Maraşlı 1. Bölüm

  Baxış 10,295,354

Maraşlı

3 ay əvvəl

Abone Olmak İçin; rb.gy/shb5tt
Maraşlı Kanalından öneriler 💣
1- Maraşlı, Mahur'un hayatını kurtarıyor
azshow.info/watch/eJ7kg1L0-ZQ/video.html
2- Mahur, Maraşlı'nın korumasında
azshow.info/watch/lfDtSQ2TAlw/video.html
3- Mahur yüzünden ilk geceden işi bırakıyor!
azshow.info/watch/caVKkjt-CtM/video.html
Maraşlı 1. Bölüm Özeti:
Maraşlı, Özel Kuvvetlerden ayrılan eski bir askerdir. Kendine bir sahaf dükkanı açarak hayatını hasta olan kızı Zeliş ile ilgilenerek ve kitap satarak geçirme kararı almıştır.
Ta ki bir gün dünyalar güzeli Mahur Türel, Maraşlı’nın sahaf dükkanından içeri girene kadar.
Türkiye’nin en büyük iş adamlarından olan Aziz Türel’in, çocuklarından en kıymetlisi olan Mahur’un başı o gün çektiği bir fotoğraf karesi yüzünden büyük derde girer.
Mahur’un istemeden karıştığı olaydan, hayatını Maraşlı kurtarır. O gün kaderleri birbirine bağlanır. Artık Mahur’un hayatı tehlikededir…
Dizide başarılı oyuncu Burak Deniz ‘Maraşlı’, Alina Boz ise ‘Mahur' karakterine hayat veriyor. Maraşlı’nın görkemli oyuncu kadrosunda ayrıca; Kerem Atabeyoğlu, Rojda Demirer, Ahmet Varlı, Cemil Büyükdöğerli, Abdül Süsler, Melis İşiten, Cengiz Sezgin ve Neslihan Acar rol alıyor.
#maraşlı​ #BurakDeniz #AlinaBoz

Şərh
Dozer Yakup
Dozer Yakup 2 saat əvvəl
En guzel bolus
Mert uğurcan
Mert uğurcan 4 saat əvvəl
Hayatimda cok nadir diziler severim oda bunlardan biri
Erkan Arslan
Erkan Arslan 11 saat əvvəl
Bu 3.izleyisim ilk bölüm bi başka ya
Ayça Siliseri
Ayça Siliseri 13 saat əvvəl
10 milyon izlenme süpeerrr
A. K
A. K 15 saat əvvəl
💯
Ильхама Амикишиева
Ильхама Амикишиева 18 saat əvvəl
Adamdan karizma yakışık yağıyo.Babasından bele başarılı👌👍👍👍👍👍
gül kaplan
gül kaplan 18 saat əvvəl
1:03:00 mahurun saçı ve 1:03:57 deki saçı cok farklı
Ferhat çkr
Ferhat çkr 21 saat əvvəl
S
ALEX Macidov
ALEX Macidov Gün əvvəl
Maraşlı heleal sana
Taylan Bayindir
Taylan Bayindir 2 gün əvvəl
1.29 dk daki sarkinin adı nedir acaba ?
Baretta Moves
Baretta Moves 2 gün əvvəl
Bankalar keşke okadar kolay kapatsa telefonu 🤣
Baretta Moves
Baretta Moves Gün əvvəl
@Ozgur Kartal 2. Bölümde ayıktım kardeşim sağol 🤣🤣
Ozgur Kartal
Ozgur Kartal Gün əvvəl
kardeşim o banka değil istihbarat aralarında kod vererek konuşuyorlar diziyi izledikce anlayacaksınız 🤣
Hiç Kimse
Hiç Kimse 3 gün əvvəl
Şarkılar mükemmel ötesi
Sema Murshudova
Sema Murshudova 3 gün əvvəl
Adamin gözleriyle kirpikleri 😍😍😍
Ozgur Kartal
Ozgur Kartal 2 gün əvvəl
yes
aslı
aslı 3 gün əvvəl
bizim maraş diye bir ilimiz yok,maalesef
Maaz Khan
Maaz Khan 3 gün əvvəl
Plzzzz upload into urdu ♥️♥️
Gökberk Dursun
Gökberk Dursun 3 gün əvvəl
Yeni dizi ararken en iyisini bulmuş gibi oldum sanki
Ozgur Kartal
Ozgur Kartal 4 gün əvvəl
Necati : Ne hoş sohbet bir adam deyince gülücüme gitti 🤣
Esmahan Khan
Esmahan Khan 4 gün əvvəl
14 bölüm fragmandan sonra gelen bayan ve baylar nasıl buldunuz diziye ??
