SURVİVOR 1. BÖLÜM FRAGMANI | ŞOK SAKATLIK!

  Baxış 2,136,015

Survivor Türkiye

Survivor Türkiye

4 gün əvvəl

SURVİVOR ALL-STAR 2022 1.BÖLÜM FRAGMANI
Tv8 ekranlarında yayınlanan ve “Acun Medya” tarafından hazırlanan Türkiye 'nin en çok izlenen en heyecanlı yarışma programı...

İzleyenleri her sezon ekrana kilitleyen Survivor 2022'in bu yıl ki yarışmacı kadrosu nefesleri kesiyor.

Takımı: Adem Kılıçcı, Aycan Yanaç, Barış Murat Yağcı, Batuhan Karacakaya, Birsen Bekgöz, Çağan Atakan Arslan, Elif Gören, Furkan Kızılay, Mert Öcal, Merve Aydın, Nagihan Karadere, Sema Aydemir, Sercan Yıldırım

Takımı: Anıl Berk Baki, Ardahan Uzkanbaş, Berkan Karabulut, Berna Keklikler, Evrim Keklik, Gizem Kerimoğlu, Gökhan Keser, Hikmet Tuğsuz, Nisa Bölükbaşı, Ogeday Girişken, Seda Ocak, Sude Burcu, Yasin Obuz

ıssız bir adada hayatta kalma mücadelesi veren yarışmacıların zor yaşamı ve birincilik mücadelesi.

Şərh: 5 538
B A.
B A. 3 gün əvvəl
2020'de sakatlanan kişinin yanına gidilmedigindeki tepkiyi gören tayfa vitesi beşe alarak gidiyor bu sefer
Erkan
Erkan 15 saat əvvəl
beyler birşey sorucam bu fragmanda sakatlanan barışsa adem nasıl sakat
Emrullah Beytekin
Emrullah Beytekin 17 saat əvvəl
@Orbitsel Hocam sen çok biliyon ya
محمد محمود
محمد محمود 18 saat əvvəl
٢
محبة لله ورسوله
محبة لله ورسوله Gün əvvəl
@Adem AKTAŞ خ
Orbitsel Hocam
Orbitsel Hocam Gün əvvəl
Feminist kokuyor olum buraa
Berkan Karabulut
Berkan Karabulut 2 gün əvvəl
Allah kimseye sakatlık vermesin umarım ciddi birşey yoktur geçmiş olsun barış
Tomris hatun
Tomris hatun Gün əvvəl
Sakatlanmadi ama
Alparslan
Alparslan Gün əvvəl
Barış prime başladı hemen
Ubis Jafarova
Ubis Jafarova Gün əvvəl
1
Ayten Ayten
Ayten Ayten Gün əvvəl
Baris sakatlanip gidecek diyorlar yerine de TurboTax gelecek
Şamil Ç
Şamil Ç Gün əvvəl
kanka sen adada değil misin ilk günden telefon mu soktunuz içeri
Zarka
Zarka Gün əvvəl
Allah kimseye sakatlık vermesin umarım ciddi birşey yoktur geçmiş olsun barış
İKRA
İKRA 2 gün əvvəl
Zorlu bir sezon olacağının sinyalleri ilk fragmanda verildi bile. Ayrıştırmaların grup içinde gruplaşmaların kırıcı tartışmaların kavgaların en önemlisi sakatlıkların olmadığı bir sezon olması dileğiyle
Umutcan Kurt
Umutcan Kurt Gün əvvəl
@oooo o zaten survivorun tadı bu izleyeni ekrana kilitleyen şeyler bunlar tartışmalar, gruplaşmalar, mobbingler
oooo o
oooo o Gün əvvəl
Sınırlı değil sinirli ayrıca ilk günden sakatlanma oluyorsa ilerleyen günlerde mutlaka sakatlanma olur artık sakatlanmanın olmadığı bir SURVIVOR yok bunu aklınıza kazıyın artık gittikçe ve gittikçe zorlaşan bir Survivor var
oooo o
oooo o Gün əvvəl
Sen kafayımı yedin???? Pardonda nasıl gruplaşma olmamasını beklersin gruplaşma olacakki insanlar birbirini kolayca eleyebilecek Survivor gibi bir yarışma da gruplaşma mutlaka olur yarışmanın doğasında var mobbing de olur çünkü insanlar aç rekabetçi ve sınırlı eğer böyle şeyleri kaldıramayacaksan hiç izleme İKRA gir teletabiller yada Barbie izle
Umutcan Kurt
Umutcan Kurt Gün əvvəl
İlk oyun dokunulmazlık ve gönüllüler kazandı
uğur lame
uğur lame Gün əvvəl
Hello I M AZshowR I LOVE YOU Türkiye
🍒Honeykook국🍒#Happy9yearwithJimin
🍒Honeykook국🍒#Happy9yearwithJimin 2 gün əvvəl
İnşAllah sakatlıksız, güzel bir survivor geçiririz💜 Barışın hemen iyileşmesi dileğiyle, gönüllüleri tutuyorum ama karşı takımdakı çoğu da sevdiğim yarısmacılar haksızlık olmasın bu yılll Umuyorum 💜🥂
Mustafa Pusa
Mustafa Pusa 3 gün əvvəl
Survivor başlamadan önce Barış hep Allah kimseye sakatlık vermesin demişti. Nazara geldi. İnşallah önemli bir şey yoktur.
