Çok Güzel Hareketler 2 - 101.Bölüm

  Baxış 3,893,602

Çok Güzel Hareketler

Çok Güzel Hareketler

2 ay əvvəl

“Çok Güzel Hareketler 2” 101. bölümüyle yayında!
---
Açılış: 00:00
Arayış Recai: 02:51
Geçmişimi Sileyim: 19:22
Kışkırtma: 39:10
İçerdekiler: 01:00:00
Öğretmenim Canım Benim: 01:19:46
Sevgi Evetti: 01:40:09
---

Çok Güzel Hareketler 2 Resmi Hesapları:
cokguzelhar ...
CokGuzelHareket
cokguzelhareketler2

► Çok Güzel Hareketler Kanalına Abone Ol: goo.gl/inzjIu
► BKM Kanalına Abone Olun: goo.gl/rq6Yql
► BKM Müzik Kanalına Abone Olun: goo.gl/xmCkJH

Şərh: 1 676
Çok Güzel Hareketler
Çok Güzel Hareketler Ay əvvəl
Çok Güzel Hareketler 2'nin içeriklerinden ilk siz haberdar olmak istiyorsanız bit.ly/3iyXMDU linke tıklayarak resmi AZshow kanalına abone olmayı ve bildirimleri açmayı unutmayın!
hakan sözeri
hakan sözeri 10 gün əvvəl
Bence cgh2 nin gizli kahramanı beste ..o kadar skeci kaleme alması veya ortağı olması çok güçlü bir zeka ve bakış açısı gerektirir..tebrik ediyorum başarılarının devamını dilerim
Asli Abaci
Asli Abaci 25 gün əvvəl
!xlall
Sahil Irshadli
Sahil Irshadli Ay əvvəl
Su keman muziginin ismini cismini kendisini ekleyin kanaliniza lutfen :)
Şenay Topaloğlu
Şenay Topaloğlu Ay əvvəl
Qqqqq
Rustam Ergashev
Rustam Ergashev Ay əvvəl
Barış g nide konuk edin nolur ya
Magic Osman
Magic Osman Ay əvvəl
*Tüm skeçleri bir gecede izleyip tüm hafta yeni bölümü beklemek.....*
Dəyanət Əlizadə
Dəyanət Əlizadə Ay əvvəl
Daşşağ Osman
Derya
Derya Ay əvvəl
Bu bne
tugay gök ailesi
tugay gök ailesi Ay əvvəl
Ayyyyyyyynen
Baran Şan Atalay
Baran Şan Atalay Ay əvvəl
@sevinc li li li li o ki li olarak kabul o ki lo li li li li li li li lo li o ki o ki o ki polo lo ki onlar ol ki ooo li polo
müzeyyen
müzeyyen Ay əvvəl
benim cv
Sena
Sena Ay əvvəl
Evliya'ya bayılıyorum ya. Hepiniz ayrı ayrı yetenekli insanlarsınız iyi ki varsınız yüzümüzdeki tebessümün birer parçası olduğunuz için
Нереальный
Нереальный Ay əvvəl
Aç yokluktakiler doldurmuş burayı
Yusuf Cubuk+Joseph)
Yusuf Cubuk+Joseph) Ay əvvəl
Yavas yavas ayrıliyolar o ayri,bu gidisle bu yıli zor cikarirlar
Alvora Boi
Alvora Boi Ay əvvəl
Bende sana bayıldım
Mi mi
Mi mi Ay əvvəl
@Ogushan Özdemir böyle sorana b** bile verilmez
OLİVER QUEEN
OLİVER QUEEN Ay əvvəl
Sizde benim yüzümdeki bir parça tebessüm olmak istermisiniz
Deniz
Deniz Ay əvvəl
Yeşim, Atakan, Safa, Ömer ve Cenan oynadıkları skeçleri enerjileriyle çok güzel taşıyorlar. İzlemek büyük keyif gerçekten. Emeğinize sağlık.
Sezer Sönmez
Sezer Sönmez Ay əvvəl
Arkadaşlar, isimlerini saymadığınız arkadaşların motivasyonunu düşürdüğünüzün farkında olmanız lazım.
Sudeee
Sudeee Ay əvvəl
@Alihan Tetik evet ben de hilmiyi hatırlatmaya gelmiştim cjkxkckd
Neslihan Atagül
Neslihan Atagül Ay əvvəl
@Jaejuri ¬¬ ayy evet ya unutmuşum onu hilmi de çok iyi
Deniz
Deniz Ay əvvəl
@Alihan Tetik çok doğru Hilmi de var onu unutmuşum
Alihan Tetik
Alihan Tetik Ay əvvəl
Hilmi yi kimse övmüyor bişey demiyor oysa o kadar enerji eğlence getiriyor ki
hakan türkmen
hakan türkmen Ay əvvəl
Fatma Tezcan bu hafta hem yazar olarak hem de oyunculuk olarak döktürmüş.... .... Tebrikler ve alkışlarla.... .....
