Oğlum 1. Bölüm 1. Fragmanı | "Kimdir o zaman suçlu?"

  Baxış 500,042

Show TV

Show TV

3 ay əvvəl

Show TV’de yayınlanacak, Ay Yapım’ın merakla beklenen dizisi ‘Oğlum’dan yeni tanıtım seyirciyle buluştu. Umut yeşertecek bir hikayeyi seyirciye aktarmaya hazırlanan ‘Oğlum’un duygu dolu yeni tanıtımı, Çarpıcı hikayesiyle ‘Oğlum’ 9 Şubat Çarşamba başlayacak diziye dair heyecanı artırıyor.
Geçtiğimiz günlerde ekranlara gelen ilk teaser’ıyla çok konuşulan Ay Yapım’ın yeni projesi ‘Oğlum’ için heyecanlı bekleyiş sürüyor. Ahmet Katıksız’ın proje ve senaryo tasarımını, Hürer Ebeoğlu ile Sevgi Yılmaz’ın senaristliğini, Gökçen Usta’nın ise yönetmenliğini üstlendiği proje, zengin oyuncu kadrosuyla şimdiden merak uyandırıyor.
Show TV ekranlarına bir umut hikayesi taşımaya hazırlanan ‘Oğlum’dan yayınlanan yeni tanıtım, bambaşka hayatlara sahip iki çocuğun hayatlarından kesitler sunuyor. Dizi, çocukların koşulsuz masumiyetini gözler önüne serecek.
Çarpıcı hikayesiyle ‘Oğlum’ 9 Şubat Çarşamba Show TV’de!
Show TV AZshow Kanalına Abone Ol → showtv.tv/AGqcyj
tr-tr. showtv
showtv
ShowTV

Şərh: 310
Uğur Aycı
Uğur Aycı 3 ay əvvəl
Bizim ülkede katil dizileri yapmayın gerçekten, siz ders alırlar diye yapıyorsunuz ama bizim insanımız ders almak yerine onu uyguluyor.
Zinnet Güneş
Zinnet Güneş 3 ay əvvəl
Bizim ülkenin insanları katil çıkmıyor mu zaten dizilerle alakası yok insanın karakterinde içinde varsa şiddet katil olmaya meiilli olurlar zaten
Deniz G.
Deniz G. 3 ay əvvəl
Hacı Bayram Veli başlıyor Cuma günü kaçırmayın
TUNCAY ALBAYRAK
TUNCAY ALBAYRAK 3 ay əvvəl
Benden önce yine yazmış birisi
Mustafa Katrancı
Mustafa Katrancı 3 ay əvvəl
O zaman ülkemizde izlenecek tek dizi kalıyor ; "Gönül Dağı" !!!
Kadr İnci
Kadr İnci 3 ay əvvəl
Kesinlikle öyle
Murat Yavuz
Murat Yavuz 3 ay əvvəl
Ne kadar kaliteli oyuncular, yönetmenler, kameramanlar, hikayeleriniz de olsa bu tarz diziler seyirciyle buluşmamalı. Mevcut Türkiye yönetimi ve ekonomisnden insanalr zaten yeterince dertli, stresli durumda. Boş vakitlerine kafa dağıtmaları gerekirken bu tarz yapımlarla daha da dertlenip stres katsayısını arttıyorlar. İçlerinde öfkesini dindiremeyenler doktor dizisi izleyip doktora saldırıyor, kadın cinayeti, kadına şiddet dizisi izleyip eşine, ailesine, çocuğa hatta hayvanlara şiddet uyguluyor. Yapımlarda, hikayelerde insanların bilinç altında yatan şiddeti ön plana çıkaran değil, onu sevgiye dönüştüren yapımların artması dileğiyle...
