Sevmek Zamanı 3. Bölüm

  Baxış 1,708,119

Sevmek Zamanı

Sevmek Zamanı

Ay əvvəl

4. Bölümü İzlemek İçin: azshow.info/watch/QnFw28hRVXA/video.html
Kanala Abone Olmayı Unutma✨ atv.link/sevmek
yeni bölümüyle Pazartesi 20.00'de 'de
3.Bölüm Özeti:
Leyla’nın oyunu sonucu gerçeklerle yüzleşen Firuze, hayatının en büyük hayal kırıklığını yaşar. Sırrının ortaya çıktığından bihaber olan Kağan, Firuze’ye bir sürpriz hazırlar. Yaşadığı şaşkınlığı ve üzüntüyü bir türlü üzerinden atamayan Firuze’nin tek motivasyonu burs sınavını kazanıp Londra’ya gitmektir.
Bu sırada Mehmet, kaderini tamamen değiştirecek bir tercih yapar. Taner ise Kağan ve Zeynep’i alt edecek planını uygulamaya koyar. Ömer’in de yardımıyla hayata tutunmaya çalışan Çiğdem, kendisini bekleyen trajediden habersizdir. Firuze’nin evli bir adamla olduğunu öğrenen Feryat büyük tepki gösterir. Bunun üzerine Firuze, Kağan ile buluştuğunda gerçeği bildiğini açıklar. Bundan sonra hiçbir şey Firuze ve Kağan için kolay olmayacaktır.
Pazartesi 20.00'de 'de
Oyuncular: İlhan Şen (Kağan), Deniz Işın (Firuze), Toprak Can Adıgüzel (Feryat), Serenay Aktaş (Leyla), Çağdaş Onur Öztürk (Taner), Nimet İyigün (Zeynep), Onur Gözeten (Ömer), Beran Soysal (Mehmet), Muttalip Müjdeci (Muhsin), Derya Pınar Ak (Çiğdem), Ozan Yiğit (Serdar), Zeynep Oymak (Bahar)
Sevmek Zamanı AZshow Kanalına Abone Ol: atv.link/sevmek
Sevmek Zamanı Facebook: sevmekzamaniatv
Sevmek Zamanı Twitter: sevmekzamaniatv
Sevmek Zamanı Instagram: sevmekzaman...
atv AZshow kanalına abone olun: atv.link/abone

Şərh: 1 236
Sevmek Zamanı
Sevmek Zamanı Ay əvvəl
Kanala Abone Olmayı Unutma✨ atv.link/sevmek
Filiz Baş
Filiz Baş 19 gün əvvəl
Burdan izlendigi icin final yaptilar guzelim diziyi
Ozlem Guven
Ozlem Guven 26 gün əvvəl
Kaan masum ayağı oynama en suçlu sensin
Hilal Acar
Hilal Acar 29 gün əvvəl
Tabiki ederizzz
Ayxan Mammedli
Ayxan Mammedli Ay əvvəl
Unudmaq olar hec
Tuba Ekiz
Tuba Ekiz Ay əvvəl
Her yeni dizinin altına aynı yorumu yapıyon 😅
ET A
ET A Ay əvvəl
Çiğdem 'in "anne" diye haykırışında göz yaşlarını tutamayan bi ben miyim?
Selam Selam
Selam Selam 22 gün əvvəl
yok bende
DarkDays Minecraft
DarkDays Minecraft 23 gün əvvəl
Yalniz degiliz sanirim
i
i 28 gün əvvəl
@ET A yes... Ama isteyerek ağlayabilen tek benmiyim yoksa birileride mi var
Fidan Meherremli
Fidan Meherremli 29 gün əvvəl
@ET A dikkatin icin tsk!
ET A
ET A 29 gün əvvəl
@Fidan Meherremli zorlama zaten, zorla olacak bı şey değil o!
hemide murseliyeva
hemide murseliyeva Ay əvvəl
"sözlerin çoktan bittiği yerde kararlar tek başına alınır" ~Kağan
hemide murseliyeva
hemide murseliyeva 6 gün əvvəl
@Angel Of Death Kağan diye bir isim yok mu?.Ve pardon Azerbaycanlıyım da.O kadar iyi bilmiyor olabilirim.Ama sizleri çok seviyorum kardeşlerim❤
Angel Of Death
Angel Of Death 6 gün əvvəl
"Kaan"
hemide murseliyeva
hemide murseliyeva Ay əvvəl
@Gunes Ay )
Gunes Ay
Gunes Ay Ay əvvəl
çok beğendim bende bu sözü hatta beynime hak ettim 😊👍👍🙌
Danial Toghdori
Danial Toghdori Ay əvvəl
Çiğdem'in yaşadığı şeye delirdim kendimi onun ailesi yerine koyamadım ne iyi yaşattı rolünü ... Erkek olduğum için utandım allahım bütün kendi ayaklarında duran kadınları koru 🙏💜
je stinkt heel erg LOL
je stinkt heel erg LOL Ay əvvəl
Delirmeyin be dizi bu
Extraterrestres
Extraterrestres Ay əvvəl
Amin
Saliha Ulu
Saliha Ulu Ay əvvəl
@Safi Kaplan sanırım
Suna Bozkurt
Suna Bozkurt Ay əvvəl
Kendi ayaklari üzerinde duranları ezemiyorlar.
M.Ömer Güvener
M.Ömer Güvener Ay əvvəl
🤲
I. Selim
I. Selim Ay əvvəl
Bu diziyi televizyondan değil de telefondan izleyenler kaç kişiyiz?
