Aklını Alırım 2 (106.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2

  Baxış 1,741,047

Çok Güzel Hareketler

Çok Güzel Hareketler

4 ay əvvəl

Çok Güzel Hareketler 2, 30 Ocak’ta Bostancı Gösteri Merkezi’nde!
Biletler: bit.ly/3zwzNj2
“Çok Güzel Hareketler 2” 106. bölümü ile yayında! 👉 azshow.info/watch/dRPZOsnmak0/video.html
Çok Güzel Hareketler 2 Resmi Hesapları:
cokguzelhar...
CokGuzelHareket
cokguzelhareketler2
► Çok Güzel Hareketler Kanalına Abone Ol: goo.gl/inzjIu
► BKM Kanalına Abone Olun: goo.gl/rq6Yql
► BKM Müzik Kanalına Abone Olun: goo.gl/xmCkJH

Şərh: 381
Çok Güzel Hareketler
Çok Güzel Hareketler 4 ay əvvəl
Çok Güzel Hareketler 2'nin içeriklerinden ilk siz haberdar olmak istiyorsanız bit.ly/3iyXMDU linke tıklayarak resmi AZshow kanalına abone olmayı ve bildirimleri açmayı unutmayın!
qwerqwer oyunda
qwerqwer oyunda 15 gün əvvəl
kafaya pasta vurma kısmını sarrdım başa tekrar tekrar izledim
Burak Kilic
Burak Kilic 3 ay əvvəl
Eser defolup gitsin artık kardeşim yahu . Yapmacık gereksiz şahsiyet . Yılmaz abiyi özledik vallahi özledik . Şu yılışık eserden kurtar bizi yılmaz abi .
Muhammed Öngören
Muhammed Öngören 4 ay əvvəl
Güzel bir sahne
Ömer Ercan
Ömer Ercan 4 ay əvvəl
en sevdiğim seri inşallah devamı gelir NEFESİNİ TUT kısa filmiyle aynı konuyu işlemiş.
palyacouzayli
palyacouzayli 4 ay əvvəl
Ebru iyi bir oyuncu ama bu kadar cok rol almasi normal degil ya. Tugba’yi bu bolum en fazla 20 sn gorduk resmen saka gibi fatma yok, yesim yok surekli ayni oyuncular donuyo gibi geliyo bana mesela omer bu bolum hic yoktu hos degil ya
Rukiye Malfoy
Rukiye Malfoy 20 gün əvvəl
Eski skeçlerim yorumlarına baktım ve birkaç kişinin Yeşimin oyunculuğuna laf ettiğini gördüm... Çokta sinirlendim açıkcası. Bence sırf bu tür insanlar yüzünden az çıkarıyorlar sahneye.
Ecrin Cesur
Ecrin Cesur Ay əvvəl
@palyacouzayli tmm ama bazıları bir yanıt yazdığımda hemen yükseliyoda onun için söylemek istedim
palyacouzayli
palyacouzayli Ay əvvəl
@Ecrin Cesur kötü amaçla yazdığını düşünmedim ki.. Ebru uzun zamandır nerdeyse her skeçte var demeye çalıştığım buydu…
Ecrin Cesur
Ecrin Cesur Ay əvvəl
Tmm hepsi oynasında bi bölümde hepsini oynatamazlar kötü amaçlı yazmadım
palyacouzayli
palyacouzayli 2 ay əvvəl
@Yusuf Affan Demiraslan hayır çıkmadı. kanserdi kendisi ama iyileşti şimdi geri döndü.
Merve Mislina Aköz
Merve Mislina Aköz 4 ay əvvəl
Cenanla ayşegül'ün kardeş halleri çok hoşuma gitti umarım diğer skeçlerde de yazarlar 😻
Halime
Halime 4 ay əvvəl
Ayşegülün her şeye rağmen pasta yemeyi bırakmaması😅😅
nazli
nazli 10 gün əvvəl
@Egehan Tek oturduğum yerde felçlendim abi deliriyorum keşke troll olsanız ya. yorum okumaya korkuyorum artık ya
çilekli milkshake:)
çilekli milkshake:) 17 gün əvvəl
@Egehan Tek duyarın bu derecesiu
SSTALO X
SSTALO X Ay əvvəl
@Egehan Tek tamam abi sen haklısın
Egehan Tek
Egehan Tek 3 ay əvvəl
Susun ve lafın altında kalmanın ne demek olduğunu öğrenin.
