Zeliş, Sapık Giray'ı ÖLDÜRDÜ! - Arka Sokaklar 585. Bölüm

  Baxış 1,539,201

Arka Sokaklar

Ay əvvəl

Yüzyıllara meydan okuyan, büyülü, kocaman bir şehir ; İstanbul. Ve bu şehrin her sokağını, herkes için daha güzel, daha ‘yaşanır’ bir yer yapmak uğruna her türlü kötülüğe ve sıkıntıya meydan okuyan yürekli polislerimiz…
İstanbul Polis Teşkilatı Asayiş Şube’de görev yapan ‘sivil’ bir ekip, minibüsleriyle bu metropolün sokaklarını arşınlamakta ve karşılarına çıkan her türlü kanunsuzlukla savaşmaktadırlar. Polislerimiz, görevleri sırasında, değişik ve çeşitli insan hikayeleriyle sürekli karşılaşmaktadır. Zaman zaman gülümseten, zaman zaman da iç burkan bu hikayelere; meslek yıllarının tecrübesi ve ‘babalığıyla’ yaklaşan, ekibin diğer genç üyelerine de yol gösteren Rıza Baba olur. Rıza Baba; ekibe, hem mesleğe hem de hayata dair pek çok şeyi öğretecek, unutulanları hatırlatacaktır.
Kısacası, polislerimizin ve ailelerinin hayatları ile İstanbul sokaklarının serüveni iç içe geçecek, kahramanlarımız; sevinçte, kederde, aşkta ve yalnızlıkta her zaman birbirlerinin yanında olacaklar. İçlerinden biri tökezlediğinde hep birlikte ona destek olup ayağa kaldıracaklar.
Yapımcı : Erler Film / Türker İnanoğlu
Yönetmen: Orhan Oğuz
Genel Koordinatör: Yılmaz Ekmekçi
Senaryo Danışmanı: Ahmet Yurdakul
Senaryo: Ozan Yurdakul, Sinan Yurdakul
Oyuncular:
Zafer Ergin (Rıza Baba),
Şevket Çoruh (Mesut),
Özgür Ozan (Hüsnü),
İlker İnanoğlu (Engin),
Oya Okar (Selin),
Alp Korkmaz (Ali),
Ozan Çobanoğlu (Hakan),
Merve Oflaz (Bahar),
Nazlı Tosunoğlu (Nazike),
Yiğitcan Ergin (Cemal),
Ela Yörüklü (Ezgi),
Hülya Kalebayır Çelik (Ayla),
Tunç Oğuz (Arda),
Yüsra Geyik (Zeliha),
Onur Bay (Tekin),
Kerimhan Duman (Tunç),
Ecem öz (Şule),
Elvan Dişli (Pınar),
Efe Günay (Haydarberk),
Ada Baykan (Zeyno Bebek),
Garip Kont

Şərh
Muhammed Muhammed
Muhammed Muhammed 11 saat əvvəl
P
Rıdvan Doğan
Rıdvan Doğan Gün əvvəl
Yazık oldu gıraya aslan gibi delikanlı sırtından vuruldu 😁
Sibel Tahir
Sibel Tahir Gün əvvəl
Canı yanan kadın yapar ellerine saglik
Bulent Aytekin
Bulent Aytekin 3 gün əvvəl
Abla haggetten bırovov iyiki yaptınki
melek şengül
melek şengül 3 gün əvvəl
En iyisini yaptın Aferin Zeliş seni seviyorum❤️
Hiranur Ay
Hiranur Ay 3 gün əvvəl
Zelihaya güçlü kadın rolü çok yakısiyo ve diziye de ekstra renk katti
Furkan Çifçi
Furkan Çifçi 6 gün əvvəl
Helal olsun zeliş
FATOŞ AZRA SUCU
FATOŞ AZRA SUCU 11 gün əvvəl
Beğen ve son rakamına bak 1=Selin 2=hakan 3=arda 4=volkan 5=hüsnü 6=tokmak kafa 7=odun 8=Cemal 9=Ezgi 0=aylin
Yiğit Bozan
Yiğit Bozan 13 gün əvvəl
00:09 adam sıkıyor 3 saniye sonra ölüyor nasıl saçmalık bu
Eylül Kocakaplan
Eylül Kocakaplan 18 gün əvvəl
Aferin ona ama yinede onu babasına bırakmaliydi
Buse Yelesbağçe
Buse Yelesbağçe 20 gün əvvəl
4:44 uf çok gzl söyledi
polis noktası
polis noktası 21 gün əvvəl
Kizin iki senede yaşamadığı şey kalmadı ya bu senarist niye böyle yaptı
