Masumlar Apartmanı 19. Bölüm

  Baxış 4,956,431

Masumlar Apartmanı

Ay əvvəl

Masumlar Apartmanı 19. Bölüm Özeti:
Han, İnci’nin kararının ardından perişan haldedir. İnci de Han’dan farksız bir durumda değildir ancak kararının da arkasındadır. Evdekiler Han’ın moralini düzeltmek için çırpınırken Neriman okulda Ege ile tartışır. Tartışma sırasında Ege’nin ağzından kaçırdığı bir şey Neriman’ı şoke eder. Ancak Ege’nin sonraki hamlesi Neriman’ı yıkar.
Ablasının ve Han’ın sevdiklerinden ayrı kalmalarına dayanamayan Gülben, Han ve İnci’yi bir araya getirmek için hiç umulmadık birinden yardım ister. İnci’nin kaldığı yeri öğrenen Han, son bir kez konuşmak için çabalar.
Evdeki düzeni eski günlere döndürme çabasındaki Safiye, Naci hakkında öğrendiği yeni bir gerçekle yüzleşir. Naci ise çaresizlik içinde Gülru’ya son isteğini söyler.
Senaryosu Dr. Gülseren Budaycıoğlu’nun kitabından alınarak hazırlanan ve gerçek hayata dayalı hikayelerden oluşan dizide, psikolojik sorunlarla boğuşan bir ailenin yaşadığı sıkıntılar ve aile olmanın sağladığı dayanışma ile bu sıkıntıların üstesinden gelmek için sergilediği çabalar anlatılıyor.
#MasumlarApartmanı her salı 20.00’de #TRT1'de!

Masumlar Apartmanı fragmanlar için tıklayın…
bit.ly/2Rp0KQu
Masumlar Apartmanı bölümler için tıklayın...
bit.ly/36eFcie
Masumlar Apartmanı Resmi Facebook Sayfası (Official Facebook Page): masumlarapartmani/
Masumlar Apartmanı Resmi Twitter Sayfası (Official Twitter Page): masumlarapt
Masumlar Apartmanı Resmi Instagram Sayfası (Official Instagram Page): masumlarapartmani
-------------------------------------------------
TRT1 Resmi Facebook Sayfası (Official Facebook Page): TRT1/
TRT1 Resmi Twitter Sayfası (Official Twitter Page): trt1/
TRT1 Resmi Instagram Sayfası (Official Instagram Page): trt1
TRT1 Resmi AZshow Kanalı (Official AZshow Page): azshow.info

Şərh
EMİNE ÖZCANLI
EMİNE ÖZCANLI 4 saat əvvəl
1.46.46 harikasın Gülben :) olan var olmayan var..
Kerem Uysal
Kerem Uysal 13 saat əvvəl
Gülben`in Esat karşısında sürekli yanlış anlaşılırım korkusuyla açıklama yapmayı çalışması çok tatlı:)
Aygun Demirova
Aygun Demirova 14 saat əvvəl
Bu dizide herkes rolunu mukemmel oynayir Naciden basqa Naci cox suni semimiyyetsiz oynayir .Usaqliqi oynanayan aktyor bundan yaxsidi
Şəfəq Cəfərova
Şəfəq Cəfərova 17 saat əvvəl
Evine diyil serana hoş geldin😀
Şerife Aydın
Şerife Aydın 21 saat əvvəl
İnci iyi saçmalamış aynı evde oturalım derken Han da göbek atıyordu zaten bunu söylerken, beni anlamıyorsun deyip durdu en başından beri kendisi çok güzel anladı sonra da hemen arazi...
