Hiç Aldattın Mı?

  Baxış 2,352,024

Sezer Yılmaz

Sezer Yılmaz

Ay əvvəl

Sosyal Medya Hesaplarımdan Takip Etmek İçin:

Instagram : sezerryilmzzz
Twitter: caesaryilmaz
Facebook: profile.php?
Twitch Kanal Linkim : www.twitch.tv/sezeryilmazzz

Şərh: 269
Hüseynağa Əliyev
Hüseynağa Əliyev Ay əvvəl
*Dürüstlük ve sadakat çok önemli mesele, "İlk önce ayrılır sonra istediğimi yaparım" dedi kız. İnsan sevdiği ve değer verdiyi bir insanı aldatmamalı bence!* 😉
Kördüğüm K.E. *mahşerde bile sevebilecekmisin??*
Kördüğüm K.E. *mahşerde bile sevebilecekmisin??* Ay əvvəl
Bunu kimse bilemez bende aynısı söylerdim. O ana bağlı birşey allah bunu yaşatmasın daha iyi yani ben yapmam dedğim herşeyi yaptım böyle şeyler geliyor insanın başına .
Ayhan 14
Ayhan 14 Ay əvvəl
Aynen yapacaksada ayrılmalı
Yasuonline
Yasuonline Ay əvvəl
Şimdikiler de ayrılıyor her boku yiyip sonra tekrar barışıyor 😂
şarkı diyarı
şarkı diyarı Ay əvvəl
Verdiği*
GÖKHAN GÜNDOĞDU
GÖKHAN GÜNDOĞDU Ay əvvəl
doyamadık lan bugun sanaaa
esmerbirqadin
esmerbirqadin Ay əvvəl
Evet abi ya. Aldatmak ne kadar şerefsizce bir şey. Sevmiyorsan ayrıl, soğudunmu baktın olmuyor ayrıl, beraberken bile başkasına bakıyosan ayrıl. Bu kadar. Ayrıl ve istediğini yap. Böyle bir şey asla yapmadım yapmamda. Ama yapıcaksamda ayrılırım ondan sonra istediğimi yaparım.
Güneş Demir
Güneş Demir Ay əvvəl
Aldatmak sadakatsizce de aklında biri var diye ayrılıp “sonra istediğini yapmak” çok mu sadakatli şerefli bir davranış?
esmerbirqadin
esmerbirqadin Ay əvvəl
@kirito insanların duygularıyla oynuyorlar. Bu iyi bir şey ya da normal bir şey değil. Evet sadakatsizce.
kirito
kirito Ay əvvəl
Aldatmak şerefsizce değil aga tamam sadakatsizce ama şerefsizce değil.hiç acaba sevgilime iyi davranıyor muyum acaba sevgilimle yeterince ilgileniyor muyum diye düşünmeden direk aldattı beni şerefsiz diyorsunuz
Rovshen .g
Rovshen .g Ay əvvəl
Yav he he
MaviBir_ Papatya
MaviBir_ Papatya Ay əvvəl
Karakterli insan aldatmaz.
