@mertliaa tiktok videoları #8

  Baxış 65,877

Tunahan Vural

Tunahan Vural

4 ay əvvəl

Şərh: 42
Türk AMOGUS
Türk AMOGUS
1:13
Prenses Ceylin
Prenses Ceylin
Bence abi artık 15 tatil diye bişe yok.BİZE DERS TATİLİ YAPTIRIYOLAR ŞUANDA ÖDEV YAPMAM LAZIM AMA TATİLDEYİZ
Emine Çaylak
Emine Çaylak
mertlia kraldır gerisi yalandır
Oyuncu Hacker
Oyuncu Hacker
Ben bişey fark ettim teneffüs zili çalıyorsa teneüs için öğretmenler zili çalmıyor o zaman neden öğretmenler zili çalıyor tenefusün bitigin duyurmak için
Zeynep Işık
Zeynep Işık
Ben yarın yine sabahın köründe uyancam ve arkadaşlarımla uğraşıcam hdhxhxjh komik şey seni ya pardon hocam çocuklara oturun kelimesi o kadar zor değil hocaağğğm
bnmbnm
bnmbnm
Kedin çok tatlı
GİZEM
GİZEM 14 gün əvvəl
Komik la😂
Neslihan Aşçı
Neslihan Aşçı
1:00
Evsa TURAN
Evsa TURAN
Oha lan 2. Ve 3. Çoooookkk mantıklı
Alp Pak
Alp Pak
Abi ben senin videolarını çok seviyorum
ImmortalPhoenix
ImmortalPhoenix
0:44
berk yiğit
berk yiğit
e bende aynı modda uyanıyorum
Fearless.Todoroki.
Fearless.Todoroki.
ne oldu kedisine ?
Gözde Soysal
Gözde Soysal
Seni anlıyom
Özgüş TV  FAN
Özgüş TV FAN
evet ben ilkokul 2 sınıfım ve tum yaz tatile gircez 2 bucuk ay yanı dıdıdıtdıt
Bedriye Kaya
Bedriye Kaya
bende bıktım artık size ne benim okulumdan sevgili akrabalarım dimi yani
Gülden Çelik
Gülden Çelik
mert gültaş
karameel
karameel
Bu gun okul vaar aaaağaĝaĝaha
berk yiğit
berk yiğit
2 artı 2 6 eder ya,
Etibar Ve
Etibar Ve 14 gün əvvəl
2+2=5✖️