Tozkoparan İskender 28. Bölüm 2. Fragmanı

  Baxış 1,025,415

Tozkoparan İskender

Tozkoparan İskender

Ay əvvəl

Sayfamıza abone olmak için: bit.ly/Tozkoparan 🏹



=====================================

- | - | - | - | - | - | - | Savaş - | - | - | - | - | - | -

================================================

Tozkoparan Sosyal Medya Hesapları Instagram: tozkoparandizi
Facebook: tozkoparandizi/
Twitter: tozkoparandizi

================================================

Şərh: 1 332
TØCAA_FREYAA #MiCloFr •🎶🦋
TØCAA_FREYAA #MiCloFr •🎶🦋 Ay əvvəl
0:23 berat efe:Ne makinesi dizi karakterimiyiz biz 😅 Ben:Evet 😩🤝🏻
Helen
Helen Ay əvvəl
Peki 0:18
ÖMÜŞKO TV
ÖMÜŞKO TV Ay əvvəl
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
TØCAA_FREYAA #MiCloFr •🎶🦋
TØCAA_FREYAA #MiCloFr •🎶🦋 Ay əvvəl
@ede dem oHa BiLmİyOrDuM aAaA
ede dem
ede dem Ay əvvəl
şu anda dizide oynuyorlar
Eylül Kuru
Eylül Kuru Ay əvvəl
Tozkoparan İskenderi çok seviyorum inşallah hiç bitmez
Oguzhan Taşdemir
Oguzhan Taşdemir Ay əvvəl
HTH ben Maya çok güzel
Oguzhan Taşdemir
Oguzhan Taşdemir Ay əvvəl
Adım Benim işim çok güzel adım mavi aç katıyım
Oguzhan Taşdemir
Oguzhan Taşdemir Ay əvvəl
@Adalet Elgün hsvhffhfjfj
Yarensu Kılıç
Yarensu Kılıç Ay əvvəl
Tozkoparan iskender değil ama Maviay dağılıyor OLAMAZ...
seyfullah işildak
seyfullah işildak Ay əvvəl
Ayn
Hayal Serbest
Hayal Serbest Ay əvvəl
Mükemmel fragman bayıldım çok tatlılar yaaa Ömrü uzun bir dizi olur umarım. Küçük ama dev yetenekler Elif:hoşgeldin açaçaçım😂 Sinan: hadi gel çende oyna hadi🤣 Asya :ham ham ham😅 Arda: sizi şakacı sizi🤭 İskender: hesap soracağım onları bulamazsam senden sorarım 🔥
Azra Yasar
Azra Yasar Ay əvvəl
😂
♡Melike Møøn🌙 MyloveJeon
♡Melike Møøn🌙 MyloveJeon Ay əvvəl
400 olmak istiyorum ama desteğim yok
İsmayılov pm
İsmayılov pm Ay əvvəl
Özür Dilerim.9 Sınıf Öğrencisiyim.Bazı derslerden dershaneye gidiyorum. Aileme yük olmamak için. Buradan 5 kişi bile a-bo-ne olsa yüzümü güldürmeye🌹yeter.ALLAH Herkesten razı olsun.
Hermione Granger⚡❤️
Hermione Granger⚡❤️ Ay əvvəl
Dizi mükemmel✨ oyuncular mükemmel💕 jenerik mükemmel🌟 sezon mükemmel 💫 E daha ne olsun🤗 Tozkoparan iskender yılın en çok izlenen dizisi olsun🙃
tntcagan
tntcagan Ay əvvəl
Reyting sonuclarinin 1.71 gelmesi disinda bir sorun yok.d
ღ{Ebrar Valente}ღ
ღ{Ebrar Valente}ღ Ay əvvəl
@Hermione Granger⚡❤️ Ben de memnun oldum
Hermione Granger⚡❤️
Hermione Granger⚡❤️ Ay əvvəl
@ღ{Ebrar Valente}ღ Yaa🙃💕memnun oldum✨💘
ღ{Ebrar Valente}ღ
ღ{Ebrar Valente}ღ Ay əvvəl
@Burdurland vatandaşı kes
ღ{Ebrar Valente}ღ
ღ{Ebrar Valente}ღ Ay əvvəl
Allaaaah ilk defa benden başka hem potterhead hem de tozkoparan iskender fanı görüyorum bana dünyaları verdiğin için teşekkür ederim
~Rainbøw_vløgs~
~Rainbøw_vløgs~ Ay əvvəl
0:17 yiaaa Yağız'ın sesi çok tatlığğ🥺
~Ecrin Solmaz🍓#MiEc#HiEc#SuEc#CeEc#DeEc#NazEc
~Ecrin Solmaz🍓#MiEc#HiEc#SuEc#CeEc#DeEc#NazEc Ay əvvəl
Evet
💛Queen_Minel💛
💛Queen_Minel💛 Ay əvvəl
Sinan'ın hadi gel snde oyna demesi çok tatlı yaw💖 Elif'inde hoşgeldin arkdaşım demesi çok tatlı🥰
Bp_Bts_Blimy
Bp_Bts_Blimy Ay əvvəl
Kasırgayı özliyeceyim aklıma bile gelmezdi...