MEHMET ALİ DURDİ
MEHMET ALİ DURDİ 3 ay əvvəl
@Egehan Tek malmısın yeğenim
Elif Nisaa
Elif Nisaa 4 ay əvvəl
Gülmekten karnıma ağrılar girdi ,harika bir skeçti.
Zarife Taş
Zarife Taş 4 ay əvvəl
Bence sonu çoook komikti
mesut yılmaz'ın sigarası
mesut yılmaz'ın sigarası 4 ay əvvəl
Tuğba ve Oğuz bu bölüm sadece bu skeçte birkaç saniyeliğine vardı. Bana göre en başarılı oyuncular. Bu kadar haksız rol dağılımı yapılması hiç hoş değil. Cenan her skeçte bar bar bağırabiliyor ama.
GEZGİNER
GEZGİNER 4 ay əvvəl
Yine harika süper komik fikirlerden doğan aşırı komik bir skeç olmuş, hem güldüp hem düşündüren bir gösteri olmuş, harika⭐⭐⭐⭐
Bilge Yıldırım
Bilge Yıldırım 4 ay əvvəl
Konusu güzeldi çoğu insan böyle bir yeteneği olsun ister ama anladık ki o kadar da güzel bir şey değilmiş herkes uzaktan iyi
Alper Gedik
Alper Gedik 5 gün əvvəl
Bende tam tersi var diğer insanlar duyuyor beni Çok güzel hareketler herkes beni iyi tanır benden esinlenerek yazdılar
AnZi
AnZi Ay əvvəl
Tatlı yalanlar yerine acımasız gerçekleri tercih ederim.
Yusuf Demir
Yusuf Demir Ay əvvəl
@Nermin rabbim jsjsjsjjshs
Nermin
Nermin 2 ay əvvəl
Zaten ögle bir şey iyi olsaydi,rabbim.öğle yaratirdi. Gerek yok ya,insani hayattan soğuturlar,intihara kadar gider
Mery_1903
Mery_1903 4 ay əvvəl
Aklını alırım 1'deki oyuncular burda tekrar oynasaydı daha güzel olurdu. Atakan Hilmi Fatma ve Cemile bu skeci en iyi oynayanlar...
Umut Delen
Umut Delen 3 ay əvvəl
Hiçbir farkı yok replikler bile aynı
Muhammed Kaya
Muhammed Kaya 4 ay əvvəl
Ecem vardi bide :(
Gizli Ağ
Gizli Ağ 4 ay əvvəl
Çok güzel skeçti ,keşke Tuğba başrol olsaydı. Cenan zaten harika😍
semanursan
semanursan 3 ay əvvəl
Yine Evliya güldürdu , skecleri bambaşka bir noktaya taşıyor 😂😂
meryshi
meryshi 4 ay əvvəl
5:16 Cenan’ın yakışıklılığını, karizmasını tekrar tekrar izleme butonu
Gizli Ağ
Gizli Ağ 4 ay əvvəl
Çok yakışıklıydı bu skeçte, laci çok yakışmış 😍
Muharrem KAYA
Muharrem KAYA 4 ay əvvəl
yokk
Mustafa Yavuz
Mustafa Yavuz 4 ay əvvəl
cok mu istiyorsun
hwaa
hwaa 4 ay əvvəl
yuhh tesekkurler
Elvin
Elvin 4 ay əvvəl
Diğer skeçler de çok güzeldi ama bu bölümü haftanın en iyi skeci ilan ediyorum. Çok komikti ve güzel bir fikirdi gerçekten. Hoş geldin paranoya
Berserker
Berserker 4 ay əvvəl
ciddi anlamda içimden geldiği için güldüğüm ilk skeç harika olmuş doğal olmuş emeği geçen herkese teşekkürler
Ali Kavak
Ali Kavak 4 ay əvvəl
Ayşegül karnını doyurdu valla bu kız aç mı çıkıyor sahneye 😂😂
hatem boga
hatem boga 2 ay əvvəl
