Kara Tahta 11. Bölüm

  Baxış 598,008

Kara Tahta TRT

Kara Tahta TRT

Ay əvvəl

Kara Tahta 11. bölüm özeti;
Aylin’in ortadan kaybolması Atlas ve Irmak arasında problem yaratır. Irmak bu konuda kendini suçlamadan duramaz. Tüm şehir Aylin’i bulmak için seferber olur ancak bir kişi Aylin’i bulup getirir. Bu kişi Bekir’dir. Atlas Bekir’in bu olayda iyi niyetli olmadığını düşündüğü için sadece Irmak’la değil Arif’le de gerginlik yaşar.
Hikmet’in beklenmeyen misafiri Asu ise tüm dengeleri alt üst edeceğe benzer. Değişen dengelerden en çok kimin nasibini alacağı ise merak konusudur.
Irmak’ın Bekir’in artık değiştiğine inanması Atlas’ı derinden üzerken Yasemin büyük bir kumpasın içine düşmüştür.
Kara Tahta her çarşamba saat 20.00’de TRT 1’de…
Kara Tahta Sosyal Medya Hesapları
Instagram: karatahtatrt
Facebook: karatahtatrt
Twitter: karatahtatrt
TRT 1 Sosyal Medya Hesapları:
TRT1/
trt1/
trt1
www.youtube.com/TRT1/

Şərh: 479
Ayten Aloğlu
Ayten Aloğlu Ay əvvəl
Dizinin final yapmamasına sevinmistim ama şu bir gerçek ki bekir'in entrikaları üzerine kurulan bir senaryo fazla uzun ömürlü olmaz olamaz
Mubahat Pirinçci
Mubahat Pirinçci 22 gün əvvəl
Aynen Bekir değişmez
Erdi Akkiran
Erdi Akkiran 26 gün əvvəl
Herkez mutlu olsa zaten film gitmez.. ancak arif hoca ile küslük uzun sure devam edebilirdi
Kagan Kartal
Kagan Kartal Ay əvvəl
Aynen. Bekirin günlüğü. Emeğe oyunculuklara yazık
OlayOldu
OlayOldu Ay əvvəl
Dizi bitmezse klişe olacaktı ya ne sandınız
Muhammet ilker Bayram
Muhammet ilker Bayram Ay əvvəl
@Intiqam Behbudov yarın bu akşam 20 00 Dutlubahçe mah evde edi Hotel çıkacak
serkan kelez
serkan kelez Ay əvvəl
Çok iyi başlayan bir dizi senaryodaki tutarsızlıklardan dolayı kötü ilerliyor.Bekir gibi birinin yaptıklarından sonra herkesi kandırması inanılacak gibi değil yazık ettiniz diziye yakında final yaparsınız
Melda Çakal
Melda Çakal Ay əvvəl
Ya bu hikmetin kızı asumanın gerçek adı nedir
Hiranur Güngör
Hiranur Güngör Ay əvvəl
Kızının konuşmasına vesile olan oğluna bir teşekkür etmeyen Arif hoca Bekir’in yaptıklarını unutup bir kaç cümle sözde kurtarma planına inanıp hemen masasına oturtup teşekkür etti ben şok😁
Me1tem61
Me1tem61 Ay əvvəl
Amatörce bir bölüm olmuş.. kimse Bekir’in yaptığını anlamadı mı şimdi güya :) Tam o aradığında çocuğun kaçırılması, eliyle koymuş gibi bulması vs. :)
Lacramioara Yılmaz
Lacramioara Yılmaz Ay əvvəl
Daha izlemedim ama böyle olacağını biliyordum en olsam gözümle iyilik yaptığını görsem bile inanmam umarım onlar salakça davranıp yelkenleri indiremez özellikle de ırmak😡🤨😡😥🙀
emin acar
emin acar Ay əvvəl
Zaten ırmakın atlasla evlenmesi dizinin senaryo evrilmesi benim için bitmişmişti liseli aşıkların mutlu aile kurmasi bilindik dizi senaryolari
Ebrar Yılmaz
Ebrar Yılmaz Ay əvvəl
Diziyi final olmadı diye sevinmiştim ama bu bölüm gerçekten berbattı.. İçime fenalıklar girdi izlerken bu kadar da olmaz diziyi uzatmak için saçmalamışlar bence. Keşke final olsaydı da tadında kalsaydı...