•Bayby Mochi Edit•(yt abonelerimi çekme!)
•Bayby Mochi Edit•(yt abonelerimi çekme!) Ay əvvəl
Cidden ozlendiler
~Gülfer_Bilgin~
~Gülfer_Bilgin~ Ay əvvəl
Onlar gerçekten nerdelr tayfun ve duygu'un babannesi dizide torunları nerde? 🤔😔
Nuran Doğan
Nuran Doğan Ay əvvəl
Gyuj
Hiçlik👍
Hiçlik👍 Ay əvvəl
Ayn yaaa
Sümeyye
Sümeyye Ay əvvəl
Hiç özlemedim desem yeridir
Zeliha Sena Çelik
Zeliha Sena Çelik Ay əvvəl
0:14 kasırga haklıymış mavi ay mavi şirinler oldu😅🙈😂💙
İrem Çolak
İrem Çolak Ay əvvəl
Peki niçin öyleler acaba
اسماعيل حمو
اسماعيل حمو Ay əvvəl
Ya inşallah bu dizi hiç bitmez
Natı'Ş
Natı'Ş Ay əvvəl
@♡Melike Møøn🌙 MyloveJeon benimde
Mehmet Can BAHADIR Qm
Mehmet Can BAHADIR Qm Ay əvvəl
Abartmayın alt tarafı bir dizi
Elmar Memmedov
Elmar Memmedov Ay əvvəl
Iinşaallah
Ahmet Paralı
Ahmet Paralı Ay əvvəl
Amin
MEZARCI TURBO
MEZARCI TURBO Ay əvvəl
@Burdurland vatandaşı sen sanki hiç iğrenç değilsin aynaya bak bence
Aynus Huseynova#yanindayizleya
Aynus Huseynova#yanindayizleya Ay əvvəl
Allahim bu diziye arka sokaklar ömrü versin Aminn
Aynus Huseynova#yanindayizleya
Aynus Huseynova#yanindayizleya Ay əvvəl
@beyhan özdemir aynn1+
beyhan özdemir
beyhan özdemir Ay əvvəl
Arkasokaklardanda uUnömürlü olsun diyenler
İnci Düşler
İnci Düşler Ay əvvəl
Harika bölüm geliyor🏹❤
·PrеnsesKız·
·PrеnsesKız· Ay əvvəl
~Tuana:Bu karmaşanın içinden nasıl çıkazacağız? ~Çağan:Üzülme Allah sabredenlerle beraberdir:)
tntcagan
tntcagan Ay əvvəl
@seneye LGS var oyalama beni o da replik yazmis zaten🙉
seneye LGS var oyalama beni
seneye LGS var oyalama beni Ay əvvəl
@Melek ÇALIŞKAN evet senaryo bu şekilde
Gizemsu Çoban
Gizemsu Çoban Ay əvvəl
Ayn bende fark ettim çok tatlılar 🤩
Ecrin
Ecrin Ay əvvəl
@Melek ÇALIŞKAN aynen
Melek ÇALIŞKAN
Melek ÇALIŞKAN Ay əvvəl
Kanka onlar Tuana Çağan değil dizi bu anladın mı
nazlı hilal çelik
nazlı hilal çelik Ay əvvəl
Dizi mükemmel daha yeni başladı yeni sezon şimdiden bölümler bomba gibi 💖
Ferhat Ferhat
Ferhat Ferhat Ay əvvəl
@nazlı hilal çelik Bu
nazlı hilal çelik
nazlı hilal çelik Ay əvvəl
Ne dicen
Necla Calik
Necla Calik Ay əvvəl
Biş dicem Zeynep hilal çelik
Esma edits 3
Esma edits 3 Ay əvvəl
0:15 yiaaa çok şirin ler 😍❤️
Nehir Çağlayan
Nehir Çağlayan Ay əvvəl
JSJDUSJSGJSGSİASOWH
Esma edits 3
Esma edits 3 Ay əvvəl
@hacer 😅😅😂
hacer
hacer Ay əvvəl
@Esma edits 3 Çağanı öyle düşünemiyorum
hacer
hacer Ay əvvəl
Aynen bende ardanın rüya gördüğünü düşünüyorum
AYDA AYAŞLI
AYDA AYAŞLI Ay əvvəl
2. İhtimal pençe zamanda bişey yaptı
Aydan Abbasova
Aydan Abbasova Ay əvvəl
Bak şimdiden heyecanlandım. Bir an önce başlasın istiyorum🤩
Mavi ay 🏹🎯
Mavi ay 🏹🎯 Ay əvvəl
