Afili Aşk 38. Bölüm Final Fragmanı

  Baxış 4,032,242

KanalD

KanalD

Afili Aşk 38. Bölüm Final Fragmanı yayında! Kerem ve Ayşe sonunda nikah masasına oturur ve bu defa her şey gerçektir...
Ayşe'nin hamilelik haberi doğru çıkınca soluğu nikah masasında alan ikili, artık yalansız ve gerçek bir evlilikle hayatlarını birleştirme kararı alır. Bu defa ailelerin de desteğini alan iki aşık sonsuz mutluluk için imzalarını atacaktır.
Afili Aşk final bölümüyle Perşembe 20.00'de Kanal D'de!

Şərh
ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ
ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ 2 gün əvvəl
🔥🔥🔥 Like this comment for stay in trending <a href="#" class="seekto" data-time="53">0:53</a> 🖤🖤 👇 👇 👇 👇💯
shako masurashvili
shako masurashvili 4 gün əvvəl
.
nisanurun dünyası
nisanurun dünyası 4 gün əvvəl
HAYIRRRRRRRRRRRRRR
Şah Me Ran
Şah Me Ran 6 gün əvvəl
Corona virusu her seyi etkilediği gibi dizileride etkiliyor bu ne ya her hafta bir dizi final yapiyor..!!!
sjsjjddnsalapo yunikw
sjsjjddnsalapo yunikw 6 gün əvvəl
Sabri : bu nikah kiyilamaz . Herkes: neden 😟😟 Sabri : dermişimm😂😂😂 Finalde boyle .👇👇👇 like patlamasi
Ayseafra Osman hoca
Ayseafra Osman hoca 6 gün əvvəl
İnşallAllah
Halil Tokaç
Halil Tokaç 6 gün əvvəl
Yaaa niye bittti🙁
Mari Mari
Mari Mari 7 gün əvvəl
😭😭😭😭 cok guzel serial, cok favoruite couplee🤗💙💙💙
Fazil Aliyev
Fazil Aliyev 7 gün əvvəl
alam nolur bir mocuze olsida FINAl gedmesin
Fazil Aliyev
Fazil Aliyev 7 gün əvvəl
alam nolur bir mocuze olsida FINAl gedmesin
Elif Yorulmaz
Elif Yorulmaz 7 gün əvvəl
Tüm yorum yazanlar doğru keşke sonsuza kadar final yapmasını keşke afili aşk ı geri getirebilmek. Herkes evlenip ayşenin keremin hülyanın sametin erkur fezza buse büyüp evlense işte o yüzden final olmasın final olması beni sinir ediyor bu yorum yazanlar bu afili aşk ı. Bu diziyi geri getirebilmek için elimizden geldi kadar yapalım bu diziyi geri getirebilerimmmmmmmmm bu dizi söyledim gibi final yapsınnnnnnnn
Duru Aşık
Duru Aşık 7 gün əvvəl
😢😢😢😢😢😢😢😢😢bakin size yalvariyorum ne olur bitmesin alahim ne olur deva mi gelsinnnnnnnn
Sumeyra Birsin
Sumeyra Birsin 7 gün əvvəl
Afilli aşk ara sıra televizyonda çıkacak mı?
Duru Aşık
Duru Aşık 7 gün əvvəl
Ama niye ki her gün ağliyom bu yazuyi yazarken bile yani okadar artık hastalanicam yani anneannem bile üzülüyor zaten virüs var ortalikta bulaşicak kendimi kaybadiyom ayşe kerem denince yani niyeeeee ama 😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
Duru Aşık
Duru Aşık 7 gün əvvəl
Yaa abi niye final yaptiniz bakin günler dir ağlıyom yaa hem ayşe hamile değil hem volkan gonca evlenmedi mavişle ayşenin abisi evlenmedi sametin karisi doğum yapmadi bakın durmadan öbür bölümleri hem izliyom hem ağlıyom noğlur bizi duyunda yapmayin final devami de gelsin çok güzeldi ama final oldu
Merve Cabuk
Merve Cabuk 7 gün əvvəl
Yaa final olmasın bir film vardı "İlişki Durumu: Karışık "sonra final oldu ama aynı film "İlişki Durumu:Evli "olarak geri dönsün bu da "Afili Aşk: Evli " olarak geri dönsün
Canan Agaç
Canan Agaç 7 gün əvvəl
İşalah 2. Sezonda gelecek 🙏🏻
ikranur Özcan
ikranur Özcan 8 gün əvvəl
Bana eski günlerimi hatırlatan şarkı bile final oldu olamaz ne olur bidaha deneyin başlasın tekrar ne olur
Ceren
Ceren 8 gün əvvəl
Bence nikah kıyıldıktan sonra hülya doğurmalı!
