Senin sonun da aynı olacak! - Evlilik Hakkında Her Şey 3. Bölüm

  Baxış 512,365

MF Yapım

18 gün əvvəl

Evlilik Hakkında Her Şey'in hikayesine tanık olmak için abone ol: bit.ly/3mHdFOB

Oyuncular:
Gökçe Bahadır
Sarp Akkaya
Yiğit Kirazcı
Gökçe Eyüboğlu
Fırat Altunmeşe
Tülin Ece
Bertan Asllani
Cevdet Arıcılar
Esma Yılmaz
Rüzgar Doruk Özmü
Emine Ada Sezer
Mila Kasarcı
ve
Erdal Küçükkömürcü
ve
Sumru Yavrucuk

Şərh
Sinem Düz
Sinem Düz 2 gün əvvəl
songulun yerinde olsam saçını kökünden keserdim diyenler
MELTEM ŞEN
MELTEM ŞEN 2 gün əvvəl
Songül🤍
JADE ***
JADE *** 4 gün əvvəl
İnsan en yakın arkadaşına yapar mı bu kötülüğü? Gözlerinin içine baka baka.... Pislukkk
Umida Rozimova
Umida Rozimova 5 gün əvvəl
3 bölüm neden full paylaşmayınız nereden izliyebilirim
Sahlat Sahlarlı
Sahlat Sahlarlı 5 gün əvvəl
Azra ❤
Can Guvenilir
Can Guvenilir 7 gün əvvəl
SONGÜL KARAKTERİ LÜTFEN UZUN KALSIN! yorumları okumuyor musunuz hiç? herkes bunu istiyor! Songül'ün işinde yükselmesini ve çok başarılı olmasını istiyoruz. İşinde iyice büyüsün, büyük basarılara imza atsın. başta iş insanları olmak üzere herkes ona başarılarından dolayı hayranlıkla baksın. En başarılı iş insanları arasına girsin. Herkes tarafından çok saygı duyulan biri olsun. İLK DEFA BİR TV DİZİSİ BİZE KADININ GÜCÜNÜ GÖSTERSİN. HADİ LÜTFEN! Sonra da layık olduğu aşk'ı bulsun. Ona hayranlık duyan, onun güzel kalbini görüp aşık olan bir erkek çıkartın karşısına. Songül öyle zeki öyle güzel bir karakter ki lütfen upuzun kalsın dizide. Gitmesin. Biz seyirciler olarak onu çok çok sevdik. O karaktersiz Alpay da çatır çatır kıskansın Songül'ü. Lütfen orjinal dizideki gibi eski kocasıyla yatmasın. Bizim Songül'ümüz onurlu dik karakterli olsun.
Hira Çipa
Hira Çipa 8 gün əvvəl
Kadın hala utanmadan geçip oturuyor. Gurursuzluk son raddeye gelmiş bazılarında.
Yasemin Yıldırım
Yasemin Yıldırım 9 gün əvvəl
Görüntü donuyor neden anlamadım
cookie_zynp
cookie_zynp 10 gün əvvəl
Songül ün yanin da o kadar basit kaliyo ki bu kadın
Tariqat Aliquliyeva
Tariqat Aliquliyeva 11 gün əvvəl
Insana her pisliyi en yakinindaki eder
Cevsan YILMAZ
Cevsan YILMAZ 12 gün əvvəl
Şu dizide tutulduğum tek şey “kocamı elimden aldın” lafı. O kadın ne kadar kadınlığını bilmediyse, senin o kocan da o kadar erkekliğini bilmemiş. Hazine mi bu gelsin zorla elinden alsın. Gitmek isteyen gitmiştir.