Keşke hemen gelse izlesem çok heyecanlı yine 💞 TOZKOPARAN İSKENDER 💞
Oguzhan Taşdemir
Oguzhan Taşdemir Ay əvvəl
Has Kader ne yapıyor Benle
Ela ツ
Ela ツ Ay əvvəl
Sanırım bu bölüm yine çok gülecez :D Macera devam ediyor ;) Zaman bozanlar harekete geçiyor... Heycanla bekliyoruz 😌✨💖
Esatın Dünyası
Esatın Dünyası Ay əvvəl
Allahım yine harika bi bölüm "Dünyanın en iyi kemankeşiyle savaşıcaksın" Bu savaşı izlemek için sabırsızlanıyoruz "Hesap sorucam onları bulamazsam senden sorarım" Çocukların küçüklük sahnesi Cenk in neyiz biz demesi tayfun u hatırlattı
VATAN ŞİİRLERİ
VATAN ŞİİRLERİ Ay əvvəl
Okçuluktan ziyade artık bir dövüş göreceğiz
Gamze
Gamze Ay əvvəl
Yaw çok heyecanlı bu diziye bayılıyorum❤
mina
mina Ay əvvəl
00:15 çook talılar yaa 🙈💕 , efsane bir bölüm daha bizi bekliyor pazar gününü sabırsızlıkla bekliyorum 🖤
Melike Şengün
Melike Şengün Ay əvvəl
Bomba gibi geliyo bu bölüm 👍🏻
Gamze 🏹🥳
Gamze 🏹🥳 Ay əvvəl
Bu dizi bitmesin bu oyuncular gitmesin biz de sizde mutlu olun 🥰🥳
Baharın Maceraları
Baharın Maceraları Ay əvvəl
Pazar’ı bekliyoruz yani şu zamana kadar fragmanları en düzenli atan Tozkoparan İskender aşk mantık intikam , baht oyunu , ada masalı Bir çoğununkini düzensiz gördüm. Ve bu yüzden teşekkürler Elif Hamamcı ve okulla uğraşıp bizim beğenmemiz için sette oyunculuk yapan Çağan Efe ak , Tuana naz tiryaki, Leya kırşan, Deniz erayvaz ve Yağız kılınca teşekkürlerimizi sunuyoruz sağolun Yaşasın Tozkoparan iskender Yaşasın MAVİ AY 🌒😍😊😇
Ayfer Ergin
Ayfer Ergin Ay əvvəl
@Baharın Maceraları benim de
Baharın Maceraları
Baharın Maceraları Ay əvvəl
Son 1 gün 1 elim ayağım durmuyor yarın Tozkoparan var diye 🎁🎉🎊🥳
Aslı Aksoy
Aslı Aksoy Ay əvvəl
Üye oli
Aslı Aksoy
Aslı Aksoy Ay əvvəl
Bu
Aslı Aksoy
Aslı Aksoy Ay əvvəl
Üç üç üü
Suude
Suude Ay əvvəl
Arda çok tatlı ya 😂 Ölü taklidi 😂😂
Ela ツ
Ela ツ Ay əvvəl
Bölümü heycanla bekleyen kardeşim sende hoşgeldin :)
AYŞE YILDIRIM
AYŞE YILDIRIM Ay əvvəl
Efsane ve aksiyon dolu bir bölüm bizi bekliyor pazar gününü iple hatta halatla çekiyoruz 🎭🎯❤️😄🙂 Tozkoparan İskender Allahu Ekber 🎭🎯❤️😄🙂
Armyonline☆
Armyonline☆ Ay əvvəl
*Allah sabredenlerle beraberdir* pazara az kaldı 🤧
Meryem Ayşe 🏹🏹🎯🎯🥰🙃
Meryem Ayşe 🏹🏹🎯🎯🥰🙃 Ay əvvəl
Fragman böyle muhteşemse Bölüm efsane geliyor Çok heyecanlıyım 😍🏹🔥⏳❤️
Meryem Ayşe 🏹🏹🎯🎯🥰🙃
Meryem Ayşe 🏹🏹🎯🎯🥰🙃 Ay əvvəl
Her zamanki gibi efsane bir fragmanla karşı karşıyayız😍🏹⏳🔥 Bu zamana kadar en çok sevdiğim ve bölümmlerini tekrar tekrar izlediğim tek dizi İyiki varsın Tozkoparan iskender 🏹🔥❤️🤗
Buse Demir
Buse Demir Ay əvvəl
Harika bir fragman çok ama çok güzel. Heyecanla ve merakla bekliyorum. ALLAH ' IM bir an önce pazar olsun lütfen.
