Skip & Shannon on Robert Horry calling the Clippers pretenders ahead of playoffs | NBA | UNDISPUTED

  Baxış 399,710

Skip and Shannon: UNDISPUTED

Ay əvvəl

Last night during the pregame show of the Los Angeles Lakers’ 116-to-107 loss to the Washington Wizards, Robert Horry said he wasn’t buying into the Los Angeles Clippers, despite them sitting in third in the West and 6 games ahead of the Lakers. Hear what Skip Bayless and Shannon Sharpe have to say about Robert Horry calling the Clippers pretenders before the playoffs.



SUBSCRIBE to get the latest UNDISPUTED content: foxs.pt/SubscribeUNDISPUTED
Listen to UNDISPUTED on Spotify: foxs.pt/UNDISPUTEDSpotify
The all-new FOX Sports App, built for the modern sports fan: tinyurl.com/y4uouolb

►Watch the latest content from UNDISPUTED: foxs.pt/TheLatestOnUNDISPUTED

▶First Things First's AZshow channel: foxs.pt/SubscribeFIRSTTHINGSFIRST
▶The Herd with Colin Cowherd’s AZshow channel: foxs.pt/SubscribeTHEHERD
▶Speak for Yourself’s AZshow channel: foxs.pt/SubscribeSPEAKFORYOURSELF
►FOX Bet Live’s AZshow Channel: foxs.pt/SubscribeFOXBETLIVE
►Club Shay Shay’s AZshow Channel: foxs.pt/SubscribeCLUBSHAYSHAY
▶Titus \u0026 Tate's AZshow channel: foxs.pt/SubscribeTITUSANDTATE

See more from UNDISPUTED: foxs.pt/UNDISPUTEDFoxSports
Like UNDISPUTED on Facebook: foxs.pt/UNDISPUTEDFacebook
Follow UNDISPUTED on Twitter: foxs.pt/UNDISPUTEDTwitter
Follow UNDISPUTED on Instagram: foxs.pt/UNDISPUTEDInstagram

Follow Skip Bayless on Twitter: foxs.pt/SkipBaylessTwitter
Follow Shannon Sharpe on Twitter: foxs.pt/ShannonSharpeTwitter
Follow Jenny Taft on Twitter: foxs.pt/JennyTaftTwitter

About Skip and Shannon: UNDISPUTED:
UNDISPUTED is a daily two-and-a-half hour sports debate show starring Skip Bayless and Shannon Sharpe. Every day, Skip and Shannon will give their unfiltered, incisive, passionate opinions on the biggest sports topics of the day.

Skip \u0026 Shannon on Robert Horry calling the Clippers pretenders ahead of playoffs | NBA | UNDISPUTED
azshow.info/watch/DJ9cxsXTs4U/video.html

Skip and Shannon: UNDISPUTED
azshow.info...

