Evlilik Hakkında Her Şey 5. Bölüm

  Baxış 1,800,270

Evlilik Hakkında Her Şey

Evlilik Hakkında Her Şey

Ay əvvəl

Evlilik Hakkında Her Şey 5. Bölüm Özeti:
Günay ailesinin üzerine bomba gibi düşen Saklı Oda skandalı herkesi derinden sarsmıştır. Azra, yıllarca işi gereği karşılaştığı durumlardan birinin içinde kendini bulmanın acısını yaşarken kocasının sırlarının peşine düşer. Müvekkili Süreyya hanım da beklenmedik şekilde bu sürece dahil olur. Bunun yanı sıra, böylesine hassas ve zayıf olduğu bir zamanda Yıldırım’a yakın durmak istemese de ikili arasında bazı yüzleşmelerin yaşanması kaçınılmazdır. Songül’ü anlaşmaya ikna etmek isteyen Alpay, Songül’le yüzleşecek fakat bu buluşma hiç beklenmedik bir noktaya varacaktır. Sergen ise yaşananların acısı ve Azra’yı kaybetme korkusuyla en yakın tehdit olarak gördüğü Yıldırım’ın üzerine gider. Bu esnada Ural’ın yapacağı bir teklif Sanem’i kararsız bırakacaktır. Çolpan’ın gizlediği bir başka gerçek ortaya çıkarken, Faruk’un bir itirafıyla aralarındaki ilişki yeni bir boyut kazanacaktır. Üç kız kardeşin yaşadıklarından uzaklaşmak isterken atıldıkları bir maceranın sonunda ise Azra’yı en büyük kâbusu beklemektedir.

"Evlilik Hakkında Her Şey" dizisinin hikayesine tanık olmak için kanalımıza abone olabilirsiniz 😘👉: bit.ly/3mHdFOB

Oyuncular:
Gökçe Bahadır
Sarp Akkaya
Yiğit Kirazcı
Gökçe Eyüboğlu
Fırat Altunmeşe
Tülin Ece
Bertan Asllani
Cevdet Arıcılar
Esma Yılmaz
Rüzgar Doruk Özmü
Emine Ada Sezer
Mila Kasarcı
ve
Erdal Küçükkömürcü
ve
Sumru Yavrucuk

Şərh: 932
Evlilik Hakkında Her Şey
Evlilik Hakkında Her Şey Ay əvvəl
"Evlilik Hakkında Her Şey" dizisinin hikayesine tanık olmak için kanalımıza abone olabilirsiniz 😘👉: bit.ly/3mHdFOB
Sevil EREN
Sevil EREN 23 gün əvvəl
6 7 bölümler yok ve neden
Gülşen Zengin
Gülşen Zengin 26 gün əvvəl
Diziyi neden iki hafta geriden yüklüyorsunuz
Nailya Maharramova
Nailya Maharramova 7 saat əvvəl
Tek asıl oyunçu Gökçe Bahadır.
ayxan aylin
ayxan aylin Gün əvvəl
Dünyanı bitiren şeylerden biri de İHANETdir...💔
Asya Karakaya
Asya Karakaya Gün əvvəl
Erman beyin rolü o kadar güzel yakismis ki hepsi birbirinden şahane olmus bundan önce sefirin kızında hiç olmamıştı iticiydi
Beyaz Kule🏢
Beyaz Kule🏢 2 gün əvvəl
Aydannnn hanim diziye renk katmissss mukemmellll😍
RSdas!FGD
RSdas!FGD 2 gün əvvəl
33:17 o nasıl sarılma🥺
Tutu Mammedova
Tutu Mammedova 4 gün əvvəl
Uygulamanin ismini bilen oldumu?
albenA_sx kaçmazx
albenA_sx kaçmazx 5 gün əvvəl
Azra mirayi dişliyor gibi
mTX kY
mTX kY 6 gün əvvəl
Aslında Dizinin İsmi Avukatlar Hakkında Her Şey Olmalıydı.
Arzum Arzum
Arzum Arzum 7 gün əvvəl
Songule bayilyom😂
Kağız dekor güllər _
Kağız dekor güllər _ 7 gün əvvəl
Saklı oda nə deməkdir ki?
Ece Çınar
Ece Çınar 7 gün əvvəl
İnsanların Azra’yı böylesine süzüp incelemeleri ne kadar üzücü. Haltları yiyen kocası ,yargılanan kendisi.. böyle bir toplumuz maalesef ki
zoe benson's gf
zoe benson's gf 8 gün əvvəl
im in love with yildirim.
