Aziz Yıldırım aday olmayacak ama buradayım diyecek | Serdar Ali Ç. & Ali Ece & Serkan A. | Nakavt #4

  Baxış 33,634

VOLE

3 ay əvvəl

Serdar Ali Çelikler, Ali Ece ve Serkan Akkoyun, GETİR'in sunduğu Nakavt Euro Özel programında Portekiz - Almanya & Macaristan - Fransa ve İspanya - Polonya maçlarını canlı yayında yorumluyor.

OanLufian koduyla %10 indirim kullanmak için: bit.ly/3pr0Veh

Şərh
YUSUF Basar
YUSUF Basar 2 ay əvvəl
YAGIZ SABUNCU SUZ MUHABBETE DOYUM OLMUYOR AMA UZAK DURUN Y SABUNCUDAN
Müptezel Samet
Müptezel Samet 2 ay əvvəl
serdar ali abiyle ali ecenin arası bence bir tık gergin bir tık bozuk gibi
Berk Ertek
Berk Ertek 3 ay əvvəl
Video editlerini montajını 10 yaşında çocuk mu yapıyor abi ne bu sondaki ses patlaması
erdal
erdal 3 ay əvvəl
3temmuz döneminde bas bas konusuyordunuz.simdi fenerbahcenin aklandigini 1program bile konusmadiniz yaziklar olsun.
Ufuk Yılmaz
Ufuk Yılmaz 3 ay əvvəl
serdar ali ne diyorsa tersini algı yapın bence. baktı ki tehlike büyük. kendi takımından bi halt olmayacak kudurdu. lig bitmeden 7 hafta önce: beşiktaş ligi bitirdi lig bitmeden 5 hafta önce: fb şampiyon olur lig bitmeden 3 hafta önce : gs şampiyon olur lig biter: şampiyon hoca haklıdır. arkadaş insanın hayatta bi tane ön görüsü olur. insan eşşek gibi saman nerden uzatılırsa oraya doğru anırmaz.
yakupcan yıldız
yakupcan yıldız 3 ay əvvəl
Şu reklam sesini az daha açın duymakta zorluk çekiyoruz
Ric QR7
Ric QR7 3 ay əvvəl
NOLDU SAC ANLASILDI YINE OTURDUN KAZIGA
Kadircan Kıyak
Kadircan Kıyak 3 ay əvvəl
Arkadaşım şu ses dengesini bi ayarlayın artık ya. Çok zor değil lütfen ya.
Sinan Ballı
Sinan Ballı 3 ay əvvəl
REKLAM SESLERİ İLE YORUMCULARIN SESLERİ ORANTISIZ. BU DURUM ÇÖZÜLMELİ. YORUMCULARIN SESİNİ AÇIN, REKLAMIN SESİNİ BİRAZ KISIN
ramazan candar
ramazan candar 3 ay əvvəl
Serdar Ali Çelikler helal olsun sana. Sergenle ilgili paylaştığın bilgi ve öngörü aynen gerçekleşti. Seviliyorsun
Mesut Çınar
Mesut Çınar 3 ay əvvəl
ali ece pis ezildi. yürü Serdar Reissss
ertac sahin
ertac sahin 3 ay əvvəl
Veeee sir S.A.C hakli cikar
İtopya İtopya
İtopya İtopya 3 ay əvvəl
Saç haklı çıktı
Çelikovič 29
Çelikovič 29 3 ay əvvəl
SAC dogru söylemis sergen hakkinda 🤣 ali ece abim ne düsünüyo su an acaba
Tarık Şahin
Tarık Şahin 3 ay əvvəl
Aziz başkan geri gelse keşke hata yaptık Ali Koç'a hiçbir güvenim kalmadı. Haziranın 3.haftası hocamızı açıklayacağız dedi daha hocamız belli değil keşke AZİZ YILDIRIM gelse evet belki Şampiyon olamıyorduk ama en az ilk 2'de yer alıyorduk hep
alperen durak
alperen durak 3 ay əvvəl
Başlık fenerbahce ama videonun yarisi besiktas.bastim dislike
Batuhan Demirci
Batuhan Demirci 3 ay əvvəl
22 Haziran sabahı Ali Ecenin MORT olduğunun haberi geldi
Hasan Ekelik
Hasan Ekelik 3 ay əvvəl
Böylelikle S.A.Ç.in haklı çıktığını görmüş olduk, bugün itibariyle. Ali Ece duygusal davranıyor bu konuda temenni ile gerçekleri birbirine karıştıyor. Burada insanlar sizi duygularınızı öğrenmek degil bilgiye dayalı yorumlarınızi duymak için izliyor.