Selime Bagirzade
Selime Bagirzade Gün əvvəl
Mende telden izliyirem
ülvüzaur zaur ulvu
ülvüzaur zaur ulvu 9 gün əvvəl
🖑
Cigdem Ildeniz
Cigdem Ildeniz 17 gün əvvəl
Ben..
0._suspeckt._0
0._suspeckt._0 18 gün əvvəl
Bende telefonda izliyom
Zalxay Soltanova
Zalxay Soltanova 18 gün əvvəl
++
Ozlem_Ozlem
Ozlem_Ozlem Ay əvvəl
Çiğdem'in çığlığı bitirdi bizi.Çiğdem rolünü muhteşem yapıyor.şu dünyada kadın olmak ne kadar zor .Allah anne ve babanın da hayırlısını versin.Bu nasıl vicdansızlıkdır.
Yuruyen Domates
Yuruyen Domates Ay əvvəl
Lütfen Firuze Londra’ya bir şekilde gitsin. Güçlü bir iş kadını olarak geri dönsün. Abisine, Kaaan’a ve diğer herşeye rağmen.
Nadia Nakashidze
Nadia Nakashidze 29 gün əvvəl
Katilıyor. Güçlü fıruzee çok laazım
Seyran Sezgin
Seyran Sezgin 29 gün əvvəl
@YILDIZ HİLÂL evet ATV den geldi yanıt
Caterpie
Caterpie Ay əvvəl
@Yuruyen Domates AZshow izlenmeleri raiting ölçütü değil.Hiçbir getirisi yok.Geleneksel medyada bir karşılık bulamadı.Hikayesi tutmadı yani TV'de.
Yuruyen Domates
Yuruyen Domates Ay əvvəl
@Caterpie Bölüm izlenmeleri milyon olmuş ama bilemiyorum açıkçası bende biraz tutmadığı konusunda endişeliyim aslında
Caterpie
Caterpie Ay əvvəl
@nazlı🎈 hayır resmi açıklama yok ama ben söylüyorum ;) emin ol final yapacak
Nurhann Clsk
Nurhann Clsk Ay əvvəl
Oğlunun ağzının içine bakıp her sözünü kanun kabul ederken kızını görmeyen, acısını anlayamayan duyarsız ilgisiz cahil bir anne Çiğdemin annesi. Ahh be kuzum, ahh be Çiğdemim, boğazım düğüm düğüm gözyaşları içinde izledim sahnelerini. O çığlığın yok mu o çığlığın diken diken battı içime.. O izbe yerden evine yürürken (Dizi de bunca acı göz yaşı dram varken bu kızın başına böyle bir felaket niye getiriyorsunuz ki?! diye epeyce söylendim senariste.. Tüm gece evde yoktu, aileden tek bir kişi fark etmedi eve dönmediğini, genç bir kız tüm gece midye dolma mı sattı?Biz seni aç mı bırakıyoruz diye fırça atıyor bir de kızına. Bu kız bu travmayı nasıl atlatacak, Çiğdem nasıl kurtulacak?
Nurhann Clsk
Nurhann Clsk Ay əvvəl
@Buse buncer Allah yardımcınız olsun gerçekten üzüldüm.. hayat sınavınız annenizmiş.. Kimi bulamaz kimi bilemez. herkes anne olmamalı.. umarım tüm çektiklerinizin diyeti mutluluk olur, sabrınızın mükafatını alırsınız..
SEDA ŞAHiN SAY
SEDA ŞAHiN SAY Ay əvvəl
@je stinkt heel erg LOL ne diyorsunuz gerçekten anlamadım konuyla ne alakası var bende biliyorum zengin arabaydı a kıza tecavüz etme sebepleri neydi onu soruyorum
KO Doppel L E G A H BOSS
KO Doppel L E G A H BOSS Ay əvvəl
Cigdem ler susmadinlar artık yeter
je stinkt heel erg LOL
je stinkt heel erg LOL Ay əvvəl
@SEDA ŞAHiN SAY gelen arabada zengin arabaydi. Sacmaydi. Ille dramm ne kdr kotu konu daha iyi. Bakiyomda komik diziler neden yok yada az
Buse buncer
Buse buncer Ay əvvəl
Böyle bir annem var ve inanın en büyük acılarımı annemden aldım.acıdan delirdim herkez deliligimi gördü ama acımı görmedi
normi
normi Ay əvvəl
Çiğdeme hüngür hüngür ağladım, Rabbım kızlarımızı ve bütün kızları korusun🤲
Selam Selam
Selam Selam 22 gün əvvəl
@Gülər İbadova ya bende öyle düşünüyorum ama pek anlamadım
Selam Selam
Selam Selam 22 gün əvvəl
amin
Reyhan Canlı
Reyhan Canlı 29 gün əvvəl
Amin
Fidan Meherremli
Fidan Meherremli 29 gün əvvəl
Aminn
Əli Nəsirov
Əli Nəsirov Ay əvvəl
Bi ağla Firuze şarkısı olsaydı keşke
Gülender İlker
Gülender İlker Ay əvvəl
Çiğdem ve Firuze ikiside kadın olmanın zorluğunu bu bölümde hissettirdi.
ocean channel
ocean channel Ay əvvəl
Ah be Çiğdem
giftlendik
giftlendik Ay əvvəl
Dizinin en sevdiğim cümlelerini bırakıyorum buraya.Kağanın annesiyle konuşmasında."Geriye bişey kalmadı senden bana"Annesinin ne kadar gaddar ve kalpsiz olduğunu gösteren bi cumle.Halasının söylediyi cümle "Annen sevmeyi bilseydi muhakkak severdir". Babasının ne kadar iyi kalpli olduğunu gösteren bi cümle.