Turan Ceferova
Turan Ceferova 3 ay əvvəl
Aynen eskiden. Ne güzəldi Yedi numara Çiçək taksi En son babalar duyar Ayrilsakda beraberiz 🥰
Anti-Globalist
Anti-Globalist 3 ay əvvəl
Kardeşlerim dizisini hiç izledin mi?! Dram üstüne drammm! Bütün kötü olaylar aynı ailenin başına geliyor, millet eleştirse de, izlemeye devam ediyor. Gençler de izlediği için, tık rekoru kırıyor! Ben sırf senarist daha ne kadar psikopat olabilir diye tekrarını izledim arada ve dedim, daha fazlasını bünyem kaldıramayacak, en iyisi burada kalsın(!) Herhalde bir de halinize şükredin, bakın ne hayatlar var, mesajı verme derdinde atv(!) Demem o ki, show tv ve starda diziler artık pek tutmuyor, Bir iki vurdulu kırdılı dizileri tuttu, o kadar. Böyle dramlar hele hiç tutmuyor, ben görmedim. O yüzden en geç 12. Bölümde falan filan olursa, şaşırmayın derim..
peykân
peykân 3 ay əvvəl
Ay böyle dizileri hiç izleyesim gelmiyor dünyanın bütün çocuklarını sarıp sarmalasam da bu kötülüklere itilmesinler istiyorum.
Nazik Leyla Türkeli
Nazik Leyla Türkeli 3 ay əvvəl
@Ferhat Gun Böyle bir senaryo onun moralini olumsuz etkilemez mi?
nrktrnynsy Ynsy
nrktrnynsy Ynsy 3 ay əvvəl
Kesinlikle öyle kadına şiddet dizilerini de izlemek istemiyorum . Kadına şiddet farkındalıği dizi film çekmek dışında çok farklı yapılabilir . O dizi filmleri genelde ailecek izliyorlar çocuklarda izliyor ... Şiddeti küçük yaşta öğreniyorlar . Tek çocuklar degil , kadına şiddet filmlerle azalmadı tam tersi arttı . Bu ülkede suçlulara gereken ceza verilmediği için kimse yaptığı yanlistan caymıyor .... kadina şiddet gösterene öyle bir ceza yaptirim olucak ki , aynı şey çocuk tacizleri vesaire içinde ... kimse cesaret dahi edemicek . Ama bizim ülkemizde serbest kalıyor .
Ferhat Gun
Ferhat Gun 3 ay əvvəl
kadro süper ama canan ergüven saçini kestimiş kanserden dolayı allah şifa versin
deniz
deniz 3 ay əvvəl
Hayır ya . Bunu yapmayın sadece bi dizi deyip geçmeyin.İnsanın en masum haline dokunulmamalı bi çocuğa (tüm çocuklara bu yapılmamalı . abuk sabun düşünceler bu tarz şeyler empoze edilmemeli başta çocuklara .Ne kadar 13,8,18 yaş üstü denilsede bu tarz kötü eylemlere teşfik edilen yapımların yaşı yoktur...
Seçil Karsak
Seçil Karsak 3 ay əvvəl
@Ay A ✔️ var yaa
recho 183
recho 183 3 ay əvvəl
Ya yokmu şöyle tüm aile izlexek güldürecek bir dizi... Içimiz karardı yahu
mahur sayar♡
mahur sayar♡ 3 ay əvvəl
Gönül dağı var :)
Hanife Yılmaz
Hanife Yılmaz 3 ay əvvəl
Herşeyi film dizi adına gösterip sonrada gerçekte uyguluyorlar çok marifet mis gibi ar namus sevgi saygı merhamet hiç birşey kalmadı Allah sonumuzu hayretsin
Hanife Yılmaz
Hanife Yılmaz 3 ay əvvəl
Gönül dağı varsa gerisi hikaye
R.G
R.G 3 ay əvvəl
Kiralik ASK gibi ya da tarihi diziler çok sevrim bu diziler adamın psikolojisini bozuyor
Şerifeszll
Şerifeszll 3 ay əvvəl
Gönül Dağı dizisi hayat gibi bazen gülüyorsun bazen ağlıyorsun. Ailecek hiç endişe duymadan izleyebiliyorsun. İçinde kötü örnek yok kadın değerli baba kıymetli büyükler saygı duyulması gerektiği gibi
Sema Kurt
Sema Kurt 3 ay əvvəl
Fazla acıtasyon içeren bu tarz diziler izlenmiyor artık. Aile komedisi istiyoruz.