Bahri Gür
Bahri Gür 3 ay əvvəl
Serdar Ali haklı çıktı yine kral...
İsmail Doğan
İsmail Doğan 3 ay əvvəl
Video başlığının küçük kısımda yer alması da ayrı bi garip Kasın Fenerin reytingini
Ahmet Ağır
Ahmet Ağır 3 ay əvvəl
*Ali Ece ve S.A.Ç reis yine bomba gibiler:))*
murat bal
murat bal 3 ay əvvəl
Birinin ali ece nin yüzüne karşı “ hikaye anlatıyorsun” demesi lazımdı. Sürekli hikaye,kötü espiriler, kötü benzetmeler. Kafa açıyorsun be abi kafa.
IşkFutbolAjans
IşkFutbolAjans 3 ay əvvəl
ALI ECE BI SUSSSSS DA SERDARIN LAFINI KESMEEEEEEEEEEEEEEE
Mert Koçer
Mert Koçer 3 ay əvvəl
Videolara Fenerbahçe'yle alakalı başlık atıyorsunuz, videonun sonunda konu geliyor. Bu hesapları, yaklaşımı bırakmanızı bekliyoruz.
Emirhan gelişli
Emirhan gelişli 3 ay əvvəl
Sergen Yalçın işini tek adam çözer oda Sinan Engin
Tarik Tarik
Tarik Tarik 3 ay əvvəl
Çare aziz başkan
Birkan Balaban
Birkan Balaban 3 ay əvvəl
Serdar Ali Çelikler'i bu kadar heveslendirip böyle konuşturan Beşiktaş yönetimidir, hiiç SAÇ'a kızmaya etmeye gerek yok.
furkan durmuş
furkan durmuş 3 ay əvvəl
Serkan Akkoyun bey, size bol sabırlar diliyorum.. işiniz çok zor..
İzzet Dalkıran
İzzet Dalkıran 3 ay əvvəl
Aziz başkanı çok özledim
Ali serkan Surucu
Ali serkan Surucu 3 ay əvvəl
sondaki reklamlar çok can sıkıcı ya yorumcuların sesi açılsın ya da reklam sesi kısılsın lütfen
Caner Odabaşı
Caner Odabaşı 3 ay əvvəl
Beşiktaşta para yoksa Fenerbahçe ne yapacak abi şampiyonlar ligi geliri yok mu bu takımın bu sene şampiyon olmadı mı bu takım şampiyonluk geliri yok mu. İki sezon üst üste şampiyonlar ligine kalmadı bu takım. Bu takımlar para yok diye ağlıyorsa kimse Fenerbahçeyi mali yönden eleştirmesin
ibrahim e
ibrahim e 3 ay əvvəl
.
cim bombom
cim bombom 3 ay əvvəl
1:37 vakti olmayanlar için
Enes Uluç
Enes Uluç 3 ay əvvəl
10:45 arkadaşlar
Kerim Çevik
Kerim Çevik 3 ay əvvəl
Sen Abdülhamidi savundun
ilgi akçal
ilgi akçal 3 ay əvvəl
Sevgili vole izleyicileri. Geçen sene ki bir vole programında bu serdar ali şöyle bir bilgi vermişti. Emre Belezoğlu'na sorulmuş güya ve Emre Belezoğlu da (geçen sene futbolu bıraktığında sportif direktör olmadan önce) kesinlikle teknik direktörlüğü düşünmediğini söylemişmiş. Bunu kesin bilgi olarak verdi programda. Emre'nin teknik direktörlükle işi yok demişti. Emre de teknik direktör olduktan sonra en büyük hayalinin çok büyük teknik direktör olmak olduğunu basın toplantısında açıkladı. Özetle bu serdar iyidir hoştur komiktir falan ama tek bir amacı vardır dikkat çekmek, göz önünde olmak ve nihayetin de reyting alıp büyük paralara program yapmaktır.Gerçek teknik taktik futbol bilgisi istiyorsanız Serkan Akkoyun , Ali Ece,Ilgaz Çınar,Emre Özcan ve tabiki Uğur Meleke bizlere yeter. serdar ali işin televolesidir. Çok da şey yapmayın yani.
