Contestant that Made Chefs Burst into Laughter (English Subtitle)

  Baxış 12,703,509

MasterChef Türkiye

MasterChef Türkiye

5 ay əvvəl

Click to Subscribe to MasterChef Turkey!: bit.ly/3paKvpP
Every episode is breathtaking in MasterChef Turkey, the cooking competition show which has been watched with great interest since the day it started broadcasting on TV8!

TV8's exciting cooking competition MasterChef continues at full speed in the new season. The competitors, who are going to world-famous chefs Mehmet Yalçınkaya, Somer Sivrioğlu and Danilo Zanna, are sweating bullets. So, which of the contestants, who put all their efforts to make the servable dishes, will pass in?

OUR SOCIAL MEDIA ACCOUNTS
Instagram : mastercheft...
Twitter : TvMasterchef
Facebook : MasterChefTu...
Web Site : www.tv8.com.tr/masterchef-tur...

Şərh: 14 545
BÜŞRA PARLAK
BÜŞRA PARLAK 7 saat əvvəl
abi çok tatlı ve sempatik keşke gitmeseydi
Serhat Doğramacı
Serhat Doğramacı 10 saat əvvəl
Hala izleyenler var mı? 😂😂
Güldağ
Güldağ 13 saat əvvəl
Saf ve Samimiyet kimde olsa sevilir oyuzden yargilamadan once tanımak lazım..
Mirra Angellowa
Mirra Angellowa Gün əvvəl
her izledimde guluyorum ya😂
Merve
Merve Gün əvvəl
Nasıl da unutuk 😃
Selçuk Öztürk
Selçuk Öztürk Gün əvvəl
🤲🏻😂😂😂😂😂
madina ahadli
madina ahadli Gün əvvəl
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Musa Aydin
Musa Aydin Gün əvvəl
Bunlar da yemekten mi anlıyor Allah aşkına gelin size Adıyaman da bir tirsik yapayım kendinizi duvardan duvara vurursunuz
Charlie
Charlie 2 gün əvvəl
11:19 Bu Sahneyi YuTubun Shortu'nda Görüm buraya gelim orjinelini Seyretmek
Addy K
Addy K 2 gün əvvəl
Isirmalik ya 🥰
Rukiye Demirci
Rukiye Demirci 2 gün əvvəl
Tavada yağla
XULİGANSTYVA XULİGAN
XULİGANSTYVA XULİGAN 3 gün əvvəl
Ya varya 2dakikik bişey izlemek icin 10dakikalik reklam var ben bu reklam çıkaran adam yeterya
Sude Miray Byk
Sude Miray Byk 3 gün əvvəl
Danino: "Peki değil ayır demen lazım ayır ben kabul etmiyorum demen" Jaoskwkdjdn
Ender Işık
Ender Işık 3 gün əvvəl
Kaşkı gelmeseydin tunahan senı sevmıyorım
Drilon Kadriu
Drilon Kadriu 4 gün əvvəl
267k begen vay be
Yusuf asafhan Barçin
Yusuf asafhan Barçin 4 gün əvvəl
Danilo başbakan olsaydı şimdi hepimiz esitik
Maqa Ibrahimli
Maqa Ibrahimli 4 gün əvvəl
Tunahan çoxxx şirin ☺
Tevhid.
Tevhid. 4 gün əvvəl
Babam ölüyodu gece. Evet.😟. Hi Allah korusun:😳. Amin:😶
vedalar zamansız😔
vedalar zamansız😔 5 gün əvvəl
Danilo şef gibi adam gibi adam lazım bize hem insancıl hem baya iyi adam kırmadan konuşuyor bizimkilere biraz odun😂😂😂😂
Elyar Qasımlı
Elyar Qasımlı 5 gün əvvəl