Harun Uzun
Harun Uzun Ay əvvəl
kıza temas etmek icin ne kadar ugraşti ve sonunda en azından yuzunden opeyim dedi. her roportaj yaptigina sarilip opmuyordur. Ama suc degil tabi. Zorla opmuyor sonucta 😀. biraz masumane olmusbdiyelim
Esen
Esen Ay əvvəl
İnsan sevdiğini aldatmaz tabiki ama sevgi biter merhamet kalır sonra biri gelir pas verir
Yusuf
Yusuf Ay əvvəl
@Nil Desperandum sus
Nil Desperandum
Nil Desperandum Ay əvvəl
NALAKA
ibrahim cavus
ibrahim cavus Ay əvvəl
İnsan Yaşadığı sürece Evlenmeden önce ve Evlendikten sonra da Sonsuza dek Sevdiği insana sadakati olması gerekiyor, Ben bu yaşıma kadar hiçbir kızı üzmedim, Ayrılık olsa bile ilk gün nasıl davrandıysam son gün de çiçek verip ayrılmayı tercih ederim
Recep Deniz
Recep Deniz Ay əvvəl
jason momoa diyince hayallerin suya düştü ama olsun denedin :D
Koray Karakaş
Koray Karakaş Ay əvvəl
“I can see from your face.” ; Ve ardından o “hoşçakal” bahaneli “bir umut” öpücüğü…
Hüseyin
Hüseyin Ay əvvəl
@Sezer Yılmaz kardeş şeker 🍬 yağ ekmek simit hepsi pahlndi gotumuzdeki donuda alicaklar
Gworldz
Gworldz Ay əvvəl
@Koray Karakaş 🤣
Koray Karakaş
Koray Karakaş Ay əvvəl
@Sezer Yılmaz Ekmek de zamlandı.
Sezer Yılmaz
Sezer Yılmaz Ay əvvəl
Opucuk fakirin ekmegi…
F.F AKUWAX
F.F AKUWAX Ay əvvəl
Bence çok iyi bir kız. Sevgilimin gururnu inciticek birşey yapmama diyo. Ayrıldıktan sonra istediğini yapsın. tebrik ediyorum valla.
Alpine
Alpine Ay əvvəl
Sırf çok yakışıklı veya güzel diye aniden ayrılmak da bir nevi aldatmaktır. Yıllarca emek verilmiş sevgi ve aşkın aldatılması.
Romario Balloon
Romario Balloon Ay əvvəl
Mikrofonu tutan delikanlinin ici gitti aroraya...
Badem
Badem Ay əvvəl
Onun yurt dış8ndaki her kadına içi gidiyor
Ayşe İlaslan
Ayşe İlaslan Ay əvvəl
🤭
Elsen Allahverdiyev
Elsen Allahverdiyev Ay əvvəl
Super
Alex Kaptan
Alex Kaptan Ay əvvəl
keşke Türkiyedeki kızlarda böyle olsa ne halt yicekse ayrildiktan sonra yapsa evli kadın karşı komsusuyla bosanmadan bi haltlar yemese keşke
b.13 hataylı
b.13 hataylı Ay əvvəl
@Şule Türk haklısın birileri hata yaptı diye herkes öyle olmaz
Kon'nichiwa Minasan
Kon'nichiwa Minasan Ay əvvəl
@sait 71 bişey dicem erkekerin çoğu da bi kızla konuşunca eli ayağı titriyo yokluktan mıdır bilinmez sevgilisinin her dediğini yapıyo her dediğüni alıyo para veriyo kardeşim aptal olan kullanılır az gözünüzü açın sizde kullamdırtmayın kendiniz bu kdr basit
Kon'nichiwa Minasan
Kon'nichiwa Minasan Ay əvvəl
@Khal Drogo türk erkeklerine hakaret edenlere ağlıyon ama türk kızlarına kaşar muamelesi yapıyon. Ne içiyosan bana da ver lütfen dkcmckcmvkv
TOMRİS hatun
TOMRİS hatun Ay əvvəl
