ECENAZ ÜÇER VS ENES BATUR (Yalan Makinesi)

  Baxış 3,623,675

Ecenaz Üçer

Ay əvvəl

Ben Ecenaz, Yalan Makinası serisinde Enes Batur'u sorguladım. Söylediği yalanlar gün yüzüne çıktı yalancı mı yoksa doğru dürüst bir insan mı ? , güzel ve eğlenceli ve komik bir video oldu iyi seyirler.
TELEFONSUZ BİR GÜN GEÇİRMEK ! #24Saat : azshow.info/watch/Y4zWIvLfElg/video.html
Sosyal Medya:
İnstagram ► ecenazucer
Twitter ► ucerecenaz
Merhaba Ben Ecenaz Üçer , Haftada bir gün yeni video yüklüyorum. Kanalımda makyaj , eğlence , challenge , komedi , şaka , şarkı , vlog , montaj , tepki ve benzeri bir sürü video paylaşıyorum. Bunları yaparken çok eğleniyorum ve bir çok komik anlar eğlenceli anlar yaşıyorum. Sizde aileye katılın ne duruyorsunuz abone olun !
İZLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM HARİKASINIZ!!

Şərh
Ceylin Tecim
Ceylin Tecim 45 dəqiqə əvvəl
💖💗💙💚💛💜💝💞💟❤💕💓👅💋🖐🖖✌👇👊👌👍👍👍👍👍👍👍👍👋👏👐👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👊👌👌👊👌👌👊👌👍👊👊👌👊👊👌👌👊👊👌👊👊👌✋✊🖐🖐🖐✊✋👊👌👌👍👍👍👍👎👋👋👎👍👌👊✋✊🖐🤘🖖✌fkendduxnxjdj
Ceylin Tecim
Ceylin Tecim 47 dəqiqə əvvəl
Abi sen ecenaz ablaya aşıkmısın yoksa sevgilimisiniz
Durcan Hüsne Asav
Durcan Hüsne Asav 2 saat əvvəl
Enes :youtuber olduğunu kanıtlamak için bu makineye bağlanmasılın Ben : ecenaz ın beni sevdiğini öğrenmek için yalan makinesine soktum.
Armin Topçu
Armin Topçu 4 saat əvvəl
Sen herzaman güzelsin
Halit Karaahmetoğlu
Halit Karaahmetoğlu 6 saat əvvəl
1. 453727 bu sayıyı okumadan geçtin 2.farkındamısın Ecenazın takipçisi düşmüş. 3. Şimdi Ecenazın kanalına baktın 5. 4 tü atladın 6. 4. Soru var mı yok mu diye baktın . HEPSİ DOĞRU İSE YORUMU BEĞEN GEÇ😂😂
seda su
seda su 7 saat əvvəl
Arkadaki adam mr been e benziyo
HİLAL DEMİR
HİLAL DEMİR 7 saat əvvəl
#24Saat ECENAZ ÜÇER VS ENES BATUR (Yalan Makinesi) 3.620.082 görüntüleme•16 Oca 2021 366 B 9,4 B PAYLAŞ KAYDE
scary teacher 3D
scary teacher 3D 10 saat əvvəl
Eceyi anladık 😂😂
Yaprak Gürses
Yaprak Gürses 14 saat əvvəl
Anılarını anlatsana
Cemre Stars
Cemre Stars 15 saat əvvəl
He çok yakışıyor siniz😘🥰😍❤️
Cemre Stars
Cemre Stars 15 saat əvvəl
Ece abla enes abiye selamım var öptüm sizi
Amir Mohammadi
Amir Mohammadi 19 saat əvvəl
tabi ki de futbolcular yurucek nasil oynasinlar.