Zarifa Mamedova
Zarifa Mamedova Ay əvvəl
Final olsa yaxşidir, cunki Bekir sonu yaxşi olmayacaq
Taxir. Soliyev
Taxir. Soliyev Ay əvvəl
​@Barış Önder й
Elmeddin Xelilov
Elmeddin Xelilov Ay əvvəl
aynen bende onu yazacakdım
Barış Önder
Barış Önder Ay əvvəl
çok haklısın ya bitirsinler yada insan gibi bölüm yazsınlar oradan buradan uydurup bölüm çekmesinler
elif314
elif314 Ay əvvəl
Dizi toparliyor derken yine eski kisir konulara donulmus. Irlas yine kavgali, Bekir ve Esra yine aralarina girmis durumda. Bekir surekli kotuluk pesinde. Guzel bir oyuncu kadrosu ve birbirine cok yakisan bas roller varken, dizinin su anki hali hayret verici. Senaryo boyle devam edecekse final yapilsin. Miray cok yetenekli bu dizide harcaniyor. Miray ve Furkan'in uyumu harika, bu uyum da bu dizide harcaniyor. Baska bir dizide ikisini yine partner olarak izlemeyi cok isterim.
Raf Kurbanoqlu
Raf Kurbanoqlu Ay əvvəl
AYNEN))))
İdris ELMALI
İdris ELMALI Ay əvvəl
Dizi final yapacak diye üzülmüştüm. 11 bölümdür ve hatta 12. bölümde dahil Bekirden yürüyoz hâlâ. Baydınız valla. Diziyi artık şu Bekir üzerinden yürümeye bi son verin. Atlas hocanın öğretmen mesleğini biraz daha ön plana çıkaracak senaryo yazsanız seyirci kitlesini ikiye katlarsaniz. Bekir üzerinden yürümeye devam ederseniz ne yazikki izlemeyi birakacam .
Leyla Köse
Leyla Köse Ay əvvəl
Yazzık ettiler o güzelim diziye, insan izlemeye ve dinlemeye doyamıyordu, muhteşem dialoglar peşi peşineydi...o gitti yerine ucuz basit peş peşe ucuz entrikalar yer almaya başladı...tamam kötülük te olacak ama karakterlerin karakterleri ile bu kadar oynanmazki...20 dakikada sardıra sardıra izledim
seymur Izmaylov
seymur Izmaylov Ay əvvəl
Bölümde tek beğendiyim yer Atlasla İskenderin sohbeti oldu. İki aklı başında insan.. ''Yine aynı takımdayız...." İskendere bayılıyorum. Gözleri çok güzel..
seymur Izmaylov
seymur Izmaylov Ay əvvəl
@Yusuf Kaya 😊
Yusuf Kaya
Yusuf Kaya Ay əvvəl
Gözler yalan söylemez 😁
gulperv koymen
gulperv koymen Ay əvvəl
Bizim aileler bazen çok 'el iyisi ' türden, Arif hoca oğluna inanmiyor da oglunu bıçaklayan adami kolluyor gibi ,tamam denize düşen yılana sarılır ama bu kadar da saf olunmaz.
Lacramioara Yılmaz
Lacramioara Yılmaz Ay əvvəl
Hepsinin gözü kör oldu sanki ya Bekir bu ya senin oğlunu ölüme terketti ,yıllarca hasret kaldın normal bir insandan bahsetmiyoruz aklına şüphe bile düşmüyor atladım söylediklerinden bir kez bile ...bu saflık ötesi bir şey
nermin kutlu
nermin kutlu Ay əvvəl
Artık Bekir ikinci plana düşsün yeter bıktık onun oyunlarından...
Smyy Smyy
Smyy Smyy Ay əvvəl
Bölüm hiç beklenildigi gibi değildi . Böyle giderse paldır küldür mutlu sonla final yakındır .
Gül Seçkin
Gül Seçkin Ay əvvəl
Bekir kötü karakteri işlemek den. Vazgeçin .içimiz daraldı artık mutluluk neşe görmek istiyoru
baba bir
baba bir Ay əvvəl
o kadar gereksiz detaylara girilmişki, sıkıcı olmaya başladı... yeni bir dizi keşfetmek lazım bu baydı iyice....atlasın mahkemesinde mobese cep telefonu kayıtlarına kadar senaryoya girerken, bekirin mahkemesinde sokak lambası bile yakılmamış
Yahya Şenkal
Yahya Şenkal Ay əvvəl
Bekir’in yaptıkları gerçekten can sıkmaya başladı artık
Barış Önder
Barış Önder Ay əvvəl
bir gün alıcam o gelir o elime
Elif Bilirgen
Elif Bilirgen Ay əvvəl
Yapmadığı kötülük kalmayan, sevdiği ile arasına yıllar girmesine neden olan Bekir’e arkadaşlığını özledim diyen Irmak’ın hiç bir yanlışını görmediği Esra’yı kıskanması saçmalığı?? Senarist bu nasıl senaryo senarist????