@sait 71 imkanı olan ukraynalı kızla evlensin dememişsin aklı olan tc kızıyla evlenmez demişsin.Kendini de çok büyük bir söze katmışsın onu diyorum,bana göre böyle büyük bir laf söyleyen işin sonunda tc kızıyla birlikte olmamalı hem kendine hem kıza hakaret,gidip mutlaka yabancı bulmalı.Şahsen ben de yabancı biriyle olmayı çok istiyorum ama bizim erkekler 180 değişkenli olsa da onlara PRİMLİ laf kullanmazdım.Ayrıca para isteyen kız ne kadar varsa,paraya bakmadan evlendiği için bedavaya kız aldık mantığıyla değeri olmayan sayısız kız var.Herkes fakirle evleniyo, sanarsın hepimiz rezidansda yaşıyoruz ve çok ilginç ama bizim ülkede para isteyen,bi şey beğenmeyen,dırdır eden,havalar 1500 olan kadınlara o kadar çok değer veriyosunuz ki,yani illa biz de mi bunu yapak dedirtiyosunuz diğerlerine.Kısaca sizin de eleştirdiğiniz kızlardan farkınız yok yani
𝘚𝘸𝘦𝘢𝘯𝘨
𝘚𝘸𝘦𝘢𝘯𝘨 Ay əvvəl
@Khal Drogo Kumanda, patlıcan? Komikmiş. Köpekleri tecavuz etmeniz, kadınlara taciz, tecavuz etmeniz dogru birşey değil ki bunu kızlarda yapmıyor demiyorum ben şuanda bulundugumuz ulkeden Tüekiyeden bahsediyorum. Kadın cinayeti,taciz,tecavuz okayları acayip arttı ve bunu erkekler yapmaya devam ediyorlar asla durmuyorlar tabiki her erkek boyle dağildir lafım sadece yapanlara. Birdemkomikmiş gibi gelip "tecavuze ugramadim tabikide, uğrattım." Diyen erkekler var lütfen gidip izle. Kadınlar boşandığında ondan sonra başka biriyle evlenip çocuk yaptığında hemen afedersin orospu oluyor. Erkekler yapınca çıt yok. Kızlar sevdiği insana açılınca hemen kaşar oluyor. Sürekli görüyorum esas karısından çocuk yapıp esas karısından boşanmadan gidiyor başka bir kızla evleniyor sonrada "o benim çocukluk aşkım" diyor ve buna çogu kişi sesini dahi çıkartmıyor veya bir kadın boşanmak istediğinde erkekler sürekli öldürüyor görüyoruz. Ayrıca dediğin patlıcan, kumanda falan evet onları cidden azgın kızlar yapıyor yalan yok bende oyle yapmalarını asla savunmuyorum fakat gelipte "sizinde patlıcan, kumanda soktugunuzu biliyoruz" deyipte bir kalıba sokman hoş değil.
qUeReJmAAAA
qUeReJmAAAA Ay əvvəl
Tüm bunları yaparken bursaspor a destek olabilirsiniz
Ariana Grande
Ariana Grande Ay əvvəl
Ya Bi s...
Bekir S
Bekir S Ay əvvəl
Elini omzuna koymasını ve sarılmasını anlamadım. Kız da çekiniyor zaten. Bana saçma geliyor. Belki sarılmak istemiyor gerçekten. Ya da elini niye omzuna koyuyorsun? Bir çok Avrupalı kız arkadaşım bu durumdan şikayetçi. İnsanlara bu şekilde dokunmayın )
𝘚𝘸𝘦𝘢𝘯𝘨
𝘚𝘸𝘦𝘢𝘯𝘨 Ay əvvəl
Açıkcası ben rahatsız olduğunu görmedim ama koluna elini koyması hoş olmadı.
black white
black white Ay əvvəl
Asla yapmaz canım ayrilir yapar sonra döner bu sırada sevgilisinin hiç bir şeyden haberi yoktur ayrıldıklarından bile kadınlar kendilerini zeki sanır erkekler kurt gibi dir kokuyu alır bekler izler bilir sonra sıkılınca yolu verir
MelihCelik
MelihCelik Ay əvvəl
Ilk önce ayrilir sonra istedigimi yaparim demis 👏👏
Organize Suçlar 53
Organize Suçlar 53 5 gün əvvəl
Bizim Kurullara Göre Röportajın Sonundaki Öpücükle Aldatmış Sayılır!