şeyda erdinç
şeyda erdinç Ay əvvəl
YA MÜKEMMELSİNİZ İKİNCİ FRAGMAN İÇİNDE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ SEZONA MÜKKEMMEL GİRDİK😇❣❤‍🔥
TNT'M FAN🏀
TNT'M FAN🏀 Ay əvvəl
Bu diziye aşığım resmenn İnşallah hiiç final olmaz RESMEN DİZİNİN BAĞIMLISI OLDUM YA HRRGÜN RÜYAMDA GÖRÜYORUM SİZİİ🏹🏹🏹⚽🏀 Ama keşke 1 saat daha geç yayınlasalardı 6 ya kadar kursum var diye izleyemiyorum ancak sonra izleyebiliyorum
zeyneb___tatlikiz.
zeyneb___tatlikiz. Ay əvvəl
evet derslerden bende izliyomuyoru. Azeriyim ben derslerede agirdi. Azerbaycan tarixini oyrenmek istioyrdum ama 28 noyabr saat 18:05 de yadima dusdi
Nagihan Demir
Nagihan Demir Ay əvvəl
Üzüldüm izleyememene bende rüyalarımda görüyorum aynı kaderi paylaşıyoruz
Hatice Melek Yılmaz
Hatice Melek Yılmaz Ay əvvəl
İnşallah bu dizi hiç bitmez Amin 🤲🏻❤️
Peri İnan
Peri İnan Ay əvvəl
Her sezon daha iyisinizzz🏹
EMRE ALBAYRAK
EMRE ALBAYRAK Ay əvvəl
Üzülme,Allah sabredenlerle beraberdir!💪🏹😎 CİHANIN EN İYİ OKÇUSU
Luna Mrs
Luna Mrs Ay əvvəl
Gerçekten diyorum umuyorum ki bu dizi hiç bitmez gerçekten çok güzel dizi ne ararsan var 👌😌
Nermin Izzetoffa💫
Nermin Izzetoffa💫 Ay əvvəl
Ardaya gülmekten fragmanı izleyemedim yaa😂
PUBG mobile
PUBG mobile Ay əvvəl
Allah bu diziye Arka Sokaklar ömrü versin AMİN❤️
Busenur Gülcan
Busenur Gülcan Ay əvvəl
Duygunun kokosluklarini Tayfunun hırslı ve şeytanı planlarını Ayberk in sürekli yemek yemesini Elif in ultra zeki olmasını özleyeceğim aklıma bile gelmezdi..... keşke Pençe yerine Kasırga olsaydı veya ikiside... çünkü şaka gibi bazen ben bile inanamıyorum ama.. Ben... Kasırga'yı çok özledim....
Çağan64🖤
Çağan64🖤 Ay əvvəl
Bu dizi umarım hiç bitmez amin 👍💖
Gulbahar Aksoy
Gulbahar Aksoy Ay əvvəl
@Redminot 9s erkek misin ?kiz zannetmistim seni
Redminot 9s
Redminot 9s Ay əvvəl
Bən ərkeyim peki sən ərkek misin kızmı?
Gulbahar Aksoy
Gulbahar Aksoy Ay əvvəl
@Redminot 9s sen kiz misin erkek mi
Gulbahar Aksoy
Gulbahar Aksoy Ay əvvəl
@Redminot 9s tamam olur teşekkür
Redminot 9s
Redminot 9s Ay əvvəl
Tamam bən deneyicəm eyər onun nurasıysa sana habər veririm
Duygu Atay
Duygu Atay Ay əvvəl
valla görünüşe bakılırsa çok güzel bir bölüm geliyor demektir ve hemen pazar olmasını istiyorum heycanla bekliyorum umarım beklediğim gibi bir bölüm çıkar işallah.
