Destiny Episode 2 Trailer 1

  Baxış 1,459,766

Elkızı

Elkızı

Ay əvvəl

Destiny Episode 2 Trailer 1 (Elkizi English Subtitles)

When the ship started to sink, they threw out "Destiny" first..

We were a happy family. Mom was really important to dad. My grandma viewed her as her own daughter. She was so dear to the family. Then öne day my father loved another woman. That woman and her child became the new family and my mother a stranger. When the ship started to sink they threw out mom first.
They say girls live their mother's destiny. But there's something they don't know. I got my destiny from my mother and my blood from my father. I won't sacrifice myself like my mother.
What was that song again? "The griddle on the wall, the stranger's daughter"
If they call me the stranger's daughter, if my name is in old folk songs, then I have to live up to it.
I'll burn down that ship that they threw me out...

Genre: Drama
Production: NTC Media
Producer: Mehmet Yigit Alp
Director: Feride Kaytan
Script: Hilal Yildiz
Cast: Sevda Erginci, Ismail Ege Sasmaz, Fikret Kuskan, Perihan Savas, Munir Can Cindoruk, Sedef Avci, Toprak Saglam, Firat Dogruloglu, Cagla Simsek, Macit Koper

FOX Official Website: www.fox.com.tr
Destiny: www.fox.com.tr/Elkizi/izle
Official Facebook Page: elkizifox/
Official Twitter Page: elkizifox
Official English AZshow Channel: azshow.info/on/iGK.html...
Official Instagram Page: elkizifox

