Alev Alev 9. Bölüm

  Baxış 2,841,907

Alev Alev

Ay əvvəl

Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/alev-alev-detay?
Alev Alev'e Abone Olmak İçin → bit.ly/alev-alev-dd-sub
9. Bölüm Özet:
Cemre Çelebi!nin kendisine sunduğu kliniğe kapatılma veya Çelebi ile eve dönme teklifini kabul etmemeye kararlıdır. Çelebi!ye karşı birlikte mücadele eden Ozan, Ömer, Rüya ve Cemre, umut ışığını hiç beklemedikleri bir isimde bulurlar. Yaşanan tüm zorlukların içinde Ömer, Rüya!;nın kendisine yapacağı tatlı sürprizden habersizdir. Beklenmedik ismin yardım etmesiyle Cemre!nin makus talihi dönmeye başlar.
Yönetmen: Ahmet Katıksız
Senarist: Burcu Görgün
Besteci: Toygar Işıklı
Yapımcı: Kerem Çatay
İdari Yapımcı: Yamaç Okur
Oyuncular
Cemre: Demet Evgar
Çiçek: Hazar Ergüçlü
Rüya: Dilan Çiçek Deniz
Çelebi: Cem Bender
Ozan: Berkay Ateş
Ömer: Cihangir Ceyhan
İskender: Berker Güven
Ali: Toprakcan Adıgüzel
Bülent: Cem Sürgit
Korkut: Yiğit Sertdemir
ve
Tomris: Zuhal Olcay
Görüntü Yönetmeni: Gökhan Atılmış
Sanat Yönetmeni: İsmail Durmaz
Kostümler: Burcu Şener
Kurgu Yönetmeni: Emre Boyraz
Alexandre Laurent’nin yönettiği TV dizisi “BAZAR DE LA CHARITE” ve orijinal hikayesinden uyarlanmıştır.
#AlevAlev #pesetme

Şərh
SEVGİ İLE
SEVGİ İLE 14 saat əvvəl
Ozanin abisi çelebi zamanında annesi onu birakmak zorunda kaldi
Фарид Мехтиев
Фарид Мехтиев 16 saat əvvəl
Bence Celebi lokantacl kadlnln oglu ola bilir ,Siz ne duwunursuz?
Che
Che 2 gün əvvəl
rüya tecrübesiz bir avukat olabilir ama yinede cok pasif duruyor, biraz yalandan da olsa arastirma yapmasi, savasmasi gerekmezmi, sinir oluyorum
Лейла Бабаева
Лейла Бабаева 3 gün əvvəl
Cemre saklandigi kulubenin ustunde cukurun isareti var ..fark etdiniz mi?
Cimnaz Mamedova
Cimnaz Mamedova 3 gün əvvəl
Çiçək olarsa şaşırmam, o çöpə atılan uşaq
Hayat Q
Hayat Q 6 gün əvvəl
Cicak kandini cok yipratti ,Alida gerizekaliya banziyor.
Kamilla Hassan
Kamilla Hassan 7 gün əvvəl
54:41 yerde kizin elbisesi Yasak elmadaki 98 bolumunde 18:57 Sahikanin elbisesinin aynisi))))
S_CAN
S_CAN 7 gün əvvəl
1:22:27
Самира Дадашова
Самира Дадашова 8 gün əvvəl
Ne kadar alagladim yaa ali beni cok aglatddi
Mavlon Ale
Mavlon Ale 9 gün əvvəl
Güzelmış kadın
Mavlon Ale
Mavlon Ale 9 gün əvvəl
Çelıbe peslık
Alyse Kibar
Alyse Kibar 10 gün əvvəl
Bölüm sonundaki gibi bir grup sarılmasına ihtiyacı olanlar? Devamkeeee 😃👍🏼
Aygül Qulizadə
Aygül Qulizadə 10 gün əvvəl
Neden asdın neden kaldırdın paşam keyfim öyle istedi😎😏krall iyi kapak atdı
Aygül Qulizadə
Aygül Qulizadə 10 gün əvvəl
İki qarip bir şey fark ettim. Cemılenı gizledikleri yerin kapısında çukur işareti var. Tomrıs 23 yıl öncesini hatırlıyor ama hastanede 1996 1997 yılının Kayıtlı belgelerini bulur musunuz diyor. Amma bu bölüm 2021 de çekilmiş.