Meryem Ayşe 🏹🏹🎯🎯🥰🙃
Meryem Ayşe 🏹🏹🎯🎯🥰🙃 Ay əvvəl
Bomba gibi bir bölüm geliyor 🔥🏹⚡️❤️
Meryem Ayşe 🏹🏹🎯🎯🥰🙃
Meryem Ayşe 🏹🏹🎯🎯🥰🙃 Ay əvvəl
Zamanın çocuğu ⏳🏹👊⚡️ 🆚 Zaman bozanlar ⏳🐯⚡️ Bomba gibi bir sezon💣🔥
Lamia Ecrin FIRAT
Lamia Ecrin FIRAT Ay əvvəl
Her bölüm ayrı güzel ve aksiyon dolu. Umarm hiç bitmezz💗
ülçağ❤️ÜÇ Aşkı 😍hilal ak efe ak
ülçağ❤️ÜÇ Aşkı 😍hilal ak efe ak Ay əvvəl
Yaaaa bu dizi BENİM ❤️AŞKIM❤️ YAAAA BEN BU DİZİYE BAYILIYORUM Yaaa çok heyecanlıyım ALLAHIM NOLURSUN HİÇ BİTMESİN NOT,📝 HER GÜZEL ŞEYİN BİR SONU VARDIR😭
Adalet Elgün
Adalet Elgün Ay əvvəl
@Lana Omar o günü görebileceğimi düşünmüyorum jsjsjsj
ülçağ❤️ÜÇ Aşkı 😍hilal ak efe ak
ülçağ❤️ÜÇ Aşkı 😍hilal ak efe ak Ay əvvəl
@Lana Omar aynen knk
Lana Omar
Lana Omar Ay əvvəl
@Adalet Elgün o da bir gün biter illaki
Adalet Elgün
Adalet Elgün Ay əvvəl
Arka sokaklar hariç o bitmezz
ülçağ❤️ÜÇ Aşkı 😍hilal ak efe ak
ülçağ❤️ÜÇ Aşkı 😍hilal ak efe ak Ay əvvəl
@Lana Omar evet knk ya😫
Meryem Ayşe 🏹🏹🎯🎯🥰🙃
Meryem Ayşe 🏹🏹🎯🎯🥰🙃 Ay əvvəl
0:42 de iskender; hesap sorucam onları bulamazsam senden sorarım 😠 İskender kemankeş ocağını kimin yıktırdığını arıyor babasının hesabını sorucak😠🔥efsane bir bölüm geliyor😍❤️🏹
Meryem Ayşe 🏹🏹🎯🎯🥰🙃
Meryem Ayşe 🏹🏹🎯🎯🥰🙃 Ay əvvəl
İskender; Allah sabredenlerle beraberdir ✨❤️
Ecrin Sakaoglu
Ecrin Sakaoglu Ay əvvəl
"Hesap sorucam onları bulamazsam senden sorarım "öffff ne laf be🔥
🌼Daisy🌼
🌼Daisy🌼 Ay əvvəl
Allah bu diziye Arka sokaklar ömru versin😂😍
Melek Can
Melek Can Ay əvvəl
Bak Elif ile Arda'yı anlarım da asabi Sinan ile iddaicı Asya'yı ne hale sokmuşsunuz. 😐🙃Bu kesin Arda'nın hayali.
Nasperi Yusifova
Nasperi Yusifova Ay əvvəl
Çok güzel ve heyecanlı bir bölüm bizleri bekliyor.
Yalcin Sukurov
Yalcin Sukurov Ay əvvəl
T:Bu karmaşanın içinden nasıl çıkıcaz? Ç:Üzülme allah sabredenlerle beraberdir.
İkra Aksu
İkra Aksu Ay əvvəl
İnşallah Tozkoparan iskender bitmez..
Zarif
Zarif Ay əvvəl
Abi onu bunu bırakın! SALİH NERDE?! salihe önceki fragmanda bişi olmuştu ağlıyorlardı. Ve fragmanda Salih yok, Ve rüya fotoğrafa bakıp ağlıyor??!! Eğer salihe birşey olursa ağlarım ben😢😢😭
Zeliha Sena Çelik
Zeliha Sena Çelik Ay əvvəl
Of kasırgayı çok özledim ama🥺 Her fragmanı açarken belki dönmüşlerdir diye bakıyorum hep😕
Meryem Ayşe 🏹🏹🎯🎯🥰🙃
Meryem Ayşe 🏹🏹🎯🎯🥰🙃 Ay əvvəl
İskender; üzülme Allah sabredenlerle beraberdir 💖✨ La tahsen innallahe meana 🌸 Ne güzel söz 😍❤️
Mine Yıldırım21.