Sara Sara
Sara Sara 11 gün əvvəl
Aynen öyle kardeşim. Ama bu kadin en yakin arkadaşinsa, oyle düşünemiyorsun
Настюша
Настюша 12 gün əvvəl
Gerçekten fare suratliymis o kadin
Yasemin Yaman
Yasemin Yaman 13 gün əvvəl
3. Bölüm neden yok acaba
Ahmet Özkan
Ahmet Özkan 13 gün əvvəl
Feraye?? (iskender abinin deyişiyle)
Kadrolu stajyer
Kadrolu stajyer 13 gün əvvəl
Kocamı alabilirsin ama koaförümü asla mı queen bee queen😂😂
MF Yapım
MF Yapım 11 gün əvvəl
😅
Kadrolu stajyer
Kadrolu stajyer 13 gün əvvəl
Songül bebeğim çizgiyi bozmuyorsun okey ama saç baş yolsaydın keşke😂😂
PARO
PARO 12 gün əvvəl
@Kadrolu stajyer Off sizinle gerçekten uzatamam çocuğun ne günahı var yaa gerçekten ne zaman bencilce düşünmeyi bırakacaksınız tamam siz haklısınız tmm bir daha da yazmayın bana
Kadrolu stajyer
Kadrolu stajyer 12 gün əvvəl
@PARO o kadının kocasıyla çocuk yaparken çocuğunu düşünmüyordu. Songül saçını başını yolarken mi düşünecek
PARO
PARO 12 gün əvvəl
Çocuk vardı orda
Muhammed Ali Peker
Muhammed Ali Peker 13 gün əvvəl
Feraye?
Ayşe Dmr
Ayşe Dmr 13 gün əvvəl
"Songül abla" ne yaa , annenin arkadaşıymış , teyze teyze , Songül teyze..
Buki Buki
Buki Buki 13 gün əvvəl
Kocasının çocuğu olduğu için cici annesi
Elifnur İnci
Elifnur İnci 14 gün əvvəl
Bayılıyorum bu kadına ya
vüsal hüseyn
vüsal hüseyn 14 gün əvvəl
Cox həyatdan olan serial.yalancılara ölüm olsun..demək istəyirəm...
Nuray Kaplan
Nuray Kaplan 14 gün əvvəl
Songül harikasın
dygu 00
dygu 00 14 gün əvvəl
Sen kadinin kocasını elinden al sonra mahçup pozları kes.
《• BriGHtneSs •》
《• BriGHtneSs •》 14 gün əvvəl
KADIN BEEĞ Songül Reis 🛐🛐🛐🛐
R.Ç
R.Ç 15 gün əvvəl
Bu nasıl bi ahlaksızlık ya benim aklım almıyor songül yine iyi sabrediyor size asilliginden ödün vermiyor valla bu karaktere aşırı isindim
ayşe seyrek
ayşe seyrek 14 gün əvvəl
İçi yanıyordur ,böyle yapınca aldatanı daha çok psikolojik olarak yıpratmaya çalışıyor .Gerçi aldatılan kocası istese de dönmez kendine güveni geldi güçlü bir kadın.Kadınlar tabiki eşlerinizi sevin hatta aşık olun fakat kimseye esir olmayın ayaklarınız yere bassın .İşin iyisi kötüsü yok ekonomik özgürlüğünüz olsun .☺️
MAVYEMOR
MAVYEMOR 15 gün əvvəl
Sınav yüzünden kanalın adını 'Matematik Fen' diye okuyorum. Beyin koşarak uzaklaşır 🧠 🏃🏽
JADE ***
JADE *** 4 gün əvvəl
🤣🤣🤣
Asema Aibasheva
Asema Aibasheva 15 gün əvvəl
Ahlâksız
Nafize Şen
Nafize Şen 15 gün əvvəl
Tamamı yok mu
Türkan Saral
Türkan Saral 15 gün əvvəl
Helâl olsun Songül👍👍👍👍👏👏👏👏❣😘
Gunduz Esgerli
Gunduz Esgerli 15 gün əvvəl
Nece gozel ureye sahib bir qadin.
Cengiz ÇELİK
Cengiz ÇELİK 16 gün əvvəl
BIRAKIN BU İŞLERİ!
