BÜYÜK ISIR, YALA yada HİÇBİR ŞEY Yapma YEME CHALLENGE ! *iğrenç

  Baxış 3,847,376

Ecenaz Üçer

Ecenaz Üçer

8 ay əvvəl

Ben Ecenaz,

Bugün büyük ısır, yala yada hiçbir şey yapma oynadık.Yemek challenge yaptık.Şunları yemek zorunda kaldık böcekler,keçi ayağı, karides, şırdan, ciğer gibi ürünler vardı.İğrenç ve eğlenceli bir video oldu iyi seyirler.

INSTAGRAM TAKİPÇİLERİM BİR GÜNÜMÜ YÖNETTİ ! : azshow.info/watch/wVJA7f3oEzg/video.html

Sosyal Medya:
İnstagram ► ecenazucer
Twitter ► ucerecenaz

Merhaba Ben Ecenaz Üçer , Haftada bir gün yeni video yüklüyorum. Kanalımda makyaj , eğlence , challenge , komedi , şaka , şarkı , vlog , montaj , tepki ve benzeri bir sürü video paylaşıyorum. Bunları yaparken çok eğleniyorum ve bir çok komik anlar eğlenceli anlar yaşıyorum. Sizde aileye katılın ne duruyorsunuz abone olun !

İZLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM HARİKASINIZ!!

