Tozluyaka 3. Bölüm 1. Fragmanı

  Baxış 2,329,115

FOX

FOX

Ay əvvəl

Tozluyaka 3. Bölüm 1. Fragmanı
Şans bile yolunu şaşırmadan uğramazdı Tozluyaka’ya ama bodoslama daldı birbirlerini kardeş seçenlerin arasına… Umudun yolculuğu başladı bu defa... Geçtikleri her sokağa, adını söyledikleri her insana, zulüme, adaletsizliğe, sevgiye aç olanlara dokunmalarını sağladı… Bu herkesin hikayesiydi. Onlar sadece içimizdeki şanslı olanlardı.
KÜNYE
YAPIMCI: FATİH AKSOY & MEHMET YİĞİT ALP
YÖNETMEN: SEMİH BAĞCI
SENARYO: YEKTA TORUN
GENEL KOORDİNATÖR: EMEL KURT
UYGULAYICI YAPIMCI: SEYHAN KAYA
MÜZİK: BERKAY ŞENOL & TUNA VELİBAŞOĞLU
GÖRÜNTÜ YÖNETMENİ: İLKER ERDOĞAN
GENEL SANAT YÖNETMENİ: AYŞEGÜL ÇİFTÇİ KARAÇAY
KURGU: ÇAĞRI ECE
TÜR: GENÇLİK DRAM
FOX Resmi Web Sitesi: www.fox.com.tr/
Tozluyaka Resmi Sayfası: www.fox.com.tr/Tozluyaka

Şərh: 1 524
irgremlq
irgremlq Ay əvvəl
1. Bölüm Ali; Neden korkuyorsun ucunda ölüm yok ya? 2. Bölüm Vefa; Kork Ali,ya ucunda ölüm varsa! AGLATCAKSİNİZ BENİ YAAA BURDAN VURULURMU 😥😥
Gulnar Shirinova
Gulnar Shirinova Ay əvvəl
Duy beni...star TV den pershembe akshamı... Aşk zorbalıkla karishinca ne güzel oluyormush bee. Bu dizide anladım..kanat ❤️ ekim in sayesinde
Gulnar Shirinova
Gulnar Shirinova Ay əvvəl
Duy beni... dizisi star TV den pershembe akshamı.. Çok güzel bir lise dizisi gerçekten.. Lütfen izleyelim yarıda kalmasın
Chef Ferah 👩‍🍳 My healty life and recipes
Chef Ferah 👩‍🍳 My healty life and recipes Ay əvvəl
Hello
sara_aksuu
sara_aksuu Ay əvvəl
@Niko Memmedov var
miyeser
miyeser Ay əvvəl
BU DİZİ ASLA BİTMESİN DİYENLER
İbrahim Can
İbrahim Can 7 gün əvvəl
Ben
aleyna
aleyna 27 gün əvvəl
Umarim bitmez cok seviyorum
Ömer Çoroğlu
Ömer Çoroğlu 27 gün əvvəl
Ben
~Eylül~
~Eylül~ 28 gün əvvəl
Ben efenim
~Eylül~
~Eylül~ 28 gün əvvəl
+111111
Elif
Elif Ay əvvəl
"ÖZÜNDE VEFA OLANIN SADAKATİ SORGULANMAZ!" #tozluyaka ♡
Gulnar Shirinova
Gulnar Shirinova Ay əvvəl
#duybeni Çok güzel bir lise dizilerinden biri.. İlk bölümüne bakar bakmaz ashık olucaksınız zaten.. Kanat ❤️ ekim
tamam
tamam Ay əvvəl
@Anlamlı Hayat ahahahah🤭😂
Anlamlı Hayat
Anlamlı Hayat Ay əvvəl
@DON'T tmm izlemem o kadar korkma
DON'T
DON'T Ay əvvəl
*Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu izleyeyim deme.Benden söylemesi.Sakın Tıklama*
liliax #lilyleredokunursanoldun
liliax #lilyleredokunursanoldun Ay əvvəl
Çok iyi söz abiiğğ
Kübra Alasulu
Kübra Alasulu Ay əvvəl
"Kork Ali ! ya ucunda ölüm varsa.." bi roman kadar derin ..✋
Gulnar Shirinova
Gulnar Shirinova Ay əvvəl
Duy beni...star TV den pershembe akshamı.. Ne kadardir böyle güzel bir dizi görmüyorum.. Umarım hakettiği değeri alır ve yarıda kalmaz... Kanat ❤️ ekim yazın sonuç: bu nasıl bi uyum
Gulnar Shirinova
Gulnar Shirinova Ay əvvəl
Duy beni...dizisi de yeni bashladı..star TV den.. Bu aralar star TV e doğrusu hiç bakmıyordum..ama bu dizi bağlılık yaratdı bende..en güzel lise dizilerinden diyorum
HawLi PiKaCU😎•Anti betese ANTİ•
HawLi PiKaCU😎•Anti betese ANTİ• Ay əvvəl
@DON'T neden
DON'T
DON'T Ay əvvəl
*Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu izleyeyim deme.Benden söylemesi.Sakın Tıklama*
War Machine
War Machine Ay əvvəl
@Feride Akın tsk
бог грома
бог грома Ay əvvəl
Senarist: Öyle bir fragman yapalım ki kimse bişey anlamasn
