Hercai 43. Bölüm 2. Fragmanı

  Baxış 1,380,945

Hercai

11 gün əvvəl

Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:
azshow.info/on/2l92bN_FWHjZZPdOYnZveg.htmljoin
“İntikamdan doğan imkansız bir aşkın hikayesi”
Yapımcılığını, Mia Yapım Banu Akdeniz üstlendiği, "İntikamdan doğan imkansız bir aşkın hikayesi" mottosuyla yola çıkan Hercai'nin başrollerini Akın Akınözü, Ebru Şahin, Gülçin Santıroğlu, Serhat Tutumluer, Ayda Aksel, Macit Sonkan, Serdar Özer, Oya Unustası, Tansu Taşanlar ve İlay Erkök paylaşıyor.
Hercai AZshow Kanalına Abone Olmak İçin; bit.ly/2vwmORD
atv Resmi AZshow Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN
Hercai Web Sayfası; goo.gl/ziLDeQ

Şərh
القرآن الكريم
القرآن الكريم 2 gün əvvəl
أنا انشر القرآن ولكن لا اجد من يدعمني
Amina Iseini
Amina Iseini 3 gün əvvəl
bu aksiyonlarla bu intikamlarla bikttirdiniz diziyi yaaaa vallahi ilk bolumlerde izlerken cok iyidi ama yani simdilik cok kotu gidiyorsunuz
Gulnare Salmanova
Gulnare Salmanova 4 gün əvvəl
22322k
بيشمركه بلي
بيشمركه بلي 6 gün əvvəl
ال تركيا تف عريب،تف يراني تف
Ana María Vistoso
Ana María Vistoso 7 gün əvvəl
Es que seria muy triste que le pase algo grave a Miran. Mas ahora que Hazar sabe que Miran es su hijo (Primogénito ). Que pena para Yaren cuando sepa que Miran es su primo. Y mas para Handan pues Miran es el Primogénito de los Sadoglu.
النمبر1_افلام_ومسلسلات؟
النمبر1_افلام_ومسلسلات؟ 7 gün əvvəl
Aslan bölümünü merakla izliyoruz çünkü Aslan Ulan'ı izlemeyeceğiz, ne tuhaf bir millet bu.
Madinahon Tojidaeva
Madinahon Tojidaeva 7 gün əvvəl
44 bolum fragman narde yaaaa
Sema Meryem
Sema Meryem 7 gün əvvəl
Miran ölürse bende ölürüm miransiz olmaz hayir
İbrahim Karaya
İbrahim Karaya 7 gün əvvəl
Şuan yeni bölümü izliyorum dizi cok sıkıyor izlerken bu eski tadı yok
can kız
can kız 7 gün əvvəl
O kadar sıktılar o kadar uzattılarki senaryo yazamayan kendini tekrar eden bir senarist oturup o senaryoyu çeken bir yönetmen ve biz heyecanla olayın artık çözülmesini bekleyen saf izleyiciler ve sonuc = the end Hercai
Feridefanat Feridefan
Feridefanat Feridefan 7 gün əvvəl
Mirana bir şey olursa Hercai biter. REYMİR❤ Bana katılanlar
Feridefanat Feridefan
Feridefanat Feridefan 7 gün əvvəl
Miran ne yaparsa haklı arkandayız miran. YAŞASIN REYMİR ❤
Valentina Rodriguez Fuentes
Valentina Rodriguez Fuentes 7 gün əvvəl
No me gusta lo que estoy viendo en los reportajes
Valentina Rodriguez Fuentes
Valentina Rodriguez Fuentes 7 gün əvvəl
Tengo el corazón en cogido espero que no mueran ni miran ni Rayan
Bahar. bahar.
Bahar. bahar. 7 gün əvvəl
Senarstler sizler burdan seslenirem ReyMire dokunmayin dizn baska dizler benzetmeyin bu diz bu kadar sevilmsi Bu çiftin bir birne vaz kecmesi hep yan yana olmasi ReyMir icin izliyoruz 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
Bahar. bahar.
