Çok Güzel Hareketler 2 | Kazanamayanlar (25.Bölüm)

  Baxış 4,025,107

Çok Güzel Hareketler

Il əvvəl

Yılmaz Erdoğan’ın yönetimindeki atölyeden çıkan “Çok Güzel Hareketler 2” yeni bölümleriyle sizlerle.
Çok Güzel Hareketler 2 Resmi Hesapları:
cokguzelhareketler2
CokGuzelHareket
cokguzelhareketler2

► Çok Güzel Hareketler Kanalına Abone Ol: goo.gl/inzjIu
► BKM Kanalına Abone Olun: goo.gl/rq6Yql
► BKM Müzik Kanalına Abone Olun: goo.gl/xmCkJH

#BKM #ÇokGüzelHareketler2 #YılmazErdoğan #BeşiktaşKültürMerkezi #BkmMutfak #Çghb #Çgh2

Şərh
Zehra Hilal Pehlivan
Zehra Hilal Pehlivan Gün əvvəl
Su sunma sahnelerini koyma 1:20 saniye konustular ya
ibrahim celiktas
ibrahim celiktas 5 gün əvvəl
Helal olsun. Ekran başında alkışladık gençler sizi. Bizden bi kare olmuş. Sunum da çok yerinde ve tadında . Tebrikler ...
Muhammet Küçük
Muhammet Küçük 10 gün əvvəl
10:27 0,25 le izleyin gulmekten olursunuz
ALİ Hasanov
ALİ Hasanov 29 gün əvvəl
15 yaşındayım Bende hep eveden başka bir şey adıyla çıkıp tiatro provalarına gidiyorum inşallah sonum iyi olur 😄
Amy Santiago Peralta
Amy Santiago Peralta 21 gün əvvəl
inşallah😂
Ali Cengiz Şahin
Ali Cengiz Şahin 29 gün əvvəl
Böyle Eğitim sistemine ne diyorduk?
Abrek Yavuz
Abrek Yavuz 29 gün əvvəl
0:36 mavi ceketli kadın semra güzel değil mi
İsmail Demir
İsmail Demir Ay əvvəl
0:32 deki kadin ünlü deilmi?
mine
mine Ay əvvəl
Bu adamı artık baba rolüne yapmayın ya biraz iptis çiftiz yapiz
ANTİ PRENS
ANTİ PRENS Ay əvvəl
valla annemle babamın tepksini böyle birşey beklerken babam benimle sohbet etti hatta kahve bile içtik adamla yemin ederim en büyük şansım ailem
İlayda Özkan
İlayda Özkan Ay əvvəl
Evliya vanlı mısın? Ben de van lıyım
EVREN ÖREN
EVREN ÖREN Ay əvvəl
galabalık gördü herhalde ayşegül zonguldaklı olduğunu okadar belli ediyosun ki anlatamam
Lenoir Van Dasso
Lenoir Van Dasso Ay əvvəl
Yansın khhv
Lenoir Van Dasso
Lenoir Van Dasso Ay əvvəl
Çok güzel olmuş
Lenoir Van Dasso
Lenoir Van Dasso Ay əvvəl
Hhged🙋‍♀️🙋‍♀️🦴🙋‍♀️💗👨‍🎨🛵🛵🥠👨‍🎨🥠🛵👨‍🎨🧚🏽‍♀️🥠
OYUN OYNARSIN
OYUN OYNARSIN 2 ay əvvəl
Evriya öksürürüm derken ben öksürdüm
havva akbulut
havva akbulut 2 ay əvvəl
Canım Kocaeli😊
BERK EFE BİRYOL
BERK EFE BİRYOL 2 ay əvvəl
Yqqeryuopkhhhhjjjjjjjjjjjjjjjjjnnnnnnnnnnnnnmmmmmmuuuuuuı Evet W
Ali cengiz Şahin
Ali cengiz Şahin 2 ay əvvəl
Üniversite korkum başladı bile
Zor Gamer
Zor Gamer 2 ay əvvəl
Onlar bizden qüçlü gitme
Melis Yolkut
Melis Yolkut 2 ay əvvəl
Gülsem mi ağlasam mı bilemedim.