Şərh
Skip and Shannon: UNDISPUTED
Skip and Shannon: UNDISPUTED Ay əvvəl
Subscribe to No. 1 Ranked with RJ Young for your College Football fix foxs.pt/no1showrj
al dex
al dex Ay əvvəl
Skip the useless excuse bayless
Alton Obey
Alton Obey Ay əvvəl
Lebron was probably watching the game on his phone picking up more Intel on the game skip you a hater
YoHomieRoy999
YoHomieRoy999 Ay əvvəl
@Ashwin Kokate Ratio
lekobe jordan
lekobe jordan Ay əvvəl
@Ashwin Kokate so original 😐
Ashwin Kokate
Ashwin Kokate Ay əvvəl
was at Toys r Us with my 2 year old son shopping for Mickey Mouse toys when suddenly one of them started moving! To my shock it was LeMickey! My son said "dad is it true that LeFraud has no real rings" I said "yes son, and he will never win a real ring". LeBooty ran away crying
Urbain Delva
Urbain Delva 24 gün əvvəl
I disagree with Horry. The Clippers are not pretenders, but they have a lot to prove.
lishidu coseqcu
lishidu coseqcu Ay əvvəl
The short girl interstingly stay because coil tellingly entertain above a ugly ronald. useless, third policeman
Melly Kruger
Melly Kruger Ay əvvəl
Big shot rob's credentials are validated what the heck? Skip is insane.
Jay Plus
Jay Plus Ay əvvəl
Kawhi playing in that old dad 5s
Dwain Frett
Dwain Frett Ay əvvəl
Lakers could meet Clippers in the first round as a 4/5 matchup
Taurian Sims
Taurian Sims Ay əvvəl
Get up out them new balances 🤣😂🤣😂 unc is a fool and God bless him 🙏🙌😂🤣😂🤣
T1400 And 1
T1400 And 1 Ay əvvəl
I fully support the Clippers and New Balance 💯
Boot It Up
Boot It Up Ay əvvəl
They manage to talk about the same subject everyday, but change the title of the videos.
Brian Washington
Brian Washington Ay əvvəl
It's kinda funny, but when the Lakers loes like over this past weekend and slipping in the Standings, There is definitely no Talk, or any decisions on that ... And Where is this kind of energy at. This show Skip's right over it....But love throwing darts at the Clipper's... On what happened last year Loseing 3-1 in the second round....I would love to see what would happen if the Lakers play in this one game to make the playoffs, Against Golden State and they were to lose.... What will the Media Buzz be about then.
Justin Williams
Justin Williams Ay əvvəl
Robert Horry has played an intricate role in every championship
Swag Jackson
Swag Jackson Ay əvvəl
I've grown to love skip but uncle shay is family
Hero Miles
Hero Miles Ay əvvəl
Skip every video: "Is it my turn?".
Supreme Being
Supreme Being Ay əvvəl
Funniest part it's skip trying to defend new balance... Really
Child Of Judah
Child Of Judah Ay əvvəl
How Beverly broke his hand, bracing a fall!!!!! I’m dead
Jj The 13Th
Jj The 13Th Ay əvvəl
It would be great to see Clippers face Nuggets again. Also can we at least give it more than 10 seconds between the hypocrisy. A sore foot is worse than an ankle sprain?
God choosing people king Judah
God choosing people king Judah Ay əvvəl
Orthopedics and security guards am 💀💀💀💀
Wesley Harrell
Wesley Harrell Ay əvvəl
Skip: "I watch every lakers game"... Skip love lebron but he's not gone admit it until lebron retires... Mark my words...💯💯💯
Jojo_N_Dat
Jojo_N_Dat Ay əvvəl
I came for the Thumbnail
Ramdezz 84
Ramdezz 84 Ay əvvəl
Skip payless how are the spurs doing?!
Joseph Humphrey