Safi Kaplan
Safi Kaplan Ay əvvəl
Cıgdeme ne oldu kım kacırdı
Lale
Lale Ay əvvəl
Kağan evli birisi olaraq başka kadınla görüşmesi hiç doğru deyil. Firuzeyi tanımadan boşansaydi o zaman iyi olurdu. Kağana hiç hakk veremiycem malesef.
SonsuzMüzik
SonsuzMüzik Ay əvvəl
Firuzenin kendini ezdirmemesi dimdik ayakta durmaya calismasi cok güzeldi.... insallah böyle devam eder sonu kaderimin oyununa benzemez 😐
SSR🎻
SSR🎻 Ay əvvəl
Məndə o filmə baxib bittikten sora bu filmi izlemeye başladım
Angels's Mom
Angels's Mom Ay əvvəl
Çok acıdım Firuzeye, keşke karısından boşandıktan sonra gelseydi Kağan, Zaten onların evliliği bitmiş. Leyla hata yapıyor bence, sevmediği birini zorla sevdiremezsin. Zorla güzellik olmaz derler... Bence kimseni sevmediği biriyle bir arada tutamazsınız.
Medine Kahya
Medine Kahya 26 gün əvvəl
Leyla hata yapmıyor çocuğunu kaybetmiş ve psikolojisi bozulmuş . Kağan sanki çok mu haklı başka bi kadına gitmesi için önce boşanması gerek. Leyla boşaninca da peşini bırakmasa tamam Leyla hatalı deriz ama boşanma durumu yok . Suç kağanın yani evli olduğunu söylemeyi bırak daha şoförüm diye yalan söylüyor
Angels's Mom
Angels's Mom Ay əvvəl
2 3 cümlelerle tüm diziyi anlata bilmamden çok sevindim.
Deniz  pranses
Deniz pranses Ay əvvəl
Tüm diziyi anlatmışisn
giftlendik
giftlendik Ay əvvəl
İlhanla Denizin oyunculuğu zaten çok güzelde bide yeni yıldızları var dizinin kesinlikle Çiğdem ve Ömer en az İlhan ve Deniz kadar inandırıcı röllerinde.
Kader Yalçın
Kader Yalçın Ay əvvəl
Firuze resmen tam türk kızı ya kız kendi doğum günü bulaşıklarını bile kendi yıkadı 😂😂
Ceyda Erdil
Ceyda Erdil Ay əvvəl
insanın ruhu daralıyor..hiç ihtiyacımızın olmadığı şey..yapmayın böyle diziler artık..
Melt Er
Melt Er Ay əvvəl
Çiğdem ve onun durumunda olanların sesini kim duyacak...herkes aşk diyor önce insanlık
Alisa Alibayli
Alisa Alibayli Ay əvvəl
Bence Çidemin hikayesi daha acı verici askdan daha önemli daha çok dikat verilmeli Çideme ne oldu şimdi anlamadım amma
defne çelik
defne çelik Ay əvvəl
Bitirdi beni o okuldaki çığlıkların😭 Allah belasını versin tüm bu tecavüzcülerin hadım gelmedikçe bitmiyecek bu zulümler😡
Emircan Beyaztaş
Emircan Beyaztaş Ay əvvəl
Bu bölüm çok etkileyici ve heyecan vericiydi. Elinize emeğinize sağlık umarım reytingler yükselir erken finale gitmeyiz. Bazı yerler biraz saçmaydı örneğin Öğretmeni dersten patron çağırıyor diyip almak ayrıca buna müdürün dahil olması veya polisin yaralıdan ifade almadan suçluyu tutuklaması gibi. Firuze - Kağan, Leyla - Kağan yüzleşmesi sahneleri efsaneydi. Tecavüz sahnesine çok üzüldüm Çiğdem'i oynayan kız çok iyi oynadı. Ömer'in ve Feryat'ın Çigdem'i savunması, sevmesi çok hoş ailesinden kurtarmaları lazım kızı. Zeynep ve Taner yüzünden bu olayların yaşanması umarım Kağan'ın kızının ölümünde Taner'in parmağı yoktur. Mehmet'in bu bataklığa düşmesiyle olaylar iyice karıştı. Bayram arası sebebiyle 2 hafta beklemek oldukça zor olacak merakla bekliyoruz. Umarım sonraki bölümler daha güzel olur dizi reyting kurbanı olmaz ve tadında final yaparsınız.
Eda Ece
Eda Ece 29 gün əvvəl
Aynen ya, ben de bunu dusunuyorum...
Vusal Salafi
Vusal Salafi Ay əvvəl
Nesi amator? Yildiz Hanim yillarn dramatoru ve yonetmeni cokta iyi bilior isini
Vusal Salafi
Vusal Salafi Ay əvvəl
@Safi Kaplan atlamadiki sonraki bolumler islicekler o sahnenin sonrasnds
giftlendik
giftlendik Ay əvvəl
Dizinin en sevdiğim cümlelerini bırakıyorum buraya.Kağanın annesiyle konuşmasında."Geriye bişey kalmadı senden bana"Annesinin ne kadar gaddar ve kalpsiz olduğunu gösteren bi cumle.Halasının söylediyi cümle "Annen sevmeyi bilseydi muhakkak severdir".Babasının ne kadar iyi kalpli olduğunu gösteren bi cümle.