Deto Qcney
Deto Qcney 3 ay əvvəl
Fragmani yanlışlıkla açtım seyrettiğime pişmanım yapmayin ya bu kadar kötü olunmaz.
Learntolove
Learntolove 3 ay əvvəl
Allah hic bir anneye babaya yasatmasin bu aciyi. Rabbim evlatlarimizi korusun
yaliso gioouy
yaliso gioouy 3 ay əvvəl
Бедные не могут найти нормальную сериалчику всегда слёзы дети страдающие везде полиция устали мы от этих сценарий
Dilan Özdemir
Dilan Özdemir 3 ay əvvəl
Şiddet içerikli diziler yapmaktan ne zaman vazgeçeceksiniz? Ülke yeterince bu ve bunun gibi sıkıntılarla doluyken. Bazı şeylerden vazgeçin artık.
Rabia Akay
Rabia Akay 3 ay əvvəl
Aynen ya
Rasul Allahverdiyev
Rasul Allahverdiyev 3 ay əvvəl
Yedi numara, ayrilsakda beraberiz, 2000li yillardaki gibi diziler nerde ya. Sorunsuz problemsiz gunumuz yok birde boyle diziler. Sitcom falan cekinde izleyelim bu nedir. Gecmisdeki diziler masumdu insanlarda oyleydi. Simdi herkes bir dizinin kahramani olmus
Aleyna Dogan
Aleyna Dogan 3 ay əvvəl
Başlamasin bu tür dizileri izlemeyin izletmeyin cocuklarda izliyor! Ya aile dizisi yapin mutlu bir aile huzurlu temiz ve saf insanlar olsun biktik seytanlari izlemekden! Gönul dagi gibi diziler istiyoruz
yaliso gioouy
yaliso gioouy 3 ay əvvəl
Dizilerin ismi çok yaratıcı ya kızım, oğlum, babam, annem, kardeşlerim yakında abim, ablam çıkarsa hiç şaşırmam
LAPUDA
LAPUDA 3 ay əvvəl
Boyle bir dizi nasil yaparlar yaaa Sanki ulkede yeterince katil yeterince kotuluk iskence yokmus gibi simdi bir de cocuklari katil yapiyorlar Kalbime bir agirlik cokdu resmen Allah im sen esirge
Anti-Globalist
Anti-Globalist 3 ay əvvəl
@merih ekinci Yaşın ufak herhalde. En azından sosyal medya yokken, dünya daha iyiydi, evet..
LAPUDA
LAPUDA 3 ay əvvəl
@Radyo Carpe'One cok dogru ama ben buyykler yetmezmis gibi bir de kucuklerin katil pldugu dizilere ne gerek var diyodum zaten..bu dizide konu cocuk katil degil mi
Elcin Uzan
Elcin Uzan 3 ay əvvəl
Reyting uğruna Lütfen artık insanların duygularını istismar eden , şiddet eğilimlerini artıran dizileri yapmaktan vazgeçin!!!!
yaliso gioouy
yaliso gioouy 3 ay əvvəl
Бедные не могут найти нормальную сериалчику всегда слёзы дети страдающие везде полиция устали мы от этих сценарий
Werda Fırat
Werda Fırat 3 ay əvvəl
Ya hu güzel aşk hikayeleri işleyin, aileler kurun, zengin patron aptal srkreter hikayelerine bile razıyım ama çocuk katilller de nedir ya ??? Millet zaten bunalımda , ortalık şiddet kaynıyor bunları yayınlamayn artık 😔😔😔
tansu aktaş
tansu aktaş 3 ay əvvəl
Yabancı bir ülkede yaşanmış bir olayı neden bizim ülkemizde karşımıza çıkartırlar yeter zaten bıkmışız cinayet olaylarında şimdi birde hem cocuk katil hemde küçücük bi çocuğun ölümünü mü izleyelim yeterince sıkıntılı bi dönemden geçiyoruz zaten
Seçil Karsak
Seçil Karsak 3 ay əvvəl
Nasıl yabancı bi ülkede hangi ulke uyarlamasu
Nazik Leyla Türkeli
Nazik Leyla Türkeli 3 ay əvvəl
Çocuklar üzerinde derin operasyonların yapıldığı bir zamandayız. Farkındalık uyandırır diye düşünüyorum. Mesela kimse çocukların aşılanmasının ne demek olduğunu araştırmıyor, bilmiyor.