Ülkü Elif Karacakaya İnce
Ülkü Elif Karacakaya İnce Ay əvvəl
39:30 'da ki ikizlere bayıldım 😂 41:14 Eser'in sohbette hanım efendiye eşini sormaması çok düzgün bir davranış, takdir ettim. 👏🏻
Ülkü Elif Karacakaya İnce
Ülkü Elif Karacakaya İnce 23 gün əvvəl
@yavuz selim aykut fark etmemiştim ya, daha makyajlı halidir o kadının. Allah yardımcıları olsun böyle mağdurların.
yavuz selim aykut
yavuz selim aykut Ay əvvəl
39:47 durdurun ve buna tıklayın ikizlerin annesinin göz altı morluklarına bakın kesin eşinden dolayı
yavuz selim aykut
yavuz selim aykut Ay əvvəl
Bence eşiyle ayrılmış ve mutlu tutmaya çalışıyor çocuklarını. Keşke böyle nazik veya koca maduruna uğramış örneğin bu anlamıyla evlenmeyi isterdim
Overbearing__Princess
Overbearing__Princess Ay əvvəl
@milena 🤯 hee Timam tenks 💜
Arjin
Arjin Ay əvvəl
Bende
MERVE
MERVE Ay əvvəl
Hacı ahmet'in annesi vefat etmiş allah rahmet eylesin çok üzüldüm 😔 o kadar güldükten sonra gecenin sonunda kapanışı bu şekilde yapmaları üzse de, çok büyük incelik👏🏼 Hacının başı sağolsun sabırlar diliyorum🙏🏼
Dicle Atar
Dicle Atar 11 gün əvvəl
Allah rahmet eylesin yeri cennet olur inşAllah🤲
Bensu USNEB
Bensu USNEB Ay əvvəl
@Zeynnur herhalde
Deka
Deka Ay əvvəl
@Mertcan Pala bilmiyorum ama buradaydı
Mertcan Pala
Mertcan Pala Ay əvvəl
@Deka hacı bafralımı
Deka
Deka Ay əvvəl
@Zeynnur evet Samsun Bafraliyim hacı Bafradaydi hâla burdami bilmiyorum
Beyza Yağmur
Beyza Yağmur Ay əvvəl
ekipten ayrılanlardan sonra hafif enerji düşüklüğü yaşanmıştı ama özellikle son bölümlerde bunu çok iyi toparladınız. zor günlerde bizi güldürebilmeyi başardığınız için ayrı teşekkürler. iyi ki varsınız.💞💞💞
İkrime Yıldırım
İkrime Yıldırım Ay əvvəl
Fatma yazar oldu yürüdü gitti resmen, kendini çok geliştirdi. Her ne kadar ayrılsalar da, Hilmi sayesinde skeç yazma konusunda uzmanlaştı. Çok başarılı buluyorum. ☺️ Ayşegül'ün de rolleri artmaya başladı, keşke o da yazarlık konusunda biraz öne çıksaydı. Aslında, Fatma ve Batu'yla biraz takılsa o da yazarlık öğrenir. 😄
Star B
Star B 24 gün əvvəl
Aa ayrılmışlar mı
Fatma 123
Fatma 123 Ay əvvəl
Aaa ayrıldılar mı 🙊 Çok şaşırdım bilmiyordum sanırım takiptende çıkmışlar birbirilerini
Zümrenur Söyleriz
Zümrenur Söyleriz Ay əvvəl
Ayrıldılarmııı🥺😳😞
Elif Kara
Elif Kara Ay əvvəl
Her zamanki gibi ilk önce Tuğba'yla Cenan'ın skecini izledim şimdi tüm bölümü izleyeceğim, Çgh tarihinde kötü oyuncu yok denecek kadar azdır hatta belki hiç yoktur o bi yana ama bu kadar iyi çift oynayan başka bi ikili de kesinlikle yok buna gerçekten çift olanlar da dahil.
