CAMDAKİ KIZ ELEŞTİRİSİ - Bu Kez Ağır Konuşacağım!

  Baxış 3,307,143

Murat Soner

16 gün əvvəl

Camdaki Kız dizisini sizden gelen yoğun istek üzerine açıp izlemeye çalıştım ama kanala başladığım günden beri ilk kez bir diziye devam edebilmek konusunda bu kadar zorlandım. Sanırım, içinde bulunduğumuz dönemin de etkisiyle aynı gün içerisinde sadece ilk 16 dk.sına katlanabildim. Bu kanalda incelemelere başladığımdan beri çok dizi izledim ama böylesini inanın ben de görmedim.
Camdaki Kız gibi aynı psikiyatristin kitaplarından uyarlanan diğer dizilerle ilgili yaptığım videolar da burada.
Masumlar Apartmanı;
azshow.info/watch/TPe0w-fb_4o/video.html
Kırmızı Oda;
azshow.info/watch/eUjGKY3jjuc/video.html
(Bu diğer 2 dizi için video yaptığımda, evde henüz bu kadar kalmamıştık)

Sosyal Medya Hesaplarım;
Twitter: goo.gl/oVnQ9J
Instagram: goo.gl/5DVH6h

Şərh
Muhammed emin Cinar
Muhammed emin Cinar 3 saat əvvəl
Burda suclu devlet her boka izin vermeyecek
92 85 EE SS KK AA
92 85 EE SS KK AA 4 saat əvvəl
murat sen onun bunun çocuğusun
92 85 EE SS KK AA
92 85 EE SS KK AA 4 saat əvvəl
murat Allahın laneti olsun senin üzerine ve evladına
Vildannur Özaydın
Vildannur Özaydın 5 saat əvvəl
Gözünü seviyim abi naptın her perşembe heyecanla beklediğim diziye az önce lanet okudum😳😅
Semanur İrem
Semanur İrem 2 saat əvvəl
@92 85 EE SS KK AA ne diyon mal mısın ????
92 85 EE SS KK AA
92 85 EE SS KK AA 4 saat əvvəl
Allah murat sönere lanet etsin
Erdem Karakoç
Erdem Karakoç 6 saat əvvəl
Öküz ya bu dizi yazarları tek dertleri para
92 85 EE SS KK AA
92 85 EE SS KK AA 4 saat əvvəl
öküz murat söner ve onu destekleyenlerdir murat söner köpek AZshow da haram zıkkım kazanıyor kendisi bir dizi yapsın yada gitsin yapım şirketine senarist veya yapımcılık yapsın
Yıldız Atmaca
Yıldız Atmaca 7 saat əvvəl
kadınları hedef alan bir dizi sektörü var
Salih Ay
Salih Ay 8 saat əvvəl
Daha ağır yorum hakkediyor Türk dizisi
Ecem Çakır
Ecem Çakır 8 saat əvvəl
Kadının iç çamaşırını görmekten neden bu kadar rahatsız oldunuz? Dizide kadının aşağılanmasının normalleştirildiğini söylüyorsunuz, olay kadının kimseyle sevişmemesi için değil bir erkek tarafından taciz veya tecavüze uğramaması için korunması. Asıl aşağılama erkekler tarafından kadınlara yapılan hatta günümüzde de artarak devam eden şey. Kadınların erkeklerden korunmak zorunda olması. Bu dizide Nalanın anneannesi psikolojik hasta zaten çünkü kızı yani Nalanın annesi tecavüze uğramış ve Nalanı doğururken ölmüş. Kadın kızını tecavüzden koruyamadığı gerekçesiyle kendini suçluyor ve torununu korumaya çalışıyor. Tabi ki bu koruma şeklinin doğru olduğunu savunmuyorum ki zaten dizi de bunu savunmuyor. Dizide Nalana yapılanlar asla normalleştirilmiyor. Kadını gerçekten aşağılayan ve bunu normalleştiren sayısız dizi varken aradaki farkı anlayamamanız çok enteresan.