lawz ios
lawz ios Ay əvvəl
@Gulnar Shirinova zort sksjjsjsjs
Gulnar Shirinova
Gulnar Shirinova Ay əvvəl
#Duybeni....çok güzel bir dizi
Gamze güzel
Gamze güzel Ay əvvəl
Ve amacına ulaşır
lawz ios
lawz ios Ay əvvəl
@Eray sadece vefa cemreden uzak dursun belirtdi ya ucunda ölüm varsa diye? kızla sevgili olursa ortalık karışır
Hacer
Hacer Ay əvvəl
@Suphan Aslan hmm olabilir
Emir Team
Emir Team Ay əvvəl
Gel de bekle 2 Hafta Efsane Dizi 😍
Gulnar Shirinova
Gulnar Shirinova Ay əvvəl
#Duybeni...dizisini lütfen izleyin..gerçekten çok güzel dizi Aşk , zorbalıkla ashk...ekim ve kanatın oduğu yerleri izlemeniz bile yeter bayılıcaksınız eminim
ateş (sg)
ateş (sg) Ay əvvəl
@kıymet de bruyne tsk kk
Pərvin Babayeva
Pərvin Babayeva Ay əvvəl
Evet yaa
Nursena Hasan
Nursena Hasan Ay əvvəl
aynen
kıymet de bruyne
kıymet de bruyne Ay əvvəl
@ateş (sg) öldü heralde ali ruya fln goruyor yada hayaletini fln
Defne
Defne Ay əvvəl
Daha önce Ali Vefaya demişti "Ucunda ölüm yok ya" şimdi aynısını Vefa diyor. Acaba Ali'ye bir şey mi olacak!? Belki de rüyada söylemek istediği şey ben Hazal için öldüm, Sen de Cemre için öleceksin
Defne
Defne 28 gün əvvəl
@Gulnar Shirinova Ben izledim o da güzel bir dizi. Ama zorbalık konusunu fazla abartmışlar. Güzel dizi ama Tozlu Yaka çok daha iyi bin basar Duy Beni'ye
Gulnar Shirinova
Gulnar Shirinova Ay əvvəl
Duy beni...star TV Çok güzel lise dizilerinden.. gerçekten ilk bölümüne baksanız bırakamıyacaksınız
Defne
Defne Ay əvvəl
Ne oldu sizce iyi bir ipucu değil mi?
Defne
Defne Ay əvvəl
@Çağtu&Leyyağ Aaa birde aklıma bir şey geldi Ferdi Cemre'ye yol tarif etmeden önce uçurtma yapıyordu fragman dada Vefa yapıyor. Acaba bu bir ipucu mu!?
⚖Monster Hukukçu
⚖Monster Hukukçu Ay əvvəl
Reyting zirvelerini hakkıyla veren bir dizi..
Ceren
Ceren Ay əvvəl
@Gulnar Shirinova watpadd dizisi emin ol bu daha kaliteli dğekwğdke
Nisa Nur Akta
Nisa Nur Akta Ay əvvəl
Fox kaliteli filim çıkartmaya başladı sonunda
Gulnar Shirinova
Gulnar Shirinova Ay əvvəl
#Duybeni...star TV den pershembe akshamı Çoook güzel bir lise dizisi gerçekten.. Kanat ve ekim yakıyosunuz ❤️❤️❤️
erva
erva Ay əvvəl
kesinlikle
DON'T
DON'T Ay əvvəl
*Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu izleyeyim deme.Benden söylemesi.Sakın Tıklama*
Amina Bououdnine
Amina Bououdnine Ay əvvəl
Vafa'yı öldüren şey aşktır, o yüzden Ali Cemre deyince sostu
Semanur Genç
Semanur Genç Ay əvvəl
Cemrede bişeyler var sanıldığı kadar nasum değil sanki, her şey çok çabuk gelişti, çok çabuk taraf değiştirdi
omrumden bir parca
omrumden bir parca Ay əvvəl
Bence de.Zaten hep oyle cikiyor.Hazalla arkadaslar.Ona tecavuz etdi diye atmis ola bilir.Kiz oyunculari sevmedim
Diizivpszz #zeyçağcı
Diizivpszz #zeyçağcı Ay əvvəl
Bu dizi çok büyük patlıyacak . ✨️
HayatımızFutbol¹⁹⁰⁵
HayatımızFutbol¹⁹⁰⁵ Ay əvvəl
Harbi ya
Karşılıklı Abune
Karşılıklı Abune Ay əvvəl
@Gulnar Nuriyeva aha , sadəcə dizidə ölmüş rolunda gedir
💟Sinemim Prensesim💟
💟Sinemim Prensesim💟 Ay əvvəl
@liliax #lilyleredokunursanoldun Öyle Söyle Vermezler
liliax #lilyleredokunursanoldun
liliax #lilyleredokunursanoldun Ay əvvəl
Ama bence çabuk bitecek çünkü bir bölüm de çok bilgi veriyorlar
Diizivpszz #zeyçağcı
Diizivpszz #zeyçağcı Ay əvvəl
@Gulnar Nuriyeva hakiki hayattamı dizidemi ?