Emirhan Bekar
Emirhan Bekar Ay əvvəl
Böyle sadık bir insan tanısak güz olurdu
Zuhat Drkl
Zuhat Drkl Ay əvvəl
2 kadehden sonra hersey unutulur
Ayşe Betül Altan
Ayşe Betül Altan Ay əvvəl
kızın aurora deyişi bağımlılık yaptı
Selma Durmuş
Selma Durmuş Ay əvvəl
Senin gibi kız arkadaşım olmasını isterdim
DanN CODM
DanN CODM Ay əvvəl
onlarda baska erkek ile öpüşme aldatma saylanmadigi icin fark etmiyor
Gelokchy Tv
Gelokchy Tv Ay əvvəl
Abi sorduğun soruya bakk... Hiç sevgilimiz oldumuki aldatalımda😔
Ümit Tubal
Ümit Tubal Ay əvvəl
Olum çok iyi la kız da dürüst olması gerektiği gibi
Nezir Çelik
Nezir Çelik Ay əvvəl
Ama kızın ismi çok güzel miş şivesi çok güzel ins bir gün Müslüman olmak nasip olur çünkü görüşü bizlere uyuyor
d.
d. Ay əvvəl
niye surekli kadınları test ediyorsunuz
XFREE
XFREE Ay əvvəl
benim ülkemin kızlarına hayat kadını muamelesi yapiyorsunuz ama sizin kizlariniz gibi kocalarini aldatmazlar sadakate önem verirler kocalari alkolik bile olsa...
Sucuxu _
Sucuxu _ Ay əvvəl
Ne duyarı kardeşim olur mu öyle şey bizim kadınlarımız da itle köpekle evlenip sonra neden kadına şiddet var diyor (çoğu için konuşuyorum) bruh
cahilsavar
cahilsavar Ay əvvəl
@Badem aynı düşüncedeyim seninle
Badem
Badem Ay əvvəl
@cahilsavar var öyle yorumlar ülkemizi küçük düşürüyorlar bana kalsa her ülkenin insanı insandır ikisini de kötülemenin anlamı yok
cahilsavar
cahilsavar Ay əvvəl
@Badem o muamele yapılmış 1 2 yorumda
Badem
Badem Ay əvvəl
@cahilsavar türk kadınları mı öyle yapmış yoksa Türk kadınlarına mı o muamelle yapılmış
Emre Gidici
Emre Gidici Ay əvvəl
Sonda sarıldı ama aldattı sevgilisini🤨😀 Anadolu erkek töresi gereği aldatmaya girer.
Medusa
Medusa Ay əvvəl
Bir kadına, o öyle bir hareket almadan, sarılmak hiç nazik değil. El uzatmadan tokalaşılmaz bile
ANADOLU ARSLANI
ANADOLU ARSLANI Ay əvvəl
@Medusa Bide yurt disina senden daha cok ciktim bilmem ne bide karsindakine kro demeler yani yurt disinda gezince adam oluyonuz aydinlanma geciriyonuz yurt disina cikmisin ama beynin bomboş . Yurt disina cikmaya gerek yok yakinda bende macaristana gidecem bu bir . İkincisi ise internet denilen bir nimet var illa bir yere gitmenr gerek yok orayı arastiriyorsun ogreniyorsun orda yasayan insanlarla internet uzerinden konusuyorsun veya orda yasayan türklerin videolarini izleyip ogreniyorsun ama bunu bile bilemeyecek kadar kafanız boş bom boş . Tartistim gerizekali insanlar arasinda Top 10 girersin net söylüyorum .
ANADOLU ARSLANI
ANADOLU ARSLANI Ay əvvəl
@Medusa Ama orda türkiyeden kat ve kat fazla olan cinayet ve tecavüz olayları yuzunden kadinlar obsesif gibi hareketler yapmıyor . Türkiyedeki kadinlar kendini begenmiş ve burnu havada oldugu icin kimseyle muhatab olmak istemiyor .