Sevgi Karanci
Sevgi Karanci 2 ay əvvəl
Tr nin en yakışıklı ve en güzel insanlardan oluşmuş komedi ekibi
Ayşe Aktans
Ayşe Aktans 2 ay əvvəl
Trajedi ye gülüyor uzz
miyav tv
miyav tv 2 ay əvvəl
Telefonu porselen tabakları dayamışdım
Abdulkadir Saglam
Abdulkadir Saglam 2 ay əvvəl
sınavdan sonra gelenler +1 leyin de sayımızı bilelim
kharmian
kharmian 2 ay əvvəl
çok güzel
Kralhacker
Kralhacker 2 ay əvvəl
oOOoOOoooOooOOoooooOooo
steve duman
steve duman 2 ay əvvəl
1:50 Sayin hocam 3 jenerasyon Istanbulluyuz. 60 yasindayim cocukken babam bizleri hamama gotururdu. siz bunun anadoluda bir adet oldugunu soylerken boyle bir seyin Istanbulda adet olmadiginimi ifade etmek istediniz.. cok sasirmis gorundunuz !..ayip bir seymi ?.. babalarin erkek cocuklari ile hamama gitmeleri Turk adetlerinde normal ve siradan bir yasam tarzi idi,, yillardir yurt disindayim ..belki bu adet ortadan kalkmista olabilir. buna bir sey diyemem.
Esra esra
Esra esra 2 ay əvvəl
Milletin oğlu milletin kızı Allah belanızı versin babam da bana beş paralık adamların kızı tıp okudu hukuk okudu diye laf sokmuştu defalarca
Meryem Ziyaddinli
Meryem Ziyaddinli 2 ay əvvəl
Ayşegüle anne rolu yarasib😂😂
Mehmet A. Koçak
Mehmet A. Koçak 3 ay əvvəl
EVLİYA EŞİTTİR BEN
BeratEfe Acar
BeratEfe Acar 3 ay əvvəl
milet mucize doktor bizimki ahahhahhahahha
BURÇLARA GÖRE
BURÇLARA GÖRE 3 ay əvvəl
111 aboneyim 120 yapar mısınız?
Ayça Dalga ULUSOY
Ayça Dalga ULUSOY 3 ay əvvəl
0:50 Seyircilerden sarışın kadın Atakan' ın eşi oturuyor
WeaX
WeaX 2 ay əvvəl
@Melike Şen uzun saçlı galiba
Melike Şen
Melike Şen 2 ay əvvəl
Hangi sarışın
Ali Yurt
Ali Yurt 3 ay əvvəl
Su içerken izledim su burnumdan çıktı skskskskks
Yakup Taş
Yakup Taş 3 ay əvvəl
04:07 den sonrası efsane ya
Okan Tasdemir
Okan Tasdemir 3 ay əvvəl
hepsı cok ıyı oynadı sızı cok sevıyoruz
yilmaz çelik
yilmaz çelik 3 ay əvvəl
safa abi çok iyi rol yapıyo 😅😅😅😅😅😅😅
Hüseyin C
Hüseyin C 4 ay əvvəl
Haftayada tıksıraciyam 😄
Serdengeçti
Serdengeçti 4 ay əvvəl
ne kazanması dohtor çıktı dohtor dkfkkfkclc
Esmer Kor
Esmer Kor 4 ay əvvəl
Kalbimize mi indirmek istiyosunuz bu bölümle
Vawes
Vawes 4 ay əvvəl
12:31 DER SUSARIM
Derya Özcan
Derya Özcan 4 ay əvvəl
eser koruma okuyan biri var porselen falan kalp kırdı... isteyerek bilerek bu mesleği yapmak için okuyorum orası ayrı.
Helin Çeliker
Helin Çeliker 4 ay əvvəl
Metinin tokat yediği sahnede gözümü kapattım nasıl kıydın metine🤣🥺
ღZeynep Işılღ SEVDACIK
ღZeynep Işılღ SEVDACIK 4 ay əvvəl
üniversite son yılındayım veteriner olacağım
siğmanur ergün
siğmanur ergün 4 ay əvvəl
Vay be 1 yıl olmuş...........