𝚜𝚘𝚏𝚝 𝚍𝚒𝚣𝚒🦋
𝚜𝚘𝚏𝚝 𝚍𝚒𝚣𝚒🦋 Ay əvvəl
Bu dizi sezonluk dizi olsun diyenler like atın admin görsün
ayana
ayana Ay əvvəl
Böyle ola ola diziler bozuyor zaten tadında brakılması en iyisi olur
Gulnar Shirinova
Gulnar Shirinova Ay əvvəl
Bence bu dizide güzel ama.. Duy beni...dizisine bakanlar inanıyorum ki sezonluk dizi olsun diyeceklerdir.. Uff 2 si de sezonluk olsa olmazmı çoook güzeller DUY BENİ..KANAT ❤️EKİM
Gulnar Shirinova
Gulnar Shirinova Ay əvvəl
#Duybeni..star TV den izleyelim.. Tozluyaka ile bu yaza damqa vuracak dizilerden) Ashk karishik zorbalik Kanat ❤️ekim
DON'T
DON'T Ay əvvəl
*Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu izleyeyim deme.Benden söylemesi.Sakın Tıklama*
Belinay Ceran
Belinay Ceran Ay əvvəl
@Cosqun belli mi olur
Arzu Cəfərzadə
Arzu Cəfərzadə Ay əvvəl
Vefa çok erken ayrıldı be diziden🥀🥀 Hep gösterin Vefayı hiç değilse.. Neden öldü ya çok erkennnnn.....
DON'T
DON'T Ay əvvəl
*Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu izleyeyim deme.Benden söylemesi.Sakın Tıklama*
Mustafa
Mustafa Ay əvvəl
@HASAN YILDIRIM-KONU aynen kardeşim on numara dizi :)
HASAN YILDIRIM-KONU
HASAN YILDIRIM-KONU Ay əvvəl
Aynen senaryosu da ona göre kaleme alınmıştır çok güzel hic değilse duygu dram gerilim komedi herşey var hep sarılıp öpüşme yatak sahnesi falan filanla dizi olmaz işte gerçek bir kıssasa hisses mükemmel dizi
Mustafa
Mustafa Ay əvvəl
Dizinin konusu o çünkü yoksa konu ne olacaktı şuan ki amaç dizide ne olacaktı yani
Diizivpszz #zeyçağcı
Diizivpszz #zeyçağcı Ay əvvəl
Oyunculukları muhteşem çok ağladım gerçekten mükemmel senaryosu var bu dizinin 💖💙
Diizivpszz #zeyçağcı
Diizivpszz #zeyçağcı Ay əvvəl
@Gulnar Shirinova umarım
Gulnar Shirinova
Gulnar Shirinova Ay əvvəl
@Diizivpszz #zeyçağcı aynen umarım hakettiği değeri alır ve yarıda kalmaz
Diizivpszz #zeyçağcı
Diizivpszz #zeyçağcı Ay əvvəl
@Gulnar Shirinova evt güzel diziye benziyor
Gulnar Shirinova
Gulnar Shirinova Ay əvvəl
#Duybeni..star TV den. Çok güzel lise dizilerinden.. İzleseniz pishman olmuyacaksınız..eminim
Diizivpszz #zeyçağcı
Diizivpszz #zeyçağcı Ay əvvəl
@DON'T tmm tıklamam
tamam
tamam Ay əvvəl
Vefa'nın babasına üzülenler :((
Selen Kupoglu
Selen Kupoglu 23 gün əvvəl
@Gulnar Shirinova izledim çok güzel yasak elma, tozluyaka, duy beni favorim oldu :)
Barış
Barış Ay əvvəl
@Gulnar Shirinova Evet Tozluyaka ile Duy Beni tür olarak birbirine benzese de ikisi de çok iyi diziler. İki diziyi birbiriyle kıyaslayanlar var ama buna gerek yok ikisini de izlemeliyiz.
Gulnar Shirinova
Gulnar Shirinova Ay əvvəl
Duy beni..dizisini lütfen izleyin. Çook güzel bir dizi.. Asshk karishik zorbalik.. Zaten ilk bölümüne baksanız anlayacaksınız..bu arada tozluyakada seve seve izlediyim dizilerden..
Titan Cat Gaming
Titan Cat Gaming Ay əvvəl
"Nereye gittiyse eşyalarını da bırakıp gitmiş..." 💔💔😭😭
Selen Kupoglu
Selen Kupoglu Ay əvvəl
Resmen yaşıyormuş gibi kahroldum ah ah
rubysrachel
rubysrachel Ay əvvəl
Bence ters köşe yapıyorlar. Çünkü Cemre'nin alakası yok olayla. Ali ile Cemre ayrılsın diye yapıyorlar. Herşey çok hızlı gelişti.
