Maraşlı 6. Bölüm

  Baxış 6,529,727

Maraşlı

12 gün əvvəl

6. Bölüm:
Savaş, Mahur’u kaçırır, zindan gibi bir odaya kapatır. Mahur’a çok kötü davranmaktadır. Mahur, ilk defa ölüme çok yaklaşmıştır. Mahur, Maraşlı’nın öldüğünü sanmaktadır. Maraşlı, Mahur’u kurtarmak için nasıl bir yol izleyecek?
Savaş, Aziz’den; Mahur’un, ailesiyle ilgili gerçekleri öğrenmesini istemiyorsa Maraşlı’yı öldürmesini ister. Aziz, kızını kaybetmemek için Maraşlı’yı öldürmeyi göze alacak mı? Aziz’den uzun süredir şüphe duyan Maraşlı’nın bu anlaşmadan haberi nasıl olacak?
Tüm kartlarını oynayan Savaş, Ozan’ı da tehdit eder. Savaş, Ozan’a 24 saat süre verir. 24 saat sonunda Türel Ailesi’ni ve Ozan’ı hayatlarını değiştirecek bir sürpriz beklemektedir.
Mahur, arkadaşı Betül’ün düzenleyeceği kermese Zeliş’i de davet eder. Bu davet Maraşlı’ya tehlikeli gelir ama Mahur’u kıramaz. Kermeste keyifli vakit geçiren Maraşlı, Mahur ve özellikle Zeliş’in mutluluğuna gölge düşer. Kermeste yaşananlar Maraşlı’yı yeni bir yol ayrımına getirecektir. Maraşlı kendini, kızını ve Mahur’u bekleyen tehlikeden nasıl kurtulacaktır?
Özel Kuvvetler’den ayrılma eski bir asker olan Maraşlı, açtığı sahaf dükkanı ile hayatını geçirmek istemektedir. Gözüpek, cesur, adaleti kendi bildiği yollarla sağlamaya çalışan Maraşlı’nın hayatının dönüm noktası, kızı Zeliş’in vurulduğu gündür. Tek amacı, hasta olanı kızını hayata döndürmek olan Maraşlı, evladına yaşatılan büyük acıyı unutamamaktadır. Bir gün sahaf dükkanından içeri dünyalar güzeli Mahur Türel girer ve Mahur o gün istemeden bir olaya karışır. Maraşlı, Mahur’un hayatını kurtarır. Ve o gün kaderleri birbirine bağlanır.
Dizide başarılı oyuncu Burak Deniz ‘Maraşlı’, Alina Boz ise ‘Mahur' karakterine hayat veriyor. Maraşlı’nın görkemli oyuncu kadrosunda ayrıca; Kerem Atabeyoğlu (Aziz), Rojda Demirer (Firuzan), Saygın Soysal (Savaş), Cemil Büyükdöğerli (İlhan), Melis İşiten (Dilşad), Serhat Kılıç (Necati), Cihan Yenici (Ozan) yer alıyor.
Abone Olmak İçin; rb.gy/shb5tt

Şərh
Hulya Sayan
Hulya Sayan 22 dəqiqə əvvəl
Ne gülüon
Amin Fexri
Amin Fexri 2 saat əvvəl
2021 de izleyenler 3+
Qasim Axundov
Qasim Axundov 3 saat əvvəl
Necati gülmesi ben benden aldı😂😂
AHMET
AHMET 5 saat əvvəl
necatinin içkisi neden bitmiyoo msmkqwmkjenfskjdbsjkhgfhhfghhb
Sofiya Xalilova
Sofiya Xalilova 6 saat əvvəl
savaş la mahur kardeşler
m. kozak
m. kozak 7 saat əvvəl
48:50 ciddi ortamda ben
Nezihe K
Nezihe K 7 saat əvvəl
Celalin evinin kapısı niye dışarıya açılıyor bu ne biçim senaryo ?