Konul Abdullazade
Konul Abdullazade 11 gün əvvəl
Dizide yalnızca Cemreyi tutuyorum❤️❤️❤️
roblox und minecraft suchti
roblox und minecraft suchti 12 gün əvvəl
Bu Ozan da Müge Anlı gibi polisteki bütün bilgilere ulasabiliyor😅
Shohsanamhon Abdullaeva
Shohsanamhon Abdullaeva 12 gün əvvəl
Манга бу серял росса екди чукур ишланган маноли уйнаган артислар
Ekay Kay
Ekay Kay 13 gün əvvəl
Kapidaki cukur logosu 1:46:28
Game Station
Game Station 9 gün əvvəl
Eh iste sonucta ay yapim
Karpuz TV
Karpuz TV 14 gün əvvəl
Cemre guzel kz aslnda
ylm _
ylm _ 14 gün əvvəl
39:13 bu Kadin ne Diyor yaaa Tanimadigi insanlari isine karistiriyor, onlarin özgürlügünü aliyor, istediklerini yapmayinca da sasiriyor.. onlar özgür insanlar, kendi hayatlarini yasamak istiyorlar. Nasil bu Kadar zor olabilir anlamak? Sizin askiniz yüzünden ne demek.. ne hakla bunlari diyor. Ne kadar kendini düsünen sanki onun ailesinden baska insan yok, baska aci ceken yok
Arzuw Achilowa
Arzuw Achilowa 15 gün əvvəl
Cemrenin patronu kirgin ciceklerdeki serkanin annesi
Marzhan Berdalieva
Marzhan Berdalieva 16 gün əvvəl
bence en duygusal sahne cicek ve alinin kavusmasiydi😻
Firuza Kamarova
Firuza Kamarova 16 gün əvvəl
Узб дан Ким куряпти
Laz Kızı
Laz Kızı 16 gün əvvəl
Abi oyuncular cok iyi
667 ekip
667 ekip 16 gün əvvəl
51:09 cukur her yerde
AZAD arnav
AZAD arnav 16 gün əvvəl
Zuhal Olcay Tomris ve Atlas için izliyorum.
aysun tehmezova2006
aysun tehmezova2006 17 gün əvvəl
Cemrenin patronu kral be
Nini Flower
Nini Flower 17 gün əvvəl
Kor koru qaranliqta bulmush
Sandu Tilektessova
Sandu Tilektessova 18 gün əvvəl
Uzun lan ne kadar tatlısın 😍
Natevan Eliyeva
Natevan Eliyeva 18 gün əvvəl
Ali sevinib boynuna sarilicagina kizdan hesap soruyor kustahca
Anel Altynbaeva
Anel Altynbaeva 20 gün əvvəl
Bence Esin şu Cemrenin partronu olan kadin🙌🏻
Aysegul Basaran
Aysegul Basaran 21 gün əvvəl
51:09 🤞🏼❤️
Elmira Hüseynova
Elmira Hüseynova 22 gün əvvəl
Donqili Çelebi
Nur Seven
Nur Seven 22 gün əvvəl
Celebiye acidim gibi...
Merveee Akk
Merveee Akk 23 gün əvvəl
Ömer : dewamke 1:24:54 😂😂
firetrappp
firetrappp 24 gün əvvəl
İskender’in annesini kurtlar vadisinden hatırlayan var mı? Samuel Vanunu’nun kaynanası
Feqan Abdullayev
Feqan Abdullayev 24 gün əvvəl
Uzun dolmalari goturdu
Yusif Yusif
Yusif Yusif 25 gün əvvəl
Su dilan ne kadar estetik yaptirsa gene cirkin ya-_- bi cekicilik desen yok,guzellik 0 agiz burun bi acayib,sadece fizigi guzel,boy pos
batmans vater
batmans vater 25 gün əvvəl
Dewamke
Raffi Torossian
Raffi Torossian 25 gün əvvəl
At 1:50:11 there was a very good sentence.......'' anakhdar arbanin usdunde, sabah erkenden dukenin onune birakin''......i like it, superb...it came on the right time, on the right place...besides, the last sentences of Cemre were mexcellent.....''cope atilan bebe''....!
