GECE GİZLİCE ASKERİ ÜS'SE GİRMEK ! w/

  Baxış 1,237,416

Cihan Albayrak

7 ay əvvəl

Merhaba Arkadaşlar

Ben Cihan Albayrak bu videoda @Eda Biçim ve @Ecenaz Üçer ile birlikte yıllar önce terk edilmiş bir askeri üstte gece gizlice girdik keşifler yaptık gezerken her saniyesinde çok ama çok gerdim anlar yaşadık. Sizler için çok eğlenceli bir video bizim için ise korku dolu bir video oldu umarım sizler izlerken eğlenirsiniz :) İyi seyirler...


PİZZA YEMEYİ SON BIRAKAN KAZANIR ! w/ @Enes Batur @Ecenaz Üçer : www.youtube.com/watch?v=SChwZ...
Tek Tıkla Abone Misss : www.kisa.link/NQom

Instagram'dan Beni Takip Edebilirsiniz : bit.ly/3hGLwBE
İletişim : cihanalbayrak@welogsocial.com

Şərh
Mert Celebi
Mert Celebi Gün əvvəl
Abi arkada biri var
metehan
metehan 3 gün əvvəl
Abi arkadan Arkadan biri geliyor evde başka birisi var
metehan
metehan 3 gün əvvəl
Abi arkadan birisi yürüyordu
Hasan ALAGÖZ
Hasan ALAGÖZ 6 gün əvvəl
9:19 Duvarda NAZİ sembolü var dikkat edenler (+1leyin)
Elif Su
Elif Su 9 gün əvvəl
Abi arkadan biri
Gevrek Stars
Gevrek Stars 10 gün əvvəl
eda abla gördüğü heryere giriyo valahi
Arya Uyanık
Arya Uyanık 11 gün əvvəl
Ecenaz ve eda biçime aboneyim çok güzel videolar çekiyorlar
Pınar Kesici
Pınar Kesici 13 gün əvvəl
AMK
Gülnihal Bayer
Gülnihal Bayer 15 gün əvvəl
Çok güzel video ama biraz korkunç
Ali Zengin
Ali Zengin 16 gün əvvəl
Nazi işqreti var lan
Buse gül Davarcı
Buse gül Davarcı 18 gün əvvəl
Eda abla ile cihan abi sevgili mi sorusu çık aklımdan😐😫😓
Bedirhan kaya
Bedirhan kaya 21 gün əvvəl
Abi polisi arayın
swipper ben 10
swipper ben 10 23 gün əvvəl
09:18 duvardaki nazi bayragini tek benmi gorudm
Abuzer Kömürcü
Abuzer Kömürcü 24 gün əvvəl
Terk edilmiş köye gidemediniz mi? Neden gitmediniz abi? Terk edilmiş köye gidilirdi. Hemde sizin ekiple.
_soft_lalisam_.
_soft_lalisam_. 24 gün əvvəl
Arkaya erik dalı koysaydın öluyomuydun be abi
hatice yılmaz
hatice yılmaz 25 gün əvvəl
onlar bakmazken arkadan birileri geçti gören var mı? 6:29 da
Σƒεкαğαn
Σƒεкαğαn 27 gün əvvəl
07:50 Şehişah - Kunteper 😎
vdx.jennie
vdx.jennie 28 gün əvvəl
Yarende gelsinnn
Kıymet Soydeğer
Kıymet Soydeğer Ay əvvəl
Abi yemin ederim duvarlarda nazi simgesi var
Burak Mayak
Burak Mayak Ay əvvəl
Ordaki en korkusuz kişi kameraman
Valuable Music FK
Valuable Music FK Ay əvvəl
Korku! Gerilim!
Lokum Piskevit
Lokum Piskevit Ay əvvəl
Kahramanlar nedemistir Ecenaz:Agagagg Cihan:oha abi çok korkunç Eda:ya bı baksayidik