Nezihe K
Nezihe K 7 saat əvvəl
Mahurun başına gelmeyen kalmadı hala babacim biraz kafa dağıtmam lazım diyo
Nezihe K
Nezihe K 7 saat əvvəl
Şirin celalle mahuru shipledi
Nezihe K
Nezihe K 7 saat əvvəl
Bu Zeliş niye hep yatıyor
Kuzey yildzi نجمة الشمال 2021
Kuzey yildzi نجمة الشمال 2021 9 saat əvvəl
Film izliyorum ğ
Aybuke Koksal
Aybuke Koksal 9 saat əvvəl
Bu aile iflas etse etkilenmeyecek tek kişi necati.
name name
name name 10 saat əvvəl
aşk konusundaki repliklar çok ucuz yani daha derin birşeylar yazzsalar iyidi yani
name name
name name 11 saat əvvəl
surakli maraşli diya diya adamin asabini bozuyorlar . artik jelal daseler iyi olur
Leila Hümbetli
Leila Hümbetli 12 saat əvvəl
Cook gizem dolu her bolumunu izledikce bawqa bawqa weyler duwunur adam
KINGDOM AUTHORIZED AGENTS
KINGDOM AUTHORIZED AGENTS 14 saat əvvəl
REPORTING FROM USA. (LADY ELIZABETH) YOUR 3 TOP TURKISH FILMS COMPETING IN 2021. FEBRUARY 26,2021. YOUR TOP THREE CONTENDERS IN TURKISH FILM FOR 2021. HE REMAINS UNDEFEATED (OCZAN DENIZ) WITH HIS NEW FILM SENI COK BEKLEDIM NOW LEADS THE #1 HOTTEST TURKISH DRAMA. FOLLOWED BY THE #2 HOTTEST FILM IS MARASLI( SHE PLAYED HAZAL IN PARAMPARCA OPPOSITE/ERKAN PETEKKAYA AND NURGUL YESILCAY SHE IS BECOMING A OUTSTANDING FIERCE ACTOR TO COMPETE WITH. IN THE # 3 SPOT GOES TO CUKUROVA /SEASON 3 FIGHTING TO TAKE ISTANBULL GELIN'S PLACE IN THE CLASSIC ALL-TIME TURKISH FILMS. ZULEYHA AND DEMIR VS FIRKET, MUJGAN, SEVDA TO UNSEAT /OZCAN AND ASLI ENVER(SURREYA). LET SEE WE CAN ONLY PICK THE TOP THREE FOR 2021. THEY ARE ON FIRE. IT'S HARD TO ANTICIPATE WHO WILL BE LEFT IN THE #1 SPOT FOR THE TURKISH FILM OF 2021.
yuoop noke
yuoop noke 9 saat əvvəl
Alt yazıyı yazan kişinin kafası nerde acaba bebek marşta saçı mısın nedir gfuuyy😂😂 alt yazılar yanlış güldum çok komik ya adam akıllı yapim yada alt yazı eklemeyin abi bu ne
Cafer Demir
Cafer Demir 14 saat əvvəl
Mahrur bana bir kere öyle baksa ben 7 atadan ölurum sonra görmezdim sevmezdim
yuoop noke
yuoop noke 9 saat əvvəl
Normal insanların uyandirmalari. Normal:hayde uyan Maraslı:eeeyy
Altın Türk
Altın Türk 16 saat əvvəl
*ZAMANINDA ÇAKIR 2 BÖLÜM YATARAK PARA KAZANDI. ZELİŞ ÇAKIRI SOLLADI SEZON BOYU YATIYOR. YATTIĞI YERDEN PARA GELSİN*
Hasan Cevik
Hasan Cevik 16 saat əvvəl
2:00:43 velevelevelevele diyerek Kürşat abi gelecek sandım
Ethem Er
Ethem Er 16 saat əvvəl
1:46:19'da Mahur'un kullandığı fotoğraf makinesinin modeli nedir?