PesBurada
PesBurada Ay əvvəl
Bence vefa, ben Hazal için öldüm sende cemre için diyecek
Derya Yıldız
Derya Yıldız Ay əvvəl
Bence mantıklı Özge nin yazdığı Yorum Cemre hiçbir şey bilmiyor uzaklaşsınlar diye Ali de Cemreye kötü davranır falan fistan
Gulbeyaz Mehmed
Gulbeyaz Mehmed Ay əvvəl
Belki hersey oyuzden hızlı gelişti belki ondan daha ikinci bölümden cemre yakinlaşti? Bu kadar fizli olmazdı yoksa ne belli
Zehra Kaya
Zehra Kaya Ay əvvəl
Bencede
Aygün Əliyeva
Aygün Əliyeva Ay əvvəl
Olmasın bencede yazık olur ya
Seher Güneş
Seher Güneş Ay əvvəl
2. Fragmanı Dört Gözle Bekleyenler 😍
Zeynep Şahin
Zeynep Şahin Ay əvvəl
Bana bir yol göster Vefa -Kalbin çok hızlı atıyor önce onu sustur
Ladymother♡
Ladymother♡ Ay əvvəl
Vefayi tekrar gördüğüm için çok mutluyum hüzünlü kekim🥺 ayrica bölüm çok iyiydi yaa Ali ile Cemrede baya iyi oldular 💞son sahneye kalbimi biraktim gitti😻
Birakti
Birakti Ay əvvəl
@Urkush Vefa öldüğünde cemre asadsydi zaten 😳
Eldrago Eldrago
Eldrago Eldrago Ay əvvəl
@Urkush yok
Urkush
Urkush Ay əvvəl
Vefayi cemre öldürdü?
Ladymother♡
Ladymother♡ Ay əvvəl
Hayir sadece hayal görüyo))
Eldrago Eldrago
Eldrago Eldrago Ay əvvəl
Vefa yasiyomu?
Zehra Kaya
Zehra Kaya Ay əvvəl
Cemre kesinlikle yapmadi cemrenin karakterinde adaletli merhametli ve dürüst bir kiz yaziyor eğer katil olsaydi emin olun oyle yazmazlardi bizi şaşırtmak icin yapiliyo büyük ihtimalle
𝐢𝐫𝐞𝐧𝐞 𝐃𝐞𝐧𝐢𝐳
𝐢𝐫𝐞𝐧𝐞 𝐃𝐞𝐧𝐢𝐳 Ay əvvəl
@Zehra Kaya Cemre'nin Ali ile yakınlığı bana mantıklı gelmedi
Zehra Kaya
Zehra Kaya Ay əvvəl
@Medsh bilmiyorum ama cemre degil gibi geliyor cemre nie yapsin ztn
Medsh
Medsh Ay əvvəl
Knk ters köşe cemrede o kadar masum değil :)
Zeynep Şahin
Zeynep Şahin Ay əvvəl
Fragman ilk başladığında bir an Vefa yaşıyor mu düşüncesi...
Cengiz Bulunmaz
Cengiz Bulunmaz Ay əvvəl
Ben hiç birşey anlamadım anlatın ya vefa nereden çıktı
Emre Arıseven
Emre Arıseven Ay əvvəl
@noyan sibel yaşayabilir bu filme tek 1 bölümlük girmiş olamaz
-Alyeffa_171
-Alyeffa_171 Ay əvvəl
@Durik'in saç teli🫰🏻#Durikbenimyallah genelde diziden cabuk ayrilanlar geri doner
Durik'in saç teli🫰🏻#Durikbenimyallah
Durik'in saç teli🫰🏻#Durikbenimyallah Ay əvvəl
@Berat Derler aynen
Durik'in saç teli🫰🏻#Durikbenimyallah
Durik'in saç teli🫰🏻#Durikbenimyallah Ay əvvəl
@-Alyeffa_171 sanmıyorum..
CELALİ AŞİRETİ
CELALİ AŞİRETİ Ay əvvəl
Gel de bekle 2 hafta Efsane dizi 😍
𝑳𝒖𝑱𝒊𝑹𝒚𝒂:)♡
𝑳𝒖𝑱𝒊𝑹𝒚𝒂:)♡ Ay əvvəl
@Hüseyn Qurbanov kurban bayrami diye
`Lwelys? yan çar
`Lwelys? yan çar Ay əvvəl
@Hüseyn Qurbanov bayram arası
Hüseyn Qurbanov
Hüseyn Qurbanov Ay əvvəl
Neden 1 hafta ara verdiler ki?
İskender dilber
İskender dilber Ay əvvəl
Diğer hafta burnumda tütüyor Çok harika dizi
Gulnar Shirinova
Gulnar Shirinova Ay əvvəl
#Duybeni... Star TV den pershembe akshamı Çoook güzel bir dizi gerçekten.. İlk bölümüne bakın eminim ashık olucaksınız hem diziye hemde oyunculara
_WOMEN_'S
_WOMEN_'S Ay əvvəl
@İskender dilber bayram tatili
murtuzayeff
murtuzayeff Ay əvvəl
@Büşra RM kurban bayramı için
Merve Demirkol
Merve Demirkol Ay əvvəl
@Büşra RM bayram tatili var ya
Büşra RM
Büşra RM Ay əvvəl
@murtuzayeff neden ki acaba
Emirhan
Emirhan Ay əvvəl
Herşey çok hızlı geçti. Şok üstüne şok şaşkınlık içinde izledim.