Safi Kaplan
Safi Kaplan Ay əvvəl
Senarist cok amatör muhsin babanın mekanını dagıtmıslardı nıye o sahneyi atladılar
ÇAĞLA TAYLAN
ÇAĞLA TAYLAN Ay əvvəl
Ahh çiğdem senin gibi bir sürü genç kız var çığlıklarını duyuramayan izlerken bile içimiz parçalanıyor. 😪
Ceren
Ceren Ay əvvəl
@Sabi Mukbang evet
Sabi Mukbang
Sabi Mukbang Ay əvvəl
Tecavuze mi ugramis?tam anlamadim
hemide murseliyeva
hemide murseliyeva Ay əvvəl
"Değmeyecek insanların hayatınızı etkilemesine izin vermeyin". ~Muhsin baba
hemide murseliyeva
hemide murseliyeva Ay əvvəl
@je stinkt heel erg LOL maalesef benim yapabileceğim bir şey yok canım)
je stinkt heel erg LOL
je stinkt heel erg LOL Ay əvvəl
Bagirmalar cok var basim agridi
Gökyüzü
Gökyüzü Ay əvvəl
Kağan’a kızıyorum evet ama bir yandan da üzülüyorum, yaralı bir çocukluk geçirmiş, anne sevgisi görememiş falan. Kağan çok derin bir karakter..
Nur NUR
Nur NUR Ay əvvəl
@Gökyüzü malesef ya evet
Gökyüzü
Gökyüzü Ay əvvəl
@Nur NUR ben de. Kağanın derin karakterine inecektik daha
Nur NUR
Nur NUR Ay əvvəl
@Gökyüzü evet malesef öyle ve çok üzücü Final olacakmış zaten buna daha çok üzüldüm kağanı tam anlamıyla taniyamayacağız😔
Gökyüzü
Gökyüzü Ay əvvəl
@Nur NUR aynen. Kalabalığın içinde yalnız bir adam.
Nur NUR
Nur NUR Ay əvvəl
@Gökyüzü bence kesinlikle var bir kere öyle bir annesi var bu üzülmek için yeterli bir sebep
Esra Fidan
Esra Fidan Ay əvvəl
İhanet asla kabul edilemez ve yalan hayatı öyle yıkar ki iki taraf için de çok zordur kağanın yaptığı affedilemez aşkının değeri yok gözümde olan firuze ye oldu yazık bir ilişki daha çöp oldu 😒😪
Eymenin Günlüğü
Eymenin Günlüğü Ay əvvəl
Dizide en çok hoşuma giden şeylerden biride kadınların dekoltesini ekrandan gözümüze kadar sokacak şekilde giydirmemeleri 🤗
Arailym Kuvasheva (Kudret benim)
Arailym Kuvasheva (Kudret benim) Ay əvvəl
Evet ya , yoksa hep öyle yapıyorlar genelde , ya dekolte ya bacakları gözünüze sokup duruyorlar ya 😀😀😀
Royal Memmedov
Royal Memmedov Ay əvvəl
Bəli👍
ilahas memories
ilahas memories Ay əvvəl
Demek ki, neymiş? Açıklık saçıklık olmadanda dizi oluyormuş.. hanımlık açılmadanda oluyormuş! 👍🏾
Adityagiller
Adityagiller Ay əvvəl
Gerçekten içim acıdı bir kız annesi olarak çiğdemin başına gelenlere dayanamadım o annenin saçlarından tutup sürüklemek istedim 🤬 keşke keşke böyle sahneleri ne dizilerde nede hayatımızda tanık olmasak keşke ..
Muhammed Beyhan
Muhammed Beyhan Ay əvvəl
Bu Dizi Bize İzletginiz İçin Teşekkürler Sağ Olun Yönetmen Yapımcı Senarsit Sağ olun Bütün Oyuncular El Emeğine Sağlık 👏
Liman
Liman Ay əvvəl
Dizi ye bayıldım ama malesef final oluyor
Xeyale Mikayilli
Xeyale Mikayilli Ay əvvəl
Çiğdem başına gelenleri ömere anlatsa da biçare bulsalar.çok üzülüyorum ona .. Boyle Anne, baba, abi mi olur..?Çocukluğunu bile yaşamıyor yazık kız
giftlendik
giftlendik Ay əvvəl
Dizinin en sevdiğim cümlelerini bırakıyorum buraya.Kağanın annesiyle konuşmasında."Geriye bişey kalmadı senden bana"Annesinin ne kadar gaddar ve kalpsiz olduğunu gösteren bi cumle.Halasının söylediyi cümle "Annen sevmeyi bilseydi muhakkak severdir".Babasının ne kadar iyi kalpli olduğunu gösteren bi cümle.
Just Be You
Just Be You Ay əvvəl
Allah'ım bu dizi ne ara bu kadar samimi içten duygusal ve heyecanlı olduğu ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
maths world
maths world Ay əvvəl
Var mı gerçekten böyle anneler,🥺 Bütün gece eve gelmeyen kızının yokluğunu farketmedi bile🥺
Eylem
Eylem Ay əvvəl
Olmaz mı ?! Üstelik çeşit çeşit !
Sans2domicilefix roberts
Sans2domicilefix roberts Ay əvvəl
Var maalesef 💔👎
Just Arkon
Just Arkon Ay əvvəl
Çiğdeme hüngür hüngür ağladım, Rabbım kızlarımızı ve bütün kızları korusun
giftlendik
giftlendik Ay əvvəl
Dizinin en sevdiğim cümlelerini bırakıyorum buraya.Kağanın annesiyle konuşmasında."Geriye bişey kalmadı senden bana"Annesinin ne kadar gaddar ve kalpsiz olduğunu gösteren bi cumle.Halasının söylediyi cümle "Annen sevmeyi bilseydi muhakkak severdir".Babasının ne kadar iyi kalpli olduğunu gösteren bi cümle.