Günay Abıyeva
Günay Abıyeva 16 gün əvvəl
😔😔😔😔
ozan zoban
ozan zoban 16 gün əvvəl
İlk bölüm izledim bıraktım erken final yapar
kamile çatıkkaş
kamile çatıkkaş 16 gün əvvəl
Güzel bi söz var; hiç kimseye hayatından bahsetme,Sırrını verme farkında olmadan bir düşmanını eğitmiş olursun...! Şu hayatta hiç kimseye arkanı sırtını dönücek kadar güvenme,insanlar o kadar acımasız ki hiç gözünün yaşına bakmadan seni harcarlar,onlar kendi paçalarını dünyalarını kurtarsınlarda başkasının yuvası dünyası yıkılmış asla umurlarında olmaz,ne arkadaş nede dost gerçekte asla yoktur,istisnalar hariç,hele akrabaya zinhar güvenilmez,benim ayağımın kaymasını bekleyen öz be öz kuzenim var dayı kızı,kocamda gözü varmış meğerse bunu kendisi kendi ağzıyla itiraf etti hemde kendisi kocasıyla yeni evlenmişti,kocama kendisinin yakıştığını onun kocasınada benim yakıştığımı söyledi utanmadan yüzü kızarmadan bana bu kevaşece sözleri söyledi duyduğum an dünyam başıma yıkıldı sanmıştım...şimdi utanmadan beni memlekete taşınmam için ikna etmeye çalıştı,neymiş efendim birbirimize gelip gidermişiz bi arada oturup kalkarmışız,ben onun amacını niyetini bile bile evime dinamit yerleştirsin diye burnunun dibine gidermiyim hiç,o beğenmediği kocasıda öldüğü için beni çağırıyor ısrarla,kocama yakın olmak istediğini biliyorum,ailecek kocama hayranlar hem yakışıklı hem çalışkan sorumluluk sahibi bi bey olduğu için,hanfendi beni kocama yakıştıramıyor kendini yakıştırıyor 29 senedir bu mücadelenin içinde kendisi,kocamı uzak tutuyorum ve kndimde görüşmüyorum,çünkü yengem büyücülerle çok fazla haşır neşir kocamı kızına yamamak için herşeyi yapabilicek kapasitede bi tip,çünkü herşeyin iyisine kendilerinin layık olduğunu düşünen zihniyetteler ve bu yüzden her daim burunları sürtecek,Rabbim umduklarına nail eylemesin,kötülere fırsat vermesin,benim yapabiliceğim en iyi şey onlardan uzak durmak oldu ve hepte böyle olucak Allahın izniyle,siz siz olun hiç kimseye ailenizle ilgili iyi veya kötü yanınızı asla anlatmayın,insanın alacası içindedir yüzünüze dost gibi tebessüm edip arkanızdan kuyunuzu kazarlar sezemezsiniz bile
abc
abc 16 gün əvvəl
Vallahi bizim komsuda bir aile vardi bir zamanlar ben dhaa cocukdum o zaman. Adam kadini aldatdi.iki cocuklari vardi.karisini evden resmen bir kopek kovaliyor gibi atdi sokaga.cocuklari annelerine vermedi.kadin mahv oldu kapida onun yalvarisi ah nalesi halen kulaklarimda. Sadece cocuklarimi ver diyordu.sonunda mahkeme bitdi .ayrildilar.o zamana kadar adam cocuklari vermedi anneye.bir guzel cocuklari anneye karsi doldurdular.cocugun biri annesini istemedi simdi tabi hepimiz buyuduk o cocuklardan biri annesiyle biri babasiyla yasadi. Daha bosanma mahkemesi bitmeden adam sevgilisin getirdi eve karisi yapdi .o zaman cocukduk simdi buyuduk .bu zamana kadar da ikinci kadinla bizim komsulukda birlikde yasiyor evlendi o kadindan da cocugu oldu.yani oyle dizilerde soylenilen gibi adalet yerini bulmadi.birinci kadinin yasadigini ikinci daha yasamadi yasiyacak gibi de degiller artik yaslandilar artik.
