KIZ ARKADAŞIMIN DOKUNDUĞU HER ŞEYİ SATIN ALIYORUM!!

  Baxış 4,894,849

Vales

Vales

16 gün əvvəl

Instagram: @viaportmarinatuzla
Web Sitesi: www.viaportmarina.com
İnstagram: berkorl?hl=tr
İnstagram: annadenizsayln
YAYIN: www.nonolive.com/vales
ANNA DENİZ: www.twitch.tv/annadeniz
Discord: discord.gg/7RC4XqZ

Merhaba arkadaşlar bugün anna deniz'le ilk kez eğlence videosu çektik dokunduğu her şeyi satın aldım çok eğlenceli bir video oldu , videoyu beğenmeyi unutmayın, iyi seyirler
Discord: discord.gg/7RC4XqZ
İnstagram: berkorl?hl=tr

Şərh: 27 719
Vales
Vales 15 gün əvvəl
ARKADAŞLAR ANNA DENİZ YARINA KADAR SOSYAL MEDYAYA GİRMİCEK YARIN 17:00 DA CANLI YAYINDA İLK TEPKİSİNİ ALICAZ YAYINA HEPİNİZİ BEKLİYORUM YARIN YAYIN: www.nonolive.com/vales ANNA DENİZ: www.twitch.tv/annadeniz
zeynep çam#LalisaYanındayız✌🏻
zeynep çam#LalisaYanındayız✌🏻 6 gün əvvəl
Yani evlilik teklifi ettiğini mı görecek..
SUqUiD QAMeS🔪
SUqUiD QAMeS🔪 6 gün əvvəl
KRALLLL aqa beeee
arda koyuncu
arda koyuncu 8 gün əvvəl
Ağa beeeee 😞😞😞💔
Xhndnxb Nxndjc
Xhndnxb Nxndjc 8 gün əvvəl
Abi çok seviyor musun ?
Ekrem Atabay
Ekrem Atabay 8 gün əvvəl
Abi ne paran gitti
UTKU yatkın
UTKU yatkın 3 saat əvvəl
önce sevgili olmadığın kadına da evlenme teklifi etmezsin akıl var mantık var
[♡gachaDaisy♡]
[♡gachaDaisy♡] 3 saat əvvəl
Arkadaslaer izlemeden kurgu demeyin ben izledim kurgu ~Görkem karaaslan~
Havvanur Şen
Havvanur Şen 4 saat əvvəl
Yere dokun dünyayı satın alıyım senin için ~vales
Murataslı Muraat
Murataslı Muraat 4 saat əvvəl
Anna deniz valez i çoook tersliyo ve valez emin ol değerini bilen biri illaki karşına çıkar elbet bi gün
aydan gökçen özdemir
aydan gökçen özdemir 5 saat əvvəl
Çocuk iyi troll. Kız güzel ama aşırı itici 😂
moon knight
moon knight 5 saat əvvəl
hatta ağladım
moon knight
moon knight 5 saat əvvəl
abi evlenme teklifinde askalsın ağlıycaktım
İndieKidEylül
İndieKidEylül 5 saat əvvəl
VALES AVİ O SENİ HAK ETMİYO HALA KIZ ARKADAŞIM YAZIYOSUN ROMANTİKLEŞİYOSUN ABİ O SENİ HAK ETMİYOR YA BIRAK ŞU KIZI
Gözde Cetin
Gözde Cetin 5 saat əvvəl
Kiz resmen toxic
Gulsen Tekin
Gulsen Tekin 6 saat əvvəl
Abi kaç yaşındasın?
çikonun günlüğü
çikonun günlüğü 6 saat əvvəl
Çok üzgünüm valles için
zijuiy wttuy
zijuiy wttuy 6 saat əvvəl
seni hiçbir zaman terk etmeyecek biri var aslında! cihanın rabbi ALLAH! lütfen namazlarınızı kılın.
Yıldız Yıldız
Yıldız Yıldız 6 saat əvvəl
Sonu olmayan bi ilişki daha ve boşa harcanan paralar.. milletimiz açken
ahmet acar
ahmet acar 6 saat əvvəl
aga be
عبدالرحمن محمد
عبدالرحمن محمد 6 saat əvvəl
9:00
Ronaldo Fanı
Ronaldo Fanı 6 saat əvvəl
Agalar Benim İçinde Yakarmısınız bende bir kızdan ayrıldım daha doğrusu o ayrıldı çünkü başkasına aşık 😭🙏 lütfen moral verin
Ay_Parçası
Ay_Parçası 6 saat əvvəl
Vales kadar sevicez ama , Hiç bi zaman Anna Deniz kadar sevilmyicez….
Şahin Mahmudov-WASD
Şahin Mahmudov-WASD 6 saat əvvəl
9:00 aga beeeee
insanoyuncu1 🅥
insanoyuncu1 🅥 6 saat əvvəl