Lacramioara Yılmaz
Lacramioara Yılmaz Ay əvvəl
Esrayı kıskanabilir ama bekir konusunda ultra haklısınız bulduğu eve bakıyor ya😡
Emircan Beyaztaş
Emircan Beyaztaş Ay əvvəl
Final olmadığına sevinmiştik ama dizinin ismini Bekir'in Entrikaları olarak değiştirin.
volkan uysal official
volkan uysal official Ay əvvəl
Aynen öyle
gulperv koymen
gulperv koymen Ay əvvəl
Aynen...
Çiğdem YB
Çiğdem YB Ay əvvəl
Bunun kadar saçma bir bölüm görmedim , Bekirin ne çabuk unutuldu yaptıkları bir anda kahraman oldu neden kimse şüphelenmiyor nasıl oluyorda yaptığı her pislik gizli kalıyor
Çiğdem YB
Çiğdem YB Ay əvvəl
@Utku S gayet iyi anlıyorum sizi ilgilendirmez benim yorumum
Utku S
Utku S Ay əvvəl
@Çiğdem YB istediğiniz gibi düşünüyorsunuz zaten size tavsiyem dizinin bu iki kere daha izleyin anlamıyorsunuz galiba bazı şeyleri
Çiğdem YB
Çiğdem YB Ay əvvəl
@Utku S Kendi düşüncenize bakın siz, istediğim gibi düşünürüm
Utku S
Utku S Ay əvvəl
Çok sığ düşünüyorsunuz
cxlhttk
cxlhttk Ay əvvəl
Dizinin final yapmasını hiç istemedim ama bekirin entrikalarını izlemek için değil..Bu dizinin farklı olduğunu düşünmüştüm öğretmen öğrenci ilişkilerine önem verir ve güzel hayat dersleri verir diye düşünmüştüm ama olmadı üzgünüm berbat bir bölümdü.. Entrika izlemek istesem bir yığın saçma Entrika dolu dizi var onları seyrederdim guzelim senaryoyu mahvettiniz
volkan uysal official
volkan uysal official Ay əvvəl
İlk fragmanındaki İstiklal Marşı sahnesini izlediğimde bir öğretmen olarak vurgulanan hassasiyetten dolayı çok duygulanmıştım hatta çevreme herkese diziyi tavsiye etmiştim. Lakin onlarca yorum yapan arkadaşın da dediği gibi dizi tamamen Bekir karakterinin entrikaları üzerine kuruldu. İlk 2 bölümünü izledikten sonra bıraktım.
Hatice Yurdagül
Hatice Yurdagül Ay əvvəl
Şu Bekir,i her seferinde akliyorsunuz ya dizinin bütün güzelliği yok oluyor. Hep kötülük yapanların dizi olsa bile ceza almaması seneraristin ayıbı, böyle kötülerin dünyasını bize yaşatmaya hakkınız yok. Bu dizi ya kendine gelir ya da izlemeyi bırakacağım.
Mine m_va
Mine m_va 4 gün əvvəl
Gercek hayatdasa oyle zaten
Hatice Demirci
Hatice Demirci Ay əvvəl
Kötülük yapan karakter hemen cezasını bulsa dizi nasıl ilerleyecek? Hiç engel olmasın, hemen evlensinler her gün laylaylom mutlu mesut yaşayıp gitsinler, öyle bir senaryoyu en fazla kaç bölüm izlersiniz?
Cino Kuş
Cino Kuş Ay əvvəl
Arif hoca 11 bölümün toplamında Atlas'a bu kadar oğlum demedi vay be ne inatmış arkadaş
liboybehrac
liboybehrac Ay əvvəl
Bence uzatmadan final yapsınlar mahelle dizisine çevirlmesin güzelim dizi
Ceren ARTAR
Ceren ARTAR Ay əvvəl
Bölüm gayet güzeldi. Keşke final yapsaydı diyenler bence abartmış. Tek sıkıcı ve komik olan Irmak’ın Atlas’a yaptığı gereksiz tripti. Senaryoda böyle gereksiz şeyler olmazsa daha iyi olur.