Ağlanacak halimize gülüyoruz aslında tamda hayat böyle yüzümüze gülüp içten içe kötü dusunen duygu ve düşüncesinde samimi ve gerçek olmayan milyon insanla dolu
NAZLI
NAZLI 4 ay əvvəl
Cenanın oynadığı skecin kötü olabilme ihtimali 0
Perihan Sidar
Perihan Sidar 27 gün əvvəl
Evetttttt😍
NAZLI
NAZLI Ay əvvəl
@Eylem Xx mavi gömlekli kumral
Eylem Xx
Eylem Xx Ay əvvəl
Cenan hangisi
Aslıhan Karasivri
Aslıhan Karasivri 4 ay əvvəl
Safa'nın iç sesi şakası efsane olmuş sjxhsjsh
Nur
Nur 4 ay əvvəl
Cenan'ı öve öve bitiremiyorum hem yetenekli hem yakışıklı 😻❤
Ege Kahraman
Ege Kahraman 4 ay əvvəl
@Nur Bence yeter 😏
Nur
Nur 4 ay əvvəl
@Ege Kahraman biz buluyoruz yetmez mi
Ege Kahraman
Ege Kahraman 4 ay əvvəl
Ama Cenan kendini yakışıklı bulmuyormuş.
Alyse Kibar
Alyse Kibar 4 ay əvvəl
Gercekten uzun zaman sonra ilk defa basarili ve komik bir skec izledim. Fakat sonunda Cenan keske sessizligin olmasini bekleyip yapistirsaydi pastayi, sok etkisi daha büyük olurdu.
SYP
SYP 4 ay əvvəl
Keşke Vedat geri gelse diye aklımızdan geçiriyoruz mesela 💛💙
Ahmet Taha Bayır
Ahmet Taha Bayır 4 ay əvvəl
Yenge olmayan bir beyin okunulmaz inşallah gönderdiğimiz gibi şu belayı Vedat'la uzun bir yola 💛💙
Ömer Duman
Ömer Duman 4 ay əvvəl
Ali Koç un aklını kimse okuyamaz ya
Ali Eren İncel
Ali Eren İncel 4 ay əvvəl
Ben de yorumda var mı, diye bakıyordum
Salih demir
Salih demir 4 ay əvvəl
Bu skeçte Hilmi ve Atakan olsa daha iyi olurdu.
Bektaş Güden
Bektaş Güden 3 ay əvvəl
Bı sen biliyon neye göre kime göre
gamze
gamze 4 ay əvvəl
Bence bu ilkine göre daha iyiydi
Yusif Abdullazade
Yusif Abdullazade 4 ay əvvəl
İzleme ozaman
PASHADOR22
PASHADOR22 4 ay əvvəl
Benim bitek sevdiğim onlar kaldı bide evliya var işte
YouTube Hesabı =)
YouTube Hesabı =) 4 ay əvvəl
Cenana bayılıyorum ya, aşırı karizmatik, aşık oldum galibaa pğşdçdlğdwş
Ayşe
Ayşe 4 ay əvvəl
Herkesin Cenan'a yürümesi ahahaha
Eyyüp Coşkun
Eyyüp Coşkun Ay əvvəl
“gercek babasi olmadigini bilmiyor” espirisi harikaydi. Nerden akil ettiler acaba hayret!
________________ M e l i s s a 38
________________ M e l i s s a 38 4 ay əvvəl
Güzel skeçti ama bana biraz eksik geldi ya. Orta şeker diyelim. Sefa'nın (tayfun) iç sesi, ağır abi takilan ama gerçekte prenses olan erkeklere güzel gönderme yapmış elde tesbih falan 🤣🤣😎
Beyza A
Beyza A 3 ay əvvəl
Ya keşke tugba başrol olsaydı ebruyu da severim dee sevgili rolleri çok yakışıyor tugcene
Hesna KUTVER
Hesna KUTVER 4 ay əvvəl
Çok iyi yaa! Bu serinin dewamı mutlaka gelmeli!