Ali Yavuz
Ali Yavuz Gün əvvəl
Yoruldum gücüm kalmadı artık... anlıyor musun
Vefa Zeynalova
Vefa Zeynalova Gün əvvəl
Yaşlı başlı kadınları okullu yapdınız ya həlal olsun vallahi😂😂
Zeynep Kılıç
Zeynep Kılıç 2 gün əvvəl
Kalbinde dinleniyor olacam :(
RaYeN TA
RaYeN TA 2 gün əvvəl
son sahne cok komik haaaaahaa
merve ozer
merve ozer 2 gün əvvəl
Allah'ım bu merveler hep mi tatli olur ya cok seviyorum cok canım adaş merve dizdar cok güzelsin cok ❤😍
Altın Güneş
Altın Güneş 2 gün əvvəl
Ya kos kocaman bir apartman. Her kardeşe ayrı daire yetecek. Hem evlenip ayrı yaşayabilirler, Hem-de bir birlerinide bırakmamış olurlar. Sorun ne ya?! Zaten bunların oturdugu ev-de 3 daire biriktirilmiş ev. Istediklerini yapabiliyorlar yani.
Aysel Eliyeva
Aysel Eliyeva 3 gün əvvəl
Bu dizi beni Ağlatyora güldüryorda 🥺🤭
ecem & yaren
ecem & yaren 3 gün əvvəl
merhaba arkadaşlar🌟 masumlar apartmanında çalan Barışı Diri - Derinden şarkısını seslendirdik 🖤destekleriniz bizim için çoook önemli 🖤bi bakabilirseniz mutlu oluruz 😍
Meral Deveci
Meral Deveci 3 gün əvvəl
Bende cok hayranım gül bene katılıyorum size
Vol Te
Vol Te 4 gün əvvəl
Ulan inciyle han sahnesini azaltın dedik yanlış anladılar
Vol Te
Vol Te 4 gün əvvəl
Gülben iyi ki varsın valla sen olmasan ekrana mal gibi bakmaya devam edicez sen konuşunca gülüyorum ben
Naciye Kaya
Naciye Kaya 4 gün əvvəl
MERHABA TRT'1 BEN TOZKOPARAN İSKENDER DİZİSİNDE OYNAMAK İSTİYORUM HEMDE OKADAR İSTİYORUMKİ TAHMİN EDEMESSİNİZ ASLİNDA BEN COCUK YASLARİMDA BİR DİZİDE OYNAMAK İSTİYORUM UMARİM YORUMUMU GÖRÜRSÜNÜZ.
Gözəl Məmmədova
Gözəl Məmmədova 5 gün əvvəl
Gulben kardew kardew de neyimiw😀😀😀cox guldum ama sevdim
fıganhacugoylu
fıganhacugoylu 5 gün əvvəl
Üzülme Tomris asla 🙅🏼‍♀️ 🤣😢
fıganhacugoylu
fıganhacugoylu 5 gün əvvəl
Ah Be Gülben Ne Zaman Görecek Gözün Şu Bayram'ı
gamze ergin
gamze ergin 5 gün əvvəl
Uğursuz Hasibe bütün çocuklarını şizofren yapmış.
E A
E A 6 gün əvvəl
Gittikleri kütüphane maraşlı dizisindeki kütüphane değil mi ya?
Gamze Kaplan
Gamze Kaplan 6 gün əvvəl
Safiyenin yara izini harry potter ın yara iznine benzeten bi tek ben miyim? Jsshjshsjs
Yağmurnur Ünsal
Yağmurnur Ünsal 6 gün əvvəl
Ne safiyenin ne de Hasibenin suçu var ikisi de masum Hasibenin annesi ona nasıl davranmışsa o da safiyeye safiye de kardeşlerine aynı şeyleri yapıyor.
Müslüme Şimşek
Müslüme Şimşek 6 gün əvvəl
Hikmet bey suçlu sevmediği kadınla neden evlendi ki? Belki eşini sevseydi böyle olmazdı.