♡Army•Blink•Stay♡#yt abonelerimi çekme :)
♡Army•Blink•Stay♡#yt abonelerimi çekme :) Ay əvvəl
Aynen
Hakan B.
Hakan B. Ay əvvəl
Fiyasko bi bölümdü.. Senaryoda emeği geçenlere teşekkürler
Lacramioara Yılmaz
Lacramioara Yılmaz Ay əvvəl
12 yi henüz izlemedim bugüne kadar olanların net en kötüsü umarım toparlar ve eski haline döner aksi halde kalp yumuşatan bölümlerden sonra çok sinirleniyorum 😡
Barış Önder
Barış Önder Ay əvvəl
berbat bir senaryo erken final herşey para değil
Faruk Bahadır Solmaz
Faruk Bahadır Solmaz Ay əvvəl
Kimse dükkanını yakan birini affetmez, olumlu yaklaşmaz.
Fatma Willhauck
Fatma Willhauck Ay əvvəl
Hikayeyi yazan sahis bir silkenen ya ..nedir bu, bitirin bu diziyi hicde guzel gitmiyor. hem kizi kacirsin, hemde yemeklerini yesin, unutmuslar insan yedisinde neyse , yetmisinde de oyledir. babasi hatirlarsa o hakkindan gelir manyak bekirin.
Sami Kartal
Sami Kartal Ay əvvəl
Sadık usta muhteşem "Allah'ım ben sadık kulun sadık" 😁 😂
Nilgün Ozan
Nilgün Ozan Ay əvvəl
O kadar kötü birisi olan Bekir bir anda nasıl oldu da iyilik meleğine döndü bunu kimse göremiyor mu Aylin in kaçırılma olayı başlı başına Bekir ile alakasız ise Bekir nasıl oldu da eliyle koymuş gibi buldu ki olayın kimle alakalı olduğu belli oldu Atlas haklı çıktı Dizi de tutarsızlıklar var senaryoyu uzatmak için yapılan basitçe eklemeler olmuş Ha bide son bişey o kadar anlaşmışlar çocuğu kaçırmak için Irmak o telefon görüşmesinde sırtını dönmeseydi o çocuğu nasıl kaçıracaklardı? Muamma
Hatice Demirci
Hatice Demirci Ay əvvəl
@Nilgün Ozan dizilerin hepsinde bu tarz saçmalıklar tonla ve bütün büyü ve gerçekçilik uçup gidiveriyor böylece bi anda...
Delfín Eterno
Delfín Eterno Ay əvvəl
@Leyla Köse Ne dogru demissiniz, hep dogru olanin 1 hatasi herseyi bozar, kötünün 1 iyi hareketi de onu göklere çikartir.... Irmak Bekir'le sohbetleri özlemis hasret gideriyor ama Esra'yi da sürekli kiskaniyor... insanoglunun tuhafligi hakkinda hemfikiriz...
Raf Kurbanoqlu
Raf Kurbanoqlu Ay əvvəl
Aynen kardesim cok sacma)))
Leyla Köse
Leyla Köse Ay əvvəl
@Nilgün Ozan ırmagın salaklıgına güvenmiş olmalılar, baksana birden bekirci oldu....iyi insanlar 100 tane iyilik yapar ve tek hatalarında yüz tane iyiligi unutulur, kötülerde ise tam tersi, onca zulumden sonra kaçırttıgı çoçugu iade edince komple set ekibi bekir hayranı oldu...insanoglu cidden çok tuhaf....tamam kinci olmak tehlikeli ama temkinli olmaktan kimsye zarar gelmezki...🙄
Nilgün Ozan
Nilgün Ozan Ay əvvəl
Arkadaşım en son yazdığıma cevap ver o zaman Irmak telefonla konuşurken sırtını dönmeseydi o çocuk nasıl kaçırılacaktı sence ?
Ahmetsevim2 ANITKABİR
Ahmetsevim2 ANITKABİR Ay əvvəl
Sevgi hoca çok güzel bir insan 🌹🌹
NERMİN DURMAZ
NERMİN DURMAZ Ay əvvəl
Neden, iskender'in sahneleri artmıyor çok güzel mimikleri var rolünün hakkını veriyor. Ayrıca Arif hocada iyi, usta misal ne güzel konuşuyor. Eğlenceli, kasvet olmayan bölümler olmalı. valla Bekiri görmekten sıkıldım,
Ayşe Uyar
Ayşe Uyar Ay əvvəl
Demek ki neymiş huylu huyundan vazgeçmiyor muş.Bekir bunu çok güzel göster di.