Şərh: 8 740
Thizemliya
Thizemliya 10 saat əvvəl
Makina şarkısını seviyorum
Mavi Okyanuss☆
Mavi Okyanuss☆ 2 gün əvvəl
3.11 sokakta yalayarak mı büyüdün enes abi😂😂😂
Eren Sandıkçı
Eren Sandıkçı 2 gün əvvəl
Midem: abi biz çok kaldık kalkalım😏😏
nurgül aslan
nurgül aslan 3 gün əvvəl
Cihan ananninki offfff
Şuranur Özcan
Şuranur Özcan 3 gün əvvəl
Ya çok güldüm çok güzeldi
Sıla BÜYÜKÖZTÜRK
Sıla BÜYÜKÖZTÜRK 6 gün əvvəl
Isır kısır
Sıla BÜYÜKÖZTÜRK
Sıla BÜYÜKÖZTÜRK 6 gün əvvəl
Yala yazanı tersten okursan alay oluyo
Çağan Çağlar
Çağan Çağlar 7 gün əvvəl
Arka sokaklarda
Fatma Beyaziler
Fatma Beyaziler 14 gün əvvəl
Cok. İğrenc
Emine Aşık
Emine Aşık 14 gün əvvəl
Ecenez abla çok tatlısın seni seviyorum
NURLANMUXTAR AZE
NURLANMUXTAR AZE 17 gün əvvəl
Cihan:koranamisan 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Rukiye Ve Linanın Unicornu
Rukiye Ve Linanın Unicornu 17 gün əvvəl
Midem:E mide bulantısı bizi bekler biz kalkalım artık zaten o da evde yalnız kalmıştı 😂
Abuzer Kömürcü
Abuzer Kömürcü 17 gün əvvəl
14:35 Insanoğlu kadar cani bir varlık yoktur. Beyinin ortasına yaprak koymuş.
HACKER OYUNCU
HACKER OYUNCU 21 gün əvvəl
abi türkmüsün ahtapot yedin
Leilii
Leilii 22 gün əvvəl
"yokmuu bir bobrek-mobrek yalayalim"😂😂😂👊🏻
Leilii
Leilii 22 gün əvvəl
cihanin yalaa cikdiklerini edit yapmak lazimm😂😂
Leilii
Leilii 22 gün əvvəl
ya cihanin bakislarii😂👊🏻
Ecrin Gazel
Ecrin Gazel 24 gün əvvəl
Videonun %90'ı:ağağağağa Videonun %10'u:bana hiçbişe çıktıığğ
Sude Karadiken
Sude Karadiken 25 gün əvvəl
eski rengine gelsin ne olur
Sude Karadiken
Sude Karadiken 25 gün əvvəl
ecenaz abla bak ne olursun saçını eskisine getir
Angela Berkel
Angela Berkel 26 gün əvvəl
enes abi bende asker lojmanlarında büyüdüm şuan 8 yaşındayım ve hala kiliste askeri lojmandayım
esma geven
esma geven 27 gün əvvəl
ya cihan bi gitar solo şarkısı yapsa müq olur adam duyduğum en iyi şarkıcı ya
blacxpink
blacxpink 27 gün əvvəl
Mide: oturmayami geldik hadi kalkalım
Elif Yörük
Elif Yörük 28 gün əvvəl
Bu kadar çok yorumların arasında tek bunu okuyanlara allah bütün dualarınızı kabul etsin Ecenaz abla allahım sizi korusun kimse kimseyi ayırtmasın🤲 Sizi çok seviyorum bayılarak izliyorum❤️
mero ucar
mero ucar 28 gün əvvəl
oğlum bi robloxa girdim roblox da donma olmuş sonra hiç bir şekilde robloxa giremiyoruz şu anda yapımcılar düzeltiyormuş sizdede mi?
MUHAMMED KADİR
MUHAMMED KADİR 29 gün əvvəl
Ecenaz bu yorumumu beğenirmisin 😔
Çılgın Brolar
Çılgın Brolar Ay əvvəl
Ecenaz:nolur ben yalim 🤣
Nurgül Demirci
Nurgül Demirci Ay əvvəl
5 29 da enesin cebinde bişey vsr🤨🤨🤨🤔🤔🤔🤔🤔
adem ozlemis
adem ozlemis Ay əvvəl
kanın tadını çok severim
ذیکریا عمرانی
ذیکریا عمرانی Ay əvvəl
izliyorom
ذیکریا عمرانی
ذیکریا عمرانی Ay əvvəl
Enis pator ben seni
ATAMYRADOW YLHAM
ATAMYRADOW YLHAM Ay əvvəl
Ece ile opusen adama cok yazk
Emir Cerah
Emir Cerah Ay əvvəl
Kimin beyni hayvan beynimi yoksa insan beyni mi
Hasan Boyacıoğlu
Hasan Boyacıoğlu Ay əvvəl
❤️❤️❤️❤️🌹💞😻💙💚💛💛❤️❤️💛❤️💛❤️❤️❤️❤️💝😚😘🥰😍🤩💜🤎🖤🤍🤍♥️❤️🧡💛💚💚💋❣️💞💕💕💓💝💖💗😻
Yuksel Karsikaya
Yuksel Karsikaya Ay əvvəl
O Illinois neydi
Yuksel Karsikaya
Yuksel Karsikaya Ay əvvəl
Tb6
𝐌𝐔𝐒𝐀'𝐂𝐈𝐊
𝐌𝐔𝐒𝐀'𝐂𝐈𝐊 Ay əvvəl
02:36 qowiakdk
