Ada ve Bora Sarmaş Dolaş Uyudu - Baht Oyunu 6. Bölüm

  Baxış 2,319,201

Baht Oyunu

Ay əvvəl

Baht Oyunu 6. Bölüm - Ada ve Bora geceyi birlikte geçirdi.

Bora, Ada'nın evinde Rüzgar'ı görünce açıklama yapılmasını beklemeden oradan ayrılır. Ada, Bora'nın peşine takılıp durumu izah etmeye çalışır ancak Bora'nın şüphelerini gidermek Ada için kolay olmayacaktır.

Beyaz evlilik yazısının kaynağını öğrenmeye çalışan Celal, şirketi ziyaret edip Tuğçe ile görüşmek ister. Celal'in bilmediği şey ise Ada ve Rüzgar'ın orada çalıştığıdır.

Bizdeboyle.net ekibi yeni bir yazı konusu için ilişki kampına gitmeye karar verir. Bora, Ada ve Tuğçe ve Rüzgar iki gün ilişki kampına katılarak gözlem yapar. Kampa çift rolünde giden Ada ve Bora arasında ufak kıskançlıklar baş gösterir.

Bora'ya karşı dürüst davranmadığı için vicdan azabı çeken Ada, gerçekleri anlatmaya karar verir. Ada cesaretini toplayıp Rüzgar'la geçmişini Bora'ya itiraf edebilecek mi?

'Baht Oyunu', ilk aşkıyla mutluluğu bulamayan ve sonsuza kadar mutsuz olacağına inanan Ada'nın hikayesidir. Gönlünü çalıştığı şirketin sahibi olan Bora'ya Aşık olan Ada, ilk aşkıyla evlenmezse ömür boyu mutsuz olacağı inancı ile yaşamıştır. Ada için rüyalarda ve aşkta imkansızlık söz konusu değildir.