ANADOLU ARSLANI
ANADOLU ARSLANI Ay əvvəl
@Medusa Kopyala yapıştır aynı cevap ha bide ülkeyi karalama kadına tecavüz ,taciz , olayları avrupada ve amerikada daha fazla istatistiklere bi bak istersen google amca sana yardımcı olur . Klasik feminazisin bir sey bilmeden istatistik bilmeden araştırmadan ülkesine camur atmaya kalkan beynini kullanamayan bir varlıksın . Bu ülkede erkekler kadınlardan daha fazla öldürülüyor . Erkek cinayetleri daha fazla boş yapmaya devam et her ülkede bu tarz olaylar oluyor sadece Türkiyede degil ve Türkiyedeki kadin cinayetleri veya tecavüz olayları avrupadan ve amerikadan cok daha az git arastir bi bak istersen .
Medusa
Medusa Ay əvvəl
@Ferhat Kaya tabi ki Amerika'da ki kadınlar daha rahat. Bizim gibi bir abazan ülkesinde yaşamıyor. Ve hakları savunuluyor. Burada şort giyersin tekmelenirsin, zayıf durursun samuray kılıcıyla kesilirsin, metroda, otobüste her zaman totonu cama yaslamalısın ki pislikler dayamasın, sokakta taciz edilirsin susarsın, susmasan bile hakkını savunan bir adalet sistemi yok. Biri sana laf mı attı taciz mi etti, şikayet etsen de karakolun arka kapısından çıkar. Bu ülke de kadın olarak karanlık bir sokaktan geçmeye çekinirsin ama avrupa da kızlar gece bara da gider eğlenmeye de, tabi ki rahat olacaklar. Öldürülse bile, o saaate orada ne işi vardı diyen bir halk olmayacak. Bu kızlar sizin tabirinizle kezbanlaştıysa, sebebi sizsinizidr. Başka yerde sorunu arama. Ayrıca o rahat dediğiniz Avrupa kızlarının hangi birini karınız yaparsınız acaba ? Burada artis artis konuşuyorsun ama öyle bir kızla evlenir miydin acaba ? Herkesele rahat, şapır şupur, elden ele gezmiş dersiniz onlara da, kaşar dersiniz, sizde kullanma derdine girersiniz anca. Benden önce kim bilir kaç kişiyle olmuştur diye düşünmekten, evlenmek aklınıza gelmez sonra gider o kezban dediğin biriyle evlenirsin. O yüzden boş yapma burada da, yaşı küçük arkadaşlara kötü örnek olma
Medusa
Medusa Ay əvvəl
@ANADOLU ARSLANI tabi ki Amerika'da ki kadınlar daha rahat. Bizim gibi bir abazan ülkesinde yaşamıyor. Ve hakları savunuluyor. Burada şort giyersin tekmelenirsin, zayıf durursun samuray kılıcıyla kesilirsin, metroda, otobüste her zaman totonu cama yaslamalısın ki pislikler dayamasın, sokakta taciz edilirsin susarsın, susmasan bile hakkını savunan bir adalet sistemi yok. Biri sana laf mı attı taciz mi etti, şikayet etsen de karakolun arka kapısından çıkar. Bu ülke de kadın olarak karanlık bir sokaktan geçmeye çekinirsin ama avrupa da kızlar gece bara da gider eğlenmeye de, tabi ki rahat olacaklar. Öldürülse bile, o saaate orada ne işi vardı diyen bir halk olmayacak. Bu kızlar sizin tabirinizle kezbanlaştıysa, sebebi