dalava s. kassari
dalava s. kassari Ay əvvəl
Zaten çift ki onlar, yani Tuğba ile cenan🤷🏼‍♀️🙃
Mor Kale Kraliçesi
Mor Kale Kraliçesi Ay əvvəl
Matematik hocamı hatırladım. Öğretmenler günün kutlu olsun, hocam... 💫
Halilcan
Halilcan Ay əvvəl
Pazartesi günü mutlu olma sebebi
Dəyanət Əlizadə
Dəyanət Əlizadə Ay əvvəl
Daşşağcan
Hacer Çakır
Hacer Çakır Ay əvvəl
@ömerg 3əsessşs edşş
ikbal Adayolu
ikbal Adayolu Ay əvvəl
@🍁Zehra Acr 🍁 okey
ikbal Adayolu
ikbal Adayolu Ay əvvəl
@Furkan oyun iyi sen
🍁Zehra Acr 🍁
🍁Zehra Acr 🍁 Ay əvvəl
Hey çgh bir tek sana kalp bırakta
CEM TELLİ
CEM TELLİ Ay əvvəl
Tüm oyuncularımızı tebrik ediyorum gerçekten yaptıkları işin hakkını veriyorlar iyiki varsınız cümleten hayırlı geceler diliyorum kalın sağlıcakla
Merve Rümeysa Okur
Merve Rümeysa Okur Ay əvvəl
Son bir haftadır dünyam başıma yıkıldı aklımı yitirmek üzereyim, ağlamamak için sizi izliyorum yüzümüzü güldürdüğünüz için binlerce kez teşekkür ederim
hatice yılmaz
hatice yılmaz Ay əvvəl
Umarım en kısa sürede toparlarsin.
Elif Balta
Elif Balta Ay əvvəl
Neden neyin var anlatmak istersen dinlerim seni
Melike Çelik
Melike Çelik Ay əvvəl
Yaa, 1 haftalık okul yaşam stresini alıp götürüveriyorsunuz. Emeklerinize sağlıkkk💖💖💖💖
dilek brs
dilek brs Ay əvvəl
Haftaya " kestane balının diyarı Zonguldak tan tum dünyaya selamlar" parodisi gelirse şaşırmam
Çağla Güler
Çağla Güler Ay əvvəl
@dilek brs bir adam karisini aldatmis adami canli yayina bagliyolar görüntülü esra erol adama söz vermeden önce kadin konuşuyor adama baya bi sövüyor sen bunu nasil yaptin falan diye sonra adama söz veriyolar adam hic bisey yokmuş gibi zonguldak i tanitma amacli oraya cikmis gibi kestane balinin diyari zonguldaktan herkese merhaba diyip halki selamliyor resmen
Mehmet Ali Sezer
Mehmet Ali Sezer Ay əvvəl
Ben düşünüyorum bunu siz yazmışsıniz.. önümüzdeki bölüm olur büyük ihtimalle
dilek brs
dilek brs Ay əvvəl
@Zeynep Can o cümleyi yaz AZshow ye çıkar karsina
Zeynep Can
Zeynep Can Ay əvvəl
Oradaki olay ne
Bekir Doğan
Bekir Doğan Ay əvvəl
Plav yere dökülünce biri gelip temizleyecek diye bekledim. Niğmeti çiğneyerek oyuna devam ettiniz. Biz sizin sanatınıza saygı gösteriyoruz. Yalan yok beğenerek takip ediyor izliyorum. Soframıza koyup yediğimiz yemeği, ayak altına alıp, skece devam etmeniz hiç hoşuma gitmedi. Başarılarınızın devamını dilerim. Saygılar
S2mle100Lesh
S2mle100Lesh Ay əvvəl
@Bekir Doğan oyun bittikten sonra temizlediler ztn
Aliwka Aligasanov
Aliwka Aligasanov Ay əvvəl
Onlar basmadan devam etmeye calistilar.Dikkatle geciyordular
FOMH MUSIC
FOMH MUSIC Ay əvvəl
Pilavina tüküreyim
Bekir Doğan
Bekir Doğan Ay əvvəl
@S2mle100Lesh haklısınız, niğmeti çiğneyerek oyuna devam etmek daha mantıklı🙄
S2mle100Lesh
S2mle100Lesh Ay əvvəl
Kardesim oyunu yarida kesip temizlik yapamazlar. Öyle bi durum yok
Camdan bir kalp
Camdan bir kalp Ay əvvəl
Bu chg seruveninin en komigi en guldureni yeteneklisi kesinlikle ömer faruk cavustur her hareketi mimigi repligi gulme krizine sokuyo insani..kesinlikle komedi filminde basrol oynamasi lazim 👏🏻❤️
Zeynepya
Zeynepya Ay əvvəl
Kpss sürecinde öğretmen skeci beni motive etti. Teşekkür ederiz. Öğretmenlik gerçek anlamda bir tutkudur🖤
Samir Isabeyli
Samir Isabeyli Ay əvvəl
Yeşim ilk zamanlar çok soğuktu ama Yılmaz hoca işinin ehli olduğunu bidaha kanıtladı.Oynadıkça müthiş bi oyuncuya dönüştü
hümeyra
hümeyra Ay əvvəl
Ömeri her gördüğümde neden geri planda diye düşünüyorum.Böyle şahane bir yeteneği az izlemek baya üzüyo
ريحان يعقوب برق
ريحان يعقوب برق Ay əvvəl
tamamen kıskançlık engelleniyor
Efe AhmeT
Efe AhmeT Ay əvvəl
ömer kim ?