OYUN VADİSİ
OYUN VADİSİ 23 saat əvvəl
Masum kiz iblis cikti
Yadigar Aydemir
Yadigar Aydemir Gün əvvəl
ece abla ben seni takip etmeyi unutmuşum hemen takip ediyorum
İlkay Gökdemir
İlkay Gökdemir Gün əvvəl
Ecenaz Üçer Enes batur'la sevgili topu atarken havuza düşen videoya bakarsanız ecenazuçer aşkım evde Enes dinleyin Enes Enes abi seni kötülemek için söylemedim ama doğruları
Narin Yavuz
Narin Yavuz Gün əvvəl
Abla yine izlemeye geldim vee 150 bin beğeniye geçti lütfen bunun 2. Serisi gelsin
Lenovo Aslan
Lenovo Aslan Gün əvvəl
150.000 like a geçti bir daha istiyoruz
Kombinini kendin yap
Kombinini kendin yap Gün əvvəl
5:20 Enes ecenazı kıskanıyo ❤️❤️
Ufuk Diskaya
Ufuk Diskaya Gün əvvəl
OMG😱
Rahil Fazili
Rahil Fazili Gün əvvəl
Bəyənməyenlere ayıp
Amara Karadaban
Amara Karadaban Gün əvvəl
Ece abla sen Enes abiyle sevgilimisiniz yorumumu kalp like yorum yazarsan sevinirim
Kader Koç
Kader Koç Gün əvvəl
Ecenaz Abla hep yalancı çıktın
Munevver Kaya
Munevver Kaya Gün əvvəl
Sana gıcık oldum
xxxtentacion____fan Gozukizil
xxxtentacion____fan Gozukizil Gün əvvəl
3:29 sen guzel olsan ne yazazr seni içi kazar
Şevval Uludağ
Şevval Uludağ Gün əvvəl
Ya hayır anlamıyorum zaten yalan makinesine bağlısın yalan söylediğinde anlaşılıyor bunu göze alarak niye yalan söylersin ki? Saçma
Fatih Özyon
Fatih Özyon Gün əvvəl
Enesin ecenaza bakıșları
Hüseyin Yurdusever
Hüseyin Yurdusever 2 gün əvvəl
0.10 0.20 10.10 10.30
Spinkle .x
Spinkle .x 2 gün əvvəl
Böyle kızlarda ne buluyor bu insanlar anlamıyorum. Düşünsene sen erkek bu yorumu okuyan :) ileride evleneceğin kadının böyle birisi olması kimler geçmiştir üstünden bunun :(
yiğit keskin
yiğit keskin 2 gün əvvəl
ecenaz 3'er sjdjsjdjdjsjd
Ömer can Alkan
Ömer can Alkan 2 gün əvvəl
BİSE SORABİLİRMİYİM ECENAZ ABLAYLA ENES BATUR SEVGİLİMİ
Pinar Tetik
Pinar Tetik 2 gün əvvəl
Siz en cok enes batur umu daha cok seviyor sunuz yoksa ecenazimi ben ecenazi
FTM
FTM 2 gün əvvəl
Ecenaz abla çok güzelsin okey de bir eksin var gıdığını aldır bence daha güzel olursun ,yandan çok belli oluyo
çiçek TV
çiçek TV 2 gün əvvəl
abla seni çooooooooooooooooook seviyorum
Şevval Artan
Şevval Artan 2 gün əvvəl
Abla zaten sendaha güzel sin
Çiyan Veysel
Çiyan Veysel 2 gün əvvəl
9.3 bin diss like ecenaza nude atanlar
Bahar Keskin
Bahar Keskin 2 gün əvvəl
Aşk
Esmanur Kinsun
Esmanur Kinsun 2 gün əvvəl
Abla en güzel sensin 👇
Elman Babayev
Elman Babayev 2 gün əvvəl
Ben aşk yaşıyorum ama senin şarkılarını dinliyorum diye aşkım kıskanıyor enes ailem bile kıskanıyor
Elman Babayev
Elman Babayev 2 gün əvvəl
Senden hoşlandı enescik
Elman Babayev
Elman Babayev 2 gün əvvəl
Zaten güzelsin
Elman Babayev
Elman Babayev 2 gün əvvəl
Enes kıskandı ya
Elman Babayev
Elman Babayev 2 gün əvvəl
Yok sırın kendine kalsın
Mina Altunok
Mina Altunok 2 gün əvvəl
Ece abla enes abiye sevgilim var sakasi yap lutfenn
Songül Başboğa
Songül Başboğa 2 gün əvvəl
150 bin dedin 365 like geldi
PrO OyUnCu
PrO OyUnCu 2 gün əvvəl
Yalan makinesi olduğu için yalan cikiyor