Maryam Ihsan
Maryam Ihsan 8 gün əvvəl
nedir bu bizim kadinlarin erkeklerden cektigi
Nez Tncr
Nez Tncr 9 gün əvvəl
Süreyya gibi bir çok kadın var kocasındançeken ve dolandırılan Ben de benzer şekil de dolandırıldım biliyorum İlahi adalet
Esma betül Kula
Esma betül Kula 10 gün əvvəl
Abi Azra niye yıldırıma gereksiz yükselip bagırıyor ya valla üzülüyom yıldırıma ama müq ler yaa
قناة kralicesi
قناة kralicesi 10 gün əvvəl
ممكن رابط الأغنية اللي شغلوه في دقيقه :2:03:24
قناة kralicesi
قناة kralicesi 10 gün əvvəl
ممكن رابط الأغنية اللي شغلوه في دقيقه 2:00:2
Uzumaki Naruto
Uzumaki Naruto 10 gün əvvəl
🦇🦗🐌🐚🦗🍑🍊🍈🍏🥑🥬🧅🥯🧇🍳🥓🥨🥙🧆🥘🥫🍱🍛🍱🍯🧊🍿
hira
hira 11 gün əvvəl
sanem ve ural
Rengin Buse YAZICI
Rengin Buse YAZICI 12 gün əvvəl
Sanem'in kıyafetleri bir tek bana mı ucuz görünümlü geliyor. Ceketlerin düğmesi falan ucuz ve pazar malı gibi duruyor
Yiğit Aydın
Yiğit Aydın 12 gün əvvəl
Asya =azra
Mischka Abatu
Mischka Abatu 14 gün əvvəl
Ne yazık ki gerçekten evli chat sayfaları varmış 🤦🏽‍♀️
Cələliyyə Qasımova
Cələliyyə Qasımova 15 gün əvvəl
Kaş ki, Azerbaycanda da Azra kimi vəkillər olardı hakimlər olardı. Qadinlarimiz qürürü tapdalanmazdı. Vaxtinda bele insafli vəkil tapsaydım indi bu günə qalmazdım. Mənimdə pulum olsaydi hakime pul verib qarsi terefi ezdiretdim. Pulvarsa demek qanun sene gore isleyir.
Haggı'nın Koca Göbeği
Haggı'nın Koca Göbeği 16 gün əvvəl
herkes neden sanemin üzerine geliyor, yazık değil mi kıza ya
Ela
Ela 17 gün əvvəl
Azranin en büyük kizinin Kirgin Ciceklerdeki mesudenin kizi oldugunu biliyormuydunuz...
Emine Celik
Emine Celik 12 gün əvvəl
😱😱
Peri Eliyeva
Peri Eliyeva 18 gün əvvəl
Cocuklar gitduyinde sergenle Azranin kiyafeti farkli idi.Yalniz konusurken farkli.Once kiyafetini deyisdimi sohbet etmek icin😉
Zeynep
Zeynep 18 gün əvvəl
Senden nefret ediyorum sergen sana inananlardan da
Zeynep
Zeynep 18 gün əvvəl
Çapan'dan gıcık aldım niye saklamaya çalısıyorsun niye???
Dilara Kayserili
Dilara Kayserili 19 gün əvvəl
Yıldırım'a neden öyle yapmış Azra ?
Yasemin Ylmz
Yasemin Ylmz 19 gün əvvəl
Hani çolpan azra zekiydi azra arabadan dolayı anlamalıydı çolpan da borç istemesinden
Yasemin Ylmz
Yasemin Ylmz 19 gün əvvəl
Azra boşanmazsa diziyi izlemeyi bırakacağım
Yasemin Ylmz
Yasemin Ylmz 19 gün əvvəl
Azra’nınn Sergen’e yapmadığı tribi kötülüğü Yıldırım’a yapması😡🤣
candy girly
candy girly 19 gün əvvəl
Sanem ve Ural için izliyorum
candy girly
candy girly 19 gün əvvəl
Sanem ve Ural çok yakışıyolar
candy girly
candy girly 19 gün əvvəl
Sanem ve Ural çok komikler
Elif Cin
Elif Cin 20 gün əvvəl
Evlilik hakkında herşey dizisinin diğer bölümleri ne zaman yüklenecek
Dusbahcesi Blog
Dusbahcesi Blog 20 gün əvvəl
Azranin ev Istanbullu Gelinde ki ev tahminim.
Me Ri
Me Ri 20 gün əvvəl
Güneşi Aslıhan gürbüze benzeten tek ben olamam dimi??