Merve ile Keşfet
Merve ile Keşfet 2 gün əvvəl
öğrenciyim harçlığımı çıkarabilmek için biraz kitleye ihtiyacım var yardımcı olur musunuz ❤️ ❤️
mfimmel
mfimmel 2 gün əvvəl
yav ne enayi adamlarsınız
Mama Dala
Mama Dala 2 gün əvvəl
Aminn yaa cok üzüldüm Barişimmm inşallah iyi olursun
Burak Akduman
Burak Akduman 2 gün əvvəl
@Hello Man Ah meselesi sadece onları ilgilendirir yani kendi aralarındaki durumdur bu yorumu yazman yalnızca senin günaha girmeni sağlar dostum
Burak Akduman
Burak Akduman 2 gün əvvəl
Nazara gelmesi için bu yazdığın yorumun aksi birşey söylemesi gerekir bu söylediğin gönülden edilmeyen bir dua sonucu oluşabilirmi bunu yalnızca Allah bilir o bakımdan nazara geldi demek dinen doğru değildir..
K
K Gün əvvəl
2 yıl önce barış düşmüştü kimse yanına gitmemişti şimdi hepsi koşuyor. Umarım bu duygular insanidir
Aybüke BİÇER
Aybüke BİÇER 15 saat əvvəl
O bot ama
Michiru Kaioh
Michiru Kaioh 16 saat əvvəl
hayir değil
Batuhanın Döndü Nuru🛡❤
Batuhanın Döndü Nuru🛡❤ 2 gün əvvəl
Canım Abim Seni Çok Seviyoruz Inşallah Şampiyon Olacağız Çok Hazırız Sana Çok Inanıyoruz SHIELDS TEAM Seninle Gurur Duyuyor Abimm Seni Çok Seviyoruzz 🛡♥️🙏
Ben Geldum
Ben Geldum 2 gün əvvəl
2 yıl önce barış düşmüştü kimse yanına gitmemişti şimdi hepsi koşuyor. Umarım bu duygular insanidir
Aybüke BİÇER
Aybüke BİÇER 15 saat əvvəl
@Bahri Özcan bence haklı adam
Batu Umar
Batu Umar Gün əvvəl
@barismurat_yagcifan12 max 12 yasındaki bücür yorumu olur gibi nicke bak . Lanet olsun bütün bir nesil boş boş televizyon izliyor,birilerinin fanı oluyor ya da ünlü kişilere dönüşmeye çalışıyor...
Murat Çevik
Murat Çevik Gün əvvəl
@Bahri Özcan boş algını git başka yerde yap tamam sevmiyorsun eyvallah ama saygı duymasını da bileceksin bu adam bu kadar ağır eleştiriyi ve ağır hakaretleri hak etmiyor ne kadar değişik zihniyetiniz ve psikolojiniz var anlamadım ki bu kadar kolay mı alçalabilmek. Keşke sana biraz insan olmayı öğretseydi annen baban :(
Leyla Saraç
Leyla Saraç Gün əvvəl
@Bahri Özcan lan adam bilerek mi düşecek biraz vicdan olsun sizde ya
Esma
Esma Gün əvvəl
İlk haftalarda herkes koşuyor. Sonra kimse gitmiyor. 😂
sude ' s  daily
sude ' s daily 2 gün əvvəl
Bariş gercekten karakteri olsun çok iyi bir çocuk ve ağlamasi beni tedirgin etti umarim kotu birşey olmamıştır geçmiş olsun (kendi görüşüm)
Mehmet Doğa Güvendi
Mehmet Doğa Güvendi 2 gün əvvəl
Allah kimseye sakatlık vermesin, kazasız belasız bir survivor all-star diliyorum herkese, umarm Barışın ciddi bir sakatlığı yoktur. İnş sağ salim yoluna devam eder. Çok geçmiş olsun Barış
Emirhan İnan
Emirhan İnan Gün əvvəl
Salatalık🥒 güzel geçirmiş olsun kanka okey bebek
Alparslan
Alparslan Gün əvvəl
Pirim yapıyor barış diğer türlü ilk haftalarda elenir
oooo o
oooo o Gün əvvəl
Aaaa ne güzel ne kadar şevkat dolu iyi bir yorum böyle keşke Twitter'da böyle olsa çünkü Twitter'da kazayla dalga geçen bir sürü insan var malesef artık sakatlanmak bile madurluk oldu sakatlanana bile acımıyorlar
BMY
BMY Gün əvvəl
Ami işalah
Nihatcan Başböyük
Nihatcan Başböyük 2 gün əvvəl
Amin amin
Binali Coşkun
Binali Coşkun 2 gün əvvəl
Survivor daha başlamadan barışın sakatlanması cidden çok garip ve Allah kimseye sakatlık vermesin,umarım ciddi bir durum yoktur.