Talha Erva
Talha Erva 3 gün əvvəl
Alleh belanı versin ece biz seni dürüst sanıyorduk ama sen yüzümüzü kara çıkardın enes ile aranızda arkadaşlık dışında bir şey olduğunu niye söylemedin gerizekalı ece
Alya canan Yorulmaz
Alya canan Yorulmaz 3 gün əvvəl
Enesten hoßlanıyo
Miray ve Kuzunleri Altok
Miray ve Kuzunleri Altok 3 gün əvvəl
Enes abi kıskandı🤣🤣🤣🤣🤣🤣ecenaz❤enes
Hiranurun Ciftligi
Hiranurun Ciftligi 3 gün əvvəl
Ecenaz ablanın ağız cemkirmesi 😂😂💯
Sevinç Çolak
Sevinç Çolak 3 gün əvvəl
enes batura aşıkmısın bu devirde aşk kalmamış
SD / RigbY pubg mobile
SD / RigbY pubg mobile 3 gün əvvəl
Ecenaz çıkılop değil şeytan çıktı agaaa Ağa noluyo agaaa
SD / RigbY pubg mobile
SD / RigbY pubg mobile 3 gün əvvəl
Ecenaz çıkılıp değil şeytan çıktı Ağa Ağa noluyo aga
yegotek
yegotek 4 gün əvvəl
Biz biliriz o karışık ları😉
Kara şövalye Joker
Kara şövalye Joker 4 gün əvvəl
Beyler burası iptal birsürü velet var
Sevinc Orucova
Sevinc Orucova 4 gün əvvəl
Bu kadar olmaz be kızın her dediği yalan çıktı Vallahi kız her kötü şeyi yapmış pes
Sibel Demirtaş
Sibel Demirtaş 4 gün əvvəl
1,56 Enes :ananı sh .... 🤦‍♂️ ksnzksnzmnenssnwjzbskbs
Enise Erim Yilmaz
Enise Erim Yilmaz 4 gün əvvəl
selam söyle
Samira Genç
Samira Genç 4 gün əvvəl
Bak
NURCAN GÜLMEZ
NURCAN GÜLMEZ 4 gün əvvəl
Gaz bak hele hiç de utanmıyor 🤣🤣🤣🤣🤣
İbis paint picsart
İbis paint picsart 4 gün əvvəl
Vuh vuhhhhh
Aysegul Celikel
Aysegul Celikel 4 gün əvvəl
Evt ama ben yide ecenaz ablaya inaniyom
Pakize Yildiz
Pakize Yildiz 4 gün əvvəl
10:40
•ayselnix•
•ayselnix• 4 gün əvvəl
qız deyil qızdırmadı
Ao Ao
Ao Ao 4 gün əvvəl
#enaz
Ao Ao
Ao Ao 4 gün əvvəl
Enes, çikilopkız aranızda bişi varsa söyleyin herşey açıklığa kavuşsun var diye düşünüyorum ama yoksada söylede açıklığa kavuşsun arkadaşlar sizde +1leyin görsün görse de cevap vermez ama boşverin belki cevap verir
XO KORAY
XO KORAY 5 gün əvvəl
ABİ SEN ZATEN YAKIŞIKLISIN 😁😀❤😎
zaypixel
zaypixel 5 gün əvvəl
ECENAZ ÜÇER VS ENES BATUR (Yalan Makinesi)
Derya Ciftcioglu
Derya Ciftcioglu 5 gün əvvəl
Sen Ecenuru sevi yonmu
Deniz İkiz
Deniz İkiz 5 gün əvvəl
👍👍👍👍👍💖💖
Bilge Naz Tek
Bilge Naz Tek 5 gün əvvəl
364B Like gelmesi
Xeyyam Mirzəyev
Xeyyam Mirzəyev 5 gün əvvəl
Cok iyiğ
Sirin Der
Sirin Der 5 gün əvvəl
Ecenaz enese aşık mısın?
EMİR ENES
EMİR ENES 5 gün əvvəl
Vallah
Hüseyn Dünyamalıyev
Hüseyn Dünyamalıyev 5 gün əvvəl
Vidyo cok iyi olmus ya cok iyi
ırmak navruz
ırmak navruz 5 gün əvvəl
Bakalım enese aşık mı
Beyza Şimşek
Beyza Şimşek 5 gün əvvəl
O eski çocuk yazışan enes abi olmasın😧😧😧
Beyza Şimşek
Beyza Şimşek 5 gün əvvəl
Abi siz sevgili misiniz😶😧😧😧😧😧😧😧😧 arkaşlık dışında yaşamışsınız haberlerde çıktınız tatile gidip öpüşmüssünüz
Ecrin Koçyiğit
Ecrin Koçyiğit 5 gün əvvəl
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱🤠🤠🤠😍😃😃😃
Mihrican Zengin
Mihrican Zengin 6 gün əvvəl
Enes: kimden hoslandin Ecenazin minik kalbi: Enes
Mihrican Zengin
Mihrican Zengin 3 gün əvvəl
@Hatice İpek neden iftira atiyorum yani nasil?