Hasan Cevik
Hasan Cevik 16 saat əvvəl
Savaş Ömer'in oğlu ve bence Necati oyunun bi parçası Necati gibi güçlü bı karakter varken basit ve zaafları olan bir yengeyi hedef gösterdi senarist güzel hle
Hasan Cevik
Hasan Cevik 6 saat əvvəl
İlk bölümde Celal ne dedi zararsız görünebilir ama sarhoş diyip geçme herşey çıkabilir zayıf görünen ve istenmeyen çocuk Necati bunun farkında ve aşırı zeki birikmişlikleri vuracak illaki ama sonradan kardeş sevgisi ağır basıp iyiyi oynayacak bence tekrardan Vartolu Necati😉
İrem Nur
İrem Nur 14 saat əvvəl
Valla bende çok şüpheleniyorum ama çokta iyi gibi eğer oysa çok başka yerlere gider olay valla 🤔
•ULTRA POWER•
•ULTRA POWER• 20 saat əvvəl
Sigaradan sonra tek bağimlığım bu dizi 2 paket sigara içiyorum sigarayı bırakırım bu diziyi bırakamam keşke hiç bitmese.
name name
name name 21 saat əvvəl
aziz karekteri tamm bir mol bilgisayari parçaladi fleshcard dururkan
FlickyFlickz
FlickyFlickz 21 saat əvvəl
Her film ve dizide olması gerektiği gibi tamam entrika var, cinayetler, suçlar, raconlar, aşk da olacak elbet ama... Ya bu adamın raconu, tipi tarzı, eyvallah aşk şekil şemal kılık tanımıyor da, ben yakıştıramıyorum, yani ne bileyim birlikte olmaları saçma geliyor bunca bayan, bacı, estağfurullah muhabbetlerinden sonra..
Kafkaz Türk Təşkilatı
Kafkaz Türk Təşkilatı 21 saat əvvəl
Maraşlı devlet görevlisi Cinayetin peşine düşmüş
AboFlah
AboFlah 22 saat əvvəl
واو
Halime Okur
Halime Okur 23 saat əvvəl
00:08:45 necati: babacımmm aziz: yavrucumm
hakan uslu
hakan uslu 23 saat əvvəl
Her seferinde aynı şerefsizlik. Çay bardağı gösterip içki içirmek
Irada Kerimova
Irada Kerimova 23 saat əvvəl
Savaş:bu odada beraber yaşlaniris😉
İbrahim Mehdibeyli
İbrahim Mehdibeyli 23 saat əvvəl
Normal insanların uyandirmalari. Normal:hayde uyan Maraslı:eeeyy
Gamze kırıkkalp
Gamze kırıkkalp Gün əvvəl
Alt yazıyı yazan kişinin kafası nerde acaba bebek marşta saçı mısın nedir gfuuyy😂😂 alt yazılar yanlış güldum çok komik ya adam akıllı yapim yada alt yazı eklemeyin abi bu nedir
Pubg YAYINCILAR İZLİYOR
Pubg YAYINCILAR İZLİYOR Gün əvvəl
ARKADAŞLAR 2:01:20 Anlayan varmı
ElifNur Karaman
ElifNur Karaman Gün əvvəl
2:11:36 sen bana hep doğruyu söyledin..
ElifNur Karaman
ElifNur Karaman Gün əvvəl
İlhana bi üzülmedim değil hani adam dostum kardeşim dediği kişiden kazık yedi ve dahası da var
Ömer GT
Ömer GT Gün əvvəl
Savaş acaba ömerin çocuğumu
Meleyke Qafarova
Meleyke Qafarova Gün əvvəl
Necati Òmerin ogluymus o yuzden bu kadar sevgisiz buyumus. Yalnis bilmisim.
