EKİM/KASIM AYI VİRAL VİDEOLARINA TEPKİ!

  Baxış 514,405

TepkiKolik

TepkiKolik

Ay əvvəl

Kerican Durmaz'ın Vida Loca şarkısına, Nihal Yalçın ve Tamer Karadağlı olayına vb. Tepki verdik:)
Oyunu İndirmek İçin: bit.ly/30V7z4q
Hediyeler İçin: bit.ly/3qTGZDA
---------------------
Kanal Sahibi: Burak Tatlıcı
buraktatlici

Bu bölümde tepki veren kişiler:
Burak Topel - 30 yaşında
buraktopel
www.twitch.tv/butotv
Gözde Gürbak - 29 yaşında
gozdegurbak
Anıl Kaya - 30 yaşında
anillkkaya
www.twitch.tv/looptrip
Buğra Mısri - 30 yaşında
bugramisri...
www.twitch.tv/nedertkrali/
Dalia Kittani - 27 yaşında
daliakittani
Günce Sönmez - 24 yaşında
guncesonmez
----------------------
İşbirlikleri için: tepkikolik@creatorstation.com
Twitch Kanalımız: www.twitch.tv/dasquad
Instagram Hesabımız: tepkikolik

Tepki verilmesini istediğiniz videoları, oyunları, yemekleri ve eşyaları yorumlara yazabilirsiniz:)

Şərh: 1 528
TepkiKolik
TepkiKolik Ay əvvəl
Mythic Heroes İndirmek İçin: bit.ly/30V7z4q Hediyeler İçin: bit.ly/3qTGZDA
Samir Gulmammadov
Samir Gulmammadov Ay əvvəl
Kimsinki, sən dediyi adamın repliğini əzbərə bilən birinədə baxın, çox gülünc vəziyətdəsiniz.
Duran Doğan
Duran Doğan Ay əvvəl
Sizler olaya vakıf değilsiniz galiba ilk önce ödülü alıp öyle konuşması gerekiyor burdan gündem olduğu için de şiddet yok birşey yok İstanbul sözleşmesine değiniyor bunun öncesinde Tamer Karadağlı milliyetçi bir adam onun oynadığı savaşçı rolüne girerek şehitlere laf atıyor ki kendiside Nihal Yalçın net şekilde PKK lı bu video yu başından kesitlerle hatta sonrasında Tamer Karadağlı nın anlattığı şeyleri dinlerseniz daha objektif bakarsanız hemen sonrasında Pınar Altuğ un bu ödül hakkında yaptığı konuşmayı dinlemeniz lazım çünkü orası gereksiz şeylerin konuşulacağı siyaset konuşulacağı yer değil dedi haklıda ödülünü alırsın projelerini anlatır teşekkür eder gidersin burda 1 tarafı sevme değil kadın gereksiz yere siyaset e giriyor yetmiyor Savaşçı rolüne atıfta bulunup tüm şehitlere sallıyor biraz hayran olduğunuz isimleri tanıyın
Bahaddin GUSEN
Bahaddin GUSEN Ay əvvəl
11.21 de yapılan neydi ?
Komedi Dahisi
Komedi Dahisi Ay əvvəl
Profilimde 1015 yazıyor bi el atta 1020 olsun be kanka :(
• loveless •
• loveless • Ay əvvəl
Afk arena
Arda Arık
Arda Arık Ay əvvəl
Tamer Karadağlı olayında sadece oraya göre yorumlamanızı doğru bulmuyorum. O konuşmanın hepsini izlerseniz rakiplerini küçümsediği bir konuşma yapıyor ve sahneye çıktığında Tamer Karadağlı'nın yüzüne bile bakmadan konuşmaya başlıyor farkettiyseniz "kim verdi ödülü" diyor. Bence kesinlikle Tamer Karadağlı haklı
Cyburnn
Cyburnn Ay əvvəl
@Pelin Ateş ne anlatıyon sen hevesli olunca düşünme yetisi mi kayboluyor 5 dakika boyunca birilerine sallayıp ödülü bile almamış 2 iq egoist
Seyda Salur
Seyda Salur Ay əvvəl
Çok haklısınız ayrıca Tamer Karadağlı yıllarını bu piyasaya vermiş bir üstat... Gerek bilgi birikimi, gerekse genel kültürü ile o kızı cebinden çıkarır. Kızdaki saygısızlık diz boyu adını bile bilmiyorum o kızın! Ne bu egosu anlayamadım.
Hilal Ekts
Hilal Ekts Ay əvvəl
@Pelin Ateş pelincim demagoji yapıyorsun yapma! Başkasının değil senin yorumunu gördüm sinirim tepeme çıktı. Cinsiyeti için kimseye çifte standart yapmayı etik bulmuyorum. Bu şahıs kadın diye bütün bu terbiyesizliğine göz mü yumalım? Ayıp ayıp. Kadın kadın diyeceğine bu savunduğun insan müsveddesine bak istersen. Diğer kadınları rakiplerim kolaydı diye aşağılıyor sen gelmiş maaş diyorsun konu maaş değil bu kadının hemcinslerine karşı yaptığı terbiyesizlik. Yanlışı savunduğun için tepki alıyorsun.
Pelin Ateş
Pelin Ateş Ay əvvəl
@Hilal Ekts ya arkadaşım bizi erkekler zaten birbirimize düşürmeye çalışıyor sen de onların ekmeğine yağ sürüyorsun. kadın kadının kurdu değil yurdudur iki saattir kadın olan bir kişiyi onun da arkasından kadın haklarını savunmaya çalışıyorm. bana bu kadar sinirleneceğine üstte bir sürü değişik şeyler yazan birileri var keşke onlara sinirlensen ayrıca da kadın oyuncular erkeklere göre aynı başrolde çok daha az maaş alıyorlar. sektörde sürekli mobbinge uğruyorlar ve kadın oldukları için bir yerlere gelebilmeleri illa bel altı bir şeylere bağlanmaya çalışılıyor ya da bekleniyor. ve diziler genelde hep erkek hikayesi anlatıyor. önemli bir rolde ve güçlü bir karakterde bir kadın oyuncu bulmak zor. reklamcılık sektöründe bile dış ses olarak erkekler daha güvenilir geldiği için dış ses olarak yüzde seksenin üzerinde erkek sesi kullanılıyor. yönetmen desek durum daha da içler acısı. hem bizim ülkemizde hem de dünyada kadın yönetmen erkeklere oranla çok az. bir şeyleri yönetebilme becerisine uygun görülmüyor çünkü kadınlar. olan yönetmenler de yok sayılıyor ödül törenlerinde ödül verilmiyor. natalie portman'ın bu konuya dikkat çekmek için oscar ödüllerinde giydiği elbiseye bakmanı rica ediyorum. ben burada sadece bazı şeyleri düzeltmeye çalışıyorum, gidişatı. seni neden kandırmaya çalışayım. gözümde çocuk değilsin,böylr bir coğrafyada kadın olabildiğin için çok güçlü bir bireysin. şimdi de bana kadınları daha üstün görüyorsun diyecekler biliyorum lütfen onu demeden önce pozitif ayrımcılık kavramına da bir göz atın derim. kimseyle de tartışmayacağım bundan sonra. anlamak istemeyene bir kulaktan giriyor diğer kulaktan çıkıyor çünkü. herkese iyi günler.
Hilal Ekts
Hilal Ekts Ay əvvəl
@Pelin Ateş oyunculuk sektötünde kadınlar az falan değil ayrıca. Sana şimdi hemen erkekten daha fazla kadın oyuncu sayarım ne azından bahsediyorsun şu terbiyesiz görgüsüz tipleri savunup küçük düşürmeyin kendinizi. Valla sinirlendim hee saçmalığa bak. İroniymiş ironi bilmesek yedirecek.