Ayn Ln
Ayn Ln 11 gün əvvəl
Benimde böyle tanıdığım aile vardı.Hatta adam sevgilisi için eşini kömüre atıp yakmıştı, o kadın neler çekti Allah bilir. Daha sonra adam öldü, 1ci eşide öldü. Amma sevgilisi yaşıyordu, önce evlatları dövdü,sonra evi yandı sokakta kaldı bakımsız, kimse evine alamıyordu çünki çok tiskindiriciydi, bazen ninem izin verirdi bizde kalsın diye amma biz çocuklar bile o olduğu yerde oturamıyorduk. 70-80 yaşı vardı komşudakı içki içen başka adam bile döverdi onu. Ne bileyim nedense çok adam onu sokakta görürse kapısını kapatır geçerdi evine. Öldüğü zaman bile başka yerde, kimsenin haberi olmadan öldü.Hep derdim neden bu kadının hayatı böyle, ama geçmişde çok çektirmiş kendi kocasına, sevgilisini eşine. Geç-tez Allah yaşatır en acısından.
Merve Yilmaz
Merve Yilmaz 12 gün əvvəl
@semiha yıl adam karısını aldatmakla suçlu zaten bilmediğimiz kadının suçlu olup olmadığı
semiha yıl
semiha yıl 12 gün əvvəl
Bir olayın iki tarafı vardır, dışarıdan bakıldığında adam suçlu görünüyor ama belki sizin bilmediğiniz başka birtakım olaylar yaşanmıştır hane içinde🤔
Merve Yilmaz
Merve Yilmaz 15 gün əvvəl
@Zeynep Sanver rica ederim...gözlemlerim bu yönde
Zeynep Sanver
Zeynep Sanver 15 gün əvvəl
@Merve Yilmaz vay be gerçekten çok haklısın
selma dogan
selma dogan 16 gün əvvəl
Çok güzel bir sahneydi. Çizgisini bozmadan Kelimeleriyle yerin dibine soktu çıkardı resmen. sonrasinda cocukla konusurken ses tonunun bir anda degismesi hicbir sey belli etmemesi harikaydi. Ben bu karaktere bayıldım. Umarım uzun kalır dizi de
Yasemin Yıldırım
Yasemin Yıldırım 9 gün əvvəl
Songül Hanım rolünü karakterini çok güzel oynuyor, sakin kalarak en iyi intikamı adalet ile alıcak,
Azra Cengiz
Azra Cengiz 13 gün əvvəl
Ve karakteri bozmazlar inşalah
Eli_ Dori
Eli_ Dori 16 gün əvvəl
🌸🌸
Dori
Dori 16 gün əvvəl
🤩🤩🤩🤩
Darya_Org
Darya_Org 16 gün əvvəl
عالیییی
Selda Kavrazlı
Selda Kavrazlı 16 gün əvvəl
Full bölüm?
Özlem Sevinç
Özlem Sevinç 16 gün əvvəl
Allah aşkına yayımlasaniza şu bölümü
Kiraz Ayyıldız
Kiraz Ayyıldız 16 gün əvvəl
Söngül kocasının ölümünü araşþırsın
Nevin Arslan
Nevin Arslan 16 gün əvvəl
Bu kadinin kocasi kac sene oluyor öleli? Cocuk 10 yasindaysa, kocasi belki öylesine ölmemistir.
