Kardeşlerim 4. Bölüm

  Baxış 7,392,479

KARDEŞLERİM

Ay əvvəl

Kardeşlerim 7. Bölüm 2. Fragmanı:
azshow.info/watch/HJoa7pVecBw/video.html
Asiye ve Doruk'tan ''Rüya'' düeti!🎤- Kardeşlerim 5. Bölüm:
azshow.info/watch/4vEEHPrSN1Q/video.html
Asiye ve Doruk'tan ''Bile Bile'' düeti 🎤- Kardeşlerim 5. Bölüm:
azshow.info/watch/4QN3JIU9bJI/video.html
4.Bölüm Özeti:
“Benim abim dağ gibi kucaklar hayatı, öyle kocaman elleri…”
Nebahat doğum günü partisinde yaşananlardan sonra çocukları zora sokacak bir karar alırken, Şengül olayların üstünü örtmek için eline geçen kozla Nebahat ’in karşına dikilir. Ömer ve Oğulcan’ın başındaki bela, Kadir’in de başını derde sokar. Harika, intikam almak için Aybike’yi oyuna getirirken, kendisinin yaşayacağı şokla altüst olur. Kadir, tam beladan kurtulduklarını düşünürken, kardeşler beklenmedik bir olayla sarsılırlar.
Tek dertleri hayat mücadelesi olan dört kardeşin iç burkan, sevgi dolu hikâyesi…
Başrollerini Celil Nalçakan, Halil Özgür Sarı, Cüneyt Mete, Fadik Sevin Atasoy, Ahu Yağtu ve Simge Selçuk’un paylaştığı Kardeşlerim, herkese ve her şeye rağmen kopmayan, düştükçe birbirine tutunup yeniden ayağa kalkan gençlerin umut dolu öyküsünü ekrana getiriyor.
Kardeşlerim kanalına abone olmak için; bit.ly/3oKfCa7

Şərh
KARDEŞLERİM
KARDEŞLERİM Ay əvvəl
Kardeşlerim kanalına abone olmak için; bit.ly/3oKfCa7
serkan barut
serkan barut 4 gün əvvəl
Ey kanal sahibi İŞİTME ENGELLİLER için TÜRKÇE ALTYAZILI istiyoruz LÜTFEN duy sesimizi teşekkür ederim...
Salih Demirel
Salih Demirel 5 gün əvvəl
@İrem Açelya Ki iu hi m dedesi s sade kb2,. Qwmlllňp ol b h KB m dedesi ı
Emil Gece
Emil Gece 7 gün əvvəl
Jdjdjfnnfngnnnfnfffjdjfnfnfnfbrn5jfjfjfjfjfhfjrhtjtjtj5jğhtj5hhthcvdgrgrjrhtb4v4vrvr r rbt. R4btbtv5b5btgjhfjfhhjbdbdbvrv4hdhfhfhfhfgfgfhrjrhrhrthgddhrh DH rhhbbrhfjdjdhxbdbxbbdbdbdbdbd bbxbdbdbbbdbdbfdbbdbdbdbrbrbrbrbrbrbehr iyi urhbfb in uhuvvet cvfvffbfb4bfbbfjfjfjfjfnfbfbb4bbbbdbbfbfj4hfbbfbfjnfnrrnfnfnfnfnfjfnfnfnnfnfbfbfbfbfňfjfjdjâid in de nrj de 4jdj
Hacer Ipekten
Hacer Ipekten 7 gün əvvəl
@İrem Açelya evet
Armybb11 BTS bangtan
Armybb11 BTS bangtan 10 gün əvvəl
ٕٕ
Seda Mine
Seda Mine 5 dəqiqə əvvəl
Bu şengullerin kaldığı ev pis yedilideki paşaların eviydi
Ercan SANDI
Ercan SANDI 2 saat əvvəl
49:50 aga bê yak 🚬🚬
Sunay Ahmad
Sunay Ahmad 4 saat əvvəl
Aybike geberrrrrrrrr sene az bile olanlar 😒
Di Kalimba
Di Kalimba 4 saat əvvəl
kadir'in arkadaşının evi tutunamayanlar şair lütfü'nün evi :')
《Değişik İçerikler》
《Değişik İçerikler》 4 saat əvvəl
Kadiri Kürşat Juana benzeten tek ben miyim.?
