YASAKLANAN REKLAMLARA TEPKİ!!!

  Baxış 841,968

TepkiKolik

2 ay əvvəl

Bu bölümümüzde televizyonlarda yasaklanmış olan reklamlara Tepki verdik. Neden yasaklandıklarını ve yasaklanma kararının doğru olup olmadığını konuştuk. İyi Seyirler:)
Kanal Sahibi: Burak Tatlıcı
buraktatlici
Bu bölümde tepki veren kişiler:
Anıl Kaya - 29 yaşında
anillkkaya
www.twitch.tv/looptrip
Orhan Erdinç - 29 yaşında
orhanburakerdinc
Buğra Mısri - 29 yaşında
bugramisri?hl=en
www.twitch.tv/nedertkrali/
Dalia Kittani - 25 yaşında
daliakittani
Günce Sönmez - 22 yaşında
guncesonmez
----------------------
İşbirlikleri için: tepkikolik@creatorstation.com
Twitch Kanalımız: www.twitch.tv/dasquad
Instagram Hesabımız: tepkikolik
Tepki verilmesini istediğiniz videoları, oyunları, yemekleri ve eşyaları yorumlara yazabilirsiniz:)

Şərh
Yiğit YERTUTMAZLAR
Yiğit YERTUTMAZLAR 20 saat əvvəl
Et ticareti sorun değil iken evcilleştirilmiş hayvan cinslerinin ticareti mi zülf-i yarinize dokundu? Ben bir fark göremiyorum, garipsiniz.
Ahmet Aktepe
Ahmet Aktepe 21 saat əvvəl
çok boş duyar kasıyoruz
Zeynal Zulfuqarov
Zeynal Zulfuqarov 2 gün əvvəl
dalia senden nefret ediyorum
Murat Demirbaş
Murat Demirbaş 2 gün əvvəl
Genel olarak takip ediyorum. Yalnız bazı elemanlar fazla yer kaplıyo. Gereksiz yapma tepkiler diye video çekin onlar orda olsun. Biz de onları izlemeyelim.
İLKER ERYILMAZ
İLKER ERYILMAZ 3 gün əvvəl
ya ben anılı çk seviyom
Kumsal
Kumsal 3 gün əvvəl
Herkes: Adam intihar ediyor. Orhan: Adamın üstü başı çok çirkin.
Kumsal
Kumsal 3 gün əvvəl
Herkes: çok rahatsızlık verici bir reklam Anıl: zersxbjklşljhgfds
Kumsal
Kumsal 3 gün əvvəl
reklamlar: ırkçı, intihara özendiriyor anıl: bunun kaldırılıcak bi şeyi yok
Kumsal
Kumsal 3 gün əvvəl
Aklıma hemen Doritos geldi.
Kumsal
Kumsal 3 gün əvvəl
Herkes: Çok rahatsız edici bir reklam Anıl: dfgyhujıoklpjhgfksjgdrhuıjodıkcl
Kumsal
Kumsal 3 gün əvvəl
Buğra tişörtünü değiştirmiş ve Günce'nin de starbucks bardağı yok garip şeyler oluyo
Şeyma
Şeyma 4 gün əvvəl
Anil midemi bulandırdı iğrenç tepkileri
Ødelagt Skygge
Ødelagt Skygge 5 gün əvvəl
Anıl çok tatlısın ya djabsjabsjabf
HAVVA Aydın
HAVVA Aydın 5 gün əvvəl
8:21 gülmekten öldüm
Tayfun Yük
Tayfun Yük 5 gün əvvəl
Anıl sempatiksin iyisin hoşsunda gülünmemesi gereken şeylere gülmen çok itici be
Yusuf Koçtürk
Yusuf Koçtürk 5 gün əvvəl
Hepsine anılla aynı tepkiyi verdim
GG KK
GG KK 6 gün əvvəl
Anıl gelişimini tamamlayamadığı için her şeye gülüyor, bu nasıl bi şuursuzluk
würfelzucker -YT
würfelzucker -YT 5 gün əvvəl
Anılın yaptığı olmasını istemediğimiz (gerçekleşmesi kötü) olan şeyleri hafifletici bir bakış açısından bakarak olayı abartmadan (gülmeyi değil bak olayı)geçici olarak içimizi rahat hissetmemizi sağlıyor.Yani zaten anıl "dark humor" seviyor ve dark humorun olayıda bu.Örnek versem.Bir baba yada anne boşanmış ve çocuklarına olayı anlatacaklar.Bu olay üzücü dimi he ama onu şakaya yada psikolojik olarak rahatlamak için şöyle yalandan (hayalden) espriyi yaparsın.O espride şudur.Oğlum artık 2 tane doğum günün var.Kızım artık tam tamına 1 değil 2 değil 3 değil.4 TANE DEDEN OLDU.Gibi örnekler hem psikolojik olarak hem hayat olarak rahatlatmış olur.