Joseph Humphrey Ay əvvəl
Patrick Beverly is the "spark on the team..." "LeBron is on vacation..." ,"Who needs LeBron when you've got the Big Penguin". Skip needs to retire either from his LeBron hate or from T.v. period. Ridiculous!
Kinlock Marlon
Kinlock Marlon Ay əvvəl
NB is really comfy no lie
King david Archer
King david Archer Ay əvvəl
Am I the one who feels skip is by default against all white nba players
Chinie Chin Chen 陳小城
Chinie Chin Chen 陳小城 Ay əvvəl
paul george is the weak link
Tang Sect Tv
Tang Sect Tv Ay əvvəl
i never saw a player who leads the era scored 8 and 7 points in the bigger stage.. jordan in 90s, kobe in 20s never did those shts..
yours truly PL
yours truly PL Ay əvvəl
I just LOVE when uncle shay got skip cornered lol skip jayless is clueless and he wont stop moving because hes nervous
Cedric Billingslea
Cedric Billingslea Ay əvvəl
JENNY TAFT HAS A SEXY OVA BITE 👍🌹❤
harleiux12
harleiux12 Ay əvvəl
Skip, is nothing but a shock jock... him and the truth are in no way connected!!!
Joel Vega
Joel Vega Ay əvvəl
But you wanna question Lebron, but you don't want to question the man with the Orthopaedics??? 🤣🤣🤣🤣🤣
Retrokix
Retrokix Ay əvvəl
Lmfao Shannon destroyed those New balances.. not gonna lie, I wouldn’t want to hoop in new balances Eiether. I’ll take Reebok’s over them..
Justin S.
Justin S. Ay əvvəl
Robert Horry?
Ancestral Rage
Ancestral Rage Ay əvvəl
😭😭😭😭😭 Shannon got me dying
Joshua Miller
Joshua Miller Ay əvvəl
😂😂😂😂😂😂
Cesar Zapata
Cesar Zapata Ay əvvəl
Idk man the Lakers got lebron but we gotta be better the been playing all year together
datpoint
datpoint Ay əvvəl
Why he cooking Kawhi shoes like this? 😭😭😭
Path
Path Ay əvvəl
Shannon be playing new balance crazy lmfaooo
kingisrael TV
kingisrael TV Ay əvvəl
Shanon make the show fire
Sophonie Petithomme
Sophonie Petithomme Ay əvvəl
I love how skip now speaks like Shannon's on the team and currently playing??🤣🤣 "You will be in trouble come playoff time. You have horrible rebounding."
Diedricks
Diedricks Ay əvvəl
“Hazmat Suit” got it 😂😂😂😂😂😂😂 im crying
Cesar Gonzalez
Cesar Gonzalez Ay əvvəl
Skyp looks pathetic with the conspiracy theories about Lebron... 🤣🤣🤣 Skyp=🤡
OccCeeno1
OccCeeno1 Ay əvvəl
Damnnn Space Ghost!! RIP a legend
DeAnthony Lewis
DeAnthony Lewis Ay əvvəl
Shannon a clown man 🤣🤣🤣
I_Are_Venom *
I_Are_Venom * Ay əvvəl
Lebron lost last night🤡
Earl Lewis
Earl Lewis Ay əvvəl
Basketball is a team game when u play with the King
Cam Adams
Cam Adams Ay əvvəl
Shannon on KL’s shoes, say they just for standing WTFFF 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Not MainManMané hth
Not MainManMané hth Ay əvvəl
''if i get those shoes on (new balance) imma get me a Hazmat suit & get up to the frontline" 😭😭😭 Shannon didn't hold back I'm finished
Aj Demetri
Aj Demetri Ay əvvəl
Unc high asf
PRESIDENTIAL
PRESIDENTIAL Ay əvvəl
Robert Dorry
Jonathan Carranza
Jonathan Carranza Ay əvvəl
shannon is a pretender laker fan, biggest bronsexual out here😂
Idi Remene
Idi Remene Ay əvvəl
Shannon cracking me up with them brawny zingers😂
The Khaki Observer
The Khaki Observer Ay əvvəl
Unc preachin' bout then New Balances...they have never been hoop shoes.
FYP THE LABEL
FYP THE LABEL Ay əvvəl
Robert Horry SAID FACTS! UNLIKE Richard "simp" Jeffersons!
jposco
jposco Ay əvvəl
5:13 lmao