Yağmur Bakır
Yağmur Bakır Ay əvvəl
Ece abla yaaaaaaaa sana bayılıyorum 😍😍😍😍lütfen kalp bırakkkk
MrLucky YT YT
MrLucky YT YT Ay əvvəl
Enes abi yalamadı şuan haterin oldum
samira noori
samira noori Ay əvvəl
🤢🤮😛😱👍🤣
Erkan Yildiz
Erkan Yildiz 2 ay əvvəl
Cihan al bayrak : ananın ki öffffff😂😂😂😂😂😂👋😂
Ehedli00
Ehedli00 2 ay əvvəl
Cihan abinin sesi çok güzel ya şarkı yapsa keşke
Nehir ve Irmak
Nehir ve Irmak 2 ay əvvəl
Çok güzel olmuş❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Nergis Bahirova
Nergis Bahirova 2 ay əvvəl
8,7 B yorumun arasından bu yorumu görenin tüm duaları kabul olsun🤲🏼🕋❤️🥰Amin
alyeska
alyeska 2 ay əvvəl
Siz kötü şeyler söylüyorsunuz ama ben şeker oturuyorum
Gul Can
Gul Can 2 ay əvvəl
Ya o sarılının espirileri mütiş ya mütiş 3'lu yine çekmeliler video
Meray yashar
Meray yashar 2 ay əvvəl
mide fesatl geciricem nasll bir video 🤢🤢🤢🤢
Ruslan Kerimov
Ruslan Kerimov 2 ay əvvəl
Layik
Ruslan Kerimov
Ruslan Kerimov 2 ay əvvəl
Qaqa bu yoruma baxin birde öz yorumunuxzr camatinkina 500 gəlur
Ruslan Kerimov
Ruslan Kerimov 2 ay əvvəl
Abls bu 10k dislayk atan
💕Daisy. Balakar💕
💕Daisy. Balakar💕 2 ay əvvəl
Cihan abiye guldum
💕Daisy. Balakar💕
💕Daisy. Balakar💕 2 ay əvvəl
Iyisin demo borg
fuck1122
fuck1122 2 ay əvvəl
Ecenaz seni seviyorum guzelim💋❤💞💖💘😙
Assassin Creed
Assassin Creed 2 ay əvvəl
Serinin amina goydunuz amk
Rana Akman
Rana Akman 2 ay əvvəl
😘😍😚😙😊😀😂😂😃😄
Fethiye Ozguler
Fethiye Ozguler 2 ay əvvəl
Ecenaz abla seniçok seviyorum 😁
Duru su Kiraz
Duru su Kiraz 2 ay əvvəl
Midem :biz kalkalım çok oturduk🥰✋🏻
Zulal Çağlayan
Zulal Çağlayan 2 ay əvvəl
Vegan gidip et olarak çıkan bn😅🤣🤣🤣
Sıla Özbek
Sıla Özbek 2 ay əvvəl
Çok seviyorum ecenaz abla seni😘💁💃👼
ergün mustafa
ergün mustafa 2 ay əvvəl
0:23 btkt tb k:D NOT: anlamadiğisan normal beatbox yapanlar anladi o yeter zaten.
süleyman emre
süleyman emre 2 ay əvvəl
bu kadar erotik amaçlı espri olmasa mı
AKN TEAM
AKN TEAM 2 ay əvvəl
7:19 çıkan şeyi gerçek sandım
Hatice Nebiye Acar
Hatice Nebiye Acar 3 ay əvvəl
abla bu videoyu doğum günüm de yyinlamissin ama ben şimdi gördüm :(
Mnzftma
Mnzftma 3 ay əvvəl
Midem: biz çok kaldık knk kalkalım artık
salt man
salt man 3 ay əvvəl
Keşke zehirli iğneyle idam olsaydı ülkemizde 👍👍....
AlekbaroFF
AlekbaroFF 3 ay əvvəl
Arkadaşlar Ben Ali İlk Gelen Krvetka Azerbaycanlılar çok Seviyor Bende Onun Yemek Şekli Var Çok Lezzetli 😍🔥
Nazım Karabay
Nazım Karabay 3 ay əvvəl
Midem:biz çok kaldık kalkalım Beynim:👎👎👎👎😑
Necla Avcı
Necla Avcı 3 ay əvvəl
Hemde🕸kötüsü
roda roza fidan
roda roza fidan 3 ay əvvəl
jpfg
K.O
K.O 3 ay əvvəl
azshow.info/watch/kdsRbsxkI9Y/video.html edit enes batur
Emrah Usta
Emrah Usta 3 ay əvvəl
Abi Enes abi gece üç tek Ayazı dinle ama tersten dinle
Beng
Beng 3 ay əvvəl
Bulandım 🤢
halil sivrikaya
halil sivrikaya 3 ay əvvəl
ssssi
Nehir Yavru
Nehir Yavru 3 ay əvvəl
Çok kalmayalım midem Yüramda kalmaz bitti iz🤣
Nehir Yavru
Nehir Yavru 3 ay əvvəl
Zehirlen ceksiniz aksam doktorda uyanırsınız
Nehir Yavru
Nehir Yavru 3 ay əvvəl
Bayılıyom sana mükemmel viodyo
Devacan
Devacan 3 ay əvvəl
Ecenaz cihan a bitanem dediii 😱😱
Ebru Saygı
Ebru Saygı 3 ay əvvəl
abi valla kedimin adı doli
hay day z.k.