patates sogan
patates sogan 9 saat əvvəl
dfsjupshfuahjpkxhgklasdfk murAT tur AT
patates sogan
patates sogan 9 saat əvvəl
4:00 oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo laf soktu murat abiiiiiiiimmmmmmmmmm
ок ок
ок ок 9 saat əvvəl
Супер
Coşkun Özkes
Coşkun Özkes 9 saat əvvəl
Vitrindeki kız demesi cana nın. Kocası niye hıctepkısı yok cok sacma
GÜRCAN KAYA
GÜRCAN KAYA 9 saat əvvəl
murat pis
GÜRCAN KAYA
GÜRCAN KAYA 9 saat əvvəl
senin gibi böyle AZshow dan para kazanan zıkkım kazanıyor
GÜRCAN KAYA
GÜRCAN KAYA 9 saat əvvəl
murat sana sesleniyorum git AyYapım dizi şirketine kendin bir dizi yap yada senarist ol
GÜRCAN KAYA
GÜRCAN KAYA 9 saat əvvəl
Camdakı Kız dizisine ve onun yapım ekibine sen kurban ol
GÜRCAN KAYA
GÜRCAN KAYA 9 saat əvvəl
Dislike sana Allah senin belanı versin
GÜRCAN KAYA
GÜRCAN KAYA 9 saat əvvəl
murat sana nefret ediyorum köpek herif
Gülcan Yesil
Gülcan Yesil 10 saat əvvəl
İnsanlar bu tür psikolojik problemler yaşıyor ve farkına bile varmıyor , temelinde ne olabilir diye düşünmüyor,farkındalık için bazı konuların işlenmesi gerekiyor. Çocuklarla izleyebilecegim bir dizi değil elbette ama bence ders alınacak çok nokta var , kitabı okuyan biri olarak nacizane yorumum.
Objektif İzleyici
Objektif İzleyici 10 saat əvvəl
BARAJ dizisinin yanında, hepsi yine hafif kalır.
Nevin Tatar
Nevin Tatar 11 saat əvvəl
Ailece izleyebileceğimiz ,degerlerimizide öne çıkaran bir film izlemek istiyoruz.Canan modeli çok sıkıcı.Oysa biz rahatlamak için izliyoruz
BB
BB 12 saat əvvəl
Murat bey bu eleştiriyi yapmak için baya çaba sarf etmiş. Psikolojik ve sinirsel açıdan diyorum 👍
Mustafa
Mustafa 12 saat əvvəl
Diziyi gerçekten izleyen varmı?
GÜRCAN KAYA
GÜRCAN KAYA 9 saat əvvəl
izliyorum çok güzel
3091kjb
3091kjb 12 saat əvvəl
Ulan geçen walking dead izledim adamlar 2010da neler yapmış biz daha hala neler yapıroruz. Hayır yapamadığımızdanda değil uğraşmıyolar.
Mahir Aliyev
Mahir Aliyev 12 saat əvvəl
Sizin gevşemiz vidalarınızı sıksınlar....😂😂😂Allah seni güldürsün😂
Nazokat Rakhimova
Nazokat Rakhimova 12 saat əvvəl
Zaten herkes zor günlerden geçiyor televizyonda izleyecek çekici hiçbir şey yok. Muratbey size sesleniyorum kendinize oyalanmak ve vakit geçirmek için başka iş bulun ama insanların yazdığı kitaplara ömür boyu emek verdiği işlerine evde oturup kamera önüne geçip saçma sapan yorum yapmaya hakkınız hiç yok. Madem bu kadar akıllısınız hadi sizde Gülseren hanım gibi kitaplar yazın böyle insanların ilgi ve dikkatını çeken diziler çıkartın, yapabilir misiniz. Tabi herkes kendine yakışanı yapıyor siz böyle devam edin size yakışıyor bu kafa ile nasıl aile yönetip çocuk yetiştiriyorsunuz acaba 🤔
GÜRCAN KAYA
GÜRCAN KAYA 9 saat əvvəl
Aynen sinir oluyorum bu aptala
fatih özen
fatih özen 13 saat əvvəl
10/10 yerinde tespitler
Nazokat Rakhimova
Nazokat Rakhimova 13 saat əvvəl
Bu bir gerçek hayatta olan hikaye psikolog Gülseren Bıdayıcıoğlunun yazdığı gerçek bir hikaye ben bu kadının kitaplarını okuyorum ve bu dizi ve kitaba saçma sapan yorum yapamazsınız ve hakkınızda yok. Hayatta öyle bir olaylar yaşanıyor ki insan gördükçe duydukça aklını şaşırıyor. Gerçekten saçma olan olaylar var onlarla uğraşın ama hayatta var olup yaşanan hikayeleri istediğiniz gibi yorumlayamazsınız
Mehmet Firathan
Mehmet Firathan 13 saat əvvəl
sahi bu holding ne iş yapıyor?