Hera Pubgm
Hera Pubgm 5 saat əvvəl
Aybikeye tilt oluyorum
zeynep gabiş
zeynep gabiş 5 saat əvvəl
KARDEŞLERİM .:ne kadar da diziye uyumlu bir dizi adı değil mi? Annesi ve Babası vefat eden 3 kardeşine bakmak için elinden gelen her şeyi yapan bir Abi bırakıyorum size..................
Ayşegül Yalçınkaya
Ayşegül Yalçınkaya 6 saat əvvəl
Lan Şengül alfasın be2
Reyhan Halici
Reyhan Halici 8 saat əvvəl
Güneşi beklerken diye bir dizi vardı KanalD de, tam aynı olmuş bence
Ronahi Özdemir
Ronahi Özdemir 9 saat əvvəl
Kadir’e her bölüm daha çok hayran oluyorum. Üç kardeşini mutlu etmek için elinden geleni yapıyor, ne sözünü esirgiyor ne de haddini aşıyor. Çok da ince düşünceli 🥺🥺
Lujain Masri
Lujain Masri 9 saat əvvəl
Melisa ve ömer çok tatlılar ❤❤
Ebrar Birelli
Ebrar Birelli 10 saat əvvəl
Avokoda sahnesi 1:36:24
Şeyda Kaplan
Şeyda Kaplan 10 saat əvvəl
Kesin kadir suzanin oğludur .
C Y L
C Y L 11 saat əvvəl
Oğulcan ve Aybike’nin yaptığı geri zekalılıklar neden hep Ömer ve Kadir’in başına patlıyor? Çok saçma ve sinir bozucu.
Elif Çadır
Elif Çadır 15 saat əvvəl
2:18:32 ya artık şu kadiri üzmeyin kırmayın sırf Ömer ve Oğulcanın borcunu kapatmak için başları belaya girmemesi için nelere katlanıyor 🥺😫
Zeynep Büşra Babur
Zeynep Büşra Babur 15 saat əvvəl
"Ayakkabının altı delik yapıştırıyorum yapıştırıyorum olmuyor" dediği yerde 😭😭
Aleyna Göydan
Aleyna Göydan 16 saat əvvəl
Doruk:annemin adını ağzına alma! Aybüke :konu annen değil zaten gerizekalı baban sksksksj Bu sahneye koptum
YuSuP AgAYeW
YuSuP AgAYeW Gün əvvəl
42:14 harikanın zayıflıyıncamı anladın ezik muamelesini dediği kızın ismini söylermisiniz🙏
YuSuP AgAYeW
YuSuP AgAYeW 11 saat əvvəl
@Emine Şaman çok teşekkür ederim
Emine Şaman
Emine Şaman 17 saat əvvəl
Talya
cesu cesur
cesu cesur Gün əvvəl
Herkese açık bir yorum ekleyin
Mustafa Çalışkan
Mustafa Çalışkan Gün əvvəl
Melisa çok tatlı değilmi
Sahin Eliyev
Sahin Eliyev Gün əvvəl
Kadirle ömer ve kuzeni arasında 1,2yaş var ama karakterdr ciddi. 2i çocuk gibi kalmış o yaşa göre kadir de aslında onlar gibi yaşına göre tam olgunlaşamamışken tüm sorumlulukları yüklenmesi ve altında ezilmemesi
737 Begüm ÇELİK
737 Begüm ÇELİK Gün əvvəl
1:42:21 sistirima psuusjkwowksjdns Oğulcan yaa
Icewizard
Icewizard Gün əvvəl
Aybikede anca Asiyeye hava atsın
Icewizard
Icewizard Gün əvvəl
Şengül’ü sevip sevmeme arasında tel gibi ince çizgideyim
Icewizard
Icewizard Gün əvvəl
Bu Aybikede bi havalara girdi çocukların parasıyla bi koleje yazıldılar
Icewizard
Icewizard Gün əvvəl
Huh “bAnA gÜvEnMiYoMuSuN” faslına girdik afferin
Icewizard
Icewizard Gün əvvəl
Bu Harikada ergen,cici kız gibi Doruk yazıp 5 tanede kırmızı kalp koymuş lan
Icewizard
Icewizard Gün əvvəl
Yalnız Oğulcanın ingilizce konuşup babasının anlamaması müq
Yaren Bozkurt
Yaren Bozkurt Gün əvvəl
AZshowdeki reklamları kaldırsınlar
Icewizard
Icewizard Gün əvvəl
La havle bu Aybikede kolej ha kolej diyo ne kolejmiş abi
Icewizard
Icewizard Gün əvvəl
Bu Suzanın kocasıda anlamazsa artık yuh
Icewizard
Icewizard Gün əvvəl
Bu Melise böyle bi evden nasıl iyi kalpli çıka biliyor
Icewizard
Icewizard Gün əvvəl
“Geldi senin küpeli”
Icewizard
Icewizard Gün əvvəl
Lan Ömer durdu durdu patladı
Neslihan Akçay
Neslihan Akçay Gün əvvəl
O değilde Şu Kadir gibi abim olsun 🙁
