TİKTOK MASASI 3. BÖLÜM | EN İYİ DANSCI BENİM ! | NEDEN KAVGA ETTİK ? | (YENİ BÖLÜMDE GERGİN ANLAR)

  Baxış 807,624

İKİZLER

Ay əvvəl

Tiktok Masası 3. Bölüme hepiniz Hoşgeldiniz.Bugün biz İkizler ve harika konuklarımız ile yine gündemi sallamaya, hesaplaşmaları tamamlamaya, küsleri barıştırmaya geldik. Semiraminta namı diğer Yeliz Korkmaz, Berk Çiçekgil ve Pelin Yar çifti bizlerleydi. Aralarında esen soğuk rüzgârları ısıtmaya, geçmişte kalan hesaplaşmaları tamamlamaya oturdular masanın başına. Siz de hepsine bir bir şahit oldunuz. Tabii Okan Bayülgen'in Tiktok çekenlere karşı tepkisi gibi gündem konularını da konuştuk. Ortak fikirlerimizi söyledik. En önemlisi de küsleri barıştırdık :). İzledikten sonra beğenmeyi, yorum yapmayı ve kanalımıza abone olmayı unutmayın. Tiktok Masası 3. Bölüm sizlerle!
TİKTOK MASASI 3. BÖLÜM | EN İYİ DANSCI BENİM ! | NEDEN KAVGA ETTİK ? | (YENİ BÖLÜMDE GERGİN ANLAR)
YÖNETMEN
ATAKAN TARIMCI
YARDIMCI YÖNETMEN
NURŞAH ŞAHİN
SANAT YÖNETMENİ
SEÇKİN AKTUNÇ
EDİT
MÜCAHİT BERK KELEŞ
KAMERA
NURŞAH ŞAHİN
HAKAN KALYONCU
ASİSTANLAR
DİLAN YILMAZ
KERİM GÖKGÖZ
YAPIM
BUMM GANG
Contact: fatih.kinaci@bummgang.com

Video hoşunuza gittiyse "beğenmeyi" unutmayın!
Bu yola girerken biliyoruz ki yalnız değiliz, hep birlikteyiz.
Ne kadar çok beğeni gelirse o kadar kaliteli işler çıkarabiliriz.

Unutmayın yorumlarınız bizim için çok değerli.
Hepsini teker teker okuyoruz.
Bundan sonra da yorumlarda bizden istediğiniz şeyleri çekmeye çalışıcaz.

Keyifli seyirler...
Tekrar görüşene kadar hoşça kalın.