Hatice İpek
Hatice İpek 3 gün əvvəl
İftira atma
Halide Bekil
Halide Bekil 6 gün əvvəl
Ecenaz heq yannlş söylemiş
Berra Türkmen
Berra Türkmen 6 gün əvvəl
Abla sen çok güzelsin
Zaur Əliyev
Zaur Əliyev 6 gün əvvəl
Enes batur kizi seviyo haraketlerinden biliniyo
Robloxun kızları
Robloxun kızları 6 gün əvvəl
Enes ecenazı onu sevip sevmediğini öğrenmek için kendini yırttı ama elde var sıfır enes ecenaz ı seviyo bir zamanlar sevgililerdi sonra yanlış anlaşılma sonucu ayrıldılar ama enes eceyi hala seviyo ama ecenaz
Salih Kaniçen
Salih Kaniçen 6 gün əvvəl
İlk okulda yapdınmı diyip 5,6,7,8 diyen çok zeki enes abimiz var
Eda Deniz
Eda Deniz 6 gün əvvəl
Senden nefret ediyorum ecenaz mali
MƏHƏMMƏD_ZƏKİYEV
MƏHƏMMƏD_ZƏKİYEV 6 gün əvvəl
Ecenaz reymeni seviyo inanın!!!!
Zinet Harman
Zinet Harman 6 gün əvvəl
Abla bence enes abi seni çok kıskandı bu bölümde 😀😀🥰🥰
LEYLİ
LEYLİ 6 gün əvvəl
Bir birinize cok yakışıyorsuz 😊😇😘
{Sinem Çakır}
{Sinem Çakır} 12 saat əvvəl
Sevgili değiller
ZbÖfke42 42
ZbÖfke42 42 6 gün əvvəl
yinemi ibrahim abi
ZbÖfke42 42
ZbÖfke42 42 6 gün əvvəl
çikilop ecenaz
cigdem Gobuc
cigdem Gobuc 6 gün əvvəl
Çıktın
cigdem Gobuc
cigdem Gobuc 6 gün əvvəl
Eneslemi
cigdem Gobuc
cigdem Gobuc 6 gün əvvəl
En
cigdem Gobuc
cigdem Gobuc 6 gün əvvəl
9,3 dis like ne abonesi
Esmanur Karakuş
Esmanur Karakuş 6 gün əvvəl
Sen çok güzelsin en akıllı en tatlı kız ECE NAZ
cigdem Gobuc
cigdem Gobuc 6 gün əvvəl
4689 like
cigdem Gobuc
cigdem Gobuc 6 gün əvvəl
Aşıksın biliyoruz
ASGARİ ÜCRETLİNİN HABER KANALI
ASGARİ ÜCRETLİNİN HABER KANALI 6 gün əvvəl
Ayıp ayıp benim kanalımı neden koymadın 😉
ASGARİ ÜCRETLİNİN HABER KANALI
ASGARİ ÜCRETLİNİN HABER KANALI 6 gün əvvəl
Ayıp ayıp benim kanalımı neden koymadın 😉
Yeşim Çamlı
Yeşim Çamlı 6 gün əvvəl
Ecenaz abla sen şmvnögalüi Ask olmaz diyenler merhaba Erkbz bir şey var ama ben 💜 ZEYNEP jel merhaba dvd mer💜gj Skcbşfğmfp😱😂💜
ENES BATUR VS KENDİNE MÜZİSYEN! | YALAN MAKİNESİ
2:31:16
Maraşlı 8. Bölüm
2:6:10
Maraşlı
Baxış 4,4M
TELEFONSUZ BİR GÜN GEÇİRMEK ! #24Saat
27:02
Merve Boluğur ile ENES BATUR
35:13
Merve Boluğur
Baxış 561K
Maraşlı 8. Bölüm
2:6:10
Maraşlı
Baxış 4,4M
Komedixana 71-ci Bölüm 28.02.2021
42:49
Anne Türleri! Normal Anne vs Son Moda Anne
10:10
WooHoo WHOA Turkey
Baxış 106K
MÜZEDE BİR GECE GEÇİRMEK! @MuratAbiGF
26:25