Kardeşlerim 21. Bölüm Fragmanı | Eski Doruk Atakul Online!😎

  Baxış 4,814,061

KARDEŞLERİM

Ay əvvəl

Kardeşlerim yeni bölümüyle Cumartesi 20.00'da atv'de. 📺

Oyuncuları:
Celil Nalçakan
Halit Özgür Sarı
Cüneyt Mete
Fadik Sevin Atasoy
Ahu Yağtu
Simge Selçuk
Yiğit Koçak
Su Burcu Yazgı Coşkun
Aylin Akpınar
Onur Seyit Yaran
Cihan Şimşek
Damlasu İkizoğlu
Gözde Türker
Kaan Sevi
Melis Minkari
İrem Salman
Lizge Cömert
Recep Usta

Kardeşlerim kanalına abone olmak için; bit.ly/3oKfCa7
atv resmi AZshow kanalına abone olmak için; bit.ly/2Pddn3r

Şərh
Sema Güler
Sema Güler 27 gün əvvəl
Hayatımda bunun kadar saçma dizi görmedim herkes vuruluyor kötü olan parayı alıp gidiyor bu kardeşlerin yüzü hiç gulmicekse nie var bu dizi saçmalık valla filmin sonunda adam çantayı alır herkes ölür SAÇMALIK ne izlenir ne bakılır...
Merve Keskin
Merve Keskin 27 gün əvvəl
Yine gittiler saçma sapan paraları çaldırdırdılar yine ya çok saçmaydı
Ece Bozan
Ece Bozan 27 gün əvvəl
Kaan kim nolur söyleyinnn
Ece Bozan
Ece Bozan 27 gün əvvəl
@Əli Əliyev nee yemein et nasılll
Nazife Bostancı
Nazife Bostancı 27 gün əvvəl
Bunlara kimse para vermesin yaaa 😂
Seher Kaya
Seher Kaya 27 gün əvvəl
Doruk atakul online mı dünya tersine dönüyorr
Vusale Mustafayeva
Vusale Mustafayeva 27 gün əvvəl
Cemileni bogasim geliyor
Şehri DAYI
Şehri DAYI 27 gün əvvəl
Son 30 dk.
Asiye Melis Eskimiş
Asiye Melis Eskimiş 27 gün əvvəl
Bu fil artık benim için bitmiştir 🥱 doruuuuuk
Gökhan Baysal
Gökhan Baysal 27 gün əvvəl
Bu arada Aybikenin pijaması çok şirin lan 😂😂😂
Cansu söylemez
Cansu söylemez 27 gün əvvəl
Fragmanın sonu peki akifin bir oğlu dahamı var ve sondaki baba diyen kişinin sesi Atakan hoşgörenin sesine benziyor
#HATİCE
#HATİCE 27 gün əvvəl
Yeni gelen atakan hoşgören mi
احمد ياسين
احمد ياسين 27 gün əvvəl
Niye daha inmedi ya
Ramal Mammadov
Ramal Mammadov 27 gün əvvəl
Artık Doruk kötü oluyor.Tolgayla Arkadaş oldu😔
metin dal
metin dal 27 gün əvvəl
Bu kaan olmasın baba diyen akifin gayrimeşru oglu ama berkin sesinede çok benziyo
yağmur
yağmur 27 gün əvvəl
Ben azcik eski dorugu özledim LF
irem su şahin
irem su şahin 27 gün əvvəl
Doruk ciden grzkl oldu asiyede yani yeterrrr
Bizim Tayfa YT
Bizim Tayfa YT 27 gün əvvəl
Bu akşamm😼😼😼
SnS Dragon
SnS Dragon 27 gün əvvəl
Doruk yapma
Emine Melike Şen
Emine Melike Şen 27 gün əvvəl
Ve biz berkin odaya pencereden girme sahnesini bundan sonraki bölümde izlicez bence bu bölüm tam orada biter
Ozan Baz
Ozan Baz 27 gün əvvəl