Gülten Sevrin
Gülten Sevrin Ay əvvəl
Dizi böyle devam edecekse FİNAL yapsın daha iyi. Kusura bakmayın ama Bekirin entrikalarından 🤮 geldi!!! Dizinin ismi "Kara Bekir" olsaydı daha iyiydi🤪😆🤣
Fərid Kərimov
Fərid Kərimov Ay əvvəl
artık şu bekirin yaptıkları ortaya çıksın
Capan Akar
Capan Akar Ay əvvəl
Yaaa senaristler iyice saçmaladiniz bekirin tahliyesiyke mahkemeleri aptal küçük kızın kaçırılması kurtarılması olayanindada polisi iş bilmez pozisyona sokmusunuz senarya ilk 10 bölüm harikaydı final yapacak diye üzüldük keşke bu son iki bölüme bakmasaydim izleyiceliri salak yerine koymayın lütfen
Kavkas06 Kaan
Kavkas06 Kaan Ay əvvəl
Bu kadar tezgah tuzak çok fazla böyle saçmalık mı olur. Bu bölümde koptum böyle senaryo mu olur soğudum.
anne bebek
anne bebek Ay əvvəl
Valla severek izliyordum ilerlete ilerlete zor dayandim bu Kadar dram ve entrikaya normal Aile dizisi diye basladik gene entrika doldo
Salih Yılmaz
Salih Yılmaz Ay əvvəl
ırmakla bekiri yan yana görünce kafayı yiyorum izlemiyorum bile lütfen onları yan yana koymayın ve şu Bekir oyunu fazla sürmesin
Aysenur Y
Aysenur Y Ay əvvəl
Bekir kendine muhtaç etmek için neler yapıyor. Yasemine adam vurdurdu pes(kesin çelik yelek var adamda tabii ama yasemin adam öldürdüğünü sanır🤦🏻‍♀️)
Ahmetsevim2 ANITKABİR
Ahmetsevim2 ANITKABİR Ay əvvəl
Benim gibi İskender gülüşüne hasta olanlar BURDAMI 🤣🤣🤣
vdt67
vdt67 Ay əvvəl
Bence Final yapma zamani gelmis/geciyor ne kadar uzar ise o kadar bakilmaz/izlenmez olacak gibi. en iyisi final/son olsunki vay bee ne kadar güzel bir diziydi diyelim...
Erkan Ertas
Erkan Ertas Ay əvvəl
Herkes değişir ama bekir değişmez senaristler artık herkesi uyutmak istiyorlar yakında final diye yazarsınız..
Onur Oruçoğlu
Onur Oruçoğlu Ay əvvəl
Bu bölüm Bekir için "Can çıkar,huy çıkmaz." sözünün güzel bir örneğini görmüş olduk!
Ahmetsevim2 ANITKABİR
Ahmetsevim2 ANITKABİR Ay əvvəl
Hikmet usta adam gibi adam 🙂🙂🙂🙂
Furkan Ozturk
Furkan Ozturk Ay əvvəl
Bitirilmekten vazgeçilen dizinin bu hali alması hoş değil ama doğal maalesef. İlk on bölüm Atlas'ın mağduriyetini izledik varolma çabasını gördük şimdi benzeri bekir üzerinden işleniyor. Şarteller kapanıp açılınca insan korkuyu yavaş yavaş bırakır ama o karanlık anda aslında kötülük için fırsat doğar ve kimse anlamadan varolduğu bilinen şeyler uçar gider. Ayakta kalabilenler yol göstermeye çalışır ama herşey için geç kalınmış çünkü oyun yeniden başlamıştır.
Zuhal Öztürk
Zuhal Öztürk 18 gün əvvəl
Bekir'in Arif hocanın oğluna bu kadar şey yapmasına rağmen hemen sofrasına alıp gülüşmesi çok saçma. Oğluna bu kadar kısa sürede iyi davranmadı.
Hayal kız
Hayal kız Ay əvvəl
Bi akıllı atlas ile iskender ya ama yanyana dertleşmelerine sevindim çok tatlılar 😍
Ahmetsevim2 ANITKABİR
Ahmetsevim2 ANITKABİR Ay əvvəl
Bekir nefret edenler ✋🏻✋🏻 Ulan bekir amacın ne yasemin istiyorsun yazık yasemin 🔵🔵🔵
Hati Seas
Hati Seas Ay əvvəl
Irmak’ın kahramanı olmadığı ortaya çıktı, yani foyası. Hem bunu örtbas etmek, hem bütün Edirne’nin kahramanı olmak, hem de Atlas’ı sevdiklerinin karşısında küçük düşürüp intikam almak. Böylelikle Atlas’ın karşısında ezik hissetmeyecek kendini..