Defne Deniz
Defne Deniz 6 gün əvvəl
"Bu sefer hiç istemiyordum,keşke ben yanılsaydım" diyen Safiye, Han ile İnci'nin arasına bombayı koyan, İnci'yi her gördüğünde aşağılayan,hakaret eden,evlendiklerini duyunca herkese,herşeye düşmanca saldıran eben miydi? İnci eve geldikten sonra da İnci'ye zulmeden kim? Kötüsün,bencilsin..
Kjala Alibek
Kjala Alibek 6 gün əvvəl
Ah cok agladık bu bolum yine (((
Gunsmith
Gunsmith 7 gün əvvəl
ağlamak isteyenler 2:08:04
Defne Deniz
Defne Deniz 7 gün əvvəl
Esat'ın, yüzü çarşamba pazarına dönen Han'a bir şey sormaması senarist zaafiyeti değil de nedir:)
Gulben ismayılova
Gulben ismayılova 7 gün əvvəl
O kadar kar yağsın Hanın o Merinos kafasına kar düşmesin hayret🤣🤣🤣🤣
Meral Özdemir
Meral Özdemir 7 gün əvvəl
Merve de Gülben de çok başarılı.Çok tatlı..Ilk kez izliyorum ve bayılıyorum ona
Meral Özdemir
Meral Özdemir 7 gün əvvəl
Naci hocanın gençliğini oynayan çocuğun adı Sidar mış.Süper performans.O ne mimik o ne güzel oyunculuk..Kutlarım başarıları daim olsun
Red&white Rose
Red&white Rose 7 gün əvvəl
Naci'nin kızına söyledikleri ciğerimi deldi geçti. Aynısını bizde yaşadık.😭😭
Mehpare Esgerli
Mehpare Esgerli 7 gün əvvəl
Gulben psixoloq 2. 05 14
İrem Ayşe Atalay
İrem Ayşe Atalay 7 gün əvvəl
1:49:10 da şarkı başlıyor 1:52:08 de bitiyor
Mehpare Esgerli
Mehpare Esgerli 7 gün əvvəl
Safiye:hic taniyomusun oglunu?
Gulshat Durdyyewa
Gulshat Durdyyewa 8 gün əvvəl
Allahim yaa ne mutlu oldum han la incini sonunda evlerine gelmesi
deniz kızı
deniz kızı 8 gün əvvəl
Ev halkının İnci'yi karşılama sahnesine yıkıldım shajshahahah kuralları yazmışlar bi de 😂😂😂
Ahsen Skr
Ahsen Skr 8 gün əvvəl
Nacinin kızıda ne bileyim yani...gıcık biraz
deniz kızı
deniz kızı 8 gün əvvəl
2:10:52 senin o kalbinden öperim yaa🥺
deniz kızı
deniz kızı 8 gün əvvəl
1:49:53 mankeni de İnci'ye çevirmezsin be Han djskjskajsjahajaha
Татунья Васильевна
Татунья Васильевна 8 gün əvvəl
Yaaaa,Gülben gibi güzel insan varmi?
deniz kızı
deniz kızı 8 gün əvvəl
Naci'nin kızına yazdığı mektup ve vedalaşma anları🥺🥺🥺💔💔💔
deniz kızı
deniz kızı 8 gün əvvəl
Esat'ın Han'ın iyiliği içim her şeyi yapması ama Han'ın Esat'a sürekli ters davranması ve Esat'ın buna boyun eğişi. Çok masum bir karakter🥺
Hakan Bey
Hakan Bey 8 gün əvvəl
19:33 den itibaren ki Han'ın gülmesi süper
Eylem Gezici
Eylem Gezici 8 gün əvvəl
Peki Naci ve Tomris baba kız sahnesi :(
Yüreğimin Katili
Yüreğimin Katili 6 gün əvvəl
Tomris bu son günümüz diyince sanki gerçekten çocuk yetim kalmış gibi içim acıdı
deniz kızı
deniz kızı 8 gün əvvəl
16:07 çocuğa davranışından bir ben mi rahatsız oldum? Daha tatlı dille ikna edebilirdi, çok sert kırıcı davranıyor😟
deniz kızı
deniz kızı 8 gün əvvəl
14:24 gülbenin bu hallerine bayılıyorum ya😂😂😂
Diana Kazakbaeva
Diana Kazakbaeva 8 gün əvvəl
Kofte isteyen Gulbenin "nasil olmus baba, iyi mi?" 😁😁😁
Yeter Karakaya
Yeter Karakaya 8 gün əvvəl
Kırk yılda bir sosis yiyecekti Han onu da karısı bosanma açtı:))
Nisanur
Nisanur 9 gün əvvəl
Safiye çöp daireye giderken nasıl giyiniyorsa hanın odasına giderken de öyle giyiniyor sdjjfhd
Hayrunnisa oran
Hayrunnisa oran 9 gün əvvəl
Harry Potter Safiye😅
Nisanur
Nisanur 9 gün əvvəl
O evde yaşayacak diye ayrılacağına o apartmanda başka bir daireye geçip yaşasınlar. Hem incinin ailesi orda, hem de han ailesinin yanında olur.