Batuhanın Döndü Nuru🛡❤
Batuhanın Döndü Nuru🛡❤ 2 gün əvvəl
Geçmiş Olsun Barış İnşallah Hemen İyileşirsin 🙏♥️🥺
Murat Çevik
Murat Çevik Gün əvvəl
@SÜPER İKİLİ TAĞAÇ Nah 😂
Nezih Şahin
Nezih Şahin Gün əvvəl
@SÜPER İKİLİ TAĞAÇ BOK
Enes Çoban
Enes Çoban Gün əvvəl
Adam 31 yaşında sakat geçiriyor
Enes Çoban
Enes Çoban Gün əvvəl
Evt
Murat Çevik
Murat Çevik Gün əvvəl
@alan wiltgen haddini bil terbiyesizleşme senin yaşında küçük akıl yaşında
Elvin Məlikzadə
Elvin Məlikzadə 2 gün əvvəl
Allah kimseye sakatlık vermesin .her kes sağlıklı şekıilde yarışsınlar amin.barışada keçmiş olsun inşallah kötü bir şey yok.
Burcu Brc
Burcu Brc 2 gün əvvəl
Barış ın başı dar yerlere çarpmayla belada. Belli ki yine daracık yapılan parkurda başını çarptı. Geçmiş olsun. Neyse inşallah şampiyon BATUHAN KARACAKAYA :)
ölümcül adam Raşit Gezzal
ölümcül adam Raşit Gezzal 2 gün əvvəl
Allah'ım inşallah büyük birşeyi yoktur bu sene barış kazanacak inşallah o olmazsa adem
Elif Nur Yüksekyol
Elif Nur Yüksekyol 2 gün əvvəl
Barış yine sakatlıkla başladı umarım yine kafasına kakmazlar bu durumu üzüldüm ya çocuğa
[̲̅S̲̅][̲̅E̲̅][̲̅M̲̅][̲̅A̲̅]
[̲̅S̲̅][̲̅E̲̅][̲̅M̲̅][̲̅A̲̅] Gün əvvəl
Allahım İnşallah ciddi bişey değildir, bi sıkıntı olmaz hakkınla oynayıp kupayı al gel Barış tüm dualarımız seninle
WOLF TEAM
WOLF TEAM Gün əvvəl
2020 De Barış sakatlığında hiç kimse yanına gitmemesi ve şimdi takım olarak herkesin gitmesi. İnşAllah ciddi bir sakatlık değildir çünki 2020'de bu yüzden belkide barış dışlandı neredeyse oyuna çıkmıyodu o yüzden bu sefer inş iyidir
Serkan Production
Serkan Production 2 gün əvvəl
Ünlülerde olan kadro Psg'de bile yok...
Yener Talas
Yener Talas 2 gün əvvəl
@daQx işte hepsi de bir zamanlar diye başlayan futbolcular
daQx
daQx 2 gün əvvəl
@Yener Talasşuandan bahsetmiyorum kadrosunda yıldızlar var sonuçta. Bir zamanlar dünyanın en iyi defansı olan ramos şuan en iyi kalecilerden biri olan donnaruma bir çok kişiye görede dünyanın en iyisi olan messi psg de
Yener Talas
Yener Talas 2 gün əvvəl
@daQx ne yıldızı be kardeşim messi bitik neymar desen şovmen sadece mbappe'ye yıldız diyebilirsin birde bayern vr city'nin kadrosundaki oyunculara bak
daQx
daQx 2 gün əvvəl
@Yener Talas dünya yıldızları var messi neymar mbappe donnaruma...
Yener Talas
Yener Talas 2 gün əvvəl
Psg nin kadrosu çöp be asıl kadro bayern ve city de
batuyargıçekici
batuyargıçekici 2 gün əvvəl
Ata mi nedir onun kanalında ekibi tarafından her nekadar yerden yere de vurulsa Batuhan bu sene şampiyon. Resmen tavır almışlar adama, bukadar kıskanmayin.