Dimiourgikós Syngraféas
Dimiourgikós Syngraféas 3 ay əvvəl
Emre belezoğlu kendisi de dedi teknik direktörlük düşünmüyorum hocamıza güveniyorum dedi
Muhammet Serin
Muhammet Serin 3 ay əvvəl
vole yakında dağılır......beyaz futbol izliyor gibiyim
Think
Think 3 ay əvvəl
Ali Ece bu sefer iyi goy goy yaptı.
servet özbek
servet özbek 3 ay əvvəl
Sirf Getir in borazan reklamindan dolayi dislike e basdim. Sponsor iyide dinleyicide sayginiz olsun. Getir in de Allah belasini ......... .
Kaan Ökmen
Kaan Ökmen 3 ay əvvəl
Abuuda da sorun yoktu abi çözülür inşallah sergen hocanın sözleşmesi
Adnan Sorgusuz
Adnan Sorgusuz 3 ay əvvəl
video sonundaki reklamın sesini kısmazsanız dislike atmaya devam edeceğim
Murat yılmaz
Murat yılmaz 3 ay əvvəl
Yaa abi ikiniz birden konuşmayın karman çorman oluyor yoruyor insani
mAkif Buyuk
mAkif Buyuk 3 ay əvvəl
En çok verim aldığım vole bölümü oldu gerçekten türk insanı tartışmadan besleniyormuş onu anladım. Ama tartışmalar böyle friendly fire olmalı
Haruncan
Haruncan 3 ay əvvəl
Fenerbahçe 11:00 boşa izlemeyin atlayın dakka 11e
Kaan Öztürk
Kaan Öztürk 3 ay əvvəl
7:30 ortalık karışmış
Burak
Burak 3 ay əvvəl
puahahah ali ece beşiktaş konu olunca aklı çıkarıp masaya bırakıyor.
erman öztürk
erman öztürk 3 ay əvvəl
ali ece nin kafası yem almıyor dumduz bır kafa yapısı
Halil İbrahim Kurt
Halil İbrahim Kurt 3 ay əvvəl
Artık neden vole izlememem gerektiğini çok çok iyi anlatan ikili. FORZA SOCRATES ✊🏿💪🏿
Cahit Karadağ
Cahit Karadağ 3 ay əvvəl
Ahahahaja Ali abide Serdar’ı delirtti 😂😂 hastasıyız bu ikilinin ya
Cahit Karadağ
Cahit Karadağ 3 ay əvvəl
Ahahahaj Serdar evliyayı bile delirtirsin kudurtursun sen 😂😂
salim ullas
salim ullas 3 ay əvvəl
Serdar hakli olsaydi gorusmeler sürdürülmezdi. Ali haklisin ama kontrolu şu algiciya birakmaman lazim. Gecen sezon devre arasindan itibaren gordugumuz gibi serdarin isi carsiyi pazari karistirmak.
sAkcl 0634
sAkcl 0634 3 ay əvvəl
SAÇ bu gözlüklerle Hüdaverdi gibi olmuş
Ercan Kuşluoğlu
Ercan Kuşluoğlu 3 ay əvvəl
Sergen rahat adam kesinlikle milli takımı ister adam bu yıl 10 yaş yaşlandı bu stresi çekmekte istemiyor gibi geliyor bana
the Big Lewoski
the Big Lewoski 3 ay əvvəl
bu SAÇ tam goygoycu...tam algıcı... sanane Beşiktaştan, git kendi takımına bak...aklı sıra haber veriyor...
Henry
Henry 3 ay əvvəl
19.30'da reklam giriyor sesi kısın
Ahmet Zengin
Ahmet Zengin 3 ay əvvəl
SAÇ son derece haklı. BJK medyası yine sus pus oldu aynı Aboubakar olayındaki gibi sorun yok diyip kandırıyorlar kendilerini. Olayların sonunda yine SAÇ haklı çıkacak göreceksiniz!
Bahri Gür
Bahri Gür 3 ay əvvəl
Ve çıktı
Sevket Akar
Sevket Akar 3 ay əvvəl
Serdarcım sakin ol kardeşim karşındaki çocuk değil. Ali ece alçak gönüllük yapıp alttan alıyor, bağırınca haklı olunmuyor serdar bey
Kağan Kundakçı
Kağan Kundakçı 3 ay əvvəl
volenin içerikleri çok güzel ama bölü sonlarındaki getir reklamlarının sesi çok fazla yorumcuları duymak için sesini açıyoruz fakat reklam gelince kulağımız patlıyor.