Necla Hilal
Necla Hilal Ay əvvəl
Çiğdem ciğerimi dağladın Allahım kızlarımızı çocuklarımızı sen koru yarabbim
Xumar Mehdiyeva
Xumar Mehdiyeva Ay əvvəl
Ah Firuzə səni anlayıram.Sevdiyim adamın evli olduğunu eşitdiyimdə məndə belə məhv oldum .Çox acı😔
Gomez
Gomez Ay əvvəl
Serenay aktaş gerçekten göz önünde olması gereken bir oyuncu.
Elaheh. P
Elaheh. P Ay əvvəl
Firuzenin oyunculuğu efsane! Butun bölum Ne kadar derin ve güzel aci çekmeğı gösterdi. Bu arada belli ki yönetmenler harika. Emeğinize sağlık, keyifle izliyoruz
Aygul Agayeva
Aygul Agayeva Ay əvvəl
Elmir
Aygul Agayeva
Aygul Agayeva Ay əvvəl
Yof
Hatice Batur
Hatice Batur Ay əvvəl
Wes
Hatice Batur
Hatice Batur Ay əvvəl
Svddvv
Elif🌼
Elif🌼 Ay əvvəl
Nasıl mükemmel bir bölümdü asla sıkmıyor çok sürükleyici bi hikayesi var emeğinize sağlık
Deli Yeşşooo
Deli Yeşşooo Ay əvvəl
Dizi kesinlikle final olmamalı
Yusif Esedullayev
Yusif Esedullayev Ay əvvəl
Bölüm çok iyiydi, İlhanin oyunculuğu efsane
SongLifeDream
SongLifeDream Ay əvvəl
Ben Ilhan'i pek iyi bulamiyorum bu dizide. Firuze'yi oynayan oyuncu daha klas, kaliteli Ilhan'dan ve ikisi uyumlu bir cift degil bence oyuncu olarak. Ilhan bu role biraz kisa.
Tufan Hvr
Tufan Hvr Ay əvvəl
İlk bölümün ilk sahnesinden demiştim Firuze çok ağlıycak 🤦🏼‍♂️ Bi devlet okulundan bi öğretmeni bukadar kolay şekilde alıp konulması hiç hoş olmadı saygısızlıktır 🎯
meryem ozkan
meryem ozkan Ay əvvəl
Şu soyadı uğruna her şeyi yapan ana baba 😂 Kağan'ın anasıyla Zahit Yesariyi shipledim gitti 😂😂
bi seda
bi seda Ay əvvəl
Çiğdem rolündeki kiz çok tatlı ya. Oyunculuğu zaten 10/10
Papatya🌼
Papatya🌼 Ay əvvəl
Çiğdem rolunu çok güzel oynadı içim sızladı🥺
Deli Yeşşooo
Deli Yeşşooo 29 gün əvvəl
Lütfen diziyi bitirmeyin çok güzel dizi en azından gününü değiştirip bir şans daha verin lütfen 🙏
baneen
baneen Ay əvvəl
Bitmemesi gereken güzel bir dizi lütfen
EMIN_006
EMIN_006 Ay əvvəl
Bu bölüm baya üzüçü bölümdü keşke firuze hafise düşmeseydi bunlar yaşamamiş olsaydi .
emel
emel Ay əvvəl
Çiğdem kaçırıldı, midye tezgahı kaldı orda. O çıkarcı abisi hiç sormuyor tezgah nerede diye... Ömer, Firuze'yi kurtaracam derken, motoru fırlattı bi kenara. Sonra ablasıyla oradan ayrıldı. Motoru orda bıraktılar. Bu saçmalıkları oyuncular da mı sorgulamıyor?
A B
A B Ay əvvəl
Çiğdemin abisi söyledi ya tezgahi birakip nereye gittin
Derya deniz
Derya deniz Ay əvvəl
Çiğdemin annesi lütfen gerçek annesi olmasın lütfen çünkü annelik böyle birşey değil
Ecem Temizel
Ecem Temizel Ay əvvəl
5. Bölümüyle veda edip final edeceğini öğrendim,üzüldüm :(
Tazegul Tekayewa
Tazegul Tekayewa 29 gün əvvəl
Cigdeme gercekden cok uzuldim ya Allah korusun boyle insanlardan...Resmen agladim ya bu sahnede.Gercek hayatdada boyle insanlanlarin allah belasini bersin...
Çalışan Annenin KPSS Serüveni🤗
Çalışan Annenin KPSS Serüveni🤗 Ay əvvəl
Muhteşem rol yeteneği muhteşem kurgu muhteşem iki başrol. İnşallah erken final yapmaz😔
Esra Civelek
Esra Civelek Ay əvvəl
Oyunculuklar herkes süper umarım bitmez herkesin emeklerine sağlık 👏👏👏👏👏👏👏
Sedanur Yalvaç
Sedanur Yalvaç Ay əvvəl
Millet diziyi burdan değil televizyondan izleyin ki reytingi artsın bu dizi bitmemeli...
