh-u revan
Ruh-u revan 14 gün əvvəl
Hasanmucci:Arkadaşlar Görüyonuz 69.99tl ye meal oldu 1krş ta vergi verdim Me:Evet70tl Hasanmucci:lan bir dakka 1krş vergi oğlum donumda krş bile kalmadı
Fuat Kaçmaz
Fuat Kaçmaz 4 gün əvvəl
Senin sayende tişört, cips, uhu, camsil alıp cipsin paketine uhu sürerek tişörte yapıştırıp mikrodalgaya atmaktan vaz geçtim. Teşekkür ederim Hasanmucci.
Dilan Demir
Dilan Demir 14 gün əvvəl
Tişörtün fiyatı 120 TL di İndirimle beraber 70 TL ye meal oldu
Arda~
Arda~ 13 gün əvvəl
Abi senin 70 lira ile alıp veremediğin ne var🤩😂
bupartideyalnızsın
bupartideyalnızsın 14 gün əvvəl
Çocuk kendini geliştirmiş hala bi şey bulma çabasındasınuz onu evde ki deney vidoelarıyla sevdiniz diye hep böyle olucak diye bişey yok stüdyo ister ev biz destekliyoruz seni hasan
yusuf P. vergili
yusuf P. vergili 15 gün əvvəl
abi ne kadar şanslıysan şu zamanda bile kıyafet 70 tlye MeAĞğl etmeyi başarıyosun
RÜMEYSA ÖZTÜRK
RÜMEYSA ÖZTÜRK 12 gün əvvəl
Bu adam bile değişti ilk başta evde video çekiyordu şimdi ofislerde...
BİLGEHAN
BİLGEHAN 13 gün əvvəl
Reis çok az video atiyodun atcaksan bı günde 5 10 tane at haftada bı video bile zor atiyon
Koray Igci
Koray Igci 14 gün əvvəl
Aslını unutma Paşam. Özünde kal 👍
Geldi Suchocher
Geldi Suchocher 13 gün əvvəl
Abi sen fark etmeden "kaslı kollarınla" spor yapıyon haa devam...
MaDMaN70906
MaDMaN70906 14 gün əvvəl
Kral bu sefer kanıtıyla gelmiş videoya :D
Muhammed Benzer
Muhammed Benzer 14 gün əvvəl
ev ortamı çok iyi len 😅
Alya🛐
Alya🛐 14 gün əvvəl
Böyle guzel vidlerle devam:D
Tugba Kesergen
Tugba Kesergen 14 gün əvvəl
Kamera arkası: 70 tl kıyafet bulmaya çalışan hasanmucci
Elif Pekdemir
Elif Pekdemir 11 gün əvvəl
Abi valla videolarını severek izliyorum ♥️
Mehemmed Nezerov
Mehemmed Nezerov 4 gün əvvəl
Allahım sen bana sabır ver her şey 70 liraya mealğ oluyor!
Nilüfer KARAASLAN
Nilüfer KARAASLAN 11 gün əvvəl
Bence 70 tl olan tişört arayıp buldun, ikna olmadım dediğine 😂😄
~ebrar~
~ebrar~ 13 gün əvvəl
Arkadaşlar adam degişmemiş sadece gelişimiş ama eski hali daha samimiydi
3X EMİR
3X EMİR 9 gün əvvəl
Sayın hasanmucci : Hastane ücreti 70 tl iyi günler
C F R
C F R 12 gün əvvəl
'70 liraya maaağğl oldu' "Hasan Mucci"
PowerAli
PowerAli 14 gün əvvəl
İnsan niye cips baskısı yapsın ki :D
Pespec
Pespec 14 gün əvvəl
Abi çok değiştin yağ nerde Annesinden korkan Annesinin evinde kalan Hasan abi 70 liraya meal oldu nerde abi biz seni bu şekilde tanımıştık😓
ZeusTheLord
ZeusTheLord 12 gün əvvəl
Abi Pringles in altından sos cikiyomus denermisin
Ben Reşha
Ben Reşha 11 gün əvvəl
Eski konsept geri gelsiiin bu stüdyo soğukluğa meal oldu
Şafak Naz Bostancı
Şafak Naz Bostancı 15 gün əvvəl
Abi senin yeni takipçinim sana yeni abone oldum gerçekten çok güzel deney videoları çekiyorsun👍👍
Kara Ejder
Kara Ejder 14 gün əvvəl
"Paketin arkasını koyunca nasıl önünün resmi çıkar "diye düşünen tek ben miyim ?