nil kayalar
nil kayalar 4 ay əvvəl
%100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
nil kayalar
nil kayalar 4 ay əvvəl
%1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
zuhalkaya
zuhalkaya 4 ay əvvəl
4:06 ve o mükemmel an
Murat
Murat 4 ay əvvəl
Efsane bir skeç ti
Suzan Hamamcı
Suzan Hamamcı 4 ay əvvəl
0:42 de seyircilerin arasında sarışın bayan Atakan ın eşi değilmi
ŞEVVAL RANA UZAR
ŞEVVAL RANA UZAR 4 ay əvvəl
09:16 2020 de okulların durumu..
göktuğ kılıç
göktuğ kılıç 4 ay əvvəl
evlyaya testere rolü verilsin baş bi sikeçte ilk testere oynayışı beşiktaş korku merkezi diye bi sikeçdeydi aynı onun gibi bi sikeç yazıp evliyayı testere rolüne sokun
göktuğ kılıç
göktuğ kılıç 4 ay əvvəl
babalara gerçekte yalan söylenmez ama bu sikeç ama güzel olmuş ellerinize sağlık
şey oyuncu
şey oyuncu 4 ay əvvəl
ilkokulluyum ama izliyom
Senanur Koztaş
Senanur Koztaş 4 ay əvvəl
O gidiyore nası deişmiş o gidiyoreeee
milagro
milagro 4 ay əvvəl
ben de zamanında mezuna kalmıştım 48k dan 4k ya çekmiştim sayısalda. şimdi istediğim yerde mühendislikteyim. mesleğinizi 30 kusur yıl yapacaksınız. size kazandırdığı şeye bakarsaniz, 1 yıl mezuna birakip ders calismak hicbir kayip değil. 1 yil kaybetmeyeyim derken 30 yılınizi istemediginiz meslekle çöpe atmayın, bu da yorumları okuyan arkadaşlar için nacizane tavsiye olsun.
Ziya Zamanli
Ziya Zamanli 5 ay əvvəl
Örtmenm böğn canlı ders varmı
Vawes
Vawes 5 ay əvvəl
12:31 replay butonu
Vawes
Vawes Ay əvvəl
yotumunu kismse beğenmis
Doname
Doname 5 ay əvvəl
10.20 biri hocam hocam diyo :D
Toprak Dogan
Toprak Dogan 5 ay əvvəl
evliya van lımısın len Adamim :D
Emre Pulasli
Emre Pulasli 5 ay əvvəl
Oğlunuz ne iş yapıyor doktor verdim gitti
Mustafa Ali BAL
Mustafa Ali BAL 5 ay əvvəl
EVLIYAYI SEVENLER+1
Rasan Yilmaz
Rasan Yilmaz 5 ay əvvəl
İlk izlediğimde kazanamamıştım. Ayn durumu yaşamıştım şimdi gözüme çok komik geldi değmezmiş o kadar üzülmeye. Bu yıl istediğimi kazandım tekrar izleyince insan bi garip hisediyo ya 😅
A ömer Kınacı
A ömer Kınacı 5 ay əvvəl
Benim Dayım da kazanamadı
A ömer Kınacı
A ömer Kınacı 5 ay əvvəl
😆
Lida Ers
Lida Ers 5 ay əvvəl
çok güzeller
Ilgaz Can
Ilgaz Can 5 ay əvvəl
6:58 sasasaaasssaassWSQWsaSQQSaSAQsaSAsSAsq
İXA LEXBOB
İXA LEXBOB 5 ay əvvəl
gülmekten yarildim yaaa
Ahi'tu
Ahi'tu 6 ay əvvəl
Metin o dansı yapmak yerine ders yapsa geçerdi lan fhjfjg
YiğitCanıtın Esen
YiğitCanıtın Esen 6 ay əvvəl
0:32 anaaa şevkat yerimdarda oynayan Sanem la o
Arda
Arda 6 ay əvvəl
K
Kaan Oktem
Kaan Oktem 6 ay əvvəl
999. Yorum Yeessss (Şaka Amaçlıdır Ama Cidden 999. Yorum)
Alus
Alus 6 ay əvvəl
KANALIMDA BÜTÜN OYUNLARI BEDAVA İNDİRMEYİ GÖSTERDİM (VİRÜSSÜZ)
zeynep aydin
zeynep aydin 6 ay əvvəl
8:08 safa "dizime vursun" 8:09 ayşegül "dizine vur, dizine vur"
zeynep aydin
zeynep aydin 4 ay əvvəl
@d' akihi Gözlem 😉
d' akihi
d' akihi 4 ay əvvəl
Oha nasıl duydun
Yeni Kedi
Yeni Kedi 6 ay əvvəl
Evliya çelebi
Elçin İşyar
Elçin İşyar 6 ay əvvəl
Elinize emeğinize sağlık.