Leyla Nasibova
Leyla Nasibova Ay əvvəl
Bende vaa
ᴀʏʙᴇʀ ᴇᴅɪᴛs💘
ᴀʏʙᴇʀ ᴇᴅɪᴛs💘 Ay əvvəl
bendee
silenciodelanoche
silenciodelanoche Ay əvvəl
Vefa ve zeynonun odasına duvarda asılı olan ‘tozlu yaka olağan tipler’ posterini satışa çıkarsanız da biz de nasiplensek…
Tuba Aslantaş
Tuba Aslantaş Ay əvvəl
Kaliteli dizi ya beğenmezler şimdi final olmaz inşallah ✨
Fadime
Fadime Ay əvvəl
Bilal çok kötü birisi ilk bölümde okula zorla girmek istiyordu ya o çabası uyuşturucu satmak içindi sonra büyük ihtimalle kenan yani okulun sahibi (berkin babası) gördü ve onu tehtit etti ona istediğini yaptırıyor şimdi de. Yani telefonu o yüzden çaldı
Hüs3yinS
Hüs3yinS Ay əvvəl
Kaliteli Bir Dizi 🔥
i7efezr
i7efezr Ay əvvəl
Dizide ali ölürse çoğu kişinin filmi bırakacağından eminim inşallah ki böyle bi hataya düşmezler.
Efe TURGUT
Efe TURGUT Ay əvvəl
Türk dizi kuralı 1 - Başrol hiç bir zaman ölmez ölürse film biter
rosé👸🏻
rosé👸🏻 Ay əvvəl
@Kolow Kolow aynen bro Akif he tmm
Kolow Kolow
Kolow Kolow Ay əvvəl
@qıvırcıq_18Başrol kadir değildi saten başrol akif 'ti keşke biraz araştırsaydın
star nightcore🎶
star nightcore🎶 Ay əvvəl
@qıvırcıq_18 kadir oldukten sonra zaten sarmadi
Duygu Yağmur Deveci
Duygu Yağmur Deveci Ay əvvəl
@qıvırcıq_18 demek istediği ondan sonra çok izleyen olmaz, dizi tutmaz fln
H Cinar
H Cinar Ay əvvəl
Cemre Hazal için Ali'ye bir oyun kurdu kendince ama Hazal'ın ve Berk'in onun arkasından yaptıklarını görünce aklı basina gelecektir ki bunuda Ali sayesinde ögrenecektir kesin.
Nigar💛
Nigar💛 Ay əvvəl
Ben korkmadım ama öldüm Sen kork ki ölme.
iamreflex
iamreflex Ay əvvəl
Ozaman yaşanılmazki
Gamze K.
Gamze K. Ay əvvəl
Bence vefa orda kafasını vurunca ölmedi. O sırada müdür denen adam geldi. Oğlunun tecavüz olayında anılmaması için üstünü kapatmak için intihar süsü verdi.
Arda Esen
Arda Esen Ay əvvəl
@Yegane Kircall hayır arkadas orda dayak yerken tuvaletteki olayı söylüyor vefayi orda dövduler sonra biri ya da birileri asagi atti dusen vefaydi
Yegane Kircall
Yegane Kircall Ay əvvəl
peki yukardan atlayan neydi ?
Dehibe Elgosa
Dehibe Elgosa Ay əvvəl
+++
Filiz Aktürk
Filiz Aktürk Ay əvvəl
Cemre değil aşık olursan ölürsün diyor Uçurtma ile mesaj veriyor uçurtma yapan gözlüklü bir çocuk vardı o bir şeyler biliyor bence
CELALİ AŞİRETİ
CELALİ AŞİRETİ Ay əvvəl
Bu diziyi televizyondan değil de telefondan izleyenler kaç kişiyiz?