Merve Dokumaci
Merve Dokumaci Ay əvvəl
ABİ EVİN İÇİNE GİRDİNİZ AN DA ARKANIDAN BİRİ GEÇ Tİ
Elif İşen
Elif İşen Ay əvvəl
3:13 dikkatli bakın kapının orda biri var
Duru su Kiraz
Duru su Kiraz Ay əvvəl
Ecenaz:her yere girme eda Eda:burayada girelim hadi hadi
Duru su Kiraz
Duru su Kiraz Ay əvvəl
Cihan:lan lan lan Burda çırpınıyorum kimse sormuyooo Ecenaz:noldu cihan Eda:noldu noldu
minsung♡
minsung♡ Ay əvvəl
Cihan abi 9 defa "bende çok korkuyorum" şw8zşehxmxıwöd
Saiki K
Saiki K Ay əvvəl
Kızız biz daha çok korkuyoruz garip bir cümle. Bir grup erkekle buraya girsem daha az korkacağıma bahse girerim.
Süleyman Kahraman
Süleyman Kahraman Ay əvvəl
Kıbledereye gidin 😂😂 şaka lan şaka gitmeyin daha çok çekeceğiniz çok video var gidipte ölmeyin orda😂
EMOWEN
EMOWEN Ay əvvəl
Dün gece 1:23 de izlicektim Allah'tan izlememisim
Azra Sağır
Azra Sağır Ay əvvəl
O arada iç sesim cihan albayralöoooök
xsosa şpn
xsosa şpn Ay əvvəl
14:40 gercekmı yoksa sahtemı
Meryem Aydın
Meryem Aydın Ay əvvəl
Abi ceren yaldız la ne zmn vidio geliyooooooo
Serhat Tayanci
Serhat Tayanci Ay əvvəl
Enes abiyle akşam gizlice biyerde kalma vidyosu yapın
Fatmanur KANDEMİR
Fatmanur KANDEMİR Ay əvvəl
Sabah versiyonunda çek lütfen 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Sude Üstündağ
Sude Üstündağ Ay əvvəl
abiiiii 3. dakika 10. saniyede arkada biri vardı
Haliliniz Tv
Haliliniz Tv Ay əvvəl
3.48. saniyede patron ekmeğinde
{Always Smile🍌}
{Always Smile🍌} Ay əvvəl
İman var içimde güçlü bir biçimde🧕
Efecan sahin
Efecan sahin Ay əvvəl
14:41dede kurt var gibi
Efecan sahin
Efecan sahin Ay əvvəl
14:29da solda biri var uzun boylu
Nisanur İlhan
Nisanur İlhan Ay əvvəl
14:09 edanin arkasindan bisi geciyr
oçali31
oçali31 Ay əvvəl
Jumpscare yicem die korkyom
Marshmello_YT
Marshmello_YT Ay əvvəl
abi v,deonun kapığın daki sensin çünkü çok benziyon şapkalı hem şapkalı canavr ruh 3 harfli olurmu
Yunus Emre Akbulut
Yunus Emre Akbulut Ay əvvəl
Abi terk edilmiş otel de kalırmısınız
Yağızın.kanalı
Yağızın.kanalı Ay əvvəl
Abi 8:18 de ecenaz Bi etti
Yakup yaman
Yakup yaman Ay əvvəl
Anneannemin köyünde 1 tane eve cino dedik kapıyı tıklattılarr laaaan
Chicco 1
Chicco 1 Ay əvvəl
Cihan “çalıp çırmıycaz” falan deseydi geberirdim sjsjsjjsjs 200bin like a Mesut’la Ali Biçim’i de alın yanınıza :)
HASAN KAPLAN
HASAN KAPLAN Ay əvvəl
9:23 te nazi işareti var duvarda (gamalı haç)
ᦈ𝗹𝗮𝗹𝗶𝘀𝗮ɞ
ᦈ𝗹𝗮𝗹𝗶𝘀𝗮ɞ Ay əvvəl
06:27 arkadan biri geçiyor
huseyin göçmez
huseyin göçmez 2 ay əvvəl