instagram:
ugurrbay
oguzbay8

Şərh
İKİZLER
İKİZLER Ay əvvəl
Bizde bahsettiğiniz kişileri görmek isteriz ama bunun için herkese çok ısrar etmeliyiz 🥰 Siz anladınız ? O yüzden LİKE ATIP SESİMİZİ DUYURALIM
Nəzrin Nağızadə
Nəzrin Nağızadə 16 gün əvvəl
CEMCELİ ÇAĞIR CERENDE GELSİN🧸
suna bahçeyapar
suna bahçeyapar 20 gün əvvəl
Abi herşey senin elinde şu cemcel i yapı çak trk kışı sensin
suna bahçeyapar
suna bahçeyapar 20 gün əvvəl
Celladı ve cemre getir ben seni takip ederim
Zeynep Efil
Zeynep Efil 21 gün əvvəl
Cercel yolsuz CEMCEL SONSUZ🌼❤🌊
Eylül yıldırım
Eylül yıldırım 23 gün əvvəl
Abi cemre cellatı getir tiktok bunla çalkalanır vallaha tiktokda paykaşıtım goten gelirr😂
Fatimə Əliyeva
Fatimə Əliyeva 2 saat əvvəl
2:25 Cemre Ceren
Nazlican Hatun
Nazlican Hatun 2 saat əvvəl
Cemceli getirirseniz helal size inanilmaz cok begeni alirsiniz soyliyim bana katilan varmi ????
Elgiz Bakhishov
Elgiz Bakhishov 3 saat əvvəl
Cemre ve cellatı çağırərmısınız nolur?🥰
Sude H
Sude H 12 saat əvvəl
fıstıkçı şahap
Dilara Azman
Dilara Azman 17 saat əvvəl
cemcel cem celcemcel cemcelcemcel
damla hoser
damla hoser 17 saat əvvəl
cemcel
Merve İşler
Merve İşler 21 saat əvvəl
Ceren kürşat lütfennnnnnnnnn
Endrit Skeja
Endrit Skeja Gün əvvəl
Cemcel gelsin diyenler like atsın
EZEL GÜNGÖR
EZEL GÜNGÖR Gün əvvəl
özgür balakar gelsin
Polat Kabas
Polat Kabas Gün əvvəl
Cellat Cemre
Gülcan Ecirli
Gülcan Ecirli Gün əvvəl
Barışsalarda eskisi gibi olmaz brooolar ! 🤪
Elif Nur İnat
Elif Nur İnat Gün əvvəl
Çoğu kişi cemcel istiyoruz yazmış ama zorla getiricek değilller ve isteğe bağlı birşey bende herkes gibi cemcel in gelmesini istiyorum ama inşallah bir gün :D
KÖKSAL KASIM
KÖKSAL KASIM Gün əvvəl
Cemcel gelsin 10 milyon olmazsan b4nde noliyim
Ahmet Okuyucu
Ahmet Okuyucu Gün əvvəl
CEMCEL gelsin artık her tiktok masasında diyorum .yalvarırımmmm
Ruya Tezcan
Ruya Tezcan Gün əvvəl
Cemre🌼 cellat 🌊
Çıtır Kuzenler
Çıtır Kuzenler Gün əvvəl
cekü yani ceren abla ve kürşat abi lütfen oda olmassa cemcel cemre abla ile cellat abi eğer oda olmassa yarber yani yaren abla ve berke abi yani üçünden birisinide getiremessen bu senin yapabilecek elinde olmayan birşey belki onlar gelmek istemiyor yani oğuz abinin ve uğur abinin üzerine gitmeyin neden cemceli neden yarberi neden ceküyü getirmedin diye bu konular onların elinde olacak birşey değil belki onlar gelmek istemiyor teşekkürler 🥰🖤🤍lütfen🙏üzerilerine gitmeyelim lütfen🙏❤😊
Ezgi Kaval
Ezgi Kaval 2 gün əvvəl
cemre ve cellat
Arzu Nisa AKBULUT