Ponçik Tv
Ponçik Tv 8 gün əvvəl
keşke final olmasaydı ama sonunda evlendilerr *💗*
Nihal Kapicioglu
Nihal Kapicioglu 8 gün əvvəl
Bitmesin
Güneş Akın
Güneş Akın 8 gün əvvəl
Lütfen sokmayın şu diziyi finale tam bi dizi seviyom o dizide finale giriyor kanal d bitmesin bu dizi
Fazil Aliyev
Fazil Aliyev 8 gün əvvəl
Mence qudarmasa daha da maraqli ola bilerdi alam bir mocuze olsuda bitmesi bele gozel filim bidaha ne zaman baslar ki, ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥........
Fazil Aliyev
Fazil Aliyev 8 gün əvvəl
Of ya finaldan zelylem gediyor LUTFEN BITMESIN
Dila Halat
Dila Halat 8 gün əvvəl
Bence bitmemeli★★
yeşim bozkurt
yeşim bozkurt 8 gün əvvəl
şükürler olsun bitti
Ayseafra Osman hoca
Ayseafra Osman hoca 8 gün əvvəl
Ya ne olur görün bu dizi hiç bitmesin ne oluuuuuuuuur . (Bu arada beğenmeden geçmeyin)
vKuzya-
vKuzya- 8 gün əvvəl
Sevgili kanal d siz nasıl bir kanalsınız?? Bu diziyi bitirdiniz sırada kim ? Hizmetçiler mi ? Arka sokakları izleyen çok kişi var mı ?
Meryem Güneş
Meryem Güneş 8 gün əvvəl
Keske ayse gercekten hamile olsaydı bana inanmiyacaksınız ama bunu izleyin hamilemiyim onu sonuna kadar izleyin yine ayalanmıs bösun a sevindik 😠😠😠😠😠sinirlendim
Zula Max
Zula Max 8 gün əvvəl
Bitti. 😢😢😭
Umut Akcal
Umut Akcal 8 gün əvvəl
nolur diziyi devam ettirin lütfen lütfennnnnnnnnnn
Umut Akcal
Umut Akcal 8 gün əvvəl
yaaaaaaa çok güzel filim nolur final etmeyin lütfen
SELMAN Karaguzel
SELMAN Karaguzel 8 gün əvvəl
Bolum bitti acikcasi tuylerim diken diken oldu elinize saglik mukemmel bir. Diziydi burcu ozberkin ve cağlar beyin oldugu dizileri bekliyoruz 😍😍😍
Umut Akcal
Umut Akcal 8 gün əvvəl
yaa neden finall ben izliyorum ama yaaaa lütfen final etmeyin bu diziyi nolur nolur yaaaaaaaaaaaaaa
Elaaa Elk
Elaaa Elk 8 gün əvvəl
Bitti mi şimdi,ben ne izleyeceğim?😭
Kamuran tunç
Kamuran tunç 8 gün əvvəl
her yerde sen bitti şimdi de afili aşk bitiyo yaa😔😔
Ada 0
Ada 0 8 gün əvvəl
Finali gicikligina izleledim final oldugu icin
Ada 0
Ada 0 8 gün əvvəl
Yani 2 tane daha yeni dizi cikti onlari cikarcaginiza bunun ustunde durup gun degisip durmasaydiniz
Yılmaz Uysal
Yılmaz Uysal 8 gün əvvəl
Enaz 10 bölüm daha giderdi bu dizi ya benim sevdiğim diziler neden erken final yapıyorlar anlamadım😁😁😁😁😁
yigıtahmet gençoglu
yigıtahmet gençoglu 8 gün əvvəl
Bu dizi bitemez ya bitmesine yarım saat kaldı çok üzülüyorum gerçekten yemin ederim ki ağlıyorum
Rainbow. X
Rainbow. X 8 gün əvvəl
Ya 2.sezon da gelsin lütfen sizin dizinizden başka birşeyi sevmiyorum zaten sırf sizin diziniz için hep izleyebiliyorum yoksa hep çok sıkılıyorum lütfen bitirmeyin
Irmak Pamuk
Irmak Pamuk 8 gün əvvəl
Ayşe hamile değilmiş doktor ortamı görünce mecburen hamulesiniz demiş ama hamile değil maaleseffffff
me me
me me 8 gün əvvəl
Bak söylüyorum kerem 2. Kez baba olduğunu öğrendi ya Ayşe de aynısını yaşıycak.