Dash Süleyman
Dash Süleyman 3 ay əvvəl
Timur Acar... Diyecek söz yok. Her rolde ayrı bir yeteneğin var. 💫
yaliso gioouy
yaliso gioouy 3 ay əvvəl
Feris ve Serkan efsanesine paralel evrende devam!
Aynure Qedirova
Aynure Qedirova 3 ay əvvəl
Dizinin fraqmani bile beni bogdu ya resmen. Boyle diziler cekilmemeli
Gasımova
Gasımova 3 ay əvvəl
Yapmayın böyle diziler ya pisikolojim bozuluyor . 😔 bir erkek annesi olarak 😞 her gördüyümü empati yapmaktan yaşlandım bu genc yaşımda
SESLİKİTAP. ORG
SESLİKİTAP. ORG 3 ay əvvəl
Fragmani yanlışlıkla açtım seyrettiğime pişmanım yapmayin ya bu kadar kötü olunmaz.
Starry Night
Starry Night 3 ay əvvəl
Oyuncu kadrosu süper gelecek vadeden çok duygulu ve kaliteli bir dizi geliyor haydi hayırlısı..
Deto Qcney
Deto Qcney 3 ay əvvəl
Oyuncu kadrosu süper gelecek vadeden çok duygulu ve kaliteli bir dizi geliyor haydi hayırlısı..
hellN
hellN 3 ay əvvəl
Yüreğim almadı ya bu nedir Asla hafifletmiyorum ama bu evlat ne yaşadı ki masum bir evlada bunu yapıyor empati bekleyemem zaten o gelişim döneminde değil herhalde ama ay bilmiyorum ne düşüneceğimi şaşırdım toplumda bu kadar acı kötülük kanayan yaramız varken bunum da normalleştirilmesini istemiyorum
Selin yılmaz
Selin yılmaz 3 ay əvvəl
Üzgünüm ama tutmaz gerçekte bu kadar acı varken oturup bunu bir de dizilerde izlemek çok zor…
Selin yılmaz
Selin yılmaz 3 ay əvvəl
@Anti-Globalist o dizi tez konusu, onu yazanlarda kendine senarist diyor. Hiç anlamıyorum. Ne yaşamışlar acaba. Her bölüm hastane ve suç sahnesi var aman Asla kötülükler ortaya çıkmıyor. Bu kadar toksik yazılan bir dizi görmedim. Ama ratingler ortada. Ne diyeyim. Bende ilk sezona bakıyordum. Şimdi sadece ayber bakıyorum.
Anti-Globalist
Anti-Globalist 3 ay əvvəl
@Selin yılmaz hayır, sadece anne baba ölmedi, abileri de öldü ve daha nice dram olay başlarına geldi. Yani gerçek hayatta bunca şey bir ailenin başına gelemez, yokkk artık denir ama millet salak salak izlemeye devam ediyor.. Bu dizide de sadece cinayet değil, başka konular da işlenir elbette. Ama dediğim gibi, tutmaz. Hele de Nihal Yalçın var diye çoğu izlemez bile. Showun genelde vurdulu kırdılı dizileri tutuyor, bir de Güldür Güldür var, o kadar..
Selin yılmaz
Selin yılmaz 3 ay əvvəl
@Anti-Globalist haklısınız ama burdan anladığım bir çocuk diğerini öldürüyor. Kağıt Evde de Çocuk katil vardı, tutmadı, sonra benzer bir dizi daha oldu. O da Tutmadı. Kardeşlerimde çocukların başına işler geliyor. Ölen anne baba. Bilemedim. Halk drama da bayılıyor. O da ayrı konu.
Anti-Globalist
Anti-Globalist 3 ay əvvəl
Kardeşlerim tuttu ama.. Bi kaç dizi daha var öyle tutan ama show da çıktığı için tutmaz, asıl..