Vincent Villaran
Vincent Villaran Ay əvvəl
lol by default lmao so mj won his 6 rings by default he got pip
Joel Jackson
Joel Jackson Ay əvvəl
Help is on the way ! 😂😂
Humbled Panda
Humbled Panda Ay əvvəl
space ghost coast to coast..
John Mitheo
John Mitheo Ay əvvəl
NB, is for security workers 😀Killah
Deezy Flocka
Deezy Flocka Ay əvvəl
This the Best show eva lol 😂😂😂
MannyBoii
MannyBoii Ay əvvəl
lmao, skip kills me... first, he complains that LeBron is doing the most and outworking himself & that he should take it easy. But now he's on vacation? the only team that's on vacation are the nets... those guys are scamming the league. Taking turns playing games smh. He should be more concerned about them lmao, skip truly is the greatest troll of all time. Hope he doesn't retire anytime soon.
Mark
Mark Ay əvvəl
Well he ain't kicked nobody wit it ion know whats wrong wit his foot besides the shoes- Shannon. (I'm bout to pass out)
Mark
Mark Ay əvvəl
Shannon: Guess what, they showed em some clips last year , anwatdeydo?? NUTHIN. 🤣
Michael Kirkland
Michael Kirkland Ay əvvəl
Uncle Shay got my side hurting lol... "Them New Balance orthopedic shoes got his feet on fire" 😂😂😂
Nahome Bruk
Nahome Bruk Ay əvvəl
Bro Nba Twitter is gonna go crazy if the clips win💀 bro imagine the excuses Shannon will make, and bruh imagine the excuses skip will make if the lakers beat the clips💀💀💀💀 bro undisputed finna be hilarious.
Klaw Company02
Klaw Company02 Ay əvvəl
In Your Dreams Bro. Your Team Got L Today! 😆
Kerry Yang
Kerry Yang Ay əvvəl
I think clippers a playoffs contender
NuEyeEntertainment
NuEyeEntertainment Ay əvvəl
Lol “he gonna come back with a healthy foot and he gonna put that foot in you!” Hahaha I’m dead
Adrian Studs
Adrian Studs Ay əvvəl
The Clippers have the best role players. But other teams have really good starters. The Lakers 2 players that is kind of the equivalent of 6 to 8 players
Klaw Company02
Klaw Company02 Ay əvvəl
?
Ben Omerovic
Ben Omerovic Ay əvvəl
Skip brought up Danny green like had an impact and Avery didn’t even play in the playoffs
SalmoTheFirst
SalmoTheFirst Ay əvvəl
after years of watching these guys on youtube only, i saw it on tv for once and realzed they show the clips. eg: lebron on the phone lol i wonder why they dont include them on youtube
Paul hector Alday
Paul hector Alday Ay əvvəl
Even when james on the phone..common skip😒
Bleak Side
Bleak Side Ay əvvəl
On his phone.... 😂😂😂.... You need a better argument today skip
Bennie Lewis IV
Bennie Lewis IV Ay əvvəl
Lol i cant bet against a man w 7 rings🤷🏽‍♂️🤷🏽‍♂️ he’s bound to know a bit about championship caliber teams
deycallmechevyb
deycallmechevyb Ay əvvəl
Kawhi gone sue Shannon Sharpe for messing up his new balance sales lol
Martin
Martin Ay əvvəl
Skip 😂 “well LeBron is on vacation” lol
Gouthum Chiluvuri
Gouthum Chiluvuri Ay əvvəl
"You wanna question Lebron, but you wont question the guy with the orthopedics" LMAO!!!!!!! Get em unc
drlee2
drlee2 Ay əvvəl
If not for Horry, YOUR Spurs don’t win in 2005, Bayless.
Chaser Blade
Chaser Blade Ay əvvəl
Kawhi: Great individual talent, no leadership. PG: Only great in the regular season.
Ty MeMez
Ty MeMez Ay əvvəl
“Well Lebron is on vacation”💀😂🤣
FBA.D.O.S CUTheCHECK!!
FBA.D.O.S CUTheCHECK!! Ay əvvəl