Doruk iyidi ya böyle eski halina dönmesin bnce
Sayim Gezici
Sayim Gezici 27 gün əvvəl
Of ya cemile hayalerini candı ha be kadir
Furkan Katirci
Furkan Katirci 27 gün əvvəl
Yaa yine asiyeyle doruk barisin yaaa
👑AİLEM👑
👑AİLEM👑 27 gün əvvəl
NEBEHAT AKİFİM YAPMAZ DİYE TUUTTURDU AKİFDE YAPTI YAPACAĞINI😂
👑AİLEM👑
👑AİLEM👑 27 gün əvvəl
Nebehat ve Akif in olay hikayesi baş özet: nebehat:ilk olarak nebehat akifim yapmaz diye tuttturur ama akif gerçekten yapar Akif:boşa beni Nebehat:😢😫😨😱 SON:AKİF İM YAPMAZ YERİNE AKİF YAPAR 😂🤣
frenchcancan
frenchcancan 27 gün əvvəl
OMMGGG AYBEEERRRR MY TWO LOVES !!!! I'M SO EXCITED ABOUT THEIR FUTURE SCENE 🤩🤩🤩
Nejla soyutek
Nejla soyutek 27 gün əvvəl
Paralarda gittii
yakin khleel
yakin khleel 28 gün əvvəl
doruk kotu olmaya
Tuğçe Çiçek
Tuğçe Çiçek 28 gün əvvəl
Bayılıyorum Aybike Berke yiaa hastasıyım 😍
nisa
nisa 28 gün əvvəl
akşamı beklerken biraz daha izleyeyim şöyle
Aslı Tırak
Aslı Tırak 28 gün əvvəl
Tüm yorumlar tutmuş acaba benimkinde tutarmı( vampir Berk) TATLIMMM🤩
Rufet Babayev
Rufet Babayev 28 gün əvvəl
Eski Doruk atakul online 😎
Soft_video
Soft_video 28 gün əvvəl
Bence doruk tolgayı kendine çekip bir açığını bulmak için eski doruk oldu. Umarım kısa sürer ve iyilik atakulumuz geri döner
yasar sari
yasar sari 28 gün əvvəl
Evet yüzde doksan öyle
Demet Kacir
Demet Kacir 28 gün əvvəl
Birazcık daha parayla mutlu olsalardi keşke😃😭
Nur Taşcı
Nur Taşcı 28 gün əvvəl
Doruk niye değişti ki
Soft_video
Soft_video 28 gün əvvəl
Büyük ihtimal tolgayla daha iyi yakın olup tolganın bir açığını bulmak için
Nzjsjs Shhsjs
Nzjsjs Shhsjs 28 gün əvvəl
Kimse farketmedimi Akif'in gayri meşhu doğru dediysem evlilik dışı çocuğu var yani yeni birisi geliyo ve atakan hoşgeren olacak kesib
Seva O
Seva O 28 gün əvvəl
Cok sacmaladiz yine basa donduz artik manasiz oldu her sey
SQUID GAME
SQUID GAME 28 gün əvvəl
Ulan doruk abi tolga seni tehdit etti diye illaeski doruk atakul mu olucan yazıklar olsun😢😢😢😢😢
İSA BAYRAMLI
İSA BAYRAMLI 28 gün əvvəl
Ne zaman başlıycak?
Sümeyye Ebrar Kara
Sümeyye Ebrar Kara 28 gün əvvəl
Yarın 8 de özet ile beraber
Andr2w
Andr2w 28 gün əvvəl
Eski Doruk Atakul Online 😎
Müseyib Hesenov
Müseyib Hesenov 28 gün əvvəl
Doruk yenidenmi kotu adama donusdu?
Soft_video
Soft_video 28 gün əvvəl
Ya büyük ihtimalle eski doruk olmasının sebebi tolgayı kendine arkadaş yapıp tolganın bir açığını bulmak için
Angel 0000
Angel 0000 28 gün əvvəl
Arkadaşlar yarln saat kaçte başlayacak?