Bahar. bahar. 7 gün əvvəl
ReyMire deymeyin kimse onlar ayrmaz yeter artik aslan reymir uzka tun yeter artik
Bahar. bahar.
Bahar. bahar. 7 gün əvvəl
ReyMir ayrasnzi minler insan izleyic kaybedecksiz
Bahar. bahar.
Bahar. bahar. 7 gün əvvəl
Reyyandan aslan ser cavab gozleyirk
Regiane Aparecida
Regiane Aparecida 7 gün əvvəl
🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷Brasil 🥰🥰😍😍Hercai
Bahar. bahar.
Bahar. bahar. 7 gün əvvəl
3 mn olduq tebrikler .herkese
Yasemin Yabuz
Yasemin Yabuz 7 gün əvvəl
Reyhan ile miran bosansin reyhan ile aslan evlensin
Sinan Bolat
Sinan Bolat 7 gün əvvəl
Mal aslan
Elnur Memmedov
Elnur Memmedov 7 gün əvvəl
Fragman bomba
User User
User User 7 gün əvvəl
Senarist...sakn ReyMiri ayrmayn...sakn...nolur olsun...ReyMiri ayrlmasn...Aslan beyi geri çekin...lutfen...ReyMir yoksa birarada...dizi bitmişdir....!
Mona Rasheed
Mona Rasheed 7 gün əvvəl
🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎
arya aygar
arya aygar 7 gün əvvəl
akşamaa az kaldı :)
Hussen Abbas
Hussen Abbas 8 gün əvvəl
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Halil Ali
Halil Ali 8 gün əvvəl
Evet bugün cuma veee hercai günü hercai 03:00 saat sonra başlıyoooor 20:00😊😊😊😊çok heyecanlıyım
Aysu Babayeva
Aysu Babayeva 8 gün əvvəl
3Milyon olduk sonunda💙
azer quluyev
azer quluyev 8 gün əvvəl
Acaba cedi osman hala sevgilimi şu kzla
Eziz Hebibov
Eziz Hebibov 8 gün əvvəl
Komputerle hercainin her bölümüne kim bakıyor?
selma kuşalan
selma kuşalan 8 gün əvvəl
Saten bu dizi miran için izleniyor eğer mirana dokanirsan senarist birda daha ritig değil ay yapımı dizileri seyrediliyor mu hadi bakalım sırf miran için izlliyoz MIRAN CILAR BURDA MI
Efrat G
Efrat G 8 gün əvvəl
omg🥵
Esma Vefa
Esma Vefa 8 gün əvvəl
2. sezonun fragmanlarından sonra ben 😮
pdag7996
pdag7996 8 gün əvvəl
Hercai AZshow Kanalı 3 milyon nice milyonlara inşallah🦋🧿🧿🧿
Hilal Basık
Hilal Basık 8 gün əvvəl
Diziyi trendlerde aradım ama bulamadım maalesef ki trendlerde ilk 20 ye bile giremedik niye böyle oldu ki 😔😔😔😔
can kız
can kız 8 gün əvvəl
Bir saplantılı sapikta aslan çıktı babaannesi gibi manyak mal
Gamzenur kocabaş
Gamzenur kocabaş 8 gün əvvəl
Hercai AZshow Kanalı 3 milyon nice milyonlara inş ✨🧡🦋
Begüm Çelik
Begüm Çelik 8 gün əvvəl
Eskiden Hercai siz yapamazdım ama şimdi izlemeyeceğim bile çünkü bayaaa saçmaladılar bence aslan ve reyyan olacak şey değil hele bir de dilşah ölmemiş ise ve diziye gelecek ise büyük saçmalık
EFSANELER KUZEN
EFSANELER KUZEN 8 gün əvvəl
Yüzde 99 miran vurulacacak Yüze 50 reyyan Yüzde 30 aslan Yüzde 100 azize belki ama azize aslanı korumak için mirani vurabilir ama mirani vurmasa bile miran uçurumun kenarında düşebilir
EFSANELER KUZEN
EFSANELER KUZEN 8 gün əvvəl
Buna benzer düşüncede olanlar beğen olmayanlar yoruma
Eda/Nisa Kılıç
Eda/Nisa Kılıç 8 gün əvvəl
Hayırlı olsun 3Mn olduk bugünü bekliyodum 🖤👌🏻
Şule Cevirgen
Şule Cevirgen 8 gün əvvəl
Bu kız halen ağlıyor mu ikinci bölümde bırakmıştm yine ağlyo
Amşe Kavan
Amşe Kavan 8 gün əvvəl
Aslan reyyana benimle nisanlan dedi bence bu sonsozleri olucak 😳 miran onu oldurecek.