🇺🇸worked hard at Killing Natives, yes, worked hard at enslaving Africans yes, 🇺🇸 worked hard at occupying the Middle East yeah, worked hard at involving itself in Asian national affairs yes, worked hard at filling 🇺🇸 museums with stolen artifacts yes, 🇺🇸 worked hard at colonizing Pacific Islanders, yes, worked hard at dropping a Nuke on Japan, yea. 🇺🇸 Worked hard at using Japanese and Natives to mine Gold on the west coast, yea. 🇺🇸 Worked hard at seizing peoples land to build railroads and beaches yea. Etc. ✊🏾🇺🇸‼️ The world knows America is a shamble of Justice.
Damain Jenkins
Damain Jenkins Ay əvvəl
"Those new balance's are for security guards & ppl who jus stand around" lmfaooo YOOOO 🤣😂🤣😂 , ii cnt STAND this fool dawg!!! UNK is tha BEST MAN , ii SWEAR!.!.!
Luciid
Luciid Ay əvvəl
We all know why kawhi and lebron are “injured” lmao load management at its finest right before playoffs? I just wanna watch kawhi vs lebron in a series I don’t even care who wins!!!
oneshot2g
oneshot2g Ay əvvəl
like clockwork the argument re centers around LeBron
Steve Gale
Steve Gale Ay əvvəl
Seems like the whole schtick of their show is that Shannon is a Lebron fanboy, while Skip hates Lebron for no particular reason.
Brian Cunningham
Brian Cunningham Ay əvvəl
This show's audience has to have an average IQ under 50.
YTCully
YTCully Ay əvvəl
Shannon: Can I interest u in 17 and 12? Skip: In a loss Me: 🤣🤣🤣
SA 826
SA 826 Ay əvvəl
We need clippers vs lakers 1st round
Kenneth Stone
Kenneth Stone Ay əvvəl
Lmao!!! The title is Robert horry and Clippers Yet they just talk about Lebron 😂😂😂😂😂
leo The Black Mexican
leo The Black Mexican Ay əvvəl
Question the guy with the orthopedic
leo The Black Mexican
leo The Black Mexican Ay əvvəl
He the only one wearing new balances
MoneyChaser$$$
MoneyChaser$$$ Ay əvvəl
so the man can’t even check his phone 😂😂
khael inigo
khael inigo Ay əvvəl
Pandemic P 🤦🏻‍♂️
Tabitha David
Tabitha David Ay əvvəl
Aahhhhhhhh!!!! LOL Shannon said them New Balances got his feet on fire!!! LOL
Robert Gonzalez
Robert Gonzalez Ay əvvəl
SKIP CALLED LEBRON THE GOAT!!! 😂😂 that’s hilarious
Robert Gonzalez
Robert Gonzalez Ay əvvəl
SKIP: I watch every Lakers game!! Me: 😂😂😂
minnie cee
minnie cee Ay əvvəl
The Clippers are legit this year. They don’t have that same attitude as last year. This is coming from a Lakers fan too
Echael kai
Echael kai Ay əvvəl
Hazmat suit got me dead😂😂💀💀💀
Yayo Marley
Yayo Marley Ay əvvəl
Skip ask yourself if lebron was on track for a mvp and chasing Kareem wtf would he take a break 🤨make it make sense
Stevie Wondering
Stevie Wondering Ay əvvəl
WAY-OFF P 🐐
Seargent AR-10
Seargent AR-10 Ay əvvəl
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
MInchy21
MInchy21 Ay əvvəl
One of them finna be salty the entire playoffs after they meet in the first round lol
tastyfreeze111
tastyfreeze111 Ay əvvəl
Orthopedics, Front line workers, hazmat suit.... This is why I love this show💯😂❤
"Disputed" | With Shannon Sharpe
2:41
Not A Sports Show
Baxış 779
Ərdoğanın Əliyevlə  Xankəndi zarafatı
1:05
Kahraman Babam 2. Bölüm
1:56:57
Kahraman Babam
Baxış 114K
Ərdoğanın Əliyevlə  Xankəndi zarafatı
1:05
Kahraman Babam 2. Bölüm
1:56:57
Kahraman Babam
Baxış 114K
Dörd2Sıfır - CYPHER 3 ( feat. RZZA)
5:46
Dörd2Sıfır™
Baxış 132K
Damdaki Kız - Güldür Güldür Show 270.Bölüm
24:09