atrax
atrax 26 gün əvvəl
1:15:39 telefona bakin😂😂😂konusmuyo bile
Furkan Acar
Furkan Acar 26 gün əvvəl
Lokantacının arabasının değiştiğini fark edenler
Kennan Memmedov
Kennan Memmedov 26 gün əvvəl
Polis pizdes lezet eliyire😂
Yaqut Memmedova
Yaqut Memmedova 26 gün əvvəl
Qariban çocuk oturmuş yemek yerken bunları dinliyor yha 23:50
Yaqut Memmedova
Yaqut Memmedova 27 gün əvvəl
*BİR KEZ OLSUN İNANILAN OLMAK İSTİYORUM!!*
seiom jvony
seiom jvony 27 gün əvvəl
1:37 bu komisar ne iyi biri yaa hep yardım ediyor ömere ozana
nurten ismayilova
nurten ismayilova 27 gün əvvəl
Çöpe atılan bebek çok üzdü be aga
abbsnn cose
abbsnn cose 28 gün əvvəl
1:37 bu komisar ne iyi biri yaa hep yardım ediyor ömere ozana
wnnalis cioov
wnnalis cioov 26 gün əvvəl
Cicek le ali birleşsinya 👰🤵cok guzel olur diyenler
Kara Kiz
Kara Kiz 28 gün əvvəl
Celebi dizide ne kadar igrencse, gercek hayattada bi okadarda iyidir kesin ama düsünemiyorum bunu 😅
wnnalis cioov
wnnalis cioov 26 gün əvvəl
Ya bu Tomris bu kadarmi salak.Cicek ona omrunde annemi dedi kiz anne deyerek aradi konusdu hic mi supelenmedim gelib celebi boyle yapdti diye bagiriyor salak😒😒😒
Sevda Yusubova
Sevda Yusubova 28 gün əvvəl
Cemrenin zaten raporu var.Tutuklamazlar.Neden Celebi pisliyib gebertmiyo??Cicek Aliye Alim dedikden sonra Ali bu kadar niye bekledi?Cildiricam.
seiom jvony
seiom jvony 27 gün əvvəl
01:41:55 şştt bıyıklığğğ🤣
gioyu comi
gioyu comi 29 gün əvvəl
-ee kim geldi söylesene +yürü -e görücem zaten ne gizem yapıyon🤣🤣🤣🤣🤣
abbsnn cose
abbsnn cose 28 gün əvvəl
Ozonda iyi birisi🖒🖒🖒🖒🖒🖒
Burak Songül Ekici
Burak Songül Ekici 29 gün əvvəl
Bu ecem yani celebinin eski sevgilisi lokantaci kadin olabilirmi
Ogulbeg Kichiyewa
Ogulbeg Kichiyewa 29 gün əvvəl
Yok o degil
Zakir Artikow
Zakir Artikow Ay əvvəl
Guneş aferin sana babani oyle laflari cok soyle
Gülbahar Gümüs
Gülbahar Gümüs Ay əvvəl
Tebrikler Mukemmel Filim 👍🙏
Ayjemal Bashimowa
Ayjemal Bashimowa Ay əvvəl
omerde ozende basga isi yokmu
Ogulbeg Kichiyewa
Ogulbeg Kichiyewa 29 gün əvvəl
@gioyu comi akraba olabilir
gioyu comi
gioyu comi 29 gün əvvəl
Ya bu Ali ile Çiçek bir birlerine çok benziyorlar tipki bir kardes gibi🙄😒
Ayjemal Bashimowa
Ayjemal Bashimowa Ay əvvəl
çiçek zayebal senden git sahnadan lutfan
wnnalis cioov
wnnalis cioov Ay əvvəl
Allah aşkına şu Cemrenin göz altına koyu far sürmeyin🤦🏼‍♀️
Mehriban Aliyeva
Mehriban Aliyeva Ay əvvəl
İskender ve Şimalin arkadaşlığını merak eden tek ben değilimdir umarım.
Nargiza Narbabaeva
Nargiza Narbabaeva Ay əvvəl
Cemrenin patronu harbiydan iyi kadin...