თათია მუზაშვილი
თათია მუზაშვილი 3 ay əvvəl
Hangi diziler geliyor... baba, oğlum, kardeşlerim zaten var... halam ve amcam eksik ve herkes burada.😅😅
se7enthsense
se7enthsense 3 ay əvvəl
Müthiş kadro ve Ay Yapım kalitesi.. umarım hak ettiği değeri görür
Ebrar Meral
Ebrar Meral 3 ay əvvəl
Dizilerin ismi çok yaratıcı ya kızım, oğlum, babam, annem, kardeşlerim yakında abim, ablam çıkarsa hiç şaşırmam😅😅😅
tato
tato 3 ay əvvəl
@Ebrar Meral sinema filmi
Ebrar Meral
Ebrar Meral 3 ay əvvəl
@tato aaa kaçırmışım😅😅
tato
tato 3 ay əvvəl
Abim var ztn
nisa
nisa 3 ay əvvəl
Çıkar kesin 😂
Aras Bulut İynemli Hayranı
Aras Bulut İynemli Hayranı 3 ay əvvəl
Küçük Besleme, Şapkadan Babam Çıktı, Kağıt Ev, Masum, Kayıp, Umuda Kelepçe Vurulmaz, Oğul, Çalınmış Hayatlar dizilerini hatırlattı. Timur Acar ve Nihal Yalçın iliklerime kadar işledi. Oyunculukları karşısında baş eğiyorum. Hakları ödenmez
Anti-Globalist
Anti-Globalist 3 ay əvvəl
Hakları ödenmez mi ahahaha yokkk artık🤣🤦‍♀️
haydararas Gumusbas
haydararas Gumusbas 3 ay əvvəl
şu an seyrediyorum çok güzel bir iş yapılmış, konu süper oyunculuk süper
Bi Di
Bi Di 3 ay əvvəl
Feris ve Serkan efsanesine paralel evrende devam!
Medine Toro
Medine Toro 3 ay əvvəl
Zaten hayat zorlaşıyor niye böyle insanı ölüme sürükleyecek film yapıyorsunuz. Yorulduk Vallaha çok yorulduk, birisi dokunsa ağlayacağım şu anda,
Lei Ali
Lei Ali 3 ay əvvəl
Oyuncu kadrodu müthiş
bssni touir
bssni touir 3 ay əvvəl
Fragmani yanlışlıkla açtım seyrettiğime pişmanım yapmayin ya bu kadar kötü olunmaz.
amine
amine 3 ay əvvəl
Anne , babam , kızım , oğlum , kardeşlerim bu nedir yahu yok soy ağacı
Berken
Berken 3 ay əvvəl
Allah im sen bütün çocukları koru allahım🙏🙏🙏
lior yunfh
lior yunfh 3 ay əvvəl
Üzgünüm ama tutmaz gerçekte bu kadar acı varken oturup bunu bir de dizilerde izlemek çok zor…
vinasu maaj
vinasu maaj 3 ay əvvəl
ölümünü mü izleyelim yeterince sıkıntılı bi dönemden geçiyoruz zaten
Demir Kirpiksiz
Demir Kirpiksiz 3 ay əvvəl
Fragmanı gösterip, bu 2022 yayınlanacak bir korku filmi deselerdi,öyle olduğuna hiç tereddüt etmeden inanırdım.
yaliso gioouy
yaliso gioouy 3 ay əvvəl
Fragmanı gösterip, bu 2022 yayınlanacak bir korku filmi deselerdi,öyle olduğuna hiç tereddüt etmeden inanırdım.
Aslim
Aslim 3 ay əvvəl
Vallah bi Anne ♥️olarak icim sızlar böyle dizileri bakmayi...konu çocuk olursa öyle dizileri bakmiyorum
Beyaz Papatya
Beyaz Papatya 3 ay əvvəl
Nefretle büyütülmüş çok çocuk var. Onlarda bazen nefreti aşılamış ailesinin kurbanı oluyor. Bu dizi çocukların diyil, ailelerin ibret alacağı diziye benziyor. Kini, nefreti çocuklarınızın üzerine kusmamak gerek. Çocuğa yalnız kendi yalnışları için kızmak lazım. Tüm dünyanın derdini kendimize yükleyib sonrada kendi sinirimizi çocu a yüklememeliyiz. "Yanliş çocuk yok, yanlış terbiye almış çocuk var." Umarım başarılı bi dizi olur.