Reveluv Luvie
Reveluv Luvie Ay əvvəl
Tamer Karadağlı olayı aslında biraz daha farklı. Ilk önce ödülü almak gerekiyor, sonra konuşma yapmak gerekiyor. Hani ödülü almadan direk konuşma yapmaya geçtiniz, ama arkada ödülü taktim edip gitmesi gereken biri var. Ve Tamer Karadağlının sondaki o yüz ifadesinin sebebi aslında Nihal hanımın sert bir şekilde tepki vermesi. Zaten Tamer bey de doğru söylüyor ödülünüzü alın öyle konuşun.
Ezgi
Ezgi Ay əvvəl
@Esra Eğlence Kanalı aynen kanka açıklama da şu " ehe ben Türk milliyetçisiyim pü kaka pekakalılar yaşasın türküm diyene🐺🐺🐺🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷"
Selin Zeybek
Selin Zeybek Ay əvvəl
Kadın orada sunucuya ayıp ediyor ödülu almadan konusmaya gecmek ...
Çevsi
Çevsi Ay əvvəl
@LUX REBELYaa mal ben demiyorum suç diye tabiki diyebilir tabiki ama öyle bir yerde diyemez bak mesela instagramda story atıp dese bir şey demem diyebilir orda bunu konuşmaması gerek tabiki sesini daha iyi duyurmak için yapmış olabilir ama diyemez hem sen benim terörist diyeceğimi nerden biliyorsun belki demicem demicem zaten orası ayrı bir şey niye önyargıyla yaklaşıyorsun bak lütfen düzgün okuki anla ben kadın haklarını savunamaz dedım mı hayır savunabılır kı bende savunuyorum ama oyle bir yerde sadece tesekkur falan edılır ya bak sen su anda benım yorumu he bu mal ne yazmıs dıye dusunerek okuyorsun dusuncen oyle duzgun okusan anlayacaksın ne demek ıstedıgımı
Barış GMŞ
Barış GMŞ Ay əvvəl
@LUX REBEL IQ 0 galiba nihal hanım diyorsun tamer karadağlı dan ödülü alması gerekiodu diosun ama heyecandan unutmuş olabilir diosun sence heyecanlı olsa 10 dk konuşma yapar mı o kadar özgüvenli giriyor ki sende savunmak için sıçmışsın .d
Vyoin
Vyoin Ay əvvəl
@LUX REBEL Arkadaşım her şeyin bir düzeni uslubu var sen çıkıp orada o adamı öyle bekletip o kadar uzun konuşamazsın
Umut Yusuf
Umut Yusuf Ay əvvəl
bu arada tamer karadağlı olayını konusunda hiçbirinize katılmıyorum ödül almanın adabı ilk önce uzatılan ödülü saygıyla alıp teşekkür edip sonra konuşmaya başlamaktır ve bu tarz ödüllerde ödül veren kişiler sunucu değil eski üstadlar olur yani o sahnede ödül alan kadın ( tanımıyorum kendisini ) bi üstaddan ödül alıyor ve bunun karşısında saygı göstermesi lazımken bide terbiyesizlik yapıyor sahneden kovsa haklı adam
irem
irem Ay əvvəl
@İlkdem Emekli Tamer Karadağlı neyin üstadı mı? Bunu sorman bile cahilliğini ortaya koyuyor. Pardon, tabii sen de Tamer Karadağlı gibi Hollywood filminde oynamış ve İngilizce'nin 8 aksanını konuşabilen birisi olduğun için Tamer Karadağlı'yı küçümsemen normal.
İlkdem Emekli
İlkdem Emekli Ay əvvəl
@Umut Yusuf Aynen bir şeyi anlatamadığında bireysel aşağılama ile kendi ifade edemeyişinin üstünü kapat.
Shu Tung
Shu Tung Ay əvvəl
Gidin eski ödül törenlerini bir izleyin ondan sonra gelin burda edebiyat yapın Umut Yusuf doğru bir noktaya deyinmiş sizin gibiler hemen eleştireye başlamışınız. Tekrar Hatırlatmak istiyorum Gidin Önceki ödül törenlerine Bakın sonra bunu izleyin Anlayacaksınız.
Komedi Dahisi
Komedi Dahisi Ay əvvəl
Profilimde 1015 yazıyor bi el atta 1020 olsun be kanka :(
BEYAZ TAVŞAN
BEYAZ TAVŞAN Ay əvvəl
@wanda 👏👏👏👏
Ulvi Cici
Ulvi Cici Ay əvvəl
Yapılan tek saygısızlık Nihal Yalçın'ın saygısızlığıdır. Tamer Karadağlı gibi bi oyuncuyu ödül elinde kukla gibi arkada bekletmek ve konuşmasını gereksiz bir şekilde uzattıkça uzatmak videodaki tek saygısızlık örneğidir.
Berkay Yıldız
Berkay Yıldız Ay əvvəl
Burak Topel adamsın. Bütün sosyal medyadaki baskıya rağmen Tamer Karadağlı'yı savunup doğruları konuşabiliyorsun. Bence bu kanalda bir tepki olacaksa basmakalıp sosyal medyada nasıl pompalanıyorsa onu savunarak değil kendi aklını kullanarak olmalı. Bu nedenle seni tekrar tebrik ediyorum abicim.
Emirhaaan
Emirhaaan Ay əvvəl
cidden sadece Topel savunmuş Karadağlı'yı Topel'e saygım %100 arttı valla
KereM
KereM Ay əvvəl
Tamer Karadağlıya yapılan yorumları yanlış buluyorum. 1-Bu tarz ödül törenlerinde konuşma kısa ve öz olur emmy ödül törenlerine bakın görürsünüz 2-Önce ödül alınır,sonra konuşmacı konuşmasını yapar, ordaki kadın bekletmiş ve Tamer Beye olan üslubu çok kaba 3-Ödül veren de bir insan ve bütün konuşma boyunca seni dinlemek zorunda değil bu işin usulünde ödül verilir ödül veren kişi yerine geçer,ödül alan 1,5 2 dklık bir konuşma yapar ve iş sona erir
Abi kardeş
Abi kardeş Ay əvvəl
+1
oğuzhan yıldırır
oğuzhan yıldırır Ay əvvəl
@wanda Adam bir kız babası ve kızını nasıl yetiştirdiğine bak. Ayrıca Pınar Altuğ'un hakkında söylediklerine de bak. Hem çocuklar duymasın' ın dandik olması oyuncuların kötü olduğunu göstermez. Birçok iyi oyuncumuz şu anda para kazanmak için popülist tv dizilerinde rol alıyor. Maalesef yurdum insanı izlemeye devam ettikçe de kaliteli işler çıkmamaya devam edecek. Ayrıca dürüst bir oyuncu Tamer Karadağlı'nın oyunculuğunu gayet yeterli bulacaktır. Ki kendisi ayrıca iyi de bir ses sanatçısı. Bu kadar şeyden bahsetmişken bile amacım onu savunmak değil. Ancak insanların "yaptığı yanlışları" (ortada bir yanlıştan çok mağduriyet olsa da) işleri üzerinden değerlendirmek çok vasat bir davranış olurdu. O yüzden olaya kişilerin dışında bakmak gerekir diye düşünüyorum. Böyle bakıldığında da orada empati yaptığımda yapılan davranış bana yapılsaydı aynı tepkiyi veriridim. Her iki tarafta da. Ancak Nihal Hanım yaptığı hatanın farkında değil, heyecandan ötürü büyük ihtimalle. Tüm bunlar olurken olayı bu kadar büyütmek de çok manasız. Emin olun iki tarafta olay gecesinde unutmuştur olanları.