kagan kemal
kagan kemal 6 ay əvvəl
Kadının saydığı 3.üniversteye girfik bakalım hayatım nasıl olcak😀
deniz ak
deniz ak 7 ay əvvəl
11:16 MBOG bölümümün ismini bir skecte duymak, benim için yurtdışında yaşayan bir Türk'e rastlamak gibiydi
yusuf bircan
yusuf bircan 7 ay əvvəl
Lan adam 23 saniyede doktorların her türlü sahnesini gerçekleştirildi
SERDAR AKSÖZ
SERDAR AKSÖZ 7 ay əvvəl
usuduwlxpspfpclpspfoooooooooozozzzaaaappfp/ş
Aloπe.lyrics
Aloπe.lyrics 7 ay əvvəl
Moralimin bozuk olduğu her zaman açıp gülüyorum. Sonuçta izleyerek seviyoruz☺❤
MESUT GÜNERİ
MESUT GÜNERİ 7 ay əvvəl
Tıp kazandıktan sonra gelenler..
Mrs. Malfoy
Mrs. Malfoy 7 ay əvvəl
Atakanın eşi gelmişşşşşşşşşş 0:32
JinKazama
JinKazama 7 ay əvvəl
Şu civan bahçıvan espirisi ve porselen tasarımı bölümü olmadığı için dalga geçiyorlar ya şu peyzaj mimarların biz bahçıvan değiliz diye koşarak geldikleri için bahçıvan göndermesi yapılmış fkakdskkd
Dilek KİLİCASLAN
Dilek KİLİCASLAN 7 ay əvvəl
Evliya vanlimiymis
Ömer Aziz Coşkun
Ömer Aziz Coşkun 8 ay əvvəl
Onlar daha güçlü bizi döverler 😂😂😂😂😂
Bahar Baydur
Bahar Baydur 8 ay əvvəl
Skeç başlangıcı 2:20
İncinmişsin Dedi
İncinmişsin Dedi 8 ay əvvəl
Şu devirde kazanmamak daha iyi. Okuyup ne yapican boş boş a101 bime girecez. Bir işe yaramıyor üniversite artık. Ya adam gibi yüksek alacan eften puften üni okuyup kendinizi sırf üni ortamına gitmek için ailenizi rezil etmeyin
Mehmet Kayadibi
Mehmet Kayadibi 8 ay əvvəl
Zeynelabidin. Abdulhakim Hüseyin.
Asya
Asya 8 ay əvvəl
0:41 Seyircilerin arasında, ekranın tam ortasında görünen ve gülümseyen sarışın kadın Atakan'ın eşi Zeynep
Hasret kont
Hasret kont 4 ay əvvəl
Ben de benzettim
Ayşecan Varışlı
Ayşecan Varışlı 8 ay əvvəl
Vallahi severek izlediğim ve gece uykumun bile kaçmasını sağlayan tek programın böyle iyi skeçler yazması beni ve umarım başkalarının da gülmesini sağlamıştır
Ayşenur Aydın
Ayşenur Aydın 8 ay əvvəl
Sonuçlar açıklanmadan önce izlemeye başladım. Moralim bozulmasın diye 3 dk sonra kapattım. Sonuçlar açıklandığına göre artık rahat rahat izleyebilirim :)
Ayşenur Aydın
Ayşenur Aydın 7 ay əvvəl
@d' akihi teşekkür ederim
d' akihi
d' akihi 7 ay əvvəl
@Ayşenur Aydın tebrik ederim Allah hayırlara vesile etsin
Ayşenur Aydın
Ayşenur Aydın 7 ay əvvəl
@d' akihi istanbul medeniyet üniversitesi
d' akihi
d' akihi 7 ay əvvəl
Nereyi kazandın?