Qadir Agdamli Official
Qadir Agdamli Official 8 gün əvvəl
AZERBAYCAN TURKÎYE 🇦🇿🇹🇷
Zerin
Zerin 8 gün əvvəl
Miran bu seferde öğrenmiycek hazarın babası olduğunu bak buraya yazıyorum!!!!
serius
serius 8 gün əvvəl
0.21 sn size gelsin as_rey ciler
Nicat Qarayev
Nicat Qarayev 8 gün əvvəl
Ya Ben anlamadim aslan sinsi neden Reyyana nisanlan benimle dedi🤔
Faruk Solhan
Faruk Solhan 8 gün əvvəl
😘😘😘😘😘😘
Dünya Atakişiyeva
Dünya Atakişiyeva 8 gün əvvəl
Bu kinoya maraqi ölenler?????
Hazret Azizov
Hazret Azizov 8 gün əvvəl
Vay vay cüme günün iple çekirem👍
EvaLunaSong
EvaLunaSong 8 gün əvvəl
Me ayudan con un par de reproducciones? Estoy creando AUDIOCUENTOS INFANTILES y Tengo que lograr 4000 horas de reproducciones. @t
Gülsen Aslan
Gülsen Aslan 8 gün əvvəl
Her ay çekiliş yapan küçük bir kanala sahibim, kadın kadının düşmanı olmasın diyenlerdenseniz, sizleride kanalıma beklerim sevgiler, saygılar💖💖💖
Berfin Gümüş
Berfin Gümüş 8 gün əvvəl
Bence hercai nin gününü değiştirin ya hem reytingler daha fazla artar
Aysun7avn
Aysun7avn 8 gün əvvəl
Reytingleri düşüyorsun senarist yeter diziyi borumbok yapmayın
marir goncol
marir goncol 8 gün əvvəl
Por favor la traducción en español
pelin Su
pelin Su 8 gün əvvəl
Ay aynen baydı şu dizi artık
Emine Uçar
Emine Uçar 8 gün əvvəl
Zaten reyting ten düştü bari biraz düzeltin izliyelim güzel şeyler bekliyoruz yoksa izleme hevesimiz kalmadi
Farduzkhan 65
Farduzkhan 65 8 gün əvvəl
Hazar orenecekmi Miran oğlu oldugunu iyi olmuş___amma Reyani çok alamasi Mirani ve o ikki aileni bağirişlari çok sinirimizi buzuyo yeter artik guzel bi şeylerde olsun 😖😌
unal goral
unal goral 8 gün əvvəl
Ölsem baz geçmem diyecek insanlar olmali insanın hayatında
Elmas Akdamar
Elmas Akdamar 8 gün əvvəl
Reymirciler buradan sizlere sesleniyorum senaristi protezto edelim aslan pisligine evli bir kadina nisanlanamli dedirdigi icin ve hepimiz sunu yazalim reyyan mirana sahip cik
عاشقة فير & باني
عاشقة فير & باني 8 gün əvvəl
شكرا 🌹
ustalar
ustalar 8 gün əvvəl
aslanı bogmak istiyorum evli kadına nişanlanma teklif etti miran aslanı öldürse hakkıdı
Bahar. bahar.