Gulnoza Kulmatova
Gulnoza Kulmatova Ay əvvəl
🤚🤚🤚
Nezaket Demir
Nezaket Demir Ay əvvəl
Bu ne ya güzelim diziyi mahvettiniz kötülükler hep böyle ört bas mı olucak
Seval Ozturk
Seval Ozturk Ay əvvəl
İyi final yapmıyo diye sevinmiştik ama konu hep bekirin entrikaları üzerindenmi ilerliyecek saçmalamaya başladı dizi.eskiden dizilerde hayatın içinden hikayeler olurdu.şimdi her dizide bi kötü var entrikalar var.tamam kötülerde var hayatta ama bu ne saçma sapan oldu konusu sıkıyo.ne güzel bi mahalle var öğrenciler var öğretmen var onlar üzerinden niye gitmiyo dizi.bekir bekir saplantılı aşkı sıktı
Neco Kadiroglu
Neco Kadiroglu Ay əvvəl
Gençlerin ve hatta tüm insanoğlunun ders çıkarması gereken bir bölümdü aslında. Bişey yaparken bi yere giderken bin düşünmen gerektiğini ifade etmişler.
Leyla Köse
Leyla Köse Ay əvvəl
@Neco Kadiroglu Amenna...
Neco Kadiroglu
Neco Kadiroglu Ay əvvəl
@Leyla Köse ders alsınlar. Allah akıl vermiş görüp ona göre hareket etsinler
Leyla Köse
Leyla Köse Ay əvvəl
İnsanoğlu genelde çok küstahtır, " Bana birşey olmaz " kafası....
Xavər Ələsgərova
Xavər Ələsgərova Ay əvvəl
Gerçekdən bu kadarida fazla.Aylini bulmasi ancak böylə olmaliydı.Ama o kadarda kolay olmamalıydı.Eliynen koymuşdu zaten.
Âcize
Âcize Ay əvvəl
Bu ne biçim bir bölümdü? Diziyi zorla finale götürmeye çalışan senarist, başaracaksın eminim.!!!! Bu kadar da olmaz Bu arada Bekir'den ve o karakteri oynayan adamdan nefret ediyorum.
Âcize
Âcize Ay əvvəl
@Delfín Eterno haklısınız. Denicem :)
Delfín Eterno
Delfín Eterno Ay əvvəl
@Âcize Haklisiniz tabii, karakter olarak hepimizi geriyor, ama senaryoyu senaristler yaziyor, aktörden nefret etmeyin bu onun isi sonuçta..
Âcize
Âcize Ay əvvəl
@Delfín Eterno izlerken sinirimi bozuyor, sevmiyorum malesef. Üstelik koca bir dizi bir kişinin kötü planlarıyla ilerliyor saçmalık.
VavaLazur🦋
VavaLazur🦋 Ay əvvəl
aynen!! gozlerine,bakislarina,kafasina bile nefret ediyorum. Kardesin kiz arkadasina kotuluk dusunen bir alcakmis.
Delfín Eterno
Delfín Eterno Ay əvvəl
Aaa olmadi ama ..Bekir'den nefret edebilirsiniz dizi krakteri olarak, ama oynayandan ne istiyorsunuz? Adam bence rolünün hakkini veriyor..
Naziye Hasanoglu
Naziye Hasanoglu Ay əvvəl
Bu bölüm gerçekten saçmaydı, polis söylenenlere inandı ve olayın peşini bıraktı Senaristler 10unucu bölüme kadar hayal edebiliyor sonrası fos
İbrahim Karaman
İbrahim Karaman Ay əvvəl
Bekir’e üzülen sadece ben miyim?
Selcan KARATAŞ
Selcan KARATAŞ Ay əvvəl
İyice saçmalamışsınız bu bölüm üzücü,güzelim diziyi kaybediyoruz sanırım.Kötü karakterler üzerinden dönen dizilerden çok sıkıldık.
D.
D. Ay əvvəl
Berbat bir bölümdü senarist diziyi uzatmak için saçmaladıkça saçmalamış. Keşke 10.bölümde final yapsaydı en azından güzel hatırlanırdı.