İlayda Korkmaz
İlayda Korkmaz 15 gün əvvəl
Kocası varken taa yapıyorlar aldatıyor işte bence
irem mm
irem mm 16 gün əvvəl
Aldatan kadın la casa de papel deki raquele ne kadar çok benziyo
Nisanur Demir
Nisanur Demir 16 gün əvvəl
Bende o kadını kime benzettigimi düşünüyordum 😂
emirklc Kilic
emirklc Kilic 16 gün əvvəl
Oha evet
Aytaç Çakal
Aytaç Çakal 16 gün əvvəl
3. Bolum full nezamn gelecek
Ülker akkurt pamuk
Ülker akkurt pamuk 16 gün əvvəl
Sana dedimmmmmm Öcalan ben bir halt bilmiyorum 😠 neden durduk yere oleydimmmmmm✌️✌️✌️dersimmmmm 😠 kurdooo vede toplummm solummmm✌️✌️✌️vede sağcılar 😠😠 ulan her yerden havlayip sustunuz yaaa ✌️ kime naptim dedik 😠 zaten diycem kalmadı AZshowde 😍 egeden Manavgata dedik 😂😂😂🤣😂adamcaa namusumlada yaşarken 😠 hepinize güldüm yani halen gulmekteyim 🤣🤣🤣🤣 2021ekim olmuş 😍 birşey bilsem ya saat 7 tarih kaç olmuş ben gülmeye devam 😍valla karşınızda😂😂😂😂onur seeerefime havladiniz 😠 yapmasaydinizzz yalanlik bir durum zaten aslaaa olmadı 😠😠😠 böyle apoo vede sağcılar ben birşey bilsem zaten neden sorayım 😍🤣🤣🤣🤣🤣 gülerken de valla hep ciddiydimmmm ama 😍🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
ysm mim
ysm mim 16 gün əvvəl
Başka adam mı yoktu insan böyle arkadaşa bunu yaparmi ya
kamile çatıkkaş
kamile çatıkkaş 16 gün əvvəl
Yapılmaz insanlık kanunlarına göre,ama karaktersizse hayasızsa vefa nedir bilmiyorsa yapar,bazıları için dostluk arkadaşlık sadece kelimelerden öteye geçmez,Ama yuva yıkanında yuvası olmaz derler
MULAHAZA
MULAHAZA 16 gün əvvəl
ne iğrenç bir film ya bunu nasıl izliyebiliyorsunuz
Merve Yilmaz
Merve Yilmaz 15 gün əvvəl
Gerçekte olanı olduğu gibi yansıttığı için iğrenç ve evet izlemek gerekiyor bu duruma düşen kadınların halinden anlamak için
kamile çatıkkaş
kamile çatıkkaş 16 gün əvvəl
Sen izlemiyosunda madem dizinin altındaki yorumda ne işin var😁😄
Aysenur Akkurt
Aysenur Akkurt 16 gün əvvəl
Sana göre
Betül elif dwmir
Betül elif dwmir 16 gün əvvəl
Saçların arasına ışıltı istiyormuş
Dilan Karagol
Dilan Karagol 16 gün əvvəl
Yazık ya bı kadının bi kadına yapacağı türden bişey değil bu
mm d
mm d 16 gün əvvəl
Songül 😍👍👍👍👏👏 Bu dizinin idol kadını ne sahneler vardı Azra ile ❤
Meltem ŞATIR
Meltem ŞATIR 16 gün əvvəl
Kuaför onemli..Kırmızı çizgimiz 😂
Merve Yilmaz
Merve Yilmaz 15 gün əvvəl
Aynen alanımız 😁
Aide aliyeva
Aide aliyeva 16 gün əvvəl
neden butun bolum yok 😥
Maviş Maviş
Maviş Maviş 17 gün əvvəl
Arkadaş kardeş gibidir sanırsın Ama.Seni en çok kıskanan önce an yakınındadır kimseye fazla değer verme güvenme ..
Mehpara Mammadova
Mehpara Mammadova 17 gün əvvəl
Belə seriallara ev yıxan qəhbələr baxır görəsən?
Mehpara Mammadova
Mehpara Mammadova 14 gün əvvəl
@Fatima İbrahimli Allahdan bəd dua istəmirəm,Allah elə bildiyi kimi eləsin,yetər.