Meliha Topuz
Meliha Topuz 21 gün əvvəl
çok iyi yaptın zeliş
FOOTBALL SKİLS
FOOTBALL SKİLS 22 gün əvvəl
Helal zeliş sana 👏👏👏
Abdurrahman Tuğra Kökmen
Abdurrahman Tuğra Kökmen 22 gün əvvəl
Valla zeliş çok iyi yaptı girayı anasının yanına tahtalı köye yolladı
Bedirhan Yagmur
Bedirhan Yagmur 22 gün əvvəl
Gebersin kefere
Merve Büyükarslan
Merve Büyükarslan 22 gün əvvəl
Giray niye oldu ya çok komikti😅
Türkan Demir
Türkan Demir 22 gün əvvəl
Tarık' ı vuramamıştı ama Giray'ı vurdu helal olsun kız
Esma Aydemir
Esma Aydemir 22 gün əvvəl
Silah nasıl aynı yerde durabiliyot
Ömer Topcu
Ömer Topcu 23 gün əvvəl
Girayı öldürmek zelişin hakkıydı
zeynep
zeynep 23 gün əvvəl
Bence Giray'a bir konuşma yapıp yalvartsalardı sonra gebertselerdi daha iyiydi ama bu da güzel olmuş
Ömer Faruk Güler
Ömer Faruk Güler 23 gün əvvəl
Giray in başının altında bir sey var galiba
Alper Üçüncü
Alper Üçüncü 23 gün əvvəl
Zeliş giray ı gebertti sjsjsjsksjs
Gökay BÖĞREKCİ
Gökay BÖĞREKCİ 23 gün əvvəl
oohhhhh içim rahatladıııı.
Barbaros Hayrettin Paşa
Barbaros Hayrettin Paşa 24 gün əvvəl
Giray Survivor"a ne zaman gidiyor
Ebru Yanar
Ebru Yanar 24 gün əvvəl
Kapak ne ya GEBERTTİ ŞACLAŞKCĞAICAĞCLS
Themurat
Themurat 24 gün əvvəl
Gemor weor giray
Salih
Salih 25 gün əvvəl
4:48
Kral Ling
Kral Ling 25 gün əvvəl
Arka sokaklar sen gta sanadres izliyor konuştuk
Emine Zh
Emine Zh 25 gün əvvəl
Zeliha Reis is online
Zeyneb abdull
Zeyneb abdull 25 gün əvvəl
Peki bebek olursa ne olacak
TUĞBA ÖMÜR 06
TUĞBA ÖMÜR 06 25 gün əvvəl
Çok seviyoruz hele mesut u seviyoruz
TUĞBA ÖMÜR 06
TUĞBA ÖMÜR 06 25 gün əvvəl
Çok güzel olmuş biz size ankaradan selamlar
ZEHRA ACAR
ZEHRA ACAR 25 gün əvvəl
Ah Zeliş kabusu bitirdin ooooh be sapık giraydan kurtulduk
racon kralı
racon kralı 25 gün əvvəl
Merbe
Arzu Ünal
Arzu Ünal 25 gün əvvəl
Bu dizi biterse bende biterim çok güzel ya
Zeynep Pek
Zeynep Pek 25 gün əvvəl
Benimde hayelim polis olmak
Masal Dince GNDZ
Masal Dince GNDZ 25 gün əvvəl
Da9yrtşıu
Yurdagul Gocmen
Yurdagul Gocmen 25 gün əvvəl
Lil
Yurdagul Gocmen
Yurdagul Gocmen 25 gün əvvəl
?????
Yurdagul Gocmen
Yurdagul Gocmen 25 gün əvvəl
? Arks sokak
osman pro ince
osman pro ince 25 gün əvvəl
Zeliha adamdır gerisi tıriktir
rade Dadasova
rade Dadasova 25 gün əvvəl
Amma zelis çok kötü bi şey yapti girayi oldurdu
rade Dadasova
rade Dadasova 25 gün əvvəl
Amma bu girayda sapiklikdan elini çekmiyor amma bizim ekipde çok güzel bir pilan yaptilar valla hi peeesssss ❤️🌹
ÇAĞDAŞ V
ÇAĞDAŞ V 25 gün əvvəl
sonunda bee hll sana zeliş kimsenin yapmadığını yaptı
Şevvalin. Dünyası
Şevvalin. Dünyası 25 gün əvvəl
Bu bölümde neden Bahar Abla yoktu. 💖
Emir Mansurgüler
Emir Mansurgüler 24 gün əvvəl
@Şevvalin. Dünyası Önemli değil.
Şevvalin. Dünyası
Şevvalin. Dünyası 24 gün əvvəl
@Emir Mansurgüler Teşekkürler. 🙏
Emir Mansurgüler
Emir Mansurgüler 24 gün əvvəl
Testi pozitif çıkınca herhalde yer almamıştır.