Fatih Poyraz
Fatih Poyraz Ay əvvəl
Herşeyi bır kenara koyuyorum hayat ne garip arkadaş ne biçim insanlar var insan demeye dilim varmıyor etrafımızda yanı başımızda olan kötü insanlar bunlar nefretten besleniyorlar kendilerince güya haklı sebepleri var Allah herkesin karşısına iyi insanları çıkartsın.Rabbım kötü olan insanları def etsin.Yaptıkları kötü şeyler kendı ayaklarına dolansın....
Tuğba Ersoy
Tuğba Ersoy Ay əvvəl
Furkan görünce aklıma umutsuz ev kadınlarda zelişe takıntılı hali geliyor 😁😁
İLKAN ENGEL
İLKAN ENGEL Ay əvvəl
MÜKEMMEL DİZİ HEMDE MEMLEKETİMDE ÇEKİLMESİ AYRI BİR KEYİF VERİYOR 👍
Ulfet Demirkiran
Ulfet Demirkiran Ay əvvəl
Yeter artık dizilerde Kötü olaylar izlemek istemiyoruz ya diziyi bitirin yada Bekiri öldürün dizi Bekirsiz devam edin
Sevil Esedova
Sevil Esedova 20 gün əvvəl
Bekirsiz dizinin dadi tuzu olmaz mence
White Green
White Green Ay əvvəl
Atlas hocayi oynayan akter cok gözel bacariklidir.hem de yarasikli.Turk akterlerinin erkek akterlarindan ən simpatik ve yarasikli.
DESTINY APASAN
DESTINY APASAN Ay əvvəl
His name is FURKAN ANDIC (Andic is pronounced as ANDICH.
Harun Karadaş
Harun Karadaş Ay əvvəl
hayatımda izlediğim en saçma en boka saran türk tarihine geçecek bir bölümdü.. severek izlediğim bu diziyi bırakmama sebep olduğunuz için saçma sapan durum olay örgüsü için teşekkür ederim
Leyla Köse
Leyla Köse Ay əvvəl
Evet yaaa, sanki birileri resmen diziyi sabote etmeye yeminli...onca kalite ve emekleri tek bölümle yerle bir etmişler...😑
Toktogazieva Zuura
Toktogazieva Zuura Ay əvvəl
Komiser dedi ya.... herşey iyi olacak... bekleyin... daha sonra yazarı senaryo gereği olanı yazar.... Aylin'in gözü görmüyordu, şimdi göre bilir....
Engin gülbahar
Engin gülbahar Ay əvvəl
Bekir gibi o kadar çok takıntılı insanlar varki. Can çıkar huy çıkmaz derler ya
Sehriban Cilgin
Sehriban Cilgin Ay əvvəl
Diziye yeni bir öğrenci katıldı .Asi ve aykırı bir kişilik .Bu tür öğrencilerin ve gençlerin eğitilme ,toplumun değer yargılarına uyum sağlaması için eğitici konular işlenebilir .örneğin Nihan Kayanın üçlü kitabı var .kötü çocuk yok .iyi toplum yok .kötü ale yok gibi galiba olan kitaplarından diziye bu tür eğitici pasajlar eklenerek çok daha verim li dizi olabilir .
Yusuf Sezgin
Yusuf Sezgin Ay əvvəl
YAHU BU BÖLÜMÜ BEGENENLER İNSANSA BİZ NEYİZ ACABA..BİDE ÇİÇEKLİ BÖCEKLİ ÇOK BEĞENDİK MESAJLARI RESMEN KUSASIM GELDİ İĞRENÇ BİR HAL ALDI GÜZELİM DİZİ......
Valide Musayeva
Valide Musayeva Ay əvvəl
Allah Bəkirə bildiyi qədər yapsın
Valide Musayeva
Valide Musayeva Ay əvvəl
Bu bölümü heç bəyənmədim bu nə ya ssenarist , Bəkirə necə inanır Arif hoca oğluna inanmır,əliylə qoymuş kimi Aylini götürür Bəkir, heç kim də şübhə duymur bu qədər də saflıq olurmu
Muhammet Berke Gündoğan
Muhammet Berke Gündoğan Ay əvvəl
Devam kararı ne kadar da doğru oldu :)
Müzeyyen Tosunoğlu
Müzeyyen Tosunoğlu Ay əvvəl
Her zaman iyiler kazanır,ama dizilerde hep bir kötülerin kazandığını göstermesi rahatsız ediyor insanları en sonunda yine kazansada iyiler kötülerin çok kazandığını göstermesi soğutuyor ve izlemeyi bırakmayı düşünen çok insan var.