9:27 Swastika var lan duvarda
UNİCORN ECE.
UNİCORN ECE. 2 ay əvvəl
5:49 da evde dikkat çekmeye çalıyorum dur .😅😅😅🤣🤣🤣🤣
Şafak Evren
Şafak Evren 2 ay əvvəl
Bir göz gözüküyordu sanki beyaz bayaz ben bile korktum vallaha bak korktum
Şafak Evren
Şafak Evren 2 ay əvvəl
Cihan abi yorumumu görür müsün bilmem ama videonun 14.40 saniyesinde birşey vardı yerde ben bilmiyorum çok garip birşeydi
tümen maşa
tümen maşa 2 ay əvvəl
6:26 da arkadan birisi geçiyo 😑😑
tümen maşa
tümen maşa 2 ay əvvəl
Arkadan
Ömer Ertuğrul
Ömer Ertuğrul 2 ay əvvəl
Duvarda arapça iihibe yazıyo
xeyal memmedov
xeyal memmedov 2 ay əvvəl
Lan 6:26 dikkat arkada bi adam gidio
Muhabbet Kuşum Kaşif
Muhabbet Kuşum Kaşif 2 ay əvvəl
Altıma sıçtım ana satım.
Isn Hana
Isn Hana 2 ay əvvəl
17:16 dikkatlice bi bakın orda bir baş var çok korktum cihan abi bi 17:16 o sahneye bir baksana o karşı daki kapı var ya sol tarafa bi baksana 😰😰😰😰😟😱😱😱😲😲
Expacito
Expacito 2 ay əvvəl
6.27 arkadan birisi gecti
Nehir demet
Nehir demet 2 ay əvvəl
Eda misafir çoçu dimi her odaya diriyor
bs yotube
bs yotube 2 ay əvvəl
3 dakikada eda bin arkasında adam var
Hasan Avci
Hasan Avci 2 ay əvvəl
14:10 da arkadan bişey geçiyo
PRİMO
PRİMO 2 ay əvvəl
3.13 saniyede kapının önüne bakın
Qurban Nəhmətov
Qurban Nəhmətov 2 ay əvvəl
11:31 Eda abini ara😂😂😂😂
Xperia
Xperia 2 ay əvvəl
9:17 deki Nazi bayrağını görenler beğensin
Damla Aslan
Damla Aslan 2 ay əvvəl
Kulaklıktakmayın
KARDELEN'İN OYUN DÜNYASI
KARDELEN'İN OYUN DÜNYASI 2 ay əvvəl
ABİ sen her videoya edayla git korkususuz eda
Aykioooo
Aykioooo 2 ay əvvəl
Nolur terk edilmiş köy gelsin
mesut ÇELİK
mesut ÇELİK 2 ay əvvəl
bencede
Sema Dere
Sema Dere 2 ay əvvəl
3:12 de kapıda adam bakıyo
Özkuş Asmr🤗
Özkuş Asmr🤗 2 ay əvvəl
Ana resimde gösterilen hayalet Aslında gerçek hayalet değil farkettiyseniz hayaletle Cihan abinin şapkası aynı Yani bu durumda hayal et Cihan abi
Ryn
Ryn 2 ay əvvəl
8 24 kım tuttu Ece'nin ablanın kolunu lqn
Nisa Nas
Nisa Nas 2 ay əvvəl
korkcama güldüm
GRAM DA KORKMADIM
GRAM DA KORKMADIM 2 ay əvvəl
3:13 korkutmak istemem ama yavaşça ve dikkatlice bakın arkada kafa var
SERHAT KAVAK
SERHAT KAVAK 2 ay əvvəl
Abi Allah yaziyo
Selahattin Dağtaşoğlu
Selahattin Dağtaşoğlu 2 ay əvvəl
Abi sizi Arapca
MySchkin
MySchkin 2 ay əvvəl
OFLUUU YAZIYOR KAÇINNNN
🐍Eylül Öztürk🐍
🐍Eylül Öztürk🐍 2 ay əvvəl
Altıma sıçıyodum lan izlerken evde de tekim
Pelin su
Pelin su 2 ay əvvəl
Kameranın önüne bisey çıksa ülke felç
Muhammed Budak