Reis2424
Reis2424 20 gün əvvəl
Yıldırımın oyunculuğu ve soğukkanlılığı süper
Fatima Axadova
Fatima Axadova 20 gün əvvəl
Herseyleri var. Ancag sixilan kimi gacillar kimnense gezmeye. Bele olmaz yazig gadin neynesin bes. Sixilan kimi gacsin harasa. Ona gore qadinda qusur yoxdu. Hem gozel baximli oxumus yene gozleri doymur. Harda seviyyesiz var ora gacillar. Cunki ozderide onlara laigdir.
Yaren Taş
Yaren Taş 20 gün əvvəl
Yaa hayır yeni bölümlere neden bukdar geç atıyorsunuz anlamdım 6 bölüm ortada yok 7 öyle 8 de öyle
Sena Yesilova
Sena Yesilova 21 gün əvvəl
Yeni bölümler neden eklemiyor acaba???
iremsu Yıldız
iremsu Yıldız 21 gün əvvəl
6 yı izleyeniniz varmı aranızda benmi bulamıyorum yoksa 🤔
good by
good by 21 gün əvvəl
Cok gecikmeli degilmi suan 7. Bolumu coktan vermeniz gerekmezmiydi
good by
good by 21 gün əvvəl
Yarin 8. Bolum yayinlancak ama siz daha 5.bolumü yeni veriyosunuz
Tulin Akbulut
Tulin Akbulut 21 gün əvvəl
Herkes Songül gibi olmalı
Tulin Akbulut
Tulin Akbulut 21 gün əvvəl
Müthiş..insan,evlilikmkurumu bu kadar iyi anlatılır..oyuncular harika
Sebahat Yavuz
Sebahat Yavuz 21 gün əvvəl
Büyük ihtimalle babaları hasta o yüzden geldi.
Turkish Delight
Turkish Delight 21 gün əvvəl
Sanemi ilk 3 bolum sergenin asigi gibi gosterip senarist ters kose yapti...
Pitbull Sami
Pitbull Sami 22 gün əvvəl
Ses kaydi almak yasal degil. Mahkemede delil olarak sunulamaz.
Yusufcan Şeker
Yusufcan Şeker 22 gün əvvəl
Sergenin kafa Bi tam kel Bi yarı dısksoxmdox
🌺xeyirli gunler🐞
🌺xeyirli gunler🐞 22 gün əvvəl
Sanem çox şirindi
Selma yılmaz
Selma yılmaz 22 gün əvvəl
Sonuç olarak kadın güzel olsun, güçlü olsun, kendi ayaklarınin üzerinde dursun yine de aldatıliyor
Rana Şimşek
Rana Şimşek 22 gün əvvəl
20:17 az önce kapıyı kilitlediydi şimdi ise hop diye açıldıııı😉😉😉🤫🤫🤫🤫
Kübra YAMANOĞLU
Kübra YAMANOĞLU 22 gün əvvəl
10. 16 işte bir büyük kardeşin ezilme sorunsalı daha, neden bir buse de onun anlına kondurmazssın ki annesi
OlcayTo
OlcayTo 23 gün əvvəl
Sergen sonunda kestirmiş ve özüne dönmüş şükür !
Yağmur Topçular
Yağmur Topçular 23 gün əvvəl
Bu Sergen ve Alpay gbi tipler yüzünden insanlıktan sogudum. Utanmaları yok pişkinlikleri yok bir de üste cıkmya calısıyolar
sekine ben
sekine ben 23 gün əvvəl
Sergen: ikisini aynı anda seviyorum
Ballı Süt
Ballı Süt 23 gün əvvəl
"Erkekler" demenin saçmalığı bu diziye yakışmadı. Aldatmayı erkek cinsiyetiyle bagdastirmamak lazım. Kadınlar aldatmıyorlar mi sanki?