sizsinizidr. Başka yerde sorunu arama. Ayrıca o rahat dediğiniz Avrupa kızlarının hangi birini karınız yaparsınız acaba ? Burada artis artis konuşuyorsun ama öyle bir kızla evlenir miydin acaba ? Herkesele rahat, şapır şupur, elden ele gezmiş dersiniz onlara da, kaşar dersiniz, sizde kullanma derdine girersiniz anca. Benden önce kim bilir kaç kişiyle olmuştur diye düşünmekten, evlenmek aklınıza gelmez sonra gider o kezban dediğin biriyle evlenirsin. O yüzden boş yapma burada da, yaşı küçük arkadaşlara kötü örnek olma
KISA ve ÖZ
KISA ve ÖZ Ay əvvəl
Erkek veya kız, sadakat önemli
KADIR KOCAOGLU
KADIR KOCAOGLU Ay əvvəl
Helal olsun sana
Önder Yaşar
Önder Yaşar Ay əvvəl
Karakter işte helal
Ersin Sever
Ersin Sever Ay əvvəl
Aurora helal sana
HZ
HZ Ay əvvəl
İsim süpermiş yanlız 👍🏼
Kurama
Kurama Ay əvvəl
Insan bi sorar Hiç sevgilin oldumu diye :d
Mehmet Ali
Mehmet Ali Ay əvvəl
Senden keşke Türkiye'de de olsaa
Peach
Peach Ay əvvəl
Ateşli diyince aklima jhony sins geldi aq
Badem
Badem Ay əvvəl
Kızın konuşması ve tarzı Selena Gomez gibi çok tatlı
ŞeRiF
ŞeRiF Ay əvvəl
Aga bu aldatılır mı ya :)
hatice zıba
hatice zıba Ay əvvəl
Ama Türkler de sarılmak aldatmaya dâhildir 🙃
Ayhan 14
Ayhan 14 Ay əvvəl
Dürüst kız
Denis sea
Denis sea 13 gün əvvəl
İzledim, I watched ✅ Beğendim, I liked ✅ Abone Oldum, I subscribed ✅ Yorum yaptım, I commented ✅ Seviliyorsun güzel yürekli kardeşim, You are loved
Yükseltİ AMED
Yükseltİ AMED Ay əvvəl
keşke o sırada jason mamoa çıksa görürdük o zaman eşeğin büllüğünü.
Yusuf Bal
Yusuf Bal 9 gün əvvəl
Bende eudora 😂😂😂😂
magdafif
magdafif Ay əvvəl
arkadaki kız çok tatlı değil mii
EKO Menia
EKO Menia Ay əvvəl
Benim adim da ( He Man ) Master of the Universe 🤣🤣🤣🤣
wasilis
wasilis Ay əvvəl
Türkiye'de olsa dava yemişti
ARKEOLOJİ _TARİH _ SANAT
ARKEOLOJİ _TARİH _ SANAT Ay əvvəl
Niye aldatsın her kız Türk kızı mı ? Türk kadınlarına para de statü de araba de bitti
sıradan biri
sıradan biri Ay əvvəl
Bu yüzden kız arkadaşlarım hep yabancı
İbrahim Güzel
İbrahim Güzel Ay əvvəl
Kızı niye öpüyon 😂😂
Sakir Sezgin
Sakir Sezgin Ay əvvəl
Aldatmadikta ne oldu sonunda o bizi adatii
Can Black
Can Black Ay əvvəl
Bu kadın türk tangodan biliyom 🤣
Nova_KRİSS!
Nova_KRİSS! Ay əvvəl
Bizim içinde sarıl yiğen
Serhan kb
Serhan kb Ay əvvəl
istemeden seninle aldattı lan sevgilisini yapişıyo kıza ya
Furkan Çelik
Furkan Çelik Ay əvvəl
Mamoa derken ağzı sulandı kadının bencede aldatmaz
Post Up
Post Up Ay əvvəl
Ben güzel kız denk gelirse aldatıyorum yani aldatmaya değmesi lazım
Buse Yıldırım
Buse Yıldırım Ay əvvəl
@Post Up aynen kardeşim.
Post Up
Post Up Ay əvvəl
@Buse Yıldırım benden yakışıklısını bulamaz, keanu reeves gibi adamım...