Papatya aşkı
Papatya aşkı 22 gün əvvəl
Dizinin final olma sebebi bence, herşeyin çok çabuk gelişmesi. Çok çabuk sevgili oldular, çok çabuk gerçekler ortaya çıktı, yani dizinin daha 3 -4 bölümü, ve artık yaşanacak herşey yaşandı🤷‍♀️
KüBüŞünüZ
KüBüŞünüZ Ay əvvəl
Kaan 'ın karısı hamilelik yalanı atacak veya bi şekilde hamile olacak gibi hissediyorum. Of ya firuze mutlu olsun lütfen
vesile nebiyeva
vesile nebiyeva Ay əvvəl
Hayatda çok acılar,yaralar var amma ihanetin yarası farklı, göğüsüne bir taş oturuyor nefesin kesilir sanki. Kalbin kırılır, kulağında duyulur sesi sanki, bütün canını acıtıyor insanın. Konuşmak istersin amma konuşamassın. Firuze çok güzel canlandırmış bu acıyı.
rufat Ilaha
rufat Ilaha Ay əvvəl
Hangi rolde kim olursan ol kimse yanına Esra kadar yakışmadı be Ozan😒
Demet Yardımcı
Demet Yardımcı Ay əvvəl
Sakin bitmesin.Bu kadar saçma işler içinde farklı bir yerden bakan iş izliyoruz.Biraz daha şansı hakediyor.
Aydan
Aydan Ay əvvəl
Leyla ne kadar itici bi kadın🤮Şu dünyada hiç bi kadın üzülmesin, aldatılmasın🙏Çiğdemle Firuzeye çok üzüldüm...
Bahar Kodaş
Bahar Kodaş Ay əvvəl
Yaşanmamış aşktan ümit kesilmez...
zeze
zeze Ay əvvəl
Firuze'nin Kağan ile yüzleştiği sahne çok iyiydi. Deniz Işın oyunculuğunu konusturmus
Müezza
Müezza Ay əvvəl
Ah Çiğdem içimi yaktın ağladım 😔😔off paramparça oldum o abisi denen adi pislik başına gelenler onun suçu hep
MixTape
MixTape 29 gün əvvəl
Yani kış dizisi olsaydi sanırım 10 numara 5 yildiz olurdu 😥 cok yazik oldu final yapmasına üzüldüm.
Sinem Köse
Sinem Köse Ay əvvəl
Herkes İlhan Şen’in oyunculuğundan bahsetmiş evet oda mükemmel oynuyor ama Deniz Işın sende mükemmel bir detaysın.O nasıl bir oyunculuk nasıl acı çekmektir damarlarında hissediyor resmen,bağırma sahnesi özelikle.Mükemmel bir dizi 👌🏻uzun zaman sonra ilk defa bir diziden bukadar etkilendim nasıl hissettirmektir bu,tebrikler.
f
f 24 gün əvvəl
Bu dizini Çiğdem için izliyorum ve her kesin ortasında bağırdığı sahnede o kadar ağladımki o bunları hak etmedi
Ikram Buge
Ikram Buge Ay əvvəl
Deniz'in oyunculuğ çok iyi herkes çok iyi oyniyor 😍😍😍🖤🖤
Deli Yeşşooo
Deli Yeşşooo Ay əvvəl
Final yapmasın gününü değiştirip bir kez daha denesinler ya ben bu diziyi çok seviyorum
Samet Korkmaz
Samet Korkmaz Ay əvvəl
Bu dizinin 5.Bölüm final yapıcak olması üzücü
Özlem İnce
Özlem İnce 29 gün əvvəl
Firuze’nin yurtdışına gidip zengin olup Kaan’a rakip olarak geri gelmesi gerekmiyo muydu djdkdjdkd
2
2 Ay əvvəl
burada kağan'a kızıp evliyken başkasına aşık olmanın iğrençliğinden bahseden herkesin evli olduğuna yemin edebilirim. arkadaşlar, allah hepinizin evliliklerine aşk, huzur mutluluk versin bir ömür ancak hayat işte, kalbin de kimin için çarpacağı belli olmaz. insanlar hislerini değil davranışlarını kontrol edebilir. bunu unutmayın, böyle dizileri izleyip izleyip de kocalarınızı bunaltmayın😂
mavikadraj photography
mavikadraj photography Ay əvvəl
Ah Çiğdem… insanlara nasıl güveneceksin? En önemlisi de ailene anlatamadığın o samimiyet ve bağlılığın olmayışı… Bu düzen değişmeli!! kanunlar, yasalar bu konuda en ağır cezaları vermeli artık!
alaa boudana
alaa boudana Ay əvvəl
Bu dizi hiç bitmesin abii 😭😭
Tamer Arabacı
Tamer Arabacı Ay əvvəl
Diziyi izlenebilir kılmak için ya da nesıl denir raiting canavarına kolay kurban etmemek için hikayeyi bu kadar köşeli anlatmak, karakterleri bu kadar keskin kurgulamak ne kadar gerekli bilmiyorum. Mutlak kötülük o kadar kolay ilenmiş ki, Çiğdemin abisi ve annesinde ya da Kaanın annesinde insanın dünyaya lanet edesi geliyor. Düşünmeden edemiyor insan; O zaman Arabesk müziğin günahı ne? Karamsarlaştıran bir yoz müzik diye neden algı yapıldı. Dizilerde alası var demek ki? Demek istediğim; Yapım fena değil ama insanı düşünmeye de sevk etmeli. Ve Firuze karakterine söylemek istediğim, Kadının tek damla gözyaşına hiç bir erkek değmez. İlk bölüm biraz sıkıcıydı. Ama sanıreım gelecek bölümler heyecanlı olacak. İzleyelim görelim.
Muhammed Beyhan
Muhammed Beyhan Ay əvvəl
İlhan Şen Efsane Ötesi Bir Oyunculuk Bana Katılanlar 👍 Rolü Yaşıyor 👏
AsiYasin
AsiYasin Ay əvvəl
Çiĝdemin yaŝadigini Allah kimseye yaŝatmasin.Boyle anne olmaz olsun...Bende kiz annesiyim kizim 4 yaŝinda gece uyurken yan odada yatiyor kalkip 10 kere bakarim .Allah kizlarimizi korusun...