Cihangir Şener
Cihangir Şener 4 ay əvvəl
19:07 cenan: aslında bu yoktu,bu yoktu anasını satıyım içimden geldi
YouTube Hesabı =)
YouTube Hesabı =) 4 ay əvvəl
Son zamanlarda izlediğim en iyi skeçlerden biriydiii 💜
Zarife Taş
Zarife Taş 4 ay əvvəl
Benim en sevdiğim çiftler bunlar Selen ❤️ oĞuz Hilmi 🧡 Fatma Cenan 💛 Tuğba Ayşegül 💚 Evliya ❤️🧡💛💚💙💜🖤
kendiniarayanbiri
kendiniarayanbiri 4 ay əvvəl
01:29 Yaa Vedat çok özlemişim bee 🥺
Nicat Mammadov
Nicat Mammadov 4 ay əvvəl
Skeç çok iyiydi. Ayşegülün de bu tarzına ve kendisine bayılıyorum ❤️
Ecrin Yıldırım
Ecrin Yıldırım 4 ay əvvəl
"Bilmek,lanettir."
Nur Durmuş
Nur Durmuş 4 ay əvvəl
Böyle bir kısa film vardı. Ödül almış bir Türk yapımı.
BÜŞRA ATEŞ
BÜŞRA ATEŞ 4 ay əvvəl
Nefesini tut
dilek brs
dilek brs 4 ay əvvəl
@Harun herkes*
Bilge Yıldırım
Bilge Yıldırım 4 ay əvvəl
@teğmen türk teşekkürler bakacağım
teğmen türk
teğmen türk 4 ay əvvəl
@Bilge Yıldırım yanlış hatırlamıyorsam nefesini tut du kısa matrajlı bir film
Harun
Harun 4 ay əvvəl
Evet o süper kısa film herkez izlemeli
Tarık Can
Tarık Can 4 ay əvvəl
Serinin ilk skeci çok daha güzeldi! ✅
Furkan Onay
Furkan Onay 4 ay əvvəl
üçüncüsü de gelsin muhteşem seri
Aslan X
Aslan X 3 ay əvvəl
@Fazlı erdem 2 olm
Hated
Hated 4 ay əvvəl
@Fazlı erdem 2 yazıyor
Fazlı erdem
Fazlı erdem 4 ay əvvəl
Bu zaten 4. Veya 5.
S M.
S M. 4 ay əvvəl
Ne olursunuz bu skecin devamı gelsin, çok güzeldi
K.
K. 4 ay əvvəl
15:51 Ayşegül'ün burdaki çıkışı çok iyiydi ya ehxhwhshwhsujwjsjsisi
Marziye
Marziye Ay əvvəl
Gözlerim çekik diye Özbek muamelesi görüyorum diye bir yerde çok mutlu oldum Ben de Özbekistan liyim
İlhan Döven
İlhan Döven Ay əvvəl
Aklını alırım skeci kesinlikle devam etmeli :)
Meryem Haciahmetoglu
Meryem Haciahmetoglu 3 ay əvvəl
Cemile ve sefaya çok güldüm 😂😂
Duygu
Duygu 4 ay əvvəl
Her skeçte gözlerimiz Arif'i arıyor
Mia Sowyer
Mia Sowyer 4 ay əvvəl
Dimi🥺
Ahmet Güncü
Ahmet Güncü 4 ay əvvəl
Duyarr kasma butonui
Emrecan
Emrecan 4 ay əvvəl
Mükemmel skeç cenan adamsın
E.C
E.C 4 ay əvvəl
Bu serinin devamı kesinlikle gelmeliiiiii🙏🏻🙏🏻🙏🏻
EuroTop
EuroTop 4 ay əvvəl
Bir insan ki yalan konuşuyor, demek ki o insan yalan konuşuyor
EuroTop
EuroTop 3 ay əvvəl
@Büşra Bonaparte 😂
Cəmilə Amanova
Cəmilə Amanova 4 ay əvvəl
Oha lan😱
Ulduz Əliyeva
Ulduz Əliyeva 4 ay əvvəl
Ağamirzə Rəyis🤣🤣🤣
aidvid
aidvid 4 ay əvvəl
Ağamirzəni türkiyəyə yayırsan qaqa? 😂
Qoben
Qoben 4 ay əvvəl
Bir insan ki konuşuyor, demek ki o insan konuşuyor
Mia Sowyer
Mia Sowyer 4 ay əvvəl
Çok çok güzel bir skeçti ya 😅😅😅😅❤️❤️❤️❤️
Selim Akyüz
Selim Akyüz 4 ay əvvəl
Ali Koç ile tadını kaçırmayın bu güzel programın. Bunun için izlemiyoruz bu programı.