Hilal♡
Hilal♡ Ay əvvəl
Ayrıca kadin kendisinin meslektasi olan kadinlara da garip seyler soyluyo kucumsuyo falan o konusmada, bu bideoda kesilmis orasi
Dilara Usta
Dilara Usta Ay əvvəl
@LUX REBEL evet ulkede kadın diye ezilen çok insan var da bu konun onunla alakasi yok belliki kadın ilk ödülünü alıyor ve orda kendi yapması gereken şeyi bilmiyor sırf kadın diye ortada abartılıcak bir şey olmayan bir olayı abartmayın kadın dönüp şakalaşmış tamer karadağlıda açıklamış ikiside sonrasında birbirlerine kötü bir davranışta bulunmamış kendi dert etmedikleri şeylerden bu kadar anlam çıkartmayı kesin bence
Osman Talha ÇAKIROĞLU
Osman Talha ÇAKIROĞLU Ay əvvəl
@LUX REBEL olay orda zaten nihal hanım sahneye çıktığı anda ödülü almak zorunda işin usulü böyle.
seyma ramazan
seyma ramazan Ay əvvəl
Ya varya kimin hangi yönde olduğunu ve kimin nasıl izlediği şeyi başka yerleriyle izlediğini bu video sayesinde görmüş olduk . Tamer karadağlı dan ilk ödülü alması gerekir ve adam da yerine geçip oturması gerekirken adamı orda normalde 1 buçuk 2 dk konuşması lazım iken 5 dk yı geçince konuşması ve sadece İstanbul sözleşmesi değil , gereksiz siyasete giriyor kadın . Ve diğer meslektaşlarına kadın olan rakiplerine saygısızca şeyler söylediği için Tamer karadağlı o mimikleri yapıyor . Kimse onu beklemek zorunda değil .işin Usulü nedir?? İlk ödülünü alırsın ödülle konuşursun ! Keşke baştan sonra izleseydiniz
Ava Hitchman
Ava Hitchman Ay əvvəl
@burak tufan igrenc bir insan
Ava Hitchman
Ava Hitchman Ay əvvəl
gereksiz siyasete girmiyor hakli bi sekilde konusuyor zaten kimse olan olaylara ses cikarmadigi icin ulke bu halde
Arda Cengiz
Arda Cengiz Ay əvvəl
@Pelin Ateş bu kadın zamanında şehitlik makamı kaldırılsın demişti ve rakiplerini kucumsuyor.yani ödül alırken rakip küçümsemek normal mi
Arda Cengiz
Arda Cengiz Ay əvvəl
@Eylül Dinç araştır adam doğru soyluyor
Ali Heidari
Ali Heidari Ay əvvəl
@Pelin Ateş kadin saygisizlik yapiyor ilk odul alinir veren fen teşekkür edersin sonra konuşma yaparsan aç izle ödül Türen lerini
Multi21Seb
Multi21Seb Ay əvvəl
Tamer Karadağlı’nın orada kimseyi beklemek gibi bir sorumluluğu yok. Görevi ödülü takdim edip sahneden çekilmek, gerisi ödülü kazananın konuşma yapması. Yapılan yorumları yanlış buluyorum.
Ece
Ece Ay əvvəl
Tamer Karadağlı olayının hepsini 3-5 dk boyunca izlememişler bence o yüzden böyle tepki veriyorlar. Onun harici kimseden böyle tepki beklemezdim. Edit: Dalya Tamer Karadağlıya kimsin sen mi dedi kulaklarım mı yanlış duydu…?
Şeyma R. İyidoğan
Şeyma R. İyidoğan Ay əvvəl
Tamer Karadağlı olayında en mantıklı tepkiyi Burak ve Anıl vermiş. Helal.
Ayşe Yılmaz
Ayşe Yılmaz Ay əvvəl
Bu video da “bir şeyi nasıl işine geliyorsa öyle yorumlarsın, canın nasıl yorumlamak istiyorsa ona uygun görüntüler kullanırsın”ın bariz örneklerinden olmuş. Apolitik olduğunu iddia eden bu ekip sapına kadar politik yorumlar yapıyor. Tamer Karadağlı %100 haklıdır.
Akif Özçelik
Akif Özçelik Ay əvvəl
@Bildirimlerim kapalı boşuna yoruma zahmet etme feministlik ülkemizde erkek düşmanlığı olarak anlaşıldığı için o şekilde bir yorum yaptım, sana da merhaba feminist.
Bildirimlerim kapalı boşuna yoruma zahmet etme
Bildirimlerim kapalı boşuna yoruma zahmet etme Ay əvvəl
@Akif Özçelik Feminist olduğunu nereden biliyorsun? Tamer Karadağlı yi nasıl hiç bir şey bilmeden suçluyorlarsa sen de şu an öyle yapıyorsun. Ki Feminist olmak suç mu? Sana ne Feministliğinden?
Akif Özçelik
Akif Özçelik Ay əvvəl
@Ava Hitchman merhaba feminist kardeş sen tüm videoyu izle ve öyle yorum yap
Ava Hitchman
Ava Hitchman Ay əvvəl
%100 hakli degil igrenc biri
Skynet T800
Skynet T800 Ay əvvəl
Burak IQ testi yaptırsana arkadaşlara kaç çıkacak. Kasım ayı IQ test sonuçlari diye bölüm çekersin
loashiwee
loashiwee Ay əvvəl
Yalnız melinanın düsük cıkar bayagı
Dıvno
Dıvno Ay əvvəl
Harbi amk sjdmdjdjhdmddms
Eda Nur
Eda Nur Ay əvvəl
JXJDJDJDJJS
Halit Adem
Halit Adem Ay əvvəl
Dalia Kittani diyor ki "Sen Kimsin?"(Tamer Karadağlı'ya ithafen) Hanımefendi herşeyin bir yöntemi ve usulü vardır. Nihal hanım, Tamer beyin yüzüne bile bakmadan ödülünü almadan doğru konuşma yapmaya başlıyor. Ama aslında öncesinde ödülünü alması gerekiyor. Emmy, Oscar gibi törenlerde de usül böyledir. Sonrasında rakiplerini küçümseyen konuşmasıyla birlikte geçen dakikalar yüzünden Tamer beyin yüz ifadesi izleyenlerle birlikte değişiyor. Sayın Dalia Kittani, yorumunuz çok yanlı ve feminen.
chaxen
chaxen Ay əvvəl
Sert yorumlar istiyor ama neyse
Nurullah Güney
Nurullah Güney Ay əvvəl
TAMER KARADAĞLI OLAYINI BİLMEDEN YORUMLAMANIZ İRETE EDİCİ. SADECE BU VİDEODAN YOLA ÇIKARAK YAPILAN YORUMLAR ÇOK KÖTÜ YARIDA KESMEK ZORUNDA KALDIM.
Ramazan Altundal
Ramazan Altundal Ay əvvəl
Tamer Karadağlı olayında; kim verdi bana bu ödülü diyecek kadar farkındalığı düşük ve olağan ödül işleyişinden farklı olarak direkt konuşmaya başlayan sanatçı kadının (Adını bilmediğim için) ne yapmaya çalıştığına anlam veremedim. Olabilir esasında, anlık bir heyecandır ve küçük bir gelişmedir. Ama maalesef basının iyi malzemesi olarak şişirildi.