Slip Bey
Slip Bey 14 saat əvvəl
Bu videoya rağmen bu dizi final yapmasıncılar devam ediyor 🤢 ve bu videoya rağmen hâlâ daha izliyorlar ah ah ülkemiz niye bu kadar vücudçu 🤷🏼‍♂️
Slip Bey
Slip Bey 9 saat əvvəl
@GÜRCAN KAYA Allah razı olsun
GÜRCAN KAYA
GÜRCAN KAYA 9 saat əvvəl
Allah bu videoda emeği geçen muratınde seninde belanı versin
elif13
elif13 14 saat əvvəl
4. bölümdeyim şuan
XxOnlywanthinggxX
XxOnlywanthinggxX 15 saat əvvəl
Abi sen doğru olanları söylüyorsun sana abone de oldum umarım daha çok büyürsün.Sen öyle 1m abone olunca g*tü kalkan tiplerden değilsin zaten.Bunun gibi dizi ve filmlerden de çok usandım ama elimden gelse keşke de bu ve bunun gibi dizilerin tüm çalışanlarını medyaya saygısızlıktan hapse,bu dizileri izleyenleri de psikiyatri doktorlarına götürebilsem...
Zeynep naz
Zeynep naz 16 saat əvvəl
RTÜK'ün 50 Tonu 😂
Çınar Efe Koçbay
Çınar Efe Koçbay 16 saat əvvəl
Abi stranger things 4 fragmanına baksrmısın?”
Açelya Yıldız
Açelya Yıldız 16 saat əvvəl
Dizi adı altında psikolojik şiddetti bize yedirtiyorlar helal olsun
Sadrettin Çağırma
Sadrettin Çağırma 16 saat əvvəl
Sen nasıl bi kralsın
Derin gul
Derin gul 16 saat əvvəl
Temiz temiz çıldıralım hadi
Deniz Bülbül
Deniz Bülbül 18 saat əvvəl
Vallahi bravo bu kadar güzel konuştuğun için teşekkürler 👏👏👏keşke bu kitapları yazan insan bir psikolog olarak bunları görse ve rant kaygısına kapılmış gibi davranmayıp daha akıllıca içerikler yayınlatsa
M4
M4 18 saat əvvəl
film mk kasmayın bu kadar yaaaa
yıldızlar z
yıldızlar z 17 saat əvvəl
O dizlerin filmlerin bilinçaltına nasıl yerleştiğini bir bilsen...
Volkan KÖSEDAĞ
Volkan KÖSEDAĞ 18 saat əvvəl
Harika bi detaysın Soner 🙂
Lady Bqueen
Lady Bqueen 19 saat əvvəl
"Sadakatsiz bu dizinin yanında çizgi film gibi kaldı" kesinliklee
Erkin Turaev
Erkin Turaev 19 saat əvvəl
vallahy muhteshem yorum
Ayşenur Sena Tarakçı
Ayşenur Sena Tarakçı 19 saat əvvəl
Ağzına sağlık be!
uchiha madara
uchiha madara 19 saat əvvəl
Ne psikopat diziymiş yahu.
zeynep saba günaydın
zeynep saba günaydın 19 saat əvvəl
Elestiriyorsunuz ama bu dünyada her türlü insan var. Birbirine psikolojik, fiziksel şiddet uygulayan insanoğlu zaten yüzyıllardır hayvanlara en kötüsünü uyguluyor. Seneryo gereği az bir değişiklik olmuşsa da bunların hepsi birer hayat hikayesi. Sizlerin içini burksa da sizi üzse de malesef gerçek. Pandemi dolayısı ile eve kapandigimiz bu günlerde kendimiz dahil çevremizi bir incelesek, bu insanlardan çok var etrafımızda. Empati empati empati . Bu dünya da yaşıyorsak etrafımızdaki herşey ile mutlu anlayışlı yaşamanın yollarını bulabilmesi insan. Kötü olanları temizlemeli çevresinden. Karşı koymalı iyiye güzele yönlendirmeli.