Şərh
Baht Oyunu
Baht Oyunu Ay əvvəl
Kalbimizi bıraktık bu sahneye kalbimizi ♥️
Hmm Ehmedov
Hmm Ehmedov 5 gün əvvəl
Eğer benim yorumumu okuyosasiniz su an. Lütfen size yalvariyorum adayla boranı evlendiren bir sahne yapın lütfen siz yalvariyorum. Ben hep dua ediyorum ki adayla bora evlensin. Su rüzgari çıkardın senaryodan lütfen😘😘😘😭😭😭😭💕💕😭😭😭😭😭😭💓🤲🤲🙏🙏🙏🙏🙏🤲🤲🤲🤲
RABİA DEMİR
RABİA DEMİR 24 gün əvvəl
admin #AdBor sarılma kolaj gelse de video video dolaşmasak
Sude & Cemre Canbolat
Sude & Cemre Canbolat Ay əvvəl
@Zeynep 9999999
Nihad Ömerov
Nihad Ömerov Ay əvvəl
Bizde size brakalım❤
CHAELİSA FOREVER
CHAELİSA FOREVER Ay əvvəl
Evet be
Iram Batool
Iram Batool 3 gün əvvəl
Where i can watch this drama with eng sub
Tuğba Öz
Tuğba Öz 5 gün əvvəl
Sar beni carsafina nedir sjdmrkfkf
Murad Muradov
Murad Muradov 5 gün əvvəl
Mən istərdim meltem sarilsin ad görsün onları soper olardı valla
büşra💫
büşra💫 6 gün əvvəl
Baht oyunu ve aşk mantık intikam dünyanın 1 numaralı filimleri kesinn
Elgun Ahmed
Elgun Ahmed 9 gün əvvəl
Mevlamin en guzel nimetidir ask ne yapsan silinmez kalpten
Elgun Ahmed
Elgun Ahmed 9 gün əvvəl
Adaya bak askini saklayamiyor
Elgun Ahmed
Elgun Ahmed 9 gün əvvəl
Bora inkar etme abi kalbini biraktin adaya olum yaaa😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉
Selcan Camalova
Selcan Camalova 10 gün əvvəl
Ada:Ben yerde yatayım, sizde yatakda. Tuğçe:Ben yatakta yatıyorum, sen yatak dışında nerede istersen😒 Ada ve Tuğçe farkı!
Uiha Lalsân
Uiha Lalsân 11 gün əvvəl
Can these subtitles come in english?
Faruk Can
Faruk Can 12 gün əvvəl
güzel dizi
nazmiye kucukak
nazmiye kucukak 15 gün əvvəl
Ya biri adanin boradan sakladigi seyin ne olduğunu soyleyebilirmi
Rafael Dadawov
Rafael Dadawov 16 gün əvvəl
Tuğçe:AdaBora 😂
Lyne Pawter
Lyne Pawter 17 gün əvvəl
Nasıl
ZE RA
ZE RA 17 gün əvvəl
Türkçe Monica Bellucci
Ayaz Yılmaz
Ayaz Yılmaz 18 gün əvvəl
Allah tuttunu para etsin inşallah hepinizin
Gül Kraliçesi
Gül Kraliçesi 19 gün əvvəl
0:15 sen en iyisi Adbor de Tugcecim 😊
Derviş Aslan
Derviş Aslan 21 gün əvvəl
Bunun adı aşk
Nisa Altınbaş
Nisa Altınbaş 22 gün əvvəl
Tuğçe'nin rüzgarın poposuna basıp Ay sen burda mıydın ya demesi jxmxkxkxkmskd anırdım orda
Melisa Ergen
Melisa Ergen 23 gün əvvəl
Ne güzel yakışıyor
Mermaid
Mermaid 24 gün əvvəl
Sığmıştır o sığmıştır ;)
Mermaid
Mermaid 24 gün əvvəl
Kendine gelme Bora. Gelmee
Berraksu Yesilok
Berraksu Yesilok 24 gün əvvəl
Garibanı. Neden. Tutuklatırdınız. Birbirinizi. Yakınlaştırdı. İşte. Daha. Ne. Yani. ❤️❤️❤️😂😂😂💘💑
İbrahim Ay
İbrahim Ay 24 gün əvvəl
Rüzgar yerde bora yatakta uyudu😂
Scarlett O'hara
Scarlett O'hara 25 gün əvvəl
Ulan bora, ulan bora 🤣🤣🤣
Nehir_minikpapatya:TocaLife
Nehir_minikpapatya:TocaLife 26 gün əvvəl
bişi diycem Adayla Bora her bolumde yabanci Kisi hanfen dinin yaninda Sevgiliymisler gibi davranmalari hosuma gifiyor
Turgay Doğan
Turgay Doğan 27 gün əvvəl
😂👏👏👏😍😍😍😍
Merve Avşar
Merve Avşar 27 gün əvvəl
Boranın ulan bora ulan bora demesi beni benden aldı
Baht oyunu fan #adbor😍
Baht oyunu fan #adbor😍 27 gün əvvəl
Bora: Allah kahretsin biz: yok etmesin etmesin
Baht oyunu fan #adbor😍
Baht oyunu fan #adbor😍 27 gün əvvəl