Rauf Haurullah
Rauf Haurullah Ay əvvəl
Keşke Tamer Karadağlı ödül videosunda videonun tümünü koysaydın Burak, eminim ki düşünceleri çok farklı olurdu hatta cring olup onlarda sonuna kadar izlemek istemezdi.
can olğun
can olğun Ay əvvəl
Ağa harbi sanki 10 sn birşey söylemiş de adam bölmüş gibi koymuş kadın orda neler söyledi seyirciler bile az kalsın ni sus ne diyecekti kadın aktörleri eleştirdi küçümsedi yok Burak abim onları koymamış
ant3x3
ant3x3 Ay əvvəl
Eskiden TK nın videoları daha bi kaliteliydi. Burak her videodan sonra 3-4 soru soruyordu. Şimdi öyle bakıp bakıp geçiyorlar, onda da tamamına bile bakmıyorlar. Ne anladım ben bu tepkiden. 3 sene önceki videolarına bak mesela
gokce elif
gokce elif Ay əvvəl
Ödül töreni kısmından hiçkimseye katılmıyorum. Normalde ödül ilk sahneye çıkıldığında oyuncu tarafından alınır ve veren kişiye teşekkür edilir. Sonrasında konuşmaya başlanır elinde ödülü tutarken. Direkt Tamer beye selam bile vermeden mikrofona geçip konuşmaya başlıyor kadın ve bahsettiği şeyler daldan dala atlama. Konuşmanın tamamını vermemişsiniz ama bir kısmında kadın oyunculara rakibim yoktu bu ödülü alırken vs diyor, bana erkek rolü verin diyor. Ayrıca Tamer bey gayet iyi dayandı bu duruma ve ödülü verince de tüm seyirciler alkış ile kendisini destekledi :) neyse oyuncunun ne amaçla bunları yaptığı da ortada zaten, yaptığı saygısızlık
Aymesev Ravenclaw
Aymesev Ravenclaw Ay əvvəl
Geri zekaliya anlatır gibi anlatsak bile anlamazlar. Kadın o kadar kötü davranışlar sergiledi ki ben bir kadin olarak utandım. Hala destekleyenler var. Yazik.
Ömer Kartal
Ömer Kartal Ay əvvəl
12:35 abi sence tamer abinin yaptığı mı ayıp tüm düyada ödül geleneği olarak ilk önce ödül alınır sonra konuşma yapılır taraf tutmak gibi oluyor ama tamer abiyi de 5-6 dakka ayakta bekletmenin manası yok
dnakula
dnakula Ay əvvəl
Tamer Karadağlı olayı bence çok yanlış yorumlanmış Nihal Yalçın sahneye giriş yaptığında uzatılan ödülü almayıp hiç birşey yokmuş gibi mikrofana yönelip alaycı ve egolu bir şekilde uzun konuşma yapmıştı
ckgj
ckgj Ay əvvəl
Tamer Karadağlı'nın yanlış bir şey yaptığını düşünmüyorum. Tamamen etkiye tepki olayı bu.
Ömer Faruk ÖZER
Ömer Faruk ÖZER Ay əvvəl
Tamer Karadağlı kesinlikle haklı, ödülünü alır 1 2 dakika konuşur inersin, ödül almışsın siyasi mesaj veriyorsun. Git onu siyaset programında konuş, yada sosyal medyadan görüşünü bildir. Adam arkada emanetçi gibi duruyor. Konuşmayı uzatıyor vs. vs. Gerek yok. Zaten sayın Tamer KARADAĞLI gerekli açıklamayı yaptı. Açın izleyin.
fairytale...
fairytale... Ay əvvəl
12:30 kesinlikle tamer karadağlı haklıydı adamı orda boşu boşuna bekletiyo ödülünü almadan konuşma yapanıda ilk defa görüyorum
aayik83
aayik83 Ay əvvəl
+1
Mehmet Emin GÖÇGEN
Mehmet Emin GÖÇGEN Ay əvvəl
Bir de videonun tamamını izlemiyorlar kadın aşırı boş konuşuyor
ZzeusS
ZzeusS Ay əvvəl
Tamer Karadağlı sonuna kadar haklıdır. Sizin karşınızdayım bu konuda. Ödülü al öyle konusmani yap ne bekletiyorsun adamı orada hem de laf atıyor sus diye mi verdin diye evet sus diye verdi ödül konuşması 20-30 saniye olur ne konuşuyorsun o kadar konuşuyorsun da ödülünü al öyle konuş
pınar kuruhan
pınar kuruhan Ay əvvəl
Ödül olayında herkes tamer karadağlıyı eleştirmiş yerden yere vuşmuş ama bence asıl ayıbı o kadın tamer beye yapmış önce ödülünü alıcak ve adam gidicek sonrada 1 2 dk konuşacak ve bitecek yani ama hem süreyi uzatmış hem ödülü almadan konuşmaya geçmiş adamı orda bekletiyo uşak gibi. Adam yılların oyuncusu ondan daha küçük birinin onu böyle bekletip aşağılamasına katlnamamış içine sığdıramamış tuhaf hareketler yapmış sadece. Tamam kadın haklarını koruyalım ama hakkımızı koruyacaz diye de erkekleri yerli yersiz ezmenin bi manası yok sezarın hakkını sezara vermek gerekir. Ortada adamın yaptığı kasti bişey yok.
Enes ÇOLAK
Enes ÇOLAK Ay əvvəl
Burak topele ödül verme konuunda çok katılıyorum + olarak kim verdi ödülü ne demek sahneye çıkarken,ödülü uzatırken görmüyormysun
〆 - ꪝalker
〆 - ꪝalker Ay əvvəl
Tamer Karadağlı en başta ödülü kadına uzatıyor, fakat kadın almadan konuşmaya başlıyor, Tamer Karadağlı da bozuntuya vermeden arkaya geçiyor. Onun dışında o tip ödül törenlerinde konuşma kısa tutulur, herkes bir-iki dakikalık bir konuşma yapar ve yerine geçer, fakat kadın uzatıyor. Tamer Karadağlı orada kadını o kadar süre beklemek zorunda değildi, çünkü dediğiniz gibi o sunucu değildi. Yani burada Tamer Karadağlı'dan çok, kadının suçu var. Tamer Karadağlı zaten genel olarak o tip mimikler kullanan biri, e tabi birazda sıkılmışlık vardır elbet. Kısacası orada ki durumlar göründüğü gibi değil pek.
Miftahx
Miftahx Ay əvvəl
Burak , tamer karadağlı olayını tamamını koymamışsın gerçekte tamer karadağlı elini uzatmasına ragmen sıkmıyor ve 5 dakika boyunca teşekkür ediyor boş kişilere adam artık kadının yaptıgı terbiyesizliğe yeter demiş ustaca o kadar !
Seyda Erdoğan
Seyda Erdoğan Ay əvvəl
@Emir Koçyiğit evet çok haklı bir tepki. Video kesildiği için buradan böyle bir sonuç çıkıyor. Sanki kadının İstanbul sözleşmesinden bahsetmesi rahatsızlık vermiş gibi. Ama baştan sona izleseler fikirleri başka olurdu.
Merve Güldüren
Merve Güldüren Ay əvvəl
@Emir Koçyiğit İstanbul sözleşmesi yaşatır diyip öncesinde kendi hemcinsi kadınlardan oluşan rakiplerini gömmesini kesmeselerdi acaba nolcakti tepkilerr
bir kadın
bir kadın Ay əvvəl
@Emir Koçyiğit ve ondan kat kat iyileri vardı geçtiğimiz sene o ne alakaysa artık
bir kadın
bir kadın Ay əvvəl
@Emir Koçyiğit hayır ondan önce bir dünya rakiplerine gömdü terbiyesizce
rainbow
rainbow Ay əvvəl
@Emir Koçyiğit ya ne alaka
Sami lafçı
Sami lafçı Ay əvvəl
Nihal Yalçın, yılların oyuncusu Temer Karadağlı dan ödülü alıp konuşma yapması gerekirdi. Aksine bu durumda sanki Temer Karadağlı orda bir sunucu gibi bekletilip ödülü bekletti. Nihal Yalçın ise ödül töreninde ödülü almak için çıktığı yerde Temer Karadağlıyı bekletti. Asıl ayıbı Nihal Yalçın yaptı bence.
Eda Şekerci Aksoy
Eda Şekerci Aksoy Ay əvvəl
Sonuç olarak önce ödülü almayı unutuyor, hadi heyecan dersin yada söyleyeceklerini bir an önce dile getirme çabası belki de... Ama, sadece sana ödülü takdim etmek için bekleyen yılların oyuncusuna 'kim bu ödülü bana verdi ya' diye başlayan konuşmayla bir çok farklı polemik doğdu. Haliyle de kadın olarak haklı olduğumuz konuların geri planda kalmasına neden oldu. Çünkü saygısızlıkla başlayan bir eylemde "saygı" veya "hak" talep etmek biraz garip. "4 dakikalık konuşma" nın bu tür organizasyonlardaki aksamalarını hiç saymadık daha...