Barış Gökcan
Barış Gökcan 3 ay əvvəl
Videonun sonundaki reklamin sesi felaket durumda, lutfen yuklediginiz videonun genel ses senkronunu saglayin. Video boyunca duyulsun diye ayarladigim ses ayariyla, videonun sonundaki reklam girdigindeki ses uyusmuyor ve adeta hoparlör patliyor. Bu kadar güzel is yaparken, ses senkronunuza da onem vermenizi oneririm. Lütfen.
Birkan Balaban
Birkan Balaban 3 ay əvvəl
HDI böyleydi 10 tane falan vidyoya yorum olarak yazdım 2 hafta boyunca bir sürü kişi de yazdı ancak düzeldi. O zaman Getir reklamlarının sesi düzgündü şimdi de onu bozmuşlar :) Bundan kurtuluş yok Vole'nin inatla ilgilenmediği bir alan bu ses mevzusu.
Yigit Lothbrok
Yigit Lothbrok 3 ay əvvəl
2 yıldır volede var bu problem herhalde reklam sesini yükseltince o markadan alıiveriş yapıcağımızı zannediyolar.
Tolga Yildirim
Tolga Yildirim 3 ay əvvəl
Yazin bir kenara. Sergen Yalçın milli takim teknik direktorlugunu kovaliyor.
Dimiourgikós Syngraféas
Dimiourgikós Syngraféas 3 ay əvvəl
@Ninja Tube ve aynı zamanda şampiyonlar ligi falam değil kendini dünya kupasınsa göstericek+ beşiktaştan yıllık alacağı paranın 5 katını alır milli takımdan
Ninja Tube
Ninja Tube 3 ay əvvəl
Sergen Yalçın açısından oldukça mantıklı bir iş olur aslında. Kendisi de diyordu başarılı olmayacağım yerde çalışmam diye. Beşiktaş'ta 1 buçuk senede 2 kupa kazandı. Sene başında bir kupadan fazla olması onu başarılı yapıyor. Yani milli takıma layık adaylardan birisi haline geliyor toplum gözünde. Şenol Güneş zaten gözden düştü. Ayrıca Sergen Yalçın teknik direktör kimliği olarak gençleri deneyen ve onları yükselten bir imaja sahip. Beşiktaş'ın kadrosuna göre çok daha genç ve kaliteli bir kadro olacak elinde. Böyle bir fırsatı kim değerlendirmez ki?
Berkay Tamcı
Berkay Tamcı 3 ay əvvəl
Tam sergenlik iş ama ha. Yatarak para kazanır dndjfmf
Realisto
Realisto 3 ay əvvəl
Ali Ece’yi severim ama ortada büyük bir sorun olmasa Sergen Yalçın şu zamana kadar çoktan imzayı atardı. Sorunun sadece maddi anlamda olmadığı ve yönetimin içindeki birçok kişinin Sergen hoca ile çalışmak istemediği bu kadar belliyken, Asporda Mayıs ayından beri imzalanacak diyen Sercan Dikme’nin “arada farklar var” demesinden sonra ben imzaların atılmasını eskisi kadar garanti görmüyorum. Ali Ece’nin yaptığı biraz fazla iyimserlik gibi.
Ozan Demir
Ozan Demir 3 ay əvvəl
sesi biraz daha az verin kulağımı pcye sokıyım sesi fulledim bi getir reklamı sesi geldi en son kulapım patladı şunları dengeleyin arkadşım kurban olayım ya
Samet Aydogdu
Samet Aydogdu 3 ay əvvəl
İlk görüşmede Sergen Yalçın 2.2 m euro istiyor (22 milyon lira). Yönetim 1.5m euro (15 milyon tl) sunuyor. Hoca kabul etmiyor. Yönetim bu sefer rest çekiyor ve direkt olarak tl üzerinden 12 milyon tl teklif sunuyor. Görüşmeler tıkandı şu an.
Dimiourgikós Syngraféas
Dimiourgikós Syngraféas 3 ay əvvəl
@Samet Aydogdu primlerle 35 milyon önermişler
Samet Aydogdu
Samet Aydogdu 3 ay əvvəl
@Furkan Tekinarslan Çözülür neden çözülmesin. Ama unutulmaz bu mevzular. En ufak bi başarısızlıkta hortlar.