Muhammet Elmur
Muhammet Elmur 4 gün əvvəl
Diziye şimdi başlayıp keşke önceden izleseydim diyenler kaç kişiyiz¿?
Ozgur Kartal
Ozgur Kartal Gün əvvəl
ben değilim 🤣
Esmahan Khan
Esmahan Khan 4 gün əvvəl
Bugün izle çünkü reyting iyi olması önemli dizinin final karar verilecek
mustafa ali atilla avcı
mustafa ali atilla avcı 4 gün əvvəl
AZshow'da herhangi bir videoyu reklamsız izlemek istiyorsanız o videonun son saniyesini açın videoyu bitirin sonra replay tuşuna basın. İyi seyirler (beğenmeden geçmeyin lütfen)
yeşim. K
yeşim. K 5 gün əvvəl
Kız maraşlinin dibine düştü, iş koruması olunca klasik şımarık davranışlar
Odalys Reyes
Odalys Reyes 5 gün əvvəl
Good serie
Enola Holmes
Enola Holmes 5 gün əvvəl
Eskiden Adanalı vardı şimdi Maraşlı çıktı... 😂😂😂
Sedat Demirel
Sedat Demirel 5 gün əvvəl
1:49 SAGOPA KAJMER ❤
melih demirci
melih demirci 5 gün əvvəl
Ramo final oldu bende buna başlıyayım dedim hadi hayırlısı
Yusuf Alan
Yusuf Alan 4 gün əvvəl
@Enola Holmes iyi seyirler
Enola Holmes
Enola Holmes 4 gün əvvəl
@Yusuf Alan şu an 4. Bölümdeyim gerçekten çok güzel... Teşekkürler kardeşim
Yusuf Alan
Yusuf Alan 4 gün əvvəl
@Enola Holmes pişman olmasın kardeşim kaliteli dizi
Enola Holmes
Enola Holmes 4 gün əvvəl
@Yusuf Alan bende yeni başlıyorum...
Yusuf Alan
Yusuf Alan 4 gün əvvəl
Ben ön yargiliydim eşim ısrar etti şimdi bağımlısı oldum.cok kaliteli hiç bir olay uzamiyor.ramo da yazık oldu 1 sezonu daha vardi
N12.
N12. 5 gün əvvəl
جمال المسلسل😚🌚.
Görkem
Görkem 5 gün əvvəl
Hilalin eşi Maraşlı olduğunu nereden bilecektik ki.
Vedat Temel
Vedat Temel 5 gün əvvəl
Necati tam bi yılan
Naz Demirbaş
Naz Demirbaş 5 gün əvvəl
Şaşkına ne oldu
berk berke
berk berke 5 gün əvvəl
Diziyi bastan sona izledim. Bir tek can alici sahnesi var, baslangictaki catisma sahnesi ve maraslinin kizi Zelisi kurtarmak icin cirpinmasi.. Catismanin ortasinda kizina birsey olacak diye kalbinin küt küt atmasi, feryadi. Bunu ancak kiz cocuk sahibi bir baba anlayabilir ve onu can evinden vurabilir. Bana da öyle oldu, hüngür hüngür agladim o sahnede. Sirf o sahnenin hatrina tüm seriyi izledim.
k king
k king 5 gün əvvəl
english subtitle ?
Ensar PuBg
Ensar PuBg 6 gün əvvəl
Dizi çok güzel.
Canom Cano
Canom Cano 6 gün əvvəl
Bende Yeni katıldım aranıza bu dizi resmen favorim oldu..Hele birde Tv değilde burdan izlenmesi çok keyifli Reklamsız 😍🙆
Esmahan Khan
Esmahan Khan 4 gün əvvəl
Ama bugün tvdan izle reyting iyi olması lazım dizinin ikinci sezon olacakmi olmacak karar verilecek çünkü
sedanur Keleş
sedanur Keleş 6 gün əvvəl
44:50 kız saçını kesti sandım yaaaağp
Lauren Serhan
Lauren Serhan 6 gün əvvəl
Mahur ne kadar güzel bir kız
Nurlana Axmedova
Nurlana Axmedova 6 gün əvvəl
Maraşlıyı da anca banka arıyor. O zaman maraşlının yüz ifadəsi beni gülmekten öldürdü. 😀😃🙂
ron aragones
ron aragones 7 gün əvvəl
burak inanılmaz bir oyuncu. Filipinler'den hayranlar.