Bahar. bahar. 8 gün əvvəl
Aslan seni görmek istemiyoruz gettt hadi
Bahar. bahar.
Bahar. bahar. 8 gün əvvəl
Aslan dizden get
zehra gül sarıcı
zehra gül sarıcı 8 gün əvvəl
mirran bence yaralandı
Maelli Batista Ramos
Maelli Batista Ramos 8 gün əvvəl
🤔🤔👏👏👏❤️❤️❤️
Aysel Öz
Aysel Öz 8 gün əvvəl
Reyyanın saçları böyle çok daha güzel
Game3
Game3 8 gün əvvəl
Uzattikca uzatiyorlar
Emine SABUNCU
Emine SABUNCU 8 gün əvvəl
Tamam öbür ciftleride gösterin ama birazda cihanla handan sahnesi olsun
Yeşim Akar
Yeşim Akar 8 gün əvvəl
En çok sevindiğim hazar herşeyi öğrenecek miranin ne yapacak acaba
Yeşim Akar
Yeşim Akar 8 gün əvvəl
Ben şok oldum ya hangi ara aslan reyanla bir araya gelmek gibi bi fikre kapıldı
Simge Öcal
Simge Öcal 8 gün əvvəl
Reyyan Aslan😍💙 daha yakışıklı haberin olsun😉
Ayşe Gaye Bici
Ayşe Gaye Bici 8 gün əvvəl
Bence Reyyan’a bişey oldu😥Miran kimseye zarar vermesin,vurulmasında😥😓
duygucan Karagöz
duygucan Karagöz 8 gün əvvəl
Sjsjsjjs
Ya Ya
Ya Ya 8 gün əvvəl
Bi bit artik ya.reyyanin zırlamasindan bıktik artik.zaten reytinglerde düstü.hep ayni.hep ayni.sacma sapan bir dizi
Se Can
Se Can 8 gün əvvəl
Cuma günü diziyi seyretmeyecektim ancak özellikle yeni fotoğraf paylaşımları umutlandırdı. Yapımcı /senaristler sadece mutlu ReyMir çifti görmek isteğimizi anlayışla karşılayın lütfen 🙏 Biz ReyMir’i çok sevdik.
عاشقة فير & باني
عاشقة فير & باني 8 gün əvvəl
شكرا 🌹
An Imad
An Imad 8 gün əvvəl
Söslslsl
An Imad
An Imad 8 gün əvvəl
Öxşsşsldl
New Football
New Football 8 gün əvvəl
Толика я здесь украэнес
İkranur Esen
İkranur Esen 9 gün əvvəl
Mükemmelsin
Tugba Sakarya
Tugba Sakarya 9 gün əvvəl
Kimsenin zarar görmesini istemem ama bir düşünsenize Miran uçurumdan düşerse Reyyan'da arkasından atlarsa ne anlamlı olur dimi ?
Ege Tuna TÜRK
Ege Tuna TÜRK 9 gün əvvəl
Diziyi 3 4 sezona yaycaz diye yaydinizda yaydiniz ben demiştim 2 sezon 3 sezonu bulmaz akıcı bı senaryo yok çünkü
Ege Tuna TÜRK
Ege Tuna TÜRK 9 gün əvvəl
Dizinin içine ettiler ilk 13 bolum süperdi 2 sezonu ite kalka izliyordum ha bu bölüm ha bu bölüm düzelecek 3 sezondan bı bölüm izledim ,Miran donde ilk 13bolume bak oradaki gibi oynqmadin kendini sıkarak konuşman da hiç vazgecmedin başta bu sonrada oyuncuların hepsi ilk sezonda ki performansları yoktu senaryo yönetmen el birliğiyle mahvettin iz diziyi rezil ettiniz .......