Ali Akbaş
Ali Akbaş 6 gün əvvəl
Erkek erkeğe öpüşürken sıkıntı yok kadın tokat yiyince nayır nolamaz
Melek _
Melek _ 6 gün əvvəl
Sondaki reklam kalabilirdi belki trafikte insanların biraz daha bilinçli olmasını sağlar
Melek _
Melek _ 6 gün əvvəl
Sarı saçlı ablamızın(jdkdjdksj) tepkileri = Benim tepkilerim
Gürkan Sarı
Gürkan Sarı 7 gün əvvəl
Party tube reklamı çıkınca sonuna kadar izleyenler
Emre Karataş
Emre Karataş 7 gün əvvəl
7:08 deki kadının olayın esprisini anlamaması üzdü.
Saygıdeğer mükemmel naysan
Saygıdeğer mükemmel naysan 7 gün əvvəl
Buğra homofobik heralde .d
NSZ VLOG
NSZ VLOG 7 gün əvvəl
bence son reklamın yasaklanması şaçmaydı
Enes GÜNEY
Enes GÜNEY 7 gün əvvəl
Şu anıl mizahtan anlayan tek kişi sanırım asddsaadssad
İhsan Yılmaz
İhsan Yılmaz 8 gün əvvəl
Snikırs açlığını zı yatıştırın djdjjdjdjdj
Meryem Turgut
Meryem Turgut 8 gün əvvəl
Çocuklar izliyor bu reklamları sen zaten rahatsız olacsk yaşı geçmişsin ( ki vicdan meselesi bu) ama çocukların bu reklamlardan ne kadar etkilenebileceği gerçeğini düşünemiyorsun galiba anıl
Meryem Turgut
Meryem Turgut 8 gün əvvəl
Anıla bayaaa sinir oldum
Nazife Zeynep Yavuz
Nazife Zeynep Yavuz 8 gün əvvəl
Son reklamın yayından kaldırılması çok saçma olmuş bence
Berrem & Beste Bodya
Berrem & Beste Bodya 9 gün əvvəl
İlk reklam bir aralar tv de gösteriliyodu
boo
boo 10 gün əvvəl
Anıl ırkçılığa dArK hUMOr dedi duvara yumruk atmaya gidiyorum. Nefret ettirdin kendinden bu bölümde
boo
boo 10 gün əvvəl
Anıl bunlar dark humor falan değil. Dark humor kimsenin alınmadığı konularda yapılan zeki şakalardır öyle senin bildiğin gibi ırkçılığa veya homofobiye dark humor demiyoruz :)
boo
boo 10 gün əvvəl
anıla sinir oldum bu bölüm
Berrak ATAMAN
Berrak ATAMAN 11 gün əvvəl
6:10 ANIL O KADAR HAKLI Kİ...