Fatima İbrahimli
Fatima İbrahimli 14 gün əvvəl
Yox. Onlar baxmır. Baxanda özlərini görürlər. Ayıblarını exlaqsizlarni görürlər ona görə özlərini sigisdirib baxmırlar.
Rukhillo Akhmetov
Rukhillo Akhmetov 17 gün əvvəl
Songül bayılıyorum sana p🥰
Papatya🌼
Papatya🌼 17 gün əvvəl
Songülün saçlarının kuaför hali mi bu😭
Mihra
Mihra 16 gün əvvəl
Ne yapacaktı gelin topuzu mu
Melisa Ermiş
Melisa Ermiş 17 gün əvvəl
Kadının kadından Baska duşmanı yok su hayatta, sadakatsızlık gordugun insana sadakatın ne demek oldugunu gosteren cok fazla songul gıbı insan va su dunya'da bır erkek ıcın Degmez bır kadına bunları yasatmaya vallahi Degmez... 😔😔😔
Seher Alkol
Seher Alkol 17 gün əvvəl
Bölümü yayınlayın lütfen
Xedice Mirzezade
Xedice Mirzezade 17 gün əvvəl
Bir arkadaş
Ofelya Huseynova
Ofelya Huseynova 16 gün əvvəl
Xedice xanim necesiz? Icazrnizle size bir is teklif ederdim. Gelirinide ozunuz teyin edirsiniz
Xxx Yyy
Xxx Yyy 17 gün əvvəl
Bu arada da ayrı yazılır. Senin sonun da aynı olacak olmalı.
Ayşegül Kaya
Ayşegül Kaya 17 gün əvvəl
Yeni bölümü bu kadar geç yüklerseniz izleyiciyi kaybedersiniz
abc
abc 16 gün əvvəl
Zaten izlemek isteyen tvden izlesin diye boyle yapiyorlar.onlara reyting burdan degil tvden geliyor.
Ali Ağca
Ali Ağca 17 gün əvvəl
Songül daga güzel bi kadın bence
Turkan Aliyeva
Turkan Aliyeva 17 gün əvvəl
Çocukun 10 yaşı olacaq 5 yaşlı bebek cekmişler, önce abla deyir sora teyze
Ofelya Huseynova
Ofelya Huseynova 16 gün əvvəl
Salam Turkan xanim, her vaxtiniz xeyir. Size bir is teklifim vardi
Semoşnikov🌌
Semoşnikov🌌 17 gün əvvəl
Benim öğrencilerim var 10 yaşında aynı bu şekiller 😂
Melike Yılmaz
Melike Yılmaz 17 gün əvvəl
Songül🎉🎉🎉🎉💙👌👏😍👏
Naile Abushova
Naile Abushova 17 gün əvvəl
Çocuğun 10 yaşı olucak amma 5-6 yaş çocuk oyuncu oynatmışlar
иαιℓє
иαιℓє 16 gün əvvəl
Adaşım 😁
Semoşnikov🌌
Semoşnikov🌌 17 gün əvvəl
Benim öğrencilerim var 10 yaşında aynı bu şekiller 😂
Rana Parmak
Rana Parmak 17 gün əvvəl
Erkek çocukları küçük oluyorlar . Gelişimleri Lise döneminde oluyor. ( İstisnalar hariç)
Sevil Tek
Sevil Tek 17 gün əvvəl
Derler ya söyle bana arkadaşını,kim olduğunu söyleyeyim..
ayşe seyrek
ayşe seyrek 14 gün əvvəl
Bu atasözu okullarda kompozisyonda sınavlarda soru olarak mutlaka çıkardı
EGRN Orucov
EGRN Orucov 17 gün əvvəl
Selam aleykum. Ben bu sahnede bir seyi sevmedim. Gunun problemlerinden biri olan telefon neden cocugun elinde???!!! Eger cocuklarin okumasini istiyorsaniz onlara kitablari ornek yapin. O cocugun elinde bir masal kitabi ola bilirdi. bu cok guzel ve ornek gorunurdu.