Barış
Barış Ay əvvəl
Gözde ile Dalia neden bir anda olayı düşmanlığa çevirmiş anlamış değilim tamamını izleseler eminim ki Tamer karadağlının haklı olduğunu anlarlar ki öyle
RECEP YİĞİT
RECEP YİĞİT Ay əvvəl
Tamer Karadağlı adamdır...
Esra Eğlence Kanalı
Esra Eğlence Kanalı Ay əvvəl
NET!
Görkem çelik
Görkem çelik Ay əvvəl
Koca koca adamlar, 3-5 çakaldan linç yememek için Tamer beyi yermeye çalışmışlar. Keşke her olayda bu kadar açık sözlü olsanız sevgili TK ekibi 😊
Buse Akın
Buse Akın Ay əvvəl
Herkes söylemiş ben de söylemek istiyorum orada asıl saygısızlık Tamer Karadağlı tarafına yapılmış ödül töreni işleyişinde bahsetmeme gerek yok sen adamın yüzüne bakma, ödülü alma ve konuşman boyunca arkanda heykel kalmasını bekle kaldı ki ne kadar doğru bilmesemde kadının normalden fazlaca uzun konuştuğu ve konuşurken diğer kadın oyuncuları küçümsediği de söyleniyor kimse onun paşa gönlünün yaveri değil kusura bakmayın da yersiz taraflı yorumlamışlar
Enes Koca
Enes Koca Ay əvvəl
TAMER KARADAĞLIYA YÖNELİK YAPILAN YORUMLARIN HEPSİ ÇOK BOŞTU SAHNE KÜLTÜRÜNÜN NE OLDUĞUNU GRAM BİLGİNİZ YOK .
Aslan Kemalettin
Aslan Kemalettin Ay əvvəl
Burak lütfen bir olay hakkında tam bilgi vermeden ekibe tepki verdirtme. Olayı bilmedikleri için yaptıkları yorum yüzünden bir ton laf yiyecekler. Eğer senin de olay hakkında bilgin yoksa o olayı koyma videoya, eskiden bunlar pek umursanmazdı ama bu yeni sosyal medya çağı, kullanıcıları acayip bir kafada, beklenmedik bir linç ile karşı karşıya kalırsınız bizim gibi eskiden beri izleyen izleyiciler üzülür.
Alp Yılmaz
Alp Yılmaz Ay əvvəl
Bence Tamer Karadağlı haklı. Ödül konuşmasından önce ödülü verecek kişiyle selamlaşılır, ödül alınır ve ödülle konuşulur. Ödülü verecek kişi elinde ödülle uzun sayılabilecek bir konuşmanın tamamlanmasını beklemez zaten.
Furkan Kurtuluş Hoşgören
Furkan Kurtuluş Hoşgören Ay əvvəl
@Esra Eğlence Kanalı verecekler. Tam tersi olsa ama ödülü veren kadın olsa dalia ve gözde gibiler yine Tamer karadağlıyı suçlayacak. Türkiye burası duyar kasmak linç etmek üst düzeydik göstergesi
bir kadın
bir kadın Ay əvvəl
@Çağrı U çünkü kadın yüzüne bile bakmıyor 4 5 dk konuşuyor beklemek zorunda değil orda
rainbow
rainbow Ay əvvəl
@Çağrı U katılıyorum
Esra Eğlence Kanalı
Esra Eğlence Kanalı Ay əvvəl
Haklısın.Bizler de Istanbul Sözleşmesinin arkasındayız. Fakat burası siyaset yapılacak bir yer değil. Tamer Karadağlı bu videodan sonra gerekli açıklamayı yapıp paylaştı.Onu izleyince de kadına hak verecekler mi ,sanmam.
Çağrı U
Çağrı U Ay əvvəl
Haklısın ancak arkada tipten girmesi de bi o kadar gereksiz aslında ve onu bu eleştirilebilir kılıyor.
A Haj
A Haj Ay əvvəl
Yanlis yaptigini dusunuyor olabilirsin, bunu soyleyebilirsin. Ama sen Tamer Karadagli’ya “sen kimsin” diyecek bir kimse degilsin sevgili dalia kittani P.S Tamer Karadagli son derece hakli. Sunucu degil, gorevi odulu verip gitmekken 15 dakika elinde odul arkada bekletilmesi saygisizlik. Ilk once odulunu almaliydi adini bilmedigim hanimefendi
KUBİLAY GÖKSU
KUBİLAY GÖKSU Ay əvvəl
Tamer karadağlı hakkında çok boş yorumlarınız vardı kimse kimsenin keyfini bekleyemez artı olarak terör örgütü lehine konuşmaya karşı gayet güzel bir tavır tamer karadağlıyı yürekten tebrik ediyorum.
Selim Yılmaz
Selim Yılmaz Ay əvvəl
Böyle ödül törenlerinde önce ödül alınır ödülü veren kişi sahneden iner ve ödülü alan kişi 20 30 saniye konuşur
Furkan şentürk
Furkan şentürk Ay əvvəl
@Twitch Evreni Ben dünyada ödülünü almadan konuşma yapılan bir ödül töreni görmedim, saçmalık.
Twitch Evreni
Twitch Evreni Ay əvvəl
Buna moderatör karar verir ya da yönetir.
Esra
Esra Ay əvvəl
Tamer Karadağlı ve o adını bilmediğim kadın arasında olan olayda Tamer Karadağlı son derece haklı. Ödül konuşması yapıyorsan bunun bir süresi olmalı. Kesit bir video üzerine konuşuyoruz orada gözüken 30 saniye falandır maksimum. Ancak kadın dakikalarca konuştu. Asıl ayıp ve garipsenilmesi gereken durum da bu. Zaten videoyu tamamen izlerseniz ödüle dahi yeltenmiyor başta, bu da büyük bir hata. Konuşma yapacaksan ödülün olmalı, bu kuralları bilmeyip karşımıza geçip sanatçıyım diye konuşmasın lütfen. Karadağlı'nın tek hatası ödülü zamanında vermeyi atlamış olması, üzgünüm. Ayrıca kadının arkasını dönüp 'bunu kim verdi yaaaa' şeklinde saçma bir üslup takınması da hoş olmamış. Ödülü için tebrik ederim ama bu üslupla saygınlık birçok kişinin gözünde 0
nijiromurakami
nijiromurakami Ay əvvəl
@LUX REBEL daha ne kadar algı yapabilirsin onu izliyorum istanbul sözleşmesi siyasi değildi ama siyasiye evrildi altını çiziyorum tonlarca KADIN VE COCUGUN kanı var elinde savunduğu özgürlük istediği adamin kadin haklari savunucuymuşsun uza bir ya sizin gibiler olmasın savunucu falan kadında bir sözlu şiddet uyguluyor ama erkek ya ne olur ki hak etmiştir siz feminist olsaydiniz demezdiniz bunlari özenti ergenler
oğuzhan yıldırır
oğuzhan yıldırır Ay əvvəl
@LUX REBEL Siyasi konuşması İstanbul Sözleşmesi değil. Zaten en son söylüyor onu. Başlarda Menderes Türel falan diyor. İşte çok rakibim yoktu diyerek oyuncu arkadaşlarına saygısızlık yapıyor. Tüm bunlar olurken saygısız ve kadın düşmanı Tamer Karadağlı mı oluyor?
Komedi Dahisi
Komedi Dahisi Ay əvvəl
Profilimde 1015 yazıyor bi el atta 1020 olsun be kanka :(
Pelin Ateş
Pelin Ateş Ay əvvəl
kusura bakmayın ama tamer karadağlı'nın olayı sonradan vatan millet sakarya edebiyatına bağlaması bile nasıl basitlikte biri olduğunun ve hiç de iyi niyetli olmadığının bir göstergesi. kadın ödül kazanmış, ülkemde bir kadın başarılı olmuş tebrik edeyim demiyor da arkada yüzünü ekşitiyor. kimleri koruduğunuzun bir farkına varın artık ya.