Yusuf Yıldırım
Yusuf Yıldırım 4 ay əvvəl
İzlemeden beğendim sonunda devamını en çok beklediğim skeçti
Emirhan Çember
Emirhan Çember 4 ay əvvəl
Fenerbahçeliyim aklı okumana gerek yok herkes içinden genelde ana avrat sövüyo 😂
Aycem İsmel
Aycem İsmel 4 ay əvvəl
Bu skeçin devamı gelmeli
Volkan Erdoğan
Volkan Erdoğan 4 ay əvvəl
Cenan'ın giydiği gömleğin linkini bilen var mı? Aşırı güzel:)
GÜLBEYAZ TÜRK
GÜLBEYAZ TÜRK 3 ay əvvəl
Petrol mavisi gomlek yaz cikar
herrteldens
herrteldens 2 ay əvvəl
Ayşegül ne güzel giyinmiş öyle ya elbise ve ayakkabılarına bayıldım
Hüseyin Çelik
Hüseyin Çelik 3 ay əvvəl
Kesinlikle aklını alırım 3 gelmeli
Gülsün A
Gülsün A 4 ay əvvəl
Bir daha yemek yerken izlemiycem hoşaf burnumdan geldi gülmekten🤣🤣
Frank BABA
Frank BABA 4 ay əvvəl
Su Eseri kaldirsalar artik. Konusacak bir sey bulamiyor Habire ayni seyleri soyleyip duruyor. Yeter artik. Kabak tadi verdi
zeynep korkmaz
zeynep korkmaz 3 ay əvvəl
abi çok iyi, ama dikkatimi bir şey çekti ayşegülün pasta yemeyi bırakamamsı çok tatlı yaağğğh
Over Nas
Over Nas 4 ay əvvəl
Kaç vakıtir aklinı alırım bekliyordum sonunda geldi
Lalisa
Lalisa 4 ay əvvəl
Cemile çok tatlı ❤
Hazar Işık
Hazar Işık 4 ay əvvəl
Gerçekten kaliteli SKEÇ
sahibe reşidi
sahibe reşidi 4 ay əvvəl
Diğer oyuncuların eksikliği hissediliyor sanki , daha kalabalıkken daha çok rol dağılımı vardı ..
selim ergin
selim ergin 4 ay əvvəl
yineeee superrrr harikaaaa bir skeççççç helal olsun laa devammm :)))
Mohadese Janeshin
Mohadese Janeshin 4 ay əvvəl
ekip harikaaaaa
Gold dolphin
Gold dolphin 4 ay əvvəl
bu seriye bayılıyorum
Yaren Gürler
Yaren Gürler 4 ay əvvəl
Skeçler güzel ama hep aynı kişileri görüyoruz. Tuğba ve Ömer nerde mesela ? Gerçekten birbirlerinden iyi oyuncular var ama onları zorlaya zorlaya birkaç dakika anca görüyoruz. Böyle olmamalı.