Yalanlar yokken 🖤
Elif Sayın
Elif Sayın 28 gün əvvəl
6:03 aaaaa boracım deme öyle bak allah bi çarpar dümdüz eder ğamskspwğslskskspğwmskskw
Munazza 1221
Munazza 1221 28 gün əvvəl
Where can i watch it with subtitles?
BADE
BADE 29 gün əvvəl
Boranın yastığı atışı
Mirvari Soltanlı
Mirvari Soltanlı 29 gün əvvəl
2:02 -sanırım sarmaş dolaş uyunmak isteniyordu pek bu durum hoşuna gitmedi😂😁😁
💞 ADA TÖZÜN 💞
💞 ADA TÖZÜN 💞 29 gün əvvəl
Adbor size bayılıyorum 😘😘😘😘😘
Rastton YtB
Rastton YtB 29 gün əvvəl
way sizi yalancilar
Enes Dersinlioğlu
Enes Dersinlioğlu 29 gün əvvəl
Bişey fark etinizmi sanki rüzgarla Tuğçe nişanlı değilde adbor nişanlıymış gibi değilmi
Havva Özdemir
Havva Özdemir 29 gün əvvəl
ya nefesi kesiliyor ya yicem ✨
nigar memmedova
nigar memmedova 29 gün əvvəl
kafaniza saglik jsjsjsjs
Fadime Bağcı
Fadime Bağcı 29 gün əvvəl
Onlar aşk
Fadime Bağcı
Fadime Bağcı 29 gün əvvəl
On AŞIK
Ayşe Fatma Oyun
Ayşe Fatma Oyun 29 gün əvvəl
neden allah kahretsin diyosun ki senin de istediğin bu değil miydi bora...
b Kara
b Kara Ay əvvəl
Yattiği gibi kalkiyor boranin saclarda en ufak bozulma yok şu jole işini abartmayin ya
Esma Esedzade
Esma Esedzade Ay əvvəl
Ayy canlarım bravo
Gamer wolf K
Gamer wolf K Ay əvvəl
Ğ
Zehra asli Ulger
Zehra asli Ulger Ay əvvəl
Ayy ne güzel ruya gibi 🤭🤫
Aom Chanit
Aom Chanit Ay əvvəl
ดำน้ำไป แต่ก็สนุกดีค่ะ
Sabriye Çakır
Sabriye Çakır Ay əvvəl
😚😚😚
Naz Şirin
Naz Şirin Ay əvvəl
bence işe yaramış seans sjsjsjsjsjsj
KPOP KRALLIĞI
KPOP KRALLIĞI Ay əvvəl
Bora:yatsak mı biz artık Orda koptum resmen
Ayşegül İcgöz
Ayşegül İcgöz Ay əvvəl
Senarist boraya allah kahretsinden başka kelime bulamiyo heralde ya en sık kullandıgı kelime
Sümeyye Göz
Sümeyye Göz Ay əvvəl
Bir zamanlar adanın çok konuştuğunu söyleyen bora şimdi hiç susmuyor adanın mıknatısı😉
Mary Vloggers
Mary Vloggers Ay əvvəl
Hiç uyanmayın askolar siz
Zeynep İpek
Zeynep İpek Ay əvvəl
bir dahaki uyuma sahnesinde ikisininde birbirine sarılmasını bekliyoruz
Mustafa "ReinpaiN" Bulut
Mustafa "ReinpaiN" Bulut Ay əvvəl
Çaylak sen ne hallere geldin be olm...
Çiğdem Odabaş
Çiğdem Odabaş Ay əvvəl
Bora kalktıktan sonra adaya tehlikeli madde gibi bakması,
Guli Əliyeva
Guli Əliyeva Ay əvvəl
Bora bəy çox yaxşı aparırsız
Ahu Gozlum🥰
Ahu Gozlum🥰 Ay əvvəl
Cox sevdim yaa bu dizini cox pozitiv🥰
Heyder Ehmedli
Heyder Ehmedli Ay əvvəl
Sarılmaaq ama ne sarilmaq...😉
melike Çobanoğlu
melike Çobanoğlu Ay əvvəl
Nasıl sığdı buraya yazık 😂
Shakila Khurram
Shakila Khurram Ay əvvəl
adanın habersiz bir şekilde nasıl sığdık buraya demesi
Mnsre x.v.a
Mnsre x.v.a Ay əvvəl
O kadar güzellleerkii sevgili olmaları için gün sayıyorum😍💜
Venera Venera
Venera Venera Ay əvvəl
Tuğçe ve Rüzgar çok komik😁
Naz Kol
Naz Kol Ay əvvəl
“Elinize sağlık, kafanıza sağlık…” Sjfkvkvkvjv
Samsung A10
Samsung A10 Ay əvvəl
Tuce iyi yapdi rüzgara ya😂😂yerde uyudu.
Lise Hillary
Lise Hillary Ay əvvəl
Meus bichinhos 💜
Hülya Genç
Hülya Genç Ay əvvəl
Park jimin bts
Hülya Genç
Hülya Genç Ay əvvəl
Jiminin güzelliğinden şarkıya odaklanamıyorum
Qasımov761
Qasımov761 Ay əvvəl
Çok güzel ada yaa
Kalp~54
Kalp~54 Ay əvvəl