LUX REBEL
LUX REBEL Ay əvvəl
@ufuk bunlar davar anlamaz ki
Kamil’in Göbeği
Kamil’in Göbeği Ay əvvəl
Burak neden ödül töreni videosunun tam halini koymadın. Öyle izleselerdi eminim fikirleri çok farklı olurdu.
Ceren Yavuz
Ceren Yavuz Ay əvvəl
Buğra'nın gülüşüne videolardan daha çok gülüyorum mdjddjjdjd
Ceren Yavuz
Ceren Yavuz Ay əvvəl
@Elif Bozbey aynen öyle dnsnsnsnsj
Elif Bozbey
Elif Bozbey Ay əvvəl
Bu kanalı izleme sebebim ya dbdbdbbdbdh
Tuğba Üzümcü
Tuğba Üzümcü Ay əvvəl
Ödül törenleri siyaset veya sosyal mesaj verilen mecralar değildir bunun için başka yolları tercih edebilirler bu konuda doğru yorum yapıldığını düşünmüyorum bu videoda özellikle Dalianin sen kimsin tavrı falan maximum konuşma süreleri bir dakikayı geçmez bile çıkarsın ödülünü alırsın veren kişiyle selamlasirsin teşekkürunu yapar inersin bir eğlence töreninde gereksiz konuşma olduğunu herkes kabul etsin bir kere
petek
petek Ay əvvəl
tamer karadağlı gayet başarılı saygıdeğer bir oyuncudur kimsin ki demek bence çok büyük bir saygısızlık yorumlar hiç olmamış
Zehra Çelebi
Zehra Çelebi Ay əvvəl
Tamer haklı nokta
M Y
M Y Ay əvvəl
Tamer Karadagli hakliydi. Her seyin bi yeri ve zamani var.
Sıla Teke
Sıla Teke Ay əvvəl
Tk ekibinin hangi tarz müzik dinlediğini merak etmeye başladım ona da bi tepki videosu çekseniz süper olur
hilal
hilal Ay əvvəl
@önemli olan mantığını kavramak rock dinliyor
önemli olan mantığını kavramak
önemli olan mantığını kavramak Ay əvvəl
Aynen özellikle Anıl'ı merak ediyorum :)
Ali Tryndamere
Ali Tryndamere Ay əvvəl
yorumlayanların hakim olduğu konulara göre yorumcu seçin. tamer karadağlının olayı hakkında hiç fikir sahibi değildiler.
Caner Celbek
Caner Celbek Ay əvvəl
Tamer Karadağlı kesinlikle haklı.
kadir küçükkeskin
kadir küçükkeskin Ay əvvəl
Tamer Karadağlı gereksiz linçlenmiş kesinlikle çünkü sus demek amacıyla yapmış olamaz zaten o ödülü alacak kişinin orda yapması gereken elinde ödülle teşekkür etmek yani amaç ordaki kişinin konuşması.
Melisa AYDEMİR
Melisa AYDEMİR Ay əvvəl
Böyle bir kanaldan bu şekilde bariz bir yönlendirme taktiği kullanarak insanları yanlış düşünmeye sevk ettiğini görmek beni çok üzdü. Keşke Tamer Karadağlı' nın ve o kadının sahnede bulunduğu o 5 dakikanın tamamını koymuş ve insanları doğru bir şekilde bilgilendirmiş olsaydınız. Gerçekten hiç hoş değildi bu durum.
KİNG MÜZİC
KİNG MÜZİC 3 gün əvvəl
sanki bilerek yapılmış gibi herkes yoruma çöksün ve trendlere çıksın video acayip
Aydınova
Aydınova Ay əvvəl
Tamet Karadağlı mevzusunda bence yanlış yorumlar ve video çok kesilmiş. Orda Nihal hanım diğer meslektaşlarını küçümseyecek bir konuşma yapıyor. Ve ödül törenlerinde ilk önce el sıkılır ödül teslim alınır daha sonra konuşma yapılır. Ben Nihal hanımın oyunculuğunu beyeniyorum ancak uslubu yanlışdı bence.
Melih Faruk Kurt
Melih Faruk Kurt Ay əvvəl
Her ödül töreninde ilk ödül alınır ve konuşma yapacak ise kişi konuşmasını ödül ile birlikte yapar.
Kahraman Akbulut
Kahraman Akbulut Ay əvvəl
Algıda seçicilik yapmayın abi Tamer Karadağlı adamdır. Haklıdır.
MÜCAHİT USAME BAYSAL
MÜCAHİT USAME BAYSAL Ay əvvəl
ilk önce ödül alması lazım zaten ayrıca ödül törenlerinde onlarca insan ödül alıyo herkes çıkıp 4 5 dk konuşsa tören bitmez kadının kısa konuşma nezaketi göstermemesi kabalık asıl
Tembel Karınca
Tembel Karınca Ay əvvəl
Tamer kardağlı o kadının vestiyerimi dönüp almaya dahi tenezzül etmiyor ödülü alacaktı tamer kardağlı sahneden inecekti kadın konuşacaktı. Ödülü alıp miting yapmış yarım saat konuşmak nedir. Bide viral olmak için yoktan dönüp olay çıkattıyor. Bence asıl kadının yaptığı büyük saygısızlık
elifka
elifka Ay əvvəl
10:47 Anıl Kaya: "Sadece kameranın görüntü kalitesinin yüksekliğiyle olmuyor olay." Ancak bukadar doğru yorumlayabilirdi meseleyi...
Raemi
Raemi Ay əvvəl
Kudurmq
Ersa4n Kuneri
Ersa4n Kuneri Ay əvvəl
Okay Hangi Zoe
Mimoso_777
Mimoso_777 Ay əvvəl
Bu Tamer Karadağlı-Nihal Yalçın olayı çoktan açıklığa kavuştu ve kapandı; ilk defa bir konuyu işlemek için çok geç kalmışsın TepkiKolik'ciğim :) Nihal Yalçın ödülünü almak için sahneye çıktığında Tamer Karadağlı'yı görmezden geliyor, selam bile vermiyor; direkt konuşmaya başlıyor. Ayrıca videonun tamamını izlerseniz konuşması gerçekten çok uzun ve rakipleri hakkında da çiğ bir üslupla 'Zaten güçlü rakiplerim yoktu' cümlesini söylüyor, ki amacı ödülünü almak olan birinin o saatten sonra böyle bir laf etmesi oldukça kibirli bir duruş. Kendisi keşke böyle prestijli bir ödül törenine gelmeden önce ödül alırken en fazla şu kadar dk. konuşmak gerekir, polemiğe sebep olacak sözler söylenmemelidir vb. gibi hususları öğrenerek çıksaymış o sahneye. Ama zaten söz konusu Nihal Yalçın gibi polemikten beslenen biri olunca bu tarz 'olaylar' beni şaşırtmıyor.
M.Ængel TrapTazorT
M.Ængel TrapTazorT Ay əvvəl
Videoda kadın geliyor selam vermeden ödülü almadan mikrofona sarılıyor kadın oyuncuları gömüyor erkek oyuncuları da yenerim diyor tamer karadağlı bekletilmesinden dolayı ödülü veriyor ama önemli olan istanbul sözleşmesinden bahsetmesi. Ne kadar manipüle edilmeye açık insanlarsınız ya? Gerçekten videoyu izlerken hayret ettim ve çok üzüldüm.