Sübhan ibrahimli
Sübhan ibrahimli Ay əvvəl
AYNENN
Seray
Seray Ay əvvəl
Aynen çok komik bence rolünüde iyi yapıyor
qratesx
qratesx Ay əvvəl
Bölümleri bitirmeye çalışırken vakit su gibi gidiyor. Keyfini çıkaramadan bitiyor💜
Gizem M
Gizem M Ay əvvəl
20lik dişim çekildi , acılar içinde izliyorum ... Hastalıkta sağlıkta güldürdüğünüz için çok seviyorum sizi , emeğinize sağlık ..
Kirmizi Balik
Kirmizi Balik Ay əvvəl
Birlik olunca kalitenin artmasi gözden kaçmadı 😍
Bilge yıldırım
Bilge yıldırım Ay əvvəl
Ayşegül'ün ön planda olduğu bir 101.bölüm izledik çok sevindim ya ❣
Sibel Gökalp
Sibel Gökalp Ay əvvəl
"Öğretmenim Canım Benim" skecinde Evliya, Ozan'ın eskiden öğrenci olunca yaptığı hareketleri, taklitleri yapmış. Özledik be Ozi...
Şevval Kuşcu
Şevval Kuşcu Ay əvvəl
@Arman Yıldız evet
Şevval Kuşcu
Şevval Kuşcu Ay əvvəl
@mnynl ayn
Şevval Kuşcu
Şevval Kuşcu Ay əvvəl
@merve ck haklısın
Şevval Kuşcu
Şevval Kuşcu Ay əvvəl
@Portakal Çiçeği jsjsjs
Şevval Kuşcu
Şevval Kuşcu Ay əvvəl
@Merve Bektas ozanı özlüyoruz evt ama evliyaya da tipsiz diyemezsin Allah seni öyle yapmaya korkuyo mu
💜Oyun💜
💜Oyun💜 Ay əvvəl
1. Skeç: 3:50 / Arayış Recai 2. Skeç: 20:14 / Geçmişimi Sileyim 3. Skeç: 42:00 / Kışkırtma 4. Skeç: 1:00:25 / İçerdekiler 5 Skeç: 1:20:54 / Öğretmenim Canım Benim 6. Skeç: 1:40:46 / Sevgi Evetti Umarım yardımcı olur
Muhammed Şahin
Muhammed Şahin Ay əvvəl
Öğretmenlerle ilgili skeç çok iyi olmuş,gerçekleri yansıtmış tebrikler.Tüm atama bekleyen öğretmenlere selam olsun.
Zilan Öztürk
Zilan Öztürk Ay əvvəl
Ömer abiye bayılıyorum oyunculuğu efsane ön planda olması gerekiyor 😍
Rumeysa İlan
Rumeysa İlan Ay əvvəl
ilk skeçten son skeçe kadar mükemmel olan bir bölümdü, her anında güldüren bir bölüm olmuş
gncyns
gncyns Ay əvvəl
Hepiniz harikasınız tüm ekip açmak şunu söylemeliyim ki Fatma gerçekten harika biri ve harika bir oyuncu iyi ki varsınız
Oyun Delisi
Oyun Delisi Ay əvvəl
Ya Ayşegül çok güzel oynuyor her skeçde oynasın ❤️❤️
Ahmet Tarık Köseci
Ahmet Tarık Köseci Ay əvvəl
BESTE 'de olmasa işleri zor valla tüm skeçlerde imzası var Büyük Yetenek...