Davulcular valesin "ver çoşkuyu" demesini bekliyor
ɴᴜʀ
ɴᴜʀ 7 saat əvvəl
Anna Deniz Valesi kesinlikle haketmiyor
HÜLYA Çam
HÜLYA Çam 7 saat əvvəl
Abi sana yazık 1000. TL len gitti
Enes Demir
Enes Demir 7 saat əvvəl
Ah be vales ah 😔😞💔🥀
UMUT ENGİN
UMUT ENGİN 7 saat əvvəl
Aga be
Merve Baysal
Merve Baysal 8 saat əvvəl
Robot oyuncak kısmı komikti lskfkskfk oyuncaktaki duruşun ve tipin mükdü
Blinks Nil
Blinks Nil 8 saat əvvəl
Aga b🥺
Merve Baysal
Merve Baysal 8 saat əvvəl
13:16 eheheh çok zekiceydi ama. Okulda ben de bu taktiği kullanırdım.
Merve Baysal
Merve Baysal 8 saat əvvəl
Davul zurnacıyı peşlerinde sürükleyen koca yürekli vales
~NAZ~
~NAZ~ 8 saat əvvəl
Anna Deniz gerçekten çok kötüsün 🤬😠😤
Melek Ali
Melek Ali 8 saat əvvəl
Ya vales abi uzulme belki evlilik teklifi kabul eder
Dilara
Dilara 8 saat əvvəl
Bütün videolarına aynı yorumu yapcam belki görür ve yorumumu beğenir 👻❤️
Ceylin Ece öz
Ceylin Ece öz 8 saat əvvəl
Vales abi inş. Bir gün o başlık kız arkadaşım değilde eşimle başlar be abi..
malak💕
malak💕 8 saat əvvəl
اااااااا
Hiranur Karataş
Hiranur Karataş 8 saat əvvəl
Bana biraz ironi gibi geldii ama umarım ironidir 🥺
Ecrin Gül
Ecrin Gül 8 saat əvvəl
Aga be abi üzülme ya
𝐸𝑑𝑖𝑡 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛
𝐸𝑑𝑖𝑡 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 8 saat əvvəl
Yaaa çok üzüldüm 🥺
[×)BŁĀCKØŮT(×]
[×)BŁĀCKØŮT(×] 9 saat əvvəl
2:52 sevdiğin kızın sana bro demesi aga b :')☺🔫
Kağan Sevimli
Kağan Sevimli 9 saat əvvəl
Anna yeter aq valesin anasını bile cidden üzdün la
Okay then
Okay then 9 saat əvvəl
Çocuk prim için bir kadının böyle linç edilmesine razı ve siz hala arkasında mı duruyorsunuz ? Biz daha çok twitler atarız öldürülen kadınlar için
Okay then
Okay then 9 saat əvvəl
Arkadaşlar kız arkadaşını kaybetmek istemiyor naz yapmıyor, çocuktan videoların ücretini aldığı içinde belli bi parayı bu videoda harcıyor çocukla olan samimiyetine güvendiği içinde en pahalısı nerde vs diyebiliyor
Yusuf Köklükaya
Yusuf Köklükaya 9 saat əvvəl
1:26 Para avcısı Anna avını gözetliyor 👀
Nehir Demircioğlu
Nehir Demircioğlu 9 saat əvvəl
prim kasmayin artik cidden.
hatice kutlu
hatice kutlu 9 saat əvvəl
Abi üzülme olsun sen daha iyilerine layıksın
sümeyra
sümeyra 10 saat əvvəl
Anna valesi üzdü cidden hem video için bile olsa adamın bütün parasını harcadı gereksiz yere hemde hani videoyu izledi ya o zamanda no dedi işte bunu direk kuru kuru söylemek yerine işte seni üzmek istemiyorum ama ben kabul edemem ama en yakın arkadaş olabiliriz diyebilrdi ben bile geçen bi olay yaşadım öyle dedim yani
Ali Ak
Ali Ak 10 saat əvvəl
8:45
Bilgi Adresi Mehmet Usta
Bilgi Adresi Mehmet Usta 10 saat əvvəl
agaaabbbeee
Umut Kartal
Umut Kartal 10 saat əvvəl
Yerden 1 lirayı alman 3 saniye sürse, 3 saniyede 1 tl kazandığını varsayarsak dakikada 20 tl yapar. Bu da 1 saatte 1200 tl yapar. Günde 8 saat para kazandığını düşünelim; 8*1200=9600 bir günlük kabataslak ortalama kazancın. 9600*30 yaptığımızda ise ekstralar hariç aylık minimum hesaplarla 300 bin tl ye yakın bir miktar çıkıyor. Güzel para :d