Gulnar Shirinova
Gulnar Shirinova Ay əvvəl
#Duybeni...ćoook güzel bir dizi Özellikle de ekim ❤️kanat Ufff yaa yakıyor resmen bu ikili
Gulnar Shirinova
Gulnar Shirinova Ay əvvəl
#Duybeni...star TV den pershembe akshamı Gerçekten çok güzel bir dizi... Müzikleri daha da güzel Bakmanizi shiddetle tavsiye ediyorum
Gulnar Shirinova
Gulnar Shirinova Ay əvvəl
Duy beni..dizisi..star TV den pershembe akshamı.. Lütfen izleyin..ilk bölümüne baksanız anlayacaksınız muhteshem bir dizi olduğunu
Yunus Sayım
Yunus Sayım Ay əvvəl
@Nurane Abdulrehmanova Reyting sistemi öyle işlemiyor
indie 🥑
indie 🥑 Ay əvvəl
@Nurane Abdulrehmanova ya kızım şaka yaptım,ironi yani. Herkes soylemiş ben bu kadar izledim falan ben de şaka yaptim
GÜLBEYAZ UZKAN
GÜLBEYAZ UZKAN Ay əvvəl
tam aşık oldu adam. rüyasına gelip kafa karıştırmanın vaktimi be arkadaşım
CELALİ AŞİRETİ
CELALİ AŞİRETİ Ay əvvəl
Bu dizi çok büyük patlayacak . ✨
`Lwelys? yan çar
`Lwelys? yan çar Ay əvvəl
@Özkan Okutan İnşallah
Özkan Okutan
Özkan Okutan Ay əvvəl
@Umut olabilir
Umut
Umut Ay əvvəl
@Özkan Okutan Aşırı olay var bence tıkanmaz
Özkan Okutan
Özkan Okutan Ay əvvəl
Senaryo tıkanmaz inşallah
TOZLUYAKA...😰☺
TOZLUYAKA...😰☺ Ay əvvəl
''benim için" dünyanın en iyi filmi süper ya yemin ederim bitmesini hiç istemiyorum butun filmler bitsin her gün bu fil oynadın hiçç abartmiyorum
Sevilmemis Ördek
Sevilmemis Ördek Ay əvvəl
kk film değil dizi
#zeyçağ #yt abonelerımi çekme
#zeyçağ #yt abonelerımi çekme Ay əvvəl
Ya vefanın hayalını gordum cok mutlu oldumm ve vefanın " ya ucunda ölum varsa" demesi benı benden aldı 😣
zeynep’s daily
zeynep’s daily Ay əvvəl
EGE VE CAGRIYA DAHA COK SAHNE YAZIN ONLARI GORMEK ISTIYORUZ
Kübra Kenger
Kübra Kenger Ay əvvəl
Evett
Dogan Dogan
Dogan Dogan Ay əvvəl
Cemre❤️ali Çok iyi bir uyum lütfen ayrılmasınlar
betül akay
betül akay Ay əvvəl
@-Alyeffa_171 Zeyno alinin arkadasi. Yillardir boyleydi zaten oylede devam etsin
-Alyeffa_171
-Alyeffa_171 Ay əvvəl
Ya zeyno♡
*MARIYA*
*MARIYA* Ay əvvəl
Vefanin ruhunu fragmanda görmek bile çok güzel lütfen yeni bölümlerde yine görelim 😥🥺🥺
Şəhidlər 🥀😔
Şəhidlər 🥀😔 Ay əvvəl
Bu dizi keşke hiç bitmese yaz bitse bile devam etse keşke 🙏
Dinle Bak Izle
Dinle Bak Izle Ay əvvəl
Ya Zeynebin bu bolumdeki olan uzulmesi hele son sahnede çok kotu oldum yaa💔😢
Nurcan Ateşer
Nurcan Ateşer Ay əvvəl
Şaşırtıcı ters köşe merak edici bölümler şok bölümler olunca iyi oluyor ne oluyor ya 😂
DON'T
DON'T Ay əvvəl
*Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu izleyeyim deme.Benden söylemesi.Sakın Tıklama*
Yusuf Yusuf
Yusuf Yusuf Ay əvvəl
Cemre olma ihtimali sıfır gibi bişey.
Hatice Dr
Hatice Dr Ay əvvəl
@hi( ͡° ͜ʖ ͡°) bende hiç düşünmemistim cemrenin kötü olduğunu ama fragmanfan sonra rol yapıyor gibi geldi bir anda sap diye çocuğu öptü çok saçmaydı
hi( ͡° ͜ʖ ͡°)
hi( ͡° ͜ʖ ͡°) Ay əvvəl
@Hatice Dr ohaa olabilir mi ya offf beynim yandi artık beynimde bolca soru işaretleri var 🥲 ve olabilir cemre kimse ondan suphelenmesin diye aliyi kendine aşık ettirebilir ama olmayadabilir iyi birine benziyor kenan berk veya ege yada bı adam var dizide en büyükleri o biraz şüphe verici hareketleri vb kenan için çalıştığını düşünüyorum para karşılığında o da olabilir düğün sahnesinde onu görmedim ben
Spoiler Abi
Spoiler Abi Ay əvvəl
Efsane bir bölüm daha geliyor 😍
Elif 🌙
Elif 🌙 Ay əvvəl
Vefa'nın ölmediğini birkez düşünüyorum, umarım hayali değildir..
Fadime
Fadime Ay əvvəl
Katil cemre değil ama ali bi süre cemreden şüphelenecek daha sonra gerçek katili bulacak oda berkin babası çıkacak tabiki vee sonra Ali kenanın yani berkin babasının ayı zamanda kendi babası olduğunuda öğrenecek işler çok karışacak yani
Fadime
Fadime Ay əvvəl
@Esma Nur Çelik kanks ne la kanks sjjsjshd
Esma Nur Çelik
Esma Nur Çelik Ay əvvəl
daha izlemeye gerek yok o zaman hahsahs çözdün herşeyi kanks
bahar azatovna
bahar azatovna Ay əvvəl
aynen bende tam bunu duşunuyordum
Dogukan Çapaci
Dogukan Çapaci Ay əvvəl
Ama bütün sırrı bozdun ya dizi bitti .d
qumru Haciyeva
qumru Haciyeva Ay əvvəl
Tüm türk dizilerinde hep başlangıc güzel oluyor . Sonradan tadı kalmıyo be abii
eadg
eadg Ay əvvəl
"Özünde vefa olanın sadakati sorgulanmaz." Her bölümün altına bu yorum yapacağım :)
eadg
eadg 29 gün əvvəl
@Sultan Kvn Filme gireceğini sanmıyorum çıktı yani
Sima Movsumova
Sima Movsumova Ay əvvəl
kim vefanın katili kimm Berkten şüpeleniyodum şimdide Çağrıdan çüpelenmeye başladım Çağrı yapmış olmasın dizide sevdiyim ilk karakter o olabilir❤😢😊
Nahid Isgenderov
Nahid Isgenderov Ay əvvəl
Mükemmel bir dizi ya bu dizinin finali olmasın aga.