Jane👻
Jane👻 Ay əvvəl
Fatma'nın yazdığı skeçleri çok sevdim genelde kısa roller oynuyordu ama bu bölüm iki skeçte de ana karakterdi umarım böyle devam eder zaten çok güzel bir kız oyunculuğu da güzel sırf güzelliği için bile izlerim yani
Hürrem
Hürrem Ay əvvəl
Cenan ve Tuğba' nın oynadığı skeçlerin kötü olma ihtimali yok🖤
Melis Kacmaz
Melis Kacmaz Ay əvvəl
@Halil Demircan arkadaşım herkes skeç yazacak diye bir sey mi var, programda yazarlik bi boyut oyunculuk bi boyut. Tugba'da bana gore en iyi oynayan kadın oyunculardan o yüzden bos yapma
Ece Arcak
Ece Arcak Ay əvvəl
Çok bağırıyolar
Halil Demircan
Halil Demircan Ay əvvəl
@merve fatma en azından Hilmi sayesinde biseyler yaziyor ... yazma yeteneği gelişti... bu tugbada o da yok
Halil Demircan
Halil Demircan Ay əvvəl
@LGS 2022 Öğrencisi la bebe nerde yazmışım nefret ediyorum diye kızı yakıştıramıyorum demişim ekibe okuma özürlü
merve
merve Ay əvvəl
@Halil Demircan bence bir Tuğba bir de Fatma çok gereksiz
Burcu İnan
Burcu İnan Ay əvvəl
Hacı Ahmet'in bölümde olmadığını hiç fark etmemiştim. Başı sağolsun :(
Asuman Bozyel
Asuman Bozyel Ay əvvəl
Her ders molamda izlerim çok iyi gelir. İyki varsınız çgh ailesi🤗
Serhat Sogut
Serhat Sogut Ay əvvəl
Hacı Ahmet başın sağolsun kardeşim skeç sonunda öğrendik bütün neşem hüzne dönüştü Allah rahmet eylesin
_ evajuli
_ evajuli Ay əvvəl
maalesef yine çok iyi mecbur hepsini izledim oysa tek tek izleyip koca bir bölümü bir haftaya yaymak istiyordum yine stoksuz kaldık bu kadar iyi olunur mu ya çocuklar tü tü tü tü maşallah 🤩
ADRINETTE
ADRINETTE Ay əvvəl
Hilmi abi nin çocuk rollerine hayranım Hilmi abi seni çok seviyorum
Tuğra Çakın
Tuğra Çakın Ay əvvəl
Emre sen muhteşem bir detaysın ya. Her skeçte muhteşem performans
Oguzhan Polat
Oguzhan Polat Ay əvvəl
Hilmi'nin her rolde illa ki sürpriz bir ani harekette bulunması harika ya 🤩🤩
okan baydar
okan baydar Ay əvvəl
Sağolun, varolun. Gülüyoruz sayenizde. Durmak yok yeni bölümler ile devam umarım. 😊😊😊
sınavlar sınavlar🙄
sınavlar sınavlar🙄 Ay əvvəl
Sadece sizinle kahkaha atıyorum ya😍mutluluk kaynağımız olduğunuz için teşekkür ederiz ÇGH EKİBİ😍❤️
Suganın.armysi
Suganın.armysi Ay əvvəl
Ağa 8 gündür bu bölümü bitirmedim. Ödevler bitmiyor ya yemekten yemeğe izliyorum.🍁
Mehtap SARIOĞLAN
Mehtap SARIOĞLAN Ay əvvəl
En çok güldüğüm bölümlerden biriydi 👏👏👏 emeğinize sağlık 🤗
Frostwaffles
Frostwaffles Ay əvvəl
Cenan ın 2. skeçteki performansı gülmekten karnımı ağrıttı.Çok iyidi cidden.
murat taşcı
murat taşcı Ay əvvəl
Allah rahmet eylesin. Ekibe ve hacı abiye sabır diliyorum.
Tuğçe Kara
Tuğçe Kara Ay əvvəl
Ömer Faruk çok komiksin Ya hahaha tek başına sahnede dursan bile güleriz 😂
Mehmet Sait
Mehmet Sait Ay əvvəl
Yoo
ZeroTroubLe
ZeroTroubLe Ay əvvəl
Keşke Batuya Ayşegülde vursaydı bir tokat madem kendisi istemiş. Bu skeçte nasıl olmazsın Ayşegül 😂😂
Barış DENİZLİ
Barış DENİZLİ Ay əvvəl
Batu çok iyi bi insan ya kalbi temiz çok samimi çghb2 ekibindeki herkesin yolu açık olsun güzel yerlere gelmeyi hak ediyosunuz ve seviliyosunuz
Zeynep Koçak
Zeynep Koçak Ay əvvəl
Skeci gülerek izleyip sonra hacı Ahmet'in annesinin öldüğünü öğrenmek çok üzdü 🥺
Rukiye Demirel
Rukiye Demirel Ay əvvəl