Nisanur
Nisanur 6 gün əvvəl
@Burcin Yurtkap başka daireler de var, orası olmak zorunda da değil😀
Burcin Yurtkap
Burcin Yurtkap 6 gün əvvəl
Cisli daire var ...Temizledip otursunlar demi😁😁
Nisanur
Nisanur 9 gün əvvəl
59:14 esat adamdır
ensar dumanlıdag
ensar dumanlıdag 9 gün əvvəl
Şu tomrisi diziden çıkarın dükkândaki 20 tv yi aynı anda açacağım reyting yükselsin.
Güler Ertuğrul
Güler Ertuğrul 10 gün əvvəl
Merasim müziği😂😂😂👌
Güler Ertuğrul
Güler Ertuğrul 10 gün əvvəl
2:23:51 teras evde değiller mıydı! Nerden geliyorlar🤔
elif
elif 10 gün əvvəl
Esra gibi arkadaş olmaz olsun gazı ver ver sonra geri çekil
BirdaYakup Kilicaslan
BirdaYakup Kilicaslan 10 gün əvvəl
Esra ya tek gıcık olan benmiyim 🤔🤔🤔
Konul Hesenova
Konul Hesenova 10 gün əvvəl
Safiyenin komik halleri özlüyorum🥰💘
Mehmet Yıldız
Mehmet Yıldız 10 gün əvvəl
ağferin gülben kedi olalı bir fare tuttun sonunda
Eslem Topal
Eslem Topal 10 gün əvvəl
Han'in hicbir toplantisi duzgun gitmiyor haha
Erkan Oztaş
Erkan Oztaş 10 gün əvvəl
dn nxpd
Erkan Oztaş
Erkan Oztaş 10 gün əvvəl
Mmer2E@
Erkan Oztaş
Erkan Oztaş 10 gün əvvəl
d d e mem wp dl vg
Erkan Oztaş
Erkan Oztaş 10 gün əvvəl
2n mwk n
jenıfır boyner
jenıfır boyner 10 gün əvvəl
Pilizde temizlenirmi yaa
Pan Masal Dünyası
Pan Masal Dünyası 10 gün əvvəl
👐👏💓💞💓👏
life gamer
life gamer 10 gün əvvəl
#hicbircocukbukadaryalnizbirakilmamali 😥😥😥 ama birakiyorlar iste
life gamer
life gamer 10 gün əvvəl
HAN IN ÇOCUKLUGUNDAKI SAHNEDE CIGERIM AĞZIMDAN GELDI TABI HASTA OLUR BU ÇOCUKLAR AH KI NE AH..