ŞARKI FİLM TV
ŞARKI FİLM TV Ay əvvəl
Cemre Ali’yi Berk i gördü rahat bıraksın diye öptü kurtulmak için bence :)
birfannscık
birfannscık Ay əvvəl
@Naz aşağı atanları bulmak istiyorlar ama ve o zaman ölmemiş te olabilir öldü diye bişey gözükmedi çünkü
Betül Ceylaner
Betül Ceylaner Ay əvvəl
@Hatice Kaya ya çok çabuk samimiyet kurdu o yüzden ben de bi işkillendim
`Lwelys? yan çar
`Lwelys? yan çar Ay əvvəl
@Hatice Kaya katılıyorum
Hatice Kaya
Hatice Kaya Ay əvvəl
@Betül Ceylaner teori bizimkisi ya ama kız nedense bana yapmacık geliyor
Aydın Shahsuvarov
Aydın Shahsuvarov Ay əvvəl
Kesin berkle zeyno sevgili olacak
Aysun Kerimov
Aysun Kerimov Ay əvvəl
asla bitmesin bu dizi
My Singing Channel
My Singing Channel Ay əvvəl
Ayyy cemre aşırı yapmacık geliyor bana. Tatlı olabilir ama aliyle hiç yakışıyorlar. Zeyno ile her kim olursa fav ciftim o olacak sanırım djdjjdjdjdjd. En azından doğall
Nehir Duru Çakıcı
Nehir Duru Çakıcı Ay əvvəl
Bence cemre olmaz Berk le zaten ayrıldı onda bulamadıklarını Ali de buldu o yüzden cemrenin Ali’yle bunun için olduğunu sanmam
Yusuf Çınar
Yusuf Çınar Ay əvvəl
Cemre zaten suçsuz vefa Ali’ye önce katilimi bul sonra aşık ol diyor ben öyle anladım
Beyza VW
Beyza VW Ay əvvəl
Çağrı ya düşenler butonuyum toplanın djsj
Kübra Kenger
Kübra Kenger Ay əvvəl
+1
Halil KOVAN
Halil KOVAN Ay əvvəl
İnşallah uzun ömürlük bir dizi olur
mrs k
mrs k Ay əvvəl
Vefa'm bir gecede çekebileceği çilenin hepsini çekmiş... Cemre'yle Ali'nin yakınlaşma sahneleri de bana biraz hızlı geldi bunların dışında Çağrı ile Zeyno sahnelerini merak ediyorum. Dizinin aksiyonu çok yüksek aşırı sarıyor.
Ayşe
Ayşe Ay əvvəl
Çağrı ve Zeyno ne yakisirlar amaaa
Ahmetefe Sirin
Ahmetefe Sirin Ay əvvəl
Lütfen haftada 2 defa olsun ya şimdi zaman nasıl geçicek sizde eger öyle düşünosanız +1
Hayrunnisa Tepe
Hayrunnisa Tepe Ay əvvəl
Aynn benim düşüncem böyle lütfen ahaftada iki defa yayinlasalar ne güzel olurdu 🥺 çok güzel bir dizi
AtaBey
AtaBey Ay əvvəl
@abdullah danışmaz kardeşim şuan kaç temmuzdayız
abdullah danışmaz
abdullah danışmaz Ay əvvəl
@AtaBey 18 temmuza 2 hafta değil 18 gün var hem bayram hem sette ara vermiş ekip oyuncular tatil yapacakmış avrupada
Majidov.
Majidov. Ay əvvəl
+1
AtaBey
AtaBey Ay əvvəl
@Süleyman Özdil 18 temmuzda yayınlancak 3. Bölum
H Cinar
H Cinar Ay əvvəl
Hazal küçümsedi, Berk iftira attı, üstüne üstlük dövdüler öldüresiye hepsi suçlu çatıdan atan kişiye gelince ya Berk'in babası ya da Çağrının . Belki bir ters köşe ile Cemre olabilir eğer Cemre ise ucunda ölüm oluyor Ali'ye.