Rehimzade Seba
Rehimzade Seba Gün əvvəl
Bana bak kılkuyuruq sen zaten kendini satmışsın ben ne satıcam seni
oktay ulaş
oktay ulaş Gün əvvəl
bir maraşlı odun sözü derki: 'geçecek bayan'
BOZKURTLAR. TC
BOZKURTLAR. TC Gün əvvəl
Necati Hayranları Beğensin... Dizin En Sevilen Karakteri Necati : )
Vatan Aşkıyla başım dönerken Vursalar ölemem
Vatan Aşkıyla başım dönerken Vursalar ölemem Gün əvvəl
Maraşlı hani helali haramı biliyodun oldumu böyle rakı sofrasına oturmak.
doliio volay
doliio volay Gün əvvəl
Aziz' in birlik olalım dediğinde Necati gibi kahkaha attım
doğan gürel
doğan gürel Gün əvvəl
1:03:35
Ecenas Akengin
Ecenas Akengin Gün əvvəl
Mahur un babasına nedense ilk görüşte nefret etme gibi bi duygu besliyorum :>
Ecenas Akengin
Ecenas Akengin Gün əvvəl
Bir Maraşlı atasözü derki : kahve pişireyim mi sana
nilay sude özcan
nilay sude özcan Gün əvvəl
Celal isminin anlamı yüceliktir. Hisle hareket eden bir isimdir, ağır başlıdır. Maraşlııı 😉 Mahur'un anlamı ise musikide önemli, şen şakrak bir makamdır. Bu da Mahur'un deli ama tatlı yanını gösteriyor. Karakterlerine konulan isimlerin anlamını bile yaşatıyorlar 📍❤️
Söz Uçar
Söz Uçar Gün əvvəl
rorschach test duvarda , umarım psikoanalitik bir kaç bir şey daha çıkar da boşu boşuna intikam ,silah ,zorbalık izlemiyor olurum.
diyabl
diyabl Gün əvvəl
Lan
Sədat Çərkəzov
Sədat Çərkəzov Gün əvvəl
Bazı sözler vardır aklından gecer, ama bazı sözler de var ki kalbinden gecer
Muhammed Demirkol
Muhammed Demirkol Gün əvvəl
Diziyi neden ergen dizisini çevirmeye çalışıyorsunuz
Mert Polat
Mert Polat Gün əvvəl
Necati olsa savaş onu arabada yanarken bırakmazdı gençler oda var yani
Mehmet Guler
Mehmet Guler Gün əvvəl
Bu ne ya dakika başı reklam nefret ettim
REM8X_LA
REM8X_LA Gün əvvəl
En güzel dizi bu ya
Gulu Shixaliyeva
Gulu Shixaliyeva Gün əvvəl
Necati Ömerin oğludur mence🙃
PUBG_SEXOUL
PUBG_SEXOUL Gün əvvəl
33.29 en iyi yeri bütün sahnelerin
cold black
cold black Gün əvvəl
Maraşlı: mahir bacım ne... bayan diyeceksin.
F. K
F. K Gün əvvəl
Maraşlı: Savaşı ara, nerde oldugunu ögren Ozan: napıcaksın Savaşı Maraşlı: soru sorma ara Ozan: bak kaç kere söyledim, bu herif bildigin gibi biri değil. Piskopatin teki, eğer birazcık şüphelenirse benden parçalarimi bulamazsınız, doğrar beni Maraşlı: bana ne😂🤣
yunus tuylu
yunus tuylu Gün əvvəl
Acaba İlhan Ozan'ın bu kazığından sonra bide karısıyla sevgili olduğunu duyarsa ne yapacak.
Muzaffer M
Muzaffer M Gün əvvəl
49:00 dakikada öldüm gülmekten. Gülmekten çenem kilitlendi 😀😁😂😃😅😅😅😅😂😂
Ecrin Barlas
Ecrin Barlas Gün əvvəl
mahur hanım... heğy kalk saat kaç oldu bayan ay çok ii ya QLSOWBOWIDEJDMPWPDŞ
ahmet buğur
ahmet buğur Gün əvvəl
1:52:02 Napıyorsun bayan..