hay day z.k. 3 ay əvvəl
3:20 erzurumdan selamlar
ryppy ryppy
ryppy ryppy 3 ay əvvəl
Eçenaz abla ben aboneliktençiktim ama senihayla seni cok seviyorum 😀😀😀😐
Bakcell Gold
Bakcell Gold 3 ay əvvəl
aaaaa yazikkkk bizim Ecenaz ablamizaaaaa ♥
yigit emin korkmaz
yigit emin korkmaz 3 ay əvvəl
abla o dil beyin kimin dil ve beyini
Nazlı Meyda
Nazlı Meyda 3 ay əvvəl
10:52 orada cihan abi çikilop diyor Enes abide yengen olucak diyor galiba bana öyle geldi
İshak Cerrahoğlu
İshak Cerrahoğlu 4 ay əvvəl
🤢🤢🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮😖😖😖😖
mega oyunlar
mega oyunlar 4 ay əvvəl
Abi bende erzurumluyum
Eğlence için TV
Eğlence için TV 4 ay əvvəl
8:43 😏
Elif Öcal
Elif Öcal 4 ay əvvəl
Midem öğğğğ
Ayşe Lina UGURLU
Ayşe Lina UGURLU 4 ay əvvəl
2:35 karides!!! 🍤😄
Flexity_one
Flexity_one 4 ay əvvəl
Dikkat bu video pisikoloji bozabilir lütfen yemek yerken izlemeyiniz🤣
ДЕД!*БезпирдеЛ!
ДЕД!*БезпирдеЛ! 4 ay əvvəl
Lan ne guldum be 8-)
꧁𝘼𝙣𝙜𝙚𝙡 ꧂
꧁𝘼𝙣𝙜𝙚𝙡 ꧂ 4 ay əvvəl
7:19 ilk başta gerçekten içinden bir şey çıktı sandım 😂😂😂
Pakize Güngör
Pakize Güngör 4 ay əvvəl
🦄🦄🦄🦄🦄👭😘
TÜRKİYEM
TÜRKİYEM 4 ay əvvəl
Yala derken akla gelen ilk şey?:D
Kocaksoy Hava
Kocaksoy Hava 4 ay əvvəl
enes abi seni cok seviyorum abi sen nerde yasiyorsun istanbul un içinde çunku ben bu hafta istanbul a geliyorum senin yanina istiyorum abi benim hayalim seni gormek
TİKTOK V2
TİKTOK V2 4 ay əvvəl
Sen napiyon lan bu arada ben de ne bilim amk belki de en son bunları kullandım ve niye böyle bişey yok mu desem yalan olur mu yaaw ne kadar komiq yağ kxxkdkdkkddm ne kadar komiq yağ kxxkdkdkkddm ne kadar komiq yağ kxxkdkdkkddm ne kadar komiq yağ kxxkdkdkkddm
mezarcı yaklaşma
mezarcı yaklaşma 4 ay əvvəl
Vidyonun 100 enes ve cihan abi tik tok şarkı videolarını söliyo😂😂🤣😅🇹🇷🇹🇷♥️♥️
Patrizio March
Patrizio March 4 ay əvvəl
Nice one!! I think you deserve lots more views. You should think about using PromoSM! It is the fastest way to grow your AZshow channel, and also works for any other social media profiles you may want to promote!
İlayda Durmaz
İlayda Durmaz 4 ay əvvəl
10:50😌
lan caz yapma si severim
lan caz yapma si severim 4 ay əvvəl
Midem:biz adana kebab yiyicektik kalkalım
Soydan Ailesi
Soydan Ailesi 4 ay əvvəl
18:27 o el ne öyle
Medine Yılmazer
Medine Yılmazer 4 ay əvvəl
Kral bayraklar🇦🇿🇹🇷
Tozkoparan İskender 27. Bölüm
1:4:50
Tozkoparan İskender
Baxış 1,4M
HUNGRY DOGS 🥺❤️ #shorts
0:36
John-Marc van Wyk
Baxış 32M
Şəbnəm Tovuzlu - Ömrüm Günüm
3:26
Şəbnəm Tovuzlu
Baxış 2,2M
GERÇEK HAYATTA AMONG US #3 ❌ 🔪
21:58
ECENAZ ÜÇER VS ENES BATUR (Yalan Makinesi)
14:05
Tozkoparan İskender 27. Bölüm
1:04:50
Tozkoparan İskender
Baxış 1,4M
Tozkoparan İskender 27. Bölüm
1:4:50
Tozkoparan İskender
Baxış 1,4M
HUNGRY DOGS 🥺❤️ #shorts
0:36
John-Marc van Wyk
Baxış 32M
Şəbnəm Tovuzlu - Ömrüm Günüm
3:26
Şəbnəm Tovuzlu
Baxış 2,2M
If GUMMY BEARS Were PEOPLE😝 #SHORTS
0:52
La La Life Shorts
Baxış 22M
Misafir 3. Bölüm
2:2:04
Misafir
Baxış 712K
Ada Masalı 23. Bölüm
2:30:54
Ada Masalı
Baxış 466K
Teşkilat 23. Bölüm
2:22:35
Teşkilat Dizisi
Baxış 2,9M
ARKA SOKAKLAR 468. BÖLÜM
2:6:06
Arka Sokaklar
Baxış 72K
favorite sound effecting mom clips😇
0:58