Kadriye Kılıç
Kadriye Kılıç Ay əvvəl
Berkin babası tabikide
Sıla Aydın
Sıla Aydın Ay əvvəl
Yok cemre olması imkansız alakası bile yok o olayla
BOŞ YAPMA
BOŞ YAPMA Ay əvvəl
2.bolumde tuvalette vefayı doverlerken kafasını çarpıp ölmedi mi o sırada (mucize doktor dizisindeki ali vefa dan mı esinlendiler ismi acaba😀)
Adnan Eken
Adnan Eken Ay əvvəl
Ben senaryoyu az çok tahmin edebiliyorum, kenan ile alinin annesinin arasında eskiden bir şeyler yaşanmış gibi, Alinin babasini da göstermediler zaten kenanin oğlu çıkarsa şaşırmayın yani. Cemre ile alinin bu kadar hızlı ilerlemelerinden de kıllandım kesin bunun içinden de bir iş çıkar, ve son olarak zeyno aliden hoşlanıyor ve cemre ile gördüğü için onu berk ile kiskandirmaya çalışabilir
Selma Say
Selma Say Ay əvvəl
Evet
Semanur
Semanur Ay əvvəl
@Selma Say banamı dedin
Selma Say
Selma Say Ay əvvəl
Aynen...
Semanur
Semanur Ay əvvəl
Aynı benim düşündüğüm gibi
Ayşenur sıla Soyvural
Ayşenur sıla Soyvural Ay əvvəl
İlk bölümde "ucun da ölüm yok ya" Üçüncü bölümde "ya ucun da ölüm varsa"...:)
Arzu Cəfərzadə
Arzu Cəfərzadə Ay əvvəl
Geri getirin Vefayı, çabuk bi şeyler yapın..
CELALİ AŞİRETİ
CELALİ AŞİRETİ Ay əvvəl
BU DİZİ ASLA BİTMESİN DİYENLER
Azra Nur
Azra Nur Ay əvvəl
Ağlaya ağlaya izleyen tek ben değilimdir inşallah 🥺
Muhammed Ayyıldız
Muhammed Ayyıldız Ay əvvəl
Bitmesin diye boşuna dil dökmeyin millet her yaz dizisi gibi biticek zaten...
Şevvalnur Aydın
Şevvalnur Aydın Ay əvvəl
her sey cok hızlı ilerliyor..7-10 bölümlük yaz dizisi kalacak diye korkuyorum..
Elif Taşdemir
Elif Taşdemir Ay əvvəl
Çağrı Hazal için vefayı öldürdü Şimdide Berk Cemre için Ali ye bişey yapmasın Lütfen dizi kardeşlerime benzemesin her bölümün sonunda birinin hastanelik olmasını cekemiycem ...
Hayrunisa Güncü
Hayrunisa Güncü Ay əvvəl
1.Bölüm Ali:Neden korkuyosun ucunda ölüm yokya 3.Bölüm Vefa:kork ali ya ucunda ölüm varsa! Diger Bölüm çok heycanlı olcak bekliyorum.
Memoli
Memoli Ay əvvəl
Abi cemre ola da bilir olmayada.Ola bilir çünki bu kadar çapuk yakınlaşamazlar.Ali kendine aşık ediyoda ola bilir.Eyer öyleyse hepimiz bir zort oluruz abi
Irmak
Irmak Ay əvvəl
Mükemmel bir dizi iki haftayı iple çekeceğim
Jennie
Jennie Ay əvvəl
Korkuyorum erken final vericek diye ya
Nazlı Abdal
Nazlı Abdal Ay əvvəl
Artık Zeynep ve yaşadığı zorlukları ön planda olsun lütfen
Haydar Zengin
Haydar Zengin Ay əvvəl
İNŞALLAH ARALARI BOZULMAZ YA VEFA NE DEMEK İSTEDİ ACABA
Medine Gùlù
Medine Gùlù Ay əvvəl
Acayip bir dizi çok guzel hiç bitmesin inşalah vefa olmemiştir nolur ya
Şerife Kılıç
Şerife Kılıç Ay əvvəl
Kardeşlerim gibi asla değil;bir sürü kişi ölmüş bırak bulmayı akıllarına bile gelmiyo mıy mıy aşk peşindeler.ömer kaçıncıyı eksitti sksk. Neyse bu film güzel gibi zeka zorluyor😜
Fatma
Fatma Ay əvvəl
Çok güzel bir dizi hiç bitmesin.
Aydan.V
Aydan.V Ay əvvəl
Allahım gel şimdi Pazartesini bekle _Dizi koşuyor_.....💛
Suzana Salimova
Suzana Salimova Ay əvvəl
Fragman ilk girdiğinde Vefa yaşıyor sandım... Neyse ki background'larda olacak görücez yani Vefayı
Mine Henedi
Mine Henedi Ay əvvəl
Abicim bu dizi final olmasın nolur yasak elma gibi arka sokaklar gibi nolur kardeşlerimden bili heycanli ve güzel ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Tozluyaka Kamera Arkası
2:11
Qızın hara baxdığına əmin olun😂
0:39
Elçin Murselov
Baxış 225K
Ülvi Nadiroğlu - Duydumki (Official clip)
4:08
Tozluyaka Tiktok Edit #2
5:08
Laura
Baxış 2,3K
Tozluyaka 4. Bölüm
2:06:47
Tozluyaka
Baxış 3M
Konuşanlar | Yaz Shot Extra 🔥
34:35
Gizli Saklı 8. Bölüm (Final)
1:42:56
Gizli Saklı
Baxış 1,7M