Buse Yıldırım
Buse Yıldırım Ay əvvəl
Yaşattığını yaşarsan görürsün. Çok sevdiğin bir kız senden daha yakışıklı biriyle birlikte olursa o zaman anlarsın bunu
Fion King
Fion King Ay əvvəl
Jason momoa karşısına gelsin bakalım aldatıyor mu aldatmıyor mu söylemesi kolay tabi ama işler öyle değil
dogo candır
dogo candır Ay əvvəl
Evet bayanların söylediğiyle yaptıkları farklıdır, jason momoa karşısına gelince o anda sevgilisiyle ayrılıp jasonla çatır çatır ..... millette yorumlarda bu kıza çok dürüst diyorlar kadınları tanımayan birćok ezik var.
MelihCelik
MelihCelik Ay əvvəl
Ilk önce ayrilirim sonra istedigimi yaparim demis ya 🤣
Ömer Taylan Akçiçek
Ömer Taylan Akçiçek Ay əvvəl
Vücut dili hiç hoş değil. İnsanların sınırlarını geçme ...
Oğuzhan Adanır
Oğuzhan Adanır Ay əvvəl
Trustable değil kardeşim, trustworthy*
Sezer Yılmaz
Sezer Yılmaz Ay əvvəl
Tesekkurler dostum 😂kendimce yeni kelimeler yaratma huyum var 😅😅
SHANG CHİ
SHANG CHİ Ay əvvəl
Tamam tamam inandım
Tim Lala
Tim Lala Ay əvvəl
Ben tam inanmadim. Kamerayi kapattiktan sonra otel ariyalim demistir belki ^^
ziya ocak
ziya ocak Ay əvvəl
Arora tam bana göre düşünüyorsun
selim elcin
selim elcin Ay əvvəl
Bi bizim sokak röportajı kizlara bak birde buna,
Denis sea
Denis sea Ay əvvəl
hayırdır paşam videolar saniyelik oldu ?
Hüseyin Metin
Hüseyin Metin Ay əvvəl
Adli işlemler başlatılıyor...
𝐁𝐓𝐒&ARMY
𝐁𝐓𝐒&ARMY Ay əvvəl
Bende aldatmazdim
Emre Zerenturk
Emre Zerenturk Ay əvvəl
Kızın gülüş: ahahahahahaaaaa
Ömer Sağlam
Ömer Sağlam Ay əvvəl
MLBB oynayanlar ayrıntıyı fark etti
Eldeniz Jafarov
Eldeniz Jafarov Ay əvvəl
Hiç kocandan habersiz verdin mi ?
Âli Ok
Âli Ok Ay əvvəl
😂😂😂😂
Atilla Akbulak
Atilla Akbulak Ay əvvəl
Ne aldatması onlarda aldatma olmuyor ki her çıktıkları 1hafta,1ay,3ay 6ay 1yıl erkekle yatıyorlar.sonra anlaşamadılarmı ayrılıp başka yeni erkek arkadaşıyla yatıyorlar tabi ki aldatma olmaz
Kon'nichiwa Minasan
Kon'nichiwa Minasan Ay əvvəl
Erkekler sütten çıkma akkaşık doğru dkfmfomfv
Yeji'Jisoo ❤️
Yeji'Jisoo ❤️ Ay əvvəl
Evet aldatıldım agam
Arya Özsarı
Arya Özsarı Ay əvvəl
He kulahım he 😂🤣🤣🤣
HAYELCİ GEZGİN
HAYELCİ GEZGİN Ay əvvəl
Öpücüğü de aldın 😃😂
Sevket sezgin
Sevket sezgin Ay əvvəl
Bacına sor bakim doğruyu soylecekmi ? O da benimleydi
Nil Desperandum
Nil Desperandum Ay əvvəl
BÖYLE SAÇMA SORULAR OLUR MU PRİMCİ WELED SANA O MİKROFONU KIM WERDI
Suleyman Halaev
Suleyman Halaev Ay əvvəl
👍👍👌👍👌
Serkan Özdemir
Serkan Özdemir Ay əvvəl
İyi de karıya niye sarılıyorsun anlamadım yani
ayhan sevim
ayhan sevim Ay əvvəl
Sarılırken yaptın zaten nerdeyse
Rahmani Yaya
Rahmani Yaya Ay əvvəl
Utanması gerekenler izlesesin kız ateş etti.