ᏕᏗᏖᏗᏁ ༒𓂀ГЦCЇFЄЯ𓂀༒
ᏕᏗᏖᏗᏁ ༒𓂀ГЦCЇFЄЯ𓂀༒ Ay əvvəl
Tamer sonuna kadar haklı orda 1 saat konuşmasını bekleyemez zaten ödül konuşması kıssa olur çocukluktan başlayıp herkese teşekkür edilmez
Vuqar Pashayev
Vuqar Pashayev Ay əvvəl
Tamer abi ne yapsa arkasındayız. Büyütmeye gerek olmayan bir şey
Gizem Göktaş
Gizem Göktaş Ay əvvəl
11:55 kadının yapacağı tek şey ödülünü alıp teşekkür etmek. İstanbul sözleşmesine kadar uzadı konu. Sonuç olarak herkesin bir konuşma süresi var. Ona görede Tamer Karadağlı sözünü kesmiş. Birazda kasılmış arkada yanlış anlaşılırım düşüncesiyle. Ne var bunda
Nicat Kerimli
Nicat Kerimli Ay əvvəl
Tamer abi hakkında yapılan yorumlara katılmıyorum orada sadece 30saniye felan izlediniz 4dk konusma var orda ödül törenlerinde ilk once odul alinir ondan sonra konusma yapilir Kadın odulu almadan konusmaya basliyor ve 30saniye 40saniye odul konusmasi yapılır bence Tamer Karadağlı sonuna kadar haklı
Elifella
Elifella Ay əvvəl
Tamer Karadağlı haklıdır. Bunu anlamayana da neden haklı olduğunu anlatmaya gerek yok diye düşünüyorum.
Bilgehan Kılıç
Bilgehan Kılıç Ay əvvəl
Tamer Karadağlı olayında kimsenin olayı anlamış olması (Bıurakta dahil) çok acı vericiydi ulaşın bana anlatayım doğrusunu.
PRONZİCORN
PRONZİCORN Ay əvvəl
ödül töreni olayını yarım izletmeseydiniz keşke ...
Sh
Sh Ay əvvəl
Tamer karadaglı olayında tamer bey haklı odulu once alıcaksın sonra konusacagsın odulu veren kısı senı beklemek zorunda deyıl aslına bakılırsa
efe mysre
efe mysre Ay əvvəl
video fikri: alkollüyken insanların yaptığı garip davranışlara tepki
hılı hılı
hılı hılı Ay əvvəl
Ayıp falan değil konuşmanın yeri var zamanı var
Nrglyn
Nrglyn Ay əvvəl
Burak keşke ödül videosunun hepsini tüm süresini koysaydın da o zaman ne söylerlerdi merak ettim
Hacer Doğan
Hacer Doğan Ay əvvəl
Buğra iyi varsın yaa seninle daha bir güzel oluyor bölümler 😍
gizem dede
gizem dede Ay əvvəl
Tamer karadağlı konusunda neredeyse hepsi saçmaladı yani cidden.
Muhalif
Muhalif Ay əvvəl
Önyargı, peşin hüküm olmasın diye ödül töreni videosunun tam hâlini tekrar izledim.. Evet, sahneye çıkanın önce ödülü alıp sonra kısa ve öz bir konuşma yaparak inmesi gerekir.. Gel gelelim heyecanlıdır, aksini yapması da bir noktaya kadar mâzur görülebilir.. Ama gereksiz uzunluktaki o ödül konuşması boyunca Tamer Karadağlı'nın konuşmanın belli bölümlerine yönelik tepkileri, mimikleri, saatine bakma jestleri ve sonunda ödülü kadının eline zorla tutuşturması son derece kabaydı; hele ki olaylardan sonra verdiği demeç ve röportajlarda konuyu bir de siyâsi ve hattâ hamâsi derece millî boyuta taşıyıp demagoji yapması, haklıyken haksız duruma düşme eyleminin artık tüy dikme seansıydı.. Yorumlarda "kesinlikle Tamer Karadağlı haklı." deyip Nihal Yalçın'ı ya da onun lehinde görüş bildiren Tepkikolik yorumcularını linçleyen insanların yaşları çoğunlukla benden küçüktür diye tavsiye tadında bir nasihat vereyim: Sizler birer yargıç değilsiniz, her olayda mutlak bir haklı ve haksız yoktur, siz de iki taraftan birini haklı görürken diğerini suçlu görüp infaz etme makâmında oturmuyorsunuz; bu olayda tarafların ikisinin de haklı ve haksız olduğu durumlar varken siz tek bir tarafa sarılıp diğerini tekmelediğinizde iyi birer insan olmuyorsunuz, hattâ insan olup olmadığınız da tartışılabilir.. Demem o ki hayatta yalnızca siyahlar ve beyazlar yok, griler de var; tarafgirlik yapmadan önce mutlak aklınızda bulunsun..
ThePlayer
ThePlayer Ay əvvəl
Topel, olayı saçma sapan bir yere cekmeyip, hakliyi savunduğun için daha da içim ısındı sana. "Linç yermiyim acaba" diye düşünmeden gerçek neyse onu söylemiş helal olsun, kral adamsın..
celal çivici
celal çivici Ay əvvəl
Tam halini göstersen tamer karalağlının haklı olduğunu anlardınız
Berfin Yüce
Berfin Yüce Ay əvvəl
İnsanları küçümseyen ve bunu video boyunca durmadan yapan günce neden halâ burda ki bu saygısızlık umarım bir gün o küçümsediği simide muhtaç kalmaz
Özkan KILINÇ
Özkan KILINÇ Ay əvvəl
Bilmediginiz konu hakkında yorum yapmayın bence çok itici duruyorsunuz hepiniz için demiyorum tamer bey son derece haklı ödül töreninde siyaset olmaz ikincisi ilk ödül alınır sonra konuşma yapılır sadece boş yapmaya gelen birisine ödülünü vermek isteyen bir beyfendi var
Polat alemDAR
Polat alemDAR Ay əvvəl
Tamer Karadağlı sonuna kadar haklı ödülü almaya giden bayan oraya çıkmadan önce bi neler yapmasını öğrenseydi keşke ödülü almak ödülü veren kişiyle selamlaşmak gibi,sonra boş boş konusması da ayrı olay istanbul sözleşmesinin yeri orası değil ödülünü al teşekkür et in
mxedits
mxedits Ay əvvəl
Gözlerim Mert ve Yaren’i aradı... Onlar olmadan ekip eksik kalmış hissi geliyor.
Samurai Jack
Samurai Jack Ay əvvəl
@richaeliwa kimi kırdım simdi?
richaeliwa
richaeliwa Ay əvvəl
@Samurai Jack Seni hiç sevmiyorum ya herkese böyle kırıcı davranıyorsun
Komedi Dahisi
Komedi Dahisi Ay əvvəl
Profilimde 1015 yazıyor bi el atta 1020 olsun be kanka :(
mxedits
mxedits Ay əvvəl
@Samurai Jack ahahahah şaka yapıyorum:)
Samurai Jack
Samurai Jack Ay əvvəl
@mxedits aa kirildin mii?? Ozur dilerim Kırılma sakın saka yaptim ben de oyle dusun :)
B.D.A
B.D.A Ay əvvəl
Ya bu Tamer Karadağlı videosunun keşke tam halini koysaydınız da kadının rakiplerini falan aşağıladığı kısımları bir görselerdi
Şule
Şule Ay əvvəl
Buğra hazretlerinin gülüşü beni benden almakta hahahhahahhaha o gülüyor ben gülüyorum döngüye gidiyoruz ta ki sultanımız gülmeyi bırakana kadar
Melike Albayrak
Melike Albayrak Ay əvvəl
Acilen bu ekiple tepki vermek istediğim şeyler var.
Mustafa Çelik
Mustafa Çelik Ay əvvəl
Tamer abimiz yanlış anlaşılmış ama eğer yanlış anlaşılmıssada bu kadına yapması gayet iyidir
Sansar
Sansar Ay əvvəl
Bence ekibine IQ testi yaptır
ORENDA
ORENDA Ay əvvəl
Tamer Karadağlı olayında diğer yorumlarda da yazıldığı gibi kadının önce ödülü alması gerekirdi. Adam arkada durup da senin ödülünün tutuculuğunu yapıp da sen konuşmanı bitirene kadar beklemek zorunda değil.