Arzu Nisa AKBULUT 2 gün əvvəl
Arkadaşlar burada cogunluk semiramintayı egoist bulmuş ama arkadaşlar yeliz abla daha fazla konuşmuş o kadar bu egoistlik degil
Vibe Samara
Vibe Samara 2 gün əvvəl
5:11 yelize diyip peline bağlaması.d
ZYZ Fan
ZYZ Fan 2 gün əvvəl
Cemcel getirin lahana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
facia ikili
facia ikili 3 gün əvvəl
LÜTFEN CEMCEL GELSİN
İrem meral Elden
İrem meral Elden 3 gün əvvəl
Cemceli getirin baylar !!!
diana kore
diana kore 3 gün əvvəl
Ben Özbek kızım
HAYRUNNİSA OLÜÇ
HAYRUNNİSA OLÜÇ 3 gün əvvəl
Cemceli çağırın sonrada ceküyü lütfennn
Toca Boca Tv
Toca Boca Tv 3 gün əvvəl
*Bumuydu imkansız CemCel'i getirseydiniz 3 milyar kişi izlerdi*
RABİANHAL0
RABİANHAL0 3 gün əvvəl
Cemcel masanıza gelsin
Nazlı Su Yıldız
Nazlı Su Yıldız 3 gün əvvəl
emsel gelsin
BTS_fan
BTS_fan 3 gün əvvəl
cemre🌼cellat😈
Azra Demircan
Azra Demircan 3 gün əvvəl
Bence cemre ve ceren abla gelsin
Züleyha Halil
Züleyha Halil 4 gün əvvəl
Lütfen cemcel ve gamze ve uzunmakarna gelsin
REŞ TV
REŞ TV 4 gün əvvəl
DENİZ YENİ CELLAT CEMRE💩
Cemre Solmaz
Cemre Solmaz 4 gün əvvəl
Lütfən CemCel Gelsin Lütfen 😈🌼
Cemre Solmaz
Cemre Solmaz 4 gün əvvəl
Abi CemCel Başqa Hiç bir şey istrmiyorum😈🌼
Birsen Icener
Birsen Icener 4 gün əvvəl
Cemcel cercel cercel çok saçma AJDDBFGHD
Buse Bayram
Buse Bayram 4 gün əvvəl
Cemcel gelsin
Buse Bayram
Buse Bayram 4 gün əvvəl
Cemcel gelsin
Hava Karagoz
Hava Karagoz 4 gün əvvəl
Kibirrr
Hava Karagoz
Hava Karagoz 4 gün əvvəl
Kesinlikle pelin daha iyi dans ediyo ve belli yani niye uzatiliyoo
Ikin Islamov
Ikin Islamov 4 gün əvvəl
Oğuz bay ve Uğur bay. Lütfen CELLAT, CEREN, CEMRE, ÖZGÜR ve YUSUF olsun. Bu sefer bu beş tiktoker olsun lütfennnnnn. Bu yorumuma cevap verin. Her kezinkine cevap veriyorsunuz. Benimde yorumuma cevab verin lütfen. Cevap vermezseniz çok üzülürüm çokkkk😔😔😔😔😔😔😔😔
Fidan Tunar
Fidan Tunar 5 gün əvvəl
Yeliz yasina gore ego yapiyo Amma pelinnn cok guźel
NT Tagiyev
NT Tagiyev 5 gün əvvəl
Pelin Yelizden daha iyi dans ediyor
Ela Atabak
Ela Atabak 5 gün əvvəl
Orda tek masum kişi balık🐟🐠
İrem Ay
İrem Ay 5 gün əvvəl
yelliz den iyce sogdum. gerçekten en favori dans tiktoker pelin oldu.yelizden daha tatlı samimi sıcak.
Nisa Teper
Nisa Teper 5 gün əvvəl
5:28
Nisa Teper
Nisa Teper 5 gün əvvəl
Cellat ve cemreyi al
Almina Uzun
Almina Uzun 5 gün əvvəl
İkimizde çok güzel dans ediyorsunuz
Almina Uzun
Almina Uzun 5 gün əvvəl
İkinizde
takılıyorum
takılıyorum 5 gün əvvəl
Pelin daha iyi dans konusunda daha iyi yapiyor