Şərh: 1 005
Vusale Salmanova
Vusale Salmanova 29 gün əvvəl
Haqq edib nə tokersin aşina oda çıkar kasiguna
Lourdes Simo
Lourdes Simo Ay əvvəl
La abuela más mala que el veneno 😡😡😡😡
Serpil Avuka
Serpil Avuka Ay əvvəl
Çok güzel bi dizi ağladım vallah
Khadija Larbi
Khadija Larbi Ay əvvəl
Isem şarkli ?
Mario Bezerra da Silva
Mario Bezerra da Silva Ay əvvəl
Por favor legendas em português
Ilkin Xubaliyev
Ilkin Xubaliyev Ay əvvəl
Hadi izleyelim reytinqi yüksek olsun
kera genceli
kera genceli Ay əvvəl
Ben bu dizyə baxmam qəhbələrin kanallnlda
Ekdemir Ekdem
Ekdemir Ekdem Ay əvvəl
Ahmet Kaya şarkısı bi başka vermiş böyle devam
Ekdemir Ekdem
Ekdemir Ekdem Ay əvvəl
Bayıldım çok güzel bir dizi
Aşkım Esgerova
Aşkım Esgerova Ay əvvəl
Harika
Rabia Şen
Rabia Şen Ay əvvəl
Sırf Ahmet Kaya şarkısı kısımlarını dinlememek için filmden zevk almıyorum başka şarkılar koyun şu diziye
Atabek Saburov
Atabek Saburov Ay əvvəl
Hiç güzel dizi olmamiş
Duygu Arslan
Duygu Arslan Ay əvvəl
Ahmet kaya şarkıları bu diziyi uçuruyor hep böyle devam etsin
Duygu Arslan
Duygu Arslan Ay əvvəl
Ahmet kaya ile uçuyor bu dizi
Zübeyde Çelik
Zübeyde Çelik Ay əvvəl
Ağlamaktan izleyemedim
Bet !
Bet ! Ay əvvəl
ezo ile ali ikisi çok iyi ya baya yakışıyorlar
Aydan Quliyeva
Aydan Quliyeva Ay əvvəl
Cok guzel mohtesem bir dizi
esma guvenc
esma guvenc Ay əvvəl
Ahmet Kaya devammmmmmmmmm
Hacer Tekinler
Hacer Tekinler Ay əvvəl
Babası bitti babaannesi başladı
Elif Avcı
Elif Avcı Ay əvvəl
Efsane bir dizi keşke gönül dağıyla aynı günde olmasaydı 😭😭şimdi hangisini izlicemmm
❤Black_pink❤
❤Black_pink❤ Ay əvvəl
Ezoya o kadar üzülüyorumki ya kizin derdi bitmiyo yazik ama😔
-ᴛʀᴀᴡꜱʜx`
-ᴛʀᴀᴡꜱʜx` Ay əvvəl
Bu dizinin bi sevdiğim yanıda Ahmet Kaya müzikleri koymaları umarım dizi böyle devam eder
Serdar Kılıçaslan 🇹🇷
Serdar Kılıçaslan 🇹🇷 Ay əvvəl
Ahmet Kaya şarkıları bir başka ya ❤️👏 Unutulmaz Ahmet Kaya 😞❤️
Dana gbareen
Dana gbareen Ay əvvəl
Bu dizidi şarki siçmi mükemmel
Qahire Ismayilova
Qahire Ismayilova Ay əvvəl
Super dizi izlemeye deyer 👏👍
Zeynep CANER
Zeynep CANER Ay əvvəl
Al birini, vur ötekine. Yazık, babaane de deli galiba... 🤦🏻‍♀️
CANAY🌺MERT
CANAY🌺MERT Ay əvvəl
Ahmet Kaya farkı olunca başını alır gider bu dizi çünkü Ahmet Kaya yi sevmeyen ve birkere bile dinlemeyen olmamıştır
CANAY🌺MERT
CANAY🌺MERT Ay əvvəl
Herkes ağladı diye dalga geçiyordum bi baktım bende ağlamışım😓😓😓
Beyaz Gül
Beyaz Gül Ay əvvəl
اسم المسلسل بنت الاغراب وليس بنت اليد ترجمه خاطئه
Subhan Huseynov
Subhan Huseynov Ay əvvəl
Dizi zaten muhteşem. Şarkıları müthiş ve esrarengiz. Ezo karakter olarak çoook güzel ayakları üste durmayı beceren cesur kadın. Sevda Erginci oyuncuğu 👏👏👏👏👏👏şapka çıkartılır.
Esra Kasman
Esra Kasman Ay əvvəl
İlk bölümde resulun bal kasesini yalaması🤦🤦🤦
AFRODİT
AFRODİT Ay əvvəl