İlknur Aydemir
İlknur Aydemir Ay əvvəl
CİNAYET MASASI BÖLÜMLERİ DAHA ÇOK GELSİN LÜTFEN. (arkadaşlar gören beğenebilir mi, üstte tutalım)
Sude
Sude Ay əvvəl
Bence Tamer Karadağlı meselesinde Burak ve Anıl dışında kimse doğru şeyi izlememiş?
Sertaç Purgar
Sertaç Purgar Ay əvvəl
Tamer Karadağlı adamdır.
Umut The Great
Umut The Great Ay əvvəl
Kaç yıldır takip ediyorum sizi, ilk kez bu kadar yanlış yorumlar yaptığınızı gördüm. Tamer Karadağlı orada sunucu değil, ödülü vermesi için sahneye davet edilen başka bir sanatçı. Normalde sahneye ödül almaya çıkan sanatçı önce ödülünü alır, ödülü veren kişi yerine geçer, ödülü alan kişi konuşmasına devam eder. Kadın sahneye çıkınca tokalaşmıyor bile, görmesine rağmen kim verdi bu ödülü vs. diyor. Tamamen algı çalışması yapmış hanımefendi ki başardı da sonrasında.
Celil Emre
Celil Emre Ay əvvəl
Videolar neden 60 fps olarak çekilmiyor veya yüklenmiyor? Bu kadar takipçiye sahip bir kanalın bunu dikkate alması gerekiyor diye düşünüyorum. Her ne kadar oyun videoları yüklenmiyor olsa da 60 fps olması daha akıcı ve kaliteli oluyor.
Vittorio
Vittorio Ay əvvəl
@Umutcan Tütüncü Movies in 60fps diye aratırsanız durumun öyle olmadığını görebilirsiniz belki. Kesin bir şey diyemiyorum çünkü bence demişsiniz, kişisel bir görüş bu. Kaldı ki yine 60fps seçeneği olması sizin tercihinizi etkilemez, siz isterseniz yine 60fps olmayan seçenekte izleyebilirsiniz
Rauf Haurullah
Rauf Haurullah Ay əvvəl
@Umutcan Tütüncü kime göre neye göre desek daha mantıklı olur
Umutcan Tütüncü
Umutcan Tütüncü Ay əvvəl
Bence oyunlar dışında gerçek insanları 60fps izlemek gözü daha çok yoruyor 30fps çok daha iyi
Vittorio
Vittorio Ay əvvəl
@Umut Yusuf Profesyoneller genelde Adobe Premiere Pro kullanır. Belirttiğiniz gibi render alırken düşmüyor kalite. Render almadan önce hangi özelliklerde video çıkışı vereceğinizi seçip alıyorsunuz, render bu oluyor zaten. Büyük ihtimalle orada kullandıkları kamera da 1080p'den daha kaliteli çekim yapabiliyordur 2K, 4K gibi çözünürlüklerdeki videoların render alması da, uploadlaması da, uploadladıktan sonra AZshow'un videoyu işlemesi de daha uzun sürüyor. Kendim nerdeyse tüm videolarımı 2K kayıt alıp 2K renderladığım için biliyorum. 1080p bir videonun işlenmesi 20 dakika sürüyorsa 2K videonun işlenmesi 1-2 saati bulabiliyor video uzunluğuna göre. Videolar yayınlanmadan en geç bir gün önce kanala yüklenip liste dışı olarak bekletilmesi gerekiyor ki işlenme süreçleri bitsin ve özelleştirilmiş şekilde reklamlar koyulabilsin diye. Aynı zamanda herhangi bir telif olayı var mı diye de kontrol edilmesi için belirli bir süre önceden yüklenmesi gerekiyor. 60 fps olayına gelirsek de, günümüzde kullandığımız telefonlar bile 1080p 60 fps kayıt alabilirken onların orada kullandığı kameranın 30 fps kayıt aldığını hiç sanmıyorum. Yıllar önce 200 tlye aldığım bir webcam bile 960p 30fps kalite verebiliyor. Umarım yeterince bilgilendirici olmuştur.
Komedi Dahisi
Komedi Dahisi Ay əvvəl
Profilimde 1015 yazıyor bi el atta 1020 olsun be kanka :(
kingdom of musa
kingdom of musa Ay əvvəl
susturmaya çalışmıyor 2 saat ayakta bekliyor adam bin kişiye teşekkür ediyor haklı adam
Esra Yerci
Esra Yerci Ay əvvəl
Tepkikolik ekibinin hazırladığı bi playlist istiyoruz🐣
aly bly
aly bly Ay əvvəl
Allah için buğranın gülme anlarını short olarak paylaşırmısın bok gibi günlere birebir doz doz qlırız
Muhammet Fatih Kavcı
Muhammet Fatih Kavcı Ay əvvəl
Tamer karadağlı %100 haklı. Sebeplerini yazmayacağım herkes yazmış. Kadını zaten bu olaya kadar tanımıyorum.
Emre Kaya
Emre Kaya Ay əvvəl
Tamer - Nihal olayının tam içeriğini araştırmadan nasıl yargılayabiliyorsunuz ? Ayrıca Terör sempatizanını nasıl savunursunuz aklım almıyor. Benim için bu kanal bitmiştir.
mr_thisrock
mr_thisrock Ay əvvəl
Açıkçası "Altın Portakal" gibi önemli bir ödül törenin de yaşanan bir olayın, sadece olayda ki küçücük bir kısmını gösterip gösterilen bu kısmı tarafsız ve objektif bir bakış atılması beklenemez. Beklenmesini geçtim bu edit i, düzenlemeyi zaten kim yaptıysa tam da Tamer Karadağlı gibi önemli ve gerçekten saygı değer sanatçılarımıza düşmancıl bir şekilde düzenlemiş. Hem bizi (bu edit i, videoyu izleyenleri) manipülasyon etmeye çalışmış. Ve ekstradan da Nihal Yalçın'ın kendinden diğer kadın ve erkek yarışmacılara (adaylara) ettiği saygısızlık ve cinsiyetçiliği örterek Tamer Karadağlı'yı suçlu göstermeye çalışmıs. Yazıklar olsun size TepkiKolik bir iş yapacaksanız doğru düzgün yapın. Keşke düzgün videonun olayın tüm halini koysaymışsınız veya hiç yapmasaymışsınız. Dislike attım ve abonelikten çıktım.
Serhat ile Spor
Serhat ile Spor Ay əvvəl
TK ekibini çok severdim ama anlamadan bilmeden Tamer Karadağlı hakkında bu tarz yorumlar yapmalarına çok üzüldüm. Şu pozitif ayrımcılığı ve taraf tutma olayını en son sizden beklerdim ama ne yazık ki öyle olmamış. Bu videoyu eğlenmek için izlerken çok üzüldüm. Kadın - Erkek olarak değil insan olarak değerlendirdiğimizde o sahnedeki yanlışı ve hatayı göremeyim sırf kadın diye savunduğunuz kişinin insan olarak değerlendirmesini kim olduğunu ve normal hayatında da neler yaparak yaşadığını arastırarak yorum yapmanızı tavsiye ederim.
Sıla Teke
Sıla Teke Ay əvvəl
Anılın gülüşlerine bitiyorum ya
Izzet Aga & Cavad Elekberov - BEXT | 2022
4:22
Səbəbsiz döyülmək 😁
0:33
Elçin Murselov
Baxış 54K
KASIM AYI VİRAL VİDEOLARINA TEPKİ
25:07
EYLÜL AYI VİRAL VİDEOLARINA TEPKİ!
16:23
TK EKİBİNİN EVLERİNE TEPKİ!
31:20
TepkiKolik
Baxış 1,1M
1 NİSAN ŞAKA VİDEOLARINA TEPKİ
24:11
En güçlü teleskop WEBB Uzaya gönderildi!
2:08:23