Furkan Tekinarslan
Furkan Tekinarslan 3 ay əvvəl
Çözülür mü sence
Fatih Doğan
Fatih Doğan 3 ay əvvəl
Saçı İsmail saymaza benziyor 😂😂😂
Üsküdar Yanlış olmasin
Üsküdar Yanlış olmasin 3 ay əvvəl
Ali başkan çok güç kaybetti.
kaya f
kaya f 3 ay əvvəl
Fener iyi bir yabancı hoca bulamıyorsa Sergeni alsın T. D yapsın
ONGU GP
ONGU GP 3 ay əvvəl
Şu bölüm sonundaki getir reklamının sesi neden bu kadar salakça yüksek?
Ömer Özçetin
Ömer Özçetin 3 ay əvvəl
Sürekli laf laf üstüne geliyor. Anlaşılmıyor ne konuşulduğu.
Ortaya Karışık
Ortaya Karışık 3 ay əvvəl
Aziz aday olursa yine yenilir ali koça
Yasin Taşkın
Yasin Taşkın 3 ay əvvəl
Aziz Yıldırım Gökhan Gönül e eyvallah etmedi üzerinden bir hafta geçmeden PSG nin sag beki olan wiel i getirdi. ( Yanlış karardı ama başarılı bir yönetici hareketiydi )
Ufuk Yılmaz
Ufuk Yılmaz 3 ay əvvəl
gökhana 2 milyon euro vereceğine van der wiel'e 10 milyon euro verdi. tabi başarılı bir yönetici hareketiydi. olm mal mısınız nesiniz ya :)
Oğuz Kaan Sevinç
Oğuz Kaan Sevinç 3 ay əvvəl
Helal olsun büyük başkana (!) be. Takımın geleceğinin içine ettiği bir sürü olaydan sadece birini örnek vermişsin, üstüne bunun başarılı yönetici hareketi olduğunu söyleyebiliyorsun.
Sevket Akar
Sevket Akar 3 ay əvvəl
SAÇ yavaş yavaş aziz yıldırım tarafına dönmeye başladı :D
Bünyamin Çakar
Bünyamin Çakar 3 ay əvvəl
Realizm Kazanacak.
Bünyamin Çakar
Bünyamin Çakar 3 ay əvvəl
Ali Ece gerçekten masal anlatıyor gibi artık...
Özden Semiz
Özden Semiz 3 ay əvvəl
Seneye görüşeceğiz ali ece Nursuz ağlama ağacı Ahmet çebi ve sizi göreceğiz
Mehmet U
Mehmet U 3 ay əvvəl
ya birakin bu isleri. aziz baskan kongre uzerinde guclu olsaydi secimi kazanirdi
Özden Semiz
Özden Semiz 3 ay əvvəl
Ali ece havalara girmiş
Berke Kahraman
Berke Kahraman 3 ay əvvəl
Ali Ece tarafsız davranamamış malesef
Berke Kahraman
Berke Kahraman 3 ay əvvəl
Serdar Ali Çelikler haklı arkadaşlar malesef Sergen Yalçın ile yönetim arası limoni :/
Yusuf Geldi
Yusuf Geldi 3 ay əvvəl
SAÇ bizi sal ağam.
Rumeysa Ergün
Rumeysa Ergün 3 ay əvvəl
Serdar ali buyuk sorun var diyince rahatladim imza gelir iki gune artik
Lionel Messsi
Lionel Messsi 3 ay əvvəl
Fenerbahçe ye Aziz Yıldırım gibi taşaklı bir başkan lazım yoksa şampiyonluk çok zor
Mustafa Dede
Mustafa Dede 3 ay əvvəl
Yağız a ne olmuş
Muhammet Ülker'
Muhammet Ülker' 3 ay əvvəl
Boş sözleşmeye imza atarım diyen Sergen imza atmıyor. Serdar Ali çelikler haklı bu konuda daha büyük sorunlar var. Yok sergenin istediği kadro yokmuş falan geçin bunları sorunlar farklı
Abdullah Doğan
Abdullah Doğan 3 ay əvvəl
Sergen Yalçın konusunda ne tartışmışlar Hiçbir şey olmasa bile kesinlikle bir şeyler oldu
Tayfun Sarıkan
Tayfun Sarıkan 3 ay əvvəl
SAÇ Sergen imza atmazsa kurban kesecek...
Alp
Alp 3 ay əvvəl
Ali Eceyi tebrik ederim,serdar ali gibi anlaşması zor karşısındaki insanları dinlemeyi bilmeyen,herşeyi bildiğini zannedip aslında hiç birşey bilmeyen bir adamı idare edebiliyor.