Mine Yıldırım21. Ay əvvəl
Keşke arda kalaycı filmde değilde dizide oynasaydı hemde iskenderin düşmanı olarak harika olurdu oyunculuğu harika bir düşünün derim belki ilerleren bölümlerde gelir iskenderin yerine geçmek isteyen biri olarak hemde gelse harika olur
avara ruska
avara ruska Ay əvvəl
İnşAllah bu Dizi hiç Bitmez harika dizi 👍👍
EĞLENCELİ GALAXİ🌛
EĞLENCELİ GALAXİ🌛 Ay əvvəl
Leyanın "hoşdedin akadatım" demesi çok tatlışş denizinde "anammm" demesi çok komik 😅😅 tuananın ne dediğini anlamadım😅💗❤
EĞLENCELİ GALAXİ🌛
EĞLENCELİ GALAXİ🌛 Ay əvvəl
Yağızın "hadi del sende oyna hadi" demesi çok tatlı değilmi yaa😅💗 bu arada ardanın telinde neden ❤kıvırcığım❤ yazıyodu be😅
Aydaki yorumcu
Aydaki yorumcu Ay əvvəl
Yapmayın böyle sonra 2 fragmanlı bölümlere alışıyoruz,anlaşılan yine eğlenceli ve bomba bir bölüm bekliyor bizi 🥳🥳🏹🏹❤️❤️ bayıldım 👍🏻👍🏻
Əhli Beyt Tv ۳۱۳
Əhli Beyt Tv ۳۱۳ Ay əvvəl
1.tozkoparan iskeder değişti 2.herkes değişti 3.herkesin sesi değişti. 4.oyuncular değişti Tek değişmeyen şey salihin ceketi😑❤🤓
EDİTs -700 olamayan-
EDİTs -700 olamayan- Ay əvvəl
LGS öğrencisiyim 🥲 ben dershanedeyken 28. Bölüm yayınlanacak kaçıracağım😭Ama Yinede mükemmel bir bölüm olacağından eminim🏹💪🏻🏹
Yaşar Baran Kaya
Yaşar Baran Kaya Ay əvvəl
*Yeni sezon güzel ve heyecanlı başladı :)*
Bektaş
Bektaş Ay əvvəl
Üzülme ,Allah sabredenler beraberdir .❤️🌹
FLASH TV
FLASH TV Ay əvvəl
Sizin gibi azimli yetenekli oyuncuları aramızda görmekten mutluluk duyarız
Gulka Afandiyeva
Gulka Afandiyeva Ay əvvəl
Bu diziyi başından beri severek, beyenerek, gülerek, eylenerek izleyenler👇👇 Bu arada bomba gibi bir fraqman💣💣💥💥
MUHAMMED SEVDİN EFE
MUHAMMED SEVDİN EFE Ay əvvəl
A- Bu karmaşanın içinden nasıl çıkacaz İ- Üzülme Yiaa bunlar çok tatlılar ve birbirinede çok yakışıyorlar
kadir mercan
kadir mercan Ay əvvəl
yaaaa aksiyon dolu bir sezonn alllah arka sokaklar ömrü versin
Lord Sanchez
Lord Sanchez Ay əvvəl
gelsin artık şu bölüm bi kaç gün kaldı zaten ölüyorum heyecandan
Şevval Aleyna Akdeniz
Şevval Aleyna Akdeniz Ay əvvəl
Evet yine çok muhteşem bi bölüm geliyo fragmandan da anlaşıldığı gibi pazar günü heyecanla bekliyorum oyuncularin güzelliğine gelirsek tarif edilmez yine hepsi çok iyi muhteşemsiniz 💥💥🔥🤗🤗😅😘😘
cagan_xefeak
cagan_xefeak Ay əvvəl
Aşırı iyi fragman
TuanaNaz TiryakiFan🖤
TuanaNaz TiryakiFan🖤 Ay əvvəl
Allah sabredenlerle beraberdir~Tozkoparan İskender~✨👑
Çağan Efe Ak
Çağan Efe Ak Ay əvvəl
Güzel bir bölüm bizi bekliyorrrrrr sabırsızlanıyorum pazar gününün gelmesini iple çekiyorum🥺🥺🥺🥺😂😂❤❤❤❤❤💕💕💞💘💖😖😖😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍❤💜💜💜
Beren Ada Işık
Beren Ada Işık Ay əvvəl
1 gün kaldı heycanla 28. Bölümü bekliyorum. 1. Bölümden beri severek izliyorum.