Ayşenur Aydın
Ayşenur Aydın 8 ay əvvəl
@Ozgürr Bayrak teşekkür ederim 😄
katya selina
katya selina 8 ay əvvəl
mezuna kalarak izliyom :///
Ozgürr Bayrak
Ozgürr Bayrak 8 ay əvvəl
Hedef ne bölüm olarak
real me
real me 8 ay əvvəl
mezuna kalınca gelip izledim sjjsjxhaj
d' akihi
d' akihi 7 ay əvvəl
@real me skeçteki volkan
real me
real me 7 ay əvvəl
@d' akihi volkan?
d' akihi
d' akihi 7 ay əvvəl
Volkan sen misin?
hilal uygun
hilal uygun 8 ay əvvəl
Mezuna kaldım izliyorum :((
d' akihi
d' akihi 7 ay əvvəl
Skeçteki volkan sen misin??
Nur Ilayda Akyıldız
Nur Ilayda Akyıldız 8 ay əvvəl
ORGANIZE İŞLER 😊😊😊
Mahmut YILDIRIM
Mahmut YILDIRIM 8 ay əvvəl
Bugün başımdan gecen olay
joey tribbiani
joey tribbiani 8 ay əvvəl
Hazırlanırken izledim. Kazanınca tekrar izlemek de ayrı bir keyif veriyor.
CANSU CAN
CANSU CAN 8 ay əvvəl
Allahım nolurr yarın gece sonuçlara baktığımda kazanmış olayımm "kazandımmmm"
AJANGAMER PRO
AJANGAMER PRO 7 ay əvvəl
Hangi bölüm ??
Selin Onder
Selin Onder 7 ay əvvəl
Tebrikler 🎉🎉🎉
buse coskun
buse coskun 8 ay əvvəl
Öyle bir bölüm ki bu kimse gülerek izlemiyor dkzkdkekd :((
utku karababa
utku karababa 8 ay əvvəl
allahtan kazandık
Ilayda Yalcin
Ilayda Yalcin 8 ay əvvəl
Cok kotu oldum gulerek degil biterek izledim bu videoyu mezundum sonuc bkliyorum bu seferde olmazsa kafayi yiycem
Ilayda Yalcin
Ilayda Yalcin 8 ay əvvəl
@Ahmet Baha ya hangi universiteyi sececegini bilmiyorum biraz da uniyi gidup gormek istiyorum aslinda da bilmiyorum cok tesekkur ederim
Ahmet Baha
Ahmet Baha 8 ay əvvəl
@Ilayda Yalcin iyi bakalım üniversite istediğin gibi olur umarım.
Ilayda Yalcin
Ilayda Yalcin 8 ay əvvəl
@Ahmet Baha hukuk hedefliyordum adalete gidicez ordan dgs gecicem olmadi 851 bin geldi gecen sene 799 bin glemisti onu secicem.
Ahmet Baha
Ahmet Baha 8 ay əvvəl
Napmışsın açıklandı
Çok Güzel Hareketler 2 | 25.Bölüm (Tek Parça Full HD)
2:04:13
Kardeşlerim 8. Bölüm
2:21:57
KARDEŞLERİM
Baxış 6M
"Buğlama" #90 Yeni (10.04.2021)
1:1:05
İlk Media
Baxış 309K
Tercihen (54.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2
15:06
Çok Güzel Hareketler
Baxış 929K
Güldür Güldür Show - 261.Bölüm
2:01:22
Güldür Güldür
Baxış 993K
Çok Güzel Hareketler 2 | Karne-Yarık (31.Bölüm)
23:46
Çok Güzel Hareketler 2 | Git Cebimden Al (25.Bölüm)
16:46
Çok Güzel Hareketler 2 | İftar'a Az Kala (13.Bölüm)
15:04
Çok Güzel Hareketler 2 - 80.Bölüm
2:08:17
Çok Güzel Hareketler
Baxış 2,5M
Çok Güzel Hareketler 2 | Uzman Görüşü (30.Bölüm)
22:01
Çok Güzel Hareketler 2 | 3.Bölüm (Tek Parça Full HD)
1:50:23
Kardeşlerim 8. Bölüm
2:21:57
KARDEŞLERİM
Baxış 6M
"Buğlama" #90 Yeni (10.04.2021)
1:1:05
İlk Media
Baxış 309K
Komedixana 83-cü Bölüm  11.04.2021
47:49
İyi Çalışan vs Kötü Çalışan
10:32
Troom Troom TR
Baxış 183K