abdullah ateş
abdullah ateş 5 gün əvvəl
Cellat36 ve Cemre solmaz
Özge Ölmez
Özge Ölmez 5 gün əvvəl
Uğurla yelizi yan yana görünce yakıştıran birtek ben miyim aga 🥺
İremnaz Durgutlu
İremnaz Durgutlu 6 gün əvvəl
Ya abi bunlar soru soruyorlar cevabını verirken kesiyorlar lafı. Bi dinlemeyi öğrenin dinlemeyi ben rahatsız oldum
[dogo
[dogo 6 gün əvvəl
Cemceli sevmeyenler bu yorumu beğensin Ben sevmiyorum
Yusuf Erol
Yusuf Erol 6 gün əvvəl
Cellat la cemrenin gelme sırası geldi
Ravza Sümeyye Atalay
Ravza Sümeyye Atalay 6 gün əvvəl
Cellatla cemre gelsin
Eğlence TV
Eğlence TV 6 gün əvvəl
Cemre solmaz cellat36
Melek Melek
Melek Melek 6 gün əvvəl
Olum bunlar kim siz buraya Cemre ile Ceren i getirin elinize patlamış mısırı alın izleyin trend 1 den 1 hafta düşmesin 😂😂😂
Amalıa Asadovs
Amalıa Asadovs 6 gün əvvəl
ABII SIZ PELIN LE YELIZI BARISTIRDINIZSA ONLARI(CEMCELI)COK TAN BARISTIRIRSINIZ LIKE ATINDA GORSUNN
CEMCELCİYİZ
CEMCELCİYİZ 6 gün əvvəl
Cermre ve Cellat
SERYAN MUÇİ
SERYAN MUÇİ 6 gün əvvəl
Ceren yaldız Kürşat uzunmakarna yusuf şenlin
Izolda Namli
Izolda Namli 6 gün əvvəl
CemCel sahte deyil anlayin bunu artik ! CemCel sonsuz 🌼🌊😈🌼🌊
Halime Ela Anık
Halime Ela Anık 6 gün əvvəl
Oradaki balık gibi izliyorum : )
Muhammed Berat polat
Muhammed Berat polat 6 gün əvvəl
Cellat ve Cemre gelesin
Nesrin Yener
Nesrin Yener 6 gün əvvəl
Cemre ve cellat gelsin 50.000 beğeni gelir
Melisa Türk
Melisa Türk 6 gün əvvəl
23:58 de yelizle pelin gözgöze geliyor ve yeliz güler yüzle bakarken pelin kafasıını çeviriyor ve daha sonra yeliz sinirle bakıyor
:MY ÇİLEK:
:MY ÇİLEK: 6 gün əvvəl
Cemcel gelsin ama abi gerçekten Cemre İle Cellat Abi Uyuyor onlar istenir biliri
Kevser Gür
Kevser Gür 7 gün əvvəl
berke juan yaren alaca
Sebine İsmayilova
Sebine İsmayilova 7 gün əvvəl
Abi sen eger cemceli cagidigin vidyo turkiyeyle azerbaycan rekorlarini kirmasa bende Sebine deyilim
Sebine İsmayilova
Sebine İsmayilova 7 gün əvvəl
Cemcellllllllllll
Melek Sayi
Melek Sayi 7 gün əvvəl
Edbil
Melek Sayi
Melek Sayi 7 gün əvvəl
Eda sakız bilal grass
JELİBONLU CİPS
JELİBONLU CİPS 7 gün əvvəl
Oğuz berline YARBER dedi farkedenler (yaren,Berke)
Defne Özil
Defne Özil 7 gün əvvəl
27:16'da uğur ve yeliz'in ellerinin yan yana gelmesi ve yakınlıkları.🤔🤔
yıldız show
yıldız show 7 gün əvvəl
0:36 cemre solmaz cellat36
Selen Camcı
Selen Camcı 7 gün əvvəl
Cemceli çağırın lütfen
Hilal Yalçın
Hilal Yalçın 7 gün əvvəl
Cemcel cemcel cemcel cemcel
arda b.
arda b. 7 gün əvvəl
Cemceli çağır rekor beğeni