zeynep saba günaydın
zeynep saba günaydın 19 saat əvvəl
Ha ha çok iyi ya adamsin
Erol Ari
Erol Ari 19 saat əvvəl
bu ırz dusmanlı sapıkları çok iyi anlattıniz. Aslında bu TV dizilerini yapanların sorsanız. Gönül isterki direk erotik porno film çekelim ama işte burası Türkiye ancak bilinç altı porno film yapabiliyoruz derler. Demezlerde ben dedim gdumn pnclari edep ahlak haya örf adet gelenek yok etme mühendisleri siziii
ARMY BTS
ARMY BTS 19 saat əvvəl
Eski dizilerdeki konular: aile, mutluluk, arkadaşlık aşk Şimdiki dizilerdeki konular: şiddet, zorbalık, dram
Erol Ari
Erol Ari 20 saat əvvəl
Red street camı
Meryem Akar
Meryem Akar 20 saat əvvəl
Murat Soner'in 5 ay önce Sadakatsiz için "Bu genişlik uzayda yok"demişti. 5 ay sonra Camdaki Kız'ı izledikten sonra Sadakatsiz'in çizgi film olduğunu söylemesi...
Elif
Elif 21 saat əvvəl
Keşke yüreğimden çikan alkış sesini bu yorumda duyabilsen. O kadar güzel anlattın ki...
asuran
asuran 22 saat əvvəl
Kuyudan adam çıkarma! Üç taş yerinden oynadı ve derin, soğuk, düşeni yutan kuyu açıldı. “Kuyudan Adam Çıkarma Anayasası Yapma” dayatması da ülkemizin gündemine geldi oturdu. Bekleniyordu. Oynayan üç taş: 1- Anketler acıya döndü. 2- Tek adam geçildi. 3- Atı almak Üsküdar'ı geçmek de hayal oldu. Anketler, “iktidar ittifakının bittiği” uyarısını veriyor: Bu yılın ilk 4 ayı içinde “2023'te ya da öne alınmış bir seçim günü sandığa gittiğinizde oyunuzu kime vereceksiniz?” diye soran toplam 37 ayrı anket yapıldı. Bu 37 anketin 16'sında kararsızlar dağıtılmamış ve 21'inde de kararsızlar dağıtılmıştı. 37 anketin ortalaması alındığında Cumhur İttifakı'nın oyunun yüzde 44.98'e gerilediği ortaya çıktı. Cumhur İttifakı 2018 seçimlerinde toplam yüzde 53.66 oy almıştı. Bu açıdan oy desteğindeki gerileme yüzde 8.68 oldu. Yine 2019 yılı ile 2020 yılında da “Cumhurbaşkanlığı Sistemi'ni mi tercih edecekseniz yoksa Parlamenter Sistemi mi?” diye soran 6 anket yapıldı. Bu 6 anketin ortalamasına göre de Cumhurbaşkanlığı Sistemi'ni tercih edenlerin oranı yüzde 37.41'de kaldı. Parlamenter Sistemi tercih edenlerin oranı ise yüzde 56.63'e çıktı. Fikrim yok diyenler yüzde 5.96. Bu pazar seçim olsa. AKP artı MHP oyları toplamı yüzde 27'ye iner diyen anketler bile var. (Yöneylem Sosyal Araştırmalar Merkezi'nin anket sonuçları dün yayınlandı) ★★★ İktidar ittifakı halk desteğini yitirdi. Erdoğan ile Bahçeli, ister erkene alınmış bir seçim olsun ister zamanında kaybediyorlar. “Ama…” diyenler var. Şunu söylüyorlar: “Erdoğan oy kaybetse bile yine açık ara ile önde… Tüm muhalefet partisi liderleri ile tek tek kıyaslandığında yine Tayyip Erdoğan en yüksek oyu alacak gibi görünüyor…” Bu tez