Didem Hande Şahin
Didem Hande Şahin 8 gün əvvəl
Arka sokaklar final yaptı yoğun istekten devam etti bu da öyle OLSUN
Sena Buse Bayram
Sena Buse Bayram 8 gün əvvəl
Ayşe hamile değilmiş gercekten ceydanın getirdiği doktor durumu anlayıp yalan söylemiş
Asude Karabulut
Asude Karabulut 8 gün əvvəl
Ayşe hamile değilmiş
-GACHA DERİN SU-
-GACHA DERİN SU- 8 gün əvvəl
Ayşe gerçekten hamile değil doktor onu kurtarmak için demiş😢
Elifsu Bayrak
Elifsu Bayrak 8 gün əvvəl
Ayşe gerçekten hamile değil amaaaaaa💔💔💔💔
bekir ile minecraft
bekir ile minecraft 8 gün əvvəl
Komedi filmi sanki
Sehirli dünya Eliyev
Sehirli dünya Eliyev 8 gün əvvəl
Kerem ayşe Volkan Samet erkut sizi çox ama çox seviyorum (((( ne desek de boş biliyorum giden gelemz((((
Asd Sdd
Asd Sdd 8 gün əvvəl
Bu filim final olursa. Bütün. Filmler bakmam gorursünüz. Final. Olmasın
Burak Keskin
Burak Keskin 8 gün əvvəl
Dizinin ne kadar istemesemde final yapması iyi oldu senaryo berbat ötesi hakettiler bunu hayatta kalmak için savaşmak gerek bu senaryoyla adım bile atamazsın
Asd Sdd
Asd Sdd 8 gün əvvəl
Ne oooooooolllllllllluuuuuuurrrrrrrr final olmasın
Esma kılıç Nezhad
Esma kılıç Nezhad 8 gün əvvəl
Ben anlamadım bu kız ne zaman gerçekten hamile olucak ya bi oluyo bi olmuyo final bölümüne gelmişiz hala yalan hamilelik .
ÇET HASAN
ÇET HASAN 8 gün əvvəl
Bu dizinin retingi gelinim mutfaktadan yüksek vallaha izlemeniz düşer finale girmesin çok seçilmişti dizi finale girmesin 😟😟
Antonella saucedo
Antonella saucedo 8 gün əvvəl
Uuuff sabri uuuuff
gamze su altın
gamze su altın 8 gün əvvəl
Ayşe hamile değilmiş
Reyhan Özcan
Reyhan Özcan 8 gün əvvəl
Sabri:Durun bu nikah kıyılamaz!! Muhsin:Neden? Sabri:Çünkü ben hamileyim Muhsin:Kimden? Sabri:Keremden 🤣🤣🤣😂
Buse naz Yaşar
Buse naz Yaşar 8 gün əvvəl
FİNALE HAYIRRRRRRRRRRRRRRR. Biz daha mutlulukları çocukları görmek istiyozzzzz Neyi anlamıyonuzzzzzzz
Canan Çakır
Canan Çakır 8 gün əvvəl
Lütfen bitmesin afilli AŞK
Buse naz Yaşar
Buse naz Yaşar 8 gün əvvəl
Tam sevindim güldüm derken FİNAL yazdığını gördüm Senaristtt napyon kendindemisin acaba FİNAL OLMASINNNN YAAA BİRAZDA MUTLULUKLARINI GÖRELİM 🙏🙏🙏🙏HADİ YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Hatice Kaya
Hatice Kaya 8 gün əvvəl
Bu dizi hangi gün
Aslı Akın
Aslı Akın 8 gün əvvəl
Sezon finali olsaydı keşke
Aslı Akın
Aslı Akın 8 gün əvvəl
Sizi hiç kimse ayıramaz ama final sizi bizden ayırıyo.