cemcersonsz_
cemcersonsz_ 7 gün əvvəl
Cellat ile cemre gelsin butonuyum
yaseminn uz
yaseminn uz 7 gün əvvəl
TRENDLERE GIRMESI ICIN BUYUK HARFLE VE EMOJISIZ YORUM ATIN
Helin Bakmaz
Helin Bakmaz 8 gün əvvəl
YİAAAAAHH PELİİİNN ÇOOKK TATLISIIIĞĞNNN
Helin Bakmaz
Helin Bakmaz 8 gün əvvəl
En iyi dansçı bence pelin ya
lâviniâ
lâviniâ 8 gün əvvəl
Yelizin gereksiz egosu ve samimiyetsizligiiiii....yeliz lütfen sus ya
yıldız eva sulu
yıldız eva sulu 8 gün əvvəl
?
UNİCORN TV
UNİCORN TV 8 gün əvvəl
Cellat36 Ceren yaldiz Kürşat Juan Buse Korkmaz Bu 4 kisiyi cağır
Ayse Naz Ciftci
Ayse Naz Ciftci 8 gün əvvəl
Abi cemre ve cellat lütfen😥
Ayse Naz Ciftci
Ayse Naz Ciftci 8 gün əvvəl
Abi cemre ve cellat lutfen😥
CemBer kalbi
CemBer kalbi 8 gün əvvəl
Kürşat çok güzel twork atıyo msmdmdmdm
berfin uslu
berfin uslu 8 gün əvvəl
5:28 OĞUZ:hayır bişey söyliyimmi kürşatta çok güzel twerk atıyoo c gs ffdhhhbjhh
Roblox,Tiktok,Brawl Stars.
Roblox,Tiktok,Brawl Stars. 8 gün əvvəl
Cemre,Berke,Kurşat gelsinnn
serçin karakaya
serçin karakaya 8 gün əvvəl
Cemreyle ceren
Merve Baguc
Merve Baguc 8 gün əvvəl
Demekki bazı şeyler sosyal medyaya yansimadanda oluyormuş ben kuş olduklarını yeni öğrendim helal olsun ya gerçekten keşke herkez böyle olsa hiç Bı platformda kaos çıkmaz
İrem Cirak
İrem Cirak 8 gün əvvəl
Ceren ve cellat bu masaya oturursa varya...🤯
Gᴀcнᴀ Kᴀʏısıdreamツ
Gᴀcнᴀ Kᴀʏısıdreamツ 5 gün əvvəl
Hiçbişe olmaz ama CemCel gelirse izlenme rekoru kırar
İlkay Akkaya
İlkay Akkaya 8 gün əvvəl
Bunun çocuk bölümü nasıl olurdu acaba
Bülent Kayhan
Bülent Kayhan 8 gün əvvəl
Lütfen cemcel gelsin
ROBLOX TV
ROBLOX TV 8 gün əvvəl
Yaw bu cağırmadınız CEMCEL kaldı çağırın artıkkkkkkk 🌵😈🌊
Simge Genç
Simge Genç 8 gün əvvəl
Buse uğur
Sam Sun
Sam Sun 8 gün əvvəl
Cemre solmaz cellst36 brke juan kürşat juan
Ecenur Kar
Ecenur Kar 8 gün əvvəl
Cemceli getir
Zekiye
Zekiye 8 gün əvvəl
Cemreyle cellatı getirin
Sevim Yaman
Sevim Yaman 9 gün əvvəl
Cemre ve cellati cagir abi nolur yalvaririmm. Cok istiyorum nolurrrr kirma beni 🙏🙏🙏🙏🙏🙏 🥺🥺🙏🥺🙏🥺🙏🥺🙏🥺🥺🙏🥺
CANSU CEREN AYGÜN
CANSU CEREN AYGÜN 9 gün əvvəl
Cemre abla ve cellat abi size buradan sesleniyorum lütfen ama lütfen gelin Ece ronayla cioman geldi bile sizde gelin nolurrrrr 🥺🥺🥺🥺🙏🙏🙏🙏🙏
Sen Çal Kapımı 32. Bölüm
2:10:15
Sen Çal Kapımı
Baxış 2,5M
Sen Çal Kapımı 32. Bölüm
2:10:15
Sen Çal Kapımı
Baxış 2,5M
DAİREDEN SON ÇIKAN KAZANIR ?! #6
25:27
Ata Ocağı (708-ci Seriya)
41:43
Xəzər Film
Baxış 46K
Maraşlı 8. Bölüm 2. Fragmanı
1:02
Dizzy Dizi
Baxış 276K