Aliyi çok sevdim umarım onla olur amin
İnci Kiriş
İnci Kiriş Ay əvvəl
Çok ağır ve acıklı bir dizi sırf ezo için izliyorum umarım ilerleyen bölümlerde daha keyifli sahneleri olur
Engin polat
Engin polat Ay əvvəl
Şu Ezonun babaannesine çok gıcık oldum dizide en sevdiğim cesurdu ama vurdular yazıktır günahtır yaa
Samirə Bayramova
Samirə Bayramova Ay əvvəl
Öldüm ağlamaqdan
Cemoşun_dünyası🤍🌏
Cemoşun_dünyası🤍🌏 Ay əvvəl
Birimi öldü
Tomi-Muni
Tomi-Muni Ay əvvəl
Ay icim sixildi bu ne bayqus kinodu bele..bezdim day
ragimov madina97
ragimov madina97 Ay əvvəl
Chox Gözel bir dizi İNSHEALLAH Reytinq qurbanı olmaz. :/
Özlem Çağlayan
Özlem Çağlayan Ay əvvəl
Böyle dizimi olur herşeyde şiddete başvurulumuş maşallah yönetmen bu şekilde olursa dizi tutar diye düşünmüş bakmadım diziye fragmandan belli zaten bizim Türk milleti hemen bayılmış diziye
Caridad Callis
Caridad Callis Ay əvvəl
Espero q suban todos los capítulos pero en español
Beyza Ekici
Beyza Ekici Ay əvvəl
Nerden bileceksiniz.🏙️
famil adigozelov
famil adigozelov Ay əvvəl
Abi efsane bir dizi boyle devam
P
P Ay əvvəl
Şu hizmetçinin kızına ne oluyorsa yılan görünümlü
Seda Akman
Seda Akman Ay əvvəl
Böyle dizileri hala seven var hayret ediyorum
Helin Kaya
Helin Kaya Ay əvvəl
Bugün neden oynadı
Siyah Beyaz
Siyah Beyaz Ay əvvəl
Bu dizi bizi cok aglaticak 😥😥
N A
N A Ay əvvəl
Nasil agladin öyle babayi
Drawithayan
Drawithayan Ay əvvəl
Abi ilk bölümde hüngür hüngür ağladım resmen Onun için çok ağlamalı olmasın lütfen yoksa ölücem ağlamaktan
Rabia Baştürk
Rabia Baştürk Ay əvvəl
Son yazı kaldırdılar bu saçma dizi için
hwahagja_ sonyeo 1
hwahagja_ sonyeo 1 Ay əvvəl
Çok iyi ya ...
Моли Курбанова
Моли Курбанова Ay əvvəl
Sevda erginci rölünü hakkını veriyorda dizi bana nedense birazcik garip gelmeye başladı
sude Birbil
sude Birbil Ay əvvəl
Sultan koçovalı yine iş başında
Hüseyin talha Sarıdağ
Hüseyin talha Sarıdağ Ay əvvəl
Fragman baya iyi bence dizide iyidir gece izliyicem diziyi
Beat_SHIN B
Beat_SHIN B Ay əvvəl
Geç kalmadın pişman olmazsın sabırsızlıkla bekliyorum
Nigar Tarverdiyeva
Nigar Tarverdiyeva Ay əvvəl
Dizilerin ilk bölümleri gozel olur esas sonraki bölümlerinin yaxşı getmesidi.
Beat_SHIN B
Beat_SHIN B Ay əvvəl
Film b*ka sarsada izlerim ben
əmiraslan Memmedov
əmiraslan Memmedov Ay əvvəl
Lütfen ama lütfen senarist Aliyi kötü adam yapma aslında kötü niyetli yaklaşan Harun Alinin aşkı saf temiz öylede kalsın bence ezoyu o hakk ediyo
Fahriye Patir
Fahriye Patir Ay əvvəl
Su uvey anneyle kotu kardeside oldumu yanginda
Aynur Yusifova
Aynur Yusifova Ay əvvəl
Super dizi!Göz qırpmadan izlədim!
Behruz Dadashov
Behruz Dadashov Ay əvvəl
Yine yeni yeniden töre namıs intikomı bol bir dizi
Rabija mujoli
Rabija mujoli Ay əvvəl
😭😭😭😭🙏🙏🙏😭😭😌😌
Seva Muradova
Seva Muradova Ay əvvəl