ÖZGE DEMİR
ÖZGE DEMİR Gün əvvəl
elite türk versyon
Oyun Cenneti
Oyun Cenneti Gün əvvəl
4:57 :D
Səbinə aliyeva
Səbinə aliyeva Gün əvvəl
Nebahat bir çantayı iki bölümde kullandı ben şok djdahftkha
irem gül 1605
irem gül 1605 Gün əvvəl
Asiye birtek bana mı itici geliyor keşke başka biri oynasaydı asiye rolünü
EZGİ CEMAL AİLESİ FAN
EZGİ CEMAL AİLESİ FAN Gün əvvəl
En sevdiğiniz dizi hangisi benim kardeşlerim eğer en sevdiğiniz kardeşlerim dizisiyse beyennin değilse yorumlara yazın bekliyorum
Elif hilal ekinci
Elif hilal ekinci Gün əvvəl
Aybike nin gerizekalı demesine tek ben mi tutuluyorum🤣🤣🤣🤣🤣
Umut Diler
Umut Diler Gün əvvəl
Şengül ve kızı az deyil adamı ve çocukları sömürdüler:(
Zekeriya Demir
Zekeriya Demir Gün əvvəl
Bu dizi bana hitap ediyo yaa hüzünlü videolar izleyerek ağlamama gerek yok açıyorum döküyorum içimi bu dizide
agilli tv
agilli tv Gün əvvəl
Ömer İçin Yakalım Bu günde
Alper Kaya
Alper Kaya Gün əvvəl
Şengül mükemmel ya
Alper Kaya
Alper Kaya Gün əvvəl
Basta şu yengelerine gıcık olmuştum artık fanıyım jsjsj
Bayıl bide feriha
Bayıl bide feriha Gün əvvəl
Asiye'nin SBSVdeki Zeynep yani Su Burcu olduğunu bu bölümde fark ediyorum... (Baya değişmiş ondan geç fark ettim)
ANgeL AsMr
ANgeL AsMr Gün əvvəl
Şu Şengulun aklina hayranimn.
ANgeL AsMr
ANgeL AsMr Gün əvvəl
Kadir bax senden nefret etmemi isdemiyosan şu soguklugunu at bi ya att yeter herkesden cok sen aci cekiyosun ama işe gelince hic kimseyle iyi bi şekilde konuşamiyosun.kiziyom aa😑
Hasan Erdal
Hasan Erdal Gün əvvəl
Sen beni neyle suçladığının farkında mısın?
Rafet
Rafet Gün əvvəl
mazlum & kadir
Sudenaz Özgül
Sudenaz Özgül Gün əvvəl
Olum 1 saat 52 dakikada kırgın çiçeklerdeki sahneyi kopyaladılar sksksksks
Muhammet Tamer Özer
Muhammet Tamer Özer 2 gün əvvəl
Ben ce Melisa kadirin borcu nu verecek
Muhammet Tamer Özer
Muhammet Tamer Özer 2 gün əvvəl
Harika yolacak Aybüke yi
Muhammet Tamer Özer
Muhammet Tamer Özer 2 gün əvvəl
Yavv kadir yardım iste işte ver para de
Muhammet Tamer Özer
Muhammet Tamer Özer 2 gün əvvəl
Ağlıyo adam yazık hayin Aybüke aferin sana harika iyi yaptın
Muhammet Tamer Özer
Muhammet Tamer Özer 2 gün əvvəl
Ayyy Aybüke de haketmiş hademe denilirmi adama
Muhammet Tamer Özer
Muhammet Tamer Özer 2 gün əvvəl
Ayyyy yazık be Aybüke ye
Muhammet Tamer Özer
Muhammet Tamer Özer 2 gün əvvəl
Ohhhh iyi yaptı aybüke harika ya
Muhammet Tamer Özer
Muhammet Tamer Özer 2 gün əvvəl
Asiye sırf onun için mi sevgili oldun
Muhammet Tamer Özer
Muhammet Tamer Özer 2 gün əvvəl
Aybüke Berk i iyi pataklamış haa
neriman üstüntaş
neriman üstüntaş 2 gün əvvəl
Kadir Suzan'ın elinden alınan çocuğu diye düşünüyorum ama kanıtlayamam 🤔
haticenur Yurdusev
haticenur Yurdusev Saat əvvəl
Ömer bence
Cerenin kalbi
Cerenin kalbi 2 gün əvvəl
Ve asiyelere hava atan kötü aybike
Meryem Rejepowa
Meryem Rejepowa 2 gün əvvəl
👍
MELİSA İLE EĞLENCE #SAVERALPH
MELİSA İLE EĞLENCE #SAVERALPH 2 gün əvvəl
Bence Melisa ömerle yakışıyor
Sarıkırmızı Sevdam
Sarıkırmızı Sevdam 2 gün əvvəl
AKİFLERDE XİAOMİ KADİRLERDE İPHONE KDKDKKD
y4renwk1tty
y4renwk1tty 2 gün əvvəl
Harikaya gıcık olanlar. 🙌🏻
Zeynep Korkmaz
Zeynep Korkmaz 2 gün əvvəl
Şu Harika'ya sinir olduğum kadar hayatımda kimseye sinir olmadım
Mohammed Mitul
Mohammed Mitul 2 gün əvvəl
When episode 12 will upload?