JavadNN
JavadNN 11 gün əvvəl
Bu homofobik olayı gerçekten beni çok sıkdı. Hassas konu diye-diye insanların düşüncelerine saygısızlık yapıyorsunuz. Birisi beyenir, birisi beyenmez. Zaten yanlış olan bir şeyi insanların gözüne soka-soka çok cool birşeymiş gibi özendirmek de diğer insanlara saygızıklık olmuyor mu??? Iyi bir laf çıkarmışsınız homofobik. Normal olmuyan her kese karşı tavrımız aynıdır. Gelip destek olmayız. Homo olmak normal mı ki biz de destek olalım, ya da diğer hastalar gibi kendini iyileşdirmeye çabaladı mı ki destek olmadık. Özene-bözene sunuyorlar. Ayıpdır.
Berfin Aydin
Berfin Aydin 12 gün əvvəl
11.40-12.14 o kadar halısın ki Orhan abi. Hayvanları satmak= ortaçağda siyahileri köle olarak satmak. Hiçbir canlıyı satmaya,köle gibi kullanmaya, işkence göstermeye hakkınız yok!
Berfin Aydin
Berfin Aydin 12 gün əvvəl
Son iki reklamının yasaklanması saçma geldi özellikle de son reklam bence iyi bir reklamdı
Şahin Fidan
Şahin Fidan 12 gün əvvəl
Biscolata reklamı bekliyordum yakışmadı tepkikolike
Zehra
Zehra 13 gün əvvəl
11:15 hak verdim buğra
Zehra
Zehra 13 gün əvvəl
10:33 köpek:wtf
Zehra
Zehra 13 gün əvvəl
siyah tenli adamın oynadığı deterjan reklamı çok ayıp lan jdkwflrplgl ayıp oğlum ayıp
Erce Pınar
Erce Pınar 13 gün əvvəl
(Adam intihar edecektir) Nobody: Orhan: 'Adamın üstü başı ne kadar çirkin ya!' (Arkasından bizımla diiıılllsınn! diyecek sandım)
Erce Pınar
Erce Pınar 13 gün əvvəl
Anıl ne yaşadı yaa :) Anıl'ı Kırmızı Oda'da görmek istiyoruz :) 'Meğer sen ne travmalar sığdırmışsın hayatına' :D
Beytullah Çetik
Beytullah Çetik 14 gün əvvəl
Hığhığhığğğ anıl
Furkan SAMASTI
Furkan SAMASTI 15 gün əvvəl
Dalianin rahat ve gevşek tavırları izleyici kitlesine bir hakaret niteliginde. Konuşma tarzına daha çok dikkat etmesi gerekir birde şu kızın altına koltuk yerine bi yatak falan koyun daha rahatı yok çünkü..
Kadriye Kırkoca
Kadriye Kırkoca 15 gün əvvəl
Adidas tişörtlü çocuğun fikirlerine aşık oldum 💙
Efe Özkor
Efe Özkor 15 gün əvvəl
10:33 bu adam gitsin
Alis Alis
Alis Alis 17 gün əvvəl
Oğlum köpek olan reklamda ki köpeğe yazık laaaan. 😔 Ve öyke hayvan satanların Allah belasını versin.🤬😡
biseksüel rahibe
biseksüel rahibe 19 gün əvvəl
anıl isimli vasat arkadaş ilk önce ofansif mizahın,dark humor'ın ne olduğunu öğrenmeli bence.izlerken insanı o kadar tiksindirip irite ediyor ki,bundan sonra izlerken onun kısımlarını ileri saracağım.
Melisa Akyüz
Melisa Akyüz 21 gün əvvəl
anıl yürüyen ofansif mizah mısın nesin
kadroluokyanussahibi
kadroluokyanussahibi 21 gün əvvəl
Anıl ne kadar saçma tepkiler veriyorsun. Sırf Anıl yüzünden soğuyorum kanaldan. Her halta dark humor deyip sırıtıyor. Çok çirkin hareketler,vasatsın vasat.
Pınar Erbaş
Pınar Erbaş 21 gün əvvəl
Reklam:Adam intahar eder Adını unuttum kişi:Adamın üstü başı çok kötü
berhan okay
berhan okay 22 gün əvvəl
hiçbirisini sorunlu bulmuyorum tipik reklam. en başından reklamlar rahatsız edici bir şey değil miydi zaten, neden bütün reklamları yasaklamıyorlar?