life gamer
life gamer 10 gün əvvəl
Abi ne ağladim HAN a ya yeni izledim bu bölumu insan nasil birakir kendi hayattayken cocugunu baska bi yere cocuk kacti tabi hasta olur bu cocuklar ciger birakmadiniz bende 😥😥😥 babadan iyice nefret ettim
jenıfır boyner
jenıfır boyner 10 gün əvvəl
Gülben harika patetesi 4kere yıkıyo 8 olarak biliyo
Güler Ertuğrul
Güler Ertuğrul 11 gün əvvəl
1- Gülben 2- Merve D. ikinize de bayılıyorummmmmmmm
Ola Abdallah
Ola Abdallah 11 gün əvvəl
Yalnız hanın attığı kahkahalar o kadar psikopatça ki beni çok korkutuyor
jenıfır boyner
jenıfır boyner 11 gün əvvəl
Ben şimdi bakıyorum bu bölüme. Lütfen yavaş atın bu bölümləri yetişemiyorum
Meow_ Wrww
Meow_ Wrww 11 gün əvvəl
Esat Gülbene mi aşık oluyor ne
zeynep değer
zeynep değer 11 gün əvvəl
-iki gün önce tanıdıgım adamla evleneyim mi? -evlen -ufak bi tartısmada bosanayım mı? -bosan esra kadar hayırsız arkadas yok su dizide
t Özyurt
t Özyurt 11 gün əvvəl
Sevmeyi kaybetmekle bir tutacaksın diğer çocuklar büyürken sen yaşlanıcaksın♥️
Orhan Gündüz
Orhan Gündüz 12 gün əvvəl
Hanla beraber isteksizce guluyorum..🤣🤣😃
Şeyma
Şeyma 12 gün əvvəl
Süper bir dizi
SNN
SNN 12 gün əvvəl
Bir süre sonra dedim ki kendime Safiye’nin haline üzüleceğine kendi haline bak onun en azından bi seveni var. Ben meğer Hasibe’ymişim
zeynep değer
zeynep değer 12 gün əvvəl
iniyor musun arabadan, ben mi atiyim ÜWŞDĞWÇDPXÖCMQ
Esra Şafak
Esra Şafak 11 gün əvvəl
JSJSIWBSISJWISJS9QWIWW
zeynep değer
zeynep değer 12 gün əvvəl
“bak bana, kimi cok sevdiysem vaktinden evvel verdim topraga. annem, karım, evladım..”
zeynep değer
zeynep değer 12 gün əvvəl
“kim bilir ne zaman cekildi bu fotograf, ben dogmadan öncedir kesin. yoksa böyle gülmezdin, dimi anne?”
Esra Şafak
Esra Şafak 11 gün əvvəl
....
özden k
özden k 12 gün əvvəl
2:10 wow ! ben bu diziyi sirf gulben icin izliyorum.
Canan Alara Salihoglu
Canan Alara Salihoglu 12 gün əvvəl
En iyi Dizi 👍❤
Sanane Kardesim
Sanane Kardesim 12 gün əvvəl
Bu nemdu amcaya ne oluyor anlamiyorum herkeze bosan diyor 😂😂😂😂
Saqib khan
Saqib khan 12 gün əvvəl
My love ke samne sb fike hy.