Btsinmochileri
Btsinmochileri 2 gün əvvəl
Bu Melisa cidden deşşik kız bir Ömer e bakıyor çocuğa umut veriye sonra Kadir e yürüyor falan benim beynim yandı
Shemshat Bazarowa
Shemshat Bazarowa 2 gün əvvəl
valla AYBIKEYE HELAL KERKES GÜLDÜ BERK
Gizemli_kız
Gizemli_kız 2 gün əvvəl
aybüke babasını ağlatdığı anda bitdi benim için
Aslan Kral
Aslan Kral 2 gün əvvəl
1:53:48 cok uzdu be
ANgeL AsMr
ANgeL AsMr 2 gün əvvəl
12:01 çok duygusaldi Ömerin karnim acikinca 1 tane simit isdiyorum. Çok mu şey isdiyorum bé demesi gercekden . Acikliydi.🥺 duygusallaşdim biraz.😕
Seda nur duyarer
Seda nur duyarer 2 gün əvvəl
Beğen ve son rakamına bak kardeşlerim karakterleri 1. Doruk 2.Asiye 3.Melisa 4.Akif 5. Oğulcan 6. Ömer 7.Kadir 8.Aybike 9. Berk 10. Nebahat
Ruslan Aliyev
Ruslan Aliyev 16 saat əvvəl
Asiye😍
Ali osman BİLİN
Ali osman BİLİN 2 gün əvvəl
Oğulcan diye isim mi olur leee
Metanet Semiyeva
Metanet Semiyeva 2 gün əvvəl
Inaniki boyle oksuz cocuklar coxdur bu dunyada Allah yardimcilari olsun🙏🙏🙏
Züleyhanur
Züleyhanur 2 gün əvvəl
Şu şengül ve nebahati sevip sevmemek arasında çok kararsızım..
Dizilerin Budakkı
Dizilerin Budakkı 2 gün əvvəl
Aybike berkin saçını çekerken ben😂🤣
Beyza Nil
Beyza Nil 2 gün əvvəl
Her şey Oğulcan yüzden oldu
Esma Ünal
Esma Ünal 2 gün əvvəl
Keşke bu dizi hiç final olmasa diyenler
TOZKOPARAN İSKENDER DİZİ
TOZKOPARAN İSKENDER DİZİ 2 gün əvvəl
yemin ederim bu diziye agladigim kadar gercek hayatta aglamiyorum yaa gozlerimde yas bitti artik aglamaktan
Muhammet Tamer Özer
Muhammet Tamer Özer 2 gün əvvəl
Aybüke de yıttı biyerlerini kolez kolez diye
XANFORCE _BS
XANFORCE _BS 3 gün əvvəl
Şu Melisa ne iş ya. Sağ gösterip sol vurdu resmen. Kadir'e mi aşık Ömer'e mi karar versin.