Nargiza Narbabaeva
Nargiza Narbabaeva Ay əvvəl
Ya bu Bulentin hereketleri cok komik. 🤣🤣🤣🤣
Elxan Memmedov
Elxan Memmedov Ay əvvəl
Aslinda Tomris gibi kadinlara hep hayranimdir.Insallah sonuna kadar oyle kalir
wnnalis cioov
wnnalis cioov Ay əvvəl
i watched it three times
Elxan Memmedov
Elxan Memmedov Ay əvvəl
Ya bu Tomris bu kadarmi salak.Cicek ona omrunde annemi dedi kiz anne deyerek aradi konusdu hic mi supelenmedim gelib celebi boyle yapdti diye bagiriyor salak😒😒😒
Abdulla Abdullayewa
Abdulla Abdullayewa Ay əvvəl
Cicek le ali birleşsinya 👰🤵cok guzel olur diyenler
Sevinc Hekimova
Sevinc Hekimova Ay əvvəl
01:41:55 şştt bıyıklığğğ🤣
mikea hiooi
mikea hiooi Ay əvvəl
"Denizden babam çıksa yerim"ay ömer🤣🤣🤣çok tatlılar yaa rüya ile güzel çift olmuşlar
Anar Elekberov
Anar Elekberov Ay əvvəl
Ozonda iyi birisi🖒🖒🖒🖒🖒🖒
Anar Elekberov
Anar Elekberov Ay əvvəl
Komser çoxxxx iyi birisi
MirayCin
MirayCin Ay əvvəl
It looks like that I'm literally the only one who wants to see a happy end with Cemre and Celebi together lol x)
MirayCin
MirayCin Ay əvvəl
@Aylin Memis Absolutly nothing, I just don't like the boring characters in this series like 90% of turkey. If u can see, cemre really loved her husband and so is he. He also really loves his daughter. Not like the original version. Sure Celebi is a really narcissistic, bad person, who doesn’t want to lose someone. But I’m sure it has a good reason. That’s why I hope that he just understands his mental sickness and searches for help before he looses everything. I can see more in characters as the superficial turkey community who just wants to see the super unrealistic romance couple. And that’s why I know that celebi and cemre will never be together again in this Turkish version of the series, bc no one of this population wants to see it. Sad bc no one can see deepness in the characters.
Aylin Memis
Aylin Memis Ay əvvəl
Wtf is wrong with you
mikea hiooi
mikea hiooi Ay əvvəl
„Tomris“ ne kadar cekici bir Kadin ya!!!
Элис .Р
Элис .Р Ay əvvəl
Ya bu Ali ile Çiçek bir birlerine çok benziyorlar tipki bir kardes gibi🙄😒
mikea hiooi
mikea hiooi Ay əvvəl
„Tomris“ ne kadar cekici bir Kadin ya!!!
Fidan Nurmenmedov
Fidan Nurmenmedov Ay əvvəl
Benim de yorumumu beyensenizz ya bende TuRk dilinde konusa Biliyorum 🤔🤔
mikea hiooi
mikea hiooi Ay əvvəl
Delirijam. Bizi salak duyolar.
Элис .Р
Элис .Р Ay əvvəl
Alinin "Sen yasiyorsunya "dedigine gozlerim doldu valla😥😥sevgi budur iste
Guljemal Guljemal
Guljemal Guljemal Ay əvvəl
Bu çiçegi okadar salak yerne koymasaydiniz keshge ses mesajoni gonderip duryo kendide shubheleniyo kaçirdiysalar diye kafan çalishmiyomi kizim ses mesajlarini dinlerler diye surekli Alim diyip duryosun
bilishu aliss
bilishu aliss Ay əvvəl
"Denizden babam çıksa yerim"ay ömer🤣🤣🤣çok tatlılar yaa rüya ile güzel çift olmuşlar
Shahlo Yusupova
Shahlo Yusupova Ay əvvəl
🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿Uzbekiston kim bo korib utirgan
Ali Manmadli
Ali Manmadli Ay əvvəl
Çelebi sinir krizi yaptı beni
ayla ucok
ayla ucok Ay əvvəl
cok begendigim bir dizi londradan selam ve sevgilerimle xx
Özgür karakus
Özgür karakus Ay əvvəl
Ebrular hep mi vefazis PIC olur 1 seyne gecti da haglen seviorum seni seviorum gecti ama artik olmass kalbime gömdum ebrumm seni lan göz yasi dokiorum suan ach ebru ach ne cabuk unutun beni hani seviodun lan beni bu bu senin askin hee bu mu lan hakim helal ama unutma Allah heryse görio
Pakize Tatham
Pakize Tatham Ay əvvəl
Celebi bey sen hergun birsuru insana ihanet ediyorsun.
bilishu aliss
bilishu aliss Ay əvvəl
This is the content I was looking for
Ayaz Aykifn
Ayaz Aykifn Ay əvvəl
Acc.
Feruza Ahmedowa
Feruza Ahmedowa Ay əvvəl
Atlas çook tatli❤❤❤❤❤💋💋💋💋💋
Feruza Ahmedowa
Feruza Ahmedowa Ay əvvəl
Delirijam. Bizi salak duyolar.
sokin jon
sokin jon Ay əvvəl
„Tomris“ ne kadar cekici bir Kadin ya!!!