Bütün skeçler harikaydı ama 'içerdekiler' skeci bir başkaydı bayıldım emeklerinize sağlık başarılarınızın çok çok devamı olur inşallah
Atıf Bozkurt
Atıf Bozkurt Ay əvvəl
9:27 Ayşegül: değişiklik yapalım kendi ortamınızda görelim Hilmi: sanki biz hayvanız ya 🤣🤣
Beyzanur Acay
Beyzanur Acay Ay əvvəl
Sahne tasarımı bölümü okumamdaki en büyük neden çok güzel hareketler bunlar hem izliyorum hem beğendiğim bölümleri arkadaşlarıma izletiyorum bu kadar güzel bir ekip yok
Özlem
Özlem Ay əvvəl
Bu bölüm gerçekten harikaydı özellikle de Tuğba 👏💜
i love Azerbaijan
i love Azerbaijan Ay əvvəl
Bütün skecler muhteshemdi yaaaaa. Helal olsun ❤️
Ibrahim Miharbi
Ibrahim Miharbi Ay əvvəl
ne izlesem diye bakarken bir anda 101. bölüm yazısını görmek,ulan nasil mutlu oldum :)))
Bensu USNEB
Bensu USNEB Ay əvvəl
bende :)
ÇİĞDEM GÜÇLÜ
ÇİĞDEM GÜÇLÜ Ay əvvəl
2 bölümdür Hacı yok ayrıldı mı diyecektim. Annesinin mekanı cennet olsun. Allah sabır versin. (Geçmişimi sileyim, içerdekiler, kışkırtma çok iyiydi)
Turkan Ibraqimova
Turkan Ibraqimova Ay əvvəl
selamlarlar olsun Azerbaycandan butun skeclernizi severek izliyoruz basirilar diliyoruz hepinize tum emeyi kecenlere helal olsun hepsi zil olsun cunki cok emek veriliyor hak ediyorlar uqurlar olsun
Dina Bahleke
Dina Bahleke 17 gün əvvəl
Tam anlamıyla muhteşem bir bölüm👌✌💪👊👍
Yasin Çayır
Yasin Çayır Ay əvvəl
Diyorum ki, her akşam bir tane skeç izleyeyim sonra bir bakıyorum “Gecenin tamamı için çok güzel hareket diyenler” e gelmişim bölüm bitmiş👀
Unutulmaz Diziler
Unutulmaz Diziler Ay əvvəl
Zor günlerde bizi güldürüyorsunuz teşekkürler.
𝓦𝓻𝓪𝓲𝓽𝓗👺
𝓦𝓻𝓪𝓲𝓽𝓗👺 Ay əvvəl
@Merve Bektas Senden bir şey çıkıyor mu?
Merve Bektas
Merve Bektas Ay əvvəl
*Babanin hayrina degil herhalde 😂*
Mehmet Sait
Mehmet Sait Ay əvvəl
Ricalar
THE VAHDET
THE VAHDET Ay əvvəl
Kadrodan çıkan yada çıkarılan diğer oyuncu arkadaşları özledik izlerken onları görememek tuhaf geliyor..
Hamido Celo
Hamido Celo Ay əvvəl
Bizim nimetlerimiz yerde ayak altında😒Fatma annemiz birtane pirinç yere düşmüş bulana kadar evi süpürmemiş bize yine nimetler veren RABBİME şükürler olsun
Fatma 123
Fatma 123 Ay əvvəl
Öğretmen skecinde çok duygulandım ❤️ harikaydı 👏🏻
ferhat
ferhat Ay əvvəl
İçerdekiler özellikle çok güzeldi hepsi bir arada oynayınca çok güzel olmuş Ömer ile oğuz ne zamandır oynamıyordu özlemiştik inşallah devamı gelir 😂😂
Ferid Fərid
Ferid Fərid Ay əvvəl
Safayla Hilminin bu rolünün devami gelmeli seri olmali cok komikti kelimeleri yanlış söylemesi turkce ogretmeninin cildirmasi falan 🤣🤣🤣
Ayse Kösen
Ayse Kösen Ay əvvəl
Oğuzu izletmek aşırı keyif veriyo mimikleri ayrı komik yeteneği ayrı iyi maşallah
ihsan ersoy
ihsan ersoy Ay əvvəl
Öğretmenlerim💛💛 Okuma-yazmayı öğreten: Havva Yener💛 Okumayı sevdiren: Ayfer Kaya💛 50 yıldır unutmadım🙏🙏
`BusePella`
`BusePella` Ay əvvəl
Altyazı koyduğunuz için teşekkürler. 💜💜
Feride Yıldırım ✨
Feride Yıldırım ✨ Ay əvvəl
Her geçen gün kendilerini daha da geliştiriyorlar 💜
Hibanur Gözüm
Hibanur Gözüm Ay əvvəl
kur esprisi yapmamız ve gülmemiz sadece bizim ülkeye yakışır 😁😁😁
ayşe korkmaz
ayşe korkmaz Ay əvvəl
ömer çok yetenekli olmasına rağmen cok geri planda kalıyor daha fazla ve daha güzel roller verilmesi lazım!!!!!!!!!!!!