Sivaslikiz Gönlüm
Sivaslikiz Gönlüm 3 ay əvvəl
Ay su küçük oğlan ne tatli masallah ama eger ilk bölümde olecekse hic izlemeye gerek yok
yashminn 🌺🌸
yashminn 🌺🌸 3 ay əvvəl
Sessiz sedasız harika bir kadro toplayıp farklı bir dizi çekmişler. Bravo.. Faragmanı beğendim. Umarım gününü de doğru seçerler de izleriz.
D. V.
D. V. 3 ay əvvəl
Nihal yalcin dizisi izlemem. Kadin benim icin iğrenc, ödül töreninde yaptığı terbiyesizlikten sonra ona oynatanda onu gibidir.
ayşe özcan
ayşe özcan 3 ay əvvəl
Herkes Canan Ergüder Serhat Teoman parnertliğini överken Serhat Teoman 'ın yanına Duygu Yetişten başkasını yakıştıramayan benim bu halim ne olacak ya. Parnertliğiniz süperdi enerjiniz de öyle. Ne olurdu senarist ve yapımcı sesimi duysa da Duygu Yetişi de bu projeye katsa🙏
vinasu maaj
vinasu maaj 3 ay əvvəl
Oyuncu kadrosu süper gelecek vadeden çok duygulu ve kaliteli bir dizi geliyor haydi hayırlısı..
Seher Gok
Seher Gok 3 ay əvvəl
Zaten cinayetler çok yapmanın oldurmeseydiniz çocuğu böyle aile olmaz olsun inşallah böyle başlar gebersin inşallah çocuk dovurmayin anne var baba var işte görün ama ölmeseydi gözetmen çocuk yazikti
Emine Guccuk
Emine Guccuk 3 ay əvvəl
Voooouu kadro çok güçlü muhteşem bir dizi geliyor gümbür gümbür geliyor 👌 🔥🔥
Anti-Globalist
Anti-Globalist 3 ay əvvəl
Çok sevinme, dizi tutmayacak ve en geç 12. Bölümde falan final yapacak. Nice iyi kadrolu diziler erken final yaptı, naber..
ACAR GÜZEL
ACAR GÜZEL 3 ay əvvəl
GÜZEL DİZİ 🤗
ay güneş
ay güneş 3 ay əvvəl
Artık dizilerin ismi çok yaratıcı babam oğlum kardeşlerim teyzem ninem halam dayım diye gidecek galiba 😂😂😂
____firdovsi_25__
____firdovsi_25__ 3 ay əvvəl
Ay yapim dizileri cok guzel omarim bu dizi bitmes🙏🤗
Abdullah Söylemez
Abdullah Söylemez 3 ay əvvəl
" Yılmaz Güney'den sonra bu ülke iyi bir Senarist , Yönetmen,Oyuncu görmedi "
Anti-Globalist
Anti-Globalist 3 ay əvvəl
Yaw övdüğünüz kişinin hayatı berbattttmış, sırf solcuydu deyip öce öve bitiremiyorsunuz bee, öööğğ kusacam🤮
Nurgül Ekinci
Nurgül Ekinci 3 ay əvvəl
Gümüş ün hiç yaşlanmamasi yıllar önce gümüş dizindeki kadın sanki 😂
Mukerrem Gokyar
Mukerrem Gokyar 3 ay əvvəl
Serhat Teoman ve Canan Erguder yine beraber zevkle izleriz
compsedits
compsedits 3 ay əvvəl
Dizinin konusu güzel değil lâkin Timur Acar Kalitesi için izlerim 🤴🏽
Cemile Mitiler
Cemile Mitiler 3 ay əvvəl
Çok istemiştim kızımdan sonra oğlum dizisi
drttyu liqm
drttyu liqm 3 ay əvvəl
ölümünü mü izleyelim yeterince sıkıntılı bi dönemden geçiyoruz zaten
Aylin İdirizova
Aylin İdirizova 3 ay əvvəl
Canan Ergüder gelmis, kesin sahane olur
nec cn
nec cn 3 ay əvvəl
Bence dünyadan haberi olmayanların yazdığı saçma sapan yazıları filme dökmek filmi yazan senaristi çok gülünç duruma düşürüyor. Hangi anaokulu velisi gelmeden çocuğu dışarı salar. Özel okulda çıkışların haricinde güvenlik asla çocuğu dışarı bırakmaz. Yapacağınız işin...