toijg avnnr
toijg avnnr Gün əvvəl
Barış kardeşim , çok geçmiş olsun. Umarım tez bir zamanda sağlığına kavuşup bizleri de sevindirir sin. Amin
RAMAZAN ÖZGEN
RAMAZAN ÖZGEN Gün əvvəl
SURVİVOR 2022 ALL STAR ŞAMPİYONU YA RÜZGARIN KIZI MERVE AYDIN YA DA BAY SWORDSMAN ADEM KILIÇÇI OLACAK İNŞALLAH 🏆❤🏆❤💪❤👊😘
Halil Kanigür
Halil Kanigür 2 gün əvvəl
Aga dk 1 gol 1 sakatlık İnşallah ciddi bir sakatlık yoktur.Daha ilk bölümden sakatlanmak çok kötü ya hadi Barış sen çok güçlüsün hadi kartalım....❤️❤️
[̲̅S̲̅][̲̅E̲̅][̲̅M̲̅][̲̅A̲̅]
[̲̅S̲̅][̲̅E̲̅][̲̅M̲̅][̲̅A̲̅] Gün əvvəl
Barış seni çok seviyoruz ♡ *Adamsın* İnşallah sakatlığın ciddi bişey değildir, bahtsız abim benim 🥺
jila j
jila j 2 gün əvvəl
Yüreğim parçalandı seni öyle acı çekerken ğördüğümde sen çok sabırlı bi adamsın demek canin çok yanmış sen orda biz burda çok kötüyüz inşallah önemli bir şeyin yoktur dularım seninle çok geçmiş olsun 🙏😔🧿🏆
Abdurrahman Kapan
Abdurrahman Kapan 2 gün əvvəl
Barış geçmiş olsun. Ben batuhani çok özledim İnşallah bu sezon bizim yanımıza kupayla gelecek bkfc ailesi batuhani destekk
Merve Ak
Merve Ak 3 gün əvvəl
Batuhan yine bildiğimiz gibi 🥰 o mimikler parkur analizleri hala aynı hiç değişmemiş
RAMAZAN ÖZGEN
RAMAZAN ÖZGEN Gün əvvəl
İLK GÜN YANİ İLK BÖLÜMDE YİNE İKİ OYUN OYNANACAK GALİBA, BİR ÖDÜL OYUNU,BİR DE DOKUNULMAZLIK OYUNU 🏆❤😍💙
Risad Dadasov
Risad Dadasov 2 gün əvvəl
Batuhanımm sonsuza kadar seninleyik yürü bee Aslanımm❤🇦🇿🇹🇷inş 2022nin qalibi sen olursun Bu arada azerbaycandan butun turk kardeslerime selam söyliyorum sizi çokk öpüyomm😊🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇦🇿🇦🇿❤❤❤♥️♥️♥️
BMY
BMY 14 saat əvvəl
@Murat Çevik aynen
BMY
BMY 14 saat əvvəl
@Risad Dadasov yok kız senlik birsey yok canim ben çok üzuldum barisa. ama bir gecmis olsun demen gerekirdi
Murat Çevik
Murat Çevik Gün əvvəl
@Risad Dadasov bişey demedin tabi ki kardesim benim ama.bu yaptığın güzel yorum üzerine barışada bir geçmiş olsun demen gerekirdi yani onu ifade etmeye çalışmış arkadaşımız üzerine alınma sen lütfen :)
Risad Dadasov
Risad Dadasov Gün əvvəl
@Matsuyama Kun- s sağol kardeşim
Matsuyama Kun- s
Matsuyama Kun- s 2 gün əvvəl
Sanada selamlar olsun @Risad Dadasov
RAMAZAN ÖZGEN
RAMAZAN ÖZGEN Gün əvvəl
EFSANE YARIŞMA SURVİVOR 2022 ALL STAR HEYECANI BU AKŞAM SAAT 20:00'DE TV8'DE ❤💙
Nur Aydemir
Nur Aydemir 2 gün əvvəl
Acunun fragmana sakatlık koydurup ilk günden reyting kasmasini tebrik edelim
RAMAZAN ÖZGEN
RAMAZAN ÖZGEN Gün əvvəl
DAHA İLK GÜNDEN İLK BÖLÜMDE BİR SAKATLIK OLMASİ HİÇ DE HOŞ BİR ŞEY DEĞİL,GEÇMİŞ OLSUN BARIŞ...
YuSuF
YuSuF 2 gün əvvəl
Batuhan Karacakaya nı sonsuz olarak destekliğcem inşallah
sevdeniziim_58
sevdeniziim_58 Gün əvvəl
Ben beraber gardas
K
K Gün əvvəl
Allah kimseye sakatlık vermesin umarım ciddi birşey yoktur geçmiş olsun barış
MEDH çelik
MEDH çelik Gün əvvəl
Berkanın yorumunu kopyalamissin knk
𝘋𝘢𝘮𝘭𝘢𝘪𝘻𝘺𝘺🛡
𝘋𝘢𝘮𝘭𝘢𝘪𝘻𝘺𝘺🛡 2 gün əvvəl
Her ne kadar barışı destelemesemde sağlık sonuçta o da bir insan umarım en kısa zamanda iyileşirsin barış 🙏🏻
ShieldsSafiye_
ShieldsSafiye_ 3 gün əvvəl
Geçmiş Olsun Barış Umarım Büyük Birşey Yoktur Allah Acil Şifalar Versin.!🙏
ilknur Karakiş
ilknur Karakiş Gün əvvəl
Hergezde şifalar versin inşallah amin allah acil ve gerçekten geçmiş olsun da barışa ve hergezde ben den Selamlar ben ev kızı ilknur Ve 27.yasindayim
Mama Dala
Mama Dala 2 gün əvvəl
Aminn
Risad Dadasov
Risad Dadasov 2 gün əvvəl
Amin
Onur Saygılı
Onur Saygılı 2 gün əvvəl
Lise Öğrencisiyim AZshow'dan Gelir kazanmak için bu kadar insan içinizden 8 kişi bile ab-o-ne olup bildirimleri açarsa birazda olsun moral vermiş olurlar. ♥
Ali Bektas
Ali Bektas 2 gün əvvəl
Tahmin etmiştim sakatlık olacak inşallah ciddî bir şey yoktur devam eder geçmiş olsun barış.