Alp
Alp 3 ay əvvəl
@Gokturk Furkan gördük :)
Gokturk Furkan
Gokturk Furkan 3 ay əvvəl
Gördük kim haklıymış;d
THE YKŞ
THE YKŞ 3 ay əvvəl
Ali eceyi sindirebilen bi saç var . Ali ece de diger yorumculari sindiriyor saçsız program yaptığinda
Cihangir can
Cihangir can 3 ay əvvəl
Kimse zorlamıyor, ali ece seve seve başka yorumcularla program yapabilir
comboguard
comboguard 3 ay əvvəl
AZİZ YILDIRIM GERİ GELMELİ
Alperen Aslan
Alperen Aslan 3 ay əvvəl
Serkan Akkoyun gibi para kazanmayı Allah herkese nasip etsin.
Ali Linus
Ali Linus 3 ay əvvəl
Tanimiyosun galiba voledeki futboldan en cok adam
Barış Koyuncu
Barış Koyuncu 3 ay əvvəl
A.Ece: Sen Ahamiti savundun.. SAÇ: Çıkar göster! !
Kadir Erdem
Kadir Erdem 3 ay əvvəl
SAÇ'ın diretmelerin hastasıyız...Geçende Avangers'da Batman var diye diretmişti....😃 Çok eğlenmiştik...
Birkan Balaban
Birkan Balaban 3 ay əvvəl
Hangi vidyoda yaptı onu :)
Can
Can 3 ay əvvəl
Futbol konuşmak istemiyorum dedi habire acunla halı saha
Ysf Trk
Ysf Trk 3 ay əvvəl
Ali ece, iyi sokmus lafi. Sen „Besiktasin 3lügü hayirli olsun“ diyordun 😂
berke ben
berke ben 3 ay əvvəl
@Süleyman Morrison o maçtan sonra gs şampiyon olur diyordu yüzde 99
Süleyman Morrison
Süleyman Morrison 3 ay əvvəl
Fener sivasi yense 3. idi zaten
Muhammet Çağrı Gencer
Muhammet Çağrı Gencer 3 ay əvvəl
Demek Aziz yıldızın ha? Hmm...
Muhammet Çağrı Gencer
Muhammet Çağrı Gencer 3 ay əvvəl
@Oğuzhan Coşkun sen espriyi anlamamışsın kanka, yanlışlık yok 😉
Oğuzhan Coşkun
Oğuzhan Coşkun 3 ay əvvəl
Sen de doğru yazamamışsın kanka :d
Yasin çetinkaya
Yasin çetinkaya 3 ay əvvəl
Serdar Ali haklı Sergen milli takimi bekliyor.
siyah beyaz
siyah beyaz 3 ay əvvəl
Serdar aliye haddini bildirmiş Bayadır sabrediyodu..
Akif Emre Yıldız
Akif Emre Yıldız 3 ay əvvəl
Aslında iyi bir şey bu Ali koça bir muhalefet olması onu da toparlayabilir.
esen boğa
esen boğa 3 ay əvvəl
10:39 Fenerbahçe..
Hilal Pektaş
Hilal Pektaş 3 ay əvvəl
saç ve ali ece atışırken gerildim birazgjkfglfg
ALO
ALO 3 ay əvvəl
Ali ece boş yapmış ilk yarısında videoda
ENDER YILDIRIM
ENDER YILDIRIM 3 ay əvvəl
Vizyon baskan kalsin ya🤣🤣🤣oh mis veriyor parayi batiriyor feneri misss gibi
İnternetten sonra bu gelecek! METAVERSE
14:29
LISA - 'LALISA' M/V
3:27
BLACKPINK
Baxış 185M
İnternetten sonra bu gelecek! METAVERSE
14:29
LISA - 'LALISA' M/V
3:27
BLACKPINK
Baxış 185M
Ala 20azn qac mene siqaret al tez ol
17:02
Nurlan Ordubadli - Sensiz 2021 (Official Audio)
4:24
Nurlan Ordubadli Official
Baxış 186K
Yargı - Tanıtım
1:15
Yargı
Baxış 588K
Üç Kuruş | Teaser
0:26
Çukur
Baxış 828K
Gorus-Qafan Yolunda Son Vəziyyət
10:54
Vüsal Məmmədzadə
Baxış 34K