Ezo rolunu o kadar doğal oynamış ki sanki gercek hatayda yaşıyormuş gibi. Teşekkür ederiz, böyle devam 🤗
Nuray Başaran
Nuray Başaran Ay əvvəl
Fragmanlari kanal değiştirirken izledim dizi değil kamera şakası herhalde
Angel Turan
Angel Turan Ay əvvəl
Kim öldü yaa
Duygu Yaşar
Duygu Yaşar Ay əvvəl
Gerçekten diziyi çok beğendik diyenleri ayakta alkışlıyorum dünyadan bi haberler galiba bunun gibi sahneler yayınlanıyor ve insanlar çok iyi bir şeymiş gibi örnek alıp gerçeğe dönüştürebiliyor kadına hayvana ve çocuğa şiddeti siz beğenmeye devam edin insanlar hayvanlar daha fazla öldürülsün yazık..
N M
N M Ay əvvəl
Süper güçlü kadin Ezo 👏👏👏👏👍👍👍👍❤️❤️❤️❤️😘😘😘😘
Cem Bulgan
Cem Bulgan Ay əvvəl
Bu dizi Ahmet Kaya gibi değerli sanatcinin eserleriyle devam etmesi dileğiyle rekor reyting bekliyoruz ☺️
Guler Ahmadova
Guler Ahmadova Ay əvvəl
Bur dizi buqedermi tesir edici olarmi 😪😪😪 muzik tam yerinde
Raime Latif Rasim
Raime Latif Rasim Ay əvvəl
😭😭😭😭😭😭😭
SERKAN GÖNEN
SERKAN GÖNEN Ay əvvəl
Tek gerçek ahmet kaya tarih unutmayacak
Yeliz Lislas
Yeliz Lislas Ay əvvəl
Cok beğendim.
Anonim Anonim2
Anonim Anonim2 Ay əvvəl
Oğlu annesinden almıştır demek ki, psikopat kibirliği
Billurə Məmmədova
Billurə Məmmədova Ay əvvəl
Super kinodu ama Ezo gerçekden Aliyi sevse çox daha gözel olar çunki Harunla olsa kinonun menim uçun anlamı olmaz
Martina Brčić
Martina Brčić Ay əvvəl
2 fragman nezaman
Berivan Acan
Berivan Acan Ay əvvəl
Çok güzel bir dizi inşallah böle devam eder
almxs.d
almxs.d Ay əvvəl
Bu dizinin hızını kimse tutamaz...
E Y
E Y Ay əvvəl
Pardon da Turkiyede turklerle kurtler nasil ayrilir? Yani nasil sece biliyorsunuz isimlerden mi ,soy isimlerden mi? Yani ben ayiramiyorumda o yuzden sordum. Kurtler de turk isimleri kullaniyorlar bence bir de turkce de cok iyi konusuyorlar diye ben pek ayiramiyorum🙄
Girizgâh
Girizgâh Ay əvvəl
"50 yıl sonra burası ölü insanların günlüğü olacak..."
Sümeyra Batmaz
Sümeyra Batmaz Ay əvvəl
Sen onun acısına saygı duydun mu da o sana duyacak
Elşad Memmedov
Elşad Memmedov Ay əvvəl
Kino çoxxxxxxxx superdi
hatice kübra yıldırım
hatice kübra yıldırım Ay əvvəl
Bu kızın anasının hiç mi bi kimsesi yokmuş ki biri de çıkıp da korumamıs ya? Hiç mi gelip görecek bir kimsesi yokmuş.. ayrıca Ezo ya birinci bölüm acı az geldi oooooo biz bunu daha bayağı devam ettiririz diyerek devam edilmis
Sternschnuppe
Sternschnuppe Ay əvvəl
Ezo resulun kizi degil jandarma komutani selcuk un kizi. Harun resulun oglu cikacak
Gulsum İsrafilova
Gulsum İsrafilova Ay əvvəl
BU DİZİNİ YAPANA BRAVOO👍👏😍❤💋Ağlamadan olmazdı 😞
Yusra shaikh
Yusra shaikh Ay əvvəl
Plz upload eng subs for episode plz
Mavimm
Mavimm Ay əvvəl
Çagla simsek burda❤
BANE
BANE Ay əvvəl
Çok saçma
zeynep aydın
zeynep aydın Ay əvvəl
Ezoyu çok zorluklar bekliyor özellikle Harun Ali arasında Ezo savaşı