ilham qafarov
ilham qafarov 28 gün əvvəl
3 fraqman neden gelmiyo yaaa
Muhammed Emin Tüfekçioğlu
Muhammed Emin Tüfekçioğlu 28 gün əvvəl
bruh yine fakirlik
oyun robotu
oyun robotu 28 gün əvvəl
Of ya doruk atakul eski haline dönmeseydi
Ömer Sami türkkal
Ömer Sami türkkal 28 gün əvvəl
Doruk sen bunu yaparmıydın
Emrah Çakmak
Emrah Çakmak 28 gün əvvəl
Bencd doruk un eski haline dönmesinin sebebi asiye cok naz cok kapris cok yokuş ve cok peşinden koşturdu sanıyordu bulunmaz hint kumaşı.dizi ama turk kızların klâsik hâlleri böyle ne eksik ne fazla tamamen asiye türk kızlarını oynuyor
Eda nur Gülşen
Eda nur Gülşen 28 gün əvvəl
*Eski Doruk Atakul online*
Channie Best ❤️
Channie Best ❤️ 28 gün əvvəl
Bu Cemile Salak ya . Herşeyin içine etti . Asiyede baya gurur yapiyo . Ama doruk asiyeyi hala seviyor ama Tolga salağı tehtit etti Akif'in Ergani vurduğu ile öyle olsaydı yani Asiye bunu ofrenseydi zaten Direkt ayrılırdı ve birdaha Dorukla olamazdı
Öykü Ceren Yürüten
Öykü Ceren Yürüten 28 gün əvvəl
Doruk yine kötü mü olacak yaaağğğ🥺🥺🥺senarist lütfen doruk kötü olmasın lütfen lütfen lütfen nolurrr nolur nolur nolurrr
Ömer Alper Aydın
Ömer Alper Aydın 28 gün əvvəl
Bir planı var tolganın bir açığını bulacak bence
Nazlı Kozaklı
Nazlı Kozaklı 28 gün əvvəl
Polise falan neden gitmemişler anında yakalarlar Cemileyi. Bencil kız kendi ve ablasının iyiliği için ona yardım eden , bu yoklukta bile ne kadar istersen kalabilirsin diyen kardeşlerin hayallerini çaldı 😔😏😒
Fırat Ersan
Fırat Ersan 28 gün əvvəl
Doruk a baya şaşırdım ya beklemezdim yani
Fatma Orman
Fatma Orman 28 gün əvvəl
Aha yani doruk atakul geldiiii
Gökdeniz Pediz
Gökdeniz Pediz 28 gün əvvəl
A AA. Akif'in. Oğlumu varmış
Yeter Baltacı
Yeter Baltacı 28 gün əvvəl
Ben berkin oraya girmesine çok şaşirdimya görünce napacak acaba şengül
OLDWWE
OLDWWE 29 gün əvvəl
yaşasın kötülük yaşasın kötülük
Arda Yedigöl
Arda Yedigöl 27 gün əvvəl
Ne dion aq
Hıranur Kablan
Hıranur Kablan 29 gün əvvəl
AsDor nasıl biter Asiye bence doruk'u kıskandırıcak
Nuray Bagirzade🌼
Nuray Bagirzade🌼 29 gün əvvəl
0:16 keşke 2milyon aboneçi olsa asdor Barışsa bana katılanlar layk atsın asdora selamlar öpücükler💋💋❤️🧡💛💚💙💜
Doğukan Nebi Ertekin
Doğukan Nebi Ertekin 29 gün əvvəl
son sahnede ne diyorlar?