Kaç beden bu Bedeninimi söyliyeyim sana? Mediyum bu (m ) yazıyor 🤣🤣🤣🤣🤣😍😂
Made İn Zonguldak
Made İn Zonguldak 5 gün əvvəl
Bolu mengende otrym ben 🖐️🖐️
Guvanch Hangeldiyev
Guvanch Hangeldiyev 6 gün əvvəl
Sokaga çıkma yasağı başlıyacak 🤣
SedefMeri
SedefMeri 6 gün əvvəl
He, de şefim 😅
Aleyna Demir
Aleyna Demir 7 gün əvvəl
Sokağa çıkma yasağı hxjsjsjevevdgeh
Nushaget Sharifova
Nushaget Sharifova 7 gün əvvəl
🤣🤣🤣🤣👍👍👍👍👍
Gúlsah Demir
Gúlsah Demir 7 gün əvvəl
Abi bu safmı
Halil Karavar
Halil Karavar 8 gün əvvəl
11:45 kelime içinde mayhoş kullan 😁
Sabiha Erdem
Sabiha Erdem 9 gün əvvəl
Ben sana kıyamam evlat, ne temiz bir insansın.Tanrı karşına iyi insanlar çıkarsın 🤲
Simge Gilik
Simge Gilik 9 gün əvvəl
Tunahanı mehmet sef anlıyodu ve tunahan elendiginde aglamıstım ya
Mithat Hasan Demir
Mithat Hasan Demir 9 gün əvvəl
Yeterki sen bana he de :D
TC ALİ DEMİRKOL
TC ALİ DEMİRKOL 10 gün əvvəl
Mehmet şef herkese sikecek gibi bakıyor
Bademşekeri
Bademşekeri 10 gün əvvəl
✨farkındayım✨
Melek Özhan
Melek Özhan 10 gün əvvəl
Daraldım bunaldım diyenlere kahkaha karantili bölüm izle oh de
Shefi Yahyayeff
Shefi Yahyayeff 10 gün əvvəl
8:49 Danilo şef masson çocuğun ne zaman çıkacağını bildi :)
Özlem Karakuş
Özlem Karakuş 11 gün əvvəl
Krize giriyorum her izlediğimde beğenin de gelip izleyeyim
Burak Kole
Burak Kole 11 gün əvvəl
Çocuğun gülüşüne güldüm sadece shshahhaja
SEVAL KOPUZ
SEVAL KOPUZ 11 gün əvvəl
Tunahan yemek yapmıyorum bi çocuk 💩🤮🤬 şaka yapıyorum
Mina Şiir'in Dünyası
Mina Şiir'in Dünyası 12 gün əvvəl
Çok komik
pro Mert
pro Mert 14 gün əvvəl
Olm adam istemeden espri yapıp güldürüyor
ridak kizoz
ridak kizoz 14 gün əvvəl
BU ALCAKLAR YALAN
Bertuğ
Bertuğ 16 gün əvvəl
9:40 sen aklına koyduğın her şeyi başarırsın çünkü senin inanılmaz bir gücün var ve sevgindeee var
şenol aşkar
şenol aşkar 16 gün əvvəl
çok tatlı çocuk maşallh
Berkay Aydın
Berkay Aydın 16 gün əvvəl
Moralim ne zaman bozulsa bunu izlerim 🤣🤣🤣
suna gök
suna gök 17 gün əvvəl
Somer şef Tunahan'a bizim seni motive etme yükümlülüğümüz yok dedikten sonra Danilo'nun o kadar güzel motivasyon vermesinden kendi de etkilenmiş gibi. O an içinden neler geçiyordu cidden merak ettim.
Mustafa Alwuhush
Mustafa Alwuhush 17 gün əvvəl
15. bile olamadı be Danilo :)
ALPERENERAY
ALPERENERAY 18 gün əvvəl
Danilo şef
N Aydogan
N Aydogan 19 gün əvvəl
Sen ne harika bir çocuksun tunahan yolun açık olsun
Felat Yokuş
Felat Yokuş 19 gün əvvəl
Ne kadar çok gülmeye ihtiyacımız olduğunu Tunahan la anladık galiba 🤣🤣
Yagmurt Taß
Yagmurt Taß 19 gün əvvəl
Adam oldu gulmekten
Ruslan Qayobov
Ruslan Qayobov 19 gün əvvəl