de çürüdü. Yeni liderler çıktı. Beklenmedik. Umulmadık. Destek buldular. Cumhurbaşkanlığına adaylıklarını koyduklarında Mansur Yavaş ile Ekrem İmamoğlu'na olan destek Tayyip Erdoğan'ı geçmekte. Tayyip Erdoğan'ın kendine çok güvenerek kurduğu sistemin gereği olan yüzde 50 artı 1'i bulması neredeyse imkansız noktaya yöneldi. Oy farkı o kadar çok açıldı ki, seçim günü “damgasız zarflar da geçerlidir” kararları aldırıp “Atı alan Üsküdar'ı geçti” diyebilecek bir durum da yok. Oy farkı çok açılınca seçim hileleri yapmak da zorlaşıyor. 3 taş yerinden oynadı. Kuyuyu kazan! Kuyuya düştü! ★★★ Beklemiyordu. “Yüzde 50+1 sistemi” koyarak kendisinin hep önde olacağını hesaplamıştı. Tersi oldu. Şimdi kendi kazdığı kuyuya düşmemek için kuyunun etrafından dolaşma formülleri arıyorlar. Bahçeli, açılışı yaptı. Arkadan Erdoğan da “Yeni Anayasa yapalım” teklifiyle gelecektir. Yeni Anayasa isteği “yüksek demokrasi arzusundan” değil kuyuya düşmüş adamı kurtarma ihtiyacından doğuyor. Yeni Anayasa yapalım işte bizim taslağımız hadi siz de bir taslak hazırlayın, gelin tartışalım önerileri bu yüzden başladı. Muhalefet ittifakında yer alan partileri ve liderleri birbirine düşürmeyi hesapladılar. Muhalefet bu zokayı yutmaz. Kendi kazdığı kuyuya düşeni halk kurtarmaz. Tarih hükmünü verdi: Yeni seçilecek olan Cumhurbaşkanı bugünkü Tayyip Erdoğan'ın tek elde topladığı tüm yetkilerle Tayyip Erdoğan'ın karşısında ona hesap sorabilecek. Bu günleri göreceğiz. NECATİ DOĞRU. (sözcü)
turkuaz mavi
turkuaz mavi 23 saat əvvəl
İçimin yağları eridi. Birinin de çıkıp bunları soylemesi gerekiyordu. Millet çıldırmış gibi bunlari izliyor yav.
Black
Black Gün əvvəl
Türkiye'de şu durumun farkındaki insanlardan biri ölmeden önce böyle birini görmüş olmam mutlu etti 🤷‍♀️
zuhal ozmen
zuhal ozmen Gün əvvəl
Diziyi izlemedim her zaman ilk senin görüşünü öğrenip sonra bakıyorum😉evet bunuda harika anlattın
Emine ÇELEBİ
Emine ÇELEBİ Gün əvvəl
Ne desem bilemiyorum, iyi ki varsın!
alitastas tastas
alitastas tastas Gün əvvəl
Psikolog İzzet güllü videolar öneririm
alitastas tastas
alitastas tastas Gün əvvəl
Teşekkürler murat abi
alitastas tastas
alitastas tastas Gün əvvəl
Benim 1 numaram tükürük kısmı oldu.
MEHMET ALI
MEHMET ALI Gün əvvəl
Piskolojik diziler ön plana çıkmaya başladı
İsmail Çaylak
İsmail Çaylak Gün əvvəl
Helal olsun gerçekten.
Vatan Sever biri
Vatan Sever biri Gün əvvəl
YAPARSA A.PARTİ YAPAR .
Şule Kahraman
Şule Kahraman Gün əvvəl
Kırmızı odanın birkaç karakterinin hikayesini beğenerek izlemiştim takdir etmiştim sonra yanıldığımı farkettim camdaki kız külliyen rezalet aklımızı kullanalım dikkatli sorgulayan ve seçici olalım titizlikle.