~küskün~
~küskün~ Ay əvvəl
Bu bölüm çiğdem kızımıza baktıkça gözlerim doldu, kıyamam ya nasıl geldi oradan eve, kimse de kıza sormuyor neyin var diye, azarlayıp duruyorlar, bari annesiyle gitseymis ya midye satmaya, annesi yok sanıyordum, hastanede çıkınca şaşırdım, gerçi yok gibi zaten annesi de, oyle ana mı olur ya?!! Kızcağız hastanede zorda olsa söyleseydi belki çocuk sığınma evine fln yollarlardi, keske deseydi bu hayattan daha iyi yaşardı oradan, bu bölüm cok üzüldüm kıza ya. Başrollere gelecek olursak, Ah be Kağan, ne desem bilemedim o bıçak yarası ile firuze ye bakışı, firuzenin aşkı daima orada kalacak. Leyla da keske adamı salsa yani istemiyor ablacım daha adamı yanında tutmaya çalıştıkça kaçırıyorsun. Sende hayatına dön, güzel kadınsin, az kafanı dagit yani, olmaz tr dizileri iste ne yaparsin gjfjjff bu bölüm cok güzeldi, baba dedikleri amcadan da sırlar bekliyorum, bakalım yakında çıkar
semx_a
semx_a Ay əvvəl
@~küskün~ İzleyip görcez bakalım jskakakaka
~küskün~
~küskün~ Ay əvvəl
@semx_a olabilir çünkü herkes herkesle bağlantılı çıkacak gibi jfjdjd
semx_a
semx_a Ay əvvəl
@~küskün~ Yaaa olabilir mi lan harbi ben kafadan attiydim QJWMNWMQM
~küskün~
~küskün~ Ay əvvəl
@semx_a gerçekten olabilir öyle çünkü o amcada da bir seyler var, birde mehmet kaganin annesinin çocuğu olabilir mi diye düşündüm çünkü beni birakanlara dönüp bakmam derken o kadınla çocuğu aynı sahneye koydular, öyle de suphelendim
semx_a
semx_a Ay əvvəl
Baba dedikleri amca kağanın babası çıkıyomuş bide A aaa nasıl yaa fln demem gülerim vallahi ben sjsnkajsksk Dizilerde yapıyolarya biri birinin illa biseyi çıkıyo 😅
KüBüŞünüZ
KüBüŞünüZ Ay əvvəl
O kadar lafa nasıl iş görüsmesine gittiği şirketin kendi şirketleri olma ihtimalini zerre düşünmez aklım almiyo💆‍♀️
Cloudy
Cloudy Ay əvvəl
Cigdeme icim yandi icim acidi hemde cok Allahim.ne olur Boyle seyler olmasin cok ama cok uzuldum Ben cigdeme ya
Fikirlerim Ş
Fikirlerim Ş Ay əvvəl
Kaan bu acı günlerinde kendisine tutunacak bir liman buldu, karısı ise yapayalnız herşeyle baş etmeye çalışıyor, buna ihanet de dahil
Клара Сопубекова
Клара Сопубекова Ay əvvəl
Neden sacma dizilerdi seviyorlar? Bence Sevmek Zamani cok iyi dizi. Final olmasin.
Fpaku
Fpaku 24 gün əvvəl
Cigdeme icim gitdi ya...
B.
B. Ay əvvəl
Kağan'in annesinden nefret ediyorum ya, ne itici bir kadın
murat ibuk
murat ibuk Ay əvvəl
Firuze ve kağanın oyunculukları muhteşem...
꧁ شاهنور_Arab-Uygur kızı ꧂
꧁ شاهنور_Arab-Uygur kızı ꧂ 27 gün əvvəl
Ah Çiğdem ah 💔💔💔yüreğim parçalandı gerçekten da ağladım valla,böyle anne olmaz olsun.
Mcanbeyes
Mcanbeyes Ay əvvəl
çok güzel derinden etkileyen bir bölümdü kağan gerçekten aşık olduğunu bence Firuzeye kanıtlayacak fakat feryat in Firuzeye karşı tavrı duzelmek zorunda çünkü Firuze için ailesi çok önemli umarım kağan aşkını Firuzeye kanıtlar çok yakışan çiftler
Gül
Gül Ay əvvəl
Murat soner ne dicek bu dizinin hakkında diye diye dizinin keyfini çıkaramıyorum 😂🤣
h issa
h issa Ay əvvəl
ilhan bu nasil guzel bi oyunculuk yaaaa💔🥺
Danial Toghdori
Danial Toghdori Ay əvvəl
Arkadaşlar ne iyi dizi bakın . Onun için diziyi paylaşın tv'den izleyin dizi bitmesin çok iyi müthiş dizi❤💜
Nejla Celik
Nejla Celik Ay əvvəl
Firuze rolünü cok güzel oynuyor ya.. bas rölü hak etmis..
giftlendik
giftlendik Ay əvvəl
Dizinin en sevdiğim cümlelerini bırakıyorum buraya.Kağanın annesiyle konuşmasında."Geriye bişey kalmadı senden bana"Annesinin ne kadar gaddar ve kalpsiz olduğunu gösteren bi cumle. Halasının söylediyi cümle "Annen sevmeyi bilseydi muhakkak severdir". Babasının ne kadar iyi kalpli olduğunu gösteren bi cümle.
Aycan Sunay
Aycan Sunay Ay əvvəl
offf ne bölündü yaaa firuze aşk acısı cekerken ben de cekiyorum cigdem desen zten ayri bir konu kime uzulucegimi şaşırdım ❤ sevmek zaman emeginize sağlık ❤
Tugba U.