kızıltaş555
kızıltaş555 10 saat əvvəl
yıkık herif :(
Melisa Angelova
Melisa Angelova 10 saat əvvəl
Abi sen para verdin benim canım yandı yemin ederim ki
Müberrra Aydın
Müberrra Aydın 10 saat əvvəl
Ah be vales abi
kanal kanalim
kanal kanalim 11 saat əvvəl
Yaaa çok uzuldum kiyamam sana 🥺🥺
MARIA T.e.e
MARIA T.e.e 11 saat əvvəl
Gerçeği kız arkadaşının tepkisini hiç sevmedim 😑
Nurgül Yargu
Nurgül Yargu 11 saat əvvəl
Ya deniz abla videoyu izle valesin neden bütün gün boyunca üzüldüğü nü anla nolurr izlee
sarı fırlama
sarı fırlama 11 saat əvvəl
9.40 ne öyle ya ağa be sigara 🚬 yaktırır
cecelifann0❤️
cecelifann0❤️ 11 saat əvvəl
Abi bir gün geri dönecek anadeniz abla ama bakalım sen onun bıraktığın yerde olacakmısin inan aynı durumdayız 💔
sarı kafa
sarı kafa 11 saat əvvəl
abi senden çok paranı seviyor ben böle bi kızın taa... s...kup taaa.ç...kaaıhıhım ıhım sen hayırdır vales abimiz neyse sana kızmı yok abi para için sevmiş seni
sarı kafa
sarı kafa 11 saat əvvəl
abi senden çok paranı seviyor ben böle bi kızın taa... s...kup taaa.ç...kaaıhıhım ıhım sen hayırdır vales abimiz neyse sana kızmı yok abi para için sevmiş seni
sarı kafa
sarı kafa 11 saat əvvəl
abi senden çok paranı seviyor ben böle bi kızın taa... s...kup taaa.ç...kaaıhıhım ıhım sen hayırdır vales abimiz neyse sana kızmı yok abi para için sevmiş seni
nalyarrak
nalyarrak 11 saat əvvəl
Abi video izlerken kıza çok ısınır oldum amk
Ümit Sargın
Ümit Sargın 11 saat əvvəl
Abi bütün paran biti
cemcel dizi edit
cemcel dizi edit 11 saat əvvəl
Saka diyil vales gercekten seviyo sakaydi demesi herseyi anlatiuo
Zara Almammedova
Zara Almammedova 12 saat əvvəl
Çok kötü oldum off Sana kayık değil oooooo🥲🥲🥲🥲🥲 bencil kız
Sudebea 005
Sudebea 005 12 saat əvvəl
Vales paraya para demiyo vallaha
°Soft-Marinette Dupain-Cheng Fanı°
°Soft-Marinette Dupain-Cheng Fanı° 12 saat əvvəl
08:30 Alfaa But 08:43 istemem yan cebime
irem su sarıca
irem su sarıca 12 saat əvvəl
Bir insan bana bu kadar değer verse ben var ya 🥺🥺
Sudebea 005
Sudebea 005 12 saat əvvəl
Ne kadarda karaktersiz bir kız
frunchii
frunchii 12 saat əvvəl
Kadın ayrı bir cıvık,adam ayrı.Saçma sapan hareketler,herkesin dilinde Onno donoz volos açıp bakayım kim bunlar dedim iki cringe vasıfsız çıktı.Türk gençliği "değerli" vaktini çok güzel harcıyor,siz de çok güzel harcattırıyorsunuz,tebrikler.
TurkeyHub
TurkeyHub 12 saat əvvəl
0ç anna
Gulcihan Çabuk
Gulcihan Çabuk 12 saat əvvəl
Bence bu kız için zerre değmez ne kadar duygusuz bir kız vales sana çok üzüldüm umarım kalbin kadar güzel bir insna çıkar karşına 😊
Hamza Örgün
Hamza Örgün 12 saat əvvəl
950 tl
TurkeyHub
TurkeyHub 12 saat əvvəl
Tenk yu
dark🎬days🌚
dark🎬days🌚 13 saat əvvəl