KARLAR PERİSİ
KARLAR PERİSİ 23 gün əvvəl
Kadınlar da aldatıyor. Ama erkekler kadınlara oranla bin kat daha fazla aldatıyor ve normalmiş gibi davranılıyor. Erkek yapsa affedilir ama kadın yapsa asla affedilmez
Kara Ölməz
Kara Ölməz 23 gün əvvəl
44:50. Sen birçok şeysin ama ne yazık ki mutlu deyilsin😕😕😕kendimi gördüm resmen
Ayşegül Genç
Ayşegül Genç 24 gün əvvəl
Miray in da hakkini yememek lazim, harika oynuyor 👍👍👍
Недвижимость в Алматы
Недвижимость в Алматы 24 gün əvvəl
Azra'nın kızını çok sevdim. Akıllı kızmış
Şerife Asena
Şerife Asena 24 gün əvvəl
Lan küçük cocugu niye değiştirdiniz bi anda
Şerife Asena
Şerife Asena 20 gün əvvəl
@Ali♥️Ece minik kız
Ali♥️Ece
Ali♥️Ece 20 gün əvvəl
Hangi çocuk o farketmedim ben
Şerife Asena
Şerife Asena 22 gün əvvəl
@KARLAR PERİSİ Görmedim kanka
KARLAR PERİSİ
KARLAR PERİSİ 23 gün əvvəl
Dizinin basında açıklama yapmışlar covid sebebi ile
You' ser
You' ser 24 gün əvvəl
2:14:00
You' ser
You' ser 24 gün əvvəl
1:14:00
Enes Torun
Enes Torun 24 gün əvvəl
lütfen daha hızlı atabilir misiniz bölümleri
Su
Su 24 gün əvvəl
Biz de 4 kız kardeş büyüdük dağ devrilse devrilmeyiz kardeşlik bu dünyanın cennetidir♥️
Esin Yurt
Esin Yurt 24 gün əvvəl
Yalnız böyle gizlice ses kaydetmek diye bısey yok delil sayilmiyo o yani mahkeme nezdinde , bunları izleyip izleyip millet kapımıza dayaniyo sonra benim elimde ses kaydı var beni boşa diye
Nesrin Ağören
Nesrin Ağören 24 gün əvvəl
“GÖKÇE BAHADIR”sen her zaman bi efsaneydin bütün oynadığın rolleri hakkıyla verdin vururrumuzsun 👍🏾
Fatoş Çardak
Fatoş Çardak 25 gün əvvəl
Ayy kadın bırak beni dedikçe sergenin tutup sarılmaya çalışması sinir krizi geçiricektim az daha
Zeynep
Zeynep 12 gün əvvəl
@Aysel Özer katılıyorum
Aysel Özer
Aysel Özer 12 gün əvvəl
Ne kadar uyuz bir karekter
Zeynep
Zeynep 18 gün əvvəl
Bende bende
ayşegül şahin
ayşegül şahin 25 gün əvvəl
Bu dizi, bütün kocalar aldatıyormuş gibi gösteriyor sanki.
Tuğçe Koç
Tuğçe Koç 25 gün əvvəl
neden 6. 7.bölümü paylaşmıyorsunuz
Fatma Harputlugil
Fatma Harputlugil 25 gün əvvəl
Zina yapmak için bir sebep daha sıkılmış olmak..Aldatmak için sebepler sonsuzdur...💔💔💔
MEMO SİNOĞLU
MEMO SİNOĞLU 25 gün əvvəl
ıyıkı bnm babam cok ıyı bı adam sukur rabbıme
MEMO SİNOĞLU
MEMO SİNOĞLU 25 gün əvvəl
bu gerızekalı varya hanı azranın babası hasta oyuzden geldı vıcdan azabı cekıyor
Mrt Mrt
Mrt Mrt 25 gün əvvəl
Güneş'in oyunculuğu inanilmaz yapay geliyor bana nedense. Hiç yakışmıyor bu diziye, eğrelti duruyor
Şenay Derçin
Şenay Derçin 25 gün əvvəl
Dizi çok iyi ilerliyor ya sanem 🤎
Ömer Salkım
Ömer Salkım 25 gün əvvəl
Bayılıyorum şu sanemle urala ya🥰
hayatın özeti
hayatın özeti 25 gün əvvəl
6. Bölümü neden yayınla mıyorsunuz?
Cafer Akol
Cafer Akol 25 gün əvvəl
Kalbur üstü takımının entrikalı yaşamlarından alınmış bir seneryo MAŞALLAH HERKESİN EVİ VAR MALI MÜLKÜ VEDE SERVETİ VAR ORTA DİREĞE VE ALT TABAKAYA HİTAP EDEN BİR YAŞAM ŞEKLİ YOK DALLAS DİZİSİNE YAKIN BİR YAŞAM
Duru Atmaca
Duru Atmaca 25 gün əvvəl
Azranin babasına birtek benmi üzülüyorum
t4ilyp1gg0
t4ilyp1gg0 25 gün əvvəl
Evet
Fatma Çeliker
Fatma Çeliker 25 gün əvvəl
Niye bu kadar geç yüklüyorsunuz bölümleri niyeeeee😡😠😡
FiloWay
FiloWay 25 gün əvvəl
her şeye rağmen yıllardır kendime bile ihanet etmemişken gül gibi hanımı gülistan gibi yuvası ve çocukları olduğu halde aldatanları gördüm ve aldananları aldanmanın ardına saklananları sonrada ahlak bekçiliği yapanları ne kadar acı ve yaralayıcı..
irm
irm 26 gün əvvəl
Bi şey diycem ya çok garip değil mi isimler açıklanıyo ve ülkede sadece onların ismi oymuş gibi davranılıyor anlayamadım
Hacinebi Bagirzade
Hacinebi Bagirzade 26 gün əvvəl
Ben da zor zaman yaşadım yaşıyorum bu günləri bana yaşadan bir erkek bütün ərkeklerden ireniyorum
Kardelen
Kardelen 26 gün əvvəl
Çolpan hanım Faruk Cevher'den boşanmış. Neden hâlâ Cevher soyadını kullanıyor acaba..?