Lale Atakisiyeva
Lale Atakisiyeva 12 gün əvvəl
Tek suçlu Hikmet! Anladım Hasibenin psikolojisi bozuk amma Hikmet iyi bak olsaydı çocukları bu duruma düşmezdi
Zemire Kaya
Zemire Kaya 12 gün əvvəl
Ah güzel Gülbenim -kendimi iyileştiricem Bu sahne de Kalbimi bıraktım
N Y
N Y 13 gün əvvəl
Neriman’ın asla iyileşmeden uçuklu dudakları
İbrahim Muallaoglu
İbrahim Muallaoglu 13 gün əvvəl
İyi Akşamlar... Bölümün 02.22.42 'den itibaren, tüm steri alıp rahatlatan müzik... Ludwig van Beethoven - 7° Symphonie 3. movement 'Presto' [dir. Herbert Von Karajan, Berliner Philharmoniker Orc. - 1990]
yuseinova97
yuseinova97 13 gün əvvəl
Gulben : yoruyelim o zaman kardes kardes 😆😆😆😆❣❣
İdil Teksöz
İdil Teksöz 13 gün əvvəl
şu han ın incinin pesinden koşması, incinin bu kadar kaprisli olması sinirimi tepeme çıkarıyo
Emine Kaya
Emine Kaya 13 gün əvvəl
Şu tombilis midir nedir o çocuğa tek gıcık olan ben miyim ortalığı hep bozuyor gerizekalı birde safiyenin resminin üzerine cadı yazmış asıl cadı sensin cadı gıcık kapıyorum sana gıcıkkkkk asıl kötü sensin kötü şey seni kötü hep insanların arasına fitne sokuyor şeytan gibi birşey yaaa😒😠😡🤬🤬🤬🤬 asıl deli sensin deli deli deli
Alya
Alya 13 gün əvvəl
Biz Napalim biliyormusunuz en iyisi, Adem As ma donelim. Cocuklarini esit sevmedigi icin otekisi berikisini öldurmustu. Safiyenin anannesine dondukya en iyisi basa donelim oyle onaririz ancak.
Güler Ertuğrul
Güler Ertuğrul 14 gün əvvəl
Her kötü annenin kızı kötü mü olmak zorunda kardeşim! Neyse ki zincir Safiye'de kırılıyor tövbe tövbe😒
Zeynep NuR
Zeynep NuR 14 gün əvvəl
Şu çocuğu diziden alın ya kafasını koparasım geliyo çocuksun sen çocuk otur oturduğun yerde
Mehrin Memmedli
Mehrin Memmedli 14 gün əvvəl
Ehh men ne qədər ağladım Naci ile timinin. Son gününe😢😢😢
Koray Berke Satır
Koray Berke Satır 14 gün əvvəl
7:33 ‘de ki fon müziğinin adı ne?
MASUMLAR APARTMANI FAN
MASUMLAR APARTMANI FAN 14 gün əvvəl
Gülben 💕 Ben 👁👅👁
Masumlar Apartmanı 20. Bölüm
2:23:37
Masumlar Apartmanı
Baxış 5M
Masumlar Apartmanı 23. Bölüm
2:43:01
Masumlar Apartmanı
Baxış 2,9M
Maraşlı 6. Bölüm
2:19:01
Maraşlı
Baxış 6M
Masumlar Apartmanı 18. Bölüm
2:26:11
Masumlar Apartmanı
Baxış 5M
Masumlar Apartmanı 14. Bölüm
2:33:13
Masumlar Apartmanı
Baxış 6M
Masumlar Apartmanı 2. Bölüm
2:40:40
Masumlar Apartmanı
Baxış 13M
Masumlar Apartmanı 9. Bölüm
2:46:36
Masumlar Apartmanı
Baxış 7M
Masumlar Apartmanı 17. Bölüm
2:15:01
Masumlar Apartmanı
Baxış 6M
Office romance Part 1 (Comedy, directed by Eldar Ryazanov, 1977)
1:27:10
Киноконцерн "Мосфильм"
Baxış 28M
Masumlar Apartmanı 12. Bölüm
2:43:25
Masumlar Apartmanı
Baxış 7M
Masumlar Apartmanı 3. Bölüm
2:49:57
Masumlar Apartmanı
Baxış 11M
Masumlar Apartmanı 21. Bölüm
2:40:00
Masumlar Apartmanı
Baxış 6M
Maraşlı 6. Bölüm
2:19:01
Maraşlı
Baxış 6M
Benim Adım Melek 54. Bölüm
2:21:40
Benim Adım Melek
Baxış 203K
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 183. Bölüm
2:3:45
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
Baxış 1,7M
Ata Ocağı (708-ci Seriya)
41:43
Xəzər Film
Baxış 46K
Elvin İbra - MAMA : YOX
1:55
ElvinIbraChannel
Baxış 113K