Dabadap
Dabadap 22 gün əvvəl
10:25 ya çok üzüldüm:(
şerife büşra özkan
şerife büşra özkan 23 gün əvvəl
Herkes: Çok kötü bir reklam Anıl: Çok iyi 😂
şerife büşra özkan
şerife büşra özkan 23 gün əvvəl
REKLAMLAR
demir ünşan
demir ünşan 23 gün əvvəl
rüyalarıma girdiiiii!!!!
ENOSHİMA JUNKO
ENOSHİMA JUNKO 24 gün əvvəl
LONGG LONGG MANN hatırlayanlar?
Scufii
Scufii 24 gün əvvəl
itici dalia
Ayşe Yılmaz
Ayşe Yılmaz 24 gün əvvəl
İçlerinde sadece Buğra'da zeka pırıltısı varmış bunu öğrendik.
STOY GAMİNG
STOY GAMİNG 24 gün əvvəl
Dalia tam duyarcı
Emre Hacıfettahoğlu
Emre Hacıfettahoğlu 25 gün əvvəl
05:51 dalia çok iyi bakışları
Aleyna Çoban
Aleyna Çoban 25 gün əvvəl
Anıl'ın salakça konulardan zevk almasi..
Yasin Adsız
Yasin Adsız 25 gün əvvəl
Adamlardaki medeniyet seviyesine baksana homofobik reklamı kaldırıyorlar şikayet ediyorlar ah amerika mükemmel kekim
Ayşe
Ayşe 26 gün əvvəl
İyi deee ben de öğrendim bunu izleyen küçük çocuklar da öğrendi intihar yöntemi dayılar
Ercüment Çiroglu
Ercüment Çiroglu 27 gün əvvəl
Hepside çoooooook saçma 🤔
Elif Uysal
Elif Uysal 27 gün əvvəl
Orhhhaaaaannn ❤❤❤❤
K-Pop Fanı
K-Pop Fanı 28 gün əvvəl
Anıl ne kadar rahat ya
Poine 98
Poine 98 29 gün əvvəl
Çocuk ölümü olan son reklam dışında hepsinin yasaklanması iyi olmuş bence
Emre
Emre 29 gün əvvəl
Son reklamın yasaklanması gereksiz olmuş bence
Nazlı Hüsne Baran
Nazlı Hüsne Baran 29 gün əvvəl
lan ilk reklamdaki çikolatadan soğudum
PejjoBey
PejjoBey Ay əvvəl
dalia malına tilt oldum
Süleyman Kaymak
Süleyman Kaymak Ay əvvəl
Yasaklanan reklamları izlettiğin video yasaklanmaz mı peki 😁
YILMAZ KARAOSMAN
YILMAZ KARAOSMAN Ay əvvəl
REGAL reklamında tokat yiyen Tuğba Ekinci.Dikkatinizden kaçmış😉
Critical ops yav sen ***
Critical ops yav sen *** Ay əvvəl
Kopek reklamina dedigim: kokegim olsa kedim olmicak kedim olsa kopegim olmicak cunku bir birlerine giriyolar
Aybüke TR
Aybüke TR Ay əvvəl
Orhan'ı koruma altına almak istiyorum 🥺🥺🥺
Malkoçoğlu
Malkoçoğlu Ay əvvəl
7:42 Burak kusuyor adlı mükemmel çalışma
Muhammet Karadag
Muhammet Karadag Ay əvvəl
Çok iyi homophobik reklami yasak olduğunu için çünkü LGBT hakları kiriyor
Derya Güneş
Derya Güneş Ay əvvəl
Cem korkmaz ❣️🙏🙏
Asif İbragimov
Asif İbragimov Ay əvvəl
Regal çok komikmiş 😂
Oğulcan Kılıçaslan
Oğulcan Kılıçaslan Ay əvvəl
Köpeği satan kadına gıcık oldum
Eğlenceli Kuzenler
Eğlenceli Kuzenler Ay əvvəl
aklıma skittles'ın evli çift reklamı geldi...