Bayram Eraslan
Bayram Eraslan 9 gün əvvəl
Senarist'ler Ne olur Miran Karakteri Akın Akınözü Gitsin , Yerine Aslan ile Reyyan Aşkı Başlasın
Popy Novita
Popy Novita 9 gün əvvəl
Jandarma yok.. polis yok ... Ama silah her yerde
Hanifi Özdemir
Hanifi Özdemir 9 gün əvvəl
Azizeyle bir konuda hem fikiriz: Aslan ve Reyyanı ayırmak istemesi... Siz de böyle düşünüyorsanız ne yapacağınız belli +1👍 👇
Güleser Şaşmaz
Güleser Şaşmaz 9 gün əvvəl
Arkadaşlar düşen miranmi lütfen. hemen bişey yazin
Servis Reboot
Servis Reboot 9 gün əvvəl
Arkadaslar klasik dizilerde oldugu gibii... Aslan reyyani tehtit edicek reyyan mecbur olub kabul edicek.. ve olan biz izeyicilere olucaq..
augustmint
augustmint 9 gün əvvəl
İki üvey kardeş sevişiyor bunu dinimiz desteklemiyor ayıp bu ya ayıp
**ASKA **
**ASKA ** 9 gün əvvəl
Aslan Def OL yaa Reyyan Miranin sen kimsin 😡😡😡
Bahar. bahar.
Bahar. bahar. 9 gün əvvəl
ReyMir aşki gözel harikad hep yan yan olmasi gozel bu aslan neder cikdi yeter artiq salan getsin onlara dokunmasin
Bahar. bahar.
Bahar. bahar. 9 gün əvvəl
Hep bizler reymir istiyoruz
Bahar. bahar.
Bahar. bahar. 9 gün əvvəl
Dizini minlerce insan reymir askina sevdi
Bahar. bahar.
Bahar. bahar. 9 gün əvvəl
Senartler reymirin arasina kimse gitmez aslan bele olsa yapamayin
Ayda Moosazadeh
Ayda Moosazadeh 9 gün əvvəl
Miran , yarenen aslani 43 bölüm da öldürmese iyi dır
rabia demirdağ
rabia demirdağ 9 gün əvvəl
Aslan Reyyan harika yaaa
eda
eda 8 gün əvvəl
Evet
rabia demirdağ
rabia demirdağ 9 gün əvvəl
Aslan Reyyan harika yaaa
İsimsiz Dost
İsimsiz Dost 9 gün əvvəl
Bence HarYar ve AzGön sahneleride fazla olmalı. Hep ReyMir olunca biraz sıkıyor
Uğultulu Hayatlar
Uğultulu Hayatlar 9 gün əvvəl
Reyyanın yine aglamalari bagirmalari.Senarist 2 saati böyle dolduruyor ne yapsın
Hercai 43. Bölüm
2:25:00
Hercai
Baxış 1,9M
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 167. Bölüm
2:21:23
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
Baxış 2,6M
Hercai 44. Bölüm Fragmanı
00:45
Mia Yapım
Baxış 270K
Hercai 42. Bölüm
2:30:56
Hercai
Baxış 2M
Şeref Sözü | 1. Bölüm
2:13:58
Şeref Sözü
Baxış 2,8M
Hercai 45.Bölüm Fragman
06:22
Bİ FİKİR
Baxış 272K
Sen Çal Kapımı 14. Bölüm
2:12:08
Sen Çal Kapımı
Baxış 2,9M
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 167. Bölüm
2:21:23
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
Baxış 2,6M
Yeşilçam Meemleri
9:12
Porçay
Baxış 368K
KRAL ŞAKİR: Atlantis - 119. BÖLÜM
13:56
Emanet | 12. Bölüm
1:16:24
Emanet Dizisi
Baxış 310K