Rustem Eroglu
Rustem Eroglu Ay əvvəl
Pazar günü gelene değin nerdeyse ( tabii benim için) yıllar akıp gidiyor.❤❤❤❤❤❤❤
Dilruba Ela Koca
Dilruba Ela Koca Ay əvvəl
Dizi mükemmel Oyuncular mükemmel Zaten dizi bomba gibi E bu film Bi 4 yıl sürer ben diyiyim
Saliha Hakseven
Saliha Hakseven Ay əvvəl
İskender dokunsa adam 1000 parçaya ayrılır 😂 Allah kaybedenlere birliktedir ~İskender~ Cenk:Biz oyuncumuyuz? Haluk:Zaman bozanlarız İzleyenler:oyuncusunun Berat Efe 😂
Meryem Ayşe 🏹🏹🎯🎯🥰🙃
Meryem Ayşe 🏹🏹🎯🎯🥰🙃 Ay əvvəl
Arda; ölü taklidi yapalım🤪 😂😂😂 Kahkaha dolu bir bölü geliyor 😂😂😂
Quliyev_00
Quliyev_00 Ay əvvəl
en sevdigim dizi
Meryem Ayşe 🏹🏹🎯🎯🥰🙃
Meryem Ayşe 🏹🏹🎯🎯🥰🙃 Ay əvvəl
Fragman Ateş ediyor🔥🔥🔥 Pazar günü çabuk gel nolur 🥺🏹❤️
Pro gamer
Pro gamer Ay əvvəl
Beynim yandı lan noluyo. Sinan hadi gəl bizimle oyna diyo😅😅 Ardanın giydiyi kostüm.öldün gülmekten.ama salih hoca yoktu.....😕😕
Hulya Akay
Hulya Akay Ay əvvəl
Yeni bölüm bomba gibi geliyor Hazırlıklı olun bomba sarsabilir 😂😂
Bugra Bugra
Bugra Bugra Ay əvvəl
Allah sabredenle beraberdir🔥🔥
çağan efe ak fan bjk
çağan efe ak fan bjk Ay əvvəl
Heycanla bekliyoruz tozkoparan iskenderi kahramanımız 🤗🤗
Enes  Kaan
Enes Kaan Ay əvvəl
🏹 TOZKOPARAN İSKENDER PAZAR GÜNÜ TRT 1 DE BAŞLIYOR MERKALA İZLEYECEĞİM SON 3 GÜN
ALIYEVA AYLİN
ALIYEVA AYLİN Ay əvvəl
çok heyacanlıyım hemen başlasın diyorum bu bölümü sabırsızlıkla izlemek istoyorum hemen başlasın diyorum😶
Zeliha Sena Çelik
Zeliha Sena Çelik Ay əvvəl
Çok heyecanlııı👑 Her geçen gün daha da heyecanlı oluyorrr⚡
Oyun Dünyası Dila Nur sungur kanalı
Oyun Dünyası Dila Nur sungur kanalı Ay əvvəl
@Duygu Duygu ama o 14 yaşında gerçek hayatta ama küçük duruyo ama güzel oyuncu
Duygu Duygu
Duygu Duygu Ay əvvəl
@Oyun Dünyası Dila Nur sungur kanalı Bende bayılıyorum
Oyun Dünyası Dila Nur sungur kanalı
Oyun Dünyası Dila Nur sungur kanalı Ay əvvəl
@Duygu Duygu ama bence hayla tatlı
Duygu Duygu
Duygu Duygu Ay əvvəl
@Oyun Dünyası Dila Nur sungur kanalı değişmesin de
Oyun Dünyası Dila Nur sungur kanalı
Oyun Dünyası Dila Nur sungur kanalı Ay əvvəl
@Duygu Duygu haa büyümüş biraz sesi değişmiş biraz tipi deyişmiş ama yinede tatlı bence
Rukiye Koç
Rukiye Koç Ay əvvəl
Kasırga'yı özlüyoruz da biz bir gün gelecek Pençe'yi özleyeceğiz😪
rustemzaloglu1
rustemzaloglu1 Ay əvvəl