mavi_dünyam
mavi_dünyam 3 ay əvvəl
Bu skeçi geçen sene Atakanlar yapmıştı çok güzeldi bu da çok güzel olmuş.
hslot
hslot 4 ay əvvəl
Ya Ömer nerde yeter her hafta bekliyorum ya çok az var ya hiç yok
KAYRA HAN SHAMAN
KAYRA HAN SHAMAN 4 ay əvvəl
harika skeç 😂😂😂👏👏👏
Hasan Korkmaz
Hasan Korkmaz 4 ay əvvəl
Safanin iç sesi çok iyiydi 3.gelmeli
Tiktok
Tiktok Ay əvvəl
Seyircilere sorulan herşeyin dahi kurgu olduğu belli oldu fener bahçeli futbolcu olduğu için seyircinin verdiği cevap.
Hesap Kesap
Hesap Kesap 4 ay əvvəl
Vedat Muriç 27 yaşında.Eser 37 yaşında.Neden Eser,Vedat'a abi diyor.
Enver Adsay
Enver Adsay 4 ay əvvəl
@________________ M e l i s s a 38 Abi garip kaçmamış ama kardesimde samimiyet göstergesidir, kardeşim de deseydi kimse yadirgamazdi, verdiğiniz örnekteki gibi günlük hayatta herkes samimi olduğu kimselere kardeşim ne yaptın falan diye de hitap ediyor.
Ali Eren İncel
Ali Eren İncel 4 ay əvvəl
Abi vedat eserden saha büyük duruyor ya
________________ M e l i s s a 38
________________ M e l i s s a 38 4 ay əvvəl
Hem hitap hem saygıdan. Kardeşim dese tuhaf durur toplum içinde veya ekran önünde falan. Zaten bizler de abi nasıl yaaa , baksana abi şuna vs vs benzer şeyler kullanıyoruz ki bu samimi bir şey 🙂
Samo
Samo 4 ay əvvəl
Hitap olarak abi diyo kanka gibi birader gibi düşün
Ahmet Çelik
Ahmet Çelik 4 ay əvvəl
elin kosavalısı bile ali koçun basiretsizliğini biliyor
the miri
the miri 4 ay əvvəl
Ebru Cenana yanık,kız her defasına Cenana ateşli bakıyor😂
Aziz Arda MUTLU
Aziz Arda MUTLU 4 ay əvvəl
Zaten bi Yılmaz Vural bir de Edibe yengem istiyor takıma gelmeyi. Aslında Vedom da istiyor ama profesyonel biri olduğu için belli edemiyor
Eylül Ece BAYRAKTAR
Eylül Ece BAYRAKTAR 4 ay əvvəl
Çok komik çok güldüm.
Asel Deniz
Asel Deniz 17 gün əvvəl
Allah'ım twörk beni bitirdi 😂😂😂🤣🤣🤣
Ecrin Demir
Ecrin Demir 4 ay əvvəl
İlk başı izlemek istemeyenler 4:20 de başlıyor
Versum Desus
Versum Desus 4 ay əvvəl
Aklını alırım kurgusu başka bir skeçte daha uyumlu daha kaliteli olabilirdi, bu skeçte baya sıradan basit olmuş kurguya ayıp olmuş. ÇGHB 2 artık lise seviyesinde bir mizah anlayışına sahip yetişkinlere hitap etmiyor
Geçmiş Olsun (106.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2
19:52
Yegane & Habil - Ay Xanım
4:02
Yegane Murselova
Baxış 463K
Kuruluş Osman 92. Bölüm @atv
2:15:45
Kuruluş Osman
Baxış 9M
Dikkat Bebek Var (104.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2
20:09
Paradoks (103.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2
21:39
Çok Güzel Hareketler
Baxış 1,9M
İntikamım acı olacak (Abone oL)
0:59
Begüm Behlice
Baxış 3,7M
Konuşanlar 67. Bölüm Shot
11:57
Konuşanlar
Baxış 900K
Evlilik Hakkında Her Şey 28. Bölüm
2:19:43
Evlilik Hakkında Her Şey
Baxış 1,3M