Alya Budun
Alya Budun Ay əvvəl
No one: Orhan: bu bi yandan da bir gerçek.....................(konuşur).......bu konu hakkında çok konuşmak istemiyorum
TR BTS JK
TR BTS JK Ay əvvəl
0:51 abiyi kadir ezildiye benzettim
Emre Kaya
Emre Kaya Ay əvvəl
Maşallah
мяѕ ѕєlιи
мяѕ ѕєlιи Ay əvvəl
2020 Kasım ayı burdamı ;)
ömer ertuğrul
ömer ertuğrul Ay əvvəl
Burdayiz reis
Deniz Aydın
Deniz Aydın Ay əvvəl
Reklamlara verdiğim tepkilerin ardından Anıl olduğumu öğrendim :))))))
Ali Egemen AKBAŞ
Ali Egemen AKBAŞ Ay əvvəl
Esmer kız çok güzel:)
Furkan Fazla
Furkan Fazla Ay əvvəl
Omuzlarında hırka olan zayıf arkadaş bu dünyadan değil
Kadir Yaşlı
Kadir Yaşlı Ay əvvəl
Daha samimi kızlar yorum yapsın ya bu kızlar çok itici
Dilara Gergin
Dilara Gergin Ay əvvəl
Ülkelerin Bebek mamalarına tepki videosuda çekin yaa lütfen
Erseven Akçaoğlu
Erseven Akçaoğlu Ay əvvəl
regal reklamindaki Tuğba Ekinci degilmi
tarik
tarik Ay əvvəl
Gözlüklü ciliz arkadas biraz mal galiba.
nihat çetin
nihat çetin Ay əvvəl
Babamı özledim dediği için yasaklanmıştır :)
Emir Doğan
Emir Doğan Ay əvvəl
Nobody: Yorumlardaki mallar :hebelehubele
you need to calm down
you need to calm down Ay əvvəl
of anıl ne boş adamsın ya
Fuad Qurbanli
Fuad Qurbanli Ay əvvəl
Ya bular reklam değilki bas baya dizi🤣🤣
Evelina
Evelina Ay əvvəl
3:30 abi adam intihar edecek süslü püslü mü giyinseydi? :D
Ghibli channel
Ghibli channel Ay əvvəl
şu kızı alın ordan ya gitsin süt içsin
Uzumaki Naruto
Uzumaki Naruto Ay əvvəl
Ay evt ya 986372638 tane video var şu ana kadar tek adam akıllı kullandığı tek cümle kızlara da erkeklere de şiddet uygulanmaması sadece bu
AltınDilKursu _ShortMovies
AltınDilKursu _ShortMovies Ay əvvəl
Son reklamı çok izledim baya yayınlandı o
TİKTOK'UN ZENGİN ÇOCUKLARINA TEPKİ!
23:03
MARKALARIN REKLAM SAVAŞLARINA TEPKİ
13:43
JONY - Пустота
2:42
RAAVA MUSIC
Baxış 2,1M
Mucize Doktor 40. Bölüm
2:14:50
Mucize Doktor
Baxış 291K
Çok Güzel Hareketler 2 - 63.Bölüm
2:3:22
Çok Güzel Hareketler
Baxış 2,9M
ANTİK ÇAĞ YEMEKLERİNİ DENEDİK
26:10
ERKEKLER ADET/REGL SANCISINI DENEDİ!!!
20:11
JONY - Пустота
2:42
RAAVA MUSIC
Baxış 2,1M
Mucize Doktor 40. Bölüm
2:14:50
Mucize Doktor
Baxış 291K
Çok Güzel Hareketler 2 - 63.Bölüm
2:3:22
Çok Güzel Hareketler
Baxış 2,9M
Arıza 12. Bölüm
2:26:15
Arıza
Baxış 1,6M
EN ACILI EV TURU! @Unlostv @Elraenn @Chaby Han
26:54
Masumlar Apartmanı 12. Bölüm
2:43:25
Masumlar Apartmanı
Baxış 4,6M