Swapna Adhikary
Swapna Adhikary 7 gün əvvəl
Plz...Hindi ...😫😫😩😩😩
Şelalə Əzizova
Şelalə Əzizova 8 gün əvvəl
çok hemde çok güəl dizi
AYŞE İŞLEK
AYŞE İŞLEK 8 gün əvvəl
Yeni başlayanlara spoi vereceğim. İsteyen bu yorumun yanıt kısmına girsin.
AYŞE İŞLEK
AYŞE İŞLEK 8 gün əvvəl
Ailedeki casus NECATİ!
Abdurrahman Kara
Abdurrahman Kara 8 gün əvvəl
BAŞTAN SARANLAR BURDADIR UMARIM..😎
CONİ_ HACİYEV
CONİ_ HACİYEV 8 gün əvvəl
Bankdan başqa Cəlala kimsə zəng vurmur😁
Ozgur Kartal
Ozgur Kartal Saat əvvəl
o banka değil istihbarat aralarında kod vererek konuşuyorlar..
Egemen Güler
Egemen Güler 8 gün əvvəl
böyle diziler yapılması daha iyi en azından orasına burasına dövme yapıp kendi çapında söyledikleri iki havalı cümleyle racon kestiklerini sanan çocuklar üreyeceğine özel harekâtçı olmak isteyen buna özenen çocuklar olur belki tabi bir ihtimal 😄
Nurlana Axmedova
Nurlana Axmedova 6 gün əvvəl
Dövme falan dedin Çukuru kastetdin bence :)😀😃🙂. Ayrıca aslında haklısın
Yigit dincer
Yigit dincer 8 gün əvvəl
Yeni baslayan arkadaslar lutfen bu haftaki bölümü tv den izleyin.2.sezon karari 14 15 bolume gore alinacak o sacma dizi varken bu dizi biterse yazik olur
Yigit dincer
Yigit dincer 8 gün əvvəl
@Oyun Kralı googleye bakin haberi görürsünüz
Oyun Kralı
Oyun Kralı 8 gün əvvəl
Kım dedi
Yigit dincer
Yigit dincer 8 gün əvvəl
Yeni baslayanlar resmen bagimli olacaksiniz 10 yildir dizi izlemeyen ben esimin israriyla basladim bagimli oldum resmen tekrarlarini izliyorum
Balkon Kuşu
Balkon Kuşu 8 gün əvvəl
Bugun ilk defa merak edip izlemeye basladim🙋🏻‍♀️
Osman Ceferli
Osman Ceferli 9 gün əvvəl
.
iman aday
iman aday 9 gün əvvəl
Ilk kez gelenler
Miyo Can
Miyo Can 9 gün əvvəl
🔥
ENGİN KULLEBİ
ENGİN KULLEBİ 10 gün əvvəl
Diziyi En baştan beri izliyorum hiç kaçırmadım bütün fragmanları bölümleri izliyorum diyen kaç kişiyiz
Ghulam Shabbir
Ghulam Shabbir 10 gün əvvəl
Nice
Maria Salas
Maria Salas 10 gün əvvəl
Love this but I don’t understand it.
Bitcoin Gold
Bitcoin Gold 10 gün əvvəl
ohaaaaaaa 10 milionnnnnnnnnnn
Ceren Deniz
Ceren Deniz 10 gün əvvəl
Diziye yeni başlıyorum vatana millete hayırlı olsun 😂
Tuncay 2019
Tuncay 2019 10 gün əvvəl
İndi izlemeye başladım amma çok üzüldüm ki neden önce izlememişim🥺
Muhammet KILINÇARSLAN
Muhammet KILINÇARSLAN 10 gün əvvəl
dizi çok kötü
Justine Jarel
Justine Jarel 10 gün əvvəl
Please put english sub!!!
امنيات في بلاد الغربه
امنيات في بلاد الغربه 11 gün əvvəl
موطبيعي هالمسلسل كل حلقه كارثه يجنن انصح بمشاهدته حلو❤❤
Rodat Mars
Rodat Mars 11 gün əvvəl
Evin ičinda köpek saklanirmi ha müslümana olmaz ěvda ne melek ne bereket olur
Tozkoparan İskender
Tozkoparan İskender 11 gün əvvəl
32:32 selenadakı ekrem değilmi o ?