Erdinc Kilinc
Erdinc Kilinc Gün əvvəl
Necatinin yerinde olsam direk behiyeyle evlenirim ama bi şartım var Alkolik olmuyacam
tool hack
tool hack Gün əvvəl
The expensive country internationally educate because uzbekistan thoracically concern amongst a spotty bead. woozy, brave washer
Selim Gezer
Selim Gezer Gün əvvəl
Abi dizide kimse selam almıyo ben izlerken alıyorum sevap point +1
İsa Şekerci
İsa Şekerci Gün əvvəl
Ya bu film çoooooooooooooooooookk güzel 🥰
Sümeyye Apari
Sümeyye Apari Gün əvvəl
Kızın adı Zeliha mı yoksa zeliş mi çünkü bizde kuzenimize adı uzun diye zeliş diyoruz da
Sümeyye Apari
Sümeyye Apari Gün əvvəl
Hem diziyi izleyip hem yorumları okuyanlar :)
zuzu mavisu
zuzu mavisu 2 gün əvvəl
Necati dışında inanılmaz sıkıcı bir dizi maalesef! ağır adamlığı ağır ve az konuşmak zanneden Maraşlı da inanılmaz sıkıcı....
CUMA TAŞKIRAN
CUMA TAŞKIRAN 2 gün əvvəl
2:00:31 kameraman sen niye koşuyorsun abi
Izabela Amet
Izabela Amet 2 gün əvvəl
Bu film benim başım ağrıtı kim neyin nesi dir anasilmiyor sey cok karışık ☹
Sümeyye Apari
Sümeyye Apari Gün əvvəl
Anlayanlara güzel heralde ilk defa bu tarz izliyorsun
Jano Dursunian
Jano Dursunian 2 gün əvvəl
Bayan = Aşkım ..!!😉😊
seiom jvony
seiom jvony 2 gün əvvəl
Aziz bey: Necati defol git....git sizana kadar ic oglum Necati: Cok iyi fikir!Hem benim icinde bir degisiklik olur. 🤣🤣🤣
Cəmalə Abbasquliyeva
Cəmalə Abbasquliyeva 2 gün əvvəl
TREND 23
Gani Gani
Gani Gani 2 gün əvvəl
Abi, bu ozan denilen çocuk her gördüğüm dizide başkasının karısına göz dikiyor. Nasıl başarabiliyor helal olsun.
des SMİLE
des SMİLE 2 gün əvvəl
Zelişi bu bölüm çok yormuşlar uykusundan uyandirmislar garibimi
gül gül
gül gül 9 saat əvvəl
😂
seiom jvony
seiom jvony 2 gün əvvəl
Qloüüo
Cəmalə Abbasquliyeva
Cəmalə Abbasquliyeva 2 gün əvvəl
DİZİ MUHTEEEEŞEM. 7-ci bölüm bile ve hala TREND))))
Cəmalə Abbasquliyeva
Cəmalə Abbasquliyeva 2 gün əvvəl
TREND 31
Murad Isak
Murad Isak 2 gün əvvəl
Mahurin annesi zaten namsuz. Evli ola ola ewine ihanet etmiw bu azmiw kimi kayda alib kizna bele buraxmiw. Bu ne kahbelik. Bu nasil senariyo. Bowanmadan kahbelik et hele haqlida cxmaqa caliw. Mahur sen oruspu kizin demey kimi bir sey . Annen oruspuluq etmiw onun ucun goz yawi yox lanet oxumalisan. Baban zaten namsun temizlemiw.
Sümeyye Apari
Sümeyye Apari Gün əvvəl
Diziyi sevmediysen izleme basit :)
engin yavuz
engin yavuz 2 gün əvvəl
Ezel'den sonra izlediğim beni içine çeken tek dizi Allah rızası için diğer diziler gibi gidişatı bozup beni bu zevkten mahrum etmeyin böyle devam...