Cemre Atlı
Cemre Atlı Gün əvvəl
Murat Soner o kadar haklısın ki o son yaptığın hareket çok doğru bir hareketti.Çoğu eleştrilerini izledim ve oralarda da haklıydın.Ben bir kadın olarak bu dizileri izlemek istemiyorum.Artık kadınları güçsüz veya ezik görmek popüler oldu ama kadınların başaramayacağı bir şey yoktur.Ben senin arkandayım Murat Soner.
G. G.
G. G. Gün əvvəl
hahahahahahahaha Sen cok yasa Murat Soner
Fors Buzoglu
Fors Buzoglu Gün əvvəl
Abi bu dizi ciddi anlamda hastalik saciyo biran evvel kaldirilsin
İlkay Bilen
İlkay Bilen Gün əvvəl
Sondaki tükürüğe haykırdım gece gece.Tevbe estagfirullah :))
Esma Özcerah
Esma Özcerah Gün əvvəl
👏👏👏👏
golgem1
golgem1 Gün əvvəl
Bir bölüm bile izlemedim.. Sondaki tükürüğü beklemiyordum.
《dawn dusk》
《dawn dusk》 Gün əvvəl
erkeklerin boxerlarını dizilerde görmek sorun değil ama kadınların iç çamaşırını görmek sorun:D hayatta iç çamaşırı kadar doğal birşey yok
¡sad Rossi!
¡sad Rossi! Gün əvvəl
Bu kadın hep pisikolojik bozuk dizilerde oynuyor
Omer Kaya Mumcu
Omer Kaya Mumcu Gün əvvəl
Abi harikasın ya.
Hdhchhjcjd Jdjxj
Hdhchhjcjd Jdjxj Gün əvvəl
Hicbir diziyi izlemiyorum
Hdhchhjcjd Jdjxj
Hdhchhjcjd Jdjxj 9 saat əvvəl
@GÜRCAN KAYA yazma sanane benim yorumumdan
GÜRCAN KAYA
GÜRCAN KAYA 9 saat əvvəl
bize ne
yakup gul
yakup gul Gün əvvəl
Beğenmeyen izlemesin.
Denka
Denka Gün əvvəl
ÇOK HAKLISIN ABİ BU ARADA TAM BU YORUMU YAZACAKTIM KURGUDAN SONRA EKLEMEK İSTEDİĞİM BİRSEY VAR DEDİN Bİ BAKTIM TÜKÜRDÜN O DA ÇOK HOŞUMA GİTTİ😂😂😂
beyazkuş Tükenmez
beyazkuş Tükenmez Gün əvvəl
sadakatsiz bu dizinin yanında çizgi film kalmış 😆😆😆
Gülhan Gündüz
Gülhan Gündüz Gün əvvəl
İzlediğin Bi kaç dizi örneği versene Bi sen
Sıla Yep
Sıla Yep Gün əvvəl
daha bugun butun soylediklerime ragmen annem bu diziyi izlemeye basladi birakana kadar onunla konusmayacam -_-
Gülçin Pektaş
Gülçin Pektaş Gün əvvəl
o kadar haklı ve gerçekleri konuşmuşsun ki
GÜRCAN KAYA
GÜRCAN KAYA 9 saat əvvəl
Allah belasını versin muratında onu destekleyenlerinde
Genç Fikir
Genç Fikir Gün əvvəl
10:10 😂😂
mert cemil ak
mert cemil ak Gün əvvəl
Hepiniz haklısınız çünkü Türkiye'de hiç bir dizide bu tarz şeyler yok bikiniyle fotolaflar yok artık diziyi bosverin bu soyledikleriniz gerçekte herkes in internet te gördüğümüz şeyler görünmüyor bu kadar rahatsız olanlar varsa izlemeyin görmeyin retikler düşsün kaldırırsin ama yok hepimiz istediğimizi yapalım gördüğümüz şeylere konuşalım önce kendimize bakalım düzeltelim bu diziler o zaman dikkat çekmez izlenmez
Emir Abdulla
Emir Abdulla Gün əvvəl
10:10 saniye çok iyiydi ama
Lutfiye Akbaş
Lutfiye Akbaş Gün əvvəl
Ayy iyiki izlememişim. 🙂
kdjdkdndks hdjdhshsjshs
kdjdkdndks hdjdhshsjshs Gün əvvəl
Ebesinin nikahı sulalede akıllı yok 😂😂😂😂😂😂
BRAWL{berat}YT
BRAWL{berat}YT Gün əvvəl
masumlar apartmanı bence güzel ama camdaki kız gerçekten rezalet
vildan şehla
vildan şehla Gün əvvəl
Hekimoglu konusunda katılmamak hariç eleştirilerin on numara.