Ömer yağız çolak
Ömer yağız çolak Ay əvvəl
Aurora'nın Aurası Audi Gibi
Rashid Saidi
Rashid Saidi Ay əvvəl
Olum kız haribo gibi tatlı lan ama erkek sesi ürkütücü
Mehmet Seyhan
Mehmet Seyhan Ay əvvəl
Türk de böyle kadın sayısı 1 2 abi jsjsjshhshs
Ahmet Uran
Ahmet Uran Ay əvvəl
Buse’yi aldı reis
TÜRK OĞLU TÜRK
TÜRK OĞLU TÜRK Ay əvvəl
Zaten sen ihanet etdin
Mecnunun Saflığı
Mecnunun Saflığı Ay əvvəl
Kızın adı euroymuş ya 😂
onur şenol
onur şenol Ay əvvəl
😂🤣
Aysun
Aysun Ay əvvəl
Kız çok tatlı.
Vadim Adilov
Vadim Adilov Ay əvvəl
🙏
Eat My Head
Eat My Head Ay əvvəl
Sarılıp öptüğü anda bitti HSJSJZNSJSJSZNNSJSJZNZNSN
Salih Saglam
Salih Saglam Ay əvvəl
Kendini öptürfü kız boynuzlamis sayılır
Süleyman DURU
Süleyman DURU Ay əvvəl
Kız ismi gibi çok güzelmiş gerçekten
Rəşad
Rəşad Ay əvvəl
Hangi ülke bul Ve olan hangi ülkeden gelsi
Suleyman Mert
Suleyman Mert Ay əvvəl
Vurdura vurdura sesi gitmis biraz fazla bagirmis
Sebastian Michaelis
Sebastian Michaelis Ay əvvəl
En sonda aldatti işte xjenxjnd
justrain
justrain Ay əvvəl
Lan bu mesut tv deki kiz degilmi
Yavuz Karatekin
Yavuz Karatekin Ay əvvəl
güzel yalan
Lorrest Games
Lorrest Games Ay əvvəl
Aurora xbox 360 slim 😂
Utopikfilozof
Utopikfilozof 14 gün əvvəl
Auora 🤙
@#@#@#@#@#@
@#@#@#@#@#@ Ay əvvəl
Jason momoa 🤩
Classic Oxford Shoes HANDMADE in Japan
37:13
Səbəbsiz döyülmək 😁
0:33
Elçin Murselov
Baxış 54K
SURVİVOR ALL STAR 2022 ÜNLÜLER TAKIMI
2:08
Survivor Türkiye
Baxış 3,3M
Old Soviet pedal car full Restoration
25:49
DUNE Analizi
17:33
Barış Özcan
Baxış 1,3M
CHINA'S ARTIFICIAL SUN
15:20
Barış Özcan
Baxış 2M
FROM THE OLD COUNTRY HOUSE to the CANDY!
32:32
Школа Ремонтника
Baxış 4,9M
MÜKEMMEL REGRESYON TERAPİSİ [ücretsiz]
48:53
Zengin vs Fakir Evlat Edinilmiş Çocuk
11:23
Troom Troom SELECT TR
Baxış 123K
The Silent Sea #kdrama #shorts
0:16
Sadakatsiz 46. Bölüm Fragmanı
1:00
Sadakatsiz
Baxış 2,6M
Angry boy 🙀😹 #shorts #fyp
0:14