Melek Kurt
Melek Kurt 29 gün əvvəl
Tamam dorukla asiyenin durumu boyle olduysa bunlar bidaha barismaz ne zaman nasil barisacaklar pardonda
OLDWWE
OLDWWE 29 gün əvvəl
barışmıcaklar
Jhopeddyspritebottles • 3785 years ago
Jhopeddyspritebottles • 3785 years ago 29 gün əvvəl
Half of the comments are about Berk and Aybike 😭🤣
Dilber Israfilova
Dilber Israfilova 29 gün əvvəl
Yaa bence aybik sakaciktan berke sevgilisinin oldugunu soylesin berkin yuzunu gormek istiyorum hemde cok senarist boyle olsun beeee
esra uysal
esra uysal 29 gün əvvəl
Sevgili kardeşlerim ekibi, izlenmeler ve yorumlardan anlayacağınız üzere AyBer’in sevenler çok ve artmaya da devam ediyor. Sahneler arttı evet ama biz yine de çiftin üstüne daha fazla düşülmesini istiyoruz. İlk 2 bölüm sahneler iyiydi bundan sonra da hep böyle devam etsin. Yan çiftmiş baş çiftmiş bunlara takılmayın, etkileşime takılın✌🏻🙏🏻
Sahin ekin
Sahin ekin 29 gün əvvəl
Ya artık asdor barışsın zaten kaanda geliyor
OLDWWE
OLDWWE 29 gün əvvəl
barışmıcak
ravza prenses
ravza prenses 29 gün əvvəl
Eyer böyle devam sa dorukla as birakabilirim
halise celik
halise celik 29 gün əvvəl
Bence gittikce sacmaliyorla hergun biri vuruluyor vurulmayan kalmicak herhalde 😏
Tuğba ç
Tuğba ç 29 gün əvvəl
parayi sagda solda birakirsanz olacagi buydu
Muhterem Demir
Muhterem Demir 29 gün əvvəl
Akifin eski bir çocukğmu Var
burak ygt
burak ygt 29 gün əvvəl
Neler oluyo laa
Oyun Dünyam
Oyun Dünyam 29 gün əvvəl
Abi doruk asiye aşkını bitirmeyin lütfen
Djjdfhf Euueehehe
Djjdfhf Euueehehe 29 gün əvvəl
Berkin eline dikat
Döndü Emir
Döndü Emir 29 gün əvvəl
Eski doruk atakul online deyince aklına kerem sayer is back gelen var miii
Murat Kalkanoğlu
Murat Kalkanoğlu 29 gün əvvəl
Efsane olucak 21.bölüm
Dilanur Engin
Dilanur Engin 29 gün əvvəl
Ben hiç bişey anlamadım cok hızlı ya
Cansu
Cansu 29 gün əvvəl
Eski Dorun Atakul Online dediği kısım beni gaza getirdi nedense 🤓
Yusuf Eskiocak
Yusuf Eskiocak 29 gün əvvəl
Heh böyleee.... Uzatın diziyi uzatın sakız gibi. Nerede koparsa. *okunu çıkarana kadar devam. Bakalım nereye kadar. Bir dizi de adam akıllı yürüsün be...
Amir Shawakh
Amir Shawakh 29 gün əvvəl
0:17 eski doruk atakul online 😎😎
nazifenur alan
nazifenur alan 29 gün əvvəl
Asdorum .siz mutlu olunca bizde mutlu oluyoruz,siz ağlayınca bizde ağlıyoruz .iyi ki siz ASDOR
nazifenur alan
nazifenur alan 29 gün əvvəl
İnşallah tekrar barışırlar .Bnm hüzel çiftim
nazifenur alan
nazifenur alan 29 gün əvvəl
Asdor çiftini çok ama çok seviyorux.
nazifenur alan
nazifenur alan 29 gün əvvəl
Bu zamana kadar gördüğüm ençok yakışan çift .Asdor
ADA
ADA 29 gün əvvəl
Eski doruk geri geldi
Senem Aytekin
Senem Aytekin 29 gün əvvəl
Acaba berk aybikenin evine gelip camdan aybikenin odasına girince şengulun aybikenin odasına geldiği anda berk aybikeyi öpüp camdan tekrar çıkar çok komik,olur
Senem Aytekin
Senem Aytekin 29 gün əvvəl
Berkogulcanin vurulduğunu öğrenince aybikeyi teselli eder se hastanede bide o gulcana kan verirse
Senem Aytekin
Senem Aytekin 29 gün əvvəl
Berk 21 bölümde aybikenin evine gelip camdan aybikenin odasına giriyor şengulde aybikenin odasına girerken berk nere saklanacak