Kəlmət Salehova
Kəlmət Salehova Ay əvvəl
Çghb nin tum bolumlerini izledim ama tekrar tekrar ilk gunki gibi izliyorum😂😂Cok seviyorum CGH yi😻😻Hepsi bir birinden komik ve yetenekli👍🏻❤️
Mehdi KALKAN
Mehdi KALKAN Ay əvvəl
Ömer'i görünce otomatik izleme keyfim artıyor✨
Emrah ALKAN
Emrah ALKAN Ay əvvəl
O kadar sözleri ezberleyip skeç oynamak basit değil cidden . Ben gün içi konuşurken takılıyorum oyuncular her skecte farklı metin ezberleyor .Jest ve mimikler de var daha :)
Devran Demir
Devran Demir Ay əvvəl
Evliya komedinin bürünmüş halidir efsane adam ya...
lamia mı acaba
lamia mı acaba Ay əvvəl
Hala girişte Hilmi ve Fatma'yı görünce bi üzülüyorum
rabiş
rabiş Ay əvvəl
Neden ki
Yorumumbeniilgilendirir
Yorumumbeniilgilendirir Ay əvvəl
Fatma ve Hilmi ayrılınca kanlı bıçaklı mı oldular? Aynı skeçte dahi oynamıyorlar:(
Elif Gönen
Elif Gönen Ay əvvəl
ÖMER DAHA ÇOK SKEÇTE OYNASIN ÖMER DAHA COK SKEÇTE OYNASIN ÖMER DAHA COK SKEÇTE OYNASIN Büyük harflerle yazdım cünkü insanlar ömerin çok yetenekli olduğunu düşünüyor ama siz skeçlerde ona çok az rol verip üstüne üstük az rol almasına ragmen şahane oyunculuğunu doğru düzgün övmuyorsunuz. Ömere gereken değeri verin. Hep ayni isimler oynuyor skeçlerde gercrkten yeter.
Fehat Fermi
Fehat Fermi Ay əvvəl
Yılmaz Amca DOĞU ŞİVE VE KÜLTÜRÜNÜN daha fazla gelmesini istiyoruz bize hitap eden bir şeyler de görmek istiyoruz. Teşekkürler be başarılar diliyorum.
Marc Sang
Marc Sang Ay əvvəl
Cemile Canyurt arayış recai yi oynarken kızılsaçıyla ve mimik ve yüz ifadeleri tavırlarıyla bütünüyle scarlett johansson à çok fazla benziyor izlerken beni çıldırttı harikaydı müthiş bir oyuncu harika
CEM TELLİ
CEM TELLİ Ay əvvəl
İnsan isteyince gerçekten Bi çok şeyi başarabiliyormuş çok güzel hareketler gerçekten de çok güzel İNŞALLAH kimin ne dileği varsa ne hayali varsa RABBİM kabul etsin diliyor ve herkese çokça Selamlarımı iletiyorum 👍
Yağmur Dayangençsevim
Yağmur Dayangençsevim Ay əvvəl
Cenan ,emre, Oğuz,Arif, Ömer,Atakan, Evliya, Safa,Hilmi👏👏👏👏❤️❤️❤️❤️
Beyza Ç
Beyza Ç Ay əvvəl
Hilmi’nin oynadığı çocuk rollerinin tam Ariflik olması….
Beyza Ç
Beyza Ç Ay əvvəl
@Lalin Şekerci Himi yapamıyor diye bir şey demedim fark ettiyseniz sadece Arif ergen ve çocuk rollerine daha çok yakışıyor.
Lalin Şekerci
Lalin Şekerci Ay əvvəl
Hilmi de Arif varken çocuk rolleri yapıyordu. Haksızlık yapmayın lütfen. Hepsi aynı eğitimi alıyor sadece bazıları bazı rolleri yaşatıyor.
♡Melis Samedzade♡
♡Melis Samedzade♡ Ay əvvəl
Ama öyle deme onlarda üzülüyor Arif elbet gelicek ama onlarda iyi
Rasul Dadayev
Rasul Dadayev Ay əvvəl
Adamın annesi ölmüş, kahkahalarımız ona gelsin dedi. Normalmi bu sizin orda?
Cansel Mustafova
Cansel Mustafova Ay əvvəl
Ömer çok yetenekli bir oyuncu..bravo
Lou - Brawl Stars
Lou - Brawl Stars Ay əvvəl
Yeşim ve Safa çok komiklerdi bayıldım😀😀😀
Hilal AKDENİZ
Hilal AKDENİZ Ay əvvəl
Hacı Ahmet'in başı sağolsun 😔Rabim sabır versin inşallah annesinin mekanı cennet olsun 🤲
You Never Know
You Never Know Ay əvvəl
Nasılda şıp diye burdayiz ama çghb bölüm atarda biz gelmez miyiz hiç
MeRCaNkolye
MeRCaNkolye Ay əvvəl
Gelme lan izleme dana
Bir soru
Bir soru Ay əvvəl
rica etsem gt yapar mısınız 😊😊🤗🤗🤗🤗🥰
ömerg
ömerg Ay əvvəl
Fragman?