Valese çok üzülüyorum ya gerçekten aşırı üzülüyorum anna deniz de çok gıcık hiç sevmiyorum pisliğin teki daha çok şey söylerdim ama vales ona çok iyi davraniyo kız bisey yapmiyo offf
Ceyda
Ceyda 13 saat əvvəl
Bu nasıl format ya genç çocuklara kızlara kötü örnek olmak küfür vs değil tam olarak böyle içerikler işte parayı bu kadar vurgulamak bu videodaki her şeyin yalan olması o kadar rezil bi konsept ki
Hamza işçimen
Hamza işçimen 13 saat əvvəl
Aga beeeee vales takma abi
Angellina Yoshida
Angellina Yoshida 13 saat əvvəl
artık denizden nefret ediyorum
Hediyeşükran Uzunay
Hediyeşükran Uzunay 13 saat əvvəl
14:00 🥺
CSFC sonsuz Aşk
CSFC sonsuz Aşk 13 saat əvvəl
😢😯😯😯😔😔😔uffff yaaaa
Angellina Yoshida
Angellina Yoshida 13 saat əvvəl
6:08 bidakka sanırım orda Vales'i istedi O_O
finnn pay
finnn pay 13 saat əvvəl
davulculara yaptığı muamele :D yazık kafana kardeşim
DREAM RAİD
DREAM RAİD 13 saat əvvəl
Şevval naber
apocan47 ozbey
apocan47 ozbey 14 saat əvvəl
aga be
MAHİR /BLG
MAHİR /BLG 14 saat əvvəl
Aga be
S.necati Gursoy
S.necati Gursoy 14 saat əvvəl
8:37 alfa
Sadie Becks
Sadie Becks 14 saat əvvəl
İnan var mu cidden bunlara
Emine Ismail
Emine Ismail 14 saat əvvəl
Abi öyle insanlara deymez sen üzülme buradaki bütün izleyenler sana destek oluyo lütfen üzülme lütfen seni seviyoruz
muahmmet Saz
muahmmet Saz 15 saat əvvəl
ve mağazayı aldı nasıl bir kralsın sen
Berivan Toptal
Berivan Toptal 16 saat əvvəl
Değmedi
Alperen Göklüoğlu
Alperen Göklüoğlu 16 saat əvvəl
Gerçek olmasın tek dicem bu
yasiyoruziste
yasiyoruziste 16 saat əvvəl
MDXKMSSKKWSKWKSOEO ironi yapmislar herkes ciddiye almis kafayi yicem fjdjdjddjskdjs
fatima Al_ganmy
fatima Al_ganmy 16 saat əvvəl
العرب أين أنتم 😂😂😂♥️
Muhammed yusuf krallığı
Muhammed yusuf krallığı 16 saat əvvəl
Tüketim çılgınlığı insanların aklını esir almış
My universe  너는
My universe 너는 17 saat əvvəl
Komik cidden
Sinem Demir
Sinem Demir 17 saat əvvəl
Valesin burcu ne arkadaşlar 😀
Basak Yilmaz
Basak Yilmaz 15 saat əvvəl
Yengeç
İnteresting Videos
İnteresting Videos 17 saat əvvəl
Bu kiz adami sinir etmekten baskada birsey yapmiyor. Abi seni seven birini sev napican bunu?
Mustafa Ceceli - Tut Elimden
2:50
Mustafa Ceceli
Baxış 7M
Alparslan Büyük Selçuklu 1. Bölüm
2:54:43
Alparslan: Büyük Selçuklu
Baxış 7M
Üç Kuruş 4. Bölüm
2:17:25
Üç Kuruş
Baxış 2,5M
Apartment renovation. 1 year in 60 minutes. I do everything myself.
1:10:44
Павел Сидорик. Ремонт и Отделка
Baxış 13M
Animator vs. Animation V (official)
30:42
Mustafa Ceceli - Tut Elimden
2:50
Mustafa Ceceli
Baxış 7M
Alparslan Büyük Selçuklu 1. Bölüm
2:54:43
Alparslan: Büyük Selçuklu
Baxış 7M
Üç Kuruş 4. Bölüm
2:17:25
Üç Kuruş
Baxış 2,5M
Müge Anlı ile Tatlı Sert 29 Kasım 2021
2:21:44
Müge Anlı ile Tatlı Sert
Baxış 699K
Konuşanlar 43. Bölüm Shot
6:45
Konuşanlar
Baxış 548K
Aşk Ağlatır - Silsila Hint Dizisi | 165. Bölüm
21:05
Aşk Ağlatır - Silsila
Baxış 100K
Zengin Kardeş ve Fakir Kardeş
10:19
WooHoo WHOA Turkey
Baxış 113K
YENİ OYUNCAK DİLA KENT
10:16
Dila Kent
Baxış 541K