Mehmet Tolga
Mehmet Tolga Gün əvvəl
Bu tarz dizileri suud ve körfez finanse ediyormuş
Goknur Muzrak
Goknur Muzrak Gün əvvəl
Bu diziyi kardeşim unerdi ilk bulumu izledim çok afedersiniz bokunu cikarmislae artık işin 👎
Goknur Muzrak
Goknur Muzrak Gün əvvəl
Yüreğine sağlık gerçekten işin şeyinin cikardilar artık bukadar iğrençlik bize yeter 🤢🤢🤢
İlke İflazoglu
İlke İflazoglu Gün əvvəl
Abi o kadar haklısın ki👍
L
L Gün əvvəl
Cidden boşluktan dizi yapmanıza gerek yok canınız sıkıldıysa başka bir şey bulun
Melih Bozkurt
Melih Bozkurt Gün əvvəl
3:57 ulan adam küfür etmeden küfür etti
Aysenur Mandirali
Aysenur Mandirali Gün əvvəl
😂😂😂😂😂adam hakli
Hatice Kahraman
Hatice Kahraman 2 gün əvvəl
Hani 16 dakika izlemiştin sadece 🤣🤣🤣 Neyse ki eleştiri de haklısın, yoksa affetmezdim. 😉
Özlem Akşit Holistik Sağlık Koçu
Özlem Akşit Holistik Sağlık Koçu 2 gün əvvəl
İlk defa size katılmıyorum. Mesela ,camekan içindeki kız görüntüsü,camdan bakan kız görüntüsünden çok daha iyi bir düşünce olmuş. Kadınları aşağılamak da nerden çıktı
ümit ümit
ümit ümit 2 gün əvvəl
Allah celle celâlûhuu senden razı ossun 🤲🌷☝️
Fatma Işık
Fatma Işık 2 gün əvvəl
Süper sin abi iyi konustun maşallah sana👍
Dilberi Rana
Dilberi Rana 2 gün əvvəl
Birde nalan arkadaşı varya kraldan çok kralcı olan herşeye Nalandan çok seviniyor ondan cok heyecanlanıyor bütün dizilerde varya kendilerini başroldeki arkadaşları için heba edenler kendi hayatlarından çok onlar için çabalayanlar bende tam bakmadım ama bana öyle geldi arkadaşı
Zeynep ÖZER
Zeynep ÖZER 2 gün əvvəl
10:08 😂😂😂😂
Nurlan Ordubadli - Qemli Qemli 2021 (Yeni Versiya)
4:59
Nurlan Ordubadli Official
Baxış 355K
JONY - Камнепад
2:31
RAAVA MUSIC
Baxış 820K
Kardeşlerim 11. Bölüm
2:28:23
KARDEŞLERİM
Baxış 7M
Camdaki Kız | 1. Bölüm
2:41:56
Camdaki Kız
Baxış 12M
Camdaki Kız | 5. Bölüm
1:53:57
Camdaki Kız
Baxış 343K
Nurlan Ordubadli - Qemli Qemli 2021 (Yeni Versiya)
4:59
Nurlan Ordubadli Official
Baxış 355K
JONY - Камнепад
2:31
RAAVA MUSIC
Baxış 820K
Kardeşlerim 11. Bölüm
2:28:23
KARDEŞLERİM
Baxış 7M
Komedixana 89-cu Bölüm  02.05.2021
46:00
Benim Adım Melek 64. Bölüm 2. Fragmanı
1:00
Benim Adım Melek
Baxış 616K
Masumiyet 11. Bölüm
2:5:58
Masumiyet
Baxış 484K
Yuxu kimi 45 bölüm anons
0:40
Hərşey Daxil
Baxış 41K
Kinozavr #67 | Anaya
7:40
CVN TV
Baxış 90K