Derin Şefkat
Derin Şefkat 2 gün əvvəl
Ya kıyamam sana barış 🥺🤲🤲inşallah ciddî bir şey yoktur
kimdi bunlar
kimdi bunlar 2 gün əvvəl
Yine altı üstü olmayan sakatlıkların kavgaların olduğu, dağın fare doğurduğu, acun'un klasik survivor fragmanında dakika 1 gol 1. roller iyi dağıtılsa bari, atletizm programına dönmese.
Sadri Aslan
Sadri Aslan 2 gün əvvəl
İnşallah birşeyi yoktur barışın sonunakadar arkasındayız
Melike ♡
Melike ♡ Gün əvvəl
Fragmandan anladığım kadarıyla, ilk bölümden itibaren *erkek-kız* karışık oynanacak..🔥
Tuba Gündoğmuş
Tuba Gündoğmuş 2 gün əvvəl
Allah kimseye sakatlık vermesin diyen Barış'a nazar değdi sakatlık onu buldu,ağlayınca içim acıdı çok üzüldüm vallahi.İnşallah ciddi birşeyi yoktur.Hemen iyileşir....
Onur Minaz
Onur Minaz Gün əvvəl
@yalnızlığa_ mehkum Zaten survuvrdan sonra sana gelckms 😅
yalnızlığa_ mehkum
yalnızlığa_ mehkum Gün əvvəl
@Onur Minaz Göremiyosan o senin problemin inanlıgı da var yakışıklı da
yvz sglm
yvz sglm Gün əvvəl
@AYŞE Turan çok alaka, sercanın nisaya hislerini bile bile nisaya yaklaştı, kız kardeşim ayaklarına yattı sorvivor bitincede vakumladı, bu yaptıkları sinsilik Sercan’a yaptığı ş…zlik. Yaptığı kötülüklerde barışı buluyor işte …
uğur lame
uğur lame Gün əvvəl
Bana
uğur lame
uğur lame Gün əvvəl
Destek olun
Hira
Hira 2 gün əvvəl
Yine mi ya yine mi yaaa olamaz inşallah barışın ciddi bir sakatlığı olmaz o şampiyon ona bir şey olmamalı onun hakkı en çok hak eden o nolur nolur çok ciddi değildir kalır inşallah onu gondermezler yemin ederim ki bu çocukta göz var hep çalıştı antrenman yaptı bu böyle bitemez yarım kalan hikayesini birincilikle tamamlayacak bu böyle bitemez
eğeğğee
eğeğğee 13 saat əvvəl
@Murat Çevik inşallah sakatlanıp evine gider de şampiyon olamaz siz kudurursunuz
Murat Çevik
Murat Çevik Gün əvvəl
@eğeğğee sen kudur çünkü şampiyon olcak
eğeğğee
eğeğğee Gün əvvəl
@barismurat_yagcifan12 doğrular bunlar kudur
barismurat_yagcifan12
barismurat_yagcifan12 Gün əvvəl
@eğeğğee sen öyle san o zaman
eğeğğee
eğeğğee Gün əvvəl
Bruhh barış asla şampiyon olamaz
RAMAZAN ÖZGEN
RAMAZAN ÖZGEN Gün əvvəl
OYUN KURALLARI İLE İLGİLİ NE GİBİ BİR DEĞİŞİKLİK YAPMIŞ OLABİLİRLER ACABA; SEMA,NAGİHAN VE BERNA BAYAĞI ŞOKA GİRDİLER DE 😲😱😲😱
Xx Yusuf Xx
Xx Yusuf Xx Gün əvvəl
Çok geçmiş olsun Barış İnşallah iyileşirsin inşallah sakatlık bir şey olmaz diliyorum İnşallah bir sıkıntı olmaz yarabbim edersin inşallah yarışmaya
jenxninni
jenxninni 2 gün əvvəl
*HADİİİİ BAŞLAAA SABRIM TÜKENDİ ARTIK 6 AYDIR BEKLİYORUM* 😭
Y.K
Y.K 3 gün əvvəl
Herkes acunu dinliyor Batuhan parkuru inceliyor Survivor sensin Batuhan 🔥🔥
tevfik Aktaş
tevfik Aktaş Gün əvvəl
Aynen aynen
Yunan Heykeli
Yunan Heykeli 2 gün əvvəl
Ay aynenn farkettinmi ahaha survivorurr resmen🔥🔥
Hülya Yayla
Hülya Yayla 2 gün əvvəl
Allah kimseye sakatlık vermesin çok zorlu bir sezon olacak bu kesin,yanlız nagiha'nın kasları süper ya 💪
Ömer Faruk Uyar
Ömer Faruk Uyar 2 gün əvvəl
Barış inşallah bir şeyin yoktur bir an önce iyileşirsin kalbimiz seninle
هجران عبادی
هجران عبادی 2 gün əvvəl
Geçmiş olsun bariş inşallah onemli birşey yoktur🙏❤
TİNA Deniz
TİNA Deniz 2 gün əvvəl
Barış tüm dualarımız seninle ilk Allah yardımcın olsun arkandayız Dualarımızı eksik etmeyelim 🤍 Yolumuz uzun heyecanımız yüksek
Merve Çiçek
Merve Çiçek 3 gün əvvəl
Çok özlemişim ya Batu yu (Barış a da çok geçmiş olsun )
Murat Çevik
Murat Çevik Gün əvvəl
@Nicat Quliyev Perviz yedek
Nicat Quliyev
Nicat Quliyev Gün əvvəl
Damla can Semih öztürk Perviz neden katilmadi merak etdim söylermisiniz ???😢
Nicat Quliyev
Nicat Quliyev Gün əvvəl
Aynenn Merve çiçek Batunu çok özledik
Murat Çevik
Murat Çevik Gün əvvəl
@Emirhan Altunsöbesi nerede sallamış ispatın var mı?