Tugba U. Ay əvvəl
Çiğdem in annesini ölü gibi anladık. Babasi ve abisi eziyordu. Keşke öyle olsaydı..
Aynur
Aynur Ay əvvəl
En çok Çiğdem'e acıdım😭
f D
f D Ay əvvəl
Okul okul gibi, öğrenciler normal, biz gibi, deniz ışın in giyimi iyi.
Çalışan Annenin KPSS Serüveni🤗
Çalışan Annenin KPSS Serüveni🤗 28 gün əvvəl
Kağanın eşi ve annesi robot rolünde oynuyorlar sanki. Firuze ve kağan sahneleri çoğalsın🥰
Hale Gültomruk
Hale Gültomruk Ay əvvəl
Ay gene bir klasik yaşanmasın zengin aile arkadan iş çevirip başlarına bela olur firuze bu kadar ahkam kesip Kaan in peşinden gider falan filan sınavına veremedi herhalde gelsin olaylar gitsin olaylar
Hisss
Hisss Ay əvvəl
Ben Leylaya hic acimiyorum . Tabiiki çocuğunun ölümüne çok üzüldüm. Amma evlilik konusunda üzülemiyicem. Sen zaten evliliğinin nasil yürüdüyünü biliyosun be kadin niye vaz gecmiyorsun Kaandan?! Kadınlık gururu diye bisey varya
Maksatai Abdilhak kyzy
Maksatai Abdilhak kyzy Ay əvvəl
@Hisss doğru önce herkes kendini sevmeli. Ama böyle saçma aşk sadece dizilerde böyle. Normal hayatta Firuze gibi genç kızlar mağdur kalıyorlar, bazenleri öldürülüyor, bazenleri de hamile kalıp, babasız çocuk büyütüyorlar, yada daha doğmadan çocuğun öldürenler var. Hatta sokağa, çöpe atıp gidenler var. Bunların çoğu yasak ilişki yaşadıkları için. Demek istediğim her ne olursa olsun Kaan evli bir adam bitmiş olan evliliği olsa bile. Ama evlenmemiş bir genç kız evli olmayan erkeğe neden aşk olmuyor. Evli erkeklerle ilişki yaşayan bir kız görmedim mutlu olan. Ha evliliği bitmiş, ha bitmemiş, ne fark eder. Bu dizinin sonu zaten belli. Firuze Kaanı affedecek, sonunda ikisi mutluymuş gibi gösterecek. Gerçek hayatta öyle bir aşk yok .Beni kızdıran zinayı normal gösterip, genç kızların beynin zehirlenmesi bu diziler yüzünden. O kadar bekar erekleriniz var neden onlara aşk olmuyor. Mesala dizide da Mehmet hiç evlenmemiş genç tam Firuzeye göre oğlan. Ama neden ona değilde evli bir adama aşık oluyor. Çok genç kızlar onları özenti yapıyorlar, dizideki gibi aşk zannediyorlar. Ama maalesef gerçek hayatta yok öyle bir şey. Çok kızlar hayatını kaybediyorlar. Öldürülüyorlar. Beni üzen bu kardeşim aslında
giftlendik
giftlendik Ay əvvəl
@Büsra X sinir oldum o cümleye Kağan biz mutlu olamayız bebeğimiz kayıb etdik.Ama bunu söyleyen kadın gidib bi başka anneyi evladiyla tehdit ediyor)))
Büsra X
Büsra X Ay əvvəl
Kötü bir şey yaşadım diye kimse kimsenin hayatını mahvetmeye hakkı yok bunu anlayın artık. Yok aşkmış yok psikoloji bozukmuş terapi olsunlar o zaman.. Allah herkesi böyle insanların şerrinden korusun.
Hisss
Hisss Ay əvvəl
@giftlendik Aynen katiliyorum. Sen zaten evliliginin bitdiyini biliyosun ayni evde bile yasamiyosunuz. Zaten siz boşanmış gibi bi şeysiniz
kubraresit karaca
kubraresit karaca Ay əvvəl
Çiğdem çok ağlattı bizi rolünü çok iyi oynamış ama bizi maffetti 😞
Ayse Polat
Ayse Polat Ay əvvəl
Firüzenin sözde babası Kaan’ın gerçek babası çıkarsa hiç şaşmayın 😂
Vjvjvjvj Hcchch
Vjvjvjvj Hcchch Ay əvvəl
Bide mehmete akıl vermesi Alper gerçekten tuhaf ikiside aynı kızı seviyo ögrenseler
Angels's Mom
Angels's Mom Ay əvvəl
Harika bölüm gerçekten, hafta boyunca beklediğimize deydi😍
İbrahim Selim ile Bu Gece 5. Bölüm | Enis Arıkan
1:41:50
İbrahim Selim ile Bu Gece
Baxış 1,1M
Bərbərdə lipuçka iş deyil əə bu😂
0:44
Senden Daha Güzel 1. Bölüm
1:51:43
Senden Daha Güzel
Baxış 12M
Kasaba Doktoru 13. Bölüm (Sezon Finali)
2:20:16
Gelsin Hayat Bildiği Gibi - 3. Bölüm
2:31:36
Gelsin Hayat Bildiği Gibi
Baxış 3M
@Şahane Damat 1. Bölüm
1:50:16
StarTV Diziler Arşiv
Baxış 725K
Try Not to Cry 🥹👻❤️ #shorts
1:01
Dünyanın en tehlikeli hayvanı
0:38
Mükemmel Eşleşme 4. Bölüm
2:15:35
Mükemmel Eşleşme TRT
Baxış 207K