Dreamworks 2007
Dreamworks 2007 3 ay əvvəl
inanamiyorum Cananla Nihal ayni dizide kesin mukemmel olucakkkk
Emir Gul
Emir Gul 3 ay əvvəl
Efsane kadro bence çok çok izlensin inşallah ❤️❤️❤️
Ferhat Gun
Ferhat Gun 3 ay əvvəl
izlerim
Муниса Набиева
Муниса Набиева 3 ay əvvəl
Бедные не могут найти нормальную сериалчику всегда слёзы дети страдающие везде полиция устали мы от этих сценарий
Ayse Gzl
Ayse Gzl 3 ay əvvəl
Biz diziye bakmaya baslariz tam alismisiz .sizler para kazanamadiniz diye yarida birakir final dersiniz.bu yilin modasi
sude koçak
sude koçak 3 ay əvvəl
Kadro çok iyi 👌👌👌👌
NiSa NuR MeRyEm A.
NiSa NuR MeRyEm A. 3 ay əvvəl
Anne, Baba, Kızım, Oğlum :D +Arkadaşlar dizi için harika bir isim önerim var -söyle +Dede ...
primareina
primareina 3 ay əvvəl
O kadar sevimli kucuk bir çocuğa kiyan dizi yaparsanız, oyunculara bayılsam da izlemem!!! Fragmana bile baktigima pişman oldum:(((
Mm
Mm 3 ay əvvəl
Millet psikopat dizi seviyor diye beterden beter şeyler sunuluyor gerçek hayat diye kimse bundan olumlu örnek almıyor emin olun izlemezler bile
Buket Ylmz
Buket Ylmz 3 ay əvvəl
Bu kadar kötü olamazsınız El kızı dizisinin senaryosunda bu da yapılır mı bu da yazılır mı derken bizler, siz üstüne çıktınız pes !!!! Fragmanı bile insanın içini karartmaya, kahretmeye yetiyor diziyi hiç düşünemiyorum. Bir senarist neden böyle bir senaryo yazar ? Umarım en kısa sürede final verir ve diğerleri gibi buda toplumu zehirleyemez. Çocuk canı üzerinden para kazanmak için yazılan senaryo resmen başka açıklaması yok!
Aylin Bütüner
Aylin Bütüner 3 ay əvvəl
Şaka mı? Serhat Teoman ve Canan Ergüder.. menajerimi ara'dan sonra ❤️❤️❤️
Friedrich Schiller
Friedrich Schiller 3 ay əvvəl
K I M S E I Z L E M E S İ N Böyle namussuz bir konuyu çocukları korumak istiyorsanız bu dizilerin yayınlanmasina engel olun !!!!!
Osman Batuhan Aydeniz
Osman Batuhan Aydeniz 3 ay əvvəl
ya bu en bastaki cocugun oldugu her iş patlar..Max. 5 bölüm.
ekoloji d
ekoloji d 3 ay əvvəl
12 yasindan kucuk cocuklarin algilama yetenekleri gelismemistir cezai sorumluluklarindan soz edilemez.
Nilay Sağlam
Nilay Sağlam 3 ay əvvəl
Aklıma direkt James Bulger'sın hikayesi geldi ama orda Jon Venables ve Robert Thompson zengin değil tam tersi yoksul ve berbat bir aileden geliyordu. Burda da keşke benzer şekilde resmedilseydi. Ayrıca Jon ve Robert'ın ailesi tarafından ihmal ve istismara uğradığı biliniyor.