Merve Çiçek
Merve Çiçek 3 gün əvvəl
@Emirhan Altunsöbesi işte kalite farkı
Emine Ağca
Emine Ağca 2 gün əvvəl
BMY inşallah diskalifiye olmassın seni seviyoruz arkandayız umarım ciddi birşey yoktur geçmiş olsun
Türkan I.
Türkan I. 2 gün əvvəl
Geçmiş olsun sağlık herseyden önemli umarım kötü bir şeyi yoktur
Anti BeTeSe
Anti BeTeSe 2 gün əvvəl
Tek şampiyon TANER TOLGA TARLACI
Ahmet Gündoğdu
Ahmet Gündoğdu 2 gün əvvəl
Adem kılıççı Barış murat yağcı Avatar atakan Batuhan final dörtlüsü👍
Dogus Tly
Dogus Tly Gün əvvəl
Tek isteğim parkurların eski parkurlar gibi olması geçen sezonlar com sacmaydı parkurlar
Leyla Tağıyeva
Leyla Tağıyeva 2 gün əvvəl
Daha ilk gündən çok kötü oldu bu barış için üzüldüm🙁
teen wolf
teen wolf 2 gün əvvəl
Barışa resmen üzüldüm ha, içim acıdı
Ɗєlιвαl
Ɗєlιвαl 2 gün əvvəl
Daha şimdiden sakatlık var ilerisini hiç düşünemiyorum. ♥
Vahdettin Evren
Vahdettin Evren 2 gün əvvəl
Batuhan karacakaya bu sene, o sene. Geçen sene baş rol sendin ve bir filmde baş rolü çıkarırsan geriye hiç birşey kalmaz. Bu sene de öyle olacak. Bu sezon yarım kalan hikayeni tamamlamanda Ailen başta olmak üzere en büyük desteği biz destekçilerinden alacaksın. Bu sene, senin senen olacak. O şampiyonluk hakkınla sana tıpış tıpış gelecek.
Sertas Turan
Sertas Turan 2 gün əvvəl
Allah kımseye sakatlık vermesın bu arada Şimdiden diyim bu yılkı kadroda baya sevdıgım insanlar var ama şanpiyon atakan 👍🏻👍🏻
Ebru E.
Ebru E. 2 gün əvvəl
Bu sene sanki lisenin son senesi gibi sadece mücadelelere dolu eğlence hiç yok 😆
A²²
A²² 2 gün əvvəl
İlk defa bu yıl izleyemeyi düşünüyorum ama eski yarışmacıları görmek hayal kırıklığına uğrattı. Yokluktan herhalde... Şu mide bulandırıcı ex sevgililer de katılmış barış ve derya mıydı neyse ıyy
Resulov rm
Resulov rm Gün əvvəl
2020bizim yanimizda oldunuz Hem sevincli günde hem.kederli günde her bir günümüzde bõyük kardaş olduz Türk qardaşlarimiz indi men sizinn verllişinize çox baxiram ən hoşuma geden biride Survivordur buyun yarismacilara uģurlar Arzulayiramm qirmizi kamanda çoxx seviremm ən çoxx onlar qazansin Azerbaycandan Türkiyyelere salamm olsun💖💖💖💖👏👏👏👏👍👍👍👍💪💪💪💪💪💪
Hande Yılmaz
Hande Yılmaz 3 gün əvvəl
Batuhan yıkılıyorsun o karizma ne öyle 😍
Ece Asena Yılmaz
Ece Asena Yılmaz Gün əvvəl
Yılın 6 ayı masterchef, diğer 6 ayı da survivor izleyen tayfa burada mı? 😄
🌹ESRA💚OZAN
🌹ESRA💚OZAN 2 gün əvvəl
Allah hiç kime sakatlık vermesin amin inşAllah🙏🙏🙏
Xaanmqız🤍🔥
Xaanmqız🤍🔥 Gün əvvəl
- Harika bir sezon bizi bekliyor 🔥
isimsiz
isimsiz 2 gün əvvəl
Hersey çok güzel olacak uzun adam 🥺
Peace on earth
Peace on earth 2 gün əvvəl
Barış öyle kolay kolay ağlayıp sızlayacak bir çocuk değil. Çok geçmiş olsun. :( Umarım ciddi bir şey yoktur. Herkes nasılda ışık hızıyla yanına konuşuyor lavuklar...