EGRN Orucov
EGRN Orucov 16 gün əvvəl
@azize çantı Dogru soylediniz. Amma ben vermiyorum. ne kadar ses etse de ben vermiyorum. Evi dagitiyo oynuyo evij icinde ev yapiyo ben de ona komsu gibi misafir gidiyorum. Dokuyo dagitiyo amam ses etmiyorum sonra kendisi ile birlikde topluyoruz. Ben onlari egitmeye calisiyom. Amma telefonla kalan cocuklar robot gibi oluyo gitdikce ruhsuz dusuncesiz asabi oluyolar.
azize çantı
azize çantı 17 gün əvvəl
Aleykümselam çok doğru ama etrafımızda görüyoruz yüzde 90 anneler 1veya2 yaşındaki çocuklara telefon tablet veriyoki en yakın akrabam bile ınunla duruyo diyo çocuk bildiyin annesini elinde oynatıyor bizlerki evlatlarımızı Allah yolunda üyütebilsek ne mutlu bize
ELSEN Nəbizadr
ELSEN Nəbizadr 17 gün əvvəl
Arkadaslığında olmadığın subut edir bu dizilern
Dilfuza Dawletowa
Dilfuza Dawletowa 17 gün əvvəl
Artik bu erkeklerin pişman olduklarini gormek istiyoruz lutfen!!!
Can Полад
Can Полад 14 gün əvvəl
@b bir gun her kes pisman olur...o zamanda kimseye lazim olmursun))
Fevziye Özdemir
Fevziye Özdemir 16 gün əvvəl
Pişman olmazlar çok bekleme bu saatten sonra pişman olsa kaç yazar ki
2salak
2salak 16 gün əvvəl
Ne olucak sanki pisman Olunca hemen affeticekler zaten hep oyle olmuyor Mu bence affetdikleri Icin tekrar tekrar ayni seyleri yada daha kotusunu yasiyorlar
b
b 17 gün əvvəl
Goremezsiniz, çünkü pişman olacak kişi zaten böyle şeyler yapmaz.. bunu yapan kadin ya da erkek, yapmışsa pişman olması imkansız..
Nurgün Aygün
Nurgün Aygün 17 gün əvvəl
Volki tolki gibi
Yalancılar Ve Mumları 3. Bölüm
1:38:29
Yalancılar ve Mumları
Baxış 808K
Kalp Yarası 14. Bölüm @atv
2:28:12
Kalp Yarası
Baxış 4,4M
Evlilik Hakkında Her Şey 4. Bölüm
2:19:53
Evlilik Hakkında Her Şey
Baxış 1,1M
Evlilik Hakkında Her Şey 6. Bölüm 2. Fragmanı
0:49
Evlilik Hakkında Her Şey
Baxış 607K
Yalancı 7. Bölüm Fragman
0:51
Yalancı
Baxış 199K
Takım oyunu! - Evlilik Hakkında Her Şey 3. Bölüm
6:18
Evlilik Hakkında Her Şey
Baxış 660K
Yalancılar Ve Mumları 3. Bölüm
1:38:29
Yalancılar ve Mumları
Baxış 808K
Kalp Yarası 14. Bölüm @atv
2:28:12
Kalp Yarası
Baxış 4,4M
Ülviyye Namazova - Mahnılar(Top 5)
19:10
Ulviyye Namazova Official
Baxış 389K
Ceren Yaldız - Ara Ara (Official Video)
2:21
Yasak Elma 116. Bölüm
1:49:24
Yasak Elma
Baxış 1,3M
Sizce?😂
0:46
Turk Sevdali
Baxış 1,2M
Yuxu Kimi  53. Bölüm
1:22:45
ATV Cinema
Baxış 293K
Yalancılar Ve Mumları 3. Bölüm
1:38:29
Yalancılar ve Mumları
Baxış 808K