Ferda Şentürk
Ferda Şentürk Ay əvvəl
Şuan hem mutluyum hem de ağlayarak izledim diziyi ezo resmen yaşamış oynamamış bol güzel reytingli başarılar diliyorum emeği geçen herkese 👍🏻☺️👏🏻💯
Nube lluviosa
Nube lluviosa Ay əvvəl
herkes sevdadan ve ezodan bahesdio..peki bu diziyi cagla simsek ve usta fikret icin izleyenler?
Hde_edits
Hde_edits Ay əvvəl
🖐️
nameless99
nameless99 Ay əvvəl
Kadına şiddete tepki gösterme kisvesi altında şiddet içeren sahneleri gösteren, içeriğine alan bir diziye de oyuncularına da diziyi izleyenlere de asla saygım olmaz. Kıza hem fiziksel hem psikolojik şiddet var hala gelmişsiniz güzellemeler yapıyorsunuz, açık açık sahneler çekiyorsunuz ve bu sayede para kazandırıyorsunuz. Yazık günah ya yemin ederim yazık günah. Yetmedi mi artık 👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻
chaima Bouzeid🇨🇦
chaima Bouzeid🇨🇦 Ay əvvəl
قصة حلوي
Tinaa
Tinaa Ay əvvəl
Resulun ölmesi çok kötü oldu. Sonuçta Ezo bir katil oldu!
Sibel Yıldırım
Sibel Yıldırım Ay əvvəl
Herşey mükemmel de Allah rızası için dizi bitiminde şu "duvarda elek molur" türküsünü çalmayın.Bütün modum değisiyo, ağlarken göbek atmaya başlıyorum yaa🤣🤣🤣
Rüzgar Öncel
Rüzgar Öncel Ay əvvəl
Yalnız açıklama mükemmel okuyun derim
Beat_SHIN B
Beat_SHIN B Ay əvvəl
Saçları çok güzel Film için en iyi rol O kadar hissettiriyor ki Sevda iyi ki varsın
Esmira Aliyeva
Esmira Aliyeva Ay əvvəl
Adam öldükten sonra bile çocuğuna çektiriyor
Hatice İnan
Hatice İnan Ay əvvəl
Çok beğendim yaaa sevda çok güzel oynuyor ayriyeten Ahmet Kaya çok güzel olmuş
bettyrocha2009
bettyrocha2009 Ay əvvəl
👏🏻👏🏻💯💯💖💖🇺🇾🇺🇾
Hde_edits
Hde_edits Ay əvvəl
2.fragman gelsin
kubra tt
kubra tt Ay əvvəl
Kesiin o arkadasi alimiydi o ben yaptim diyip hapise girecek arkadaslar gorursunuz öburuylede sevgili olcaklar
Hde_edits
Hde_edits Ay əvvəl
Hayır seher tutuklanacak
OGPFF Muradli
OGPFF Muradli Ay əvvəl
O deyildə sönər bəyin bu diziye yorumlarını sabirsizlikla bekləyənlər tam onluqdu
İro Qafulova
İro Qafulova Ay əvvəl
Üff mükemmeldi bu dizi
Evlilik Hakkında Her Şey 6. Bölüm
2:16:11
Evlilik Hakkında Her Şey
Baxış 1,7M
Yargı 1. Bölüm
1:55:25
Yargı
Baxış 11M
Damla & Nicat Həsənli - Sevgi
3:27
Xəzər Music
Baxış 134K
Asif Meherremov - Canim
3:15
Asif Meherremov Official
Baxış 220K
Destiny Episode 7 Trailer 3
0:45
Elkızı
Baxış 870K
Yalancılar Ve Mumları 1. Bölüm
1:46:16
Yalancılar ve Mumları
Baxış 3M
Лео Бокерия. Мифы о сердце: валокордин, холестерин и дистония
52:00
Просто о сложном с Софико Шеварднадзе
Baxış 1M
Yargı 2. Bölüm
1:59:27
Yargı
Baxış 3,7M
Damla & Nicat Həsənli - Sevgi
3:27
Xəzər Music
Baxış 134K
Asif Meherremov - Canim
3:15
Asif Meherremov Official
Baxış 220K
Evlilik Hakkında Her Şey 11. Bölüm
2:6:30
Evlilik Hakkında Her Şey
Baxış 863K