Hiko Baba'nin Cengaveri
Hiko Baba'nin Cengaveri 13 saat əvvəl
@Bahri Özcan adam haklı gayet Barış oyuncu duzenbazin tekidir
barismurat_yagcifan12
barismurat_yagcifan12 Gün əvvəl
@Bahri Özcan geçmiş olsun demek bu kadar mı zor ? Midem bulanıyor sizin gibilerden
berkay yıldırım
berkay yıldırım Gün əvvəl
@Bahri Özcan boş boş konuşmaya devam et sen bravooo
EREN YILMAZ
EREN YILMAZ Gün əvvəl
@Bahri Özcan dediğin her şey doğru olabilir ama eğer böyleyse barış gerçekten sinsi demeyelim de zeki.Ben olsam ben de ilgiyi üzerime çekmek isterim koskoca all star yani.Bir şekilde elini kaldırıp ben burdayım demelisin.Barış da bu şekilde ilk planını uygulamış oldu bunda kötü bir şey yok
Futbol Evreni
Futbol Evreni Gün əvvəl
@Bahri Özcan herkes senmi böyle plan yapıcak
Mirismayil Ismayilbeyli
Mirismayil Ismayilbeyli 2 gün əvvəl
Allah şəfa versin, Barışın çıxması indiden daha yaxşıdı onun üçün
EmrePons1963
EmrePons1963 Gün əvvəl
Allah'ın izniyle bu sene kazasız belasız sakatlıksız diskalifiyesiz bir sene olur kimse sakatlığından dolayı elenmez
EĞLENCE DÜNYASI
EĞLENCE DÜNYASI 2 gün əvvəl
Ilk bölümden sakatlık Allah kimseye sakatlık vermesin😔
RRpes mobile
RRpes mobile 2 gün əvvəl
Her sezonun başında bir sakatlık cidden şaçma gelmeye başladı
Ömer Asaf Koçak
Ömer Asaf Koçak 3 gün əvvəl
Batuhan oğlum Karacakaya destanını yazmaya geliyor ❤ Bu arada Barış oğlumunda inşallah ciddi bir şeyi yoktur. Allah kimsenin ayağına taş değdirmesin. Güzel rekabetin çok sakatlığın olmadığı bir yıl temenni ederim. 🙏🥰
Salih göv
Salih göv 2 gün əvvəl
ismail balaban fani olarak batuhani tutacam
Yeşim Yeşimin
Yeşim Yeşimin 3 gün əvvəl
@koray west ne alaka
benim ben
benim ben 3 gün əvvəl
@koray west ahhhaaa bu iyiydi
Phyloxie
Phyloxie 3 gün əvvəl
@koray west sjdfnsdjfnsdjfnjdnjfsdjgndsg
koray west
koray west 3 gün əvvəl
yuh amca hepsi oğlun maşallah. hic kızın yokmu
ÇiftRuh
ÇiftRuh Gün əvvəl
Hilmicem,Murat,Duyguda bu kadroda olmalıydı bence. Ayrıca Mertin tekrar yarışmaya gelmesi kadar saçma bise olamaz. Adamın sporla uzaktan yakından alakası yok. Acunun torpiliyle girdiği belli sırf reyting için almışlar. Umarım bu sene KADINLARDAN birisi şampiyon olur. Gönlüm Merve Aydından yana 🥇🏆🥇🏆
Ali DİKMEN
Ali DİKMEN 2 gün əvvəl
Dünya artık başka bir yer olmadı mı cidden? Bitmesin mi şu survivor artık. Her sene hayatımıza giren abudik gubudik adamlardan yılmadık mı ya
Abdullah Cebeci
Abdullah Cebeci 2 gün əvvəl
Umarım ciddi bir sakatlığı yoktur ama olduğunu zannetmiyorum acunun böyle reyting kasmak için verdiği kısa kesitler bunlar ve kadroya bakarsak ünlülerin 2017 real Madrid kadrosu resmen bu sene gerçekten All star hakkını verecek
Suriye ÖNER
Suriye ÖNER 2 gün əvvəl
*BATUHAN KARACAKAYA GÜMBÜR GÜMBÜR GELİYOR BU ARADA BARIŞADA COK UZÜLDÜM*
Vahdettin Evren
Vahdettin Evren 3 gün əvvəl
Batuhan karacakaya 2021 sezonuna gerek karakteriyle, başarısıyla, dürüstlüğüyle, azmiyle, duruşuyla, saygısıyla, doğruluğuyla, Efendiliğiyle, kimsenin boyundurluğu altına girmemesiyle, gerekse verdiği mücadelesiyle (şampiyon olmasa bile) imzasını attı ve en çok konuşulan ismi oldu. Survivor all star 2022 sezonunaysa hakkı olan survivor şampiyonluğunu almaya geliyor. Biz destekçileri de her zaman yanındayız.
halime Yeter
halime Yeter 2 gün əvvəl
Acunda şimdiden reyting kasmak için elinden geleni yapıyor emin olun ki barışın ciddi birşeyi yoktur
serdy ximi
serdy ximi 17 saat əvvəl
Barış'ın sakatlığı hala geçmemiş belli ki, şimdi de düşünce yine oldu olacağı.İnşallah iyidir🤲🤲🤲
Bir film izledim
Bir film izledim Gün əvvəl
Bence son 15 yılın en iyi Survivor'ı bizi bekliyor
BMY
BMY 2 gün əvvəl
Allah yardimcisi olsun lutfen saglikli birsekilde devam etsin kiyamam ya hic kimse degil omu ya offff bmyf insallah sasalimdir
onurto
onurto 3 gün əvvəl
Biz Batuhan'ı destekliyoruz ama Allah hepsine sakatlıksız bir sezon nasip etsin.