Mehmet şef:Eti nasıl bişirmek istədin? Tunahan:Tavada yağla 😂 Mehmet şef: Dereceyi diyorum olm Tunahan: 60 70 derecede 😂 heee az pişmiş😂👍
7. Zo ra .1
7. Zo ra .1 20 gün əvvəl
- eti basıl pişirmek istedin + tavada yağla 😂😂😂😂😂
Mehmet ali Güneş
Mehmet ali Güneş 21 gün əvvəl
Stand-up olsaydı bukadar gülmezdim kessin 😂😂
Ne bakıyon
Ne bakıyon 21 gün əvvəl
12 milyon izlenmiş 🥺
Filiz Çolak
Filiz Çolak 22 gün əvvəl
İnsanlar istanbul'u fethiyor. 🤣🤣 sen çok yaşa tunahan
Kz Elvis
Kz Elvis 22 gün əvvəl
espirin oturakli sözlerin Sefler seni cekemedi hele hele mehmet sef ve somer chef
Kz Elvis
Kz Elvis 22 gün əvvəl
TUNAHAN seni özledik be sen gittin Hasan.Sergen :azize,burcu denen asaglik lara kaldi master
elfnn
elfnn 22 gün əvvəl
Morelim bozuldukça açıp açıp izliyorum aöödööxözöcözşvl
Sezin Eker
Sezin Eker 23 gün əvvəl
Gülmedim gülmedim sonunda M yazıyo medium mu da koptum.
Lilly Khalil
Lilly Khalil 24 gün əvvəl
O nu gorunce sanki sevgilimi goruyorum aynisi yeminle cok seviyorum o yuzden
Mazlum Celik
Mazlum Celik 25 gün əvvəl
😅👏👏👏uzun zaman sonra vallahi ilk defa gerçek bir gülme yaşadım Allah razı olsun senden kardeşim 🤲🤲
Ali Blc
Ali Blc 26 gün əvvəl
Hayat bi sınav ama 🤣
Leman. Islamzadə
Leman. Islamzadə 26 gün əvvəl
Hayat bi sınav ama ahahhaha
Leman. Islamzadə
Leman. Islamzadə 26 gün əvvəl
Anladın mı Danilo şef ne dedi? Anlamaya çalıştım amma slsksksk😆😂😆😂😂😆😃😃
Leman. Islamzadə
Leman. Islamzadə 26 gün əvvəl
İnsanlar istabulu feth ediyo 14 yaşında sldkldslsl😆😆😁😁😁😁😁😁😂😂
Emine Pekol
Emine Pekol 28 gün əvvəl
Uykum kaçtı anasını satim gülmekten 😁😂😂
H-KaN GeCe
H-KaN GeCe 29 gün əvvəl
Masterchef Türkiye tarihinin en kisa süre de ve genel de *en cok izlenen videosu* .
Hasan
Hasan 24 gün əvvəl
@Umutcan Gürgen Evet çünkü Muratın videosu sabit kaldı reyting yapamıyorlardı sırf bunun izlenmesi artsın diye sildiler zaten bu çocuk becerikli olduğu için değil reyting amaçlı tutuldu bu kadar uzun süre
Umutcan Gürgen
Umutcan Gürgen 28 gün əvvəl
Muratın videosu daha çok patlamışti ama silmisler
Oya Erbaytan
Oya Erbaytan 29 gün əvvəl
Elenmemeliydi
Mehmet Cengiz
Mehmet Cengiz 29 gün əvvəl
Abicim içnde kaldıysa bir kaçtane daha reklam ekiyebilrsin
Yamaou
Yamaou Ay əvvəl
bir tunahan atasözü der ki: bence erken değil insanlar 14 yaşında istanbulu fethediyor
THE BLACKPİNK
THE BLACKPİNK Ay əvvəl
He de şefim Mayhoş bi insanım Sokağa çıkma yasağı başlıycak Kaç beden bu midyum mu M yazıyo WIDHSJSJEKDJEPD
Recep karadağ
Recep karadağ Ay əvvəl
Soner şef : KELİME içinde mayhoşu kullan 🤦‍♀️ KELİME
Zeynep Aydogan
Zeynep Aydogan Ay əvvəl
İnş diyer seneye de gelirsin tunahan
Talha Uğurlu
Talha Uğurlu Ay əvvəl