Slm Slm
Slm Slm 8 gün əvvəl
Yaaaaaaa😭😭😭😭
Gamtozu
Gamtozu 8 gün əvvəl
Sonunda rezil dizi bitiyor. Birsey tadında kalmalı.
Meral Sirak
Meral Sirak 8 gün əvvəl
Yaa olamazz final olamaz yaa
Meral Sirak
Meral Sirak 8 gün əvvəl
Yaaa offf niye finall yaaa
Ecrin Baş
Ecrin Baş 8 gün əvvəl
NEDEN FİNAL YA OFFFFFF😢😢😢😢😭😭
Halit Işık
Halit Işık 8 gün əvvəl
Bitirdiniz güzelim romantik komedi dizimizi. Tek yapmaniz gereken bütün bölümleri yükleyin de tekrar izleyelim. O da mi yasak yani.
Ömer faruk Balikcioglu
Ömer faruk Balikcioglu 8 gün əvvəl
Hayır kesinlikle F İ N A L olamaz 😠😠😡😡🤬🤬😾nooooooooooo
s
s 8 gün əvvəl
yeeees 15 dk sonra 38 bolum olucak ama bi yandanda cook kotu final oluacak cok uzgunum ya offff
LEYLA Resad
LEYLA Resad 8 gün əvvəl
Final O L M A S I I I I I I I N N N N N
ÖYKÜ GÜNEÇ
ÖYKÜ GÜNEÇ 8 gün əvvəl
Birazdan başlıyor şimdi reklam 《 BURDAMISIN 》
Dilara Gülsayar
Dilara Gülsayar 8 gün əvvəl
Dizilerin en yakışan çiftisiniz. Finalsiniz artık. Sizi çok özlicez. Hiç ayrılmayın. Gerçek hayattata birlikte olun. 💜💙
gül erinmez
gül erinmez 8 gün əvvəl
Allah belanızı versin gün değiştirdiniz neyse dedik final yapmak ne demek yaa daha ceydanın gittigin görmeden aykerin bebişini görmeden nalet olsun kanald sana
Sacide Kurt
Sacide Kurt 8 gün əvvəl
Keşke bitmeseeeee😭😭😭
Eymen Yilmaz
Eymen Yilmaz 8 gün əvvəl
keşke final olmasaymış çok üzüldüm
Umut Berkay
Umut Berkay 8 gün əvvəl
Abi Diğer Diziler 1.5 M İzlenip 100 Bölüm Gidiyor Bu 2-2.5 M iZLENMESİNE RAĞMEN 38'DE FİNAL VERİYOR... TÜRKİYE DEKİ REYTİNG HATASINA KURBAN GİTTİ... DOĞUM 12.06.2019 - Ölüm 19.03.2020
Mega İkili
Mega İkili 8 gün əvvəl
Keske bit mese
Gülcan Aydınlı
Gülcan Aydınlı 8 gün əvvəl
Afili ask final olmasın yaa çok güzel bir flim
Afili Ask Episode 37 Trailer
01:06
KanalD Canlı Yayını
KanalD
Baxış 154
Çok Güzel Hareketler 2 | 45.Bölüm (Tek Parça Full HD)
2:1:32
Afili Aşk 38. Bölüm - FULL BÖLÜM
2:20:40
Ben hamileyim! - Afili Aşk 37. Bölüm
14:38
Gel Dese Aşk 2. Bölüm
2:24:34
Gel Dese Aşk
Baxış 1M
Baraj 1. Bölüm
1:49:26
Baraj
Baxış 2,6M
Doğduğun Ev Kaderindir | 11. Bölüm
2:33:34
Doğduğun Ev Kaderindir
Baxış 3M
Ilkin Cerkezoglu - Yaxsilarin Sagligina (Official Video)
3:36