Ebru🦋
Ebru🦋 2 gün əvvəl
atakan ve Batuhan arasında kaldım favori açısından o yüzden ikisini de tutuyorum
orxan imanov
orxan imanov 2 gün əvvəl
barışa geçmiş olsun 😢😢inşallah ciddi bişeyi yoktur
Çiğdem Çavuşoğlu
Çiğdem Çavuşoğlu 2 gün əvvəl
Desteğimiz ailece tabi ki Batuhan Karacakaya ile olacak. Tüm olumsuz göstermeye çalışan ve algı yaratanlara inat sevgimize sevgi gücümüze güç oyumuza oy katıyoruz! Batuhan’ı sevmeyen herkes için de oy atıyoruz! Sevmemeye devam edin Batuhan’a daha çok oy atalım! Çok iyi yetiştirilmiş, saygılı, efendi bir insan. Kimseye boyun eğmeyen, birey olan aklı başında bir insanı destekleyeceğiz tabi ki.. Şampiyon olmuş birini tekrar desteklemeye gerek yok BENCE.. Kazasız belasız bir dönem olsun. İnşallah şampiyon da Batuhan Karacakaya olur. 🙏🏻🏆♥️
Salih göv
Salih göv 2 gün əvvəl
ismail fani olarak oy atarim
Sukran Dogan
Sukran Dogan 2 gün əvvəl
sakatlik olmadan kazasiz belasiz bir yayin olsun sabirsizlikla bekliyorum
Eda Yildiz
Eda Yildiz 3 gün əvvəl
Her yorumda barisa gecmis olsun dilerken bile BATUHAN KARACAKAYA destegi varr cok duygulandim mucadelene ben tek degil binlerce kişi inanmis Şampiyonluk seni bekliyo BATUUU🛡
HK
HK 2 gün əvvəl
Ya of Barış umarım bir şeyi yoktur cidden nazara geliyo bu çocuk ya
Söz_dizisi_17
Söz_dizisi_17 2 gün əvvəl
Hadi bakalım Survivor bu yıl çok heyecanlı geçeceğe benziyor bütün yarışmacılara şimdiden başarılar.🔥🙂
Ali Rıza
Ali Rıza 2 gün əvvəl
daha 1. bölümde kendini sakatlamak... barış sezonun spoilderını verdi, olum biraz da yarış ya
Hatice Yıldız
Hatice Yıldız 2 gün əvvəl
Bol kavgalı bi sezon olur inşallah yesinler birbirlerini de azıcık eğlenek KXMXŞŞSOXLSLCKDP
rabiş
rabiş 3 gün əvvəl
Çok geçmiş olsun barışa umarım durumu ciddi değildir düştüğü gibi kalkmasını da bilir inşallah bu sene hak ettiği kupayı alacak
osman önal
osman önal 2 gün əvvəl
Fangirl rabia barışı çok seviyor
اکبر حسینی
اکبر حسینی 2 gün əvvəl
inşallah
Wonderful Quenn
Wonderful Quenn 2 gün əvvəl
İnşallah
Ben kimim ki zaten
Ben kimim ki zaten 2 gün əvvəl
Umarım barışın biseyi yoktur yaaaa ilk bölümden Allah korusun sizleri🥺
Eda Kılıç
Eda Kılıç 2 gün əvvəl
Barışı görünce öyle gülmeme engel olamadım dakika birden başladı yanidjrjjfjf , geçmiş olsun ya
salih s
salih s 2 gün əvvəl
baris da gecen senelerdeki gibi oyun alamayınca "sakatim ben sakat" demek gibi bir bahanesi olsun diye hemen bir sey yasamis sanirsam😂
big reputation
big reputation 2 gün əvvəl
Hahahah aynısını düşündüm
şeval beyhan
şeval beyhan 2 gün əvvəl
Gönüllüler kadrosunda nisa yı göremeyen tek kişi ben miyim (geçmiş olsun barış)
Bir Zamanlar Çukurova 119. Bölüm @atv
2:12:00
Bir Zamanlar Çukurova
Baxış 2,1M
Nurlan Ordubadli - Geri gel (Yeni 2022)
3:19
Nurlan Ordubadli Official
Baxış 123K
Kardeşlerim 35. Bölüm
2:16:01
KARDEŞLERİM
Baxış 1,5M
Mahkum 5. Bölüm
2:1:07
Mahkum
Baxış 1,2M
Zengin ve Fakir Evlat Edinen Aile
11:06
Troom Troom WOW TR
Baxış 86K
Konuşanlar 50. Bölüm Shot
8:59
Konuşanlar
Baxış 196K