BEN SİZİ ÖYLE SEVİYORUM Kİ, YANİ GERÇEK SEVGİMİ AÇIKLIYORUM SİZ ÖLSENİZ SİZ ÖLMEDEN KENDİMİ ÖLDÜRÜRÜM ABİ YAAA . SONU EN GÜZEL VE EN DİKKAT ÇEKİCİ OLMUŞ. ABİ BEN SİZİ ÇOKKKKKKKKKKKK AMA ÇOKKK SEVİİİİİİYORUMMM . FRAGMAN ÇOK GÜZEL OLMUŞ CENKİN DEDİĞİNİ DUYDUNUZMU: ZAMAN MAKİNASIMI NEYİZ BİZ DİZİ KARAK TERİMİ ( YANLIZ DİZİ KAREKTERİ OLMAMIŞ SİZ ZATEN DİZİ KAREKTERİSİNİZ YAA ÇİZGİ ROMAN VEYA ÇİZGİLİFİLİM KAREKTERİ DAHA UYARDI.) YA ABİ BARİ BU BÖLÜMDE EFSUN KONUŞSUN SESİNİ DUYMAK VE ONU KONUŞURKEN GÖRMEK İSTİYORUM. BU ARADA YENİ BÖLÜM CANLI YAYINDAN SONRA YENİ BÖLÜM FRAGMANI GELSİN OLURMU
Meryem Ayşe 🏹🏹🎯🎯🥰🙃
Meryem Ayşe 🏹🏹🎯🎯🥰🙃 Ay əvvəl
Tozkoparan iskender dizisini o kadar çok seviyorum ki bölümlerini ve fragmanlarını tekrar tekrar izliyorum bu dizi hiç bitmesin🏹🥰❤️
Sümeyye Erkaymaz
Sümeyye Erkaymaz Ay əvvəl
Fragmana b-a-y-ı-l-d-ı-m ✌👌
Barış
Barış Ay əvvəl
Keşke Kasırga ile yolumuza devam etseydik, Tayfun, Duygu, Ece ve Ayberk ile çünkü onlar çok başarılıydı. Esat Polat Güler, Ülkü Hilal Çiftçi, Defne Ersen ve Mert Erdoğdu çok başarılıydı. Ama maalesef yapacak bir şey yok. Yine de Tozkoparan İskender'in yanında olup izlemeye devam edeceğiz.
Pinar Mohiti
Pinar Mohiti Ay əvvəl
Çok heycanlı bir bölüm bizi bekliyor😍
zeynep beyaz
zeynep beyaz Ay əvvəl
IKINCI FRAGMAN4IN GELMESINE SASIRDIM VE SIMDI HEYCANLA PAZAR GUNUNU BEKLIYORUM.
Nisanur Kıyağan
Nisanur Kıyağan Ay əvvəl
Pazar gününün gelmesini sayan ben...❤
Oğuz Gültay
Oğuz Gültay Ay əvvəl
Çok heycanlı aksiyonlu tozkoparan iskender 28bölüm mükemmel
GAME CİTY
GAME CİTY Ay əvvəl
Adam: ne yapıcaksın ki sen onları İskender: hesap sorucam İskender: onları bulamazsam senden sorucam 😂😂😂😂😂😂😂
Əliş Abışov
Əliş Abışov Ay əvvəl
İnşallah heç vaxt bitməz. Mən Azərbaycandan baxıraam bu tozkoparan iskender çoxx güzel inşallah heç zaman bitmez Amin
Tozkoparan İskender 17. Bölüm
1:00:12
Tozkoparan İskender
Baxış 3,5M
Nurlan Ordubadli - Geri gel (Yeni 2022)
3:19
Nurlan Ordubadli Official
Baxış 156K
SURVİVOR 1. BÖLÜM FRAGMANI | ŞOK SAKATLIK!
1:14
Tozkoparan İskender 28. Bölüm Fragman
0:52
Tozkoparan İskender Fragman ve Analizleri
Baxış 4,8K
Tozkoparan İskender: Zafer (Film)
1:38:46
Tozkoparan İskender
Baxış 4,2M
Tozkoparan İskender 7. Bölüm
1:04:50
Tozkoparan İskender
Baxış 7M
Tozkoparan İskender 3. Bölüm
55:31
Tozkoparan İskender
Baxış 7M
Tozkoparan İskender 1. Bölüm
1:09:46
Tozkoparan İskender
Baxış 11M
Tozkoparan İskender 13. Bölüm
1:04:07
Tozkoparan İskender
Baxış 4,8M
Feride | Türk Komedi Filmi | Tek Parça
1:33:15
Aşk Ağlatır - Silsila Hint Dizisi | 279. Bölüm
21:43
Aşk Ağlatır - Silsila
Baxış 39K