Muhammed Budak 2 ay əvvəl
Gama hacını nasıl fark etmediniz
irfan korkmaz
irfan korkmaz 2 ay əvvəl
3:14 de arkada bi adam var hiç dikkatinizi çektimi
Taxmiraz Kerimov
Taxmiraz Kerimov 2 ay əvvəl
5:08 Eda biçim tarafda duvara bakın surat var😶😨😨😱😱😱😱😱😱😱
Eylul
Eylul 2 ay əvvəl
Saniye 3:14,Edanın arkasındaki kafasını gösteren sonra giden adam inş ekip tendir
#BspMilkshake¿
#BspMilkshake¿ 2 ay əvvəl
mizah desen var mizah seviyeni biraz düşür abi gülmekten işicm lmslaşajdşşösşmmsj
babafingo 411
babafingo 411 2 ay əvvəl
3:13 edanın arkasında biri var
Poyraz Ömer eser
Poyraz Ömer eser 2 ay əvvəl
lan niye efek koyuyonnnnn
Burak çekilmez
Burak çekilmez 2 ay əvvəl
12:22 birisi var
İrem Çolak
İrem Çolak 2 ay əvvəl
Duvardaki papatya yazısını kimse farketmemiş galibaa 🌼
Black Blink
Black Blink 2 ay əvvəl
Ne var bunda?
demir yıldırım
demir yıldırım 2 ay əvvəl
abi o arapça yazısında illahibbe yazıyor ne anlama geldiğini bilmiyorum
MUSTAFA CERİT
MUSTAFA CERİT 2 ay əvvəl
buluşalımda kıbledere köyüne gidelim
Ali Osman efe
Ali Osman efe 2 ay əvvəl
ABİ FİNGEN YAZISININORDAKAPININ ARKASINDA BİŞEY VARDI
MortisBs
MortisBs 3 ay əvvəl
ülke sınırından ban yememe çelinç yapıyoruz
Elif Çomoğlu
Elif Çomoğlu 3 ay əvvəl
O 2. Sesi cihan abi yaptı
ayhan yıldız
ayhan yıldız 3 ay əvvəl
👏
mustafa atak
mustafa atak 3 ay əvvəl
abi enes abiyle avm ye git abi
TahaKemal KAYILI
TahaKemal KAYILI 3 ay əvvəl
Abi ben burda altıma sıçırto gelsem oraya altıma şicarim
berin
berin 3 ay əvvəl
abi orda gerçekten ruh varsa ölmüş bir askerin ruhudur
Akın Yıldız
Akın Yıldız 3 ay əvvəl
14:40 abi arkandaki odada sanki kırmızı iki göz gibi bişey geçti
Hasan Ali İlhan
Hasan Ali İlhan 3 ay əvvəl
14:06 eda ve ecenazın arasına bakın bir şey geçiyor
Saliha Bulgur Berec
Saliha Bulgur Berec 3 ay əvvəl
5:09'da arkada duvarda bir yüz vardı.Gözleri siyahtı😬😬
Gecə Mavisi🌉
Gecə Mavisi🌉 3 ay əvvəl
Eda misafirliye gitmiş gibi her odaya girip bu ne lan diyip odaya dalıyo😂
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 200. Bölüm Fragmanı | Yeni Sezon @atv
1:21
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 200. Bölüm Fragmanı | Yeni Sezon @atv
1:21
İkimizin Sırrı 10. Bölüm | FİNAL @atv
2:16:24
İkimizin Sırrı
Baxış 1,7M
Turkan Velizade - Her gece (Official Video)
2:43
Türkan Vəlizadə
Baxış 51K
Yalancılar Ve Mumları 3. Bölüm
1:38:29
Yalancılar ve Mumları
Baxış 1M
Qənimət
29:20
Əlixan Rəcəbov
Baxış 281K
Elkızı 1. Bölüm
2:30:30
Elkızı
Baxış 2,6M