12 Mn izlenme
Serengul Gönül
Serengul Gönül Ay əvvəl
😂😂😂😂
Ebrar KÖSE
Ebrar KÖSE Ay əvvəl
Gelirken güldüren Tunahan giderkrn de hüngür hüngür ağlattı
Musıc Life
Musıc Life Ay əvvəl
kamera şakası yaaaaanyak herif
Meryem Saygınlı
Meryem Saygınlı Ay əvvəl
He de şefim dgköhclcjlhcjgx
Berat Senal
Berat Senal Ay əvvəl
he de şefim🤣
Özge Yıldırım
Özge Yıldırım Ay əvvəl
EVVEEET TEKRARDAN İZLEMEYE GELDİM
Baris Arpacioglu
Baris Arpacioglu Ay əvvəl
NE kadar samimi biri ya helal olsun
Hz. Daisy
Hz. Daisy Ay əvvəl
Tuz değirmeninin tepesini değil de gövdesini çeviren asalet... (ilk başlarda 15. saniye gibi)
Yasir Şentürk
Yasir Şentürk Ay əvvəl
Yine geldim buraya :)
suholala
suholala Ay əvvəl
Mehmet şefin arada tatlı bakışları ❤️
Kry
Kry Ay əvvəl
Gelirken güldürüp giderken ağlattın gerçekten mayhoş bi adamsın 🤍
Tt Tt
Tt Tt Ay əvvəl
Pişmemiş et yiyen de ne bilim....
Begümtpc
Begümtpc Ay əvvəl
TUNAHAN özledik seni çok sempatiksin 🥰
PUBG mobile
PUBG mobile Ay əvvəl
bır varmıs bır yokmus bır koydum kaybolmus
PUBG mobile
PUBG mobile Ay əvvəl
adana merkez patlıyor herkes
Feride Yıldırım ✨
Feride Yıldırım ✨ Ay əvvəl
12 milyon kişi Tunahanı özleyip gelmiştir bende dahil ...🙁❤
Irem  Alan
Irem Alan Ay əvvəl
😂😂😂
İlknur Yıldırım
İlknur Yıldırım Ay əvvəl
Danilo şefin gülüşü nasıl içten bi kahkahadır ya izleyip de gülmemek elde değil🤣
Zeynep Tasdan
Zeynep Tasdan Ay əvvəl
Çok komik
Rana Nur CİN
Rana Nur CİN Ay əvvəl
Videoyu 3. Izleyisim hala guluyorum
Koçak Koçak
Koçak Koçak Ay əvvəl
Çocuk doğal komik ve çok temiz kalpli.
Gamze Şahin
Gamze Şahin Ay əvvəl
9:07 danilo şef: senin yaşı herkes yaşadı nerdeyse şefim ben 18 yaşından 20 ye atlamıştım bişey olurmuuu 😂
bir sum
bir sum Ay əvvəl
Gülmesi bir tarafa da, bize göre bu et çiğdir. neden hep gavurların lezzetini kendimize çevirmeye çalışıyoruz. Çiğ et de haramdır bizde.... Müslümanlıkta...
Ali Basalak
Ali Basalak Ay əvvəl
8:42 Danilo: Kazanabiliyor musun bu masterchef'i Tunahan: Şampiyonluktan mı bahsediyoruz 😂
AYŞE
AYŞE Ay əvvəl
Tunahan: Ben şimdi kasaba gittim. Soner Şef ve Danilo: PWKCIENCKWKFKWHDLWHGLEHCLEHFKWHFKEHDKNFKENGLECKKEGHEKKFKR...
Eren
Eren Ay əvvəl
Sokağa çıkma yasağı başlıyacak Gitmem gerekiyor
Gökdeniz Özgüler
Gökdeniz Özgüler Ay əvvəl
10:53 eti nasıl pişirmek istedin 11:38 mayhoş olayı 12:13 kasap olayı 12:41 kasabın dedikleri 13:47 fatih kaç yılında fethetmiş İstanbul'u 14:10 he de şefim 14:15 sokağa çıkma yasağı başlayacak 15:30 medium=masterchef ~~alıntı~~
The best! Little cook Diana Kim. Full version!
14:35
Красный квадрат
Baxış 27M
Kadroya Giren İsim! | MasterChef Türkiye 30. Bölüm
1:28:15