Cemre bayselin tatlılığından diziyi izleyemiyorum❤❤
Sedef inci
Sedef inci Ay əvvəl
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Hayal kız
Hayal kız Ay əvvəl
Adanın borayı uyurken önce izlemesi sonra hemen kendine gelip dönmesi 😂😍
Ayşe kaddur
Ayşe kaddur Ay əvvəl
Baktımki rolünüzü çok iyi yapyorsunuz bora bey...
elma codillo
elma codillo Ay əvvəl
English subtitle plssss
Rosanna Tesoro
Rosanna Tesoro Ay əvvəl
💏harika 💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯 💏❤❤❤❤❤❤❤ask❤❤❤❤❤
Songül Turan
Songül Turan Ay əvvəl
Allahım ne Zn sevdiklerini doylicekler
Nurel Kara
Nurel Kara Ay əvvəl
Nedense zaten saç makyaj tamdır kalktığında da yattığında da
Amutha Uma
Amutha Uma Ay əvvəl
Any English subtitles for this drama
Sevda Hüseynli
Sevda Hüseynli Ay əvvəl
Ada :ben miniç kizim 😂😂😂
bheng torres
bheng torres Ay əvvəl
eng sub title pls admin all episode...thank you so much godbls😍
Amelia Krawczyk
Amelia Krawczyk Ay əvvəl
#AdaMasali #AycaAysinTuran #AlpNavruz #Poyraz #Haziran #PoyHaz #AycaAlp
Va va vis
Va va vis Ay əvvəl
Bölüm çok güzel de sar beni çarşafına nedir yaa ldkdldkdkkdk
Suleyman Qaçayev
Suleyman Qaçayev Ay əvvəl
Bu sahneyi defalarca izledim cok etkileyici 😍sevimli ciftim cok guzelsiniz lutfen yeni bolumun fraqmanini yayinlarmisiniz 😍😚
Patrizia Rami
Patrizia Rami Ay əvvəl
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥
Pranu Abi
Pranu Abi Ay əvvəl
Wt language this
B L I N K
B L I N K Ay əvvəl
turkish
Akhrieo Beio
Akhrieo Beio Ay əvvəl
English subtitle please...
Ben diyorsam doğrudur gerisi boş
Ben diyorsam doğrudur gerisi boş Ay əvvəl
Çekim hatası var ya demiyim demiyim diyorum bora tek yastığı koydu ama ada uyanınca iki yastık var
Sebuhi Efendi
Sebuhi Efendi Ay əvvəl
Ay adanın şöyle demesi ya ikimizde yerde yatıcaz yada burda yatakda bu sahneyi sevenler 😍😍♥️ 👇
Healer T
Healer T Ay əvvəl
Sen sar ben hoş olurum...
Bharat Hari
Bharat Hari Ay əvvəl
This is the English comment you were looking for
Begümay Bahar
Begümay Bahar Ay əvvəl
Dizi basliklari aldi basini gidiyor adminlere mizah mi yüklemişler
pınar bellan
pınar bellan Ay əvvəl
Sar beni çarşafına ne ya?
Sema Eryurt
Sema Eryurt Ay əvvəl
Nasıl sığdı buraya ya yazık😂
Sümeyye Demirtaş
Sümeyye Demirtaş Ay əvvəl
Sonsuza kadar ADBOR🖤❤
Dessy Hudson
Dessy Hudson Ay əvvəl
Where can I watch this show
selin selin
selin selin Ay əvvəl
Bu diziyi çok güzel adbor çok yakışıyor 👍çok tatlısın
Zeynep Gökbayrak
Zeynep Gökbayrak Ay əvvəl
Rüzgar hak etiği yerde
OYUNCU KIZ
OYUNCU KIZ Ay əvvəl
Bora ne ara sarıldı Adaya orayı göstermediler 😆😄
Nisanur R
Nisanur R Ay əvvəl
Bora = Kendine gel bora😬 .......... 😴😴😴😴 ............. Ada = Nasılsın sığdı buraya yazık 😏
jana@tv
jana@tv Ay əvvəl
azshow.info/watch/XbUNX7Uoqt0/video.html
Korgeneral Kerim Veliyev Ankara'da!
1:11
Haber Global
Baxış 247K
LISA - 'LALISA' M/V
3:27
BLACKPINK
Baxış 185M
Korgeneral Kerim Veliyev Ankara'da!
1:11
Haber Global
Baxış 247K
LISA - 'LALISA' M/V
3:27
BLACKPINK
Baxış 185M
Ala 20azn qac mene siqaret al tez ol
17:02
Yemin 351. Bölüm  | The Promise Season 4 Episode 351
1:0:52
Bir Zamanlar Çukurova 104.Bölüm
2:17:04
Bir Zamanlar Çukurova
Baxış 1,5M