Mandy Tamang
Mandy Tamang 11 gün əvvəl
This is my 4' th.. series of Legend Burak
Mandy Tamang
Mandy Tamang 11 gün əvvəl
There's no English subtitles or dubbed urdu😭😭 it's very hard for understanding..I'm a big fan of Burak ❤️
M.Aaliyan Aamir
M.Aaliyan Aamir 4 gün əvvəl
Type maraşli english subtitles on youtube all episodes are available
Love you
Love you 11 gün əvvəl
Yeni baslayanlar kimler ✌️
????????????????
???????????????? 11 gün əvvəl
10 milyon izlenme var abone 695 bin
Hasancan Köse
Hasancan Köse 11 gün əvvəl
DİZİ ÇOK İYİ!!
ArZ_Arda
ArZ_Arda 11 gün əvvəl
Efsaneye tek kelimeyle efsanee
Ahmet
Ahmet 11 gün əvvəl
Maraşlı' nın başı artık beladan kurtulmaz heralde her gün macera aksiyon
nermin cumayeva
nermin cumayeva 11 gün əvvəl
Burak denizin Ozcan denizin oglu oldugunu yenice oyrenen ilk benmiyim🤔
Ozgur Kartal
Ozgur Kartal 4 gün əvvəl
değil
The land of Fires
The land of Fires 11 gün əvvəl
Hayir degil
Ahmet
Ahmet 11 gün əvvəl
Gerçekten Çok Güzel Bir Dizi O Maraşlı Ben Sivaslı
fatma köseoğlu
fatma köseoğlu 12 gün əvvəl
Konu kirpiklerim değil bayanlar,hadi,hadi
Noktalı virgül
Noktalı virgül 12 gün əvvəl
Astsubay başçavuş Fethi Kualksız diğer adıyla avcı kimler hatırlıyo dostlar
Arda Akgün
Arda Akgün 12 gün əvvəl
Adam yürüyen karizma ve adam yürüyen mermi
emis bro
emis bro 13 gün əvvəl
en sevdiyim film oldu 1 MARASLI 2CUKUR 3KUZEY VE GUNEY tebrikler baya iyi bir film olmus
Osman Yilmaz
Osman Yilmaz 13 gün əvvəl
Bi KahramanMaraş Elbistan Göçmen Kardeşiniz Olarak Bu Filmi Beğendim 😊
Esma ASAN
Esma ASAN 13 gün əvvəl
Çok kötü bir şey
BETÜL CESUR
BETÜL CESUR 13 gün əvvəl
Adamın evinin olduğu yer balatta balatta büyüdüm bilirim
Huseyin Arslan
Huseyin Arslan 13 gün əvvəl
Merhaba celal bey bankamız 20 bin tl kefilsiz kredi veriyor ilgilenirmisiniz maraşlı :yok Bune lan
Huseyin Arslan
Huseyin Arslan 13 gün əvvəl
@Esra Çiğdem izliyom zaten uyku tutmadı saat 4 50 uyandim izliyom
Esra Çiğdem
Esra Çiğdem 13 gün əvvəl
O sıradan bankacı değil izle gör😉
Ayşe Zeren Demirkan
Ayşe Zeren Demirkan 13 gün əvvəl
Ya şu sabah akşam arayan bankacı ne alaka ?
Esra Çiğdem
Esra Çiğdem 13 gün əvvəl
İleri bölümlerde anlayacaksın
Shadhin Khan
Shadhin Khan 13 gün əvvəl
I don't understand language, but see all the episodes
Merve Kenrü
Merve Kenrü 14 gün əvvəl
(Mahur)yazarın adını söyler aşkın yakar (maraşlı)kimi der jeudjdhdjiajsjjsjdj
TOZKOPARAN ISKENDER
TOZKOPARAN ISKENDER 15 gün əvvəl
merak ediyorum maraşlı nerden para kazanıyo bilen bana desin
Elif Gönen
Elif Gönen 15 gün əvvəl
Burak deniz harikasin 👏👏
KanKral
KanKral 15 gün əvvəl
Laaaan Suan nie bunu onceden izlemeye baslamadim die kendimi tokatliyorum
Ekber Esgerov
Ekber Esgerov 15 gün əvvəl
Abi bana her gun arayan o bankadan lazim😂
Azerbaycan
Azerbaycan 15 gün əvvəl
Ramo bitiyo artik bende buna gecdim
Xəyal Əhmədov
Xəyal Əhmədov 15 gün əvvəl
1.14.26 dan sonra maraşlı nə deyir, başa düşmədim? 1.14.26 dakikadan sora maraşlı ne söylüyor, anlayamadım?