Yalcin Calis
Yalcin Calis 25 gün əvvəl
Olay yerinde de silahi hic polis gormemis helal
Ferit Adıgüzel
Ferit Adıgüzel 25 gün əvvəl
Eline sağlık sen en iyisini yaptın böyle pisliklerin hak ettiği muamele bu
Efe Biçer 1
Efe Biçer 1 25 gün əvvəl
iki yıldır senaristin kafası zelişte :D
Cemre Solmaz
Cemre Solmaz 25 gün əvvəl
Zeliş bravo 👏👏👏
Adem Fidan
Adem Fidan 26 gün əvvəl
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Tugra Bagrı
Tugra Bagrı 26 gün əvvəl
tekrar dirilecek merak etmeyin
Berk Alemdar 2
Berk Alemdar 2 26 gün əvvəl
O değilde bu hafta yayınlanacak arka sokaklar bölümünün fragmanında bence zelişe bişey olmayacak gibi duruyor olmaz da zaten inşallah
İkram Erdal
İkram Erdal 26 gün əvvəl
Hayir li ramazanlar arkdasi lar
FB FB
FB FB 26 gün əvvəl
Zeliha dogru olanı yaptı
Demet Ara
Demet Ara 26 gün əvvəl
Yönetmen çoban ailesinden ne istiyor başlarına gelmeyen kalmadı
Nejla Balikci
Nejla Balikci 26 gün əvvəl
Zeliha hapis yatıcakmı
Nejla Balikci
Nejla Balikci 26 gün əvvəl
Bayılıyorum
Nejla Balikci
Nejla Balikci 26 gün əvvəl
Ama harika
Nejla Balikci
Nejla Balikci 26 gün əvvəl
Valla ama polisler yaptı pilavı onlar kurdu
K K
K K 26 gün əvvəl
Chucky Giray is killed
Taha Bulut
Taha Bulut 26 gün əvvəl
Kanla öğretilmeyen dersler çabuk unutulur.
Mustafa Tosun
Mustafa Tosun 26 gün əvvəl
Artik bitirin su diziyi sacmasapan hal aliyo
İlkaşk
İlkaşk 26 gün əvvəl
SONUNA KADAR HELAL BEE
Dilek Kaş
Dilek Kaş 26 gün əvvəl
Kimsenin yapamadıgını zeliş yaptı
Tarık Ustanın Leziz Ellerin'den Hünerler
Tarık Ustanın Leziz Ellerin'den Hünerler 26 gün əvvəl
Ne kadar saçma bir hüsnü var...... odada hiç kimse yok
Emrah Erdoğan
Emrah Erdoğan 26 gün əvvəl
Nasıl yaşarsan öyle ölürsün.
Meryem Çakar
Meryem Çakar 26 gün əvvəl
Arka sokoklar dizisi izleyen var mı yeni bölüm fragmanı çok iyi bölüm olacak
Meryem Çakar
Meryem Çakar 26 gün əvvəl
Zeliha habis girecek ve sara tüm ekip onu kurtarıyor aynı eskisi gibi
Mustafa Efe TURHAN
Mustafa Efe TURHAN 26 gün əvvəl
Oh çok şükür 3 bölümdür gına gelmişti Zeliha bitirdi işi
kübra demir
kübra demir 26 gün əvvəl
En doğrusunu yaptı zeliha
Emir Gungor
Emir Gungor 26 gün əvvəl
Arkaso
Kaptan Mike
Kaptan Mike 26 gün əvvəl
Bu hikayeyi başka şekilde devam ettiremezlerdi heralde, sonuçta Giray'ı yakaladıktan sonra Hüsnü öldürmeseydi çok saçma olurdu kimsenin haberi olmadan öldürselerdi de çok saçma olurdu Hüsnü hapise girip diziden çıksa çok çok daha kötü olurdu. O yüzden aferin Zeliha
Gokhan Gultekin
Gokhan Gultekin 26 gün əvvəl
1111111111111
Muhammet mert Ustabaş
Muhammet mert Ustabaş 26 gün əvvəl
Niye Katik Olduki Bir Katili Öldürdüğü İçinmi?
Esengül sucu
Esengül sucu 26 gün əvvəl
Kim olsa aynı şeyi yapardı
H. Huseyn
H. Huseyn 26 gün əvvəl
Zeliş hortlağa oxşuyur😅
Emrah Avcı
Emrah Avcı 26 gün əvvəl
Admin geberti yazmış karsli oda galiba 😂😂😂
ANILARLA DEVRAN ÇAĞLAR
ANILARLA DEVRAN ÇAĞLAR 26 gün əvvəl
NASIL KURTULACAK ŞİMDİ BU CEZA EVİNE GİRMEKTEN
dogadaki karavan
dogadaki karavan 26 gün əvvəl
İstanbul sözleşmesinden çıkıldı yaa sizce suçlu zeliş mi yoksa tecavüzcü sapık mı ?