Efe Özkan
Efe Özkan 29 gün əvvəl
Doruk Asiyeyle Tolga Yüzünden Kusmedimi şimdide asiye yüzünden tolgayla arkadaş oluyo? senarist kafanı
Asu Alizade
Asu Alizade 29 gün əvvəl
kesin Doruğa yeni gelen kardeş ,Asiyeye aşık olucak .Yani bence öyle 🤔😉
Nermin Berre Ölçer
Nermin Berre Ölçer 29 gün əvvəl
En sonda biri Akif’e biley söylüyor ama tam anlayamadım eğer tahmin ettiğim şeyi söylüyorsa olay çıkar
atakan yılmaz
atakan yılmaz 29 gün əvvəl
Dorukla asiyenin ilişkisinde hep doruk bastırdı hep o özür diledi asiye 1 kere olsun bir şey yapmadi özür dilemedi anca gurur. Bence doruk haklı o da şimdi sinirlenip eskisi gibi oldu doruk her zaman favorim ve iyi bir insan bence hala öyle ve olmaya devam edecek dizi için konuşuyor He gerçekte tanımıyorum kendisini
Orxan Hasanov
Orxan Hasanov 29 gün əvvəl
AZERBAYCANDAN SALAM.. wengul un halın merak ediyorum😁
Fadimegul Eroglu
Fadimegul Eroglu 29 gün əvvəl
HAYIR ESKİ DORUK GERİ DÖNMESİN YAAAA😭😭😔
tony stark
tony stark 29 gün əvvəl
Son videom çok korkunç kimse izleyemez baştan uyarıyorum
Doruk♡ASIYE
Doruk♡ASIYE 29 gün əvvəl
Doruk♥️Asiye Melisa❤Qadir ❤♥️❤♥️❤❤♥️ 💋🌹🌹🌹🌹💋
Rüveyda G
Rüveyda G Ay əvvəl
Noo🙄😭
AYDIN ALTUN
AYDIN ALTUN Ay əvvəl
Senarist iyice abartti. iyice hemde. sevimsiz bir hal almaya basladi bu dizinin ilerleyisi. hic yoktan bir kiz cikiyor ortaya evlerine aliyorlar iyilik yapiyorlar o kizda parayi alip kaciyor. cok sacma. Iyice drama baglayacaksin madem acsinlar o restauranti bir kac bolum iyi gitsin hersey sonra orada da isler iyi gitmesin ve kapatmak zorunda kalsinlar. illa gün yuzu gostermeyerek mi oluyor dram. diziler gercekten cok abartili artik. insan hayatinin sınırlarını zorluyorlar. Murat Soner bosuna elestirmiyor dizi senaryolarini. hakliligi apacik ortada.
Berkay Bozkurt
Berkay Bozkurt Ay əvvəl
Doruk eskisi gibi kötü olucak
mihrimah şanlı
mihrimah şanlı Ay əvvəl
Doruk ve asiye ayrildi doruk eski badboy doruk oldu kaan geldi yani sizin akliniz bir tek aybike ve berkemi takildi cok bencilsiniz yani aybile ve berkte ne buluyorsunuz anlamiyorum
Napimci Kedi
Napimci Kedi Ay əvvəl
Dizide en sevdigim karakter aybike .en sevdigim iliski berk ve aybike
Bayramov Akim
Bayramov Akim Ay əvvəl
Ya niye eski doruk yaaa yeni doruk atakul online olsun ya offff
☆𝕕𝕣𝕖𝕒𝕞𝕤☆
☆𝕕𝕣𝕖𝕒𝕞𝕤☆ Ay əvvəl
Asiye ben senin taaa _______
ÖZGÜR DENİZ CELLAT
ÖZGÜR DENİZ CELLAT Ay əvvəl
Ben rüyamda gördüm kafe işine devam ediyorlar bir şekilde
Şəbnəm Tovuzlu - Nifrət(Official Video)
3:29
Şəbnəm Tovuzlu
Baxış 2,2M
Aydın Sani  1+1=3
3:29
Aydın Sani
Baxış 272K
Kuruluş Osman 67. Bölüm
2:15:01
Kuruluş Osman
Baxış 1,7M
Asiye 🎔 Doruk | Özel Kolaj
45:48
KARDEŞLERİM
Baxış 486K
Şəbnəm Tovuzlu - Nifrət(Official Video)
3:29
Şəbnəm Tovuzlu
Baxış 2,2M
Aydın Sani  1+1=3
3:29
Aydın Sani
Baxış 272K
Kuruluş Osman 67. Bölüm
2:15:01
Kuruluş Osman
Baxış 1,7M
Uzak Şehrin Masalı 5. Bölüm (FİNAL)
2:1:18
Uzak Şehrin Masalı
Baxış 694K
Img it popped!! #Shorts
0:12
Romina Gafur
Baxış 71M
Yasak Elma 116. Bölüm
1:49:24
Yasak Elma
Baxış 1,3M
Sevil Sevinc - Həyat Yoldaşım
3:34
Sevil Sevinc
Baxış 176K