Özkan Budak
Özkan Budak Ay əvvəl
Eser Yıllarını Verdi Ama Bir Türlü Düzgünce Övmesini Beceremedi Sunum Yapamıyor Hep Kekeliyor Yılmaz Erdoğan’ı Özledik Ayrı Bi Hava Katıyordu Eser Her Bölüm Aynı İnsan Geliştirir Kendini
Merve S
Merve S Ay əvvəl
İzlediğim en iyi bölümdü o kadar büyük söylüyorum aşırı iyiydi 😂😂😂😂
Melike Erdil
Melike Erdil Ay əvvəl
Sonda müziğin çalmasını durduran ve hacı Ahmet'in annesinin vefat ettiğini söyleyip, ilk defa dans etmeden haftayı kapatan bir ÇGHB ekibi... İyi ki siz ❤
Diyetisyen Özlem Özbakır
Diyetisyen Özlem Özbakır Ay əvvəl
Ya nerden çıktı desibelmetre. Motivasyon bozulmasın diye Türkiye dışındaki ülkelerde spor müsabakalarında ve tiyatrolarda bile alkış yasaklandı artık günümüzde
Emir Emir
Emir Emir Ay əvvəl
Maalesef şaka seviyeleri her bölüm düşüyor.. Yakındır bitişi bu gidişata bakılırsa örneğin köçek sahnesini güldür güldür den almışlar emanet olduğu çok belli veya öğretmen skecinde soruya soruyla cevap verme yine güldür güldür deki fikri nin yaptığı bir canlandırma.... Gürhan Yasin begüm fatih Hamza bunların yokluğu bayağı belli oluyor Ve bu çok üzücü maalesef. Birde şaka bulmakta okadar zorlanmaya başlanılmışki eser berfu şakaları ile alkış almaya çalışılıyor... Yinede emeğe saygıdan başarılarınızın devamını dilerim..
FtmJ Kadı
FtmJ Kadı Ay əvvəl
O eline aldığın ölçüm aletini zamanında kullansaydın bu kadar oyuncu ordan ayrilmazdi. Cunku cghb 2 oyuncularinin BAZILARI kayırıldı artık onlari anlayabilirsiniz gidenler ve kalanlardan.
BARAN
BARAN Ay əvvəl
İçerdekiler çok güzeldi bunun bi serisi olsa güzel olur KİLER de geçen hikâyeler bu kadroyla güzel olur.
Sena NL
Sena NL Ay əvvəl
Atakanın ev erkeği olduğu bölüm tek başına bir skeç olsa çok güzel olurdu aslında. Ev hanımlarının derdini anlatmış olursunuz. Hayatın içinden bir gerçek daha. :)
Basri Amca
Basri Amca Ay əvvəl
Altyapı ve üstyapının birleşmesi çok güzel olmuş bkm gerçekten çok kaliteli
Çok Güzel Hareketler
Çok Güzel Hareketler Ay əvvəl
🥰
Çok Güzel Hareketler 2 - 100.Bölüm
2:05:14
Çok Güzel Hareketler
Baxış 3,9M
İçerdekiler (101.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2
19:51
Mahkum 6. Bölüm
2:5:56
Mahkum
Baxış 1,7M
Destan 8. Bölüm @atv
2:24:09
Destan
Baxış 1,9M
Yasak Elma 127. Bölüm
1:53:01
Yasak Elma
Baxış 1,9M
Masumlar Apartmanı 55. Bölüm
2:0:58
Masumlar Apartmanı
Baxış 1,4M
Çok Güzel Hareketler 2 | 1.Bölüm Tek Parça Full HD
2:09:27
Çok Güzel Hareketler 2 - 65.Bölüm
2:05:28
Çok Güzel Hareketler
Baxış 6M
Çok Güzel Hareketler 2 - 97.Bölüm
1:55:19
Çok Güzel Hareketler
Baxış 3,2M
Dizimin Dibi 3 (100.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2
27:47
Çok Güzel Hareketler 2 - 75.Bölüm
2:14:58
Çok Güzel Hareketler
Baxış 4,8M
Çok Güzel Hareketler 2 - 99.Bölüm
2:02:15
Çok Güzel Hareketler
Baxış 4,3M
Çok Güzel Hareketler 2 - 89.Bölüm (Sezon Finali)
2:18:23
Çok Güzel Hareketler 2 - 84.Bölüm
2:04:02
Çok Güzel Hareketler
Baxış 4,2M
Kadrlar Şöbəsi (47-ci Seriya)  23.01.2022
44:03
Hahaha🤭🤭❤️😅😅😅🤣🤣
0:13
Gültekin Ailesi
Baxış 987K