Raf Kurbanoqlu
Raf Kurbanoqlu Ay əvvəl
Bu diziyi sadece Atlas için izliyorum. Bu insanlar nasıl kör oldular? Bekir kahraman oldu! Dizi çok iyi başladı, sonra boka dönüştü. ACİLEN FİNAL İSTİYORUM.
Salih Yılmaz
Salih Yılmaz Ay əvvəl
sakın ırmakla atlasın arası bozulmasın gerçekten filme olan sevgim hepsi biter ırmakla atlası öyle kavgalı görmek istemiyorum
Sorayya Avs
Sorayya Avs Ay əvvəl
Atlas ve iskenderin dostlughu cok harika, keshke bolca gösterseniz👍🏻👍🏻
Mert Erkan
Mert Erkan Ay əvvəl
Bekir gerçekten oyun içinde oyun kuruyor. Gerçekten iyi bir oyuncu, sahte bir kahraman... Ama Arif hocanın inanması çok saçma
Salih Yılmaz
Salih Yılmaz Ay əvvəl
şu senaryo bian önce düzelsin ırmak ve atlas kavga etmesin gerçekten ben burda üzülüyorum
Rukıye Kamalak
Rukıye Kamalak Ay əvvəl
çok sevindik ama Bekir nasıl hapisten çıktı nasıl olur çocukta ne istediniz Atlas çok üzüldüm
Toktogazieva Zuura
Toktogazieva Zuura Ay əvvəl
Atlas deseydin ya Bekire..."ben yaşadığım sürece, size hiç yaşam olmaz...". Yazarı solgun gibi.... net bir şey yok????........
Ahmetsevim2 ANITKABİR
Ahmetsevim2 ANITKABİR Ay əvvəl
Haftaya 🔥🔥 yeni bölüm sabırsızlıkla iple çekiyoruz 🍃🍃
Seyma Albay
Seyma Albay Ay əvvəl
@Barış Önder 🤪🤪🤪
Barış Önder
Barış Önder Ay əvvəl
bekir bir bölümde 2 kişiyi kaçırdı bir alışırsa bütün edirneyi kaçırır
Barış Önder
Barış Önder Ay əvvəl
berbat bir bölüm olmuş yeni katılan öğrenci bu dizinin rolü değil abartının abartısı olmuş durup dururken piyangodan çıkmış gibi diziye insan girmez Bir dizi seyredelim dedik 10 bölüm zor dayandınız bazı olayları diziye heyecan katacağız diye b.kunu çıkarmayın.. yakında bekir tüm edirneyi kaçıracak, yazar esra erol'u fazla seyretmiş sanırım
afhhh
afhhh 3 gün əvvəl
Bu dizi hiç final yapmasın dizi muhteşem
Hayal kız
Hayal kız Ay əvvəl
1:38 ... K: Ee napıcaz o zaman -Babamın dediği tek bişey var İtaat edeceksin rahat edeceksin Ah: Oğlum bi kadınla girdiği tartışmayı kazana tek bir erkek var kim? K: Kim A: johhny deep oda bir avukat ordusuyla anca..." koptum ya ahmet o kadar haklı ki 😂😂😂😂
Kara Tahta 3. Bölüm
2:22:01
Kara Tahta TRT
Baxış 1,6M
Seni Kalbime Sakladım 7. Bölüm - Final
2:03:23
Seni Kalbime Sakladım
Baxış 1,3M
Perfect #beatbox #tiktok
0:41
BeatboxJCOP
Baxış 47M
Smart boy #shorts by Tsuriki Show
0:47
Tsuriki Show
Baxış 15M
Ah Nerede 1. Bölüm
1:58:02
Ah Nerede
Baxış 3,6M
WE BEG ALL MUSLIMS TO WATCH THIS!
14:38
The Daily Reminder
Baxış 388K
Kara Tahta 13. Bölüm
2:18:51
Kara Tahta TRT
Baxış 494K
Gelsin Hayat Bildiği Gibi - 4.Bölüm
2:23:13
Gelsin Hayat Bildiği Gibi
Baxış 3,3M
Duy Beni 1. Bölüm
2:09:52
Duy Beni
Baxış 12M
Balkan Ninnisi 7. Bölüm
2:23:07
Balkan Ninnisi TRT
Baxış 418K
Kasaba Doktoru 13. Bölüm (Sezon Finali)
2:20:16
atamin maşını 😂
0:54
Cenab Ulvi
Baxış 100K