Adalet Filiz
Adalet Filiz Ay əvvəl
Sinir olup kapatıyoruz müzik ten sesler anlasilmiyor ya konusurken fon müziği neden? kafa ancak sisiriyor
Sezgin Yalın
Sezgin Yalın Ay əvvəl
Tombris ne kadar asaletli bir kadın
Ceren Taganowa
Ceren Taganowa Ay əvvəl
Bu Çelebiýe uzun dış koýsan kopýa vampire benziyo
Sabrina Zeynalova
Sabrina Zeynalova Ay əvvəl
🧿🇹🇷❤️🇦🇿🧿
sokin jon
sokin jon Ay əvvəl
SUPER BIR BOLUMDI
Faruk dolovac Tunc
Faruk dolovac Tunc Ay əvvəl
Diziye bak ,Cemre 15 bin bucuk saat önce kulubeden kosarak cikiyor. Arayanlar yürüyerek köse basinda önüne cikiyor. :)
alev aksoy
alev aksoy Ay əvvəl
Çelebi'ye ilk defa acidim☹☹☹
Faruk dolovac Tunc
Faruk dolovac Tunc Ay əvvəl
Celebi cok sansli, kösede dururken Tomris gelip bütün planlari 2 saniyede acikliyor . :) >Diziye bak beee...
SnEy ArMy
SnEy ArMy Ay əvvəl
Ya Rüya Cukura dönsene biz özlüyoruz ya 😔
Dunyanin tady Cocuklar
Dunyanin tady Cocuklar Ay əvvəl
SUPER BIR BOLUMDI
Dunyanin tady Cocuklar
Dunyanin tady Cocuklar Ay əvvəl
SUPER BIR BOLUMDI
Dunyanin tady Cocuklar
Dunyanin tady Cocuklar Ay əvvəl
SUPER BIR BOLUMDI
Dunyanin tady Cocuklar
Dunyanin tady Cocuklar Ay əvvəl
SUPER BIR BOLUMDI
Dunyanin tady Cocuklar
Dunyanin tady Cocuklar Ay əvvəl
SUPER BIR BOLUMDI
Dunyanin tady Cocuklar
Dunyanin tady Cocuklar Ay əvvəl
SUPER BIR BOLUMDI
Dunyanin tady Cocuklar
Dunyanin tady Cocuklar Ay əvvəl
SUPER BIR BOLUMDI
Dunyanin tady Cocuklar
Dunyanin tady Cocuklar Ay əvvəl
SUPER BIR BOLUMDI
Dunyanin tady Cocuklar
Dunyanin tady Cocuklar Ay əvvəl
SUPER BIR BOLUMDI
Dunyanin tady Cocuklar
Dunyanin tady Cocuklar Ay əvvəl
SUPER BIR BOLUMDI
Alev Alev 10. Bölüm
2:21:07
Alev Alev
Baxış 2,5M
The Last Summer Episode 1
2:18:52
Son Yaz
Baxış 4,6M
Maraşlı 6. Bölüm
2:19:01
Maraşlı
Baxış 6M
Orxan Lokbatanli Şirin Duyğular Klip 2021
4:48
Orxan Lokbatanli Official
Baxış 486K
Alev Alev 16. Bölüm
2:16:11
Alev Alev
Baxış 300K
Alev Alev 15. Bölüm
2:18:30
Alev Alev
Baxış 2M
Alev Alev 8. Bölüm
2:23:38
Alev Alev
Baxış 3,3M
Alev Alev 1. Bölüm
1:58:46
Alev Alev
Baxış 4,9M
Alev Alev 7. Bölüm
2:30:27
Alev Alev
Baxış 3,2M
Alev Alev 13. Bölüm
2:20:42
Alev Alev
Baxış 2,4M
Alev Alev 14. Bölüm
2:24:24
Alev Alev
Baxış 2,3M
Alev Alev 6. Bölüm
2:23:40
Alev Alev
Baxış 3,2M
Maraşlı 6. Bölüm
2:19:01
Maraşlı
Baxış 6M
Orxan Lokbatanli Şirin Duyğular Klip 2021
4:48
Orxan Lokbatanli Official
Baxış 486K
Hercai 61. Bölüm 2. Fragmanı
1:03
Dizzy Dizi
Baxış 165K
Uyanış: Büyük Selçuklu 22. Bölüm🏹
2:26:47
Uyanış: Büyük Selçuklu
Baxış 2,2M
Alev Alev 16. Bölüm 2. Fragman
1:06
Payitaht Abdülhamid 139. Bölüm
2:15:57
Payitaht Abdülhamid
Baxış 438K