Seren Eren
Seren Eren 26 gün əvvəl
Azra neden geldiniz dedikten sonra Çolpan yanında olmak için dedi ya işte o cümleye bütün kadınların ihtiyacı var💐
HD
HD 26 gün əvvəl
Azra Yıldırım'ı sevmiyo anladım ama neden bu kadar katı,geçmişte bsey yaşandı bence yoksa yıllardır seven çocukları olduğu halde,yaş aldıkları halde hala aşık kalmazdı. Ve ben yıldırımın yerinde olsam çoktan Sergen hakkında bildiklerimi anlatırdım
Zeliha Kurt
Zeliha Kurt 26 gün əvvəl
Songül sen harikasın 😅
айка пашаева
айка пашаева 26 gün əvvəl
Ya bu dizilerde anlamadığım tek şey neden geden anne babalar yıllar sonra geri dönüyor ve oluyorum o uzden dondum diyor??? Gebersenize getdiyiniz yerde neden birde o yükü yukluyorsunuz çocuklara...
Elif Uygur
Elif Uygur 26 gün əvvəl
Ben şu uygulamanın adını merak ettim sesli mesaj dinlediği bana o uygulamanın adını biliyorsanız söylemisiniz
Aysegul Kizildag
Aysegul Kizildag 26 gün əvvəl
16;00
Sema Yılmaz
Sema Yılmaz 26 gün əvvəl
Neden ilişkilerde aldatılan taraf suçluymuş gibi baskı yapılıyo
Selambennur
Selambennur 26 gün əvvəl
Çok guzeeeeeeeeeeeeegl 😩😩
BETÜL UĞUR
BETÜL UĞUR 26 gün əvvəl
Kaçtane aynı iism aynı soyisim insan var ne alaka ya nerdne belli orda yazab oldukları
Manzura Mamatqulova
Manzura Mamatqulova 26 gün əvvəl
Шантаж все турк женщины
Zohre Tag
Zohre Tag 26 gün əvvəl
İzrehakver
ay ay
ay ay 26 gün əvvəl
Seni anlayan bir evladı olması ne guzel
Sümeyye
Sümeyye 26 gün əvvəl
Neden bölümler geç geliyor ki 😒
Muhammed Polat
Muhammed Polat 26 gün əvvəl
Songül Oyunyan Oyuncu Efsane Ötesi Bir Oyunculuk Bana Katılanlar 👍 Rolü Yaşıyor 👏 Çok Komik Komedi 😂
Evlilik Hakkında Her Şey 4. Bölüm
2:19:53
Evlilik Hakkında Her Şey
Baxış 1,9M
Evlilik Hakkında Her Şey 3. Bölüm
2:15:13
Evlilik Hakkında Her Şey
Baxış 2M
Aziz 4. Bölüm
2:14:02
Aziz
Baxış 1,4M
Yargı 1. Bölüm
1:55:25
Yargı
Baxış 11M
Evlilik Hakkında Her Şey 9. Bölüm
2:06:39
Evlilik Hakkında Her Şey
Baxış 1,2M
Sana Söz 4. Bölüm
2:26:39
Sana Söz
Baxış 534K
Masumlar Apartmanı 43. Bölüm
2:41:20
Masumlar Apartmanı
Baxış 3,3M
Sana Söz 1. Bölüm
2:25:05
Sana Söz
Baxış 2,1M
Yalancılar Ve Mumları 4. Bölüm
1:42:14
Yalancılar ve Mumları
Baxış 914K
Camdaki Kız | 16. Bölüm
2:22:07
Camdaki Kız
Baxış 6M
Aziz 4. Bölüm
2:14:02
Aziz
Baxış 1,4M
ALFACOCUKGOKO NUN en yeni TikTok videoları #Shorts
0:15
BARABULA Shorts - Minimalism
0:30
Aşk Ağlatır - Silsila Hint Dizisi | 165. Bölüm
21:05
Aşk Ağlatır - Silsila
Baxış 100K