Kubra Oflaz
Kubra Oflaz 3 gün əvvəl
Allah bu diziye arka sokaklar ömrü versin jsjsjs
Sümeyye Bilgin
Sümeyye Bilgin 3 gün əvvəl
Ben alamıyorum abi ya işleri hep Bozan ogulcan bedelini ödeyen kadir 😒
Fatma Nur Karadal
Fatma Nur Karadal 3 gün əvvəl
'Bu kadar mı kolay insanların hayatlarıyla oynamak ah be izlerken ağladım'
Esra Hos
Esra Hos 3 gün əvvəl
Aybike ile Şengül çok iyi davranıyorlar birbirine yazık ya nasıl üzülüyorlar
Zeynep Aydin
Zeynep Aydin 3 gün əvvəl
melisayı anlamıyom kadir belkide ondan kaç yaş büyük git mis gibi ömer var
Muhammed Serif
Muhammed Serif 3 gün əvvəl
1:32 niye bizdede öylele arkadaş yok ya yani 😣😣😣😣😣😣😣😣
Emre Karayigit
Emre Karayigit 3 gün əvvəl
Ya bu melisayı anlamayanlar burdamı... Ömerimi seviyo yoksa kadirimi?
Konul Veliyeva
Konul Veliyeva 3 gün əvvəl
Aybikenin Berkin saçını yolduğu sahnede öldüm bittim yav😂😂😂😂😂
Pelinesma Çetinkaya
Pelinesma Çetinkaya 3 gün əvvəl
Melisa yuh ya abi kardeşi birbirine düşürmeyemi çalışıyon
This is lie
This is lie 3 gün əvvəl
Senarist; Ne koyalım abi Yönetmen;Koy işte bir şeyler Senarist;Kırgın Çiçekler,Pis Yedili,Elite,Samanyolu TV...
Zümra Erdoğan
Zümra Erdoğan 3 gün əvvəl
aybike: bu adam da tutturdu nasılsın nasılsın diye hademesin işte işini yapsana aybikenin babası: 😢
Eslem Yildiz
Eslem Yildiz 3 gün əvvəl
yazik kadire ya
Çağıl Su Keçici
Çağıl Su Keçici 3 gün əvvəl
AYBİKEYİ DİZİDEN ATMALISINIZ O ADAM O KADAR İYİ BİRİKİ KIZ SADECE NANKÖRLÜK PEŞİNDE
Nermin Qarazade
Nermin Qarazade 3 gün əvvəl
Aybüke Berk'in kulaklarindan tutduğunda geberdim🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣
Nermin Qarazade
Nermin Qarazade 3 gün əvvəl
Tek anlamadığım şey Melisa'nın Ömrer'e bakıb Kadirden hoşlanması🤦🏻‍♀️madem Kadirden hoşlanıyosun Ömre neden umut veriyoon yaa 🤦🏻‍♀️
Kardeşlerim 5. Bölüm
2:28:54
KARDEŞLERİM
Baxış 8M
Kardeşlerim 1. Bölüm
2:11:22
KARDEŞLERİM
Baxış 2,4M
Hercai 69. Bölüm (FİNAL)
2:28:29
Hercai
Baxış 3,4M
Seyyid Peyman & Seyyid Huseyn & Zefersoy - Allahu Allah
0:59
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 193. Bölüm
2:31:05
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
Baxış 4,7M
Kardeşlerim 3. Bölüm
2:26:27
KARDEŞLERİM
Baxış 7M
Kardeşlerim 10. Bölüm
2:29:37
KARDEŞLERİM
Baxış 7M
Kardeşlerim 11. Bölüm
2:28:23
KARDEŞLERİM
Baxış 7M
Gönül Dağı 5. Bölüm
2:35:35
Gönül Dağı
Baxış 3,1M
Teşkilat 1. Bölüm
2:05:47
Teşkilat Dizisi
Baxış 10M
بث مباشر || قناة القرآن الكريم Makkah Live
قناة القران الكريم
Baxış 24
Camdaki Kız | 5. Bölüm
1:53:57
Camdaki Kız
Baxış 1,6M
Kardeşlerim 6. Bölüm
2:36:56
KARDEŞLERİM
Baxış 8M
Hercai 69. Bölüm (FİNAL)
2:28:29
Hercai
Baxış 3,4M
Seyyid Peyman & Seyyid Huseyn & Zefersoy - Allahu Allah
0:59
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 193. Bölüm
2:31:05
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
Baxış 4,7M
Aydın Sani - Maraqsız
2:23
Aydın Sani
Baxış 39K
Sadakatsiz 28. Bölüm Fragmanı
1:00
Sadakatsiz
Baxış 4,6M
Mehriban - Narin Narin (Official Music Video)
2:38
Masumiyet 10. Bölüm
2:3:48
Masumiyet
Baxış 2,1M