İzmitli_asi_ Kiz
İzmitli_asi_ Kiz 26 gün əvvəl
Bütün kadınlara tacizcilerini öldürme hakkı verilmeli
ugur güneş
ugur güneş 26 gün əvvəl
Tamam sonuçta Film ama, adam vurulup yatıyor tek damla kan yok !
Kadir Ökten
Kadir Ökten 26 gün əvvəl
Ne yani erkekler Kadın öldürünce 2 günde serbest bırakılıyo Kadın'lar öldürüncemi Hapishanelerde çürüycek zaten erkek milleti KADINLARIN HAYATINI ÇÜRÜTTÜ ZEHİR ETTİLER. Adalet yazısını görünce artık gülme krizine giriyorum
fire fire mami
fire fire mami 26 gün əvvəl
Giray gg
Ayşe Güneş
Ayşe Güneş 26 gün əvvəl
Kolay bi ölüm oldu
『EneS』 SYLER
『EneS』 SYLER 26 gün əvvəl
Kim ne derse desin kız en iyisini yaptı :)
samsung a7
samsung a7 26 gün əvvəl
Sonuna kadar haketti giray
Turkish Nation•
Turkish Nation• 26 gün əvvəl
yazık oldu giraya
İrem Akblk
İrem Akblk 26 gün əvvəl
Bu durumu yaşayan bütün kadınların aynı intikamı alması dileğiyle çünkü bu ülkede adalet yok
ardagan
ardagan 26 gün əvvəl
F
Hatice Kulaber
Hatice Kulaber 26 gün əvvəl
500'üncü dislike
Hasan Payan
Hasan Payan 26 gün əvvəl
Ne zelihaymış arkadaş kendisine zaafı olan bedelini canıyla ödüyor onu bunu bilmem kadına tecavüz eden her şerefsizin hak ettiği gibi bir gebermeydi bu ceza evide neymiş
Gamze Yamak
Gamze Yamak 26 gün əvvəl
Ceyhun Özkuş yine Giray rolüyle harikalar yaratmış, yolu açık olsun çok yetenekli
Fenar Ehmedzade
Fenar Ehmedzade 26 gün əvvəl
Aferin kız zeliş iyi yapdın
Apowestheimm
Apowestheimm 26 gün əvvəl
*DEVLET YAPMALIYDI, YAPTIĞI HARAMDIR HARAMA İYİ YADA GÜZEL DİYEN KAFİR OLUR.*
ENES AKYÜZ
ENES AKYÜZ 26 gün əvvəl
Giraya survivor 2022'yolları göründü
*gizem zeybek
*gizem zeybek 27 gün əvvəl
Keşke kadınları taciz eden tüm erkeklerin sonu böyle olsa
sély.
sély. 27 gün əvvəl
Zeliha diziden çıkacak 😓😓😓
nazlı okur
nazlı okur 27 gün əvvəl
Zeliş bir Katil.Genç kızlaramıza kötü örnek oluyor.Adam vurmak nedir ? hapse gitmeli zeliş.Genç kızlarımız bunları izleyip yarın aynılarını yapar.Türk kadını kaderine razı olmalıdır.Nedir bu kader ; eğitimsiz,kendini bir halt zanneden kızların sonu budur.(!)
Kayra Kaşkaya
Kayra Kaşkaya 27 gün əvvəl
Zaman yok kanka 4:48
Mehmet Gökkaya
Mehmet Gökkaya 27 gün əvvəl
İyi oldu
Qədr Gecəsi 1 (01.05.2021)
1:58:04
Hacı Ramil Bədəlov
Baxış 143K
ARKA SOKAKLAR 436. BÖLÜM | FULL HD
2:18:05
Arka Sokaklar
Baxış 190K
ARKA SOKAKLAR 435. BÖLÜM | FULL HD
2:19:13
Arka Sokaklar
Baxış 235K
Qədr Gecəsi 1 (01.05.2021)
1:58:04
Hacı Ramil Bədəlov
Baxış 143K
Mucize Doktor 61. Bölüm
2:3:31
Mucize Doktor
Baxış 437K
Kinozavr #67 | Anaya
7:40
CVN TV
Baxış 110K
Kardeşlerim 11. Bölüm
2:28:23
KARDEŞLERİM
Baxış 7M
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 193. Bölüm
2:31:05
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
Baxış 4,6M