Osman Jan
Osman Jan 2 gün əvvəl
once 7 izleyip sonra 6 tıyı izleyen kaç kişiyiz
Tural Babayev
Tural Babayev 2 gün əvvəl
*33:45** en güzel sahne be*
Zülfinaz Qurbanova
Zülfinaz Qurbanova 2 gün əvvəl
Mahur elə bil uşağdı Maraşlıyla sevgili olması gülməlifi
Сабина Агаева
Сабина Агаева 2 gün əvvəl
Siis7d
Сабина Агаева
Сабина Агаева 2 gün əvvəl
Oülüle
Сабина Агаева
Сабина Агаева 2 gün əvvəl
Kskükü
Сабина Агаева
Сабина Агаева 2 gün əvvəl
Kqksid
Сабина Агаева
Сабина Агаева 2 gün əvvəl
O2oeoe
Сабина Агаева
Сабина Агаева 2 gün əvvəl
Sjjdif
Сабина Агаева
Сабина Агаева 2 gün əvvəl
İzizkx
Сабина Агаева
Сабина Агаева 2 gün əvvəl
Qloüüo
Сабина Агаева
Сабина Агаева 2 gün əvvəl
Slülüp
Сабина Агаева
Сабина Агаева 2 gün əvvəl
Elleod
Сабина Агаева
Сабина Агаева 2 gün əvvəl
Lelüoü
Сабина Агаева
Сабина Агаева 2 gün əvvəl
Eoeoeo
Сабина Агаева
Сабина Агаева 2 gün əvvəl
Ososos
Сабина Агаева
Сабина Агаева 2 gün əvvəl
Oeoeoe
Сабина Агаева
Сабина Агаева 2 gün əvvəl
Lekdk
Сабина Агаева
Сабина Агаева 2 gün əvvəl
Kükükü
Сабина Агаева
Сабина Агаева 2 gün əvvəl
Lelüle
Сабина Агаева
Сабина Агаева 2 gün əvvəl
Kdmdkdk
Сабина Агаева
Сабина Агаева 2 gün əvvəl
Çqçülü
Maraşlı 7. Bölüm
2:15:33
Maraşlı
Baxış 4,8M
Maraşlı 5. Bölüm
2:02:09
Maraşlı
Baxış 6M
Afshin Azeri - Yumuram Gozlerimi (Yeni 2020)
3:26
Afshin Azeri Music
Baxış 320K
Bu Şəhərdə - Maksın ad günü
13:30
Bu Şəhərdə
Baxış 235K
Orxan Lokbatanli Şirin Duyğular Klip 2021
4:48
Orxan Lokbatanli Official
Baxış 510K
Alev Alev 16. Bölüm
2:16:11
Alev Alev
Baxış 973K
Bir Zamanlar Çukurova 85. Bölüm
2:32:56
Bir Zamanlar Çukurova
Baxış 1,5M
Kader 1. Bölüm
1:29:44
StarTV Diziler Arşiv
Baxış 478K
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 183. Bölüm
2:03:45
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
Baxış 2,3M
atv Canlı Yayını
atv
Baxış 963
Masumiyet 1. Bölüm
2:01:31
Masumiyet
Baxış 2,8M
Doğduğun Ev Kaderindir | 33. Bölüm
2:00:43
Doğduğun Ev Kaderindir
Baxış 2,2M
Mucize Doktor 51. Bölüm
2:09:01
Mucize Doktor
Baxış 550K
Afshin Azeri - Yumuram Gozlerimi (Yeni 2020)
3:26
Afshin Azeri Music
Baxış 320K
Bu Şəhərdə - Maksın ad günü
13:30
Bu Şəhərdə
Baxış 235K
Orxan Lokbatanli Şirin Duyğular Klip 2021
4:48
Orxan Lokbatanli Official
Baxış 510K
İfrat - Yenə o bağ olaydı | 2021
3:37
Ifrat Official
Baxış 78K
"Tabutu sındırıb dedim ki, sağam"
2:53
Xəzər Xəbər
Baxış 103K