Melih Taşçı Simit Yemek İstiyor TikTok Videoları

  Baxış 4,048,047

Melih Tasci

Melih Tasci

27 gün əvvəl

Şərh: 611
Fatih Çoban
Fatih Çoban 21 gün əvvəl
Bu kafadan bende istiyorum hiç bı sıkıntım aklıma gelmez haa
Yazan Adam
Yazan Adam 21 gün əvvəl
Bu milletin cahilliğini fazla hafife alıyorsunuz
Zahit ağa
Zahit ağa 21 gün əvvəl
Olm çok güldüm ya gshshshsh
Enes Öztürk
Enes Öztürk 21 gün əvvəl
Gözlerim olmasaydı da görmeseydim.
Mücahid Kerem
Mücahid Kerem 21 gün əvvəl
Allah size akıl fikir versin trendlerde bide video...
Gökhan Ş.
Gökhan Ş. 21 gün əvvəl
bu şimdi gerçekten izleniyor ve beğeniliyor öyle mi?
Arslan Arslan
Arslan Arslan 21 gün əvvəl
Knk 5 tl ye yarım verseydın aklınız yokmu😂
A
A 21 gün əvvəl
Bunlar da ünlü oldu ya yazık
Vera Usay
Vera Usay 21 gün əvvəl
Kalitesiz kim varsa ünlü yaptınız tebrikler 👏👏
y6sico
y6sico 21 gün əvvəl
Bu nasıl video lan +7 yaş içeriği yorumdakiler yazmayı bile bilmiyorlar
Abdullah Bilici
Abdullah Bilici 21 gün əvvəl
Osman Bey sonra kardeşim oldu Sonra Osman bey Daha sonra abi oldu. Bu kurguları kim yapıyor video izleme zevkim kaçtı ya :D
Görkem Biçer
Görkem Biçer 21 gün əvvəl
Şöyle adamları da Şahlandırdınız ya bir kez daha milletimin neden bu halde olduğunun özeti
ali qurban
ali qurban 21 gün əvvəl
Ama burada bir yanlış var zaten simit satanda fakirki gelip simit satiyo😆
Sid
Sid 21 gün əvvəl
Allahım cringe şelalesi şunlarıda ünlü yapıyorlar
GURKAN
GURKAN 21 gün əvvəl
Keske lanet trendlere girmeseydim
ahmet elali
ahmet elali 14 gün əvvəl
İyilik çok iyidir🥺🥺🥺💛
tuncay gezer
tuncay gezer 21 gün əvvəl
simitler bizi cekmeyin cekmeyin djye agliyordu ama vicdansizlar dinlemiyordu hayir diyordu
Swiftie Reputation 🧣
Swiftie Reputation 🧣 21 gün əvvəl
Bu mimikler ne böyle 🤦🏻‍♂️
Yusuf  kzyfc
Yusuf kzyfc 21 gün əvvəl
Hiç kimsenin hakını yemeyin bir gün sizde böyle olursunuz Allah sizi kötü adamlardan korusun
munis
munis 21 gün əvvəl
Cidden inanamıyorum yaaa nasıl izleniyor iq very low herhalde
OKULDA YEMEK YEMEK 6 (İlk-Orta-Lise)
10:21
Melih Taşçı
Baxış 818K
Gül Masalı 3. Bölüm @atv
2:5:42
Gül Masalı
Baxış 730K
Tozluyaka 2. Bölüm
1:44:12
Tozluyaka
Baxış 2,9M
Kalush Orchestra - Stefania [1 hour]
1:03:27
One Hour Music
Baxış 67K
sarı saçlı çocuk ve motosikleti yamaha r25
0:29
YiğiT KaĞan🤟 Yaman Kutay
Baxış 25K
ALFABETİK SIRAYLA BİR GÜN GEÇİRMEK ?!
19:46
Bales
3:36
Tristan Anderson
Baxış 82K
Уривок з фільму Червоний
3:26
Віталій Миронюк
Baxış 85K
Motordan DÜŞMEK?!
11:46
Melih Taşçı
Baxış 121K
Gül Masalı 3. Bölüm @atv
2:5:42
Gül Masalı
Baxış 730K