Tamerlan Huseynov
Tamerlan Huseynov 15 gün əvvəl
131 bin beğeni olmasi
elmir aylin
elmir aylin 15 gün əvvəl
bu marawlinin öz sesidi göresen?
shady ayman
shady ayman 15 gün əvvəl
The best series all over the world😭😭❤❤❤❤❤❤
Berat Baloğlu
Berat Baloğlu 15 gün əvvəl
BİR EFSANENİN DOĞUŞU 0:01
HQX DARK
HQX DARK 16 gün əvvəl
Lan söz dizisindeki çolak burda😱😱
s2mle100lesh 31
s2mle100lesh 31 16 gün əvvəl
Lan elif bul beniğğğ
Batalyon M_off
Batalyon M_off 16 gün əvvəl
Maraslinin ciceklere cok guzel deyib sora atmasi😂😂😂😂
turgay bas
turgay bas 17 gün əvvəl
Çok apdalca film,ne ya ,bayan ,bayan diye gıcık kaptım maraslidan.
gülhan utuş
gülhan utuş 17 gün əvvəl
@elif
elif
elif 17 gün əvvəl
ABI POLIS MEMURU SELENADAKI EKREM
gülhan utuş
gülhan utuş 17 gün əvvəl
@elif ASKIN YAKAR -KİMİ SKWKSJWKKSKWKSKWKSJ
elif
elif 17 gün əvvəl
YABI BIYIKLI HALI ICIN AIDIAODJOAXHOA
gülhan utuş
gülhan utuş 17 gün əvvəl
@elif KANKA BİRAZ BARISA BENZEMİYO MU DJWJSHWKSLD
elif
elif 17 gün əvvəl
LAN AKSIAIDIAIDUAIHXOSJDUS
gülhan utuş
gülhan utuş 17 gün əvvəl
ELİFİM BUL BENİ
gülhan utuş
gülhan utuş 17 gün əvvəl
LAN DAHA 3. Dakikadayım dur KQKSJQKSLLWLWKWI
elif
elif 17 gün əvvəl
KACINCI DAKIKA SANIYE VER KANKA BANA NEREDESIN SUAN
elif
elif 17 gün əvvəl
ABI COK HIZLIYDI NASIL OLDU BILMIYORUM
elif
elif 17 gün əvvəl
BULDUM BULDUUUUMMM!!!
elif
elif 17 gün əvvəl
DILAN BUL BENI ASKIM IMDAAAAAT
BİLGİ TV
BİLGİ TV 17 gün əvvəl
Anlamadıgım tek sey neden her sabah banka arayıp 20000 bin lira veriyo
cenk yıldırım
cenk yıldırım 17 gün əvvəl
Filmin adı Maraşlı değil texasli olmalıydı bildiğin americano film
ders ve eğlence bir arada elifle
ders ve eğlence bir arada elifle 17 gün əvvəl
Adam gibi adamsınız izlemeye doyamıyorum
Maraşlı Episode 2
1:55:10
Maraşlı
Baxış 8M
Arıza 1. Bölüm
2:18:56
Arıza
Baxış 8M
Savaşçı 100. Bölüm
2:24:15
Savaşçı
Baxış 2,3M
Sen Çal Kapımı 39. Bölüm (Sezon Finali)
1:49:48
Kuruluş Osman 55. Bölüm
2:11:51
Kuruluş Osman
Baxış 2,1M
Maraşlı 14. Bölüm
2:13:45
Maraşlı
Baxış 2,5M
Ramo Episode 1
2:32:39
Ramo
Baxış 16M
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 191. Bölüm
2:15:05
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
Baxış 3,8M
Teşkilat 7. Bölüm
2:14:49
Teşkilat Dizisi
Baxış 2,6M
Mavera 1. Bölüm
1:23:01
TRT 1
Baxış 1,4M
Aşk Ağlatır 1. Bölüm
2:06:13
Aşk Ağlatır
Baxış 7M
The Last Summer Episode 1
2:18:52
Son Yaz
Baxış 6M
Ramo - 40.Bölüm (Final)
2:01:00
atv Canlı Yayını
atv
Baxış 16
Savaşçı 100. Bölüm
2:24:15
Savaşçı
Baxış 2,3M
Sen Çal Kapımı 39. Bölüm (Sezon Finali)
1:49:48
Kuruluş Osman 55. Bölüm
2:11:51
Kuruluş Osman
Baxış 2,1M
Samil Memmedli - Yaxsi Ki ( Official Music Video)
3:06
OKABER - TÖRƏ
3:07
OKABER
Baxış 186K
Sen Çal Kapımı 38. Bölüm
2:3:40
Sen Çal Kapımı
Baxış 3,1M