Anti-Globalist
Anti-Globalist 3 ay əvvəl
Aynını yapamazlar, niye keşke dedin onu da anlamadım. Dizide belli ki her kesimden aile ve çocuk var. Çocuk istismarını da Türk dizisinde gösteremezler, cezayı yerler, Twitterda da gündem olurdu herhalde. Fazla yabancı dizi izliyor, kitap okuyorsun herhalde(!)
İpek Celebi
İpek Celebi 3 ay əvvəl
Kadro cok iyi canan ergüder nihal yalcın songül öden mükemmel
Baran Kılıç
Baran Kılıç 3 ay əvvəl
Senaristler dizinin akışını sacma sapan yerlere kaydırmazsa cok guzel dizi olur tutar diye düşünüyorum
Nurhal taner
Nurhal taner 3 ay əvvəl
Kemalettin Tuğcu kitapları bir döneem okuyan çocukları ezik yaptı , hala bu tür diziler yapıyorsunuz . İnsanın içi ekonomik şartlardan zaten sıkıntılı zaten , bu dizi 3 bölümden sonra final yapar , yazık güzelim , başarılı oyunculara
Gülo 2016
Gülo 2016 3 ay əvvəl
Bari cocuklari suclu...katil vb yapmayin dizilerde....hayat zaten korkunc olmus mengenede gibiyiz....avrupa yakasi...yalan dunya gibi komediler bekleriz
Gülce Şahin
Gülce Şahin 3 ay əvvəl
Cocuklari ekrandan uzaklastirsakta teknoloji caginda maalesef istedikleri an internete ulasabiliyorlar. Yine maalesef ki; ornek alacak birseyler/birilerini ariyorlar. Kotu ornek olmasak keske.
Buket Ylmz
Buket Ylmz 3 ay əvvəl
Ben parama bakarım zihniyeti ! Oyuncuları, yönetmeni kimse bu nedir senarist dememiş cidden pes !
Begüm Ece
Begüm Ece 3 ay əvvəl
Bu diziyi murat Soner bile yorumlayamaz abi bune korkudan izleyemedim yapmayın insanlara zaten hayatın sıkıntıları yetiyor bide TV de böyle dramatik konularla siz gelmeyin çocuk katil nedir
arife d
arife d 3 ay əvvəl
yeni diziler tutar mı?üç kız kardeş ,oglum ,baba (aile konulu dizileri sıktı) yakında anneanne babaanne torun çakma diziler var klasik
Ulviye Maitemur
Ulviye Maitemur 3 ay əvvəl
Bòyle dizilere aileler nasıl veriyor çocuklarini ya.ÌNANAMIYORUM. Çocugun psikolojisini nasıl derinden etkiler.şu ellerinizi cocukların üstünden cekin.
Anti-Globalist
Anti-Globalist 3 ay əvvəl
Psikolojik destek alıyorlar bir yandan.. Tabi para var işin ucunda, her türlü veriyorlar(!)
S&B
S&B 3 ay əvvəl
Diziyi izlemek istiyorum ama nihal yalçın oynuyor diyede istemiyorum:(
Yasak Elma 141. Bölüm
1:50:52
Yasak Elma
Baxış 1,8M
Tehmin Velizade - Guvendim | 2022 (Klip)
2:37
Tehmin Velizade
Baxış 527K
Damla - Oğlum  (7 Canlı)
3:56
ATV Music
Baxış 216K
Darısı Başımıza 1. Bölüm
2:11:49
Darısı Başımıza
Baxış 4,3M
Show Türk Canlı Yayın
Show TV
Baxış 224
Elbet Bir Gün 1. Bölüm
2:02:21
Elbet Bir Gün
Baxış 1,9M
Masum - Haluk Bilginer Efsane Tirat
2:28
Murad Hesenzade
Baxış 50K
Віталік Білоножко - Я ненавиджу війну
3:55
Мелодія двох сердець
Baxış 1,8M
Survivor Ekstra 88. Bölüm | 18 Mayıs 2022
1:22:07
Yargı 32. Bölüm
2:18:43
Yargı
Baxış 1,3M