Muhammet Eryılmaz
Muhammet Eryılmaz 14 gün əvvəl
Vay be hasan abi de zengin olmuş ev dışında bir yerde video çekiyo
Taha Gr
Taha Gr 10 gün əvvəl
abi aynı işlemi yap ama ütüyle bastır mikro dalgaya koyma
rnhi ysa
rnhi ysa 14 gün əvvəl
Ya ne güzel profesyonelleşmiş stüdyo çekim kalitesi artmış habire değiştin evde çek falan ne ya
Eren Özkan
Eren Özkan 9 gün əvvəl
Anaa bunuda almışlar youtuber durağına :D abi muratabi ile videolar gelsin :D :D
Muhammed_TR50
Muhammed_TR50 13 gün əvvəl
70 TL:yav kardeşim bu Hasanmucci ne alırsa beni veriyo bıktım
KBTE - Klasik Bir Türk Erkeği
KBTE - Klasik Bir Türk Erkeği 13 gün əvvəl
Mucci: Aplam 70 milyona tişört varmı
ERcfumH
ERcfumH 12 gün əvvəl
abi ona tuz ekleyeceksin öyle oluyor tuzsuz eriyor :D
ASKaraca
ASKaraca 14 gün əvvəl
Hasan abinin kaderinde 70 var🤣
Yusuf ÇELİK
Yusuf ÇELİK 14 gün əvvəl
"CİPSİ" ney kardeş? Cips diyeceksin Cips 😂
Rümeysa Aykaç
Rümeysa Aykaç 13 gün əvvəl
Abi evde yapya orda izlerken daha keyifli oluyo
miyade
miyade 13 gün əvvəl
Abi balı peteğ dondurup ye çok güzel olyo😉
Samet Boztepe
Samet Boztepe 13 gün əvvəl
Kardeşim şu videolarını evde çekmeye devam et bence valla başka yerde görünce bir acayip oldum samimi gibi gelmiyor bana belkide deneylerini evde yapmana alıştım bana öyle geliyor belkide bilmiyorum neyse lütfen evde yapmaya devam et deneylerini
Jester Layne
Jester Layne 12 gün əvvəl
gördüğüm en kaliteli tiktoker olabilirsin
Eda Ceylan
Eda Ceylan 8 gün əvvəl
Bari eski tişört alsaydın ya yani eski tişörtle yapsaydın 70 liralık da cips alıp arkadaşlarınla yerdin hahaha
~soft kpop~
~soft kpop~ 13 gün əvvəl
Orası Meryem Can'ın çalıştığı ofis değil mi?
Urkilll
Urkilll 13 gün əvvəl
Aynen
ismail çikin
ismail çikin Gün əvvəl
Nasıl yedin Hasan kardeşim bunu. Videoda arkayı yapıştırıyor ama ön baskı çıkıyor...
Arda Dolapci
Arda Dolapci 13 gün əvvəl
Tişörtü alırken hasanmucci:bana 70 TL ye meall olcak bir tişört var mı Çalışan:??
Itzy
Itzy 12 gün əvvəl
Abi eski evde yap alıştık be
Esin çınar
Esin çınar 13 gün əvvəl
Sende değiştin be eskiden deneyleri evinin salonunu dışında yapmazdın İroni amaçlıdır
Şükrü Bulut  ꪜ
Şükrü Bulut ꪜ 14 gün əvvəl
Yangın tüpüyle ateşi söndüremeyince ev yandıktan sonra gelen s*çma hissi ;
Tuna
Tuna 14 gün əvvəl
Abi ev ortamı bi başka güzeldi ya
Jemmy
Jemmy 11 gün əvvəl
Agalar gittiği video çektiği yer Ağır Mimarın yaptığı AZshowr özel bir yer yani oradaysan baya iyi bişi oluyo
Cahit YILDIRIM
Cahit YILDIRIM 14 gün əvvəl
Keşke verdiğin vergi 70 TL içinde sadece 1 kuruş olsa
M Y A
M Y A 15 gün əvvəl
Ve 70 TL’ye meal oldu 😴
•k-pops lalisam♡•
•k-pops lalisam♡• 14 gün əvvəl
sonunda senin uğutlu rakamını öğrendim ~70~
Bies irmneswq
Bies irmneswq 11 gün əvvəl
70 bir sayıdır. rakamlar 0'dan 9'a kadardır.
elif güneş
elif güneş 14 gün əvvəl
Abi sonunda seni ofiste görmek çook güzel
SANS baba
SANS baba 10 gün əvvəl
Salonda çekilmeyene karşıyuz🤣🤣
CrzyGrg
CrzyGrg 9 gün əvvəl
Çekilin yoldan yeni bir kral geliyo
U̷n̷k̷n̷o̷w̷G̷l̷i̷t̷c̷h̷T̷R̷
U̷n̷k̷n̷o̷w̷G̷l̷i̷t̷c̷h̷T̷R̷ 12 gün əvvəl
Abi buldum senin gibi ena- adam gibi adamı abone oldum hemen
Ah Nerede 4. Bölüm
2:17:00
Ah Nerede
Baxış 906K
HANGİSİ GERÇEK MANKEN?! ft.@Aynisinemalar
27:50
70 TL ‘LİK ÜRÜNLERİ DENEDİM
19:34
Muhteşem Metal: TİTANYUM
9:09
Bebar Bilim
Baxış 376K